Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Zijn cloud servers down of ligt het aan mij?
Net stroomuitval toen ik precies in online terecht kwam. nu characters kwijt en servers down zegt het. hoewel iedereen op lijst online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 20:00
Niet dat dit nou een leuk circuit was om te doen ofzo, maar zo hebben jullie een beetje een idee van hoe dramatisch de payouts zijn geworden...

Afbeeldingslocatie: http://img203.imageshack.us/img203/5271/s0mn.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door MrMistral op 19-11-2013 22:49 . Reden: image res ]

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:19
Mooi zo. Geven de wat langere races nog wel relatief gezien genoeg geld en xp? Dat je 13k per win kreeg was ook wat teveel eigenlijk.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
13k was misschien wat veel, zeker voor sommige korte races maar nu levert het totaal niks meer op. Dat met het feit dat wapens, ammo, auto's, upgrades zo verschrikkelijk duur zijn dat het niet meer in verhouding staat.

Alle opbrengsten zijn nu al twee keer generft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:49

Vuvuzela

My spire is forming

Wel jammer want hierdoor zullen de races waarschijnlijk uitsterven..

Hoop vooral dat GTAO leerzaam is voor R* zodat het straks op nextgen/pc vanaf het begin veel beter in balans is.

[ Voor 7% gewijzigd door Vuvuzela op 19-11-2013 23:01 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Een fatsoenlijke race levert alsnog zo'n 4 tot 6000 op. Ik vind het wel mooi zo. Ik werd helemaal gek van die lege lobbies op leuke circuits (pier 2 pier, super leuk, altijd leeg). Hopelijk gaan mensen die nu ook een beetje spelen ipv replay x100 op criminal records, take off en down the drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog een klein sprankje hoop met hun beloftes over de DLC nadat ik vorige week alsnog mijn karakter niet terug heb gekregen (hoewel die bug was gefixt?). Maar man, ik zal nu echt nooit meer rank 81 worden.

Eigenlijk is dit de reden waarom ik het nu niet meer doe: op hoger rank (60+) krijg je die gavere missies met Zancudo, Buzzers, Jets en de hele mikmak waar de payout redelijk is (10k - 11.5k bij de replay). Maar zie die missies maar eens te replayen? Het enige wat ik automatisch krijg zijn dingen als Water the Vineyard en Death From Above wat geen zak oplevert, (Cops Capacity is ook een hele populaire bij R* blijkbaar?) en ik kreeg zelfs nog missies van Simeon waar je de Zion of de Coquette moet stelen. Bellen levert vaak soortgelijke missies op, en letterlijk één in de 150 missies komt in de buurt van de nieuwere missies.
Waar is de replay van Defender, Stocks and Scares of Trash Talk?
Overigens zie ik dat ik met mijn rank 81 al geen nieuwe missies meer kreeg. Ik zie er in ieder geval geen meer in een lijst van unlocks staan..

Die races boeien mij niet zo heel veel, die grindde ik alleen maar om bruikbare upgrades te unlocken wat ik eigenlijk ook een idiote manier vind.

Het hele realtime karakter aanpassen en auto's tunen om er meteen in de open wereld mee rond te rijden vind ik geweldig, het zou je in het spel kunnen zuigen. Maar het is echt ergernis na ergernis, en dat begon eigenlijk al met het nerfen van de payouts bij de missies. Of het bad-sports systeem vanaf de release..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Je weet dat je de missie's ook zelf kan kiezen door op start te drukken en dan Online -> Jobs, hier kan je alle jobs zien en de job selecteren die je wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Die survival op de pier is wel super nice, leuke plekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:19
Het spawnen is ook verknoeid. Het gaat te snel waardoor vehicles in elkaar spawnen en ontploffen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

revertive schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:34:
Je weet dat je de missie's ook zelf kan kiezen door op start te drukken en dan Online -> Jobs, hier kan je alle jobs zien en de job selecteren die je wilt spelen.
VZIW zijn dat alleen de blauwe MP missies, maar niet de missies van de personages die je door het spel heen krijgt.
Of zit ik er naast? Dan hoor ik het graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Tussen die missies zitten ook wel goede missies die normaal geld opleveren voor zover ik weet. Je moet ze alleen wel even vinden. Wat ze nu met de races hebben gedaan kan ik wel mee leven, zolang alle randoms dit ook maar begrijpen en nu dan ook stoppen met 1/2/3 rondes te doen op criminal records/down the drain/take off en ze continu replayen. Dan kan je tenminste ook eens lekker wat leuke races doen zoals pier 2 pier en through the grapevine.

Wil vandaag ook eens een race proberen met zo'n 10 laps/20 a 30 mijl. Benieuwd hoeveel dat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Laatst online: 26-10 15:54

Crew bericht GOTP

Om er voor te zorgen dat iedereen het bericht mee krijgt. Er is het e.e.a. in de PS3 crew aangepast. Zie dit bericht in het Crew topic.

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Baroshir schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:05:
Tussen die missies zitten ook wel goede missies die normaal geld opleveren voor zover ik weet. Je moet ze alleen wel even vinden. Wat ze nu met de races hebben gedaan kan ik wel mee leven, zolang alle randoms dit ook maar begrijpen en nu dan ook stoppen met 1/2/3 rondes te doen op criminal records/down the drain/take off en ze continu replayen. Dan kan je tenminste ook eens lekker wat leuke races doen zoals pier 2 pier en through the grapevine.

Wil vandaag ook eens een race proberen met zo'n 10 laps/20 a 30 mijl. Benieuwd hoeveel dat oplevert.
Leveren meer rondjes dan ook meer geld op? Dat is me nog niet duidelijk namelijk. Zou wel nice zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Hoe langer de race, hoe meer geld het oplevert, dus dan zou je voor dezelfde race met 10 laps ipv 3 laps een hoop meer moeten krijgen. Geen idee of ze er een max aan hebben gegeven eigenlijk. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 20:13

Player1S

Probably out in the dark

SinergyX schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:04:
1 klein pluspunt, die Van is wel volledige tunable, dat is al meer dan welke van ook kon (behalve de youga, maar die is wat traag :P). Edit, alle upgrades maakt hem weinig vlotter :/

Die buggy is dan best bruut, rijd best lekker.
[afbeelding]
Dat is idd een pluspunt. Een hele grote.
Rijd enorm fijn.

Die Citroen kloon is ook best leuk. Pittiger dan je denkt. Busje nog niet geprobeerd.
Ben eigenlijk nog op zoek naar een Buffalo. Iemand een idee waar je die kunt scoren? Is namelijk niet te koop.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:33
Dus als ik het goed begrijp zijn de survivals hetzelfde gebleven? Goed nieuws voor mij dan, ik kan op de een of andere manier echt urenlang achter elkaar survivals spelen met m'n crew. Aan het einde van de avond heb je dan zo 80 a 100k GTA$ plus iets van 14k rp. Ook leuk dat er weer een nieuwe survival bijgekomen is.

Ik neem aan dat je nog steeds Ballers en Felon GT's kunt verkopen voor de hoofdprijs?

[ Voor 12% gewijzigd door Trishul op 20-11-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er iets veranderd met die survival? Gister 2 potjes gedaan, tot 2x toe op 5 meter bijna insta-kill gekregen. Mijn alt is dat beetje logisch (1 balkje health), maar mijn main (alles max) gebeurde dat precies hetzelfde. Geen shotgun ofzo, gewoon wave 1/2 met pistooltje 1-2hits doodgeschoten.

Er zijn maar paar auto's bij gekomen om te kopen, wel netjes dat nu alle auto's foto's hebben gekregen.

De handling van de Van is btw stuk 'strakker' dan de normale vans (clown of Lost), minder zwabberig in de bochten.

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 20-11-2013 12:33 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan wel kloppen dat ze in die survival wel wat harder zijn geworden ja. Merkte het ook gisteren, eigenlijk ook niet zo gek als je 20K ermee kan verdienen.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Hmm, ik vond 't allemaal vrij simpel gaan. Tot wave 8 met die SNS pistol gespeeld en ik had een kd ratio van 118 met dat ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 08:44
L1nt schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:53:
[...]

Dat is idd een pluspunt. Een hele grote.
Rijd enorm fijn.

Die Citroen kloon is ook best leuk. Pittiger dan je denkt. Busje nog niet geprobeerd.
Ben eigenlijk nog op zoek naar een Buffalo. Iemand een idee waar je die kunt scoren? Is namelijk niet te koop.
DIe Kalahari vind ik niks. Zelfs met maximale upgrades niet vooruit te krijgen vind ik. De gewone Buffalo rijdt vaak bij bosjes rond. Kijk eens op de snelweg of in de buurt van de LSC in de buurt van "Micheals huis" Anders gewoon van server wisselen. De Franklin versie kun je helaas niet meer aankomen denk ik nu het kopieren van auto's niet meer kan. Jammer dat die niet gewoon te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Didyoumeetmax? schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:36:
Hmm, ik vond 't allemaal vrij simpel gaan. Tot wave 8 met die SNS pistol gespeeld en ik had een kd ratio van 118 met dat ding :P
het gaat ook niet om het 'vrij simpel', heel survival is doodsimpel op m'n main, maar om de balans in het hele verhaal (of beter, de complete afwezigheid van enige vorm van balans in deze game).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Ik snap niet wat je probeert te zeggen. Jij vroeg je net af of er iets was veranderd met survival toch? Naar mijn idee niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'vrij simpel' heeft niets te maken met veranderingen (ik zeg niet moeilijker/makkelijker). Ik blaas ook vaak blind door die waves heen, maar het ging om het punt, dat als je beschoten werd, ik nu opeens maar 1-2 hits kon hebben voordat ik dood was.

Het was mijn enige ding wat ik nog leuk vond, maar nu wordt het nog erger dan instagib survivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 20:13

Player1S

Probably out in the dark

Destiny schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:39:
[...]

DIe Kalahari vind ik niks. Zelfs met maximale upgrades niet vooruit te krijgen vind ik. De gewone Buffalo rijdt vaak bij bosjes rond. Kijk eens op de snelweg of in de buurt van de LSC in de buurt van "Micheals huis" Anders gewoon van server wisselen. De Franklin versie kun je helaas niet meer aankomen denk ik nu het kopieren van auto's niet meer kan. Jammer dat die niet gewoon te koop is.
Wil niet zeggen dat ie snel is maar had verwacht dat het heel erg sloom zou zijn en daarin was ik positief verrast. Zal uiteindelijk wel uit de garage verdwijnen als de heists er zijn want dan kan ik duurdere auto's kopen maar vooralsnog vind ik hem grappig.

Zal eens kijken vanavond als ik tijd heb. Als je hem niet zoekt rijdt ie idd rond maar afgelopen tijd was ik er juist naar op zoek en dan vind je hem niet. 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
The Outlaw schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:41:
Prachtig als je met een tank komt invliegen boven Los Santos downtown. Zet meteen een statement :P

[afbeelding]
Kan degene in die tank dan ook schieten? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

revertive schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:34:
Niet alle jobs helaas! dit zijn alleen de jobs die competative zijn....en niet de jobs die je via je telefoon kan requesten of krijgt.! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens lijkt het alsof mijn karakter een aantal dagen (ik heb 2 weekjes andere spellen gespeeld) heeft lopen free roamen op de servers. Ik stond eerste in mijn crew met 9xxK punten met iets van 4d16h gespeeld. Ik vond dit persoonlijk al redelijk wat dus ik heb dat goed onthouden. Toen was ik eigenlijk gestopt voor een tijdje. Nu keek ik gisteren op SocialClub en heb ik deze stats:
Afbeeldingslocatie: http://img41.imageshack.us/img41/4660/8bnb.png

Is dit iets bekends? Het lijkt wel alsof die door heeft lopen tellen, zowel de punten als de tijd. Ik weet echt niet waar dat vandaan komt? Op Google krijg ik eigenlijk geen enkele hit als ik zoek op trefwoorden.
Ook liep ik met mijn crew rank 9 punten achter op mijn karakter rank, ik had ook eerst een paar uur in een andere crew gespeeld. Nu ben ik crewrank 99 terwijl het eigenlijk 71/72 had moeten zijn. Ik vind het maar mysterieus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Die hele social club klopt geen drol van. Even ter illustratie, ik sta nog steeds op crew level 1 met 0 RP volgens social club :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Laatst online: 15-01 14:03
Social Club gaf gister bij mij aan dat ik precies 0uur met alle characters had gespeeld dus ik zou zeggen niet teveel vertrouwen op Social Club :P

@hieronder: hij stond echt op het goede platform (xbox), ik had al lopen zoeken of er misschien iets verkeerd stond maar alles stond goed, dus toen maar snel me xbox aangezet om te kijken of me online character nog bestond O-)

[ Voor 44% gewijzigd door revertive op 20-11-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10 14:11

fdisk

XBL: fd1sk

Dat zegt ie meestal als je rechtsboven het verkeerde platform hebt staan, soms gaat ie mij mij vanzelf op PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik speel op de PS3 dus dat maakt (voor mij) niks uit :p

Overige statistieken kloppen trouwens wel aardig, maar die tabellen onderaan de pagina kloppen voor geen meter. Probeer daar maar eens te sorteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Dat is inderdaad altijd een ramp, de nieuwe data die is verschenen, zoals garage inhoud loopt ook achter. Een auto die ik niet meer heb staat er nog tussen, verder heb ik niet zo heel veel mutaties daarin gedaan, dus ik weet niet hoe ver het achter loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Wow. Ik was bezig met het pimpen van mijn Eligy totdat m'n geld opwas, ongeveer 80k uitgegeven. Ik druk perongeluk op de knop om naar de store te gaan en plotseling verbreekt mijn verbinding. Ik herstart en spawn in m'n garage met een normale auto zonder modificaties maar al mijn geld is verdwenen..... Dit haalt gewoon al het plezier weg en geeft me echt geen zin om weer 80k bij elkaar te schrapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
16250 voor een TDM tot 20 kills met 6 man vind ik best luxe uitbetaald. Het nieuwe racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10 09:42
XtrmEend schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:52:
Wow. Ik was bezig met het pimpen van mijn Eligy totdat m'n geld opwas, ongeveer 80k uitgegeven. Ik druk perongeluk op de knop om naar de store te gaan en plotseling verbreekt mijn verbinding. Ik herstart en spawn in m'n garage met een normale auto zonder modificaties maar al mijn geld is verdwenen..... Dit haalt gewoon al het plezier weg en geeft me echt geen zin om weer 80k bij elkaar te schrapen
Dat is idd een nare aangelegenheid...
Doe Rockstar gewoon een ticket, niet schieten is altijd misgeschoten!
En ik geloof dat er zat mensen zijn die wel met jou wat missies of races willen farmen, gewoon joinen ;)

PSN: PIELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Didyoumeetmax? schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:04:
16250 voor een TDM tot 20 kills met 6 man vind ik best luxe uitbetaald. Het nieuwe racen?
En als verliezer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Lol.. een auto (die ik weg wilde hebben) verkocht voor 83k.. en daarna snel char gewisseld en vervolgens spawn ik onder de douche en staat die auto gewoon in m'n garage 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02:05
Vuvuzela schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:03:
Lol.. een auto (die ik weg wilde hebben) verkocht voor 83k.. en daarna snel char gewisseld en vervolgens spawn ik onder de douche en staat die auto gewoon in m'n garage 8)7
Je kan de glitch nog steeds doen zolang je GEEN host bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze mogen de 'speelbare ruimte' in survival wel wat beter aangeven. Naast de achtbaan mag, op de achtbaan (achter het hek), mag weer niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-10 13:34
RRCreations schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:04:
[...]

Je kan de glitch nog steeds doen zolang je GEEN host bent.
Hoe bedoel je geen host? En zo ja, hoe zie je dat dan of je host bent of niet?

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 20-11-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Zoals ik het dus lees gaan de Pyrone racenights voortaan inzetten op de lange point-to-point races en op TDM (persoonlijk vind ik dat wel best, want werd het toch wel zat om jullie allemaal telkens zoek te rijden in de lap races hahaha :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Pyrone89 op 20-11-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:22:
Ze mogen de 'speelbare ruimte' in survival wel wat beter aangeven. Naast de achtbaan mag, op de achtbaan (achter het hek), mag weer niet :X
Dat is ook zo leuk bij Sandy Shores. Ergens achterin naast een vliegtuig is een afdakje met pallets ofzo waar je achter kan zitten, het afdakje zorgde voor cover tegen de helikopters en je had maar één kant te coveren. Toen hadden ze dat gepatched maar je faalde de survival omdat je het terrein had verlaten.. Terwijl die dikke rode muur er nog gewoon omheen staat. Inderdaad een rare manier om het gebied af te bakenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 21:18
Voor wie nog de The Record Holder award (world record rijden tijdens race) wil inkoppen, de ranglijsten voor de nieuwe races lijken nog niet goed te werken, waardoor het vrij makkelijk WR's halen is (geeft de eerste keer ook een lekkere RP-boost).

Zojuist WR's gereden op Sundea driving (motors), In the pipeline (Sanchez) en Gone coastal (bootjes).

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Duidelijk te merken dat de jobs niet berekend zijn op het hebben van een of meerdere buzzards. Zeker nu ze nog maar 200 kosten om te laten bezorgen is het meer dan rendabel om deze gewoon te gebruiken tijdens een missie. Je zal meer aan normale ammo verschieten tijdens sommige missies dan die 200 voor die tank of buzzard :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02:05
schumi2004 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:33:
[...]

Hoe bedoel je geen host? En zo ja, hoe zie je dat dan of je host bent of niet?
Sommige mensen dragen het spel zoals bij COD. Je bent dit altijd zodra jij een session maakt(maakt niet uit welke). Beste is om een vriend te joinen of nog beter een public session. Dit geeft vertraging in het saven van de game(theorie). Dan heb je net genoeg tijd om te swappen en niet te saven zodat je je auto en geld toch houdt. Ik heb het zelf nog een paar keer gedaan en het maakt niet uit of je respawnt last location of property.

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:02
Didyoumeetmax? schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:04:
Helemaal mee eens.

Ik deed net een missie voor Lester, Teaser Trailer oid, best simpel. Op normal level toch 10k...

Ik kreeg de indruk dat geen enkele missie meer fatsoenlijk geld gaf, maar dat blijkt gelukkig mee te vallen..

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

The Outlaw schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:41:
Prachtig als je met een tank komt invliegen boven Los Santos downtown. Zet meteen een statement :P

[afbeelding]
Hoe doe je dat?

1. Als ik met level 22 op de server zit en naar de Military Base ga, dan kom ik nooit tanks tegen.
2. Als er iemand met een hoger level reeds een tank heeft, dan spawnen die tanks wel opeens op de Military Base.

Ze echter oppikken lukt niet, want ze schieten op mij :P
Suggesties? :)

Verwijderd

koop er eentje via de website, dan kun je em via Merryweather laten bezorgen en hoef je niet naar die millitary base ;)

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 14:33

Crp

Randmr schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:04:
[...]

Hoe doe je dat?

1. Als ik met level 22 op de server zit en naar de Military Base ga, dan kom ik nooit tanks tegen.
2. Als er iemand met een hoger level reeds een tank heeft, dan spawnen die tanks wel opeens op de Military Base.

Ze echter oppikken lukt niet, want ze schieten op mij :P
Suggesties? :)
oppikken is mij/ons al eens gelukt. Je moet dat echter wel met 2 man doen. Met de cargobob naast het hek blijven hoveren tot er 1 voorbij komt rijden. je vliegt een stukje opzij en je pikt hem zo aan je haak. dan gooi je de tank over het hek en persoon 2 kan hem meepikken zonder wanted level. :9

spoiler:
na 10 pogingen

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04:36
Wat is de beste auto die je kunt jatten en dan kan verzekeren enzo als beginnende speler? Ben nu rank 21 maar heb voorlopig nog geen geld om een knappe auto te kopen omdat het geld verdienen niet echt snel gaat.

Ik ben aan het sparen voor een Voltic, deze is volgens mij wel goed(koop).

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Reckoner schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:27:
Wat is de beste auto die je kunt jatten en dan kan verzekeren enzo als beginnende speler? Ben nu rank 21 maar heb voorlopig nog geen geld om een knappe auto te kopen omdat het geld verdienen niet echt snel gaat.

Ik ben aan het sparen voor een Voltic, deze is volgens mij wel goed(koop).
Als je een garage hebt, gewoon de Elegy RH8 bestellen, is gratis en een prima bak :) (ook gratis verzekerd)

• Reckoner
Ja, die heb ik inderdaad. Dan weet ik dat ik die gewoon moet houden en voorlopig volop TDM moet spelen zodat ik wat geld binnenhark.
Ook lachen als al je crew leden een tank hebben. Krijg je net een Modern Warfare idee in zo'n sessie. Buzzards die overvliegen, politieheli's die uit de lucht worden geknald. Epic.

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-10 10:00
Heeft het nog nut om te beginnen met GTA Online? Gisteravond heb ik paar potjes gespeeld maar ik kom steeds in een lobby met iedereen boven de lvl20. Een 9mm tegen een assault rifle werkt niet echt.
Natuurlijk heeft het nut. Maar ik zou dan beginnen met wat missies of survivals om goed te levelen. Weet niet of je in een crew o.i.d zit zodat die je kunnen helpen door missies te starten waar veel geld en RP te verdienen valt?

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

layzzzz schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:55:
Heeft het nog nut om te beginnen met GTA Online? Gisteravond heb ik paar potjes gespeeld maar ik kom steeds in een lobby met iedereen boven de lvl20. Een 9mm tegen een assault rifle werkt niet echt.
Zeker wel, gewoon eerst missies en survival doen, paar races en dan ga je vanzelf snel in rank omhoog.
Daarna wordt het freeroamen ook leuker, betere wapens etc.

PSN: fonsmeister

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-10 10:00
Hmm ik ga maar eens tweakcrew joinen oid. Ik vind het toch leuker om samen met iemand te spelen.
Dat is vaak wel wat leuker en handiger. Als je een bounty op je hoofd hebt zwermt iedereen samen om je om te leggen in zo'n sessie. Dan is het altijd handig om wat back-up te hebben.

Zelf survivals joinen via je Phone kan afaik pas vanaf lvl10 of 15.

Voor geld zou ik in iedergeval Simeon en LSC auto's verkopen,is maar ~20k per 40 minuten, maar het is wat geld :)

SinergyX schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:03:
Zelf survivals joinen via je Phone kan afaik pas vanaf lvl10 of 15.

Voor geld zou ik in iedergeval Simeon en LSC auto's verkopen,is maar ~20k per 40 minuten, maar het is wat geld :)
Kan je ook auto's bij Simeon inleveren als hij er niet om vraagt via een sms dan ?

Het generfde racen is wel rot , maar had gisteren met wat verkoop en solo missies op hard in een uurtje een ton binnen dus ik kan nog steeds mijn laatste upgrades afmaken en dan al het geld in freeroam "verspillen"

Er is weer hoop :+

Nu alleen die extra garage nog, want ik wil geen auto's meer kwijt en wel nieuwe kopen.

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Sinds de laatste update krijg ik standaard, zodra ik vanuit een missie/survival/what-ever... terug ga naar free-roaming, de melding dat mijn Personal Vehicle destroyed is.
(en dat ik deze voortaan moet verzekeren etc. etc.)
Grappig genoeg zit ik op dat moment in mijn eigen auto, en al mijn andere staan braaf in m'n garage. :/
Nog meer mensen die dit hebben?

PSN ID: Ancta

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Beakzz schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:47:
[...]

Kan je ook auto's bij Simeon inleveren als hij er niet om vraagt via een sms dan ?

Het generfde racen is wel rot , maar had gisteren met wat verkoop en solo missies op hard in een uurtje een ton binnen dus ik kan nog steeds mijn laatste upgrades afmaken en dan al het geld in freeroam "verspillen"

Er is weer hoop :+

Nu alleen die extra garage nog, want ik wil geen auto's meer kwijt en wel nieuwe kopen.
Lijkt erop dat de balans tussen racen en missies in ieder geval weer is teruggebracht. Wel beter want die was redelijk zoek en GTA is meer dan alleen racen.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hoop echt wel dat ze meer van die call jobs gaan maken of meer varieren

Liefst de contentbuilder zodanig maken dat mensen zelf beetje simpele jobs in elkaar kunnen draaien

fonsmeister schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:53:
[...]

Lijkt erop dat de balans tussen racen en missies in ieder geval weer is teruggebracht. Wel beter want die was redelijk zoek en GTA is meer dan alleen racen.
Ja je kan het balans noemen , maar had liever gezien dat de missies nog iets meer waard waren geworden , want dat is zelfs op hard nog niet echt de moeite waard. Die van 12,5 K bij een 2e run gaan nog wel , maar gisteren ben ik een half uur bezig met een missie en schiet minstens 50 vijandelijke npc's neer en dan krijg je $ 3000. Dat staat echt niet in verhouding tot wat je er voor moet doen.

Ook zijn de mods en kogels way overpriced. Ben nu op 8,5 dag speeltijd aangekomen en kan mijn garage lekker vullen, maar moet me nog steeds inhouden in freeroam door de kosten. Het lijkt me echt niet meer te doen voor gamers die wat minder tijd vrij kunnen maken voor dit spel.

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Beakzz schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:47:
[...]

Ja je kan het balans noemen , maar had liever gezien dat de missies nog iets meer waard waren geworden , want dat is zelfs op hard nog niet echt de moeite waard. Die van 12,5 K bij een 2e run gaan nog wel , maar gisteren ben ik een half uur bezig met een missie en schiet minstens 50 vijandelijke npc's neer en dan krijg je $ 3000. Dat staat echt niet in verhouding tot wat je er voor moet doen.

Ook zijn de mods en kogels way overpriced. Ben nu op 8,5 dag speeltijd aangekomen en kan mijn garage lekker vullen, maar moet me nog steeds inhouden in freeroam door de kosten. Het lijkt me echt niet meer te doen voor gamers die wat minder tijd vrij kunnen maken voor dit spel.
Daar heb je gelijk in ja, 3000 is wel erg weinig aangezien je ook nog een zooi ammo kwijt bent.
Dacht net te lezen dat de payouts nu over het algemeen wat hoger liggen , maar niet bij alle dus..

Dan kan de balans nog wel iets beter

Bokkie schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:30:
Hoop echt wel dat ze meer van die call jobs gaan maken of meer varieren

Liefst de contentbuilder zodanig maken dat mensen zelf beetje simpele jobs in elkaar kunnen draaien
Ik hoop op een release voor 2014. Dat zou tof zijn.

• fdisk

fdisk

3000? Ja, je moet ook geen missies voor Gerald doen, die gast is cheap...
fdisk schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:28:
3000? Ja, je moet ook geen missies voor Gerald doen, die gast is cheap...
Haha ja hij en Lamar zijn sloebers. nee dit was er 1 van Lester. Moet wel zeggen dat ik nu al de Jobs die ik gemist heb via het menu aan het spelen ben dus er kan nog weleens een rank 20-30 missie tussen zitten. Jammer dat de hogere missies niet via host job te vinden zijn.

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Iemand misschien een overzichtje (of wil iemand deze maken) met wat de moeite waard is na 1.06 qua RP en geld? Dan hebben we dat als basis voor het hosten van jobs (lees: dan weet ik welke ik ga hosten voor jullie).

• Didyoumeetmax?
Sinds 1.06 zou de pay-out 125% moeten zijn op normal en 150% op hard. Ik heb daar nog niets van gemerkt.
Hier staat in elk geval een mooi overzicht van de jobs en wat t oplevert aan cash en RP:
http://gtaforums.com/topi...-reward-database-rp-cash/

Die openingspost wordt volgens mij wel geupdate zodra die nieuwe pay-outs wel werken.

• PsychoMantis_NL
Omdat niet iedereen het crew topic leest hierbij ook even een herinnering in het online topic.
rechtstreekse copy-paste uit het crew topic

Herinnering crew bericht GOTP

Zoals gisteren toegezegd, hierbij weer even een herinnering voor de GOTP leden om je gegevens door te geven.

We zouden graag uiterlijk 1 december om 12:00 uur de volgende gegevens van je ontvangen:
  1. Je GoT naam;
  2. Je Social Club naam;
  3. Je PSN ID.
Je kunt deze gegevens doorgeven bij de volgende leden:
Gebruikersnaam GoTSocial Club naamFunctie
PsychoMantis_NLPsychoMantis_NLCrew Leader
NitroKillerBandelerosCommisioner
FonsmeisterFonsmeisterComissioner
Pielepower-Piele-Comissioner
RoshnakRoshgillComissioner
Pyrone89Pyrone89Comissioner

Klik hier voor het gehele nieuwsbericht inclusief alle wijzigingen.

N.B.: Ik zou jullie willen verzoeken om gebruik te maken van bovenstaande tabel om je gegevens door te geven, en niet uitsluitend de DM's aan mij te richten, aangezien ik de stroom met inkomende berichten met moeite bij kan houden :+

Verwijderd

a

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2015 04:37 ]

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Jep, hier ook het geval.

• PsychoMantis_NL
Hier krijg ik dat berichtje ook, alleen is hij dan ook echt stuk. Ik kan dan alleen wel Mors bellen en dat kost me dan niks, alsof iemand anders de auto gesloopt heeft :')

Verwijderd

Ik heb met de laatste update ook loden schoenen en kieuwen gekregen.
Best grappig maar ik kan nu dus ook niet meer zwemmen :s

Heb met mijn iFruit scuba edition even wat onderwater fotos gemaakt :)
http://socialclub.rocksta...to/jgaS1SSUb06tFdxdDmCyaw

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ah vandaar. Eergister zaten we met een hoop gotp'ers in een server en liep er ook iemand op de bodem van het water tussen de jachthaven en helicopterplek. Voor ons niet zichtbaar maar hij kon andersom wel snipen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

M'n 2e character had lege stats.. geen aandacht aan besteed verder, maar ik kreeg de mogelijkheid om m'n uiterlijk aan te passen en nu zie ik dit. Rotzooitje :x
gta online bugged

OOOO SHIT :o terug naar m'n main character.. en die spawnt meteen in m'n garage (nooit eerder gehad) met alleen 1 auto.. die van m'n 2e character :/

:w Entity, 9f cabrio, carbonizzare, AstonM rapide ding, Bentley, Akuma, Blista pfffff ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Zojuist onderstaande mail van R* ontvangen, multiplayer events dit weekend!

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/broadcast/20131122/images/beachbum.jpg

The world of Grand Theft Auto Online gets even deeper with the Beach Bum update, now available on both PlayStation 3 and Xbox 360. This content comes via a free automatic update to GTA Online and Grand Theft Auto V's Story Mode, and includes:

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/broadcast/20131122/images/beachbum1.gif
Hit the shore with four sand-and-surf-ready vehicles perfect to take on the all new Beach Bum Races and Vehicle Deathmatches: the BF Bifta dune buggy, the rugged Canis Kalahari off-road truck, the Bravado Paradise beach camper van and making a special return to the GTA series, the fast and stylish Speeder speedboat.

Expand your arsenal with two new free weapons - the compact yet deadly SNS Pistol and the brutal new Broken Bottle melee weapon. You'll also be able to deck out your GTA Online character with all new beach-ready customization options including stylish board shorts, neon surfer attire, wild tribal tattoos, shaggy hair and more...

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/broadcast/20131122/images/beachbum2.gif

In conjunction with the Beach Bum update, we've also added 30 new Jobs to GTA Online. This includes new beach-themed Races, Deathmatches, Parachutes, Last Team Standings and Gang Attacks, plus the beachfront "Survival on Del Perro Pier" and more.

For full details on everything included in the Beach Bum update and the latest round of dynamic tuning to GTA Online, visit the Rockstar Newswire.

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/broadcast/20131122/images/event.jpg

Friday November 22nd through Sunday November 24th, hit the beaches of Vespucci, Chumash and Paleto Bay for the inaugural Grand Theft Auto Online Social Club Event Weekend.

Look out for an influx of special Event Crate Drops all weekend long containing more than double the usual amount of RP plus high-powered weapons, bonus cash and clothing. This GTA Online Social Club Event also features exclusive sweepstakes giveaways of beach-ready GTAV collectibles, a very special live stream broadcast on Friday and more.

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/broadcast/20131122/images/comingsoon0.gif

Look for lots of exciting new content updates to Grand Theft Auto Online in the weeks and months ahead including:

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/broadcast/20131122/images/comingsoon1.gif

The Content Creator will launch with tools to tailor and publish your own Deathmatches & Races.

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/broadcast/20131122/images/comingsoon2.gif

GTA Online’s take on the classic CTF mode including the ability to make your own using The Content Creator.

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/broadcast/20131122/images/comingsoon3.gif

Full-on cooperative Heist missions that will require careful planning, teamwork and sharp execution – along with the Heist Planning Board for your apartment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 15:10

Meneer iCy

swarma

Dat komt toevallig uit. Heb sinds gisteravond ook GTA V :) Heb een 4tal missies gedaan, maar spel is zeer goed opgezet. Het viel me wel op dat een motor beter te besturen is dan een auto, maar dan alsnog wat een wereld van verschil ivm GTA 4.

Nu hopen dat vrouwlief niet zoveel tv wil kijken.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:59
Heeft iemand de LSC glitch nog geprobeerd? Het ging bij mij twee keer goed, de derde keer was ik mijn auto kwijt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Danielson schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:45:
Heeft iemand de LSC glitch nog geprobeerd? Het ging bij mij twee keer goed, de derde keer was ik mijn auto kwijt! :P
Ik was hem na 1x al kwijt. Denk dat hij gefixed is. Daarnaast kan ik ook niet meer dezelfde auto keer op keer verkopen aan LSC in een dag. Das wel balen.

Sinds gisterenavond word ik elke sessie uitgegooid waar ik in zit. Missie of Free Roam alsof er wat veranderd is aan mijn instellingen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was mn auto ook na 1x kwijt, maar ik zag daarna op youtube dat er nog steeds een money glitch is. Je moet nu alleen eerst voor LSC parkeren, naar singleplayer gaan, terug online en dan gewoon hetzelfde als voorheen. Heb het nog niet geprobeerd maar schijnt de nieuwe manier te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Crp schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:16:
[...]
Tank oppikken is mij/ons al eens gelukt. Je moet dat echter wel met 2 man doen. Met de cargobob naast het hek blijven hoveren tot er 1 voorbij komt rijden. je vliegt een stukje opzij en je pikt hem zo aan je haak. dan gooi je de tank over het hek en persoon 2 kan hem meepikken zonder wanted level. :9
na 10 pogingen
Na de eerste poging gelukt :P
Er stond een tank geparkeerd op het vliegveld aan een hanger. (raar)

En dan maar dingen opblazen met de tank >:) (uiteindelijk mezelf dus ook..)

Ik denk eraan een cash kaartje te kopen, alleen vind ik ze redelijk duur :X
Ik heb tot nu toe al 24 uur ingame gespeeld, maar

- missies doe ik niet graag: ik ben een pc gamer en schieten doe je met een MUIS
- ik heb dit spel gekocht om te freeroamen zoals ik vroeger in SA:MP deed
- alles kost belachelijk veel geld, terwijl de payouts belachelijk weinig zijn
- je kan nergens iets kopen dat rendeert: een property dat geld oplevert ofzo
- ik heb te weinig tijd om me met missies bezig te houden die ik niet graag doe

[ Voor 30% gewijzigd door ? ? op 22-11-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Randmr schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:42:
[...]

Na de eerste poging gelukt :P
Er stond een tank geparkeerd op het vliegveld aan een hanger. (raar)

En dan maar dingen opblazen met de tank >:) (uiteindelijk mezelf dus ook..)

Ik denk eraan een cash kaartje te kopen, alleen vind ik ze redelijk duur :X
Ik heb tot nu toe al 24 uur ingame gespeeld, maar

- missies doe ik niet graag: ik ben een pc gamer en schieten doe je met een MUIS
- ik heb dit spel gekocht om te freeroamen zoals ik vroeger in SA:MP deed
- alles kost belachelijk veel geld, terwijl de payouts belachelijk weinig zijn
- je kan nergens iets kopen dat rendeert: een property dat geld oplevert ofzo
- ik heb te weinig tijd om me met missies bezig te houden die ik niet graag doe
Waarom een cash kaart kopen als er een money glitch is? Scheelt je een hoop geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Ja maar hoe lang doe je er over om 1,5 miljoen te glitchen?
Ik wil de weinige tijd die ik 's avonds heb besteden aan spelen, niet aan glitch repeat glitch.
15 euro is mij geen uur glitchen waard. Dus hoe snel gaat dat dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er aan tot hoe ver je je auto kan tunen. Die van mij brengt 100k op, dan ben je in een half uurtje wel klaar. Maar als je mij 15 euro geeft wil ik het ook best voor je doen haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
$110.000 per +/- 1,5 - 2 minuten. Dus met een kwartiertje ben je er :p

Zo was het voor deze patch, ik weet niet hoe het nu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
Het is waarschijnlijk al heel vaak voorbij gekomen, maar hoe precies verdien je dan zoveel geld in zo'n korte tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Niet, gewoon lekker missies doen. Paar keer Survival, geen probleem!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reckoner schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:15:
Het is waarschijnlijk al heel vaak voorbij gekomen, maar hoe precies verdien je dan zoveel geld in zo'n korte tijd?
Auto's steeds opnieuw verkopen, uit online mode gaan en dan weer terugkomen in het kort gezegd. Maar de vraag is hoelang dit nog goed gaat want R* weet dit ook natuurlijk en is bezig om het te verhelpen zodat het niet meer kan in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
Mijn auto is helaas nog niks waard. Ik heb de auto die je gratis kreeg en kan nog niet echt tunen. Ik zal survival eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reckoner schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:15:
Durf op youtube te kijken he :)
Pagina: 1 ... 65 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.