Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10 09:42
MartnK schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:17:
Goeie vraag! Hoe heb je dat gedaan SinergyX? Als ik namelijk een busje de ls customs in rij kan ik er alleen een bom op zetten. Dit is toch de ''rumpa'' van?
Nee dit is een Youga.
Heel wat opties, ook om een verhoogd dak of een optie er een panelvan (gesloten) van te maken!
Tof ding, vooral in het roze......... :9

PSN: PIELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
pielepower schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:16:
[...]
Alsof jij nog niet in mijn garage hebt gestaan..... :P
Ah ja, daar had ik de roze van gezien! Wanneer ben je weer eens online? Het is stil op de servers! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-10 23:30
Ah ok! Waar heb je hem gevonden? Ik moet ook zown ding hebben! 8)

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgende keer toch maar even het landingsgestel gebruiken :p

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6746/-ebigj1mhkCd-FZ4ZoF44w/0_0.jpg

En nog wat gekloot op het strand met de crew :

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6082/RiLkpzFLbkOTk6BFMx6XRA/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2207/JEQLE_sFfEutZLQOtC2-jw/0_0.jpg

Dat klooien met een goede groep blijft toch het leukste. Jammer dat het alleen maar geld kost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
MartnK schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:20:
zown.

:N

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
MartnK schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:20:
Ff kijken of SynergyX online is en anders mij even opzoeken vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Kraziey schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:30:
Gister na tijden toch weer een aardig leuke sessie;

Begon met wat missies met vreemden, missies die ik zelf ook nog nooit had gedaan. Na uurtje kwam ik vervolgens in een server terecht met meerdere mede-GOTPers, waarmee er een ware gangwar aan de gang was bij de Pay&Spray. Hoewel ik zonder headset speelde (ding vertoont steeds kuren), vond er toch aardig overleg plaats tussen elkaar en hadden we uiteindelijk de P&S veroverd :o

Dit soort crew-wars moet R* organiseren, compleet met dat er niet op crewleden gemikt kan worden. En heel belangrijk; de optie om cops uit te schakelen. Heb zo vaak het loodje gelegd op het moment dat ik wil schieten en ik autoaim op een smeris.
Was lachen ja, sowieso gaat het de laatste tijd flink los bij die Pay&Spray
Beland daar wel vaker in complete chaos >:)

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
Ach nein!!! Wir haben einem verrrdammten grammatik nazi unter uns! Scheiße!

''ZO'N!''

Bist du jetzt zufrieden!?!?
pielepower schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:23:
[...]

Ff kijken of SynergyX online is en anders mij even opzoeken vanavond ;)
Ok thanks! Ik ga je opzoeken:)

[ Voor 31% gewijzigd door MartnK op 18-11-2013 14:34 ]

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
Nou begin er maar niet aan..
Geloof me, blijft compleet random.
Heb een aantal van die "locaties" onderzocht en heb het opgegeven...
Ding uiteindelijk random ergens tegengekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Locaties kloppen vaak niet, zeker niet in volle servers. Als je in een invite only zit heb je nog de meeste kans, maar ik kom ze bijna altijd tegen op geluk.

Beste kans voor Youga is naar LSC oost op de map te gaan en dan richting haven voor Simeon te rijden. Dat stuk paar keer heen en weer (solo in de sessie) gaf mij de meeste kans. Maar zelfs dan nog kan het voorkomen dat je dat ding nooit ziet. (zelfde voor die Primo).

btw, die youga is een 2zitter, geen (zoals het lijkt) 4 zitter.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2013 14:51 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom90
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-10 19:53
Wie wil er vandaag wat missies of races met me doen!

Add me @ xbox360

Naam: Damnxfire00

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
MartnK schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:31:
[...]

Ach nein!!! Wir haben einem verrrdammten grammatik nazi unter uns! Scheiße!

''ZO'N!''

Bist du jetzt zufrieden!?!?
JA BIN ICH JETZT

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-10 13:34
MartnK schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:31:
[...]

<cut>

Ok thanks! Ik ga je opzoeken:)
We doen wel eens keer wissellen (als je hem zelf heb) die VAN hoewel ik hem niet eens zo bijzonder vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Net proberen mijn bounty te verdedigen in de metro, is wel tof alleen jammer dat je net iets te lang stil staat buiten ;)

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Even een vraagje: Hoe maken jullie die handgebaren als er een foto genomen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:54
allebei de pookjes indrukken (L3 + R3 is de officiële term daarvoor (op de PS3 iig) dacht ik :+)

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) Beach Bum ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
Rockstar organiseert vanmiddag een beachparty, verkleedthema is tropical:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
benieuwd of het glitchen aangepakt wordt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Eerst maar eens zien dat die zooi inderdaad vandaag komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:50:
benieuwd of het glitchen aangepakt wordt :p
Nou ik geloof er niks meer van , want het lijkt mij (als programmeer leek) helemaal niet moeilijk om die glitches er uit te halen.Zal het wel mis hebben , want ze hebben dan weer wel de moeite genomen om een maximaal verkoopbedrag van auto's in te bouwen.

Helaas pakken ze daar alleen spelers mee die juist het geld bij elkaar hebben geschraapt , want ik kan nu auto's waar ik veel geld in heb gestopt niet verkopen als ik merk dat ze toch niet zo lekker rijden als ik in gedachten had.

Het wordt ook echt de hoogste tijd dat er een optie komt om een extra garage te kopen, want zelfs zonder glitchen kom ik nu op een punt dat er geen doel meer voor me is. Ben nu nog aan het sparen voor een Stinger GT en dan heb ik nog 2 auto's om te pimpen en dan is mijn garage vol en compleet.

Zit nog te twijfelen om als classic toch de Monroe te nemen , maar dan kan ik ook gelijk alles upgraden en heb ik eigenlijk alleen nog maar "wat" geld voor Ammo nodig. Met de juiste groep gelukkig nog zat lol met racen en in de freeroam , maar iets willen hebben is bij mij toch wel de grootste drijfveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bli3p
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-10 07:31
Beach Bum has arrived!

Ben nu de update aan het downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-10 13:34
Bli3p schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:05:
Beach Bum has arrived!

Ben nu de update aan het downloaden..
Pics or it didn't happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Update is 74 MB :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Als de update maar 74mb is dan vrees ik dat hij niet zo heel uitgebreid zal zijn. Aangezien de patches van de laatste tijd allemaal al rond de 39mb zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Paar nieuwe missies, wapens, kleding en auto's, meer niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bli3p
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-10 07:31
klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was toch al bekend ? Is gewoon een gratis update die niet veel voorstelt. (anders zou het wel geld kosten :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Die bottle en dat pistool zijn in ieder geval beide gratis bij ammunation :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm cool vanavond es kijken checken .... voor de voetbal :p

Enne 'kwil wel wa vijandige crews wa littekens in hun face bezorgen met da fleske ... ggrrrrrr hahaha (agressief lachje) >:)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:59
Ik hoor om me heen dat de money glitches niet meer werken, nog niemand gebanned? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Danielson schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:17:
Ik hoor om me heen dat de money glitches niet meer werken, nog niemand gebanned? :P
Hier nog niet nee. Zit nu op 1.3 miljoen, vind het wel mooi zo. R* zou eigenlijk ook iets moeten hebben van een divisie waar alleen hoge pay-outs in zijn. Maar of dat er ooit gaat komen? (Ja, wellicht met de heists?)

Gisteren op de valreep wel een tank nog gekocht. Machtig ding.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ff gekeken. fles en geweer gratis op te halen bij Ammunation. De 3 wagens staan op de website (ook gratis te bestellen) maar heb ze nog niet rond zien rijden. Ik vermoed dat deze net als de Elegy niet in het wild rondrijden, maar alleen via de website te verkrijgen zijn (wat ik wel apart vind omdat deze voor iedereen gratis is). Qua races kon ik zo snel geen nieuwe icons op de map ontdekken. Races heb ik allemaal al een keer gedaan dus is het makkelijk te zien of er nieuwe bijzitten.

Vanavond eens goed en rustig alles bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:01:
net ff gekeken. fles en geweer gratis op te halen bij Ammunation. De 3 wagens staan op de website (ook gratis te bestellen) maar heb ze nog niet rond zien rijden. Ik vermoed dat deze net als de Elegy niet in het wild rondrijden, maar alleen via de website te verkrijgen zijn (wat ik wel apart vind omdat deze voor iedereen gratis is). Qua races kon ik zo snel geen nieuwe icons op de map ontdekken. Races heb ik allemaal al een keer gedaan dus is het makkelijk te zien of er nieuwe bijzitten.

Vanavond eens goed en rustig alles bekijken.
En met geweer bedoel je dat klapperpistooltje? Of zitten er nog andere wapens bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Voor zover ik heb kunnen ontdekken heb je alleen dat klappertjespistool en die fles als nieuwe wapens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, met geweer bedoel ik dat klapperpistooltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-03-2019
Zo jammer dat je veel minder RP krijgt na de 1.0.6 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Droathoah schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:14:
Zo jammer dat je veel minder RP krijgt na de 1.0.6 update.
Met racen ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-03-2019
Ja, echt veel minder. Veel minder geld ook. Toch wel jammer, want je liep lekker binnen met racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Zoooo ze hebben een hoop glitches gefixt zo te zien. Geen auto's meer te duplicaten, geen auto's meer keer op keer verkopen door te switchen van char. Tanks, heli's etc. niet meer in garage te krijgen... Ben inderdaad wel benieuwd naar de rewards die je nu krijgt voor de verschillende lengtes aan races. Was wel wat apart om 13k voor een race van 2 minuten en van 10 minuten te krijgen. Hopelijk is het niet teveel generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baroshir schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:30:
Zoooo ze hebben een hoop glitches gefixt zo te zien. Geen auto's meer te duplicaten, geen auto's meer keer op keer verkopen door te switchen van char. Tanks, heli's etc. niet meer in garage te krijgen... Ben inderdaad wel benieuwd naar de rewards die je nu krijgt voor de verschillende lengtes aan races. Was wel wat apart om 13k voor een race van 2 minuten en van 10 minuten te krijgen. Hopelijk is het niet teveel generfed.
aiaiaiaiaiai :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10 14:11

fdisk

XBL: fd1sk

En ze hebben eindelijk de baan geveegd bij Down the Drain. Dat karton was soms best vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:37
TITLE UPDATE 1.06
Along with the new Beach Bum update content, automatic Title Update 1.06 also includes a host of fixes and adjustments for Grand Theft Auto Online, which are listed here:

Fixed an issue where the game would delete your personal Vehicle if you have another player in it when you add a Tracker and Insurance.
Fixed an issue where players could become stuck on the aerial view when entering GTA Online with cloud servers down and having just launched a mini-game.
Fixed an issue where the mission 'Damaged Goods' would start even though it had previously been completed.
Fixed an issue where under rare circumstances players couldn't claim back their personal vehicle in GTA Online.
Fixed an issue where under rare circumstances players were able to get the Declasse Sheriff SUV into Los Santos Customs and respray it causing the menus to malfunction.
Fixed an issue where in rare circumstances players would lose all personal vehicles after being idle kicked and unable to rejoin an online session.
Fixed an issue where players could occasionally get stuck after killing a pedestrian with a golf ball.
Corrected an exploit where players would retain their personal vehicle after selling it at Los Santos Customs mod shop by transitioning back and forth between Story Mode and Online.
Corrected an exploit where players could keep repeatedly selling a Bati 801 to Los Santos Customs.
Corrected an exploit where players were able to duplicate vehicles by accepting a Mission while leaving a high-end garage.
Corrected an exploit where a player could start a Team Deathmatch with all players on the same team.
Players are no longer able to delete their GTA Online character while the Rockstar cloud servers are unavailable.
Gelukkig heb ik de afgelopen dagen nog flink gebruik gemaakt van deze glitches en heb ik eigenlijk alles wat ik wilde hebben (tank, heli, supercars etc). Maar van mij hadden ze het niet hoeven fixen!

edit: Oh en je netwerkkabel eruit, opstarten en vervolgens je kabel er weer in werkt niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik zat gisteren nog te twijfelen om nog wat geld bij te glitchen. Had ik het maar gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

fdisk schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:34:
En ze hebben eindelijk de baan geveegd bij Down the Drain. Dat karton was soms best vervelend.
Dit inderdaad ook... hoewel ik nu betwijfel of deze nog veel gespeeld gaat worden. Was een snelle/korte race en die gaat niet veel meer opleveren nu ;) Maar als je supercar minimaal 1 keer per ronde volledig flipt door 1 stukje karton heb je het wel over vreemde physics.
servival7 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:39:
Ik zat gisteren nog te twijfelen om nog wat geld bij te glitchen. Had ik het maar gedaan :(
Ach, nu heeft alles wat je nog wel hebt weer meer waarde.. En er zal vast wel weer een nieuwe glitch gevonden worden.

[ Voor 25% gewijzigd door Baroshir op 19-11-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Baroshir schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:30:
Nu nog even het verdiende geld verwijderen bij de glitchers en desnoods in de min laten verder spelen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Ook is de irritatie m.b.t. Bad Sport niet onopgemerkt gebleven..
The Bad Sport penalty for destroying personal vehicles has been reduced significantly.
Players will no longer receive a Bad Sport penalty when they are in a non-moving tank and other players crash a vehicle into them.
Tijd om vandaag eens wat dingen op te blazen. Valt R* in ieder geval niet aan te rekenen dat ze niet luisteren. Het kost soms alleen even een beetje tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baroshir schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:46:
Ook is de irritatie m.b.t. Bad Sport niet onopgemerkt gebleven..

[...]

Tijd om vandaag eens wat dingen op te blazen. Valt R* in ieder geval niet aan te rekenen dat ze niet luisteren. Het kost soms alleen even een beetje tijd!
Dus alsnog gokken hoeveel voertuigen nu de grens is ?

Hoop echt dat het racen niet teveel beperkt is, want dat was het enige waar ik nog lekker mee kon sparen. Iemand al wat testen uitgevoerd en vergeleken met de situatie voor de patch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:39:
Same hier. Heb nog net wel een tank kunnen kopen maar daar bleef het bij. Jammer dat de races nu minder geld opleveren. Benieuwd wanneer de heists komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:49

Vuvuzela

My spire is forming

Blijven jullie ook weleens hangen als je te voet een garage in wilt lopen? Camerapunt verandert, je ziet jezelf naar binnen lopen maar dan verschijnt de radar weer en blijf je zo hangen tot je leaved/char wisselt etc.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:37
De Glitch waarbij je je auto verkoopt, character swapt en weer terug de wereld in komt inclusief auto werkt nog steeds!

Het enige dat veranderd is, is dat je niet meer direct in je auto spawnt, maar zonder auto ergens. Je kunt je mechanic dan bellen om hem te brengen, maar dit kan maar één keer per X minuten. Het is dus zaak dat je een garage in de buurt van LSC hebt, want anders moet je iedere keer lang lopen.

Het kan dus nog steeds, maar zover ik nu kan beoordelen duurt het ongeveer 3 keer zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenkEisDS schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:58:
De Glitch waarbij je je auto verkoopt, character swapt en weer terug de wereld in komt inclusief auto werkt nog steeds!

Het enige dat veranderd is, is dat je niet meer direct in je auto spawnt, maar zonder auto ergens. Je kunt je mechanic dan bellen om hem te brengen, maar dit kan maar één keer. Het is dus zaak dat je een garage in de buurt van LSC hebt, want anders moet je iedere keer lang lopen.

Het kan dus nog steeds, maar zover ik nu kan beoordelen duurt het ongeveer 3 keer zo lang.
Dit kan ik bevestigen. Net nog een paar keer simpel geld verdient..
Daarnaast is de "Towtruck" en "sherifftruck" uit me garage verwijderd, deze zijn dus gepatched.

Daarnaast zie je auto's die normaal moeilijk te vinden zijn nu gewoon op de site staan (tekoop).
Al met al, weer ruimte in me garage:)
Vuvuzela schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:58:
Blijven jullie ook weleens hangen als je te voet een garage in wilt lopen? Camerapunt verandert, je ziet jezelf naar binnen lopen maar dan verschijnt de radar weer en blijf je zo hangen tot je leaved/char wisselt etc.
Dit hebben ze dus nog niet gefixed, was bij de vorige patch ook al een probleem.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HenkEisDS schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:58:

Het enige dat veranderd is, is dat je niet meer direct in je auto spawnt, maar zonder auto ergens. Je kunt je mechanic dan bellen om hem te brengen, maar dit kan maar één keer per X minuten. Het is dus zaak dat je een garage in de buurt van LSC hebt, want anders moet je iedere keer lang lopen.

Ah ok. Dan houden we die auto er nog even in :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:43
Wordt tijd dat die heists eens erin komen, ik ben namelijk allang uitgekeken op de online modus zo, weinig zin om 1000 missies te doen met maar een paar 1000 elke keer ervoor terug te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Wat betreft race, net even getest met The Commute..

1e plaats: 1.8k RP en $4.3k
2e plaats: 1.2k RP en $2.4k

Dit was met 15 players en the commute is 2 minuten/3 mijl... Normaal was de max 4.4k RP en $13.6k. Nog maar eens wat meer races checken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

The Outlaw schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:14:
Die pay outs zijn wel enorm naar beneden gegaan zo.
Yep, als je het doorrekent krijg je alleen bij Grand Tour nog zo'n 13k voor winst. Of bij een lap race met een hoop laps. Dat wordt dan wellicht de nieuwe methode om er toch nog wat aan over te houden als je wint. Korte races is het niet echt meer waard nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:02:

Dit kan ik bevestigen. Net nog een paar keer simpel geld verdient..
Daarnaast is de "Towtruck" en "sherifftruck" uit me garage verwijderd, deze zijn dus gepatched.

Daarnaast zie je auto's die normaal moeilijk te vinden zijn nu gewoon op de site staan (tekoop).
Al met al, weer ruimte in me garage:)
Towtruck stond bekend als servercrasher, dus dat is wel aannemelijk.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:25:
[...]

Towtruck stond bekend als servercrasher, dus dat is wel aannemelijk.
Ben ik het absoluut mee eens.
Daarom liet ik hem ook niet dupe en haalde ik hem nooit uit me garage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Corrected an exploit where players were able to duplicate vehicles by accepting a Mission while leaving a high-end garage.

Is dit een verkapte variant op de dupe-glitch? :P

Players now receive GTA$ and RP rewards when failing a cooperative Job or being a member of the losing team during a Versus Mission, depending on how long the Job / Mission lasts.

Dus nu zijn die missies het eindelijk waard?

Removed some instances of debris in specific Races, including the cardboard from the 'Down the Drain' Race.

Woo, zal het wel missen :P

Restricted cars and vehicles that have been added to player garages through exploits have been removed. This includes tanks, helicopters and police vehicles.

En daar gaan alle auto's :D Zal wel bizar leeg zijn in m'n garage :P

Dat was dan ook zo'n beetje m'n laatste bezigheid in de game, houd het nu eigenlijk wel op. Nog verder generfde rewards, het was leuk voor the time being :)

[ Voor 72% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Weet iemand of je met de nieuwe update ook je eigen races en deathmatches kan maken? Hadden ze in m'n herinnering wel beloofd... Ze mogen ook wel opschieten met die heists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

SinergyX schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:31:
Players now receive GTA$ and RP rewards when failing a cooperative Job or being a member of the losing team during a Versus Mission, depending on how long the Job / Mission lasts.

Dus nu zijn die missies het eindelijk waard?
Hm nou, wat betreft het 1 team tegen het andere team: nope. Deed net een missie, winnende team kreeg $1000 als payout en losers $100. Die waren het al niet waard en nu nog steeds niet. Wat betreft normale missies moet ik het nog even uit gaan vinden.. xD
Thomasx4 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:37:
Weet iemand of je met de nieuwe update ook je eigen races en deathmatches kan maken? Hadden ze in m'n herinnering wel beloofd... Ze mogen ook wel opschieten met die heists.
Nee kan nog niet, hadden ze ook niet in deze patch beloofd, ze hadden alleen gezegd dat het er aan komt..

[ Voor 24% gewijzigd door Baroshir op 19-11-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomasx4 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:37:
De content creator bedoel je? Ik denk dat die er nog aan zit te komen. Stond niets over dat in de changelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ah, jammer. Hoop dat ze er snel mee komen, want dit is niet echt veel nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomasx4 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:38:
Ah, jammer. Hoop dat ze er snel mee komen, want dit is niet echt veel nieuws.
Ik gok dat ze mikken op de aankomende feestdagen om de heists eruit te doen en eventueel de content creator. Zou slim zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baroshir schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:37:
Hm nou, wat betreft het 1 team tegen het andere team: nope. Deed net een missie, winnende team kreeg $1000 als payout en losers $100. Die waren het al niet waard en nu nog steeds niet. Wat betreft normale missies moet ik het nog even uit gaan vinden.. xD
Dus hele content-creator is enkel voor wat races, waar je nu ook al geen drol voor krijgt.

Met 4k gemiddeld 10 races nr 1 eindigen voor enkel een engine3 upgrade? (ik ga niet eens aantal team DM's / comp.missies tellen).

Blijf ik maar gewoon survival doen, duurt mischien lang, maar heb je wel veel kans die 20k level 10 te halen.
The Outlaw schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:40:
Ik gok dat ze mikken op de aankomende feestdagen om de heists eruit te doen en eventueel de content creator. Zou slim zijn.
Ik weet het niet, damage lijkt al zijn gedaan. Racers krijgen Forza en GT, APB geeft aan ook weer spelers terug te krijgen (de competative missies/shootouts), next-gen staat voor de deur.

Dan moet heist wel heel bijzonder zijn om dit te doen, niet iets simpels als loot een car/vault en zie maar 5 sterren kwijt te raken.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Huh... Heb m'n spacedocker nog maar m'n coast gaurd quad (die gewoon legit is, van het strand geplukt) is weg :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

1 lap Down the drain met 8 players: $2k voor de winnaar. Eindig je als 4e? Hiero, krijg je nog $550. Overigens ligt het karton er ook nog steeds gewoon, dus dat is nog niet volledig gepatched zo te zien xD

Ik ga maar weer survivals doen en missies met goede payouts. Tenzij mensen wat langere races willen doen, random races zijn te kort om nog wat op te leveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

The Outlaw schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:50:
Vreemd. Dat moet wel een fout zijn geweest van hun :P
Wel een fijn foutje :D.

Andere mensen hier die hun docker wel kwijt zijN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik het zo zie hebben ze nu zo'n beetje de doodsteek aan GTA online gegeven. Of het moet met 3 of 4 laps weer lekker oplopen, maar anders heb ik geen zin meer om geld te gaan schrapen. De glitchers hebben al genoeg en degene die het zonder glitchen hebben gedaan gaan het nooit meer verdienen.

Moet het zelf nog even gaan testen , maar als het echt zo'n groot verschil is ga ik van verslaafde naar ex Gta speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 08:44
Om eerlijk te zijn ben ik niet kapot van het Beach Bum Pack (en het is niet eens compleet want de "jobs" komen later pas). De auto's zijn crap. Die Buggy rijdt wel goed, maar ziet er niet uit. Die Canis nogiets ziet er niet uit en rijdt waardeloos...alleen voor Louis de Funes fans....helaas geen Gendarme uniform bij de nieuwe kleding en het dak kan er niet af. Dat busje had voor mij ook niet gehoeven, geen mods voor het uiterlijk en maar vier "beschilderingen". Dan vindt ik de Youga leuker (voordeel van het nieuwe busje is dat het 4 persoons is en in de Youga kunnen er maar twee). Wapens zijn zinloos. Een boot, wat moet ik daarmee? Waarom pegasus betalen voor een boot (overigens nog maar $200 en geen $1000 meer). Er liggen overal bootjes, bij pegasus moet ik het weer aan het andere eind van de wereld ophalen. Kleding, niet mijn smaak zullen we maar zeggen. Kortom wat mij betreft een zinloze update.

Ze hebben overigens de Bodhi (Trevors truck) nu gewoon te koop staan op een website, zou leuk zijn als Franklins Buffalo ook gewoon te koop zou zijn.

Ik zie ook nog dit in de release notes:
Players now receive a bonus GTA$ multiplier for Missions when played at the higher difficulty levels (Normal = 1.25, Hard = 1.5).

[ Voor 7% gewijzigd door Destiny op 19-11-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 00:48

Deem

Ontcijfer mij!

Het racen was waar ik nog voor terugkwam, maar nu die payouts zwaar vermindert zijn, denk ik dat ik met GTA zou stoppen. De glitchers lachen zich nu kapot, terwijl ik me stuk heb geraced. Met die payouts is dit de doodsteek.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deem schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:34:
Het racen was waar ik nog voor terugkwam, maar nu die payouts zwaar vermindert zijn, denk ik dat ik met GTA zou stoppen. De glitchers lachen zich nu kapot, terwijl ik me stuk heb geraced. Met die payouts is dit de doodsteek.
Eens.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomasx4 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:48:
Huh... Heb m'n spacedocker nog maar m'n coast gaurd quad (die gewoon legit is, van het strand geplukt) is weg :P.
Lijkt erop dat enkel de Politie-based weg zijn. Riot van, undercover cop en lifeguard van zijn pleite (Snow van weer niet). Maar mijn alt heeft Lost van, clown van, Michael en Hearse gewoon nog :)
Destiny schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:24:
Ik zie ook nog dit in de release notes:
Players now receive a bonus GTA$ multiplier for Missions when played at the higher difficulty levels (Normal = 1.25, Hard = 1.5).
1,5 keer weinig, blijft weinig :P

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Die Bifta is wel een pittig bakkie, leuk te customizen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

De eerlijke speler wordt weer gestraft... :( Ik mag als niet-glitcher zeker moneypacks gaan kopen nu alle andere manieren van geld verdienen niets meer opbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Echt elke update wordt GTA:O slechter wordt tijd dat ik mijn xbox maar ga verkopen want de enige reden dat ik die nog heb was GTA:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deem schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:48:
De eerlijke speler wordt weer gestraft... :( Ik mag als niet-glitcher zeker moneypacks gaan kopen nu alle andere manieren van geld verdienen niets meer opbrengt.
Daar komt het wel op neer. Tevens kun je ook nog steeds niet sommen geld naar iemand anders overmaken. Ook heel frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Nieuwe glitch gevonden volgens mij.

Me auto was impounded en ik belde naar een mechanica voor een andere auto, terwijl Hij Me Nieuwe auto Aan Het Brengen was belde ik Morsh.
Nu kwam hij aanrijden met mn entity die ik net claimde terwijl ik voor me elegy belde met mn mechanica.

Dus dacht rijdt even naar mn garage kijken of ik nu 2 keer mn entity heb staan. En ja hoor hij heeft deze gedubbeld.
Dus op deze manier kan je een goedkope auto transformeren naar je dure auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 klein pluspunt, die Van is wel volledige tunable, dat is al meer dan welke van ook kon (behalve de youga, maar die is wat traag :P). Edit, alle upgrades maakt hem weinig vlotter :/

Die buggy is dan best bruut, rijd best lekker.
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3605/_qyAEb3qTU6zFmMs-EbdVA/0_0.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2013 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf hebben ze met die races gedaan, ik heb nooit geglitch en al mijn geld bij elkaar geraced. Nu is er dus bijna niet meer aan geld te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:49

Vuvuzela

My spire is forming

De auto's in de webwinkels zijn ook verbeterd. Eindelijk foto's van alle voertuigen + iets meer keus.

Zojuist een 2e character aangemaakt. Wil wat meer met auto's "kloten" maar weinig zin om volledig getunede auto's weg te moeten doen om plek te maken. Sowieso de Asea genomen in die race.

edit// pfff shit dingen als 17 races winnen in x klasse om turbo te unlocken is gaar..

[ Voor 13% gewijzigd door Vuvuzela op 19-11-2013 19:49 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
Eindelijk die klote down the drain niet meer interessant. Mooizo, wellicht dat je dan ook eens in andere races komt als je at random joined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
SinergyX schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:04:
1 klein pluspunt, die Van is wel volledige tunable, dat is al meer dan welke van ook kon (behalve de youga, maar die is wat traag :P). Edit, alle upgrades maakt hem weinig vlotter :/

Die buggy is dan best bruut, rijd best lekker.
Zelfs met alle upgrades vind ik die nieuwe van ook niet vlot (Youga is alweer een tijdje geleden, dus ik kan ze niet vergelijken). In die buggy ben je wel een lekkere schietschijf...rijden doet hij best goed, maar ik vind hem er niet uitzien en die mods maken het alleen maar erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 20:00
Nee joh. Ik baal hier wel van zeg. Ik racete altijd om mijn geld bij elkaar te sprokkelen :( Die buggy ziet er wel cool uit zeg. Maar geen ruimte meer in m'n garage

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:15:
Wtf hebben ze met die races gedaan, ik heb nooit geglitch en al mijn geld bij elkaar geraced. Nu is er dus bijna niet meer aan geld te komen.
Ik heb net aan 2 auto's kleine 130k uitgegeven, ik wil serieus niet weten wat ik daar straks aan kwijt ben.

1 voordeel, de claim/boom/dupe truck werkt dus nog steeds. Die 100k per uur houd ik dus mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

De wat truuk? :P

Kan nu niet meer ingame komen, cloudservers down melding :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Gvd, die nieuwe auto's kan je ook niet verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
Er zijn trouwens twee versies van de Kalahari. Eentje met dak en eentje zonder dak (alleen een buizenframe). Net zolang bestellen tot je de degene hebt die je wil :-). Dit is NIET aan te passen in LSC. Bij de Paradise zijn er ook verschillen. Ik heb met gordijntjes open en met gordijntjes dicht gezien.

Ik wou dat je gewoon kon kiezen bij bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dezelfde methode om een non-Insurance wagen te verzekeren, dat is ook een methode om je auto te kopieren :)

Pagina: 1 ... 64 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.