Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ooit 7 persoonlijke auto's van mede clanleden direct opgeblazen, maar afgezien van een melding dat ik Bad Sport zou kunnen worden niets gebeurd. Hoe snel is dat bij jullie eigenlijk gegaan?

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:37:
Zulke lui verdienen het om een week in een bad sport server geplaatst te worden ;)

Erg jammer trouwens dat die auto van Franklin in de mp helemaal niet zo mooi te tunen is...
Je mist echt een hoop opties tov de sp.
heb je dan wel franklins buffalo? de gewone buffalo is.makkelijk te krijgen. maar die van franklin bestaat eigenlijk niet online. ik heb hem als je hem wilt kopieren en deze heeft echt exact dezelfde tuning opties als franklins buffalo in de singleplayer. ben waarschijnlijk rond 19:30 uur online om te dupen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:17

Superkiwi

Hoi doei

Mmm, dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde ja ;)
Ik ga vanavond eens zoeken!
Ben ook nog op zoek naar de 3deurs Benefactor Schafter.
Kopiëren doe ik niet, maar bedankt voor het aanbod :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zoeken helpt je weinig :P kopieren is de enige manier waarop je de custom Buffalo van Franklin uit de sp kan krijgen online :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Jammer dan :)
Dan zoek ik wel iets anders leuks voor in de garage :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo'n Bati valt eigenlijk wel mee als motor. Hoewel ik niet echt fan ben van die dingen heeft het zeker pit met een turbo eronder. Glitchen met full opties is 50K per keer. Met een auto gaat het wat sneller. Maar dan ben je weer 100K kwijt om hem te tunen

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8377/jon6gQ_CZUKTTabXdMFqqg/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-10 07:53
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:21:
[...]

ik weet niet of dit een cheat is of gewoon een bug, gisteren kon iemand dit ook tijdens een race met alleen tweakers erin, maar geen idee hoe die dat deed.
Starting weapon stickys. Dan voor het aftellen l1 ingedrukt houden. Werkt alleen niet altijd.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

The Outlaw schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:38:
Eigenlijk zou je ze gewoon ingame moeten kunnen reporten. Dat zou geweldig zijn.
Dat kan ook. Via start>online>players

Daar kun je crewleden ook commenden; het tegenovergestelde van reporten en ook goed tegen bad sport meldingen :9

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:07:
Zo'n Bati valt eigenlijk wel mee als motor. Hoewel ik niet echt fan ben van die dingen heeft het zeker pit met een turbo eronder. Glitchen met full opties is 50K per keer. Met een auto gaat het wat sneller. Maar dan ben je weer 100K kwijt om hem te tunen

[afbeelding]
Met een vol getunde auto verdien je dat toch na de 2e keer al weer terug?
100k per keer gaat veel sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fonsmeister schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:48:
[...]

Dat kan ook. Via start>online>players

Daar kun je crewleden ook commenden; het tegenovergestelde van reporten en ook goed tegen bad sport meldingen :9
Commenden? Hoe gaat dat in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kassemans schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:42:
[...]

Waarom niet? Het is gta! En het is niet zo dat als je PV gesloopt wordt je er veel slechter op wordt. Degene die hem sloopt betaald al je premie. Als diegene nou zonder geld zit waardoor hij jouw premie niet kan betalen dan vind ik bad sport op z'n plaats. Anders snap ik het nut van een tank niet online. Geef dan meteen iedereen een waterpistool zodat je tenminste veilig naar de kapper en kledingwinkel kan.
Ben het helemaal met je eens. Als ik een buzzer heb gaat het spel wel autolocken op spelers in personal vehicles , maar als ik ze dan ( meestal nog per ongeluk ) afschiet krijg je een bad sport. 1 missie spelen en je krijgt alweer good sport dus een paar spelers lukt wel maar eigenlijk gaat het nergens over.

Een deel van de zooi komt natuurlijk ook door de glitchers ( wat me echt verbaasd is hoe dat hier als normaal gezien wordt) aangezien bijna iedereen een tank , chopper en alle wapens kan kopen. Dit brengt onbelans en verveling waardoor je deze praktijken veel tegen komt. Maarja zolang rockstar er geen zin in heeft om in te grijpen is het spel zo.

Ik heb mijn appartement en supercars bij elkaar gesprokkeld en kan er niet tonnen munitie doorheen gooien in free roam maar kan wel heel tevreden naar mijn gescoorde auto's kijken en geniet volop van de game.
dvdkiwi schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:54:
Ga voor micheals car. Zeldzaam ( zonder glitchen 8)7 ) en leuk te tunen (Obey Tailger) Ben al een week naar dat ding op zoek :)

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 10-11-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
'JerryNLz' op de Xbox360, wat een randdebiel ga dan niet in een crew joinen als je toch al je crewleden zonder reden gaat afschieten idioot.

Ik had btw met heeeel veel geluk per ongeluk de Tailgater gevonden, erg fijne auto!

[ Voor 23% gewijzigd door Thenotorious op 10-11-2013 15:28 ]

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Schijnbaar spawnt die soms bij de tennisbaan in Vespucci beach als je de SMS van Simeon hebt waar de Obey Tailgater ook in de lijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Obey Tailgater.
Msg :xbox rednitro10 als je hem ook wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feihcretsam schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:25:
Schijnbaar spawnt die soms bij de tennisbaan in Vespucci beach als je de SMS van Simeon hebt waar de Obey Tailgater ook in de lijst staat.
En bij de golfbaan en heel soms bij het uitkijkpunt. Het probleem is dat het smsje zo zeldzaam is. Als ik hem al krijg staan er andere auto's in zijn verlanglijstje. Aangezien ik verder alle auto's die ik in eerste instantie wilde scoren al heb dus zo blijft er nog wat te wensen over :)

Als je op Psn zo'n berichtje krijgt en ik in de server zit mag het wel gemeld worden natuurlijk ;) :+

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 10-11-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:54:
Dat is een Benefactor Schwartzer, de 4 deurs is de idd Schafter.
Die hebben ze verschillende namen gegeven.
Schafter is uit de sedan klasse en de Schwartzer is uit de Sport klasse.
De Schwartzer (2 deurs) is ook te bestellen via een website.
Ik heb ze zelf allebei in mijn garage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-10 17:01
Beakzz schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:07:
[...]
Een deel van de zooi komt natuurlijk ook door de glitchers ( wat me echt verbaasd is hoe dat hier als normaal gezien wordt)
Ik vind dit ook niet echt kunnen. Dat je glitched, moet je zelf weten, maar dat het als normaal, c.q. "noodzakelijk" wordt gezien, stoort mij wel een beetje

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:58:
[...]

Dat is een Benefactor Schwartzer, de 4 deurs is de idd Schafter.
Die hebben ze verschillende namen gegeven.
Schafter is uit de sedan klasse en de Schwartzer is uit de Sport klasse.
De Schwartzer (2 deurs) is ook te bestellen via een website.
Ik heb ze zelf allebei in mijn garage :)
Ow, dat wist ik niet.
Zo maar eens kopen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rizn schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:24:
[Ik vind dit ook niet echt kunnen. Dat je glitched, moet je zelf weten, maar dat het als normaal, c.q. "noodzakelijk" wordt gezien, stoort mij wel een beetje
De 'eerste' lichting van GTA5 deed gewoon repeat missies, dat was volledig legitiem volgens R*. Die hebben ook alle supers/tanks/noem het maar op.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

The Outlaw schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:55:
[...]

Commenden? Hoe gaat dat in zijn werk?
Dus ook via start>online>players>username>commend

Je kan dan aangeven dat iemand friendly of helpful is, tegenovergestelde van bad sport

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Beakzz schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:07:
[...]
Een deel van de zooi komt natuurlijk ook door de glitchers ( wat me echt verbaasd is hoe dat hier als normaal gezien wordt) aangezien bijna iedereen een tank , chopper en alle wapens kan kopen. Dit brengt onbelans en verveling waardoor je deze praktijken veel tegen komt.
Daarom vind ik het ook zo bijzonder dat ik nu met alle cheaters en glitchers op een hoop word gegooid. Ik ben, als ik het goed zie, een van de weinigen hier op het forum die niet aan het dupen en glitchen is om geld te krijgen. Al mijn wagens, waaronder mijn Adder en tank zijn dan ook eerlijk verdient door gewoon het spel te spelen. Vervolgens word ik gestraft omdat ik lol heb met de van mijn zuurverdiende centjes betaalde tank, terwijl alle geld glitchers en dupers nog 'vrij rondlopen'.

Ik ben het er wel mee eens dat je belachelijk veel tijd in het spel moet steken om eens wat leuke dingen te kopen, missies leveren nauwelijks wat op. Vooral racen is aardig rendabel. Het is voor Rockstar lastig om hier een goede balans in te vinden omdat je anders te snel alles hebt en dan is ook de lol er snel vanaf. Aan de andere kant verkopen ze ons graag een cash card natuurlijk.

Ach, ik kom mijn 2 dagen als bad sport wel door maar hoop toch dat er nog wat veranderingen doorgevoerd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fonsmeister schreef op zondag 10 november 2013 @ 17:07:
[...]

Dus ook via start>online>players>username>commend

Je kan dan aangeven dat iemand friendly of helpful is, tegenovergestelde van bad sport
Ah oke. Levert dat verder nog wat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 10 november 2013 @ 17:04:
[...]

De 'eerste' lichting van GTA5 deed gewoon repeat missies, dat was volledig legitiem volgens R*. Die hebben ook alle supers/tanks/noem het maar op.
En ik heb een video gezien van iemand die steeds dezelfde missie had gedaan en daarmee 15 miljoen had verdiend. Hij is 3x gereset.
Ik denk dat het merendeel (inclusief mij) geen hol zin heeft om voor een fun maar redelijk nutteloze game maanden te gaan lopen grinden..
geen zin, ik wil inloggen, spelen, mooi auto's rijden, racen, PvP'en, bounty's jagen ect.
Ik heb geen zin om, maanden te grinden, 300 x dezelfde race te doen, geld in de gamestore te kopen.

En dan ga ik al helemaal niet weken lopen grinden voor een supercar als ik morgen het risico loop dat hij spontaan weg is.

Vind GTA:O een fun game, maar ik beschouw het absoluut niet als een MMO waarin je ook grind en de game dan vervolgens nog 2-3 jaar speeld. En in de meeste MMO's vond ik het grinden nog allerzinds redelijk.
Hier betaal je 33k voor een rocketlauncher en 32k voor een Gauntlet.
De verhouding tussen wat je verdiend in missies en wat alles kost is compleet uit balans.

Neem daarbij mee dat mijn eerste char glitch vrij was op level 74 met garage + 10 auto's en 2,5m in cash.
Die was plots weg. R* deed er 5 dagen over om te reageren. En er werd niks gefixd, nee ik moet duidelijk aangeven wat het laatste was wad ik had gedaan, waar ik uitgelogd had ect.
Toen wist ik al dat R* mijn char niet ging herstellen.

Dus fuck het, ik speel de game zoals ik het fun vind.
Ik ga dan ook niet van mijn geld een tank kopen en andere lopen griefen. Niemand heeft last van mij als ik een mooie auto koop, dus ik breng de boel niet uit balans in PvP ofzo.

Zo zie ik het.

Had ik trouwens al gemeld dat ik soms best enorm geniet in dit spel.
Mooie vrouwen en snelle auto's :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ux7i4C2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RCf7xU0.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2013 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijd op zoek naar de declasse tornado. heeft iemand die of heeft iemand een tip waar ik deze kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't was weer gezellig:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YID3Pcu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3LnCp2b.jpg

En nog net op tijd voor de bus.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:02
Respect voor alles en iedereen die iets te melden heeft!
Zijn een hoop spijkers die op de kop geslagen worden.

Ik glitch geld en voel me totaal niet schuldig, verreweg van!
Mijn tank en appartement waren al netjes bij elkaar gespaard voor dat ik uberhaubt aan een glitch begonnen ben.
Juist door alle glitches die er nu zijn die er voor kunnen zorgen dat je alles in eens kwijt bent, die iedereen op een gelijk niveau zet is dit in mijn ogen goed te rechtvaardigen.
De game is kapot!
Rockstar kan toch niet verwachten van mensen dat ze elke dag hun website in de gaten gaan houden hoe ze misschien niet hun zuurverdiende centjes en progress verliezen??
Juist dat is de reden dat deze glitches ook nog niet gedicht zijn, denk ik..
Ik zie het als stiekeme tegemoetkoming voor alle drama wat GTA Online nu is.

Iedereen speelt de game zoals het gespeeld moet worden in hun ogen.
Als je niet zit te wachten op PVP, speel je de verkeerde game denk ik!
Persoonlijk speel ik niets anders en haal ik het meeste uit de game op deze manier, griefen hoort erbij..
1-1 deathmatches zijn er niet voor niets en Crew wars worden in de opperste vorm gepromoot door Rockstar zelf!

Geniet van de game zoals hij nu is, dat doe ik zeker.

PSN: PIELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 18:41:
Ik ben al een tijd op zoek naar de declasse tornado. heeft iemand die of heeft iemand een tip waar ik deze kan vinden?
Ik ben zelf ook opzoek naar deze auto, het enige dat ik erover kan vinden is dat hij schijnbaar (ook Online) bij de Watts tower spawnt (zaten volgens mij ook in gta:sa en in real life, een paar metalen torens van ongeveer 20 meter hoog) en hier zou een gele versie van deze auto moeten staan.

Lokatie is iets ten noorden van de docks in LS.

[ Voor 4% gewijzigd door Feihcretsam op 10-11-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Later deze maand de 'content creator' en de mogelijkheid tot het spelen van heists samen met je crew. Het mag ook wel eens tijd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

FUUUUUUUU

Bezig met alle stuntjumps online (voor Lime Green :P ) denk kan ik ook de hele lijst wel even doen, moet er nog 3, doe er nog 1, Stuntjump succesfull, 3 left..

wait wut :? RAAAHH

fuckit, ik heb de kleuren nu, laat de rest maar zitten >_<

Entity maar naar Lava red gespoten, want Midnight purple komt ingame niet echt tot zijn recht zodra je niet meer in de garage staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-10 11:38
Feihcretsam schreef op zondag 10 november 2013 @ 18:55:
[...]

Ik ben zelf ook opzoek naar deze auto, het enige dat ik erover kan vinden is dat hij schijnbaar (ook Online) bij de Watts tower spawnt (zaten volgens mij ook in gta:sa en in real life, een paar metalen torens van ongeveer 20 meter hoog) en hier zou een gele versie van deze auto moeten staan.

Lokatie is iets ten noorden van de docks in LS.
Bij de docks kom je ze ook tegen. Er zijn vier versies van de Tornado. Een gewone, een cabrio en dan nog een verroeste en een verroeste carbio. De gewone cabrio zie ik het meest. Ik zie ze regelmatig in het gebied rond het Liveinvader kantoor en tussen de hoge flats. Een van de mooiste auto's in het spel en je kunt hem leuk modden, ik heb er ook een tijdje eentje gehad. Helaas is het ding ook met turbo niet vooruit te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pielepower schreef op zondag 10 november 2013 @ 18:50:
Iedereen speelt de game zoals het gespeeld moet worden in hun ogen.
Als je niet zit te wachten op PVP, speel je de verkeerde game denk ik!
Persoonlijk speel ik niets anders en haal ik het meeste uit de game op deze manier, griefen hoort erbij..
Zoals het moet worden, dus allemaal in bad sport? Ik mis logica :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Laatst online: 03-09 17:36
Wie heeft voor mij de link voor het juiste filmpje van zowel de RP als de money glitch?

Bedoel dan na de 1.05 update.

lukt me niet met die money glitch.

[ Voor 28% gewijzigd door melvin0907 op 10-11-2013 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn garage tot nu toe:

Entity was mijn eerste supercar, en fijnste om te rijden imo.
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0273/qLkrrA457kqp8dgWK1SAXQ/0_0.jpg

Vacca als 2e supercar, omdat ie er mooi uitziet.
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1532/OQo6yYNPqUuNT89tVlIh6g/0_0.jpg

Akuma als main race bike, rijd iets fijner als de Bati.
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7621/s7_HKmbcKEe4Etzz_I15MQ/0_0.jpg

Voor de muscle class heb ik de Gauntlet.
http://prod.cloud.rocksta...tS370eZLk1ztqM4xA/0_0.jpg

Elegy voor de sport class.
http://prod.cloud.rocksta...0KBC06yNFlbUyI0lw/0_0.jpg

Bij de Sedan class de Schafter
http://prod.cloud.rocksta...VwOR02cT3oLmRLNKg/0_0.jpg

en dan heb ik ook nog een Schwartzer voor de sport class.
http://prod.cloud.rocksta...oL9IkGdrMtaIzXyTg/0_0.jpg

Thema: rood met zwart (of andersom) :+

Heb ook nog 2 Ballers en een Bati RR die op de nominatie staan om vervangen te worden.
Bati omdat ik eigenlijk alleen de akuma gebruik.
Ballers staan er voor de verkoop.
Ik zocht alleen nog een leuke wagen uit de coupe class, maar de Felon viel me vies tegen kwa tuning opties, dus als iemand nog een leuke coupe weet om te tunen..
Daarnaast ga ik denk ik nog een Dominator halen, puur voor de looks, tenzij ik nog iets beters tegen kom om te tunen. :)

en mijn fietsjes niet te vergeten ;)
http://prod.cloud.rocksta...WzAjUWPFndH6Vm5iw/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 00:11:
Mijn garage tot nu toe:

Entity was mijn eerste supercar, en fijnste om te rijden imo.
[afbeelding]

Vacca als 2e supercar, omdat ie er mooi uitziet.
[afbeelding]

Akuma als main race bike, rijd iets fijner als de Bati.
[afbeelding]

Voor de muscle class heb ik de Gauntlet.
http://prod.cloud.rocksta...tS370eZLk1ztqM4xA/0_0.jpg

Elegy voor de sport class.
http://prod.cloud.rocksta...0KBC06yNFlbUyI0lw/0_0.jpg

Bij de Sedan class de Schafter
http://prod.cloud.rocksta...VwOR02cT3oLmRLNKg/0_0.jpg

en dan heb ik ook nog een Schwartzer voor de sport class.
http://prod.cloud.rocksta...oL9IkGdrMtaIzXyTg/0_0.jpg

Thema: rood met zwart (of andersom) :+

Heb ook nog 2 Ballers en een Bati RR die op de nominatie staan om vervangen te worden.
Bati omdat ik eigenlijk alleen de akuma gebruik.
Ballers staan er voor de verkoop.
Ik zocht alleen nog een leuke wagen uit de coupe class, maar de Felon viel me vies tegen kwa tuning opties, dus als iemand nog een leuke coupe weet om te tunen..
Daarnaast ga ik denk ik nog een Dominator halen, puur voor de looks, tenzij ik nog iets beters tegen kom om te tunen. :)

en mijn fietsjes niet te vergeten ;)
http://prod.cloud.rocksta...WzAjUWPFndH6Vm5iw/0_0.jpg
Waar koop je die auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entity, Elegy en Vacca gekocht via de site, al was de Elegy gratis.
Akuma, Gauntlet, Schafter en Schwartzer van de weg geplukt toen ik ze tegen ben gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:02
SinergyX schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:48:
[...]

Zoals het moet worden, dus allemaal in bad sport? Ik mis logica :P
Was vrij duidelijk dacht ik? :P
De game is zo immens groot, er is zoveel te doen, daar knoop je niet even een aantal regeltjes aanvast.
Stel dat jij een badsport word, omdat je te veel beukt in een race, of je camped 10sec te lang in een team deathmatch?

Hier wil ik best over verder, maar moet slapen! :+

PSN: PIELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:30
melvin0907 schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:39:
Wie heeft voor mij de link voor het juiste filmpje van zowel de RP als de money glitch?

Bedoel dan na de 1.05 update.

lukt me niet met die money glitch.
Heb je een DM gestuurd, maar mocht je deze missen: Klik

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Thenotorious schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:25:
'JerryNLz' op de Xbox360, wat een randdebiel ga dan niet in een crew joinen als je toch al je crewleden zonder reden gaat afschieten idioot.

Ik had btw met heeeel veel geluk per ongeluk de Tailgater gevonden, erg fijne auto!
Jerry is gekickt. Mocht hij dit lezen en het onterecht vinden dan mag hij mij een PM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Toch even mijn excuses maken: Ik zat laatst met Bob van GOTx in de missie, waar je dat vrachtvliegtuig moet stelen. We waren wat verward over hoeveel mensen er in dat ding mee kunnen (2 dus, onzin bij een 6-persoons missie).

Uiteindelijk kwam ik achter het stuur en ramde dat ding per ongeluk tegen een paal, sorry Bob! Was voor mij ook nogal een deceptie ;-)

Daarnaast, spwaned de Vacca ook gewoon op straat? Of alleen te kopen op de site.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:33:
Ik heb de Obey Tailgater.
Msg :xbox rednitro10 als je hem ook wil.
Nog bedankt voor de auto :) Nu 2de garage ook weer vol :P

Kwam deze nog tegen, hoe je een jeep best stoer kan laten ogen:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8495/43RXiUj8nUeP5c2QDxR-jQ/0_0.jpg

En mijn nieuwe aanwinst van 'rare paints', had deze auto nooit eerder gezien:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0384/qYmGbgVojE6vNPRp_lGHIA/0_0.jpg

(en op de achtergrond de Lost van :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Welke auto is die laatste?

Rijd die in het wild rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

Michaelg schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:23:
[...]

Er zijn zat 16mans races. Moet je even zoeken welke dat precies zijn. Fons weet ze volgens mij wel uit het hoofd :-)
16 mans races zijn lachen, van het weekend een paar keer met 1 andere gotx tweaker daar in gezeten.
Complete chaos als iedereen een bochtje om moet of wat dan ook....het is echter wel lastig om als je op kop rijd, dat ook te blijven doen, eenmaal een ongeluk of aan de kant gebeukt en je komt er niet meer bij op top...maar de fun is er zeer zeker!

Ik kan ook bijna nooit races winnen, ik wil gewoon een keer die turbo kunnen kopen maar ik begrijp dat je met veel verschillende klasses veel moet winnen?

XboX live : DaWauZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

What the hell???
Ik schiet gisteren iemand af met een 2.000.000 dollar bounty op z'n hoofd :?
Toen maar een Entity gekocht :P

Deze wagens had ik al staan:

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8006/9bKlfoZveky1DsRuTaj-Og/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3959/LQlBsAKbOU6ZgjWkJ_6L-g/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5836/kvP52YyAWU62ZKcuSs1wLQ/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6381/XU8-EqtV3UqQlo6lkDgVLg/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2844/hrIGEoZSHEykAkTp_wKHaQ/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4834/x8dJik-WQkeZJ3Dt4-VJ5A/0_0.jpg

Alles is nu wel maximaal getuned :)

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 11-11-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:32:
What the hell???
Dat zijn de 'cheaters' die dat doen, om zo meer geld in het spel te krijgen.
(zijn met name actief aan de PS3 kant).
Bokkie schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:26:
Welke auto is die laatste?

Rijd die in het wild rond?
Ik kwam hem met toevallig tegen bij de docks (waar je auto's van simeon moet inleveren), stond er eenzaam geparkeerd. Maar meegenomen, toen viel me bij LSC de painting op. Ik zal nog even moeten kijken welke het was, maar volgens mij de Albany Primo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

SinergyX schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:35:
[...]

Dat zijn de 'cheaters' die dat doen, om zo meer geld in het spel te krijgen.
(zijn met name actief aan de PS3 kant).
Als ik hem dan afschiet, maakt dat mij dan de cheaterpolitie?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-10 14:33
Wat ik me afvraag; is het al mogelijk om Crew-wars oid te doen? (behalve dan in Free-Roam met je eigen crewleden, andere crews opjagen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Denk dat je dan richting de LTS of Team Deathmatch moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:45:
Als ik hem dan afschiet, maakt dat mij dan de cheaterpolitie?
:P
Nee, medeplichtig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
PsychoMantis_NL schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:10:
Denk dat je dan richting de LTS of Team Deathmatch moet?
Ja, maar dan moet je toch weer iedereen apart uitnodigen? En ik doelde meer op 8 tegen 8 in de open spelwereld. Echt crew tegen crew en dan objectives doen ofzo. Of droom ik nu een beetje.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-10 11:38
Kraziey schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:21:
[...]

Ja, maar dan moet je toch weer iedereen apart uitnodigen? En ik doelde meer op 8 tegen 8 in de open spelwereld. Echt crew tegen crew en dan objectives doen ofzo. Of droom ik nu een beetje.... :P
Ik heb het nooit geprobeerd maar je kunt crew sessions met twee of drie crews starten (in hetzelfde menu waar je ook invite only/solo session kunt starten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Volgens mij is het minimum aan crews 3 (kiezen voor 2 bij het starten van zo'n crew session), maar dan kun je voor zover mij bekend, geen objectives o.i.d. instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn collectie is ook wel af.
Heb nu bijna iedere class in mijn garage staan. Behalve crossmotor, compact en SUV.

http://imgur.com/JnYLDjo,...K,duZHcGP,Uui0Rk3,pEVy8wI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nr. 6, is dat de Felon GT? Er zit een achterbank in, maar heeft maar 2 deuren, kan je er dan wel met 4 man in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-10 13:34
Zo, na bijna 2 dagen afgesloten geweest te zijn kunnen we vanavond weer online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:31:
Die nr. 6, is dat de Felon GT? Er zit een achterbank in, maar heeft maar 2 deuren, kan je er dan wel met 4 man in?
Ja dat is de Felon GT, maar daar kun je maar met 2 man in
Heb het al meerdere keren geprobeerd om de achterbank te gebruiken, ook als het dak open is lukt het niet helaas

Net maar op de ihpone van collega toch maar even custom pates gemaakt. Hoef ik tenminste niet aan de gang met een android emulator op de pc

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 11-11-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat laatste album klopte niet.
De Sabre turbo ontbrak.

http://imgur.com/4y1PrrE,...6,YaP5IlI,iajEeq3,YqnPQ7Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabre Turbo blijft een geweldige bak, qua looks veruit superieur aan de andere muscle cars (ok gelijk aan de Tornado). Vanavond maar eens een totaal shot maken van mijn wagenpark :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Gisteravond hebben we een leuk spel bedacht, gespeeld en gefinetuned (met oa Piele, Goodxfella en Mariotje)! Soort van "Hide 'n Seek", erg vermakelijk! :)

Doel: Iemand krijgt een bounty op zijn hoofd en moet gepakt worden. Je pakt iemand door simpel een beuk te geven tegen zijn voertuig, en dan heb je gewonnen.

Verloop: De persoon die gezocht moet worden krijgt dus van een persoon een bounty op zijn hoofd waardoor deze met een rood rondje op de map staat (en beter te vinden is). Daarna krijgt dit persoon (minimaal) 1 minuut de tijd om weg te racen van de andere spelers. Als je wil (en je bent lvl 40) mag je jezelf ook voor die minuut onzichtbaar maken op de radar. Na die minuut geeft iemand het startsein (middels headset) en beginnen de andere spelers te zoeken. Zodra gevonden is het de bedoeling dat de speler gebeukt zal worden. De speler die de prooi beukt heeft gewonnen en is de volgende ronde de prooi.

Regels: Omdat we gister al tegen verschillende zaken aanliepen waardoor het spel te langdradig etc werd, een aantal regels (vooral voor de prooi):
  • De prooi géén snelle voertuigen gebruiken. Oftewel: Geen super cars. Ook mag het voertuig niet kunnen vliegen, varen, etc. Het moet dus een auto, motor, fiets of iets dergelijks zijn.
  • De prooi mag géén gebruik maken van (telefoon)diensten als een taxi of Marry Weather.
  • De prooi mag beschoten worden, maar niet terug schieten. De prooi is dus echt de prooi!
  • Misschien wel het belangrijkste: Wees eerlijk tegen over elkaar. Gewoon toegeven als je een beuk krijgt! :+
Tips:
  • Speel in een invite-only server. Gister hebben we al ervaren dat ik de prooi was en een bounty kreeg, maar werd afgemaakt door een niet-crewlid in een helicopter.
  • Maak zoveel mogelijk gebruik van headsets voor duidelijke communicatie.
Volgens mij was dit een beetje hoe we het gisteren speelden, het was in ieder geval weer een zeer vermakelijke avond/nacht! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:29

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Waarom dan niet gewoon hem neerschieten? Zo verdwijnt de bounty tenminste en kan de volgende tenminste een bounty krijgen. Anders heeft iedereen uiteindelijk een bounty op zijn hoofd :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Neerschieten mag ook, maar we hebben gister ervaren dat het ten eerste erg lastig is (rijden & schieten tegelijk), en ten tweede dat het doel van het spel mist. Het gaat juist om het zoeken & vinden. Daarom hebben we het doel terug gebracht tot "tegenaan beuken".

Wel moet je natuurlijk na een ronde even de bounty van iemands hoofd verwijderen. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Edzeau op 11-11-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Jeroen04 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:35:
Neerschieten mag ook, maar we hebben gister ervaren dat het ten eerste erg lastig is (rijden & schieten tegelijk), en ten tweede dat het doel van het spel mist. Het gaat juist om het zoeken & vinden. Daarom hebben we het doel terug gebracht tot "tegenaan beuken".

Wel moet je natuurlijk na een ronde even de bounty van iemands hoofd verwijderen. ;)
Beuken en de winnaar gecontrolleerd laten doodschieten ;) Heb je nog iets aan je bounty ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
SinergyX schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:49:
Sabre Turbo blijft een geweldige bak, qua looks veruit superieur aan de andere muscle cars (ok gelijk aan de Tornado). Vanavond maar eens een totaal shot maken van mijn wagenpark :)
Waar kan je deze vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Die rijden normaal rond, maar moet je zoals altijd wel geluk hebben dat de game ze net spawned als je hem zoekt. Meestal zie ik ze echter wel het vaakst op de highway (dan wel oostkant richting sandy shores, niet west) richting het noorden. Ze zijn best makkelijk te herkennen, dus het zoeken duurt normaal niet erg lang.. Anders heb ik hem ook in mijn garage staan, als je hem niet vindt regelen we wel wat vanavond.. wink wink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabre is een random common spawn, begint meestal vanuit de zuidoost kant. Zelfde is met Tornado, ik rij meestal gewoon rondjes van de oost-LSC naar de haven en het stukje helemaal oost, komen ze vanzelf :)

Tornado komt wel in 1 versie, cabrio en normaal. Normale versie vind ik persoonlijk wat mooier.

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5042/lFdWDbG4z02T-_OlnJEIkg/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Tornado is inderdaad ook een mooie bak, heb hem een tijdje geleden moeten dumpen vanwege ruimte tekort, nu weer genoeg plek, wellicht dat ik er vandaag weer eentje ga zoeken. Mijn voorkeur gaat dan echter wel uit naar de cabrio in pimpelpaars, echte pimp bak ;) Wel jammer dat je er geen custom shockdempers op kan zetten zodat je hem kan laten dansen xD

[ Voor 15% gewijzigd door Baroshir op 11-11-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimp bak zou ik toch de Emperor of Manama (weet even niet welke van de 2 dat nu was) nemen, die heeft meer pimp opties (extra wiel aan de achterkant, logo/embleem bij de stoelen).

Dat is die pimpbak uit SP, bij die ganggasten in zo'n doodlopend straatje. (missie van trevor waar de coke nep blijkt te zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Tweakers, ik ben nieuw in GOTX en uiteraard nieuw op dit forum. Hoop nog veel gein te beleven op gta :D

Voeg my toe als vriend, mijn ign is Quarcas

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de motor aan het toeren en toen over een berg gevlogen.
Geland op een op dakterras en kon er niet meer af met motor!

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5669/TsnsuR3Ja0CpckZ6-d9vkg/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mijn nieuwe aanwinsten:

BMW M3 Coupe
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6511/q3115_toGkaYnW2opm7Jfw/0_0.jpg

Mercedes E(?)klasse
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9723/uFk6uRA1OUGot1B6kFd_EQ/0_0.jpg

Dodge Challenger
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8691/SDJhiKab7kWjj3FXP4Lpyg/0_0.jpg

Koeningsegg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9916/y8vHAPr1v0SYjYATuSjTMw/0_0.jpg

Nissan GT-R
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7441/Akuuac3QxEC0LjsCwQNQJA/0_0.jpg

Ik twijfel nog om mijn Buffalo te verkopen, maar weet absoluut nog niet wat ik daarvoor in de plek wil hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn huidige garage :) Zal wel weer 1/2 auto's veranderen volgende week, maar zo blijf je lekker bezig :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CcSkJuhvoO5QEp209n9d87AW/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hoe heb jij zoveel auto's?
2e appartement gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
Is er vanavond toevallig iemand online waarvan ik Franklins Buffalo eventjes mag kopiëren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Vraagje, is er verschil tussen een tank kopen en je garage in glitchen? Is het met één van deze manieren mogelijk om de tank bij je te laten brengen door je mechanic?

En wat gebeurt er met bijvoorbeeld helicopters en vliegtuigen die je koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Helicopters/vliegtuigen moet je bij Pegasus bestellen. Die worden dan @ random op de map gegooid (net als alle special vehicles btw).

Vliegtuigen haal je op op het "grote" vliegveld, helicopters op het ziekenhuis of bij de helipads die je in singleplayer kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Niet echt meerwaarde dus... als ik bijvoorbeeld een buzzard wil rijdt ik altijd naar dat helipad van de singleplayer en vlieg met een heli van daar even 20 seconden door naar het grote vliegveld waar er dan een buzzard voor me spawned. ook staan er altijd voldoende vliegtuigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
Ik heb die buzzard gekocht, maar het is enkel in sommige missies handig, wanneer je ze noodgedwongen alleen moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buzzard maakt het inderdaad makkelijk solo missies te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Laatst online: 03-09 17:36
Ja hoe heb jij 20 auto's gestald?

Dacht dat je maar 1 garage of huis kon bezitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10 14:11

fdisk

XBL: fd1sk

Tweede karakter kan ook nog een garage hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Misschien tweede character / slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 2 characters inderdaad :) Had er 5 inmiddels gehad als de rest niet locked was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autodrop schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:41:
Is er vanavond toevallig iemand online waarvan ik Franklins Buffalo eventjes mag kopiëren? :)
Vanaf 9 uur beschikbaar;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Afgelopen week mijn garage ook eens bijgekleurd.. nouja "gekleurd".. Inmiddels ook nog een Obey 9F erin staan ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UG6td7p.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZYi4CQo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6jlgoNW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:32:
What the hell???
Toen maar een Entity gekocht :P
Hier ook deze had 499000 op zijn hoofd. Even later werd ik gekicked door medespelers om niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mij aangemeld bij gta 5 online tweakerscrewx360 willen jullie mij toevoegen naam jhonny cash
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
SinergyX schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:43:
Ik heb 2 characters inderdaad :) Had er 5 inmiddels gehad als de rest niet locked was :P
Snap nog steeds het nut niet echt van mogelijkheid voor meerdere characters, is handig om 1 van elke auto te bewaren maar dan heb je het wel gehad denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
fdisk schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:34:
Tweede karakter kan ook nog een garage hebben...
Kun je die garages met je eerste karakter gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, enige wat je deelt tussen die 2 is je geld, meer ook niet. Voor mij is het gewoon auto's sparen en weer nieuwe character lvlen, mijn main is bijna 120, laatste stap die je nodig hebt (minigun). Dan is het wel leuk om wat dingen opnieuw te moeten doen, zeker in huidige omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

schumi2004 schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:18:
[...]

Snap nog steeds het nut niet echt van mogelijkheid voor meerdere characters, is handig om 1 van elke auto te bewaren maar dan heb je het wel gehad denk ik.
Wat ik vermoed is dat ze eerst van plan waren (of misschien nog steeds ooit) het heist systeem te gebruiken. En je dus ook je karakter kon specialiseren voor een rol in de heists (getaway driver, hacker, gunner, scout, planner) Daarom dus ook 5 chars, zodat je er uiteindelijk van elke specialisatie 1 zou kunnen hebben.

Dat is eigenlijk de enige reden die ik kan bedenken voor meerdere chars in het huidige model van GTA online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andere reden is mannetje en vrouw willen hebben, blank of zwart, beetje variatie.. omdat het kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dan hadden ze beter net als met Saints Row een plastisch chirurg erin kunnen stoppen :P heb je ook het gezeik niet dat je helemaal alles opnieuw moet levellen, alleen maar omdat je even een andere smoel wil hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3766/TxHs8DVQfkqd8vJTSjAQ_g/0_0.jpg

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow wat een douchebag is die jerrythedealer op reddit.

Dit toppic http://nl.reddit.com/r/GT...lication_reservation_for/

Zoals afgesproken kreeg ik een message van hem. Ik joinde zijn sessie, pakte een missie, spawnde in de wagen. Reed naar mijn garage, stap zoals de filmpjes beschrijven uit de wagen. Maar spawn vervolgens in mijn garage. Ik loop naar buiten, wagen weg!

Wtf .. ok dus ik terug die sessie in, msg hem ook de wagen was foetsie.
Maar hij laat me de wagen niet meer in ... Dat terwijl ik naast hem stond.
Echt? Waarom? Lees de regels op reddit zegt ie...

Rly dude ... Wat een enorme eikel ... Als iemand anders die unmarked cop car heeft? Hierbij een verzoek plz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Eeh, ben ik de enige die het best wel triest vind dat er een topic is voor het verkrijgen van een "speciale" auto, en al helemaal hoe die dude dat op Reddit het aanbiedt? (reserveren, op tijd komen, invite accepten etc. etc.) Lijkt wel Marktplaats joh, lijkt mij dat als mensen graag een "zeldzame" auto willen (wat ik denk dat dit is), ze er ook wel wat moeite voor willen doen. Anders is die niet meer speciaal lijkt mij?..
Of is dit weer zo een glitch geval?

Zeg niet dat ik heilig ben (paar Mil geglitched) maar dit gaat toch wel erg ver...? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 25-09 18:44
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0206/81NmREY930emkmEyUI70kA/0_0.jpg
het enige wat ik eigenlijk nodig heb om overal te komen :P
(heb wel veel meer in m'n garage natuurlijk :P)

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kraziey schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:15:
[...]

Eeh, ben ik de enige die het best wel triest vind dat er een topic is voor het verkrijgen van een "speciale" auto, en al helemaal hoe die dude dat op Reddit het aanbiedt? (reserveren, op tijd komen, invite accepten etc. etc.) Lijkt wel Marktplaats joh, lijkt mij dat als mensen graag een "zeldzame" auto willen (wat ik denk dat dit is), ze er ook wel wat moeite voor willen doen. Anders is die niet meer speciaal lijkt mij?..
Of is dit weer zo een glitch geval?

Zeg niet dat ik heilig ben (paar Mil geglitched) maar dit gaat toch wel erg ver...? 8)7
Heb z'n post eens gelezen maar ik weet niet hoor. Die gast vind zich zelf wel zo geweldig dat ie al een paal krijgt als ie zichzelf in de spiegel ziet. Tering wat een arrogante knuppel.
En inderdaad ook belachelijk dat er een topic speciaal voor die ene auto is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
schumi2004 schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:24:
[...]

Heb z'n post eens gelezen maar ik weet niet hoor. Die gast vind zich zelf wel zo geweldig dat ie al een paal krijgt als ie zichzelf in de spiegel ziet. Tering wat een arrogante knuppel.
En inderdaad ook belachelijk dat er een topic speciaal voor die ene auto is.
Hahhahahha, wat een heerlijke verwoording dit _O- . Ben het wel helemaal met je eens, haha. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga naar se7ensins en je hebt bergen users die het gewoon 'even tussendoor' voor je doen, waarom die e-peen gast nu helemaal happy is op Reddit? Die wagen is er al paar weken inmiddels, dit is em treouwens:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0326/em55nT2XB0eJ7O-jzJbiKQ/0_0.jpg

Rood en blauw zou ik ook nog wel kunnen regelen :P Er is ook een unmarked Buffalo, maar die is niet zo mooi :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Zo, na 2 dagen bad sport en een hele avond foto's schieten is het dan zo ver, en omdat het nationale show-je-laatste-aanwinst-dag is, hierbij mijn aankopen uit deze 2 dagen bad sport lobby, waarbij geldt dat deze afbeelding uiteraard © protected is en zo :')

M.a.w., doe er mee wat je wilt, wellicht is het een handige cheat sheet :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gyoO4r0l.jpg
Let op: Volledige afbeelding is 2615 x4500 en heeft een grootte van bijna 3 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje jammer dat je die crusader ook gewoon kan latten, scheelt je 225k ;)
(niet dat dat wat uitmaakte op het totaal :D)

Pagina: 1 ... 61 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.