Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Klopt, laatst bijv op de motor langs de snelweg in de bosjes gaan staan, was uit zicht, zelfs de heli kon mij niet spotten :D

Maar het is gewoon leuk om een hele achtervolging te hebben ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Die hele politie AI spoort niet, die gasten zijn knettergek :'). Ik heb al een paar keer gehad dat ze achter een medespeler aan zaten en ik - terwijl ik op de stoep liep - gewoon dood werd gereden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 07:25:
[...]

Gekocht via warstock. Sinds ik de character speel had ik alleen een race motor en de goedkoopste garage. De rest gespaard. Onlangs beslofen om de gespaarde centen te gebruiken voor de aankoop van een tank. Ik speel er heel voorzichtig mee om geen bad sport te worden maar heel soms heb je pech...
Hoe zit dat met verzekering ed? wat als je tank kapot is, krijg je weer een andere of moet je die betalen?
Repelsteelke schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 07:42:
Nou lekker, m'n GTA 5 (XBOX) is gebugged sinds zondag, zowel Online als SP

- Wanted sterren worden niet meer getoond
- Radar schermpje wordt niet meer klein

:-( beetje jammer
Dat je minimapje niet kleiner wil worden kan ook aan je instellingen liggen.
Ik heb dit namelijk ook gehad, en heb het weer kunnen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:56
Je moet eens proberen die politieauto's te ontwijken als ze achter iemand anders aanrijden...
Zodra ze diegene uit het zicht verloren zijn, stoppen ze direct. Een remweg van 1 meter ;)
Om vervolgens weer door te rijden, 0-100 in 2 seconden. Over de stoep heen, het maakt allemaal niet uit.
Het is vrijwel onmogelijk om zelf geen ster te krijgen omdat je geen kant op kunt, zeker niet als het er een stuk of 4 zijn. Rijd je vervolgens weg, zijn het er meteen al weer 2 :(
Zelfs als je op de weg blijft staan rijden ze tegen je op, wat vervolgens jou een wanted level oplevert...

Het is nogal buggy, die AI politie.
Soms zit je overdekt en weet die helicopter je alsnog te vinden, soms rijdt je gewoon langs een politieauto zonder gedetecteerd te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:32:
Gisteren de Bati gekocht en sindsdien veel jobs daarop aan het doen om de tricks van het gettaway op motor onder de knie te krijgen, moet zeggen dat het mij erg goed bevalt, nog nooit zo vaak en zo snel van de cops afgekomen. :P

Andere mensen hier die heel veel op de motor doen?
Ik had een PCJ 600 gekocht en ben er zeer tevreden mee, goede handling enzo alleen een beetje traag.
Gisteren in het online gebeuren maar op de motor naarbuiten gereden omdat er nogal veel kill berichten voorbijkwamen en wist prima alles te ontwijken, zelfs een speler in een heli achter me aangehad en die bestookte me met raketten maar door de wendbaarheid en handling wist ik ze allemaal te ontwijken!

ben nu opzoek naar een andere motor voor erbij, heb die Hexer ook in de garage staan maar doe er eigenlijk niks mee dus die wordt vervangen door.... en nu komt het! :

zit enorm te twijfelen tussen die Bati en die Akuma, de topsnelheid is niet zo belangerijk, hou meer vd handling en acceleratie moet ik dan voor een Akuma gaan? (vind hem er ook wel bruut uitzien)

gisteren kon ik helaas maar even online zijn en net toen ik wilde stoppen kwam de beruchte "a titan of a job" missie op mijn schermpje staan, heb hem solo gedaan en helaas spawnde er drie dezelfde "Merryweather mesa jeeps" dus eentje meegenomen en die staan nu in de garage!! _/-\o_

nu ben ik wel benieuwd hoeveel versies ervan zijn? weet iemand dat? ik dacht zelf twee (een vierdeurs met open achterkant en eentje met een gesloten achterkant maar zag op het internet mensen praten over drie verschillende? )

oow en de rat loader ook in de garage , die stond in dat woestijn dorpje geparkeerd , ben pas lvl 28 dus nog niet veel upgrades maar die blijft lekker in de garage staan!

en hoe zit dat met die verzekering? mijn voertuig was vernietigd gisteren (en nam een voertuig van die andere gast mee in de explosie en kreeg geen bad sport waarschuwing) en ik heb hem door de mechanic op laten halen en nu staat er bij het voertuig dat ie nog steeds verzekerd is....hoef je hem niet opnieuw te verzekeren?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:28:
[...]

Hoe zit dat met verzekering ed? wat als je tank kapot is, krijg je weer een andere of moet je die betalen?
Het is een Pegasus bestelling, gewoon weer bellen en je hebt voor 1000 een nieuwe.

(meest ruk systeem uit het spel, zit je in trevor-gebied, bel je pegagus voor <insert gekocht voertuig>, spawnt hij doodleuk in de buurt van michael.)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:31:
[...]

ben nu opzoek naar een andere motor voor erbij, heb die Hexer ook in de garage staan maar doe er eigenlijk niks mee dus die wordt vervangen door.... en nu komt het! :

zit enorm te twijfelen tussen die Bati en die Akuma, de topsnelheid is niet zo belangerijk, hou meer vd handling en acceleratie moet ik dan voor een Akuma gaan? (vind hem er ook wel bruut uitzien)
Handling: Akuma >>>>>> Bati

Andere optie is dus de Vader, voordeel van de Akuma is dat hij een monsterlijke accel heeft. ook zonder tuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:34:
[...]

Handling: Akuma >>>>>> Bati

Andere optie is dus de Vader, voordeel van de Akuma is dat hij een monsterlijke accel heeft. ook zonder tuning.
dan gaan we voor de akuma! en hou ik die PCJ 600 voor de iets meer recreatieve ritjes! thx! op de gta forums staat zoveel gespeculeer en fanboy-ship over de bati en akuma, hoor t liever van iemand met wat praktijkervaring haha

(wist je trouwens dat Akuma "Devil" betekent?)
(en Evil the Devil is without the D? ...sorry nasty maandag morgen grapje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie de fijnste/beste/snelste auto? tot nu toe vind ik de ferrari (carbonarezzi ofzoiets).
Zit zelf te denken aan die Entity fx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
de Vacca vind ik erg fijn rijden.
Dat je minimapje niet kleiner wil worden kan ook aan je instellingen liggen.
Ik heb dit namelijk ook gehad, en heb het weer kunnen aanpassen
Weet je nog wat je gedaan had?

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:38:
Wat vinden jullie de fijnste/beste/snelste auto? tot nu toe vind ik de ferrari (carbonarezzi ofzoiets).
Zit zelf te denken aan die Entity fx...
Die ferrari(carbionazarre), de enity fx en de Bugatti Veyron vind ik de fijnste. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Waarom zou je een mil uitgeven aan een supercar als je voor minder dan 50k al die supercars helemaal ziek rijd op een getuned Bati :+

Moet eerlijk zeggen dat ik echt twijfel of ik wel een supercar ga kopen na mijn motorervaringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje :)... Wat is het verschil als je turbo erop zet of je engine tuned? dat blauwe balkje is namelijk gelijk vol met turbo kan je beter dat doen toch? Heeft het daarnaast nog enig nut om te investeren in de engine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Entity voor de superclass, mindere top speed maar veel betere handling dan de Adder.

Carbonizzare Grotti of Elegy voor sports. Grotti is het best op papier maar heeft soms erg lastige handling in bochten. Elegy wat minder snel maar insane wegligging, ook vet te tunen. Ikzelf pak de elegy als rain/traffic aan staat of het een baan is met veel paaltjes en zooi langs de weg.

Exampler in coupes is ook het noemen waard, ligt erg lekker op de weg en gaat met gemak vol gas de bochten door.

Motor is easy, akuma > all.

Voor het tunen, alle upgrades helpen. Zelfs als dat balkje al helemaal vol is zal de upgrade hem alsnog sneller laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Bokkie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:59:
Waarom zou je een mil uitgeven aan een supercar als je voor minder dan 50k al die supercars helemaal ziek rijd op een getuned Bati :+

Moet eerlijk zeggen dat ik echt twijfel of ik wel een supercar ga kopen na mijn motorervaringen :P
Ik werd er met mijn Bati anders aardig uitgereden op het rechte stuk door een entity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
servival7 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:05:
[...]

Ik werd er met mijn Bati anders aardig uitgereden op het rechte stuk door een entity.
Denk dat die auto's die hij inhaalde niet getuned waren, maar goed alles heeft zo z'n voor en nadelen, liefst ga ik voor missies het liefst op de motor, kan ik wat makkelijk over de bergen heen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

servival7 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:05:
[...]

Op de rechte stukken leg je het af ja met simpele topsnelheid, maar ik doel ik niet op het racen zelf, maar op het ontkomen aan hits in een ffa battle op de road, met de motor knal je overal gewoon tussendoor en kan je veel sneller oeken door je wetnbaarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bokkie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:12:
[...]

Op de rechte stukken leg je het af ja met simpele topsnelheid, maar ik doel ik niet op het racen zelf, maar op het ontkomen aan hits in een ffa battle op de road, met de motor knal je overal gewoon tussendoor en kan je veel sneller oeken door je wetnbaarheid
ah op die manier d:)b
Ik merk wel dat ik bij missies een stuk sneller op locatie ben dan andere mensen die met de auto gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Jups die ervaring heb ik ook met arriveren op jobs sinds ik motor rijd :P

Ik mis eigenlijk in GTA V ook nog wel de mogelijkheid om bijv je auto of motor achterin eenvrachtwagen te rijden :D dat lijkt mij wel erg strak, gewoon butien zicht van de politie achterin een rijdende vrachtwagen op de snelweg rijden en weg is je watned level }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bokkie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:18:

Ik mis eigenlijk in GTA V ook nog wel de mogelijkheid om bijv je auto of motor achterin eenvrachtwagen te rijden :D dat lijkt mij wel erg strak, gewoon butien zicht van de politie achterin een rijdende vrachtwagen op de snelweg rijden en weg is je watned level }>
Jij kan je motor gewoon achter in mijn mule rijden hoor als ik de deuren open doe. Je moet er alleen even via een heuveltje in springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
Bokkie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:18:

Er zijn wel mogelijkheden om je motor of andere (kleine) voertuigen in een vrachtwagen te krijgen, beetje tricky want je moet er met een ramp ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar het bugged wel flink, engine lijkt het niet helemaal toe te laten. Rij maar eens een mini of golfkar in die Mule, gaat die raar doen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

servival7 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:26:
[...]

Jij kan je motor gewoon achter in mijn mule rijden hoor als ik de deuren open doe. Je moet er alleen even via een heuveltje in springen.
Dat vergt teveel voorbereiding klaarzetten mule, deuren openmaken etc :P

ik wil gewoon achter een vrachtwagen oid op de snelweg kunnen rijden van een crewlid die dan de deur opengooit inc schans ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Bokkie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:32:
[...]

ik wil gewoon achter een vrachtwagen oid op de snelweg kunnen rijden van een crewlid die dan de deur opengooit inc schans ^^
Lijkt mij ook kikke net zoals Knight rider die truck in rijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
Spoiler met betrekking tot het vervoeren van voertuigen
spoiler:
Je hebt ook een missie dat je met je motoren een tweetal vrachtwagens in rijdt terwijl je in een brug zit, dus in theorie zou het mogelijk moeten zijn. Nu alleen nog aan R* om het toe te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Vind die entity ook super lekker rijden, zeker met full opt.
Heerlijk bij base invaders alle jets sticky erop richting hangar big bang en weg.

En als motor dus die akuma aanschaffen, die gaat er vanmiddag komen.
Zit er aan te denken om als sport die F9 te kopen, iemand al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12
Ik heb daarnet de Cheetah gekocht, dat is voor mij de GTA-auto bij uitstek.
Die Entity is mij te opzichtig en die Adder is te duur.

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:28:
[...]

Na de aankoop van een tank krijg je in de telefoon een extra optie 'Pegasus'. Als je deze service belt kan je kiezen uit een aantal speciale voertuigen die je hebt gekocht zoals de tank. Deze spawnt dan ergens in de stad die je daar dan kan afhalen. Zodra hij stuk is kan je weer opnieuw bellen naar Pegasus voor een nieuwe. Iedere keer dat je er eentje besteld kost dat $1.000. Deze is dan ook te gebruiken door andere dus zorg ervoor dat niemand hem van je steelt anders moet je hem terug stelen of wachten tot hij hem kapot heeft gemaakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Repelsteelke schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:43:
de Vacca vind ik erg fijn rijden.

[...]

Weet je nog wat je gedaan had?
Als ik het mij goed herinner: druk op start, dan bij gta online en dan naar settings.
Bokkie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:32:
[...]

Dat is idd wel een goeie ja, moet je naar rockstar mailen op GTAOnline@rockstargames.com.
Wat ik persoonlijk een beetje mis (of iig nog niet tegen gekomen) de mixed races met verschillende classes door elkaar (motor/sport/super/suv etc).

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DonKui schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:36:
Spoiler met betrekking tot het vervoeren van voertuigen
spoiler:
Je hebt ook een missie dat je met je motoren een tweetal vrachtwagens in rijdt terwijl je in een brug zit, dus in theorie zou het mogelijk moeten zijn. Nu alleen nog aan R* om het toe te staan
Je rijd ze er nooit letterlijk in, vanaf moment dat je die ramp raakt, wordt het een cutscene.

Missies hebben veel onderdelen die scripted zijn (zoals mini-gun armors), op een trailer landen, het hangen aan die aanhanger met boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Hoi Gotters.

Vraagje
Ik heb een ps3 gekocht gisteren puur voor GTA. Awesome natuurlijk.
Alleen had ik een vraagje over het online gebeuren.

Ik heb nu een character aangemaakt maar het valt me op dat ik of niet kan inloggen omdat de 'cloud' offline is.
Of ik ben ingame (online ) en kan niet saven. Ik krijg daarvan een melding boven m'n map.
Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 10:03

Gertjuhjan

Software Engineer

SinergyX schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:08:
[...]

Je rijd ze er nooit letterlijk in, vanaf moment dat je die ramp raakt, wordt het een cutscene.

Missies hebben veel onderdelen die scripted zijn (zoals mini-gun armors), op een trailer landen, het hangen aan die aanhanger met boot.
In Singleplayer is een missie
spoiler:
Dat je met een auto achterin een trailer rijdt. Het erin rijden is niet scripted, helaas is het niet gemakkelijk om die ramp op te rijden. Ik heb dat deel vaker overnieuw moeten doen omdat hij net niet lekker erin reed.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:59:
[...]

Na de aankoop van een tank krijg je in de telefoon een extra optie 'Pegasus'. Als je deze service belt kan je kiezen uit een aantal speciale voertuigen die je hebt gekocht zoals de tank. Deze spawnt dan ergens in de stad die je daar dan kan afhalen. Zodra hij stuk is kan je weer opnieuw bellen naar Pegasus voor een nieuwe. Iedere keer dat je er eentje besteld kost dat $1.000. Deze is dan ook te gebruiken door andere dus zorg ervoor dat niemand hem van je steelt anders moet je hem terug stelen of wachten tot hij hem kapot heeft gemaakt. :P
Je kan toch gewoon 'Vehicle access' instellen? Aangezien een voertuig via Pegasus als persoonlijk voertuig op je radar verschijnt zou ik wel verwachten dat die instelling van toepassing is (nog niet getest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de info over de tank btw!
handig om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:20:
[...]

Je kan toch gewoon 'Vehicle access' instellen? Aangezien een voertuig via Pegasus als persoonlijk voertuig op je radar verschijnt zou ik wel verwachten dat die instelling van toepassing is (nog niet getest).
Dat werkt helaas dus niet MAAR ik vind zojuist iets wat echt helemaal te gek is:

Je kan een tank als personal vehicle maken doormiddel van een glitch. Hierdoor komt hij in je garage en kan je hem steeds door de mechanic laten afleveren waar je bent ipv zelf ophalen. Daarnaast kan je er dan ook missies mee starten als standaard voertuig. Tevens schijn je hem dan ook te kunnen verzekeren waardoor mensen die hem slopen 18k moeten betalen en de rechten van wie er in de tank mag rijden werken nu ook _/-\o_

Dit ga ik vanavond even uitproberen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 16:12
Mensen 18k armer maken door het slopen van je tank is wel grappig :)
Gisteren eindelijk de Sultan gevonden, vaak in de harbor niet kunnen vinden, linksboven in de map ook niet maar in Sandy Shores na paar minuten eindelijk tegengekomen. Had wel 3 sterren en een bounty op mijn hoofd voor het stelen van een auto. En net toen ik de Sultan tegen kwam, vloog er een speler met straaljager om me heen om me te killen voor de bounty :S Met zwetende handjes toch de mod shop binnen kunnen rijden en de auto voorzien van tracker en verzekering.
Nu nog mijn level hoger zien te krijgen, races winnen in de Sport categorie en geld verdienen zodat hij helemaal gemod kan worden, hij is nu maar half af. Maar wel in Tweakers kleuren natuurlijk :D

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je voor deze glitch eigenlijk een dure woning met een mega garage gebruiken of kan dat met iedere lullige garage? Ik heb zelf alleen een 2 slot garage van 25k en geen huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kan in principe met elke garage, het verzekeren kan alleen je garage flink vernoiken. Ik ben 2 auto's kwijtgeraakt hierdoor (had politieauto :P). Dus neem het risico maar niet meer, vind het zo wel best :P

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9179/G49xJBABU0-HAyMj4Fq2Lg/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 16:12
Hoe werkt die glitch dan?

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:45:
kan in principe met elke garage, het verzekeren kan alleen je garage flink vernoiken. Ik ben 2 auto's kwijtgeraakt hierdoor (had politieauto :P). Dus neem het risico maar niet meer, vind het zo wel best :P

[afbeelding]
Zijn die bakken vervolgens ook te tunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hoe je een foto in snapmatic fullscreen kan krijgen op een Iphone ? Er staat van alles in beeld.

Gisteren de entity eindelijk kunnen kopen en wat een bak is dat zeg. Had al een 9F cabrio , maar deze maakt rondrijden weer 3x zo leuk :D Begon wet weekend met 185K en eindig het weekend met €500 + dan de Entity met wat upgrades.

Volgende missie is deze verder upgraden en dan een goede motor. Motors zijn zoals al eerder echt top. Jammer dat er online zo weinig voor gekozen wordt , want een race in druk verkeer en dan voorover hangen maakt het echt een ervaring op zich. Klamme handjes :)

Hoe dan ook janmer dat veel mensen er voor kiezen om alleen de saaie snelle circuits te farmen terwijl steeds een andere race , class en GTA mode afwisselend aan/uit nog steeds keihard cash opleverd en ook nog eens gewoon leuk is om te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:48:
Zijn die bakken vervolgens ook te tunen?
Meeste niet, omdat ze 'niet stored' mogen worden. Je kan er verder ook erg weinig mee, behalve ze oproepen via je mechanic en mensen trollen als ze hem kapot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:52:
[...]

Meeste niet, omdat ze 'niet stored' mogen worden. Je kan er verder ook erg weinig mee, behalve ze oproepen via je mechanic en mensen trollen als ze hem kapot maken.
Trollen is reden genoeg om er 1 in de garage te zetten :+ vanavond ook maar ff fixen,
Betekend dus 2 plekken vrij maken in de garage :P

Ze zijn dus wel te verzekeren?

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 28-10-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Gister met een medetweaker nog wat rond "getrolled"

Met een helicopter geland op een bouwplaats, om een non-crewlid om te leggen, wordt m'n crewmate neergeschoten, en ik schiet die ander dood, en nog eens en nog eens.. op een gegeven moment had die z'n maatjes ook opgetommeld en onstond er een ware shoot out tussen de xbox crew, een paar gasten en de politie hahah echt lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:17

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Gister voor het eerst eens in een Free aim sessie gezeten, wel een nadeel als je iemand in een auto tegen komt zeg... Kan met geen mogelijkheid die gast raak schieten maar hij kan me vanaf elke hoek neerknallen :(

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je trouwens uit een tank worden gesniped??! Dit overkwam mij gisteren en online lees ik meer verhalen dat het mogelijk is om uit een tank te worden gesniped. Hoe kan dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
Nou ja, in het echte leven heb je aan de voorkant van de tank een sleuf (aka kijkgat) waarmee je naar buiten kan kijken waar je heen rijdt. Waarschijnlijk zien ze dan je hoofd en kunnen ze je daardoor dood schieten, anders zou ik het ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

In GTA V is de hatch waardoor je naar binnen kruipt de weakspot, kan vziw alleen met de heavy sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasteraar schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:14:
Hoi Gotters.

Vraagje
Ik heb een ps3 gekocht gisteren puur voor GTA. Awesome natuurlijk.
Alleen had ik een vraagje over het online gebeuren.

Ik heb nu een character aangemaakt maar het valt me op dat ik of niet kan inloggen omdat de 'cloud' offline is.
Of ik ben ingame (online ) en kan niet saven. Ik krijg daarvan een melding boven m'n map.
Hebben meer mensen dit?
Er bestaat een mogelijkheid om de dns instellingen van je PS3 aan te passen waardoor dat niet meer voorkomt. Neem aan dat ze nog op fabrieksinstellingen staan?

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
CyPh schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:39:
Mensen 18k armer maken door het slopen van je tank is wel grappig :)
Gisteren eindelijk de Sultan gevonden, vaak in de harbor niet kunnen vinden, linksboven in de map ook niet maar in Sandy Shores na paar minuten eindelijk tegengekomen. Had wel 3 sterren en een bounty op mijn hoofd voor het stelen van een auto. En net toen ik de Sultan tegen kwam, vloog er een speler met straaljager om me heen om me te killen voor de bounty :S Met zwetende handjes toch de mod shop binnen kunnen rijden en de auto voorzien van tracker en verzekering.
Nu nog mijn level hoger zien te krijgen, races winnen in de Sport categorie en geld verdienen zodat hij helemaal gemod kan worden, hij is nu maar half af. Maar wel in Tweakers kleuren natuurlijk :D
Met die ghost buggy kan je mensen 120k armer maken. Alleen als ze dat geld niet hebben dan mag je het zelf betalen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Repelsteelke schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:19:

Met een helicopter geland op een bouwplaats, om een non-crewlid om te leggen, wordt m'n crewmate neergeschoten, en ik schiet die ander dood, en nog eens en nog eens.. op een gegeven moment had die z'n maatjes ook opgetommeld en onstond er een ware shoot out tussen de xbox crew, een paar gasten en de politie hahah echt lachen
GTA waar het voor bedoeld is. Leuk!

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:54
servival7 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:40:
[...]

Met die ghost buggy kan je mensen 120k armer maken. Alleen als ze dat geld niet hebben dan mag je het zelf betalen. :')
Ghost buggy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
ik bedoelde de space buggy http://gta.wikia.com/Space_Docker
Repelsteelke schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:19:

Hoe heet jij ingame? dit komt mij namelijk wel bekend voor. :)

[ Voor 58% gewijzigd door servival7 op 28-10-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Neeeee! mn crewgroene Comet crew logo, crew smoke, en upgrades is weg :(

Edit: lucky me.
Na even re-loggen staat ie bij Mors Mutual, moet m alleen wel zelf betalen :)

[ Voor 40% gewijzigd door dutchgio op 28-10-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:14:
Neeeee! mn crewgroene Comet crew logo, crew smoke, en upgrades is weg :(
Glitchen niet helemaal goed gegaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
@servival7, ik ben King Arcon op de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Razr schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:18:
[...]

Glitchen niet helemaal goed gegaan? :P
Glitchen doe ik niet aan mee.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Repelsteelke schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:20:
@servival7, ik ben King Arcon op de xbox
Ah dan was ik dat. Die 2 gastjes kwamen helpen in een helikopter.
Ik schoot die piloot dood waardoor de heli met die andere er nog in neerstortte. Jammer genoeg explodeerde die heli niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
hahaha dikke lol :-) Wat is jouw naam dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Repelsteelke schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:35:
hahaha dikke lol :-) Wat is jouw naam dan?
Ingame: Japstervos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
owja, :-) volgende keer wat beter opletten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvc
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 22:13
Vanmiddag bounty gehunt met medeT, wil ik later de helft overmaken is die optie "greyed out" ... :/
Ook de optie geld v laatste job te verdelen werkte niet....

Is pas mogelijk vanaf bepaald lvl of een party?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:10
dutchgio schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:22:
[...]

Glitchen doe ik niet aan mee.. :9~
Hangt ook een beetje van de glitch af... wie wil er nou geen tank in de garage (los van de voordelen die dat heeft) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CMos schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:17:
[...]

Hangt ook een beetje van de glitch af... wie wil er nou geen tank in de garage (los van de voordelen die dat heeft) >:)
Dit dus, motor verkoop glitch is gewoon slecht maar een tank insurance geven is gewoon wel oke, omdat het jou tank is en gewoon ermee moet kunnen doen wat jij wilt :D

Er kunnen genoeg gekke dingen in de garage, inclusief P996 Lazer Jet:

8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Hoe komt hij aan die quad van Trevor? :o

[ Voor 3% gewijzigd door servival7 op 28-10-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:53:
Hoe komt hij aan die quad van Trevor :O
Die komt uit een missie, dat is gewoon een legitieme auto online.

(dat het gros ze 'halen' uit singleplayer, is ander verhaal :P).

En zo je auto's in je garage glitchen, het is even grappig, maar risico voor kwijtraken van auto's is mij te groot geworden. Maarja, het is inmiddels ook gewoon een lang-leve-de-lol sandbox geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
risico te groot? Je hebt gister nog een rebel erin gezet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rebel is een 'legitiem in je garage te zetten auto' :P

Een F16, Buzzard of andere 'cannot store this car', zeker icm met verzekeren, kan gewoon gruwelijk fout gaan. Ik ben deze 2 jongens kwijtgeraakt:

Kleine 100k aan upgrades.
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8286/TjAd7kjsI0i57k36K8Q0Zw/0_0.jpg

De Fulon (via website) incl alle upgrades (links vooraan)
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1111/_40kE78_e029qvgJHDWo6Q/0_0.jpg

Hier verdween mijn Fulon.
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6873/EfljbHJE6Ey3-W7gMRwAiQ/0_0.jpg

Toen stond hij opeens aan de andere (foto andere kant genomen)
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9179/G49xJBABU0-HAyMj4Fq2Lg/0_0.jpg

Kort erop was ik beide kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Maar die quad van Trevor is dus legitiem. Iemand op de xbox die deze in zijn garage heeft staan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
SinergyX schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:13:
Rebel is een 'legitiem in je garage te zetten auto' :P

Een F16, Buzzard of andere 'cannot store this car', zeker icm met verzekeren, kan gewoon gruwelijk fout gaan. Ik ben deze 2 jongens kwijtgeraakt:

Kleine 100k aan upgrades.
[afbeelding]

De Fulon (via website) incl alle upgrades (links vooraan)
[afbeelding]

Hier verdween mijn Fulon.
[afbeelding]

Toen stond hij opeens aan de andere (foto andere kant genomen)
[afbeelding]

Kort erop was ik beide kwijt :P
Gelukkig heb je de foto's nog...... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:22:
Die hele politie AI spoort niet, die gasten zijn knettergek :'). Ik heb al een paar keer gehad dat ze achter een medespeler aan zaten en ik - terwijl ik op de stoep liep - gewoon dood werd gereden :(
Of dat je er naast 1 gaat staan en je heb spontaan ster op je scherm.
Die verdomde politie is echt veel te agressief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
The Outlaw schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:38:
[...]

Er bestaat een mogelijkheid om de dns instellingen van je PS3 aan te passen waardoor dat niet meer voorkomt. Neem aan dat ze nog op fabrieksinstellingen staan?
Klopt! Gewoon aangezet en gaan spelen.
Maar geen idee wat te doen betreft dns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh ja .. omdat ik mijn achtervolger Mr de Bounthyhunter afschud door een granaat uit m'n wagen te gooien ben ik ineens een bad sport ... FU R*. Wat een klote systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:15:
Maar die quad van Trevor is dus legitiem. Iemand op de xbox die deze in zijn garage heeft staan? :p
Kunnen we natuurlijk wel even regelen, ik heb zo m'n 'mannetjes' O-)
Uberoon schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:15:
Gelukkig heb je de foto's nog...... >:)
Dat dan nog wel. oOo

Nadeel van die Van, die zie je niet zo vaak rondrijden :(

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Lasteraar schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:50:
[...]

Klopt! Gewoon aangezet en gaan spelen.
Maar geen idee wat te doen betreft dns.
Bij network settings kun je die instellen op 8.8.8.8 en secondary op 8.8.4.4

Dan zou het goed moeten gaan

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik wil een maat van me crew member maken, uitnodiging gestuurd, hij schijnbaar geaccepteerd, maar er gebeurd niet.. probeer ik het nogmaals, staat het pending. wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
SinergyX schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:20:
[...]

Kunnen we natuurlijk wel even regelen, ik heb zo m'n 'mannetjes' O-)
Doen!!! :o
nnndoh schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:16:
Ik wil een maat van me crew member maken, uitnodiging gestuurd, hij schijnbaar geaccepteerd, maar er gebeurd niet.. probeer ik het nogmaals, staat het pending. wat te doen?
Ik heb net het lijstje pending requests van de xbox crew bijgewerkt.

Ik accepteer alleen mensen uit België en Nederland BTW dus iedereen uit Italië en canada en dergelijke weiger ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 10:53
Ifruit app voor Android is uitgekomen!

https://play.google.com/s...=com.rockstargames.ifruit

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:54
Zal tijd worden. Zat na dat de guide uitgekomen was al geregeld te kijken maar daar is ie dan eindelijk.
En eerlijk gezegd hoeft het voor mij eigenlijk al niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-10 19:52
schumi2004 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:43:
[...]

Zal tijd worden. Zat na dat de guide uitgekomen was al geregeld te kijken maar daar is ie dan eindelijk.
En eerlijk gezegd hoeft het voor mij eigenlijk al niet meer :P
Inderdaad is voor mij nu wel wat te laat. Maar je kan er je online auto's ook mee tunen toch?

Edit: een dikke 200mb ook nog..

[ Voor 4% gewijzigd door AtlAntA op 28-10-2013 19:56 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Ze zijn er inderdaad eigenlijk te laat mee, zoveel meerwaarde heeft het nu niet meer. Al mijn auto's zijn zo ongeveer al getuned en die hond geef ik niets om :'). Het enige toffe is dat je een kentekenplaat kunt maken voor online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is hoe dan ook een wonder dat die hond nog leeft bij mij , want op die missie na dat het nodig was nooit meer naar gekeken. Kon dat beest nog wat dan behalve granaten vangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Word om de 3 minuten gekicked.. zo is er weinig aan vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
fonsmeister schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:14:
[...]

Bij network settings kun je die instellen op 8.8.8.8 en secondary op 8.8.4.4

Dan zou het goed moeten gaan
Thnx.
Ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:03:
Het is hoe dan ook een wonder dat die hond nog leeft bij mij , want op die missie na dat het nodig was nooit meer naar gekeken. Kon dat beest nog wat dan behalve granaten vangen ?
Overreden worden door auto's, aangereden worden door auto's, tegen auto's oplopen, bumper van auto's dichtbij zien, kopstoot geven tegen auto's, tevens in variant met motor mogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
En dan ondersteund die App geeneens m'n Android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even update doen dan he :) Hij installeert zelfs op mijn HD2, best bijzonder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
die app werkt voor geen meter bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:49
Ja lekker, nadat vorige week een van mijn voertuigen verdween is nu mijn char verdwenen.
Ik zat online te spelen en werd er opeens terug gezet naar Single Player.

Ik ga terug naar online en kom in het character creation scherm.
Er zitten daar nu 2 lvl 1 chars. Het geld dat ik had is er nog maar geen lvl 48, geen appartement en geen voertuigen.
Ik bekeek direct mijn Social Club pagina en daar stond een lvl 1 char met meer dan 400k RP.
Na een minuut veranderde de RP naar 0.

Als ze het niet fixen en ik betwijfel dat ze dat doen dan kap ik volledig met Online.

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 29-10-2013 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Didyoumeetmax? schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:34:
En dan ondersteund die App geeneens m'n Android versie.
Ik denk eerder dat de app je telefoon niet ondersteund, ik heb hem hier prima werken op een HTC One en Nexus 7

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Cache gereset, m'n wanted sterren zijn terug, alleen m'n radar schermpje blijft bugged :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteravond Akuma gekocht, volledig tuned HOLY SHIT :X die acceleratie is echt nog gruwlijker dan ik dacht.
gewoon brakes aantippen en full hoeken die handel. zeg maar slalommend tussen de huizen blokken door.

3 sterren cops achter je aan, problem? nah :P gewoon zonder je sterren kwijt te raken even 4 winkels dicht bij elkaar beroven, stickies op de weg voor je de winkel ingaat om de cops te verassen (notypo :P ) }>

hoewel wel duidelijk is dat de topspeed te wensen overlaat, maar daar heb ik de double T en de Batti voor :9

edit:
Ifruit for androiid.. ULTRAFAIL , groot deel van de recente apparaten blijkt "not compatible" devices met versie 4+ etc .. :')

Echt beter gooien ze gewoon die custom plate fucntionaliteit op de socialclub ipv deze falende troep van ze, niet dat het veel uitmaakt aangezien 90% van de "populaire platen al wat, anderhalve maand? gereserveerd cq in gebruik zijn door de iphone gebruikers :')

[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 29-10-2013 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Grappig zo'n Akuma dan... rijd je iedereen er uit in de wedstrijd zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die zooooveel sneller dan de bati dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hi ji suist niet sneller dan de bait, maar door zijn acceleratie en het goede bochtenwerk kan je gewoon heel goed in de stad rondscheuren op de rechte stukken zullen de batti en de double T je te grazen nemen, maar met veel bochten en 90 graden hoeken rij je ze compleet zoek.

Heb met een maat die ook een batti heeft een slalomrace gedaan door de straten zeg maar en ik maakte hem 5 van de 5 helmaal in. rondje eiland echter trok ie op een gegeven moment gewoon weg, dat dan weer wek.

Races doen wij altijd zonder custom voertuigen :) iedereen stock

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 29-10-2013 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
Volgens mij moet je als Bad Sport vooral niet meer het spel spelen. Ik zat gister in een bad sport server. Heb daar alleen wat bounties gehunt en krijg op het eind van de dag vrolijk een extra dag bad sport cadeau. Ik heb niks gequit, geen enkele auto opgeblazen. Het kan niet anders dan dat mensen je lopen te naaien met reports die nergens op slaan. Ik heb m'n les geleerd. De komende 2 dagen speel ik wel niet met dat account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 07:53:
Gisteravond Akuma gekocht, volledig tuned HOLY SHIT :X die acceleratie is echt nog gruwlijker dan ik dacht.
gewoon brakes aantippen en full hoeken die handel. zeg maar slalommend tussen de huizen blokken door.

3 sterren cops achter je aan, problem? nah :P gewoon zonder je sterren kwijt te raken even 4 winkels dicht bij elkaar beroven, stickies op de weg voor je de winkel ingaat om de cops te verassen (notypo :P ) }>

hoewel wel duidelijk is dat de topspeed te wensen overlaat, maar daar heb ik de double T en de Batti voor :9

edit:
Ifruit for androiid.. ULTRAFAIL , groot deel van de recente apparaten blijkt "not compatible" devices met versie 4+ etc .. :')

Echt beter gooien ze gewoon die custom plate fucntionaliteit op de socialclub ipv deze falende troep van ze, niet dat het veel uitmaakt aangezien 90% van de "populaire platen al wat, anderhalve maand? gereserveerd cq in gebruik zijn door de iphone gebruikers :')
Ik heb hem gisteren ook gekocht! nog wel wat onfortuinelijke ontmoetingen gehad met zo'n dikke lantaarnpaal haha maar dat is een kwestie van oefenen denk ik! nogmaals thx voor de tip, handling is ook lekker van dat ding zeg en in de bebouwde kom laat je door het hoge acceleratie vermogen iedereen achter je...wordt je achterna gezeten duw je gewoon t pookje naar voren ga je vol gas om de bocht en kan je op je gemak afstappen en achter een muurtje zitten met je ak-47 voordat die gast er is.

maar denk kwa races met veel bochtwerk dat je met de akuma wel een voordeel hebt tegen de bati door zn acceleratie

gisteren ook de gesloten versie vd Merryweather mesa jeep gescoord, heb nu twee verschillende versies dus denk dat ik compleet ben nu, nog nog even sparen voor de upgrades (bullitproof tyres) want zat een beetje door mijn geld heen omdat ik eerst wat upgrades voor mn wapens heb gekocht.

ben ook pas lvl 29 nu, helaas hier ook problemen met de android app op zowel mijn tablet als mijn telefoon, wel jammer maarja, zou ook graag specifiek willen zien voor welke auto je welke upgrade vrijspeeld als je een level omhoog gaat, kan dat met de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Om car upgrades vrij te spelen, kan je het beste supercar races doen, deze wins gelden voor alle classes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Didyoumeetmax? schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:26:
Volgens mij moet je als Bad Sport vooral niet meer het spel spelen. Ik zat gister in een bad sport server. Heb daar alleen wat bounties gehunt en krijg op het eind van de dag vrolijk een extra dag bad sport cadeau. Ik heb niks gequit, geen enkele auto opgeblazen. Het kan niet anders dan dat mensen je lopen te naaien met reports die nergens op slaan. Ik heb m'n les geleerd. De komende 2 dagen speel ik wel niet met dat account.
Geen zorgen dat is een bug. Ik krijg ook constant spontaan een dag erbij en een uur later is die ineens weer weg. En dat terwijl ik onwijs veel personal vehicles aan het slopen ben met de tank ;)

Gisteren trouwens echt de meest hilarische belevenis ever gehad in GTA online. We kregen een missie dat we ergens een cargobob mochten zoeken bijvoorbeeld Zancudo, politie kwijt raken en dan op de haven een container stelen uit een gebouw. Dit ging helemaal fout. Die kneus met de heli kon niet vliegen waardoor die neerstorte, de overige team mates werden neergeschoten op de haven, ik was dus helemaal alleen. Ik kwam dan daar aangereden met de tank om alles te doden. Goed nu de container vervoeren maar de heli is kapot... hmmm.
Toen gebruikte ik de kraanauto waarmee je containers kan verplaatsen om de container uit het gebouw te rijden en zat even te denken hoe ik dit ding nou naar Lester krijg. Nou goed ik rij wel met dit trage ding naar Lester. En toen begon de grootste lol ever. Dat ding is zo groot dat hij nergens heen kon rijden omdat er overal van die borden boven de straat hangen. Echter had ik een truuckje in gedachte die ik wel wilde proberen. Ik ging dus achteruit rijden onder de borden door tot het liftmechanisme van de auto de borden raakt, vervolgens gewoon doorgassen en dan maakt hij een soort stoppie, ofwel hij begint naar voren te kantelen. Met een beetje geluk schuift hij dan zo onder de borden door :D
Even later op de route weer van die stomme borden, nog een keer dat truuckje proberen maar deze keer was het nog veel lastiger omdat de borden groter waren _/-\o_
Toen ik daar ook eindelijk onderdoor was kon ik het laatste stukje naar Lester rijden en kwam dan bij een splitsing. Moet ik links of rechts? Volgens de mini map rechts terwijl mijn gevoel links zei, nou goed dan ga ik wel rechts zoals op de mini map, dus ik rij de straat naar beneden en helaas het was de verkeerde afslag. Dat ding heeft zo weinig horse power dat hij niet meer de straat terug omhoog kon rijden. Na vele pogingen vloog dat ding gewoon in de fik, mission failed :')
Pagina: 1 ... 53 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.