Nederlandse PS5 clan / 30+
Welke mongool bij rockstar heeft bedacht dat het een goed idee is om Buzzards te vervangen voor de meest nutteloze heli die er te vinden is in het spel.Kheldar schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:31:
En nog wat los grut:
• Annihilator helicopter spawns in place of Buzzard at airports now (helicopters schijnen ook meer random te zijn op hogere levels).
als je dan al die buzzards vervangt zet er dan cargo bobs neer.
Zal vanavond (als ik los kom van AC:BF) eens de update installeren. Ik was maandagavond tot 21.00 nog online, maar ik kon werkelijk waar niemand vinden?.
Btw, vanavond dit maar eens proberen:
http://www.psx-sense.nl/1...n-gta-online-door-glitch/
[ Voor 17% gewijzigd door Kraziey op 11-12-2013 10:25 ]
Dat stadje bezoeken is mss dan nog iets om hem ff voor aan te slingerenKraziey schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:23:
Hehe, als ik die log bekijk van de patch dan zie ik dat ze toch een hoop punten hebben aangepakt. Rennen in appartement!!!![]()
Zal vanavond (als ik los kom van AC:BF) eens de update installeren. Ik was maandagavond tot 21.00 nog online, maar ik kon werkelijk waar niemand vinden?.
Btw, vanavond dit maar eens proberen:
http://www.psx-sense.nl/1...n-gta-online-door-glitch/
Helicopters spawnen nu random, dus ook buzzards en cargobobs zijn nu verkrijgbaar, net als froggers en mavericks.servival7 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:04:
[...]
Welke mongool bij rockstar heeft bedacht dat het een goed idee is om Buzzards te vervangen voor de meest nutteloze heli die er te vinden is in het spel.
als je dan al die buzzards vervangt zet er dan cargo bobs neer.![]()
Oh... En vliegtuigen ook...
[ Voor 3% gewijzigd door fdisk op 11-12-2013 11:02 ]
Ja kan bevestigen dat het inderdaad is veranderd! Ben level ergens in de 90 en gisteren gewoon een aantal keer een cargobob gespawned op dat noordelijke vliegveld (niet van Trevor). Beetje vervelend lopen doen daarnaservival7 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:11:
ow dat is wel beter dan. Heb nooit echt kunnen genieten van die cargobob omdat ik al een te hoog level had.
PSN: MrMistral
Hahaha, die is wel erg goedMrMistral schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:55:
[...]
Ja kan bevestigen dat het inderdaad is veranderd! Ben level ergens in de 90 en gisteren gewoon een aantal keer een cargobob gespawned op dat noordelijke vliegveld (niet van Trevor). Beetje vervelend lopen doen daarnaGast opgepakt die in zo'n important vehicle van Simeon zat en vervolgens in een mooi meertje gegooid met auto en al, leverde mooie scheldkannonades op en een bounty van $5000 op m'n hoofd, maar het was het waard
Same here... Ik vind het veel leuker zoals het nu is, soms moet je even een blokje om lopen, rijden, vliegen voor de juiste, maar dat moeten anderen ook, en er is toch net iets meer variatie in het spel. Tegen de tijd dat ik dingen ging bedenken om met de cargobob te doen was het voor mij ook al te laat, dus dat wordt nog een hoop inhaalwerk ;-)servival7 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:11:
ow dat is wel beter dan. Heb nooit echt kunnen genieten van die cargobob omdat ik al een te hoog level had.
Daarnaast lijkt het dat waar je eerst de helft van het oorspronkelijke missiebedrag kreeg uitgekeerd bij herhaling je nu 75% krijgt.
[ Voor 10% gewijzigd door fdisk op 11-12-2013 14:58 ]
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Bij Fort Zancudo spawnen ze. Had je wellicht 1,5 miljoen bespaard :-)Mr. Jummy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:11:
Ik heb me net zelf een tank gekocht terwijl ik level 55 ben
Maar dan heb je hem toch niet via je telefoon tot je beschikking? Dan moet je hem elke keer stelen?The Outlaw schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:45:
[...]
Bij Fort Zancudo spawnen ze. Had je wellicht 1,5 miljoen bespaard :-)
Dat klopt. Maar wellicht als je de 1,5 miljoen wat veel vind, kan het ook zo.Danielson schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:48:
[...]
Maar dan heb je hem toch niet via je telefoon tot je beschikking? Dan moet je hem elke keer stelen?
Op dit moment nog niet, zit zelf te wachten tot ze het eindelijk eens gaan toepassen.mikerijnders schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:17:
kan je online ook een hanger kopen?
Heb gisteren nog even gespeeld (nieuw character), erg lange wachttijden, niemand joint, laggy besturing en trafic, stomme simeon missies de autos kan je niet eens bijhouden, 3x heel de map rondgereden, heb je m eindelijk staande krijg je een headshot van de politie...
Heb m meteen op marktplaats geslingerd .
Graag, en meteen een helipad op je appartement!Fixio schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:35:
[...]
Op dit moment nog niet, zit zelf te wachten tot ze het eindelijk eens gaan toepassen.
Geen last van. Was heel sceptisch voordat het uitkomt, maar vind het echt geweldig.DopdeDouwer schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:40:
[...]
Heb gisteren nog even gespeeld (nieuw character), erg lange wachttijden, niemand joint, laggy besturing en trafic, stomme simeon missies de autos kan je niet eens bijhouden, 3x heel de map rondgereden, heb je m eindelijk staande krijg je een headshot van de politie...
Heb m meteen op marktplaats geslingerd .
Verwijderd
En aan het eind altijd even lekker aankloten met Titans en cargobobs, altijd leuk
Echt zoveel? Poeee, moet je zeker al een bepaald level hebben?Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:46:
Ik heb de laatste dagen in de PS3 crew veel plezier samen met MvDreumel en nog wat andere random tweakers. De laatste 2 dagen zelfs tot bijna 4 uur in de nacht. Lekker samen missies doen en geld verdienen, ik vind 15k payout +4,3k rp best veel voor een missie van misschien 10 minuutjes..
En aan het eind altijd even lekker aankloten met Titans en cargobobs, altijd leuk
Verwijderd
Ja Dreumel start de missies omdat hij al level 142 is, ik ben maar 31 volgens mij dus hij start vaak missies van level 50-75. De missie waar ik het over heb is een missie waarbij je van een garagedak een koffer met info moet jatten en naar lester moet brengen. Die geeft in ieder geval 4,3k rp. Een andere missie, iets met chemical extraction? in de naam geeft volgens mij 13-15k cashcreapYYY schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:48:
[...]
Echt zoveel? Poeee, moet je zeker al een bepaald level hebben?
Missie met hoogste level is voor level 81.creapYYY schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:48:
[...]
Echt zoveel? Poeee, moet je zeker al een bepaald level hebben?
Wij doen vaak ook een tijd dit soort missies. Alleen was je er gisteren net bij toen we met name aan het aanklooien waren.
Sinds wanneer kun je in je eigen garage neergeschoten worden door iemand die je niet eens hebt binnen gelaten?
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Dat zou helemaal niet moeten kunnen.Kez schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:42:
WTF...
Sinds wanneer kun je in je eigen garage neergeschoten worden door iemand die je niet eens hebt binnen gelaten?
Klinkt als een glitch / bug en in het ergste geval een hacker?..?Kez schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:42:
WTF...
fdisk schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:47:
Dan is het nog maar 20 levels naar de minigun, daarmee is het leuk op gebouwen staan met een wanted level en helicopterstaarten eraf schieten zodat ze gaan tollen.
Moet nog een paar levels, maar kan ook niet wachten. Speel online ook te weinig gewoonThe Outlaw schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 12:42:
Bijna level 100, eindelijk die RPG in mijn inventory. Zo op zitten wachten.
PSN: MrMistral
Iemand zin om morgen Criminal Records te racen in supercars en de overwinningen te delen? (Xbox - BlackDeath NL)
Als je dan nog niet kan winnen zal het zeker niet met een snellere auto lukken
Dat heet gewoon een boost start, ik heb al aardig wat races geworden in een stock van full tunedMochiGohan schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:16:
Ugh... Wat haat ik de races. Als je geen geupgrade auto hebt zie je iedereen bij de start al wegscheuren en wat moet je doen om je auto's te upgraden? Winnen... Dat gaat dus never nooit gebeuren...
Iemand zin om morgen Criminal Records te racen in supercars en de overwinningen te delen? (Xbox - BlackDeath NL)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ben waarschijnlijk geen top coureur, maar het is een beetje lullig als je op het laatste rechte stuk nog twee man met een rotgang voorbij ziet komen. De optie om custom cars uit te zetten kende ik nog niet, dus dat ga ik zeker even proberenSinergyX schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 21:22:
[...]
Dat heet gewoon een boost start, ik heb al aardig wat races geworden in een stock van full tuned
Ligt niet aan jou, die kunnen dan gebruik maken van je slipstream, krijgen weer een boostMochiGohan schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:12:
[...]
Ik ben waarschijnlijk geen top coureur, maar het is een beetje lullig als je op het laatste rechte stuk nog twee man met een rotgang voorbij ziet komen.
Je kan proberen om een beetje te zigzaggen op dat stuk, dan krijgt men de slipstream niet te pakken
[ Voor 12% gewijzigd door fonsmeister op 15-12-2013 10:28 ]
PSN: fonsmeister
PSN: fonsmeister
Ik speelde net even in de multiplayer, en plotseling verscheen er het bericht dat er een bounty op iemands hoofd geplaatst is geworden van 107 miljoen. Zonder dat ik deze persoon heb neergeschoten, stond dat zelfde bedrag ook al als 'cash'. Na dit op de rekening gezet te hebben, heb ik online opnieuw opgestart, en tot mijn verbazing stond het geld er nog steeds.
Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt?
[Edit: bewijs is te vinden door via de Tweakers crew leden pagina naar MutsXnow te zoeken, rond plaats 178.)
[ Voor 10% gewijzigd door Mutsx op 15-12-2013 14:43 ]
Lijkt me inderdaad een glitch/bug, het lijkt me namelijk niet de bedoeling dat dit gebeurd.Mutsx schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:40:
Weet iemand of het volgende een glitch/bug/etc is?
Ik speelde net even in de multiplayer, en plotseling verscheen er het bericht dat er een bounty op iemands hoofd geplaatst is geworden van 107 miljoen. Zonder dat ik deze persoon heb neergeschoten, stond dat zelfde bedrag ook al als 'cash'. Na dit op de rekening gezet te hebben, heb ik online opnieuw opgestart, en tot mijn verbazing stond het geld er nog steeds.
Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt?
[Edit: bewijs is te vinden door via de Tweakers crew leden pagina naar MutsXnow te zoeken, rond plaats 178.)
Verwijderd
Dat is door een modder gedaan.revertive schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:38:
[...]
Lijkt me inderdaad een glitch/bug, het lijkt me namelijk niet de bedoeling dat dit gebeurd.
Ze kunnen multipliers instellen voor rp en cash.
Een winkel overvallen leverde ze dan 1 miljard ofzo op.
Dat kunnen ze vervolgens delen met anderen.
Zo ben jij waarschijnlijk ook aan het geld gekomen.
Bij je transactie log kun je zien van wie je het hebt gekregen.
Een speler had inderdaad het geld overgemaakt, dus nu ben ik 107 miljoen rijker. Het is dat ik sowieso al niet voor het geld speelde, maar voor de fun, anders had ik het waarschijnlijk jammer gevonden dat ik nu zo 'rijk' ben.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Je kan ook met een niet-geupgrade auto bij de start wegschieten.!MochiGohan schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:16:
Ugh... Wat haat ik de races. Als je geen geupgrade auto hebt zie je iedereen bij de start al wegscheuren en wat moet je doen om je auto's te upgraden? Winnen... Dat gaat dus never nooit gebeuren...
Wacht het aftellen bij de start gewoon af en zodra je GO ziet, dán pas het gaspedaal (de RT knop) helemaal indrukken.! als je dit goed timed dan merk je dat het beeld ook even veranderd....wat aangeeft dat de zogeheten boost-start, zoals SinergyX al zei, is gelukt.!
En over het racen met custom vehicles....er is niks leukers dan racen met je eigen getunede auto.!
Hier een aantal tips....
- neem een auto van in ieder geval de muscle, sports èn super-klasse (als je dan een sessie joined met custom vehicles, dan heb je iig deze 3 klasses tot je beschikking.!)
- zorg dat je minimaal de turbo-upgrade hebt voor deze 3 klasses
- de boost-start toepassen bij de start
- verstand op nul en vol gas over het hele traject
- maak gebruik van slipstream, dus lekker veel bumperkleven.!
- NOOIT je rem gebruiken, maar laat het gas op tijd los bij bochten e.d.
May luck be with you, haha...
MutsXnow zit bij de x360 crew. Het is niet alleen op PS3, ik heb toevallig gisteren 50.000.048 gekregen door dezelfde truuk. Ben er niet erg blij mee. Had die kerel die het had overgemaakt vlak daarvoor nog proberen om te brengen, maar na twee volle magazijnen uit de combat MG op hem te hebben geleegd en hij nog geen schrammetje had heeft hij mij beschoten, alleen ging ik wel dood. Aantal minuten later (ik had hem inmiddels al als glitcher gerapporteerd) maakte hij dat bedrag over.SinergyX schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:40:
Gokje, PS3 zeker? Bekende 'mod', zijn meer van zulke dingen in het spel.
[YouTube: http://youtu.be/JPWQCZNSBIk]
Denk je dat het werkt, dat melden van glitchers?fdisk schreef op zondag 15 december 2013 @ 18:40:
[...]
MutsXnow zit bij de x360 crew. Het is niet alleen op PS3, ik heb toevallig gisteren 50.000.048 gekregen door dezelfde truuk. Ben er niet erg blij mee. Had die kerel die het had overgemaakt vlak daarvoor nog proberen om te brengen, maar na twee volle magazijnen uit de combat MG op hem te hebben geleegd en hij nog geen schrammetje had heeft hij mij beschoten, alleen ging ik wel dood. Aantal minuten later (ik had hem inmiddels al als glitcher gerapporteerd) maakte hij dat bedrag over.
Meestal was mijn ontsnappingswoord Fons
Net zoveel als niets doen, maar dan heb ik in ieder geval mijn deel gedaan. Het is vanavond weer gebeurd, en nu zit ik met zo'n 800 miljoen.The Outlaw schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:47:
[...]
Denk je dat het werkt, dat melden van glitchers?
[ Voor 11% gewijzigd door fdisk op 16-12-2013 04:59 ]
Ja erg fijn, ik heb GTA V op de PS3fdisk schreef op maandag 16 december 2013 @ 04:56:
[...]
Net zoveel als niets doen, maar dan heb ik in ieder geval mijn deel gedaan. Het is vanavond weer gebeurd, en nu zit ik met zo'n 800 miljoen.
Ik kreeg net 92miljoen van ene Manuel_530_
Was weg voor ik hem kon melden.
Maar wordt ik nu dan ook geflagt als cheater omdat ik het ontvang?
En hoe doen ze dat eigenlijk?
Verwijderd
Als Rockstar zijn game serieus neemt hoop ik toch dat ze op zijn minst een speler onderzoeken op het moment dat die meerdere meldingen heeft over glitchen / modden.The Outlaw schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:47:
[...]
Denk je dat het werkt, dat melden van glitchers?
Dat is nog maar de vraag natuurlijk. Maar ze kunnen wel zien hoe je het geld hebt ontvangen, en er zijn veel mensen die momenteel zomaar veel geld krijgen, zonder dat ze daar zelf om vragen, dus daar zullen ze wel rekening mee moeten houden.
Ik gok erop dat ze zullen proberen om diegenen die die hoge bounties uitdelen om deze berd`gen het spel in te krijgen zullen gaan aanpakken. Vervolgens moet er iets met dan geld gebeuren, maar wat?
[ Voor 3% gewijzigd door fdisk op 16-12-2013 14:01 ]
Precies, ze hebben die optie in het spel zitten, en zullen dan toch minimaal een script moeten hebben die ergens iets doet met de getallen die daar uit komen, waarom anders die moeite.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:40:
[...]
Als Rockstar zijn game serieus neemt hoop ik toch dat ze op zijn minst een speler onderzoeken op het moment dat die meerdere meldingen heeft over glitchen / modden.
Ze zijn ook handmatig spelers aan het bannen en in cheater pools aan het zetten die bijvoorbeeld op youtube tonen hoe te glitchen. Verder zijn ze publiekelijk redelijk stil, maar moeten ze op de achtergrond wel ermee bezig zijn. Al is het maar omdat over een jaar of 4-6 GTA VI moet uitkomen en ze dan niet binnen drie dagen, maar op de eerste dag al over een miljard aan omzet willen halen. Dat zal dan ook moeten zonder cheaters die ze dat bedrag zomaar geeft via een gehackte bounty ;-)
Je kan offline gewoon met een auto de legerbasis oprijden.
Online merkte ik met de auto dat je niet door het hek kon is dat altijd al zo geweest?
Burp
Dat is altijd zo geweest. Er zijn verschillende plekken rondom de basis waar je met een auto over het hek kan springen en je kan altijd een helicopter of vliegtuig nemen om er te komen.Wii4all schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:28:
zondag nog even gespeeld maar even een vraag is dit iets van de update of niet?
Je kan offline gewoon met een auto de legerbasis oprijden.
Online merkte ik met de auto dat je niet door het hek kon is dat altijd al zo geweest?
-bij het opstarten gebeurd het regelmatig dat online niet opstart en ik eerst naar de sp moet.
-als je een missie failed dan blijft bij het replayen de game hangen
-bij de kapper heeft je karakter 2 hoofden
-ik heb al regelmatig mensen bij mij in de garage gehad die ik niet heb binnen gelaten
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xszgOBzqBjY]
Rockstar neemt GTAO al een tijdje niet meer serieus, ze hebben gecashed en ze zijn klaar. Current-gen was leuke beta voor online aspect, doen ze daarna beter in next-gen/PC versieVerwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:40:
Als Rockstar zijn game serieus neemt hoop ik toch dat ze op zijn minst een speler onderzoeken op het moment dat die meerdere meldingen heeft over glitchen / modden.
[ Voor 74% gewijzigd door SinergyX op 16-12-2013 18:50 ]
Mechanic bellen, dan staat je hofknife er gewoon tussne.
Ik heb het geld ook niet uitgegeven (had zelf nog rond de 2 miljoen bij elkaar gespaard voordat dit gebeurde)
wijze woorden
Enige wat de game nog kan redden is dat de heists straks perfect uitgewerkt zijn online.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Beleggen werkt nog niet onlineKez schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:33:
Je kunt dat geld toch ook beleggen en niet meer opnemen, ben je er toch ook vanaf?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 3% gewijzigd door Anthirian op 17-12-2013 16:31 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Verwijderd
Na al het nerfen, patchen, verpesten en weet ik veel wat van GTA ga ik er nu niet eens meer moeite voor doen.
Helaas, maar ik krijg gewoon vieze vingers als ik GTA nu aan durf te raken. Erg jammer dat het zo moet eindigen met de GTA-serie. Voor mij in ieder geval.
• Increased cash payouts for losing teams in Last Team standing and Team Deathmatch.
• Increased the cash and RP rewards for Races with multiple laps.
• Cash payouts for Parachuting now take points scored into account.
• Improved spawning for Deathmatches where the spawn points were previously very far apart.
• Improved support for Chinese, Japanese, Korean, and Russian in the Creator.
• Calling the mechanic now shows you if a vehicle on the list is destroyed or impounded.
• Team balancing does a better job of putting friends and crew members together.
• BETA Crew Head to Head matches are now available to play. To initiate a Crew Head to Head, you'll need to create a Playlist that does not contain Vehicle Deathmatches, Survivals or any Jobs that require more than 2 teams. From there, go into My Playlists and you'll see a prompt for Head to Head (BETA). This will launch the lobby and you'll be able to invite other players from your Crew, Friend's Crews or Skill Matched Crews.
• Player blips no longer remain red on Missions when the player has a Bounty.
• Players who end a Race as DNF are now awarded cash relevant to the amount of checkpoints they passed through during the course of the Race.
• Players who race solo now earn cash. Previously, zero cash was awarded for a solo race.
• Last Team Standing, Capture and Missions are separated out in the Create Playlist menu.
• Small deduction to the amount of cash the winners of Races, Parachuting and Last Team Standing matches receive in order to increase payouts for all other participants.
• Masks are now removed during Races where a helmet is required and are also removed by default when a player uses the Smoking animation.
• The Purchase All Ammo option now charges the full value of filling all player held weapons with ammo.
• Fixes an issue where GTA Online players could reach North Yankton.
• Fixes a rare issue where characters could be lost if the player attempted to join GTA Online when disconnected from the Network.
• Fixes for various duplicate vehicle exploits.
• Fixes issues when using the Character Select from inside the Creator.
• Fixes issues with ammo vanishing after testing a Deathmatch in the Creator.
• Fixes exploits of the Fastest Lap bonus.
• Glasses from the Beach Bum update now appear in the inventory menu.
• Players in Tanks now have more protection from other players attempting to deliberately give them a Bad Sport rating.
• Bad Sport timers now read properly and show the correct time left in the Bad Sport lobby instead of “00d00h00m”.
Was fun while it lasted
Maar weer LTS en DM bootst, boeit mij echt geen drol. Gooi er eens wat meer contact-missies bij, dat was nog het enige (nadat zo'n beetje al het andere gefixed/nerfed/removed is) wat leuk was.
Ik mis
• Added the option to go to North Yankton in GTA Online
Blijkbaar is North Yankton al helemaal uitgewerkt maar toch doen ze er niks mee.
Capture - the newest addition to the collection of team-based modes in Grand Theft Auto Online, will be available tomorrow as part of the latest free automatic update on PlayStation Network and Xbox Live. With 20 new Jobs across four unique modes, this GTA twist on classic capture the flag style confrontations brings a whole new level of adversarial action to the world of Los Santos and Blaine County. Strategy plays a huge role as you run decoys, set traps and place obstacles to ensure your enemies don’t get close to your goods. These new Jobs are accessible in Freemode and spread across the four different modes described below. Read on for more details and previews of a few of our faves:
RAID
In Raid, you'll have to fight your way into your opponents' base and steal a package, then deliver it back to your base to score points. Reach the target score, or deliver more packages than your opponents do in the allotted time to win the match.
"Beachin"
Legal highs and bad t-shirts aren't the only things being pushed on Vespucci Beach. Four factions raid each other's stashes for control of the area's 'tourist trade'. Take product back to your spot and it's yours.
"Wargames"
Like any military operation, when things kick off at Fort Zancudo Air Base, they escalate pretty quickly. Teams stockpiling weapons to sell on the black market raid each other's bases at either end of the facility. If they get the goods back, they're banked. Nothing's off limits to be used here, including the fighter jets.
HOLD
When playing Hold, teams must collect and store as many packages as possible in their base. Packages can either be found on the map, or stolen from the opposing team’s bases. Reach the target score, or hold the most packages when the time runs out, to win.
"Block Party"
Gang violence escalates in Chamberlain Hills, as block fights block at close quarters. Four factions with two packages each try to raid each other and protect their own stuff. If they get someone else's product back to their turf, they'll have to protect it.
Compete to get buses back to your base in 'All Abhorred'.
GTA
As the ubiquitous acronym might suggest, GTA mode tasks players with stealing target vehicles located all around the map, before bringing them back to their respective bases. Each team must fight to steal more vehicles in the allotted time than their opponents.
"My Maibatsu"
Four East Los car thief outfits compete to get hold of a shipment of Sanchez dirt bikes, and store them back at their bases, while preventing the other teams from doing the same. First place to look would be the Maibatsu Factory.
"Field of Screams"
A tractor shortage in Grapeseed leads to farmyard chaos. It's harvest time, and two rival gangs compete to bring a Fieldmaster tractor back to their bases. Farming is a deadly serious business in Blaine County.
CONTEND
In Contend, there's only one package, situated in the middle of the map. Teams must fight to bring this package back to their respective bases, and once the package is captured it respawns in the middle of the map and is up for grabs again.
"Salty Snatch"
Dog walkers and surfing talent agents look out - two import operations at either end of Chumash Beach are fighting over a shipment that's landed on the pier. Any product they can get to their spot in the sand is theirs to keep.
The contested package at the heart of a firefight.
Capture will be available as part of tomorrow's automatic update for GTA Online, which also includes a host of fixes and dynamic tuning updates.
Ik denk dat het eerder zo is dat het puur bedoeld was voor de SP missie, als je de filmpjes op youtube ziet is North Yankton behoorlijk buggy.L1nt schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:31:
• Fixes an issue where GTA Online players could reach North Yankton.
Ik mis
• Added the option to go to North Yankton in GTA Online
Blijkbaar is North Yankton al helemaal uitgewerkt maar toch doen ze er niks mee.
De meest voor de hand liggende verklaring lijkt me toch dat ze het onbereikbaar maken om mogelijke glitches te voorkomen wat imo terecht is.
Stel je gaat er heen en door een glitch verlies je je geld of character b.v., moet je kijken hoeveel gezeur dat weer opleverd.
Ik snap ook niet hoe je tot de conclusie komt dat North Yankton al helemaal is uitgewerkt het is gewoon een decor van de eerste missie die je alleen kunt bereiken door een glitch in MP.
Only fools are enslaved by time and space.
Allemaal team/pvp based, dan ga ik wel APB spelen.strider1007 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:33:
Zo te zien komt er meer:
Ach ja, was leuk voor de time being, tijd voor de next-gen versie.
Verwijderd
Edit: hebben ze ook nog een "Buy all ammo" optie toegevoegd in lobbies. Ik zat erop te wachten en ja hoor: ik klik er per ongeluk op --> zonder waarschuwing 150K aan ammo gekocht voor wapens die nooit gebruik.
Hele fijn update, Rockstar. NOT
[ Voor 43% gewijzigd door Tommiiee op 18-12-2013 22:02 ]
slechts 2 keer gezien dat iemand een bounty kreeg van 10 - 100 miljoen?
speel t overgens op de xbox.
trouwens, wat nieuwe muziek voor in je auto of dat je je eigen muziek kan instellen zou leuk zijn,
tevens wat nieuwe of leuke zeldzame auto's mag ook, en dan meteen die tuninglijst uitbreiden zou gaaf zijn, dat je patronen op je auto kan laten spuiten ofso
Als je er niets mee doet heb je geen last van ze. Koop je er nieuwe auto's en wapens van, dan ben je de sjaak idd.Bart0546 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:02:
Volgens mij las ik gisteren op de site van rockstar dat ze spelers die betrokken zijn bij verdachte transacties, in een zgn. cheaters-pool droppen. Dit kan blijkbaar ook gebeuren als je (ongevraagd) ontvanger bent van een groot geld bedrag.
Het is alleen wel lastig om bij te houden welk geld wat is, en het overboeken naar een tweede karakter (daarmee opnemen in cash) gaat in max 1 miljoen per keer. Toen ik dat zag had ik geen zin om dat 800 keer te moeten doenThe Outlaw schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:20:
[...]
Als je er niets mee doet heb je geen last van ze. Koop je er nieuwe auto's en wapens van, dan ben je de sjaak idd.
Pffff dat ranken gaat echt te langzaam
toevallig laatst ook zomaar 22miljoen van iemand gekregen... nu nog snel ranken.. iemand advies?
mis toch dat je niet meerder garages kan beheren.. zo moeilijk moet dat tocht niet zijn dat je 10car appartement hebt en nog een aparte garage om meer auto's te hebben.
fun gaat er nu beetje vanaf... waar blijven alle heist en andere leuke dingen die t spel beetje leuk gaan maken...
mocht er iemand samen willen kutten en ranken add me: El DiableHunk
(als in: bugs)
Oh? Nog niet zoveel gedaan sinds 1.08.Tommiiee schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:04:
Nog meer mensen (PS3?) waarbij na update 1.08 zowat alles gesloopt lijkt te zijn door Rockstar..?
Alleen tijdens een survival was ik plots alleen terwijl alles goedging tm wave7.. Ook geen notificatie dat er iemand "left"
- Wildvreemde auto's die spawnen in mijn garage bovenop m'n eigen auto'sHoyden schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:14:
[...]
Oh? Nog niet zoveel gedaan sinds 1.08.
Alleen tijdens een survival was ik plots alleen terwijl alles goedging tm wave7.. Ook geen notificatie dat er iemand "left"
- "Buy all ammo" optie zorgt ervoor dat de cursor naar boven springt (en dat je per ongeluk een shitload aan cash verpest)
- Auto's en personen die random despawnen en weer spawnen
- Dode mensen die je niet achter hun stuur uit kunt trekken nadat je ze van buiten dood hebt geschoten. (je kunt de auto dus niet pakken)
- Vooral in DM en Capture: echt héle slechte spawns die je vijand zo weer pal naast je laten spawnen om je neer te knallen zonder dat je iets kunt doen (spawn protection)
Het is echt om te huilen sinds deze update..
Ik heb een rare garage bug sinds 1.08. Als ik met een auto wegga (zeg even auto A) en een tijdje later bel ik de mechanic voor een andere auto (auto B ) en dan vervolgens met auto B terugga naar mijn garage zou ik verwachten dat auto A weer in de garage staat, tenminste dat was voorheen altijd zo. Dat is niet zo. Ik heb een lege plek waar A zou moeten staan. Als ik naar buiten loop zie ik auto A ook nergens (dus geen personal vehicle icon op de map). Ik kan wel de mechanic bellen en die brengt dan ook auto A, dus hij is niet echt verdwenen, maar het wel irritant.Als ik naar single player ga en dan weer naar multi player staan ook alle 10 de voertuigen weer in de garage.Tommiiee schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:04:
Nog meer mensen (PS3?) waarbij na update 1.08 zowat alles gesloopt lijkt te zijn door Rockstar..?
Dit viel mij ook al op. Alle auto's die je 'buiten' hebt (zelf meegenomen uit garage of laten bezorgen door mechanic), blijven 'buiten' op het moment dat je ze niet zelf weer terug naar je garage brengt. Makkelijke manier om ze allemaal weer terug in je garage te krijgen: rijd met een andere auto je garage uit en direct weer in (dit effect lijkt alleen te gelden voor één 'buiten'-sessie).Destiny schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:26:
[...]
Ik heb een rare garage bug sinds 1.08. Als ik met een auto wegga (zeg even auto A) en een tijdje later bel ik de mechanic voor een andere auto (auto B ) en dan vervolgens met auto B terugga naar mijn garage zou ik verwachten dat auto A weer in de garage staat, tenminste dat was voorheen altijd zo. Dat is niet zo. Ik heb een lege plek waar A zou moeten staan. Als ik naar buiten loop zie ik auto A ook nergens (dus geen personal vehicle icon op de map). Ik kan wel de mechanic bellen en die brengt dan ook auto A, dus hij is niet echt verdwenen, maar het wel irritant.Als ik naar single player ga en dan weer naar multi player staan ook alle 10 de voertuigen weer in de garage.
Ook al vind ik het online gebeuren zwaar ruk worden toch zit ik niet te wachten op de "kerstman" in game.Kez schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 00:00:
Bij mij is de kerstman ook langs geweest, in 1 klap 495 miljoen rijker
Ik heb dan wel gegliched maar om nu ineens 500 miljoen rijker te zijn gaat me net iets te ver, dan is de lol er zeker af, is ie al maar dan nog meer.
Verwijderd
Niet! doen. Je kan het ook niet. Je kan alleen geld sharen (hoge bounty). Maar jij moet dat geld overmaken naar een karakter, en dan of je karakter deleten of niks mee doen. Als je nu flink gaat inkopen of weg gaat geven dan zal jouw spent torenhoog worden en ben jij een dag later in de cheaterpool gedumptCanerooo schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 22:15:
Hoe kan je geld weggeven aan andere spelers? Paar dagen terug zomaar uit het niets 1 miljard gekregen van de kerstman. Nu wil ik zelf graag kerstman spelen voor de arme mensen. weet iemand hoe?
[ Voor 26% gewijzigd door Kheldar op 21-12-2013 22:20 . Reden: plaatje erbij ]
Kheldar schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 21:54:
Kak, zojuist ook 54 miljoen ontvangen. Is het al iemand gelukt hier vanaf te komen?
Submitting kan hier: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/newSubmitting a request or using the banhammer email are both acceptable. The wait time may be a few days as lots of requests are coming in for various questions, feedback, and issues. We are working hard on reducing wait time for tickets.
If you do not yet have a second character, you can create one and withdraw all the money into cash to keep it separate for now. I apologize for the inconvenience, and please stand by for corrections to your account and a permanent fix coming soon.
Only fools are enslaved by time and space.
Ticket ingeschoten en zo maar even een tweede karakter maken. Kijken of er wat mee gaat gebeuren.LoneRanger schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:16:
[...]
Submitting kan hier: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.