Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:32
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:35:
[...]

Durf op youtube te kijken he :)
Ja, snap ik, maar geen idee wat er nu nog werkt sinds de patch. Ik zie trouwens net dat ik survivals nog niet heb unlocked. Dat eerst maar eens uitzoeken dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reckoner schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:37:
[...]

Ja, snap ik, maar geen idee wat er nu nog werkt sinds de patch. Ik zie trouwens net dat ik survivals nog niet heb unlocked. Dat eerst maar eens uitzoeken dan...
Even wat uplevelen inderdaad. Die survivals zijn elk goed voor 20,000 dollar mits je het tot rank 10 weet te halen. :)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:56

Vuvuzela

My spire is forming

Ik heb gisteravond de LSC Glitch gebruikt. Het werkt nog steeds hetzelfde eigenlijk, misschien moet je iets sneller zijn. Ik heb een Benefactor Schwarzer gekocht voor 80K en die getuned, verkoopt nu voor 100k.

- Ga naar een drukke server (meer lag = beter)
- rijd een mod shop binnen
- Sell
- METEEN nadat je die sell bevestigt richting switch character en dan je huidige selecteren
- Daarna spawn je op verschillende plekken. Soms buiten de shop met je auto dichtbij. Soms is je auto "weg" maar die staat dan in je garage. Soms spawn je onder je douche en staat je auto beneden etc.

Het is pas echt mislukt als je auto niet meer in je garage staat, 2x gehad maar was toen te langzaam denk ik. Oefen evt op een auto van de straat die je geen 2/300K heeft gekost.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Kunnen we niet een apart Glitch/hackxxx topic openen? Ik ben net voor de grap eens de laatste 10 pagina's gaan scannen, en wat treft: het gaat bijna alleen maar over geld verdienen of auto's kopieren met glitches en/of hacks (het moedwillig switchen naar singleplayer om daarna een auto te kunnen verkopen noem ik geen glitch meer).

Als ik dan even kijk naar het spel, en dit topic. Dan zou het wat mij betreft veel interessanter zijn om hier de verhalen te lezen over mensen in GTA online die de meest bizar (grappige) zaken aan het uitvoeren zijn. Screenshots van auto's, boten, crews, gangbattles etc zijn ook kandidaat. Er is veel te veel te doen in GTA Online!

Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat de mensen in dit topic, en de lurkers alleen maar geinteresseerd zijn in glitches en / of hacks. In dat geval zou dat verassend zijn, en jammer. Dan moet een MOD misschien maar bepalen dat er een nieuw topic nodig is waar de 'normale' content wel wordt besproken.

No pun intended, maar het valt echt enorm op. In andere topics over andere games hebben we het ook niet over cheats, bots, gold-buying en hacks etc.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-10 23:30
UTADDICT schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:26:
Kunnen we niet een apart Glitch/hackxxx topic openen? Ik ben net voor de grap eens de laatste 10 pagina's gaan scannen, en wat treft: het gaat bijna alleen maar over geld verdienen of auto's kopieren met glitches en/of hacks (het moedwillig switchen naar singleplayer om daarna een auto te kunnen verkopen noem ik geen glitch meer).

Als ik dan even kijk naar het spel, en dit topic. Dan zou het wat mij betreft veel interessanter zijn om hier de verhalen te lezen over mensen in GTA online die de meest bizar (grappige) zaken aan het uitvoeren zijn. Screenshots van auto's, boten, crews, gangbattles etc zijn ook kandidaat. Er is veel te veel te doen in GTA Online!

Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat de mensen in dit topic, en de lurkers alleen maar geinteresseerd zijn in glitches en / of hacks. In dat geval zou dat verassend zijn, en jammer. Dan moet een MOD misschien maar bepalen dat er een nieuw topic nodig is waar de 'normale' content wel wordt besproken.

No pun intended, maar het valt echt enorm op. In andere topics over andere games hebben we het ook niet over cheats, bots, gold-buying en hacks etc.
AMEN

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:26:
Die grappige dingen zijn nu wel beetje gedaan, op enkeling na, waar je eigenlijk bij moeten zijn om het leuk te vinden, maar verder is Online al behoorlijk aan het doodgaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Of maak zelf het topic interessanter door een leuke ervaring te vertellen? er komt toch geen ander topic

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5377/bWH-i0600kmDmTMUlNtz7Q/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

SinergyX schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:07:
[...]

Die grappige dingen zijn nu wel beetje gedaan, op enkeling na, waar je eigenlijk bij moeten zijn om het leuk te vinden, maar verder is Online al behoorlijk aan het doodgaan.
Dat is een mening. En dat mag, maar geldt natuurlijk niet voor iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:11:
Dat is een mening. En dat mag, maar geldt natuurlijk niet voor iedereen!
En waar is die 'iedereen' dan met leuke foto's of wat dan ook? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:15:
[...]

gta aan het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10 14:11

fdisk

XBL: fd1sk

Ik vermaak me nog altijd prima in GTA online, en ik heb er niet pas een paar uur in zitten. OK, niet zoveel als SinergyX, maar toch best meer dan de meesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zeg ook niet dat ik me vermaak, maar moet ik dan foto's of wat neerzetten van m'n survival missies? :P Ik doe gewoon m'n ding online, daar is weinig extra's over te melden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Foto's van survival missies zullen denk ik redelijk saai zijn, tenzij je natuurlijk iedereen naar hetzelfde punt laat komen voor je ze dood schiet en dan een foto maakt van de stapel. Laatste keer dat ik een dergelijke situatie had was ik natuurlijk weer vergeten een foto te maken, wat dat betreft is het net echt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

The Outlaw schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:33:
Iedereen al druk bezig met het Social Club event? :-)
Ik sta nu ergens in een bosje te wachten tot ik m'n wanted level kwijt ben :P

Event net wel gestart maar meteen geleaved.. het is gewoon een playlist online met nieuwe dingen. Doe ik later nog wel evt.. eerst m'n verloren auto's terug zien te xxxx'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:33:
Iedereen al druk bezig met het Social Club event? :-)
Ik snap dit hele event gebeuren niet, ik zit nu in zo'n event sessie maar er is niks te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
SinergyX schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:15:
[...]

Als iemand een topic tegen komt met als ''main-theme'' glitchen, snap ik wel dat diegene er niet heel snel er een leuke foto of leuk verhaal neerzet.

Laten we het tij keren met zn allen :*)

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:07:
[...]

Ik snap dit hele event gebeuren niet, ik zit nu in zo'n event sessie maar er is niks te doen..
Het is een set van races, survival en deathmatches die je afgaat zeg maar, heeft te maken met de Beach Bum pack. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartnK schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:08:
[...]

Als iemand een topic tegen komt met als ''main-theme'' glitchen, snap ik wel dat diegene er niet heel snel er een leuke foto of leuk verhaal neerzet.

Laten we het tij keren met zn allen :*)
Tja de hele glitch discussie is hier al meerdere keren langs gekomen en ook al ben ik het met je eens gaat er hier niks veranderen. De mensen die het doen zien het echt niet als cheaten of schadelijk dus je kan beter tegen een muur gaan praten als het op glitchen aan komt ;) Het enige wat kan helpen is dat Rockstar alle gaten dicht en bij de laatste patch is er eindelijk een goede poging gedaan.

Het hele jammere aan het verhaal is dan weer dat ze dingen gaan nerfen waar alleen de spelers die niet hebben geglitcht last van hebben zoals minder verdienen bij races. Als je al miljoenen hebt gaat dat namelijk niks uitmaken en als ze geen straffen uitdelen hebben die spelers ook weinig reden om nog een missie of iets te spelen.

Ben wel grote voorstander van leuke en/of mooie foto's dus kom maar op ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 22-11-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:28:
[...]

Het is een set van races, survival en deathmatches die je afgaat zeg maar, heeft te maken met de Beach Bum pack. :)
En hoe kom ik nu weer van een gewone online sessie naar een event sessie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:44:
[...]

En hoe kom ik nu weer van een gewone online sessie naar een event sessie?
Select 'Vespucci Beach Party' in Rockstar Playlists in the Online section of the Pause menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
Beakzz schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:29:
[...]

Tja de hele glitch discussie is hier al meerdere keren langs gekomen en ook al ben ik het met je eens gaat er hier niks veranderen. De mensen die het doen zien het echt niet als cheaten of schadelijk dus je kan beter tegen een muur gaan praten als het op glitchen aan komt ;) Het enige wat kan helpen is dat Rockstar alle gaten dicht en bij de laatste patch is er eindelijk een goede poging gedaan.

Het hele jammere aan het verhaal is dan weer dat ze dingen gaan nerfen waar alleen de spelers die niet hebben geglitcht last van hebben zoals minder verdienen bij races. Als je al miljoenen hebt gaat dat namelijk niks uitmaken en als ze geen straffen uitdelen hebben die spelers ook weinig reden om nog een missie of iets te spelen.

Ben wel grote voorstander van leuke en/of mooie foto's dus kom maar op ;)
Ik heb deze week wat foto's verwerkt in een promo!

Gister het aan de stok gekregen met een crew met ongekend originele psn-id's klinkend als ''doncorleone'''killermobster'' ''sicilian gangster''....kortom.... DE MAFIA :X .

Ik tufte rustig langs hun begeleid door een vriendelijk toetertje, dat toetertje werd niet bepaald in dank afgenomen en ik werd dan ook snel doorzeefd door een kogelregen. Ik wou me niet op de kop laten zitten en al vrij snel was de welbekende ''SHIT ON'' :*) . Toen ik uiteindelijk een bounty van hun op mn hoofd had gekregen en ik die hele crew achter me aan had, was het lastig om nog stand te houden. Na een tijdje kwam ik toch weg van hun en ben ik snel naar huis gereden. Ik woon in de Weazel Tower, het mooie van die tower is dat er overal steegjes om je garage zitten. Ik heb vervolgens snel een heel duur spoor van stickies over die paden gelegd en ben net op tijd voor mn garage gaan staan. De kudde mobsters stoven de steegjes in en vlak voordat ze konden schieten drukte ik op detonate en BOOOOOOOOOMMMM!!! Een waar italiaans familliedrama met 6 kills en 3 keer bad sport! Vervolgens heb rustig thuis voor buis mn stickies dik terugverdient met de bounty:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fdisk schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:15:
[...]

Select 'Vespucci Beach Party' in Rockstar Playlists in the Online section of the Pause menu
Dit inderdaad. Vanaf wanneer gaat die dubbele RP eigenlijk in? R* website heeft het over 20:00 vanavond. Welke tijd houden ze dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:54
Ik neem aan 8 uur CST? (UTC -6), dus ergens rond 4 uur zaterdagochtend NL tijd?

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik weet het niet helemaal zeker, maar als ik het me correct herinner uit RDR zou dat moeten kloppen. Daar dacht ik namelijk ook op maandag nog wel eens triple XP gehad te hebben uit zo'n weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Alle andere tijden zijn Eastern Time, dat is zes uur achter onze tijd, dus 8pm zou 2 uur in de nacht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Gaat lekker vandaag, steeds bij het joinen van een missie wordt ik gekicked

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

The Outlaw schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:51:
Ah ok. We gaan het zien in ieder geval.

Meer mensen hier die een softtop Sentinel hebben? Blijft een geweldige auto om mee te rijden.
Sentinel softtop :o nooit gezien, nice. Die Zion/6serie cabrio ken ik wel als softtop.

Net met de Coil voltic zitten pielen. Die is leuker dan ik dacht. Vooral in de stad onwijs snel. Soms sneller dan m'n PS3 kan laden qua textures :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:18:
[...]

Sentinel softtop :o nooit gezien, nice. Die Zion/6serie cabrio ken ik wel als softtop.

Net met de Coil voltic zitten pielen. Die is leuker dan ik dacht. Vooral in de stad onwijs snel. Soms sneller dan m'n PS3 kan laden qua textures :P
Hij spawnt heel weinig inderdaad. Kwam hem vanmiddag tegen bij Del Pierro pier. Met een turbo en upgrades eronder best nog wel een snel ding ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Aangezien we hier weer een pagina of wat verder zijn, het aantal reacties sterk afneemt en niet iedereen het crew topic leest, hierbij nog even een herinnering:

rechtstreekse copy-paste uit het crew topic

Herinnering crew bericht GOTP

Zoals gisteren toegezegd, hierbij weer even een herinnering voor de GOTP leden om je gegevens door te geven.

We zouden graag uiterlijk 1 december om 12:00 uur de volgende gegevens van je ontvangen:
  1. Je GoT naam;
  2. Je Social Club naam;
  3. Je PSN ID.
Je kunt deze gegevens doorgeven bij de volgende leden:
Gebruikersnaam GoTSocial Club naamFunctie
PsychoMantis_NLPsychoMantis_NLCrew Leader
NitroKillerBandelerosCommisioner
FonsmeisterFonsmeisterComissioner
Pielepower-Piele-Comissioner
RoshnakRoshgillComissioner
Pyrone89Pyrone89Comissioner

Klik hier voor het gehele nieuwsbericht inclusief alle wijzigingen.

Momenteel staat de teller op 234 mensen waarvan ik de gegevens nog moet krijgen, dus als dit zo door gaat is er vanaf 2 december weer heel veel ruimte in GOTP :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
Ik had eerder vanavond een nieuwe auto gekocht, ik had eindelijk genoeg geld. Het geld is weg, maar de auto is nergens te vinden... enig idee hoe dit op te lossen is? Heb geen zin om weer al dat geld bij elkaar te moeten schrapen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Reckoner schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:27:
Ik had eerder vanavond een nieuwe auto gekocht, ik had eindelijk genoeg geld. Het geld is weg, maar de auto is nergens te vinden... enig idee hoe dit op te lossen is? Heb geen zin om weer al dat geld bij elkaar te moeten schrapen :(
Mors Insurance al gebeld?

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
Ik heb hem nooit ontvangen, kreeg een berichtje dat ie in m'n garage te vinden is (ik heb er maar 1), en daar stond ie niet. Als ik insurance bel krijg ik alleen te horen dat de lijn bezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapsac
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-10 18:48
Je kan nog op flinke afstand van je garage je mechanic bellen, misschien kan hij hem wel vinden.

Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
Heeft dat nut? ik heb de auto dus nog niet in m'n bezit gehad, dus ook geen insurance enzo erop. Ben bang dat ik de auto en het geld kwijt bent :(

Misschien kan ik ergens een ticket aanmaken ofzo en de transactie-overzicht screenshot erbij sturen.

Ik zal het straks in ieder geval eens proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door Reckoner op 23-11-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Verzekering en een tracker komen standaard met met auto's die je koopt. Alleen bij auto's die je jat moet je dat er zelf opzetten.

Je kunt trouwens een ticket indienen, maar verwacht er zeker niet te veel van (neemt niet weg dat je het wel gewoon moet doen natuurlijk).

offtopic:
Heeft R* weer een excuus om nog 3 weken te wachten met het uitbrengen van de heists, want het probleem met verloren auto's bestaat nog steeds :')

Om maar aan te tonen dat het nog steeds niet goed gaat daar bij R*, even een berichtje van de newswire :')
R* 5 hours, 12 minutes ago
(Update) Please note: The Vespucci Beach Party Event Playlist has been temporarily disabled while we sort out some technical Playlist issues that were preventing players from joining. We hope to re-enable the Playlist as soon as possible. Please stay tuned.

[ Voor 33% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 23-11-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reckoner schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:27:
Ticket aanmaken op Rockstar Support.

[ Voor 54% gewijzigd door The Outlaw op 23-11-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
*snip*

[ Voor 95% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 23-11-2013 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Haha het is nog vroeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2015 04:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
Die heb ik. Maar kun je sinds de laatste update nog wel duplicaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2015 04:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:40:
[...]

Ja maar wel andere manier ik leg je wel uit ben je nu online? Voeg mij even toe
heb je toegevoegd op ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
hier (PS3) geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-10 09:59

2be

Vanmiddag meer als 1,5 ton uitgegeven aan het tunen van mijn nieuwe buggy. Toen ik de laatste optie wilde kiezen waas mijn geld op en kreeg ik de vraag om extra geld te kopen. Ik klikte verkeerd en kwam in de playstation shop uit. Na dit te annuleren kwam ik niet meer terug in het spel. Na opstarten was ik mijn geld kwijt, maar ook mijn buggy was ongetuned. Dat zijn toch nog de slordigheden die erg frustrerend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2be schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:23:
Vanmiddag meer als 1,5 ton uitgegeven aan het tunen van mijn nieuwe buggy. Toen ik de laatste optie wilde kiezen waas mijn geld op en kreeg ik de vraag om extra geld te kopen. Ik klikte verkeerd en kwam in de playstation shop uit. Na dit te annuleren kwam ik niet meer terug in het spel. Na opstarten was ik mijn geld kwijt, maar ook mijn buggy was ongetuned. Dat zijn toch nog de slordigheden die erg frustrerend zijn.
Ik herken het inderdaad. Zo had ik mijn Sentinal getuned en die was ook plots verdwenen uit mijn garage. 100K zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-10 13:41
Vandaag besloten GTA Online een laatste kans te geven (na het verlies van mijn appartement en een garage vol met getunde voertuigen en mijn lvl 48 char ofzo).

Na wat spelen heb ik mijn verloren appartement terug gekregen (gratis). Alleen de garage was leeg jammer genoeg.

Nog iemand anders dit gebeurd? Dus dat ze hun char verloren hebben maar na een tijdje toch hun huis terug gekregen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:29
Ben net bezig met een Survival met een aantal GOTP'ers en plots is deze failed terwijl er niemand killed is.
Ik staat plots in me uppie en het systeem zegt dat ik de job heb verlaten en dat ik Bad Sport kan worden als ik dit te vaak doe.

Wtf?

[ Voor 19% gewijzigd door Hoyden op 24-11-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat heb ik ook een tijdje gehad. Gewoon random failed en een warning. Gelukkig is het probleem vanzelf weer verdwenen. Je mag op sommige plekken niet staan dus als je op een dak ofzo staat is dat het, maar ik gok dat het iets met de server te maken heeft.

Annyway ... Wat een dooie boel is het de laatse tijd zeg op de PS3. Weinig mensen online en nog minder die ff een race of missie doen. Is die nerf de genadeklap geweest ?

Voor de gamers die niet willen glitchen en wel wat geld willen verdienen. Via Jobs / host job kan je bij missies Coveted starten. Goed alleen te doen met wat sniperwerk en 12K in 5-10 min. Paar keer spelen en je kan weer van harte freeroamen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Beakzz schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:28:
Dat heb ik ook een tijdje gehad. Gewoon random failed en een warning. Gelukkig is het probleem vanzelf weer verdwenen. Je mag op sommige plekken niet staan dus als je op een dak ofzo staat is dat het, maar ik gok dat het iets met de server te maken heeft.

Annyway ... Wat een dooie boel is het de laatse tijd zeg op de PS3. Weinig mensen online en nog minder die ff een race of missie doen. Is die nerf de genadeklap geweest ?

Voor de gamers die niet willen glitchen en wel wat geld willen verdienen. Via Jobs / host job kan je bij missies Coveted starten. Goed alleen te doen met wat sniperwerk en 12K in 5-10 min. Paar keer spelen en je kan weer van harte freeroamen :p
Thnx, ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

^ ben ik nu mee bezig, goeie tip van je!

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2015 04:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:51
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:19:
Wat vinden jullie de beste 4 persoons auto?
Obey tailigator, oracle, exemplar,schafter
Sultan natuurlijk :-)

Maar wat is de "beste"? Snelste, mooiste, beste wegligging, acceleratie? Van jouw rijtje geef ik de voorkeur aan de Tailgater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2015 04:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
* PsychoMantis_NL gebruikt, zoals het een "führer" betaamt, de Übermacht Orcacle" indien hij 3 mensen extra mee moet nemen :+

Of de stadsbus als ik er veul mee moet nemen maar dat terzijde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Exemplar!

Aston Martin ftw, tevens de beste coupe naar mijn mening.

[ Voor 8% gewijzigd door Feihcretsam op 24-11-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Vanaf welk leven is Coveted beschikbaar? Zie hem namelijk er bij mij niet tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
melvin0907 schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:02:
Vanaf welk leven is Coveted beschikbaar? Zie hem namelijk er bij mij niet tussen staan.
36

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb als Sedan de Tailgater en als coupe de Exemplar. De Tailgater heeft de beste opties voor upgrades (uiterlijk) en rijdt top , maar de Exemplar toch ff wat beter. Nadeel is dat je de Exemplaar moet kopen en de Tailgater moet zoeken (golfcourse parkeerplaats als iemand het smsje van Simon heeft)

Check deze list voor de scores van auto's

https://docs.google.com/s...usp=sharing&rm=full#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-10 22:28
Iemand al de Vespucci Beach playlist kunnen spelen? Mij tot op heden nog steeds niet gelukt.. Dan maar gewoon GTA Online :(

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2015 04:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Check gewoon die link ff dan zie je de cijfers voor handling en speed.

Looks is persoonlijk en voor mij de dikke Audi natuurlijk :+ ( en exclusiver online)

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 24-11-2013 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Aangezien we hier weer een pagina of wat verder zijn, en tot op heden slechts 77 complete leden (van de 300 = 25%) hebben mogen noteren, hierbij weer even een herinnering:

rechtstreekse copy-paste van een paar pagina's terug

Herinnering crew bericht GOTP

Zoals gisteren toegezegd, hierbij weer even een herinnering voor de GOTP leden om je gegevens door te geven.

We zouden graag uiterlijk 1 december om 12:00 uur de volgende gegevens van je ontvangen:
  1. Je GoT naam;
  2. Je Social Club naam;
  3. Je PSN ID.
Je kunt deze gegevens doorgeven bij de volgende leden:
Gebruikersnaam GoTSocial Club naamFunctie
PsychoMantis_NLPsychoMantis_NLCrew Leader
NitroKillerBandelerosCommisioner
FonsmeisterFonsmeisterComissioner
Pielepower-Piele-Comissioner
RoshnakRoshgillComissioner
Pyrone89Pyrone89Comissioner

Klik hier voor het gehele nieuwsbericht inclusief alle wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-10 14:33
Feihcretsam schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:57:
[...]

Exemplar!

Aston Martin ftw, tevens de beste coupe naar mijn mening.
Mee eens! Dat is mijn Heist - getaway autotje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraziey schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:58:
[...]

Mee eens! Dat is mijn Heist - getaway autotje :o
Same here. Is een fijne wagen.

Meteen ook mijn enige die nog mat zwart is.
Past beter bij een vluchtauto. Niet dat het iets uitmaakt in het spel maar toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ik ervaar een soort lag sinds de nieuwe update. Vooral gisteravond goed te merken.
Het verkeer zie ik wel, maar beweegt soms wat schokkig. vooral bij pierp-to-pier races. Het kan ook zijn dat het gewoon expres is en een soort moeilijkheid moet toevoegen. Het verkeer komt altijd idioot hard (zo hard kan eigenlijk niet) uit de onoverzichtelijke bochten en heeft ook het gewicht van een goederentrein, waardoor je keihard naar achter gebeukt wordt...

Zijn hier meerdere ervaringen mee of moet ik het in mijn internetverbinding zoeken (volgens mij prima UPC).

[ Voor 3% gewijzigd door DopdeDouwer op 25-11-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DopdeDouwer schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:56:
Ik ervaar een soort lag sinds de nieuwe update. Vooral gisteravond goed te merken.
Het verkeer zie ik wel, maar beweegt soms wat schokkig. vooral bij pierp-to-pier races. Het kan ook zijn dat het gewoon expres is en een soort moeilijkheid moet toevoegen. Het verkeer komt altijd uit de onoverzichtelijke bochten en heeft ook het gewicht van een goederen trein, waardoor je keihard naar achter gebeukt wordt...

Zijn hier meerdere ervaringen mee of moet ik het in mijn internetverbinding zoeken (volgens mij prima UPC).
Zelf gisteravond ook online geweest (xbox360), maar ik had nergens last van. Vriend van me zat er ook op en hoorde ik ook niet klagen. Hoop lol weer beleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Sinds de laatste update heb ik wel de indruk dat de laadschermen een stuk langer duren, maar verder heb ik gisteravond op xbox ook geen last gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hele avond gezocht naar een cabrio Sentinel. Is net zo rare als de auto van Michael volgens mij. Toch kunnen vinden door met een XS op de Pier te rijden en voila

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5018/yfhuFgXUuUCPKJSdp610Hg/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Haha ben ik ook lang naar op zoek geweest, ik heb nu 5 verschillende Ubermachts waaronder 3x Sentinels (cabrio, coupe en XS). Die SUV heb ik nog niet, maar die vind ik ook niet echt wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Hehe, ik ben een bitch!

Zo net kreeg ik in de gaten dat er iemand was die helemaal naar de top van een hijskraan wou klimmen. Ik heb me daarom een mooi plekje uitgezocht, headset aangezet en gewacht tot 'ie bijna boven was. En toen één headshot. Je had 'm moeten horen. :p

Kutstreek, maar je gaat toch ook niet een hijskraan beklimmen? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Jeroen04 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:29:
Hehe, ik ben een bitch!

Zo net kreeg ik in de gaten dat er iemand was die helemaal naar de top van een hijskraan wou klimmen. Ik heb me daarom een mooi plekje uitgezocht, headset aangezet en gewacht tot 'ie bijna boven was. En toen één headshot. Je had 'm moeten horen. :p

>:)

heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-10 13:04

Niek_1981

Think Different.

Jeroen04 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:29:
Hehe, ik ben een bitch!

hahaha :D Geniaal! _/-\o_

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Okaaay, pas NU heb ik uitgevonden dat je door SELECT in te houden op de PS3 een speciaal menu krijgt!

- Mute all: woohoo
- Automatisch een kogelvrije vest na elke spawn/death
- Parachute aan/uit
- Get personal vehicle shortcut

Damn, dat menu zat goed weggestopt! :)

[ Voor 3% gewijzigd door ? ? op 26-11-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Randmr schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:02:
Okaaay, pas NU heb ik uitgevonden dat je door SELECT in te houden op de PS3 een speciaal menu krijgt!

- Mute all: woohoo
- Automatisch een kogelvrije vest na elke spawn/death
- Parachute aan/uit
- Get personal vehicle shortcut

Damn, dat menu zat goed weggestopt! :)
haha daar heb ik maar 1 woord voor..... n00b 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Pff wat is het saai geworden op GTA Online. Waar is iedereen?! Vorige week nog hadden we iedere dag een server vol zitten. Nu kom ik gewoon niemand meer tegen?!

Edit: En daar wil ik jullie voor bedanken! Nu kom ik nog eens op een fatsoenlijk tijdstip op bed! :X

[ Voor 26% gewijzigd door Edzeau op 27-11-2013 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Ik heb al drie avonden GTA Online niet aangeraakt. Waar ik eerder de drang had om elke avond San Andreas in te duiken, is dat nu gewoon echt minder geworden. Het Free-roamen ben ik nu echt wel beu, enige waar ik mezelf nog een beetje kan vermaken zijn shoot-outs met andere players. Maar omdat het gewoon niet lekker werkt (Auto-lock op politie en crewleden i.p.v. de players die je daadwerkelijk wilt neerschieten) raak ik alleen maar nog meer gefrustreerd :o

Enige wat mij op dit moment nog echt trekt zijn de missies die ik nog moet doen van je contacts (z, maar 9 van de 10 keer zit ik in een lobby te wachten op lucht omdat er weinig tot geen mensen te vinden zijn die missies willen spelen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:19
Jeroen04 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 02:09:
Pff wat is het saai geworden op GTA Online. Waar is iedereen?! Vorige week nog hadden we iedere dag een server vol zitten. Nu kom ik gewoon niemand meer tegen?!

Edit: En daar wil ik jullie voor bedanken! Nu kom ik nog eens op een fatsoenlijk tijdstip op bed! :X
Zeg hij met een post om 9 over 2 snachts :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraziey schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:58:
Ik heb al drie avonden GTA Online niet aangeraakt. Waar ik eerder de drang had om elke avond San Andreas in te duiken, is dat nu gewoon echt minder geworden. Het Free-roamen ben ik nu echt wel beu, enige waar ik mezelf nog een beetje kan vermaken zijn shoot-outs met andere players. Maar omdat het gewoon niet lekker werkt (Auto-lock op politie en crewleden i.p.v. de players die je daadwerkelijk wilt neerschieten) raak ik alleen maar nog meer gefrustreerd :o

Enige wat mij op dit moment nog echt trekt zijn de missies die ik nog moet doen van je contacts (z, maar 9 van de 10 keer zit ik in een lobby te wachten op lucht omdat er weinig tot geen mensen te vinden zijn die missies willen spelen. :F
Ik ben altijd wel in voor een missie, dus voeg mij dan maar ff toe: Jaimyyy-M

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het nieuwe is er wel een beetje af inderdaad. Heb zo'n beetje alle missies al gedaan die er te doen zijn. Die Beach Bum update was leuk voor een dagje maar er is gewoon niets meer om te doen dan auto's sparen, mensen vermoorden etc.

Jammer dat R* zo lang wacht met de Content Creator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik krijg steeds nieuwe ideeen van deze gast:

YouTube: speedyw03

Hilarische taferelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Ik was eigenlijk van plan om voor GTA V de Platina-trofee te halen, maar daar moet ik dus ook Rank 100 voor worden. Iemand enig idee hoe ik snel RP kan verdienen? Gewoon veel racen, of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daan56666 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:30:
Ik was eigenlijk van plan om voor GTA V de Platina-trofee te halen, maar daar moet ik dus ook Rank 100 voor worden. Iemand enig idee hoe ik snel RP kan verdienen? Gewoon veel racen, of...?
Dat zou kunnen. Welke rank ben je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
The Outlaw schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:39:
[...]

Dat zou kunnen. Welke rank ben je nu?
Ik ben nu nog maar Rank 15. Heb de afgelopen paar dagen niet meer gespeeld omdat mijn Blu-ray lens vies is, maar zodra die schoongemaakt is en hopelijk weer games zonder haperingen leest dan speel ik weer verder. Heb alleen het idee dat ik bijna geen vooruitgang boek, levelen gaat zó sloom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:38

Superkiwi

Hoi doei

Lees dit maar eens door dan:
http://www.ps3trophies.or...1-06-read-first-post.html
Al geef ik het je te doen, nog 85 ranks omhoog na de laatste patch :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is bijna niet te doen na de laatste update om snel te ranken, daar ben ik eerlijk in. In je eentje gaat het sowieso lastig worden om snel omhoog te gaan. Ik zou een goede crew zoeken en veel survivals proberen te doen. Geeft ook voldoende cash, sla je twee vliegen in 1 klap.

De Rockstar Created mission (Start-Online-Jobs-Host Job-Rockstar Missions) schijnen ook wel redelijk veel XP te geven.

Maar zoals gezegd, wil je snel omhoog, vergeet dat racen en zoek mensen die je al veel hogere missies kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daan56666 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:41:
[...]

Ik ben nu nog maar Rank 15. Heb de afgelopen paar dagen niet meer gespeeld omdat mijn Blu-ray lens vies is, maar zodra die schoongemaakt is en hopelijk weer games zonder haperingen leest dan speel ik weer verder. Heb alleen het idee dat ik bijna geen vooruitgang boek, levelen gaat zó sloom...
Gewoon in de gaten houden als je uitnodigingen krijgt en zodra je Coveted ziet direct accepteren. Dat is volgens mij een van de weinige missies die nog echt wat opleveren qua RP en geld. Als je het op hard speelt krijg je 1,5 x de RP.
Voor mijn gevoel ook nog maar één van de weinige missies waar er ook daadwerkelijk nog mensen joinen als je invites stuurt.
Ik begrijp alleen nog steeds niet waarom ik, als ik een random race join, nog steeds elke keer in down the drain en criminal records terecht kom waar er totaal niets meer te verdienen valt...

Vind het jammer dat het nu wel heel traag gaat sinds de update. De eerste drie weken van november ging ik met een paar uur per week van level 0 naar 47 (zonder te glitchen of overdreven te farmen) en nu ben ik in de vierde week maar één level omhoog :(

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals al eerder vermeld begint bij mij de verveling toe te slaan , maar het probleem is dat ik het bij dit spel echt jammer vind. Het ontbreken aan nieuwe dingen die je samen kan doen tegen redelijke verdiensten is nu helemaal weg , maar ik ben GTA/de Stad zelf nog helemaal niet zat (dit is lastig uit te leggen) en met de meeste crewleden was het echt dikke fun elke avond/nacht.

Normaal ben ik klaar met iets en dan leg ik het opzij , maar nu baal ik er lichtelijk van :+

[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 27-11-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Zal jullie even toevoegen aan mijn friendlist (Jaimyyy-M en Hanssuh). Trouwens weer een gerucht qua content wat er bij gaat komen:

http://www.psx-sense.nl/1...aarin-je-ook-kunt-gokken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
Kju schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:32:
[...]

Gewoon in de gaten houden als je uitnodigingen krijgt en zodra je Coveted ziet direct accepteren. Dat is volgens mij een van de weinige missies die nog echt wat opleveren qua RP en geld. Als je het op hard speelt krijg je 1,5 x de RP.
Voor mijn gevoel ook nog maar één van de weinige missies waar er ook daadwerkelijk nog mensen joinen als je invites stuurt.
Ik begrijp alleen nog steeds niet waarom ik, als ik een random race join, nog steeds elke keer in down the drain en criminal records terecht kom waar er totaal niets meer te verdienen valt...

Vind het jammer dat het nu wel heel traag gaat sinds de update. De eerste drie weken van november ging ik met een paar uur per week van level 0 naar 47 (zonder te glitchen of overdreven te farmen) en nu ben ik in de vierde week maar één level omhoog :(
Pfffff, dan laat maar... Had ik GTA eigenlijk iets eerder moeten kopen en spelen. Dan doe ik nog even SP 100%'en en dan laat ik het daarbij. GTA Online is echt lachen, maar Rank 100 halen duurt veel te lang dan. Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik reed al ene paar keer ergens langs een gebouw met het woord casino erboven.
Zag er van buiten goed uit, alleen je kon niet naar binnen.

Wellicht met een update dat het toch ge-opend wordt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:27:
[...]

Ik reed al ene paar keer ergens langs een gebouw met het woord casino erboven.
Zag er van buiten goed uit, alleen je kon niet naar binnen.

Wellicht met een update dat het toch ge-opend wordt.
Grote kans erop inderdaad. Hopelijk tegen de Kerst dat we die kunnen spelen, samen met de heists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
http://www.rockstargames....ey-shoot-black-frida.html

Holiday Weekend Discounts in GTA Online: Turkey Shoot & Black Friday Sale
After you've recovered from gatherings with dysfunctional family members, participating in unplanned scuffles in department stores over drastically discounted kitchen appliances and engaging in wanton acts of mass poultry consumption, sneak back to Los Santos where a host of GTA Online items will be discounted this holiday weekend.

Turkey Shoot
Targeting your elusive bounty for the holiday table shouldn't cost an arm and a leg.

50% Off “Hunting” Rifles: Assault Rifle, Carbine Rifle, Advanced Rifle, Heavy Sniper, Sniper Rifle
50% Off All Rifle Attachments
50% Off All Rifle Ammo

Black Friday Sale
Color-coded Discounts are the new black this season.

50% Off Select Black Colored Clothing & Accessories, including: jewelry, ties, shirts, vests, jeans, pants, board shorts, dresses, skirts, chinos, shoes, flip-flops, cargo pants, t-shirts, tracksuits, tank tops, hoodies, polo shirts, skate shoes, oxfords, boots, masks, ear defenders, hats, beanies, bandanas, helmets, glasses and much more.
50% Off Select Black Colored Vehicle Modifications: window tinting, black tire smoke, black license plates

Grab these specially discounted items in GTA Online beginning on Thursday, November 28th and all throughout the holiday weekend until the end of day on December 1st.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Leuk dat ze het mislukte multiplayer weekend proberen te verdoezelen door wat zooi in de aanbieding te doen, en dat dan mooi samen te voegen met de feestdagen, maar laat ze maar eens met wat nieuws komen... Uiteraard bedoel ik dan niet 2 wapens, 3 auto's, 10 missies en 683.125 nieuwe kledingitems (wtf moet ik daar mee) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:21:
... en 683.125 nieuwe kledingitems (wtf moet ik daar mee) :(
Tijd voor een modeshow? Iemand? :+
Pagina: 1 ... 66 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.