Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En wat doe je nu dan? Enkel nog freeroam zoals velen met illegaal geld?The Outlaw schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:34:
[...]
Ik geef behoorlijk wat geld uit ja. Bounties, Merrywheater, wapens en auto's. Volgens mij heb ik al meer dan 80 miljoen uitgegeven (op mijn SC account staat 1, 081,000, 0000 maar dat lijkt mij onmogelijk). Juist doordat ik zoveel geld heb gekregen heb ik er meer plezier van gekregen.
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Als willens en wetens illegaal geld uitgeven word beloond ben ik inderdaad flink genaaid, dan ben ik er snel klaar mee en is dit de laatste R* game die ik gekocht heb...Kju schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:48:
[...]
volgens social club hebben ze 550k op de bank voor jou gelaten en voor mij niks...
Maar het is inderdaad wel ontmoedigend voor degenen die niets met het geld hebben gekocht.
Voor m'n gevoel heb ik ook wel iets verloren, ik had deze week bijna een miljoen bij elkaar gespeeld
Even op mijn SC gekeken kan allleen mijn 2e character zien nu gister 548 miljoen nu 1.248.510 en ik neem aan ook nog Tinsel a 214k
Zet dat af tegen een tank een buzzard en 10 adders en ik ben dus gewoon giga genaaid voor mijn eerlijkheid en het inhouden om niks uit te geven om me te verdedigen tegen al die tanks, einde gta online dus en einde Rockstar
[ Voor 23% gewijzigd door HardHouse op 16-01-2014 14:34 ]
Ja, maar dat maakte het juist zo leuk. Volle sessies, bounties afsturen op elkaar en die proberen te claimen. Dat gaat nu minder worden. Ik begrijp dat R* iedereen naar de missies wil hebben maar ik heb ze allemaal al gespeeld. Voor mij zit daar geen uitdaging meer in.HardHouse schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:23:
[...]
En wat doe je nu dan? Enkel nog freeroam zoals velen met illegaal geld?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ik weet nog goed de meeste gehoorde klacht over IV online was er is niks te doen en dat klopte.The Outlaw schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:28:
[...]
Ja, maar dat maakte het juist zo leuk. Volle sessies, bounties afsturen op elkaar en die proberen te claimen. Dat gaat nu minder worden. Ik begrijp dat R* iedereen naar de missies wil hebben maar ik heb ze allemaal al gespeeld. Voor mij zit daar geen uitdaging meer in.
Nu was er wel veel te doen en voor mij is dat dus verpest door mensen die net als jij na al dat geld precies datgene deden wat in IV het enige was wat je zo ongeveer kon doen namelijk enkel nog freeroamenen niet meer meedoen met missies of wat dan ook, heb meer dan een maand bijna nooit iemand meegekregen op missie niet uit de crew en geen vreemden.
En nu word jij dus beloond voor het uitgeven van illegaal geld en ik genaaid omdat ik het wel netjes bewaard heb.
Mijn laatste Rockstar game dus....
Verwijderd
Maar ik kan nu in ieder geval spelen.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 15:12 ]
En waarom zouden die beloofde dingen er nog niet zijn denk je? Ik vermoed dat dat maar zo te maken heeft met al dat gehack.....The Outlaw schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:50:
Er waren ons continue updates beloofd van de missies. Na level 81 kreeg ik geen nieuwe missies meer (ik kan je zeggen, dat is al een hele tijd geleden, ben nu level 114). Ik ben benieuwd of er binnen korte tijd wat nieuwe opdrachten aan zitten te komen. Dan zal ik natuurlijk weer mee gaan doen. Maar sommige heb ik wel 5x gespeeld. Daar is geen lol meer aan te beleven.
Heb sommige missies wel 100x gespeeld (coveted alleen omdat niemand mee wou doen al die keren) om een eerlijke tank bij elkaar te sparen wat ook gelukt is in een weekje, sommige worden wat saai maar ook zat die gewoon leuk zijn....
Hier kan ik mij ook in vinden, want mij kost deze onzin op dit moment tussen de 1 en 2 miljoen. Als iemand nu 10 adders heeft en deze niet kan verkopen, blijf ik lachen. Als ze verkocht kunnen worden, dan levert dit 6 miljoen op als ze tuned zijn... Dat zou erg l*llig (nee, niet lollig) zijn.HardHouse schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:27:
Als willens en wetens illegaal geld uitgeven word beloond ben ik inderdaad flink genaaid, dan ben ik er snel klaar mee en is dit de laatste R* game die ik gekocht heb...
Even op mijn SC gekeken kan allleen mijn 2e character zien nu gister 548 miljoen nu 1.248.510 en ik neem aan ook nog Tinsel a 214k
Zet dat af tegen een tank een buzzard en 10 adders en ik ben dus gewoon giga genaaid voor mijn eerlijkheid en het inhouden om niks uit te geven om me te verdedigen tegen al die tanks, einde gta online dus en einde Rockstar
Morgen gaan we met zekerheid zien en merken.
Vorige week en deze week aardig wat missies gespeeld met crewleden, waarbij we sommige missies andere benaderingen kozen: helicopter, snipen, minigun vanuit een survival. Missies worden dan toch wel anders ervaren hoorThe Outlaw schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:50:
Er waren ons continue updates beloofd van de missies. Na level 81 kreeg ik geen nieuwe missies meer (ik kan je zeggen, dat is al een hele tijd geleden, ben nu level 114). Ik ben benieuwd of er binnen korte tijd wat nieuwe opdrachten aan zitten te komen. Dan zal ik natuurlijk weer mee gaan doen. Maar sommige heb ik wel 5x gespeeld. Daar is geen lol meer aan te beleven.
Verwijderd
Inderdaad ,HardHouse schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:14:
[...]
En waarom zouden die beloofde dingen er nog niet zijn denk je? Ik vermoed dat dat maar zo te maken heeft met al dat gehack.....
Heb sommige missies wel 100x gespeeld (coveted alleen omdat niemand mee wou doen al die keren) om een eerlijke tank bij elkaar te sparen wat ook gelukt is in een weekje, sommige worden wat saai maar ook zat die gewoon leuk zijn....
En zo is het met een MP , repeat repeat repeat tot je verder komt ....
En heb nu ondertussen ook elke missie wel minimaal 10 keer gespeeld , en ze blijven leuk door de mede crewmembers...
Hoop in elk geval dat je gewoon gta online blijft spelen Speed , want diegene die met tanks die kunnen toch niets meer betalen omdat ze geen geld hebben...
En daardoor snel afhaken omdat ze het niet meer leuk vinden..
Mijn 1e account is dus echt helemaal leeggehaald....
Als ze de tank nog hebben kunnen ze precies hetzelfde als nu want een tank kost je geen ammo....Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:20:
[...]
Inderdaad ,
En zo is het met een MP , repeat repeat repeat tot je verder komt ....
En heb nu ondertussen ook elke missie wel minimaal 10 keer gespeeld , en ze blijven leuk door de mede crewmembers...
Hoop in elk geval dat je gewoon gta online blijft spelen Speed , want diegene die met tanks die kunnen toch niets meer betalen omdat ze geen geld hebben...
En daardoor snel afhaken omdat ze het niet meer leuk vinden..
Het zou het nog erger maken als ze geen geld meer hebben want dan schieten ze je auto aan gort en mag je dus zelf de premie betalen a 10000.....
@ falcon123
Daarom had R* dus ook geadviseerd het geld apart te zetten bij je 2e character.
Ik neem dan wel aan dat je er wat van had uitgegeven....
Ik mag toch hopen dat mijn 1e character nog steeds de 1.5 miljoen heeft die ik gister had maar dat kan ik nu niet zien op SC omdat ik gister het laatst online was met mn 2e character....
Dat geld was namelijk allemaal eerlijk verdiend juist voor een tank afgelopen week....
[ Voor 31% gewijzigd door HardHouse op 16-01-2014 15:34 ]
Verwijderd
En niet vergeten , de ergste cheaters komen in een cheaterpool..HardHouse schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:29:
[...]
Als ze de tank nog hebben kunnen ze precies hetzelfde als nu want een tank kost je geen ammo....
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 15:38 ]
Ja ik had het geld op m'n 2e account gezet, maar ik heb van de 400 miljoen misschien paar miljoen ervan gebruikt. Zelf had ik 1 - 2 miljoen. Maarja ik zie wel.HardHouse schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:29:
[...]
@ falcon123
Daarom had R* dus ook geadviseerd het geld apart te zetten bij je 2e character.
Ik neem dan wel aan dat je er wat van had uitgegeven....
Ik mag toch hopen dat mijn 1e character nog steeds de 1.5 miljoen heeft die ik gister had maar dat kan ik nu niet zien op SC omdat ik gister het laatst online was met mn 2e character....
Dat geld was namelijk allemaal eerlijk verdiend juist voor een tank afgelopen week....
Dat wordt dan maar weer is een avondje/weekend survivals/missies doen met de crew:P
Volgens http://www.rockstargames....e-maintenance-period.html is het onderhoud voorbij.The Outlaw schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:23:
GTA Online is ook hier weer bereikbaar.
Overigens schijnt het dat de heists maar 80k op gaan leveren wat verdeeld moet worden onder de spelers.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Jammer, had gehoopt op meer geldKez schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:52:
Ik heb nog ongeveer 350k over van de 495 miljoen wat ook wel kan kloppen.
Overigens schijnt het dat de heists maar 80k op gaan leveren wat verdeeld moet worden onder de spelers.
*pakt popcorn erbij en kijkt hoe cheaters aan het ragen zijn*
Land van het eeuwige vuur
Verwijderd
Ja maar dat is het punt juist..Audipower schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:55:
Wie z'n billen brandt moet ....
*pakt popcorn erbij en kijkt hoe cheaters aan het ragen zijn*
Wie zijn billend brandt , die billen worden nu persoonlijk door Rockstar ingezalfd
Mijn 1e character had gister 1.5 miljoen en een beetje op de bank, allemaal eerlijk geld dat is dus allemaal weg!!!!
Mijn 2e had 548 miljoen illegaal daar is als ik het Tinsel apartement meetel nu nog van over 1.462.510 van over oftewel Rockstar heeft ook eerlijk geld gejat en ondertussen mensen beloond die willens en wetens geld hebben uitgegeven....
Mijn PS3 was voor dit spel aangeschaft voorheen speelde ik op de pc en kocht ik niks en speelde nooit online op een enkele racegame na die het online deed.
Nu dus gewoon terug naar PC gaming en usenet voor de spellen daar heb ik me nooit zo aan geirriteerd als aan dit hele debacle
Je hebt in principe toch grotendeels van je 1,5 miljoen terug, alleen op je 2e account dan...HardHouse schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:05:
Nou ik heb dus net even gekeken en mij zie je niet meer in GTA of welke R* game dan ook...
Mijn 1e character had gister 1.5 miljoen en een beetje op de bank, allemaal eerlijk geld dat is dus allemaal weg!!!!
Mijn 2e had 548 miljoen illegaal daar is als ik het Tinsel apartement meetel nu nog van over 1.462.510 van over oftewel Rockstar heeft ook eerlijk geld gejat en ondertussen mensen beloond die willens en wetens geld hebben uitgegeven....
Mijn PS3 was voor dit spel aangeschaft voorheen speelde ik op de pc en kocht ik niks en speelde nooit online op een enkele racegame na die het online deed.
Nu dus gewoon terug naar PC gaming en usenet voor de spellen daar heb ik me nooit zo aan geirriteerd als aan dit hele debacle
Ik heb minder geld over dan ik aan eerlijk geld had maar volgens mij ben ik de enige die dat niet vind kloppen....falcon123 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:09:
[...]
Je hebt in principe toch grotendeels van je 1,5 miljoen terug, alleen op je 2e account dan...
Dus ook geen beloning voor het alles eerlijk melden hackers rapporteren (zat er gister bij 1 in de sessie die ik gerapporteerd had dus ze zijn er nog gewoon niks cheaterpoole of wat ook) etc als ik een tank alle vliegtuigen helis en een volle garage had gekocht dan was dat de beloning geweest
[ Voor 30% gewijzigd door HardHouse op 16-01-2014 16:28 ]
En dan nog eens klagen?? Wees blij dat ze je niet hebben gebanned!! Simple as that, in een andere spel geven ze je ban van week of maand of forever! Get over it!HardHouse schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:11:
[...]
Ik heb minder geld over dan ik aan eerlijk geld had maar volgens mij ben ik de enige die dat niet vind kloppen....
Dus ook geen beloning voor het alles eerlijk melden hackers rapporteren etc als ik een tank alle vliegtuigen helis en een volle garage had gekocht dan was dat de beloning geweest
Land van het eeuwige vuur
Hier zal ik verder maar niet op ingaan triest hoor mensen die vinden dat je als eerlijke speler gebanned zou moeten worden... Je bent zeker 1 van de hackers....Audipower schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:27:
[...]
En dan nog eens klagen?? Wees blij dat ze je niet hebben gebanned!! Simple as that, in een andere spel geven ze je ban van week of maand of forever! Get over it!
[ Voor 4% gewijzigd door HardHouse op 16-01-2014 16:40 ]
Dit moet wel de lompste reactie naar aanleiding van het GTA onderhoud zijn. Speedfight geeft enkel aan dat hij eerlijk is geweest en dat hij hier niets voor terugkrijgt. Anderen die wel geld uitgegeven hebben worden indirect beloond doordat ze het gekochte mogen houden. Da's oneerlijk richting de speler.Audipower schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:27:
[...]
En dan nog eens klagen?? Wees blij dat ze je niet hebben gebanned!! Simple as that, in een andere spel geven ze je ban van week of maand of forever! Get over it!
Ben blij dat er ook nog mensen zijn die wel gewoon lezen.....NoGinryuGo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:43:
[...]
Dit moet wel de lompste reactie naar aanleiding van het GTA onderhoud zijn. Speedfight geeft enkel aan dat hij eerlijk is geweest en dat hij hier niets voor terugkrijgt. Anderen die wel geld uitgegeven hebben worden indirect beloond doordat ze het gekochte mogen houden. Da's oneerlijk richting de speler.
Ik vind dat ook niet kloppen. Ik weet niet of je getallen hebt, maar dan zou ik een rekensom maken en dit bij R* melden. Gaat het om 100K dan zou ik zelf mijn verlies nemen, maar gaat het om 1.000.000, dan ging ik het echt wel melden.HardHouse schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:11:
[...]
Ik heb minder geld over dan ik aan eerlijk geld had maar volgens mij ben ik de enige die dat niet vind kloppen....
Ik ben ook benadeeld voor tussen de 500.000 en 1.000.000. Maar ja, ik heb de LSC glitch gebruikt, dus ik ga niet zeuren. 500K is voldoende voor mij, verder zie ik het allemaal wel weer toenemen tijdens het spelen.
Verwijderd
Inderdaad ,NoGinryuGo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:49:
[...]
Ik vind dat ook niet kloppen. Ik weet niet of je getallen hebt, maar dan zou ik een rekensom maken en dit bij R* melden. Gaat het om 100K dan zou ik zelf mijn verlies nemen, maar gaat het om 1.000.000, dan ging ik het echt wel melden.
Ik ben ook benadeeld voor tussen de 500.000 en 1.000.000. Maar ja, ik heb de LSC glitch gebruikt, dus ik ga niet zeuren. 500K is voldoende voor mij, verder zie ik het allemaal wel weer toenemen tijdens het spelen.
Je zuur verdiende centjes moet je gewoon houden....
Ik heb alles genoteerd wat ik gekregen heb, mijn verlies is niet veel slechts +- een ton plus het gekochte Tinsel apertement dus in mijn ogen ben ik 3 ton kwijt maar het gaat mij om het principe, ik had gewoon geen eerlijk geld mogen verliezen en dat ik illegaal tinsel gekocht heb enkel om veilig te kunnen joinen aangezien je als je van character switched niet de mogelijkheid hebt gelijk een solo sessie te starten en je dus op straat beland met 548M cash wat me niet bepaald handig leek. Ik heb dit ook gemeld bij R dat ik daarom Tinsel gekocht heb nog voordat ik het kocht.NoGinryuGo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:49:
[...]
Ik vind dat ook niet kloppen. Ik weet niet of je getallen hebt, maar dan zou ik een rekensom maken en dit bij R* melden. Gaat het om 100K dan zou ik zelf mijn verlies nemen, maar gaat het om 1.000.000, dan ging ik het echt wel melden.
Er gaat dus ook nog wel een mail naar Brian maar ik verwacht er niks meer van, had net al bijna mn beide characters gedelete....
Er is trouwens ook niks gedaan aan de RP hack, mensen die door die hack tijdens 1 missie of race 20 levels of meer stegen hebben die levels nog steeds......
[ Voor 5% gewijzigd door HardHouse op 16-01-2014 17:07 ]
Ik vermoed dat het afpakken van illegaal vergaarde goederen gewoon wat moeilijker is. Anders hadden ze dat waarschijnlijk ook wel afgepakt.
I'll do what I can, but expect very little.
Inderdaad. Maar ach, het is dweilen met de kraan open. Volgende week zal er vast een nieuwe glitch worden gevonden.4bit schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:13:
Meeste online games maakt het niet uit of je een eerlijk en een cheat karakter hebt. Daar ben je gewoon je volledige account kwijt.
Ik vermoed dat het afpakken van illegaal vergaarde goederen gewoon wat moeilijker is. Anders hadden ze dat waarschijnlijk ook wel afgepakt.
Dat is precies wat ze hadden moeten doen gewoon mijn 2e character deleten, waarom moest ik alles daar cash opnemen van R als ze nu ook aan je 1e zitten.4bit schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:13:
Meeste online games maakt het niet uit of je een eerlijk en een cheat karakter hebt. Daar ben je gewoon je volledige account kwijt.
Bij een delete van mijn 2e character was ik alles wat ik illegaal had aan geld en het apartement kwijt geweest en had mijn 1e character al het eerlijke geld nog gehad dat is nu dus niet het geval.....
Tuurlijk snap ik dat het dan nog wat anders was geweest bij diegenen die niet het illegale geld opgenomen hadden met een 2e character.
Dat hoop ik nu wel, laat R maar boeten voor hun puinhoop....The Outlaw schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:18:
[...]
Inderdaad. Maar ach, het is dweilen met de kraan open. Volgende week zal er vast een nieuwe glitch worden gevonden.
Dit RP hack heb ik ook gezien ja, maar goed dat ze maar trots zijn op zichzelf...HardHouse schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:58:
[...]
Ik heb alles genoteerd wat ik gekregen heb, mijn verlies is niet veel slechts +- een ton plus het gekochte Tinsel apertement dus in mijn ogen ben ik 3 ton kwijt maar het gaat mij om het principe, ik had gewoon geen eerlijk geld mogen verliezen en dat ik illegaal tinsel gekocht heb enkel om veilig te kunnen joinen aangezien je als je van character switched niet de mogelijkheid hebt gelijk een solo sessie te starten en je dus op straat beland met 548M cash wat me niet bepaald handig leek. Ik heb dit ook gemeld bij R dat ik daarom Tinsel gekocht heb nog voordat ik het kocht.
Er gaat dus ook nog wel een mail naar Brian maar ik verwacht er niks meer van, had net al bijna mn beide characters gedelete....
Er is trouwens ook niks gedaan aan de RP hack, mensen die door die hack tijdens 1 missie of race 20 levels of meer stegen hebben die levels nog steeds......
Niet je characters deleten: laat het ff bezinken en dan komt de lol wel weer terug. En anders moet iedereen maar ff 2K schenken aan je: 143 *2K = 286K; is je verlies een beetje goedgemaakt
Ik heb het ook niet gedaan maar het scheelde maar heel weinigNoGinryuGo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:33:
[...]
Dit RP hack heb ik ook gezien ja, maar goed dat ze maar trots zijn op zichzelf...
Niet je characters deleten: laat het ff bezinken en dan komt de lol wel weer terug. En anders moet iedereen maar ff 2K schenken aan je: 143 *2K = 286K; is je verlies een beetje goedgemaakt.
Overigens heb ik op GTAForums gelezen dat geld delen niet meer terugkomt, blijkbaar heeft R net zo weinig vertrouwen in zichzelf als ik dat nog heb
Overigens snapte ik gister al niet hoe het kon dat ik 1500 kreeg van een crewmember geloof dat het Ozzie was, ik dacht dat dat al een hele tijd niet meer kon....
[ Voor 11% gewijzigd door HardHouse op 16-01-2014 17:40 ]
Afpakken doen ze ook gewoon vrij makkelijk, beetje dupe actie in menig game wordt of een roleback (waar het nu al veel te laat voor is) of items verdwijnen. Precies zoals ze deden met de 'niet legitiem vergaarde speciale autos'. Mijn halve garage was opeens leeg4bit schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:13:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
beide chars nog, 2e char nog steeds garage vol met Franklin buffalo's
Naja, ik log wel weer in als de heists er zijn..... misschien
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik moet ook maar nog eens gaan kijken hoe het nu is
Verwijderd
NoGinryuGo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:33:
[...]
Dit RP hack heb ik ook gezien ja, maar goed dat ze maar trots zijn op zichzelf...
Niet je characters deleten: laat het ff bezinken en dan komt de lol wel weer terug. En anders moet iedereen maar ff 2K schenken aan je: 143 *2K = 286K; is je verlies een beetje goedgemaakt.
Random events zijn zo goed als altijd auto stelen voor simeon. Een heel af en toe armored trucks al is dat ook bijna nooit en die crate's idem! Schijnt te komen doordat je een min. level cap nodig hebt voordat ze getriggerd worden. Dus een persoon met een laag level in je free roam en je kunt het vergeten.
Daarnaast moeten ze dat voting systeem eens nakijken. Als ik level 70+ ben ga ik geen missie doen van level 5. Althans ik vind het niet echt de moeite waard.
Ik speel altijd met een ander persoon de missies. Ongeacht of het een missie is met 6 man. Het is gewoon velen malen makkelijker om politie af te schudden (als dat moet) door een van ons de politie weg te lokken van de ander. Dat is met meer man zonder enige communicatie middelen echt zo triest. Dan kun je een level 5 missie 3 kwartier over doen om het te proberen te halen!
Structuur in missies dat mis ik! Zal niet veel anders zijn met de heist (als die nog komen)
Zover ik weet is alleen de normale Buffalo 'ingame' te krijgen, de versie die franklin heeft (meer tunings opties en andere achterlichten) volgens mij niet te krijgen zonder glitch/hack.SinergyX schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:45:
Franklin's auto is ook gewoon een 'ingame haalbare' auto, ze hebben afaik enkel de niet online verkrijgbare auto's weggehaald of niet normaal store-bare auto's.
Ik moet ook maar nog eens gaan kijken hoe het nu is
Ik heb 3,5 miljard op de bank gehad (gekregen door een bounty te killen) en heb nu 500.000. Dus helemaal afgepakt is het niet,Arwintju schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:56:
I k had 450 mil gekregen, gewoon op me 1ste en enige character laten staan, niks gekocht met dat geld. Had zo'n 50k aan eigen geld. Nu is dat 110K dat zie ik dan als beloning omdat ik niks met het geld gedaan heb. Ik hoop dat de mensen het 'cheater' geld hebben uitgegeven dat ze dik in het rood komen of dat alle spullen gewoon weg zijn! Moet je maar niks kopen van dat geld!
E: Toch wel, heb nog 376k op m'n rekening staan
[ Voor 48% gewijzigd door Thomas op 16-01-2014 18:34 ]
Mooi begin tochThomasx4 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:30:
Ik kom GTA Online niet in nu.
E: Toch wel, heb nog 376k op m'n rekening staan.
Alle accounts wissen zou heeeeel misschien de enige reden kunnen zijn dat ik nog ga spelen.Thomasx4 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:38:
Ja vind het allemaal wel prima, maar van mij mogen ze die heists wel toevoegen. Eerlijk gezegd zou ik het het beste vinden als ze alle accounts wissen, meer activiteiten toevoegen (heists dus), en het makkelijker maken om geld te verdienen. Opzich is de lol er nu wel een beetje af aangezien iedereen al alles gekocht heeft. Een frisse start in een goede game zou veel beter zijn.
Nu hebben ze met verschillende maten gemeten, als je het geld had uitgegeven heb je alles wat je ervan kocht nog, heb je netjes gedaan wat R vroeg houden sommigen er blijkbaar nog een half miljoen aan over (zoiets had ik eigenlijk ook wel verwcht als een belonig voor het eerlijk zijn) terwijl ik 3 ton eerlijk geld kwijt ben. Lekker bezig Rockstar
Hopenlijk hebben ze daar die downtime voor gebruikt. Al is dat niet zeker.Thomasx4 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:38:
Ja vind het allemaal wel prima, maar van mij mogen ze die heists wel toevoegen. Eerlijk gezegd zou ik het het beste vinden als ze alle accounts wissen, meer activiteiten toevoegen (heists dus), en het makkelijker maken om geld te verdienen. Opzich is de lol er nu wel een beetje af aangezien iedereen al alles gekocht heeft. Een frisse start in een goede game zou veel beter zijn.
HardHouse schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:21:
Alle accounts wissen zou heeeeel misschien de enige reden kunnen zijn dat ik nog ga spelen.
Nu hebben ze met verschillende maten gemeten, als je het geld had uitgegeven heb je alles wat je ervan kocht nog, heb je netjes gedaan wat R vroeg houden sommigen er blijkbaar nog een half miljoen aan over (zoiets had ik eigenlijk ook wel verwcht als een belonig voor het eerlijk zijn) terwijl ik 3 ton eerlijk geld kwijt ben. Lekker bezig Rockstar
Helemaal eerlijk is het allemaal inderdaad niet! Illegaal geld afpakken oké, maar iedereen die van illegaal geld voertuigen e.d. heeft gekocht bezit deze nu nog steeds.hanssuh schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:40:
Volgens R* SC is er bij mij niets gewijzigd, maar ik heb dan ook niet met illegale activiteiten bezig gehouden
. Ook geen illegaal geld/rp ontvangen.
Snap wel dat het voor R* moeilijk is om nu nog allemaal uit te zoeken wat illegaal (gekocht) is en wat niet, maar ze hadden het gewoon nooit zover moeten laten komen.
Bij Red Dead Redemption heb ik deze praktijken namelijk niet meegemaakt.
Ik ben dan ook voornamelijk online voor de missies (level 100), dus heb gelukkig weinig last van tanks e.d.
Vermoed wel dat ik als eerlijke speler daarna klaar ben met GTAO, ook vanwege uitblijven van de beloofde extra's.
PSN ID: Hanssuh
I don't get it Rockstar... This game is all about Heist's stealing money that don't belong to you. Take from the rich and give to the poor. That is what it looks like has happened on GTA so obviously the money has to be legitmate... Every player on GTA are theives murders crooks who love nothing more to exploit the rich.
First i want to say that i hope the level hackers get done as well as i am sick of seeing those on 200+.
I innocently got over $75 million dollars and i started to play the game alot more it was more fun. But what made it more fun is having that financial backup.
In this game there has to be more possibilities to make bigger money, i feel im earning nothing and its frustrating and repetitive doing things that maybe only worth 3,000 or 5,000 or i think the most i earned is 20,000 and this is ligitimately. I understand things are gonna be gradually released but there has to be a change in currency system make things cheaper or more activities more rewarding payouts
Alles wat ze doen is toch niet goed.
[ Voor 21% gewijzigd door Hoyden op 16-01-2014 21:25 ]
[YouTube: http://youtu.be/OXJ0IJS0wf4]
Ben na de opschoonacties van vandaag 295k aan legaal geld kwijt (naast 111m illegaal), dus helemaal goed is het niet gegaan. Ook de stats lijken nog niet bijgewerkt. Was wel weer lekker druk online, dus de aandacht is iig ergens goed voor geweest
Verder nog een reden om anderen zo snel mogelijk uit je personal vehicle te kicken: als ze hem langs het water zetten en hem met een andere auto de plomp in rammen, mag je zelf aftikken (nooit grappig met een Entity
Edit:
Vanavond nog weer even geprobeerd met mijn carbonizzare en dat werkt nog steeds niet. Waarschijnlijk slaan ze sinds 1.08 extra info op in je profiel om ervoor te zorgen dat dit alleen met zelf aangekochte voertuigen lukt en niet met gekloonde voertuigen (dat zou voor LSCMoneyGlitch++ zorgen). Het zal dus waarschijnlijk nooit gaan lukken met pre-1.08-voertuigenNoGinryuGo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:49:
[...]
Daarnaast hoop ik dat je ook 50K+ auto's van voor de patches straks wel kunt verkopen.
[...]
[ Voor 33% gewijzigd door Kheldar op 16-01-2014 23:56 ]
Wel nice om te zien dat ze er eindelijk wat aan gedaan hebben. Vanavond eens kijken in welke pool ik terecht kom
Of zijn die cheaterpools er nog niet?
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
PSN: Kjujay
Bij mij twee dagen geleden net zo, lekker avondje met wat crewleden afwisselend missies doen, met races, en je harkt nog aardig wat binnen qua RP en $.Kju schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:44:
Ik had in 1,5 uur ook bijna 100k plus bijna een level omhoog weer. Met crewleden op hard missions doen is wel lucratief zo
Snap al dat gezeur niet zo van "duurt te lang, levert te weinig op, etc"....
Met je eens. Gisteren ook een aantal missies gedaan (ook een aantal met maar een opbrengst van $1,500 - $3,500) en toch nog 40k winst. Nog een aantal keer de grenade launcher en sticky bombs gebruikt ook. Het is niet zo dat je heel erg op je geld moet letten ofzo maar het is wel zo dat als je een auto wil kopen je redelijk lang moet sparen.NorthernLight schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:13:
[...]
Bij mij twee dagen geleden net zo, lekker avondje met wat crewleden afwisselend missies doen, met races, en je harkt nog aardig wat binnen qua RP en $.
Snap al dat gezeur niet zo van "duurt te lang, levert te weinig op, etc"....
Mijn nettowinst met spelen van ongeveer 18:30 tot en met 21:30 : 156,596.Kju schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:44:
Ik had in 1,5 uur ook bijna 100k plus bijna een level omhoog weer. Met crewleden op hard missions doen is wel lucratief zo
Hierbij ben ik begonnen met de verkoop van een auto die ik heb gejat ter waarde van 9K.
(Tip: begin en eindig een sessie altijd met het pikken en verkopen van een auto, levert altijd geld op).
Ook hebben we twee missies opnieuw moeten doen en ik denk een kleine 15K aan ammo uitgegeven te hebben. En dan hebben we nog wat races e.d. gedaan die voor verliezers niet zoveel opleveren. Kortom: 1 a 2 ton per 2-3 uur spelen, waarbij lol evengoed voorop staat is echt wel mogelijk.
Base Invaders en die ene waar bij Humane Labs?NoGinryuGo schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:26:
[...]
Ook hebben we twee missies opnieuw moeten doen en ik denk een kleine 15K aan ammo uitgegeven te hebben.
Ja daar was ik ook bij. Irritant dat die militairen achter je spawnen elke keer denk ik dat ik wel een stukje kan lopen maar dan spawnen er opeens 3 om je heen binnen hun schiet afstand.Kraziey schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:32:
[...]
Base Invaders en die ene waar bij Humane Labs?
btw mijn psn is a_manders (jammer dat je die niet kunt aanpassen)
Verwijderd
Inderdaad.NoGinryuGo schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:26:
[...]
Mijn nettowinst met spelen van ongeveer 18:30 tot en met 21:30 : 156,596.
Hierbij ben ik begonnen met de verkoop van een auto die ik heb gejat ter waarde van 9K.
(Tip: begin en eindig een sessie altijd met het pikken en verkopen van een auto, levert altijd geld op).
Ook hebben we twee missies opnieuw moeten doen en ik denk een kleine 15K aan ammo uitgegeven te hebben. En dan hebben we nog wat races e.d. gedaan die voor verliezers niet zoveel opleveren. Kortom: 1 a 2 ton per 2-3 uur spelen, waarbij lol evengoed voorop staat is echt wel mogelijk.
Het ging gewoon weer heel snel met de centjes , en als er iemand echt verlegen zit om de centjes.
Ga dan eerst surivial spelen voor je missies gaat doen , daar kan je genoeg ammo oppakken.
Mijn hoogtepunt van gisteren was toch de GTA Race waarbij ik 5 sterren kreeg , en de race nog won ...
Voor de rest weer veel gelachen en lol gehad , dus weer een geslaagde avond.
Voor de rest bedroeg mijn netto winst van gisteren ongeveer 320.000 , dus avondje doorspelen en hoppa je heb eventueel je auto al.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 11:45 ]
Manders!Utoka schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:35:
[...]
Ja daar was ik ook bij. Irritant dat die militairen achter je spawnen elke keer denk ik dat ik wel een stukje kan lopen maar dan spawnen er opeens 3 om je heen binnen hun schiet afstand.
btw mijn psn is a_manders (jammer dat je die niet kunt aanpassen)
Jij bent echt fanatiek man!
Haha, heb wel gelachten tijdens die race. Regen, lompe SUV's, GTA Race en politieVerwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:44:
[...]
Inderdaad.
Het ging gewoon weer heel snel met de centjes , en als er iemand echt verlegen zit om de centjes.
Ga dan eerst surivial spelen voor je missies gaat doen , daar kan je genoeg ammo oppakken.
Mijn hoogtepunt van gisteren was toch de GTA Race waarbij ik 5 sterren kreeg , en de race nog won ...
Voor de rest bedroeg mijn netto winst van gisteren ongeveer 320.000 , dus avondje doorspelen en hoppa je heb eventueel je auto al.
Ik bespeur hier de mogelijkheid om vanavond eens wat vervelende GTA races met belachelijke settings te gaan hosten... Want iedereen vloekt de wereld bij elkaar tijdens een race, maar naderhand blijkt het toch wel lachen te zijnKraziey schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:45:
[...]
Haha, heb wel gelachten tijdens die race. Regen, lompe SUV's, GTA Race en politie. Mooiste was dat ik hopeloos 4de reed, de laatste bocht door drifte en iemand voor de finish stil stond om mij onder vuur te nemen met raketten
Verwijderd
Goed plan haha;).NoGinryuGo schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:09:
[...]
Ik bespeur hier de mogelijkheid om vanavond eens wat vervelende GTA races met belachelijke settings te gaan hosten... Want iedereen vloekt de wereld bij elkaar tijdens een race, maar naderhand blijkt het toch wel lachen te zijn.
En ja , in de heetst van de strijd vloekt iedereen haha
Maar net zoals gisteren , van alles wat doen..
Dat beviel iedereen wel goed volgens mij
Heb het ook aan de lijve ondervonden. Na een missie van Martin Madrazo had ik het geld gelukkig weer terug verdiend. Is het bij jullie soms ook dat er auto's verdwijnen uit jullie garage?Kheldar schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:25:
Verder nog een reden om anderen zo snel mogelijk uit je personal vehicle te kicken: als ze hem langs het water zetten en hem met een andere auto de plomp in rammen, mag je zelf aftikken (nooit grappig met een Entity)
Told you soNoGinryuGo schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:09:
[...]
Ik bespeur hier de mogelijkheid om vanavond eens wat vervelende GTA races met belachelijke settings te gaan hosten... Want iedereen vloekt de wereld bij elkaar tijdens een race, maar naderhand blijkt het toch wel lachen te zijn.
What's next? Team Deathmatch 15 tegen 1?
De versie in dit filmpje is voor de xbox 360, maar ik heb inmiddels wel in m'n bookmarked jobs de ps3 versie staan, maar nog niet gespeeld.
Die wil ik ook wel eens proberenfalcon123 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:27:
Lijkt me wel vet om deze map met z'n alle te doen vanavond ofzo
[video]
De versie in dit filmpje is voor de xbox 360, maar ik heb inmiddels wel in m'n bookmarked jobs de ps3 versie staan, maar nog niet gespeeld.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Heb je ook een link naar de job op RGSC zodat ik m aan mn game kan toevoegen?falcon123 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:27:
Lijkt me wel vet om deze map met z'n alle te doen vanavond ofzo
[video]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Inderdaad. Eventueel nog een auto verkopen die veel geld opbrengt en de tonnen stromen alweer binnen. Moet zeggen dat de bounties mij nu ook wel meevallen. Niet echt meer grote bedragenVerwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:44:
[...]
Inderdaad.
a.u.b.Anthirian schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:04:
[...]
Heb je ook een link naar de job op RGSC zodat ik m aan mn game kan toevoegen?
Xbox 360: http://socialclub.rocksta...muKbtJ-V1Yxg&platformId=1
PS3:
Deathmatch versie: http://socialclub.rocksta...G5ftBpc6XkVA?platformId=2
Race versie: http://socialclub.rocksta...2d5soWbtllAw?platformId=2
Het origineel is volgens mij ook een deathmatch versie, maarja we kunnen wel kijken.
Ik zie dat bovenstaande maar tot max 4 players hebben of 10...
Hier nog een versie die gewoon max 16 players kan hebben:
http://socialclub.rocksta...Ou2UsWvkSluA?platformId=2
Maar de route is dan wel iets langer en je begint niet echt bij het water zo te zien.
[ Voor 18% gewijzigd door falcon123 op 17-01-2014 16:16 ]
En daar zij nu wel de "geld cards" te koop voor GTA V
Ik dacht dat niet meer gekocht konden worden...
Misschien nu wel handig, nu ik mijn illegale geld kwijt ben...
[ Voor 19% gewijzigd door Medic op 18-01-2014 08:54 ]
Ik zou daar nog even mee wachten, mocht er een nieuwe hack binnenkort zijn, en je R* zal weer een nieuwe sweep doen. Dan ben je dat geld kwijt, en dus ook de euro's die je ervoor betaald hebt. Die zogenoemde 'shark' cards zijn leuk, maar je hebt er niets aan als er weer een reset komt.Medic schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 08:51:
Ik zat gisteravond even in de playstation store
Misschien nu wel handig, nu ik mijn illegale geld kwijt ben...![]()
Ik raad het ook niet aan, 130k een avondje (2-3 uurtjes) is zo binnen als je de hele tijd met dezelfde groep bezig blijft qua missies en races.Medic schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 08:51:
Ik zat gisteravond even in de playstation store
Misschien nu wel handig, nu ik mijn illegale geld kwijt ben...![]()
Als we zijn ingelogd in Xboxlive blijft de game hangen bij het eerste laadscherm. Netwerkkabel eruit en we kunnen wel de single player spelen.
Dit hebben we gedaan zodat we in ieder geval een nieuwe auto savegame hadden met de laatste patch, echter het probleem blijft hetzelfde.
Blijkbaar hebben meer mensen hier last van, de tips die we krijgen (patch verwijderen en opnieuw installeren, andere savegame laden, pas insignen na laden van gta) helpen niet.
Blijkbaar hebben hier mensen zitten spelen, dus ben benieuwd naar hun bevindingen hierover.
Dit komt me heel erg bekend voor, wat bij mij altijd hielp was een aantal keer de system cache clearen. Dit doe je door naar je HDD settings te gaan en dan zie je voor je de schijf opent wel de optie staan. Doe dit een aantal keer en verwijder desnoods de patch nogmaals en clear de system cache dan nog een aantal keren.Henkje.doc schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:29:
Vanochtend na enige tijd weer GTA online willen spelen en zag dat er een patch was. Echter na de patch lijkt het op onze beide xboxen niet meer om de game te kunnen starten.
Als we zijn ingelogd in Xboxlive blijft de game hangen bij het eerste laadscherm. Netwerkkabel eruit en we kunnen wel de single player spelen.
Dit hebben we gedaan zodat we in ieder geval een nieuwe auto savegame hadden met de laatste patch, echter het probleem blijft hetzelfde.
Blijkbaar hebben meer mensen hier last van, de tips die we krijgen (patch verwijderen en opnieuw installeren, andere savegame laden, pas insignen na laden van gta) helpen niet.
Blijkbaar hebben hier mensen zitten spelen, dus ben benieuwd naar hun bevindingen hierover.
[ Voor 15% gewijzigd door Pannekoek81 op 18-01-2014 13:45 ]
Nu is dat niet zo'n probleem maar hij was verdwenen bij de impound en nu is hij gewoon kwijt, hij was gewoon verzekerd.
Ben ik met een andere wagen mijn garage in gereden en nu staat hij nog niet eens meer in mijn lijst met auto's.
Ik wil die auto gewoon terug, waar kan ik dit bij Rockstar melden?
XboxLive: Dave 130R
Ticket aanmaken op deze website: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/newEarzz schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 14:27:
Lekker had ik net mijn corvette helemaal geupgrade werd hij in beslag genomen.
Nu is dat niet zo'n probleem maar hij was verdwenen bij de impound en nu is hij gewoon kwijt, hij was gewoon verzekerd.
Ben ik met een andere wagen mijn garage in gereden en nu staat hij nog niet eens meer in mijn lijst met auto's.
Verwijderd
Als je hem niet binnen een bepaalde tijd bij de impound ophaalt , dan word die destroyed.Earzz schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 14:27:
Je krijgt meerdere malen ingame een update daarvan.
Ticket heb ik inmiddels aangemaakt, ook al word het voertuig vernietigd kan je altijd de verzekering bellen voor een nieuwe maar nu dus helaas niet.Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 14:29:
[...]
Als je hem niet binnen een bepaalde tijd bij de impound ophaalt , dan word die destroyed.
Je krijgt meerdere malen ingame een update daarvan.
XboxLive: Dave 130R
Verwijderd
Hoeveel heb jij nog op je rekening?Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 14:42:
ik ga altijd naar compounds toe en kijk ik of er auto's staan zoals jouw corvette die blaas ik dan op met een sticky bomb
Verwijderd
haha nee ik doe dat niet maar ik bedacht me ineens zou dat kunnen ?..gezien jou reactie kost me dat veel centjes dus haha
Ik had gister precies hetzelfde!Earzz schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 14:27:
Ik wou m'n auto nog wel even ophalen bij de impound, maar kwam er uit eindelijk niet van omdat ik met de crew nog bezig was met missies.
Even later zie ik impound/auto logo niet meer op de map en dacht bel verzekering wel ff..... die namen dus niet op....Toen zat ik al hmm.... dit is niet goed...
Alleen bij mij gebeurde het met m'n Adder...... behoorlijk k.t dus!
Duurste auto kwijt..... Lekker bezig rockstar......
Ook maar een ticket aanmaken zo dan....pfff
Edit: Hmm als ik nu op de rockstar social website kijk en dan in m'n garage kijk dan staat de Adder er nog wel....
Zo maar ff ingame checken dan...
edit2: Hij is gewoon weg, niet ingame gezien of kunnen krijgen via verzekering.
[ Voor 9% gewijzigd door falcon123 op 18-01-2014 15:12 ]
Het schijnt dat je toch maar max 9k krijgt als je hem claimt.The Outlaw schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 15:02:
Dat er nog steeds geld in GTA Online wordt gepompt door hackers is maar weer eens bewezen
[afbeelding]
Nee, als de tank stil staat dan krijgt de bestuurder ervan geen bad sport punten.creapYYY schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 15:21:
Is het nog steeds dat wanneer je tegen een tank aanknalt met je auto hij een bad sport reputatie krijgt?
Dit hebben ze wat getuned bij een van de eerdere patches. Volgens mij krijgt iemand in een tank geen bs als hij stilstaat en er knalt iemand tegenaan. Ook is de hoeveelheid bs per crash flink omlaag gegaan en lijken auto's niet meer meteen te ontploffen bij een crash met een tank (maar dat kan ook aan 100% armor liggen, check tweede fragmentje in http://youtu.be/RJ7SEiCPGpg ).creapYYY schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 15:21:
Is het nog steeds dat wanneer je tegen een tank aanknalt met je auto hij een bad sport reputatie krijgt?
Verder blijven tanks natuurlijk gewoon heel irritant
[YouTube: http://youtu.be/8ZqSWsGJTeQ]
Weer een goede reden om weer eens wat te gaan oefenen met vliegen, en dan met name het gebruiken van het snelvuurkanon op de P996 Lazer.Kheldar schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:49:
[...]
Dit hebben ze wat getuned bij een van de eerdere patches. Volgens mij krijgt iemand in een tank geen bs als hij stilstaat en er knalt iemand tegenaan. Ook is de hoeveelheid bs per crash flink omlaag gegaan en lijken auto's niet meer meteen te ontploffen bij een crash met een tank (maar dat kan ook aan 100% armor liggen, check tweede fragmentje in www.youtu.be/RJ7SEiCPGpg ).
Verder blijven tanks natuurlijk gewoon heel irritantKwam net nog een aardige manier tegen om ze uit te schakelen:
[video]
Beide filmpjes werken niet.Kheldar schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:49:
[...]
Dit hebben ze wat getuned bij een van de eerdere patches. Volgens mij krijgt iemand in een tank geen bs als hij stilstaat en er knalt iemand tegenaan. Ook is de hoeveelheid bs per crash flink omlaag gegaan en lijken auto's niet meer meteen te ontploffen bij een crash met een tank (maar dat kan ook aan 100% armor liggen, check tweede fragmentje in www.youtu.be/RJ7SEiCPGpg ).
Verder blijven tanks natuurlijk gewoon heel irritantKwam net nog een aardige manier tegen om ze uit te schakelen:
[video]
Oops, eerste gefixt, tweede lijkt offline gehaald te zijn (misschien door muziek die erin zat). Kwam erop neer dat ze tanks vrij makkelijk uit leken te schakelen met het boordkanon van de Lazer (straaljager).
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.