werkt helaas niet, degene in de laadbak worden door elkaar geschud en kunnen daardoor niet schieten (tenzij je misschien heel voorzichtig rijd).gise schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:51:
hoe heet die, als je er in stapt?
Lijkt me ook een mooi vehicle om als crew te gebruiken, paar personen in die bak met assaultrifles en gaan
Verwijderd
Ahha, najah voorlopig staat hij er nog warmpjes bij!
Hoor het wel wanneer je weer kan joinen:)
Je ziet wel meer gekke dingen bij "Down the drain"

Kostte me 45min om dat ding daar te krijgen, liep ik vast in het ondiepe water!

Kostte me 45min om dat ding daar te krijgen, liep ik vast in het ondiepe water!
[ Voor 18% gewijzigd door Rizn op 13-11-2013 22:59 ]
PSN: riznind
Mijn oorspronkelijke plan was om ergens onder de stad uit te komen en dan een vette bounty op mijn hoofd te zetten. Ik was even vergeten dat de sub zo verschrikkelijk langzaam is. Volgende keer pak ik wel een cargobob (als dat ding nog ergens spawnt) en dan drop ik hem wel ergens waar ik wil.
PSN: riznind
Ik heb de cargobob al een paar keer op het vliegveld van Sandy Shores zien staan. Zijn er eigenlijk nog leuke locaties om een mooie wagen mee te nemen met een cargobob. Het militaire vliegveld en de tanks vonden het niet zo grappig dat ik bij hen op bezoek kwam.. de tank vond het dan ook nodig om de inhoud van zn loop tegen mijn cargobob te ledigenRizn schreef op donderdag 14 november 2013 @ 03:10:
Mijn oorspronkelijke plan was om ergens onder de stad uit te komen en dan een vette bounty op mijn hoofd te zetten. Ik was even vergeten dat de sub zo verschrikkelijk langzaam is. Volgende keer pak ik wel een cargobob (als dat ding nog ergens spawnt) en dan drop ik hem wel ergens waar ik wil.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
BETAAL IK JE HIER NU VOOR!?!?!!?
DENK JE NU ECHT DAT IK HIER DE HELE DAG VOOR JAN LUL GA STAAN WACHTEN????
WIE DENK JE WEL NIET DAT JE BENT MET DIE KLAPKOP VAN JE???!?!?
MET DIE PUNKMUZIEK DE HELE TIJD!!!
DE VOLGENDE KEER ZORG JE ER GEWOON VOOR DAT JE ER VERRRDOMME GELIJK STAAT!!!
BEGREPEN!?!????

Sorry hoor jongens, ik had even een klein akkefietje met mn mechanic.....
BEGREPEN!?!????

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Haha, al dat bloed ook!MartnK schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:42:
BEGREPEN!?!????
[afbeelding]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Pathicn van je mecanic is soms echt ruk inderdaad, als i al zin heeft om je bak langs te komen brengen.
Ik schiet hem er daarom ook altijd af/uit zodra ik hem zie
Ik schiet hem er daarom ook altijd af/uit zodra ik hem zie
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Gisteren kreeg ik van Lester een sms da'k maar moest zorgen dat ik een luxe appartement koop, omdat er een aantal "Big Jobs" zitten aan te komen
(ik heb nu een Royal met 6 car garage)
Is dat standaard zo , wel ik heb gisteren pas de Lester/Trevor online missie gedaan.
Of zou dit willen zeggen dat er Heists ofzo zitten aan te komen ?
Is dat standaard zo , wel ik heb gisteren pas de Lester/Trevor online missie gedaan.
Of zou dit willen zeggen dat er Heists ofzo zitten aan te komen ?
Standaard bericht wat iedereen krijgt
als de heists ooit nog komen heb je daar een 10car garage apartement voor nodig ivm een planningroom/heistroom.
Dan ben ik wel benieuwd waar die planningroom moet komen... Heb dat appartement van 400.000 maar ik zie daar nergens iets van zo'n bord staan (of ik kijk er grandioos overheen, dat kan ook nogBokkie schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:18:
Standaard bericht wat iedereen krijgtals de heists ooit nog komen heb je daar een 10car garage apartement voor nodig ivm een planningroom/heistroom.
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
kamertje bij de ingang van de flat hangt ook al een kaart van Los Santos aan de muur, dat is voor zover ik kan zien de enige kamer die als heistroom zou kunnen dienenPsychoMantis_NL schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:36:
[...]
Dan ben ik wel benieuwd waar die planningroom moet komen... Heb dat appartement van 400.000 maar ik zie daar nergens iets van zo'n bord staan (of ik kijk er grandioos overheen, dat kan ook nog)
Is trouwens pure speculatie van mijn kant hoor
You need serious help hahaMartnK schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:42:
BEGREPEN!?!????
[afbeelding]
Nederlandse PS5 clan / 30+
Verwijderd
Gister had ik het ook aan de stok met m'n mechanic. terwijl ik beneden stond bij zo'n fly-over viaduct, kwam hij doodleuk de auto boven bezorgen. en hij bleef maar rijden en kwam nooit bij mij aan.
Toen maar een chopper gebeld en die eruit geknald.
Toen maar een chopper gebeld en die eruit geknald.
Prachtig wat je met zo'n grappeling hook van een Cargobob kan 
Ik snap nog steeds niet hoe dat werkt:P
Xbox: Gulpener88
ik ben te hoog level dus kan ze niet meer vindenThe Outlaw schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:47:
Prachtig wat je met zo'n grappeling hook van een Cargobob kan
[afbeelding]
First world problems.servival7 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:04:
[...]
ik ben te hoog level dus kan ze niet meer vinden
Baal er ook van , want je kan dikke lol hebben met die dingen. Vanaaf maar eens een 2e character aan maken en die lowlevel houden.servival7 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:04:
[...]
Je kan een tweede character maken, en dan opnieuw beginnen, hebben een paar clanleden van mij gedaan. Op die manier kunnen we gewoon blijven plezier makenservival7 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:04:
[...]
Kennen jullie de Gate glitch al in GTA 5? Check de eerste "stunt" in dit filmpje. Ziet er tof uit!
YouTube: Grand Theft Auto V Mythbusters: Episode 8
YouTube: Grand Theft Auto V Mythbusters: Episode 8
Wie heeft er zin om vanavond een potje te spelen?
Voeg me toe, psn: beerkeeper
Voeg me toe, psn: beerkeeper
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
* PsychoMantis_NL heeft drijfzand gevonden in GTA Online 

Verwijderd
Dat is bij het ziekenhuis huis, toch?PsychoMantis_NL schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:21:
* PsychoMantis_NL heeft drijfzand gevonden in GTA Online
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Gisterenavond was voor mij de eerste keer dat online totaal niet goed werrkte.
Ik zat in een sessie zonder andere spelers, had zelf niet de passive mode aangezet ofzo. Daarna join ik een game krijg ern timeout en spring daarna automatisch terug naar franklin in de sp.
Vervolgens kon ik 1 potje racen en daarna weer een timeout en hierna bleef het spel hangen boven de stad zeg maar als ke van karakter wisselt
Nog nooit problemen mee gehad
Ik zat in een sessie zonder andere spelers, had zelf niet de passive mode aangezet ofzo. Daarna join ik een game krijg ern timeout en spring daarna automatisch terug naar franklin in de sp.
Vervolgens kon ik 1 potje racen en daarna weer een timeout en hierna bleef het spel hangen boven de stad zeg maar als ke van karakter wisselt
Nog nooit problemen mee gehad
Burp
Klopt ja, ik had daar de auto neergezet omdat ik even ging klooien met een helikopter. Toen ik een half uurtje later terug kwam om daar m'n auto op te halen stond hij zoVerwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 01:22:
[...]
Dat is bij het ziekenhuis huis, toch?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Pas toen ik instapte "sprong" hij weer op het wegdek
Ik heb dat wel vaker op sommige wegdelen als ik n de entity rij, dan zakt hij ineens een stukje het asfalt in.
Gisteren maar tank gekocht en in de garage gezet, gewoon omdat het kan.
Voor de rest practisch waardeloos ding eigenlijk, behalve in sommige missies ^^
Misschien had ik toch beter de buzzard kunnen kopen en in de garage zetten
Gisteren maar tank gekocht en in de garage gezet, gewoon omdat het kan.
Misschien had ik toch beter de buzzard kunnen kopen en in de garage zetten
Ik heb ze beiden gekocht, en moet zeggen dat ik meer schik heb met een tank. Is het niet om vervelende spelers af te knallen, dan wel om gewoon wat mee aan te klooien tegen NPC's. Ik vind dat mikken met zo'n Buzzard echt 3 keer niks. Autolock werkt alleen op politie, en dat "free aimen" is zo waardeloos dat wanneer je een raket richting een tegenstander wilt schieten je zo ver naar voren moet hangen dat je dat ding rechtstreeks de grond in vliegt 
Bovendien kun je die Buzzard op tig plekken vinden (mits je level dit toelaat ofc.), terwijl de tank niet spawnt. Ik zou dus lekker die 1.8 miljoen voor de Buzzard in m'n zak houden
Edit: En m.b.t. het in je garage zetten, ik dacht dat al een aantal keer voorbij gekomen was dat je wat dat betreft beter de tank kunt gebruiken, aangezien die helikopters 9 van de 10 keer al roken voordat ze buiten zijn
Bovendien kun je die Buzzard op tig plekken vinden (mits je level dit toelaat ofc.), terwijl de tank niet spawnt. Ik zou dus lekker die 1.8 miljoen voor de Buzzard in m'n zak houden
Edit: En m.b.t. het in je garage zetten, ik dacht dat al een aantal keer voorbij gekomen was dat je wat dat betreft beter de tank kunt gebruiken, aangezien die helikopters 9 van de 10 keer al roken voordat ze buiten zijn
[ Voor 42% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 15-11-2013 07:50 ]
Punt is dat we voornamelijk jobs doen eigenlijk
en dan spawnt die buzzard niet meer, of uebrhaupt weinig heli's tijdens jobs, wat ik fucking lame vind trouwens. Dus ergelmatig moet de piloot van merryweather het bij mij ontgelden als ik hem de heli uitschiet nadat ik om een pickup gebeld heb 
Echt dom dat er tijdens een job gewoon zowat nergens meer een heli spawnt. so much voor de open wereld van R*
edit:
ik zou de heli dan ook niet zelf de garage uitvliegen, maar de mechanic bellen om hem te bezorgen
Echt dom dat er tijdens een job gewoon zowat nergens meer een heli spawnt. so much voor de open wereld van R*
edit:
ik zou de heli dan ook niet zelf de garage uitvliegen, maar de mechanic bellen om hem te bezorgen
[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 15-11-2013 08:07 ]
Ik had er ook een keer eentje gevonden helemaal in het noorden en eentje naast de loods (links) waar de Titans staat op het grote vliegveld.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:45:
Ik kwam deze tegen in GTA Online, bij het water waar de 'Down The Drain' race plaats vindt: [afbeelding]
Ik maak nu een beetje te vaak mee dat mensen campen in de haven en je te grazen (willen) nemen als je een auto bij Simeon af komt leveren
PSN: Kjujay
Snap ook niet dat mensen nog auto's bij Simon brengen op een volle server. Als ik al een auto wegbreng zijn er of veel crewleden op de server of ik doe het solo op een invite only server.
Ik ga nooit actief op zoek naar een auto voor Simeon. Als ik toevallig in de buurt bent en ik pik toevallig een auto die toevallig op de lijst van Simeon staat is het wel snel verdiend..
PSN: Kjujay
Of van die mensen die gewoon als een dooie een half uur voor je garage gaan staan wachten... Spelletjes is vooral om plezier te maken lijkt me, wachten ergens op doe ik wel op mijn werk.Kju schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:18:
Ik maak nu een beetje te vaak mee dat mensen campen in de haven en je te grazen (willen) nemen als je een auto bij Simeon af komt leveren
PSN: c_caveman1982
Merryweather mercs eropaf sturen, of een bounty op zijn hoofd zettenKaptKeefmenneke schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:09:
[...]
Of van die mensen die gewoon als een dooie een half uur voor je garage gaan staan wachten... Spelletjes is vooral om plezier te maken lijkt me, wachten ergens op doe ik wel op mijn werk.
Vervolgens op TV genieten van de battle, en hem daarna een berichtje sturen "Was it as good for you as it was for me?"
[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 15-11-2013 10:30 ]
jammer dat je niet even wat granaten van het balkon kan gooienBokkie schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:29:
[...]
Merryweather mercs eropaf sturen, of een bounty op zijn hoofd zetten
Vervolgens op TV genieten van de battle, en hem daarna een berichtje sturen "Was it as good for you as it was for me?"
PSN: c_caveman1982
Verwijderd
Dat zou een mooie toevoeging zijnKaptKeefmenneke schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:41:
[...]
jammer dat je niet even wat granaten van het balkon kan gooien
Je kunt nu sowieso kiezen of je de voordeur of garage uitloopt.
Werkt overigens alleen als ik niet buiten sta.
Stickie bij de voordeur en gaan wachten bij de garage. Nuf Said?
(was eenmalige wraak actie maar erg grappig )
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 12:31 ]
Of je loopt gewoon naar buiten, accepteert het feit dat die campers je 1 of 2 keer afknallen en gaat dan lekker verder?
Verwijderd
Wordt het niet eens tijd voor een echte crew auto die iedereen heeft? Lijkt me wel leuk dat alle tweakers dezelfde auto hebben
Ik stel voor de Dubsta (Mercedes G-klasse):
Verwijderd
Ja zei ik laatst ook al, lijkt me wel tof om soms af te spreken met allemaal dezelfde auto. Alleen dat lelijke ding van jou ga ik niet in rijdenVerwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:55:
Wordt het niet eens tijd voor een echte crew auto die iedereen heeft? Lijkt me wel leuk dat alle tweakers dezelfde auto hebbenIk stel voor de Dubsta (Mercedes G-klasse):
[afbeelding]
* PsychoMantis_NL heeft de garage al vol staan
.
Dus tenzij het een auto wordt die ik al heb pas ik
Dus tenzij het een auto wordt die ik al heb pas ik
Of iig een auto in crew kleuren mss ?Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:09:
[...]
Ja zei ik laatst ook al, lijkt me wel tof om soms af te spreken met allemaal dezelfde auto. Alleen dat lelijke ding van jou ga ik niet in rijden
Rijd je in een auto met crew kleer dan ben je wel in voor een potje met crew leden, rijd je ff in een niet crew kleur dan ben je vast iets anders aan het doen
Zit er ook niet op te wachten , want ben gehecht aan mijn auto's en de kleurencombinaties
Mis denk ik ook ff wat daar zo leuk aan is
Zie liever de vreemde combo's die er verzonnen worden.
Ik ben bezig om wat meer lime green te implementeren, vind ik toch wat vetter als het tweakers groen (en bovendien kost het maar de helft
)
Ja Dubsta vette wagen! Heeft ook veel tune mogelijkheden.Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:55:
Wordt het niet eens tijd voor een echte crew auto die iedereen heeft? Lijkt me wel leuk dat alle tweakers dezelfde auto hebbenIk stel voor de Dubsta (Mercedes G-klasse):
[afbeelding]
Het rare is dat de crewkleur eerst ook dat fellere lime green was, dit is al snel in het begin veranderd naar die lelijke groene kleur.PsychoMantis_NL schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:17:
Ik ben bezig om wat meer lime green te implementeren, vind ik toch wat vetter als het tweakers groen (en bovendien kost het maar de helft)
Ook de kleur in het tweakers logo is veel feller, kunnen we de crewkleur niet gewoon terug aanpassen naar lime green?
PSN: fonsmeister
Ik stel deze voor:Dorpse schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:00:
[...]
Ja Dubsta vette wagen! Heeft ook veel tune mogelijkheden.
http://rsg.ms/1bAnQs4
http://rsg.ms/1bAnyBL
In het wit uiteraard nog mooier!!fonsmeister schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:48:
[...]
Ik stel deze voor:
http://rsg.ms/1bAnQs4
http://rsg.ms/1bAnyBL
PSN: PIELE
Elegy, gratis voor iedereen 

Sabre, ding is gewoon mooi

A-team style

Deze is dan weer erg opvallend
(crewkleur ipv rood).

Anders, allemaal aan de cheetah

Sabre, ding is gewoon mooi

A-team style

Deze is dan weer erg opvallend

Anders, allemaal aan de cheetah
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 15-11-2013 20:55 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja de Albany Primo is ook leuke auto met dubbele kleuren combinatie. Zie je ge-tuned niet vaak rijden en in crew kleuren lijkt me deze wel erg leuk.SinergyX schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:55:
Deze is dan weer erg opvallend(crewkleur ipv rood).
[afbeelding]
Ik moet hem nog even op m'n main krijgen, kan ik zien wat dat ding fully tuned doet. Het is inderdaad wel een auto die je niet veel tegenkomtDorpse schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:28:
Ja de Albany Primo is ook leuke auto met dubbele kleuren combinatie. Zie je ge-tuned niet vaak rijden en in crew kleuren lijkt me deze wel erg leuk.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
is het eigenlijk mogelijk om met een auto van een ander LSC in te rijden en de wagen te verkopen?
Ik zie namelijk nog wel eens wat mensen afk staan of personal vehicles met geen eigenaar in de buurt.
Alleen de meeste vehicles mag ik helaas niet in
Ik zie namelijk nog wel eens wat mensen afk staan of personal vehicles met geen eigenaar in de buurt.
Alleen de meeste vehicles mag ik helaas niet in
Hee Piele! Hoest nou? Toch maar je straf aan het uitzitten?
Ben al ontsnapt, maar even op de "down low"fonsmeister schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:28:
[...]
Hee Piele! Hoest nou? Toch maar je straf aan het uitzitten?
Ik heb weer een lekkere gta-online sessie achter de rug.
Ondanks sommige gebreken blijft deze game gewoon awesome!
De rockstarmedewerker die met het idee ''snapmatic'' kwam, verdiend naar mijn mening een tompoes.
We hadden vannacht als plan om een party te hebben op het water, dit kwam goed uit want dan kon ik mooi mijn net nieuw aangeschafte $413.000 kostende jacht gebruiken waar ik toch wel erg trots op en blij mee was
.

Maargoed.........toen ik er achter kwam dat die dingen eigenlijk altijd wel overal spawnen
, waardoor er vrij snel meer mensen met dezelfde boot aan kwamen varen hebben we er maar een triple-jachtparty van gemaakt.

Het liep uiteindelijk toch wel iets uit de hand, maar zoals jullie hieronder kunnen zien kan ondergetekende dit vanuit een digitaal-oraal-technisch oogpunt gezien...................een geslaagde avond noemen

We zijn daarna met zn 3en naar het vliegveld gegaan en hebben daar ook nog wat fototjes gemaakt.
Ik wil jullie graag kennis laten maken met onze ''Military Queen''

Als afsluiter vonden we in de bergen nog iets lekkers om op in te slapen.

Echt geweldig hoeveel plezier je kunt hebben met simpel samen lopen kloten!
Ik hoop echt dat ze hier meer mee gaan doen.
Rockstar.......geef me alsjeblieft een las vegas expansion pack. Geef ons een strip met talloze clubs, casinos en rare kleren! En een goeie after party in een eigen landhuis in de bergen zou ook niet mis zijn.
Ondanks sommige gebreken blijft deze game gewoon awesome!
De rockstarmedewerker die met het idee ''snapmatic'' kwam, verdiend naar mijn mening een tompoes.
We hadden vannacht als plan om een party te hebben op het water, dit kwam goed uit want dan kon ik mooi mijn net nieuw aangeschafte $413.000 kostende jacht gebruiken waar ik toch wel erg trots op en blij mee was

Maargoed.........toen ik er achter kwam dat die dingen eigenlijk altijd wel overal spawnen

Het liep uiteindelijk toch wel iets uit de hand, maar zoals jullie hieronder kunnen zien kan ondergetekende dit vanuit een digitaal-oraal-technisch oogpunt gezien...................een geslaagde avond noemen

We zijn daarna met zn 3en naar het vliegveld gegaan en hebben daar ook nog wat fototjes gemaakt.
Ik wil jullie graag kennis laten maken met onze ''Military Queen''

Als afsluiter vonden we in de bergen nog iets lekkers om op in te slapen.

Echt geweldig hoeveel plezier je kunt hebben met simpel samen lopen kloten!
Ik hoop echt dat ze hier meer mee gaan doen.
Rockstar.......geef me alsjeblieft een las vegas expansion pack. Geef ons een strip met talloze clubs, casinos en rare kleren! En een goeie after party in een eigen landhuis in de bergen zou ook niet mis zijn.
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Haha, ok dan!pielepower schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 03:16:
[...]
Ben al ontsnapt, maar even op de "down low"![]()
Als je nou gewoon de bommen en granaten ff in je appartement laat liggen, dan zou het goed moeten gaan toch?
Meermensen met de melding dat de rockstar cloud servers niet beschikbaar zijn?
bij mij werkt de cloud ook niet 
ik kan nog wel 500.000 credits gebruiken!
ik kan nog wel 500.000 credits gebruiken!
[ Voor 39% gewijzigd door Utoka op 16-11-2013 19:12 ]
Kan wel online met mieuwe tijdelijke personage maar niks word opgeslagen.
Nvm
[ Voor 95% gewijzigd door gise op 16-11-2013 19:22 ]
ik kom er ook al ruim een uur niet meer op..
Ik blijf een keer een zaterdag avond thuis...
Denk ga lekker GTA Online spelen, ligt het eruit
-_-'
Denk ga lekker GTA Online spelen, ligt het eruit
-_-'
Nou dit is idd klote zeg. Dacht dat alle problemen nu wel verleden tijd waren. Kan geen overbelasting meer zijn dus ben benieuwd wat dan wel.
Hier ook, kan alleen geen crew joinen
Ik zit nu in een online sessie in mijn uppie en het is erg stil. Geen auto te bekennen, zelfs de snelweg is compleet leeg.. 
Na een hele tijd kom ik eindelijk in een bewoonde wereld.. Heeft even geduurt.
Na een hele tijd kom ik eindelijk in een bewoonde wereld.. Heeft even geduurt.
[ Voor 41% gewijzigd door Hoyden op 16-11-2013 21:43 ]
Vandaag voor het eerst online. Met een vriend van me beetje rond rijden. Hij kon steeds geen races doen of andere missies. Kreeg steeds de melding dat ie niet kon downloaden. Hmmm... Verder is het online deel best leuk. Ga ik me wel mee vermaken
Mijn favoriete auto in het spel :
Suh dude
zijn jullie "pannekoeken" bekenden van elkaar?
Ik zie alleen wat lichtjes maar is het de sabre turbo?pannekoek141 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:02:
Mijn favoriete auto in het spel :
[afbeelding]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Haha inderdaad de sabre turbo. maar het is toch een vette pic of niet dan ?AtlAntA schreef op zondag 17 november 2013 @ 04:57:
[...]
Ik zie alleen wat lichtjes maar is het de sabre turbo?
Suh dude
Ja echt! Ook wel erg dat ik die auto herken aan alleen de koplampen...pannekoek141 schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:10:
[...]
Haha inderdaad de sabre turbo. maar het is toch een vette pic of niet dan ?
Weet iemand hoe je de radiozender in je appartement kan wijzigen?
Er naartoe lopen dan use radio en dan met links en rechts chanel wijzigen.AtlAntA schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:00:
[...]
Ja echt! Ook wel erg dat ik die auto herken aan alleen de koplampen...![]()
Weet iemand hoe je de radiozender in je appartement kan wijzigen?
Best logisch..Good Fella schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:11:
[...]
Er naartoe lopen dan use radio en dan met links en rechts chanel wijzigen.
Ik kreeg vandaag de melding tijdens het racen: You have reached maximum RP for this activity. Kreeg de melding na de eerste lap, waar je die RP boost krijgt. Ik kreeg de RP vervolgens wel gewoon. Toch wel apart, zo veel heb ik de laatste tijd niet geracet (ook nooit races gefarmed). Misschien betekent dit voor de volgende patch dat er RP limieten zitten aan bepaalde activiteiten?
Die melding bestaat al langer (sowieso al voor de laatste 2 patches). Die geldt dan trouwens alleen voor je huidige race, en niet voor volgende races.
Houdt dus in dat je daarna voor overtakes of snellere rondetijden geen RP meer krijgt tijdens die betreffende race (wel nog de gebruikelijke RP na het finishen).
Houdt dus in dat je daarna voor overtakes of snellere rondetijden geen RP meer krijgt tijdens die betreffende race (wel nog de gebruikelijke RP na het finishen).
Verwijderd
Vette pic.??? je ziet toch geen F#ck zo.!pannekoek141 schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:10:
[...]
Haha inderdaad de sabre turbo. maar het is toch een vette pic of niet dan ?
Dit is een pic van mijn car.! hier zie je tenminste wat.!

Maar anyway, gister was idd waardeloos....ik kon ook niet online.!
Het beeld bleef maar hangen bij het laadscherm, met rechtsonder "joining GTA Online"...
Heb vandaag nog niet gechecked, maar ik mag hopen dat het opgelost is.!
Ik heb geen zin om weer m'n character kwijt te raken en alles opnieuw te moeten halen.! ben verdorie rank 96.....4 lvl's verwijderd van de laatste achievement wat ik nog moet halen, nondeju.!
Al een poosje niet meer gespeeld is er al bekend wanneer de Heists online komen? En of zijn er al huizen beschikbaar met een garage die meer dan 10 auto's kan opslaan?
Nee, en nee...Psyonara schreef op maandag 18 november 2013 @ 02:41:
Al een poosje niet meer gespeeld is er al bekend wanneer de Heists online komen? En of zijn er al huizen beschikbaar met een garage die meer dan 10 auto's kan opslaan?
Gisteravond weer even mee bezig gehouden. Job gekregen om een RV te stelen. Prima met zn 2en (onbekende en ik). Rijden naar de RV. Stappen in de RV, rijden weg hop 1 groot schiet gebeuren. Ik rijden, hij schieten.... uh... schieten? Stapt uit en loopt weg
. Keertje leuk, maar iedere keer weer deed hij/zij iets anders dan de RV te beschermen en ervoor te zorgen dat we de job zouden halen... Jammer, vanavond of morgen maar even met een bekende gaan doen.
Ook hier zijn de verhoudingen beetje zoek. Heb je daar een huge apartement krijg je zo'n huis tuin en keuken radiotje ergens in een hoekje verstopt. Maar wel surround sound in elke kamerAtlAntA schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:37:
[...]
Best logisch..het was wel even zoeken maar ik heb de radio gevonden.
Die radio is van je mechanic (die 65"plasma aan de muur in je garage is wel je eigendom dan denk ikschumi2004 schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:01:
[...]
Ook hier zijn de verhoudingen beetje zoek. Heb je daar een huge apartement krijg je zo'n huis tuin en keuken radiotje ergens in een hoekje verstopt. Maar wel surround sound in elke kamer
Gister na tijden toch weer een aardig leuke sessie;
Begon met wat missies met vreemden, missies die ik zelf ook nog nooit had gedaan. Na uurtje kwam ik vervolgens in een server terecht met meerdere mede-GOTPers, waarmee er een ware gangwar aan de gang was bij de Pay&Spray. Hoewel ik zonder headset speelde (ding vertoont steeds kuren), vond er toch aardig overleg plaats tussen elkaar en hadden we uiteindelijk de P&S veroverd
Dit soort crew-wars moet R* organiseren, compleet met dat er niet op crewleden gemikt kan worden. En heel belangrijk; de optie om cops uit te schakelen. Heb zo vaak het loodje gelegd op het moment dat ik wil schieten en ik autoaim op een smeris.
Begon met wat missies met vreemden, missies die ik zelf ook nog nooit had gedaan. Na uurtje kwam ik vervolgens in een server terecht met meerdere mede-GOTPers, waarmee er een ware gangwar aan de gang was bij de Pay&Spray. Hoewel ik zonder headset speelde (ding vertoont steeds kuren), vond er toch aardig overleg plaats tussen elkaar en hadden we uiteindelijk de P&S veroverd
Dit soort crew-wars moet R* organiseren, compleet met dat er niet op crewleden gemikt kan worden. En heel belangrijk; de optie om cops uit te schakelen. Heb zo vaak het loodje gelegd op het moment dat ik wil schieten en ik autoaim op een smeris.
Ik heb jullie hulp nodig! Ik ben op zoek naar een leuke van (busje) die ik leuk kan tweaken. Nu zag ik onder andere een zwart/geel en een roze busje voorbij komen in dit forum, en ik vroeg me af welke van zich hier het beste voor leent. En verder natuurlijk: Hoe kom ik hier aan, waar zijn ze te krijgen?
Voorbeeld van de van van SinergyX:
Alsof jij nog niet in mijn garage hebt gestaan.....Jeroen04 schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:13:
Ik heb jullie hulp nodig! Ik ben op zoek naar een leuke van (busje) die ik leuk kan tweaken. Nu zag ik onder andere een zwart/geel en een roze busje voorbij komen in dit forum, en ik vroeg me af welke van zich hier het beste voor leent. En verder natuurlijk: Hoe kom ik hier aan, waar zijn ze te krijgen?
[afbeelding]
Goeie vraag! Hoe heb je dat gedaan SinergyX? Als ik namelijk een busje de ls customs in rij kan ik er alleen een bom op zetten. Dit is toch de ''rumpa'' van?
Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.