PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Inclusief copyright een mailtje naar Rockstar gestuurd, want dit kan men natuurlijk niet door de vingers zien....PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 00:39:
Zo, na 2 dagen bad sport en een hele avond foto's schieten is het dan zo ver, en omdat het nationale show-je-laatste-aanwinst-dag is, hierbij mijn aankopen uit deze 2 dagen bad sport lobby, waarbij geldt dat deze afbeelding uiteraard © protected is en zo
M.a.w., doe er mee wat je wilt, wellicht is het een handige cheat sheet
[afbeelding]
Let op: Volledige afbeelding is 2615 x4500 en heeft een grootte van bijna 3 MB
[ Voor 3% gewijzigd door Rizn op 12-11-2013 01:29 ]
PSN: riznind
Heeft dat ding ook zwaailichten ingebouwd?SinergyX schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:03:
Ga naar se7ensins en je hebt bergen users die het gewoon 'even tussendoor' voor je doen, waarom die e-peen gast nu helemaal happy is op Reddit? Die wagen is er al paar weken inmiddels, dit is em treouwens:
[afbeelding]
Rood en blauw zou ik ook nog wel kunnen regelenEr is ook een unmarked Buffalo, maar die is niet zo mooi
met unmarked buffalo bedoel je dan de FIB buffalo? die had ik eerst, maar enige toffe daaraan zijn de zwaailichten enzo
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Jup, zitten lampjes opBokkie schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 07:12:
Heeft dat ding ook zwaailichten ingebouwd?
met unmarked buffalo bedoel je dan de FIB buffalo? die had ik eerst, maar enige toffe daaraan zijn de zwaailichten enzodus maar weer eruit gegooid, als ik hem weer wil haal ik hem wel weer bij de satelites vandaan.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
stuur me een msg op XBl : rednitro10 dan sturen we mercs op elkaar af. En dan de jeep pikken
Je kunt de Merryweather Jeep ook bij een gang war oppikken. Kun je solo doen en kost geen geld. Je krijgt zelfs wat geld en rp toe :-). Heb ik hier beschreven:Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:56:
Iemand die nu online is die ook de merryweather jeep wil?
stuur me een msg op XBl : rednitro10 dan sturen we mercs op elkaar af. En dan de jeep pikken
Destiny in "[Multi] Grand Theft Auto V Online"
[ Voor 8% gewijzigd door Destiny op 12-11-2013 10:54 ]
Heb nu die BF injection weer als Offroad, maar kwam er na er 70 K in stoppen achter dat je de ramen niet kan tinten en de wielen niet kan veranderen. Snap echt de reden niet waarom dat bij elke auto moet verschillen. Mijn Exemplar zou bijvoorbeeld wel een spoiler kunnen gebruiken, maar staat niet tussen de tuning opties.
Met de Obey tailgater kan dan wel weer ineens van alles tot aan dakdragers toe
Op de Bodhi (Trevors Jeep) kon ik wel getint glas kiezen...alleen heeft zag je daar niks van. Ik zag geen ramen. Ik heb de merryweather Mesa ook weggedaan. Vind het uiterlijk wel leuk, maar rijeigenschappen zijn niet ideaal, hij gaat wel erg makkelijk op zijn kant in de bocht.. Je kunt hem wel verlagen, maar dan is er off-road weer weinig aan. Ik heb nu de Karin Rebel voor off-road (de verroeste versie). DIe kun je leuk aanpassen. Getint glas is mogelijk maar zie je weinig van.Beakzz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:02:
Heb de Mesa en die politiejeep gehad en het is grappig , maar je kan er zo weinig mee. Vooral de Mesa vind ik niet lekker rijden en zou liever wat aan de buitenkant willen veranderen (behalve de kleur)
Heb nu die BF injection weer als Offroad, maar kwam er na er 70 K in stoppen achter dat je de ramen niet kan tinten en de wielen niet kan veranderen. Snap echt de reden niet waarom dat bij elke auto moet verschillen. Mijn Exemplar zou bijvoorbeeld wel een spoiler kunnen gebruiken, maar staat niet tussen de tuning opties.
Met de Obey tailgater kan dan wel weer ineens van alles tot aan dakdragers toe
Verwijderd
werkt deze niet meer?w0utje89 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:33:
Ben te laat achter de money glitch gekomen. Ik zie iedereen in een Adder rondrijden met alles erop en er aan. Gister zelf even geprobeerd, maar werkte dus mooi niet. Ben nu gewoon een hardwerkende auto-jatter die daar zijn mooie appartementje mee heeft verdient.
Verwijderd
Zeker wel, werkt nog heel goed.
toppie ga ik proberenDestiny schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:53:
[...]
Je kunt de Merryweather Jeep ook bij een gang war oppikken. Kun je solo doen en kost geen geld. Je krijgt zelfs wat geld en rp toe :-). Heb ik hier beschreven:
Destiny in "[Multi] Grand Theft Auto V Online"
Ja er staan er 2, 1 open dak en 1 dicht ....
Welke zal ik nemen
http://socialclub.rocksta...to/zpfiSJcfXUSQ5hMyZ1VwfA
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2013 12:08 ]
Gesloten vind ik mooier :-)Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:49:
toppie ga ik proberen
Ja er staan er 2, 1 open dak en 1 dicht ....
Welke zal ik nemen?
http://socialclub.rocksta...to/zpfiSJcfXUSQ5hMyZ1VwfA
Gelukt!DonKui schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:16:
De logo's zijn in het SVG formaat, wat je kan doen is de HTML tag van de SVG kopieren en in een text document zetten, dan deze hernoemen van .txt naar .svg en dan kan je hem met een editor die met SVG overweg kan aanpassen. Om het terug te zetten moet je de svg openen met text editor, content kopiëren en weer in de HTML zetten
[YouTube: http://youtu.be/JQhhV03ohDg]
[ Voor 10% gewijzigd door MartnK op 12-11-2013 12:46 ]
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
99 ronden
Duurde een minuut of 80, maar het was wel grappig
Er zijn maar weinig mensen die die 99 laps hebben gedaan, want mijn beste tijd stond op nr 6 op de leaderboards
[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 12-11-2013 12:47 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PSN: c_caveman1982
Gewoon een crewmember proberen mee te slepen en wat verschillende races doen. Gisteren ook gedaan, je start op 1 track en racet dan normaal. Daarna doe je hem nog een keer, maar degene die bij de 1e race 2e werd laat je nu winnen. Vervolgens ga je door naar een andere track en herhaal je het.. Is wat minder eentonig dan criminal records, duurt ook iets langer, maar je leert er ook beter van racen xDKaptKeefmenneke schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:00:
Word tijd dat ik eens wat races ga winnen, moet nog steeds een hoop winnen voor die upgrades bij LSC. Valt alleen niet mee, je moet gelijk vanaf meet aan vooraan zitten anders heb je veel te veel mensen voor je die alles lopen te vernachelen. Misschien binnenkort met iemand eens criminal records misbruiken om wat dingen vrij te spelen.
Haha briljant. Heb er ook gelijk zin in (50 is ook goeddvdkiwi schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:46:
Hahaha, gisteren de Taking Off race gedaan op het vliegveld (dat achtje).....
99 ronden![]()
Duurde een minuut of 80, maar het was wel grappig![]()
Er zijn maar weinig mensen die die 99 laps hebben gedaan, want mijn beste tijd stond op nr 6 op de leaderboards
Ah vandaar dat nog steeds mensen deze spelen , want het geld daar is nu veel minder dan een Down the drain of Take off. Voel me altijd net een hamster in zo'n rad als ik Criminal records speel en ben er naar een wedstrijdje of 2 wel klaar mee. Je ziet weleens spelers dit een hele avond spelenPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:10:
Criminal records op 1 ronde zetten en je bent zo klaar
Weet iemand hoe die winn loss ratio met het racen eigenlijk werkt ? Heb nu zelf iets van 109 gewonnen en 210 verloren ,maar kan me moeilijk voorstellen dat ik 1/3 heb gewonnen. Win geregeld maar verliezen gaat ook erg makkelijk in een volle server. Of is een "podium" plaats ook al een win ?
[ Voor 42% gewijzigd door Beakzz op 12-11-2013 13:19 ]
Kan je dat nu ook met 2 man doen, waar 1 volledig afk is? Je moet wel steeds de timer uitzitten, maar volgens mij wordt je nergens gekicked als je niet kiest.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:10:
Criminal records op 1 ronde zetten en je bent zo klaar
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vind het leuk om een race te doen en daarna uit het keuzescherm een nieuwe te kiezen.
Lap races zetten we altijd op 2 of 3 ronden, omdat je al 4000xp krijgt op het moment dat je eerste of tweede rondje klaar is. Dik levelen op die manier.
Grand Tour (11.64 mijl) is trouwens wel de mooiste race van allemaal.
En natuurlijk proberen we altijd netjes te racen (niet beuken dus).
Volgens mij ga je dan terug naar free roam, maar dat weet ik niet zeker.SinergyX schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:18:
[...]
Kan je dat nu ook met 2 man doen, waar 1 volledig afk is? Je moet wel steeds de timer uitzitten, maar volgens mij wordt je nergens gekicked als je niet kiest.
Zelfs als je wel kiest ga je vaak mee naar het event met de meeste stemmen
Enige nadeel dan is dat het een race is van +/- 30 seconden, en je dus alles bij elkaar 2 minuten aan het wachten bent tot je volgende race
Yup, dat is het enige minpunt. Maar je kan wel makkelijk wins sparen. Had laatst een random afk die niet wegging.. Heb je toch snel 5 wins bij elkaar.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:27:
Ah oké nice
Enige nadeel dan is dat het een race is van +/- 30 seconden, en je dus alles bij elkaar 2 minuten aan het wachten bent tot je volgende race
Verwijderd
Kunnen het wel op de fiets doen dan weet ik zeker dat je een record hebtBeakzz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:13:
Haha briljant. Heb er ook gelijk zin in (50 is ook goed) , maar dan op een wat uitdagender circuit. Als er liefhebbers zijn dan hoor ik het wel
Maar misschien ligt het aan mij.
PSN ID Binloading_nl
Ik mis random quick events, zoals die gang wars. Gewoon simpele missies of dingen die iemand kan starten en iemand anders kan er in joinen (gettaway, get car back, whatever).steefje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:48:
Ik kan me niet echt tot GTA oline zetten. Op één of andere manier trekt het me niet. De stad voelt erg dood aan en als ik een missie wil spelen, krijg ik bijna geen medestanders/tegenstanders die joinen.
Yup dat ligt aan jousteefje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:48:
Ik kan me niet echt tot GTA oline zetten. Op één of andere manier trekt het me niet. De stad voelt erg dood aan en als ik een missie wil spelen, krijg ik bijna geen medestanders/tegenstanders die joinen.
GTA online is in je eentje inderdaad niet zo leuk. Zodra je een groep hebt om mee te trollen, te racen een missie te doen is het gewoon een erg tof spel. Heb er nu bijna 7 volledige dagen inzitten en heb me pas een paar uur verveeld. Als ik geen doel meer heb zal het ook wel snel saai worden dus hoop dan ook dat R* snel wat nieuws brengt.
En tja als het je niet trekt is dat toch ook niet erg ? Er zijn zoveel dingen waar heel de wereld lyrisch over is en ik geen zak aan vind
Zorg dat je bij tweakes in de sessie gaat zitten. Pak je microfoon, en maak een praatje.steefje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:05:
mmm....dan ga ik het later nog eens proberen
Wacht op een uitnodiging tot een job of host een job en nodig alleen tweakers uit.
Komt er niemand opdagen? Ga lekker freeroamen, komen er tweakers opdagen, Opzet geslaagd, 90% plzier gegarandeerd!
Xbox: Gulpener88
Precies! ben al een half uur lam aan het golfen met edzeau, goodfella en piele, en dat is best te doenGertjuhjan schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:08:
[...]
Zorg dat je bij tweakes in de sessie gaat zitten. Pak je microfoon, en maak een praatje.
Wacht op een uitnodiging tot een job of host een job en nodig alleen tweakers uit.
Komt er niemand opdagen? Ga lekker freeroamen, komen er tweakers opdagen, Opzet geslaagd, 90% plzier gegarandeerd!
lol, ging inderdaad nog best wel snel man!PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:39:
Heb het toevallig afgelopen weekend met Kraziey gedaan. Binnen een half uurtje - 3 kwartier had ik m'n 44 wins
Dat ging lekker inderdaadPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:11:
[...]
Precies! ben al een half uur lam aan het golfen met edzeau, goodfella en piele, en dat is best te doen
Golfen jah, voor headshots gaan bedoel je!
PSN: PIELE
Vanavond maar eens een poging wagen dit met een grotere crew te doen!
Hier en daar wat regeltjes zwart op wit te zetten.
Jeroen04 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:21:
Gisteravond hebben we een leuk spel bedacht, gespeeld en gefinetuned (met oa Piele, Goodxfella en Mariotje)! Soort van "Hide 'n Seek", erg vermakelijk!
Doel: Iemand krijgt een bounty op zijn hoofd en moet gepakt worden. Je pakt iemand door simpel een beuk te geven tegen zijn voertuig, en dan heb je gewonnen.
Verloop: De persoon die gezocht moet worden krijgt dus van een persoon een bounty op zijn hoofd waardoor deze met een rood rondje op de map staat (en beter te vinden is). Daarna krijgt dit persoon (minimaal) 1 minuut de tijd om weg te racen van de andere spelers. Als je wil (en je bent lvl 40) mag je jezelf ook voor die minuut onzichtbaar maken op de radar. Na die minuut geeft iemand het startsein (middels headset) en beginnen de andere spelers te zoeken. Zodra gevonden is het de bedoeling dat de speler gebeukt zal worden. De speler die de prooi beukt heeft gewonnen en is de volgende ronde de prooi.
Regels: Omdat we gister al tegen verschillende zaken aanliepen waardoor het spel te langdradig etc werd, een aantal regels (vooral voor de prooi):Tips:
- De prooi géén snelle voertuigen gebruiken. Oftewel: Geen super cars. Ook mag het voertuig niet kunnen vliegen, varen, etc. Het moet dus een auto, motor, fiets of iets dergelijks zijn.
- De prooi mag géén gebruik maken van (telefoon)diensten als een taxi of Marry Weather.
- De prooi mag beschoten worden, maar niet terug schieten. De prooi is dus echt de prooi!
- Misschien wel het belangrijkste: Wees eerlijk tegen over elkaar. Gewoon toegeven als je een beuk krijgt!
Volgens mij was dit een beetje hoe we het gisteren speelden, het was in ieder geval weer een zeer vermakelijke avond/nacht!
- Speel in een invite-only server. Gister hebben we al ervaren dat ik de prooi was en een bounty kreeg, maar werd afgemaakt door een niet-crewlid in een helicopter.
- Maak zoveel mogelijk gebruik van headsets voor duidelijke communicatie.
Dat was ik niet
waar ging je ineens heen btw
Internet klapte er uitPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:29:
@piele
Dat was ik niet
waar ging je ineens heen btw
Ben er vanaaf weer
Ik ben trouwens voor je idee, klinkt super vet...
Alleen is het killen niet een beter ding om te voorkomen dat straks iedereen een bounty heeft? Of is aanraken genoeg en laat je jezelf dan killen?
[ Voor 4% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 12-11-2013 18:32 ]
Er was er 1 die kwam met taggen, sticky er tegen, probleem opgelost dacht ikPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:31:
Nice.
Ik ben trouwens voor je idee
super vet... Alleen is het killen niet een beter ding om te voorkomen dat straks iedereen een bounty heeft? Of is aanraken genoeg en laat je jezelf dan killen?
Verder was het wel erg tof ja
En Piele, die headshot met golfen dat moest gewoon
Toch maar eens naar die legerbasis geweest en een jet gehaald, lekker beetje rustig vliegen en schieten.
Voordat ik het wist was er een dogfight ontstaan bij het vliegveld! Helicopters, jets, alles..
Lachen die online sessies
Verwijderd
Ik vond hem langs de kustlijn in het westen. (Pacific bluffs)Destiny schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:48:
Iemand die een goede locatie weet om de Benefactor Schafter (dus de 4 deurs) te vinden? Heb me de hele avond rot gezocht.
Beetje midden van de map. Heb hem nu overigens niet meer.
Zodra Simon hem vraagt via de sms heb je goede kans op de parkeerplaats van de golfbaan of het klein parkeerplaatsje achter de tennisbaan ( die aan het strand)Destiny schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:48:
Iemand die een goede locatie weet om de Benefactor Schafter (dus de 4 deurs) te vinden? Heb me de hele avond rot gezocht.
Random servers joinen kan ook helpen aangezien je dan meer kans hebt dat iemand dat smsje wel gekregen heeft. Zo heb ik de Tailgater iig gevonden , maar die Schafter heb ik wel vaker gewoon zien rijden tussen het centrum en strand.
Het blijft een gevoel maar de spawn is volgens mij elke keer na een serverwissel anders en lijkt ook afhankelijk te zijn van de auto waar je in rijdt. Gewoon een random parkeerplaats (zeg golfbaan) pakken en met blokjes omrijden steeds andere auto's laten spawnen kan je kansen ook vergroten
vooral als custom auto's aan staan, kom ik helemaal nergens...meeste lui hebben allemaal dikke wagens en hoge rankings.
Dat haalt voor mij de gein aardig naar beneden, zo kom ik nooit aan die turbo's....
XboX live : DaWauZ
Bij inhalen ook zorgen dat je goed in een draft zit (zelfs al moet je daar misschien eerst je gas even voor los laten) om er zo hard mogelijk voorbij te knallen op een plek waar het kan. Zo kan je er op de meeste circuits zo hard en ruim voorbij dat je bijna niet te raken bent.
Ik zag dat je geen eigen auto had op criminal records en had na de eerste race custom uit gezet, ook bij take off stond het uit en die rondjes over die boerderij op de Sanchez. Volgens mij stond het per ongeluk nog aan op de motor in down the drain.dawauz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 06:45:
gister ook weer een x aantal races gedaan maar kan echt niets winnen....altijd voor het einde een botsing of een beuk van een ander (ja ook crew leden)
vooral als custom auto's aan staan, kom ik helemaal nergens...meeste lui hebben allemaal dikke wagens en hoge rankings.
Dat haalt voor mij de gein aardig naar beneden, zo kom ik nooit aan die turbo's....
Nodig me maar uit als je weer wil racen, als je een headset hebt dan kunnen we ook overleggen en tips uitwisselen.
Verwijderd
Inderdaad.Beakzz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:10:
Als je nooit wint moet je misschien je racestijl veranderen ? Zelfs met een server vol beukers kan ik nog winnen. Je moet dan gewoon zorgen dat je aan het begin van de race niet als eerste in de bocht bent of de bocht totaal anders aansnijden dan normaal. Ook als je 1e rijdt kan het zijn dat je een bocht zo scherp ingaat dat degene die achter je rijdt niet anders kan (of iig uitgelokt wordt) dan je raken door de draft waar ze op dat moment in zitten.
Bij inhalen ook zorgen dat je goed in een draft zit (zelfs al moet je daar misschien eerst je gas even voor los laten) om er zo hard mogelijk voorbij te knallen op een plek waar het kan. Zo kan je er op de meeste circuits zo hard en ruim voorbij dat je bijna niet te raken bent.
Als ik als eerste de bocht in ga, snij ik hem heel ruim naar binnen. Dus van buiten strak naar binnen.
Meestal zie je de rest dan rechts langs je heen schieten.
Ook vingertje op de rem, dat als je een beuk krijgt dan gaat de rem erop en kan niemand je uit balans brengen. Ik ga dan wel iets langzamer de bocht uitkomen maar lig wel gewoon vlak achter de koploper.
Rustig en zonder al te veel risico goed de bochten aansnijden doet de rests.
Meer als de helft kan echt niet rijden. Oefenen op ideaale race lijnen doet echt wonderen
Wat ik ook wel eens doe is gewoon 5 laps op een willekeurig circuit. Het helpt om goed de wagen te leren kennen.
Uiteindelijk zul je zien dat het zich uitbetaald. Het komt regelmatig voor dat ik zo foutloos een race rijdt. En als je hem foutloos rijdt hoef je niet eens maxmimaal door te trappen.
Geduld is een schone zaak is hier wel van toepassing denk ik.
Die races met jullie waren nog wel leuk, kreeg ook een keer per ongeluk een beuk van die ander, die wachtte nog netjes zodat we weer op positie waren.
Maar ook met ene crew member jimjim nogwat gespeeld dat was echt een loser, alleen maar beuken enz, en dan zit je alleen maar met hem samen
die mag wat mij betreft uit de crew.
I agree. Ik merk dat mensen online vooral als een kip zonder kop op het gaspedaal duwen en roekeloos insturen. Gaspedaal eens loslaten, goed insturen, en op het juiste moment weer op het gas, helpt ook al een boel bochten waar iedereen de vangrail opzoekt om vooruit te komen...Beakzz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:10:
Als je nooit wint moet je misschien je racestijl veranderen ?
Allemaal standaard race-tactieken. Dit weekend is de Formule 1 weer, goed om eens die race te kijken en op te letten welke tactieken men gebruikt om in te halen.
ik 12 gewonnen tegenover 28 verloren. Maar voor mij gaat het niet zo zeer om het winnen. Ik geniet al als je met een groep racet over een smalle landweg, terwijl je de zon in de zee ziet zakken.dawauz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:21:
hmm ik heb nu pas 5 van 56 kunnen winnen...
Pyrone89 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:25:
Allemaal standaard race-tactieken. Dit weekend is de Formule 1 weer, goed om eens die race te kijken en op te letten welke tactieken men gebruikt om in te halen.
Taktieken in een online race? Binnen crew race ik netjes, andere gevallen.. volgas en rammen maar. Enige taktiek die je moet weten, hoe raak je een auto optimaal voor een 100% spinkans

De Khamelion by Hijak zat bij de CE, weet niet of hij ook gewoon spawned.
Door mensen met jouw rijstijl zit er een zwarte vlek op mijn muur en een witte vlek op mijn controller.SinergyX schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:20:
[...]
![]()
Taktieken in een online race? Binnen crew race ik netjes, andere gevallen.. volgas en rammen maar. Enige taktiek die je moet weten, hoe raak je een auto optimaal voor een 100% spinkans
Hier irriteer ik me ook dood aan.SinergyX schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:20:
[...]
![]()
Is alleen voor mensen die een CE versie hebben besteld. Die is voor het normale plebs niet te vinden in GTA Online.SL65 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:15:
Iemand deze auto online al eens tegengekomen?
[afbeelding]
De Khamelion by Hijak zat bij de CE, weet niet of hij ook gewoon spawned.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Er zijn daarvoor ook witte controllers beschikbaar...Feihcretsam schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:56:
[...]
Door mensen met jouw rijstijl zit er een zwarte vlek op mijn muur en een witte vlek op mijn controller.
Aan de andere kant: Ik kan het mensen niet echt kwalijk nemen, met catchup en overdreven slipstreamen met ongeleide projectielen als wagens nodigt GTA ook wel uit tot beuken en regels zijn er uiteraard totaal niet.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Klopt, dat was ik die op je wachtte bij dat rondje Criminal Records, ik zat in je slipstream en wou je inhalen maar jij ging opzij waardoor ik je vanachter beukte en je in een slip kwam, was in de laatste bocht waardoor het wel heel verdacht leek alsof ik het express deed haha. Heb toen maar gewacht en jou voor gelaten.Voor als ik je vaker gebeukt heb: sorry, was niet express, ik ben ook niet zo goed met sturendawauz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:09:
Hey ja is prima, ik heb wel headset maar ga niet altijd dom praten als er visite bij is
Die races met jullie waren nog wel leuk, kreeg ook een keer per ongeluk een beuk van die ander, die wachtte nog netjes zodat we weer op positie waren.
Was een leuke avond! fd1sk had wel de meeste races gewonnen, ik bak er meestal ook geen pepernoot van en zeker met motoren leg ik aardig wat keer het loodje.
Later op de avond/nacht nog aardig wat aangekloot met fd1isk, zat een bepaald persoon op het dak bij Los Santos Customs iedereen af te knallen, we hebben 'm een paar keer goed te grazen genomen maar andersom ook
Gister ook dit voor elkaar gekregen:

Eerst dacht ik: YES, de deur gaat open! nu kan ik eindelijk bulletproof tires eronder knallen. maar bleek dat het eigenlijk niet hoorde mogelijk te zijn om erin te komen met zo'n vehicle, kon er gewoon vrij in rondrijden en zelfst uitstappen en rondlopen. Kon alleen die mechanic niet overrijden
[ Voor 27% gewijzigd door gise op 13-11-2013 16:13 ]
http://www.rockstargames....eek-new-weapons-vehi.html
Burp
is gratis ook een Engels woord?New Weapons
Expand your arsenal with two new free weapons - the compact yet deadly SNS Pistol and the brutal new Broken Bottle melee weapon which is quite effective at delivering the appropriate message in up close and personal encounters. Each weapon will be available gratis from any Ammu-Nation location in GTA Online and will be added straight into each of the three characters' inventory in Story Mode.
No crew, no gloryFeihcretsam schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:56:
Door mensen met jouw rijstijl zit er een zwarte vlek op mijn muur en een witte vlek op mijn controller.
Edit, inderdaad
Oftewel Heist gaat nóg langer duren... dit spel bloed dood.
Het is gratis zeggen ze dan, nee ze zouden eens durven voor dit geld te vragen..
Mensen willen heists zien, creation centre voor missies (helaas enkel race en LS/LMS), bezigheid op grote schaal. Niet random een race joinen en daarna weer weggaan omdat ze zoe nodig willen parachute springen..
Moet je natuurlijk niet andere auto's als ramp gebruiken, lijkt me dat je er dan wel afvalt
Verwijderd
Lijkt me ook een mooi vehicle om als crew te gebruiken, paar personen in die bak met assaultrifles en gaan
Verwijderd
Ben met 15 min online. Join me maarVerwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:02:
Heeft iemand franklins buffalo hier op psn zou iemand het aan mij kunnen dupen? ik heet
ACY03 op psn ik ben hier nog, best lang
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.