Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:39:
[...]

Geen zorgen dat is een bug. Ik krijg ook constant spontaan een dag erbij en een uur later is die ineens weer weg. En dat terwijl ik onwijs veel personal vehicles aan het slopen ben met de tank ;)

Gisteren trouwens echt de meest hilarische belevenis ever gehad in GTA online. We kregen een missie dat we ergens een cargobob mochten zoeken bijvoorbeeld Zancudo, politie kwijt raken en dan op de haven een container stelen uit een gebouw. Dit ging helemaal fout. Die kneus met de heli kon niet vliegen waardoor die neerstorte, de overige team mates werden neergeschoten op de haven, ik was dus helemaal alleen. Ik kwam dan daar aangereden met de tank om alles te doden. Goed nu de container vervoeren maar de heli is kapot... hmmm.
Toen gebruikte ik de kraanauto waarmee je containers kan verplaatsen om de container uit het gebouw te rijden en zat even te denken hoe ik dit ding nou naar Lester krijg. Nou goed ik rij wel met dit trage ding naar Lester. En toen begon de grootste lol ever. Dat ding is zo groot dat hij nergens heen kon rijden omdat er overal van die borden boven de straat hangen. Echter had ik een truuckje in gedachte die ik wel wilde proberen. Ik ging dus achteruit rijden onder de borden door tot het liftmechanisme van de auto de borden raakt, vervolgens gewoon doorgassen en dan maakt hij een soort stoppie, ofwel hij begint naar voren te kantelen. Met een beetje geluk schuift hij dan zo onder de borden door :D
Even later op de route weer van die stomme borden, nog een keer dat truuckje proberen maar deze keer was het nog veel lastiger omdat de borden groter waren _/-\o_
Toen ik daar ook eindelijk onderdoor was kon ik het laatste stukje naar Lester rijden en kwam dan bij een splitsing. Moet ik links of rechts? Volgens de mini map rechts terwijl mijn gevoel links zei, nou goed dan ga ik wel rechts zoals op de mini map, dus ik rij de straat naar beneden en helaas het was de verkeerde afslag. Dat ding heeft zo weinig horse power dat hij niet meer de straat terug omhoog kon rijden. Na vele pogingen vloog dat ding gewoon in de fik, mission failed :')
Hahahahaha geweldig!! _/-\o_
Bokkie schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:37:
Om car upgrades vrij te spelen, kan je het beste supercar races doen, deze wins gelden voor alle classes :)
ooow die upgrades, ik had het meer over de cosmetische upgrades, heb nog niet geraced, ben meer van het schieten en als die akuma nog harder gaat gaat mn levensbalk bij iedere lantaarnpaal of hekje nog harder naar beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 07:53:
edit:
Ifruit for androiid.. ULTRAFAIL , groot deel van de recente apparaten blijkt "not compatible" devices met versie 4+ etc .. :')

Echt beter gooien ze gewoon die custom plate fucntionaliteit op de socialclub ipv deze falende troep van ze, niet dat het veel uitmaakt aangezien 90% van de "populaire platen al wat, anderhalve maand? gereserveerd cq in gebruik zijn door de iphone gebruikers :')
Ik draai een custom rom op een HD2, werkt daar zonder problemen. Traag, zeker, maar werkt wel.

Ik snap ook niet waarom dit niet gewoon via de site kan, enige wat nuttig is, is de licenceplate.

De upgrades heb je niets aan, vaak zie je niet eens wat je auto is of upgrades.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Weet iemand ook als het mogelijk is om je kenteken te wijzigen via je iFruit app op moment dat je hem al een keer ingesteld/betaald heb?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Als gta je online gameprogressie niet saved?
Wat zou er aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:51:
[...]

Ik draai een custom rom op een HD2, werkt daar zonder problemen. Traag, zeker, maar werkt wel.

Ik snap ook niet waarom dit niet gewoon via de site kan, enige wat nuttig is, is de licenceplate.

De upgrades heb je niets aan, vaak zie je niet eens wat je auto is of upgrades.
Custom plates is voor mij enige reden om die fuckapp te installeren :P Hoor mensen met een S2, waarbij het niet werkt, sommige met een one wel, andere met een one niet, mijn desire X werkt het ook niet.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:05:
Weet iemand ook als het mogelijk is om je kenteken te wijzigen via je iFruit app op moment dat je hem al een keer ingesteld/betaald heb?
2e keer krijg je melding dat je je plate reeds heb aangepast. Tekst lijkt dan niet meer aan te passen, kleur van je plate dan nog wel.

Wel dom dat je dus maar 1 plate kan instellen, ik wil een witte plate voor m'n Buffalo maar zwarte voor m'n Deejay.. dat kan dus niet.

Maar 220+MB voor zo'n App? Had 200MB eraf gehaald en enkel plate gedaan, was het nog interessant.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 29-10-2013 10:22 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik krijg alleen maar een foutmelding als ik wil inloggen op mijn one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-10 09:31
De app werkt prima op een S4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:08
Geeft bij mij verkeerde crew aan en verder is het eigenlijk maar ruk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan die hele app nie vinden in de app store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Dan is je device waarschijnlijk niet compatible.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:17:
kan die hele app nie vinden in de app store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0xrubennft schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:19:
Dan is je device waarschijnlijk niet compatible.

[...]
HTC one :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 10:03

Gertjuhjan

Software Engineer

Is het al beschikbaar voor android dan?

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:17
Gertjuhjan schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:32:
[...]

Is het al beschikbaar voor android dan?
:') x10000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Inderdaad:P
http://nutech.nl/apps/361...-beschikbaar-android.html

Dit nieuws had ik nog niet voorbij zien komen.
Maar even alle gekheid op een stokje, ik heb ook de htc one en ik kan hem ook niet 123 vinden.

Edit: Als ik een andere app van rockstar games inc opzoek en dan naar andere apps van deze ontwikkelaar ga, dan kan ik hem wel vinden.

Zal jullie wel op de hoogte houden.

[ Voor 27% gewijzigd door Gertjuhjan op 29-10-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:17
"Grand Theft Auto iFruit" intypen in de search en dan is het (mits je apparaat wordt ondersteund) één van de bovenste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Tommiiee schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:46:
"Grand Theft Auto iFruit" intypen in de search en dan is het (mits je apparaat wordt ondersteund) één van de bovenste.
Dat werkt dus niet op de HTC One. (wel kwalijke zaak trouwens mocht de Htc One niet worden ondersteund)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik heb hem ook op mijn One dus hij is er wel.
Alleen krijg ik alleen maar foutmeldingen tijdens het inloggen dus heb er alsnog niks aan.
Waardeloze app. ze kunnen de kentekenplaat functie beter gewoon in socialclub inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Bullet NL schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:05:
Volgens mij niet mogelijk, is mij althans nog niet gelukt

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ding heeft wel wat bugs, aantal auto's kent hij niet en noemt hij gewoon 'sultan'. Zou impliceren dat de space docker dus via een vage 'wissel' met een sultan in de MP is terecht gekomen, maar mijn andere legitieme auto ziet hij ook als Sultan (een oldtimer met een mega airduct op de motorkap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:38

Zorian

What the fox?

De app werkt 100% perfect op de One X hier. :p Wel een superkansloze app overigens.

Ben sowieso al een week of 2 gestopt met GTA Online, er is echt geen reet meer aan nu. Misschien dat ik terug kom als er heists zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb ook een HTC One, één zonder provider branding, is dat misschien je probleem?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:01
Ik kan m op mn telefoon ook niet vinden in Google play.
De iOS versie was al veel langer beschikbaar, die heb ik ongeveer 3 keer gebruikt.
Chop voegt niks toe, ook in GTA zelf niet, en verder is de app vooral gericht op de singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
dutchgio schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:32:
De iOS versie was al veel langer beschikbaar, die heb ik ongeveer 3 keer gebruikt.
Chop voegt niks toe, ook in GTA zelf niet, en verder is de app vooral gericht op de singleplayer.
Alleen leuk voor kenteken plaat, verder niks. Tunen hebben de meeste al ingame gedaan dus zie het nut er al helemaal niet van in eigenlijk.
Al met al waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
dutchgio schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:32:
De App voor iOS werd ook gereleased te samen met GTA V (singleplayer) dus daar lag ook voornamelijk de focus, ze hebben nu de app geport (geen nieuwe functionaliteiten). Vind dat ze dit wel wat beter hadden kunnen oplossen, de helft van die app is vrij nutteloos voor mensen, denk dat ze dit beter als een HTML5 app ofzo hadden kunnen bouwen, dan waren ze met een versie klaar voor heel veel devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Bij mij (HTC One) werkt het wel.
Ik heb al orders geplaatst voor LS customs. Ik moet straks de garage even inrijden en het is dan opgelost.

Wat ik wel grappig vond, ik kon vanuit de app direct GTA3 en GTA VC opstarten op mijn telefoon.
Deze heb ik ooit eens aangeschaft:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
  • Laatst online: 18:30
De garage werkt echt buggy. Vanmorgen een akuma gekocht en een Phoenix gepimpt, en nu zijn ze beide weg :s
Kan ook de verzekering niet bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
matsen schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:23:
De garage werkt echt buggy. Vanmorgen een akuma gekocht en een Phoenix gepimpt, en nu zijn ze beide weg :s
Kan ook de verzekering niet bellen....
auto erin geglitcht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
Hmm vervelend hoor, hopelijk heb ik mijn spulletjes nog... PS3 of XBOX? krijg het idee dat PS3 met wat meer problemen kampt

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
Helemaal niks raars geglitcht ofzo, had vanmorgen pas het huis gekocht..
PS3 btw

[ Voor 5% gewijzigd door matsen op 29-10-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
Had trouwens net ook wel een geinige race. Ik was driver bij een rally, me codriver sprak alleen Frans... Ik verstond dus de helft niet, kerel schreeuwen als een malle. Uiteindelijk ook nog 1ste geworden ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

matsen schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:09:
Had trouwens net ook wel een geinige race. Ik was driver bij een rally, me codriver sprak alleen Frans... Ik verstond dus de helft niet, kerel schreeuwen als een malle. Uiteindelijk ook nog 1ste geworden ook :p
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 16:12
wtf zit je met 3 crewleden in een mission, men pakt de autos en rijdt naar de haven. onderweg word ik gekicked en uit online gegooid, log ik opnieuw in krijg ik de melding dat ik mijn missie niet af heb gemaakt en als ik dat vaker doe dat ik een bad sport kan worden. heb ik nou een slechte verbinding of ben ik zomaar gekicked?!? vaag

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CyPh schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:49:
wtf zit je met 3 crewleden in een mission, men pakt de autos en rijdt naar de haven. onderweg wordt ik gekicked en uit online gegooid, log ik opnieuw in krijg ik de melding dat ik mijn missie niet af heb gemaakt en als ik dat vaker doe dat ik een bad sport kan worden. heb ik nou een slechte verbinding of ben ik zomaar gekicked?!? vaag
Dat kicked by players is gewoon bugged, dat klopt niet helemaal.
Net als bad sport.
Sommigen weten het voor elkaar te krijgen om toch met een hoedje op met anderen, die hetzelfde hoedje dragen in een sessie geplaatst te worden, en dat een paar dagen lang.
Maar ik gooi gewoon af en toe een sticky, betaal een leuke premie en geniet ervan, gewoon omdat het kan. :)
Als je het niet teveel doet is er niks aan de hand, tot nu toe heb ik nog geen hoedje gekregen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12
dutchgio schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:59:
[...]

Dat kicked by players is gewoon bugged, dat klopt niet helemaal.
Net als bad sport.
Sommigen weten het voor elkaar te krijgen om toch met een hoedje op met anderen, die hetzelfde hoedje dragen in een sessie geplaatst te worden, en dat een paar dagen lang.
Maar ik gooi gewoon af en toe een sticky, betaal een leuke premie en geniet ervan, gewoon omdat het kan. :)
Als je het niet teveel doet is er niks aan de hand, tot nu toe heb ik nog geen hoedje gekregen :*)
Als ik op bounty's jaag dan doe ik dat meestal in een buzzard en sneuvelt er zeer vaak een personal vehicle. Ik ben ook nog nooit een bad sport geweest.

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:21:
[...]

2e keer krijg je melding dat je je plate reeds heb aangepast. Tekst lijkt dan niet meer aan te passen, kleur van je plate dan nog wel.

Wel dom dat je dus maar 1 plate kan instellen, ik wil een witte plate voor m'n Buffalo maar zwarte voor m'n Deejay.. dat kan dus niet.

....
Dat kan volgens mij wel.
Als je een personal plate hebt besteld voor een auto unlock je volgens mij die optie in LSC.
Ik kon tenminste mijn nieuwe aankoop (entity) meteen van nieuwe platen voorzien, ook qua kleuren.
Kost ook niet al te veel dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
qua kleur wel, maar de tekst niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, tekst is eenmalig idd, maar ik had het dan ook voornamelijk over de kleuren van de plates voor je buffalo en deejay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aah zo'n manier :) Die kan je blijven aanpassen, 200 per keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyPh schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:49:
wtf zit je met 3 crewleden in een mission, men pakt de autos en rijdt naar de haven. onderweg word ik gekicked en uit online gegooid, log ik opnieuw in krijg ik de melding dat ik mijn missie niet af heb gemaakt en als ik dat vaker doe dat ik een bad sport kan worden. heb ik nou een slechte verbinding of ben ik zomaar gekicked?!? vaag
Zat ik misschien bij jou in de missie? Twee voertuigen jatten en naar Lester brengen? Was opeens de enige, nadat er 3 verdwenen. Gelukkig wel uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:06
...eindelijk de motor die ik wilde hebben:P

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5886/EUcdEedpE02xQ3p8uxWhrQ/0_0.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door CMos op 29-10-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 16:12
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:27:
[...]

Zat ik misschien bij jou in de missie? Twee voertuigen jatten en naar Lester brengen? Was opeens de enige, nadat er 3 verdwenen. Gelukkig wel uitgespeeld.
ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of dat de missie was maar als jij met gotters in de missie zat dan grote kans van!

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
CMos schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:06:
...eindelijk de motor die ik wilde hebben:P

[afbeelding]
Huh? hoe heb jij die tank in je garage gekregen? Laatste keer dat ik er een op straat vond en er mee naar mijn garage reed mocht hij er niet in.

Op mijn One S doet de iFruit app het ook, soort van.. ik kan nu al heel lang niet meer inloggen.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hmz ik zie steeds meer pics en vidz van online waarin mensen de Custom Buffalo van Franklin online hebben
hier mensen op de xbox die dat ding ook hebben? :P

Dinka Double T gaat er weer uit, heb ik besloten, de Akuma en de Batti zijn blijvers.

Hoop echt dat rockstar komt met de mogelijkheid om een extra garage ofzo te kopen :P ik kom parkeerplaatsten tekort voor de auto's die ik wil ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMos
Svenderson schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 01:13:
[...]

Huh? hoe heb jij die tank in je garage gekregen? Laatste keer dat ik er een op straat vond en er mee naar mijn garage reed mocht hij er niet in.

Op mijn One S doet de iFruit app het ook, soort van.. ik kan nu al heel lang niet meer inloggen.
Ja dat is dus echt wel een glitch >:)

Er is een topic over op het GTA forum, de link staat een paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMos
Terwijl ik aan het wachten was op de tank kwam ik dit nog tegen:)

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5530/kZxh4Skl6EKTYh64QdaLzQ/0_0.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door CMos op 30-10-2013 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn huidige garage en de nieuwe aanwinst, een riot van (links achter de tanks):
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1112/D70Dtsbp4kSyNaCnYh1DyQ/0_0.jpg

Riot van is wel leuk om als team mee te rijden, kan niemand jou doodschieten terwijl jij wel gewoon met een sub machine gun kan schieten en granaten gooien. Ook handig om een objective mee te kunnen escorten >:)

Uiteraard alles met verzekering zodat het overal heen kan laten brengen door de mechanic en vervelende snotneuzen eruit kan gooien of gewoon de deuren op slot zetten :9

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2013 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die riot wagen wilde maar niet komen, was in de stad met 5 sterren, sandy shore 5 sterren, waar moet je dat ding precies krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Deadsy schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:27:
[...]
Valt mee, de tweede plek waar je moet zijn is ruk maar zodra je weet hoe je dat voertuig het beste doet valt het mee.
Ik laat me na het 2e voertuig doodgaan zodat ik verderop spawn en dan jat ik gewoon een willekeurig voertuig voor plek nr 3 en dan krijg je opeens absurd veel tijd voor plek nr 4.

Maar de reward is vrij laag voor de moeilijkheid.

Heb het zelf nog nooit geprobeerd maar ik denk dat als je het met 2 voertuigen doet het wel eens eenvoudiger zou kunnen zijn.
Ik vind dit één van de betere missies die erg veel geld oplevert. Met level 41 doe ik hem nog steeds vanwege het geld en het is een makkelijke missie.
Mijn tips:
  1. Neem de auto gele Bravo die klaar staat bij de grenade's. zorg dat je de auto niet laat ontploffen
  2. Police cars: Gooi van een verre afstand op elke police car een sticky. Nog niet detonaten
  3. Police van. Op je gemak er heen, want je hebt toch geen wanted level. Op de map rijden, want je hebt geen GPS. Te voet het trotoir en trap op, zodat je van boven op de police van kijkt. Niet met je auto de trap op rijden, want dat activeert een wanted level. Eerst police cop killen bij de deur, want die gaat anders van dichtbij vol op je schieten als je de police van opblaast.
  4. Granaat gooien op police van.
  5. Activeren sticky bombs van de police cars.
  6. Motor cyclyes en granaten gooien vanuit je auto op de motorcycles.
  7. Prison bus: over snel weg, op je gemak police cars ontwijken. Wat helpt is, als er 1 voor je rijdt, rustig geen rijden en als hij dichtbij voor je rijdt, bestuurder doodschieten en dan weer racen.
  8. Prison bus: met een granaat van een afstand vanuit je auto.
  9. Lose the cops: Heuvel in rijden bij de windmolens. De 3 sterren zijn zo kwijt.
  10. Naar Lester's huis. In je gele bravo blijven zitten en misse innen.
  11. Je komt weer in je online sessie en je zit nog steeds in je gele bravo van de missie. Hij is weer helemaal gemaakt. Je rijdt de gele bravo naar de mod shop, is lekker dichtbij op +/- 0,7 miles afstand en je verkoopt hem daar voor rond de 15.500k.
Voor mij nog om te proberen of dit lukt:
Eerst alle voortuigen met sticky bombs en dan pas detonaten. Police Van lukt volgens mij niet met een sticky. Staat in een police depot en is niet in de range van een sticky. Er zit namelijk geen volgorde in van destroyen dus je kan ook al direct de prison bus opblazen als het goed is.

Enige nadeel: sticky bombs kost geld uit eigen zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:03:
Die riot wagen wilde maar niet komen, was in de stad met 5 sterren, sandy shore 5 sterren, waar moet je dat ding precies krijgen?
Deze kan je zonder wanted stars ophalen bij het politie bureau in de stad. je hebt ergens een soort klein chineese tempel huisje staan met vlak daarnaast een groot kantoor, dat is het politie bureau. Hiernaast staat een afgesloten parkeer terrein met muren er omheen. Echter is de gate gewoon open, als je naar binnen loopt staat daar altijd een riot van die je gewoon kan stelen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:41

theezeefje

Poehee

Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:25:
[...]

Deze kan je zonder wanted stars ophalen bij het politie bureau in de stad. je hebt ergens een soort klein chineese tempel huisje staan met vlak daarnaast een groot kantoor, dat is het politie bureau. Hiernaast staat een afgesloten parkeer terrein met muren er omheen. Echter is de gate gewoon open, als je naar binnen loopt staat daar altijd een riot van die je gewoon kan stelen :+
en die kun je gewoon in je garage kwijt ? :D

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theezeefje schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:27:
[...]

en die kun je gewoon in je garage kwijt ? :D
Ja soort van, je moet hem even langs een paaltje zetten dan instappen en achteruit rijden zodat de deur van de bestuurder eraf gaat. Vervolgens ga je naar de garage en zet je hem met zijn rechterzijde tegen de garage deur. Ga nu de garage in en weer eruit. Ga naar de deur van de bestuurder en stap in. Als het goed is rijdt hij nu met de riot van de garage in. Zo niet probeer dan achter uit te lopen naar de deur van de riot van terwijl je aan het richten bent met een wapen, zodra je dan de deur achter je hebt los laten en instappen. Mogelijk lukt het dan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

klinkt als glitchen :D, heeft niet echt mn voorkeur. maar het idee is wel mooi :D

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dan een personal vehicle maar nog niet verzekerd. Met een andere glitch kan je dan ook dat ding nog verzekeren zodat hij altijd van jou zal blijven, ook als hij gesloopt is ^_^

Dat is trouwens vrij simpel om te doen:

1: Neem een willekeurige auto uit je garage die verzekerd is en rij deze naar buiten en blaas hem op.
2: Ga terug naar de garage en stap in de auto die je wilt verzekeren maar geef nog geen gas.
3: Pak je telefoon en bel mors insurance zodat je het lijstje ziet met auto's die je kan claimen. Maak nog geen keuze!
4: Geef nu gas zodat hij naar buiten gaat rijden terwijl je mors insurance nog in beeld hebt.
5: Wacht tot het scherm compleet zwart is (dus voor hij naar buiten rijdt) en druk tijdens het compleet zwarte scherm continue op A om de claim te maken. Zodra het zwart weg gaat en de auto uit de garage komt snel op start drukken en ga naar online store.
6: Online store weer sluiten en ga terug in je garage.
7: Als je het goed hebt gedaan staat de auto nu 2x in je garage. Eentje met verzekering en de andere zonder.

Je kan die zonder verzekering dan verkopen of buiten de garage weer opblazen. Of als je een reserve wilt hebben gewoon deze ook weer verzekeren :P

LET OP:
* Er is een grote kans dat de auto die je opblaast voor de verzekering claim naar de glitch permanent is verdwenen. Dus koop eerst een goedkope motor van 9k en blaas die op zodat als hij verdwijnt het niet zo erg is als wanneer je Enity sports car ineens weg is :)

* Tevens kun je beter geen te grote voertuig erin glitchen zoals giant dump truck, lazer jet of een heli. Deze kunnen soms ook wat vage problemen veroorzaken.

Hier een video tutorial hiervan:

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaah, waar mijn tank en campervan altijd spawnen via Pegasus.

En ja, het is glitchen :P Maarja, zelfs streamerhouse (die 2 miljard geglitched heeft) heeft er inmiddels genoeg van, R* blijft over alles in het spel erg vaag, dus hij is maar 'erg vage' dingen gaan doen :P

Alleen verzekeren van z'n garage-glitched wagen kan je wagenpark flink vernoiken :P Waar ik weinig zin in heb, gezien ik nu ook de snow rancher heb gekregen (nu de snow sheriff nog :P). En ik samen met nog 2 anderen hebben al 100den aan zulke auto's geholpen (franklins Buffalo, spacedocker, asea, snow rancher).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 30-10-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:49:

En ja, het is glitchen :P Maarja, zelfs streamerhouse (die 2 miljard geglitched heeft) heeft er inmiddels genoeg van, R* blijft over alles in het spel erg vaag, dus hij is maar 'erg vage' dingen gaan doen :P

Alleen verzekeren van z'n garage-glitched wagen kan je wagenpark flink vernoiken :P Waar ik weinig zin in heb, gezien ik nu ook de snow rancher heb gekregen (nu de snow sheriff nog :P). En ik samen met nog 2 anderen hebben al 100den aan zulke auto's geholpen (franklins Buffalo, spacedocker, asea, snow rancher).
Wagens in je garage glitchen is vrijwel geen probleem, alleen de verzekering erbij kan wat issue geven, zie bericht hierboven voor een update hierover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Laatst online: 05-10 07:55
Als ik een adder op die manier in mijn garage glitch. Kan ik hem dan wel modden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
snoos schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:30:
Als ik een adder op die manier in mijn garage glitch. Kan ik hem dan wel modden ?
Die rijden toch niet rond/spawnen niet in Online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde het proberen met een free roam infernus en een uh... mooie Ford GT achtige sportwagen. Bij de infernus kreeg ik de deur er niet af dus gaf ik het maar op en bij de GT lukte dat wel maar toen kreeg ik een game invite en dacht probeer het later wel, dus ik heb helaas nog geen sport cars in mijn garage geglitched :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
SinergyX schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:49:

af en toe denk ik wel eens dat jij geen 10 maar 100 auto's in je garage hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Wie weet er trouwens een goede Muscle Car? Ik had de Declasse Vir... ofzo... mooie bak alleen reed voor geen meter door de bochten. Oftewel een Muscle Car die goed in bochten is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Een muscle car die goed is in de bochten bestaat niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:20
Repelsteelke schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:40:
Wie weet er trouwens een goede Muscle Car? Ik had de Declasse Vir... ofzo... mooie bak alleen reed voor geen meter door de bochten. Oftewel een Muscle Car die goed in bochten is
Vapid Dominator, rijd prima.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Repelsteelke schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:40:
Phoenix

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Dan ga ik daareens naar opzoek Phoenix of Vapid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
Is apt51, die van 253k, het appartement met de beste opbrengst van auto's verkopen uit de buurt? Wat raden jullie me aan als je een appartement zoekt met 10 car garage in een buurt waar dure auto's spawnen? Heb 300k te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Hmm ik heb alleen een 6 car garage ... vlag bij het helicopter plein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Repelsteelke schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:42:
Dan ga ik daareens naar opzoek Phoenix of Vapid
Volgens mij is de Gaunlet overall beter.
Wanneer vol gemod echt een drift beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:06:
[...]

Volgens mij is de Gaunlet overall beter.
Wanneer vol gemod echt een drift beest.
Gebruik bij muscle car races ook de Gauntlet, heeft de beste specs bij die raceklasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de Sabre Turbo, hij is minder dan een gauntlet, maar ziet er 10x beter uit (gauntlet is zo karig met LSC opties).
servival7 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:37:
af en toe denk ik wel eens dat jij geen 10 maar 100 auto's in je garage hebt staan.
Toch maar 10, maar ik wissel veel en ben nu bezig m'n 2de character te voorzien van een 10 garage.

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 30-10-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
dutchgio schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:32:
[...]

Die rijden toch niet rond/spawnen niet in Online?
Ik ben er wel eens 1 tegen gekomen. Maar ook maar 1 in de tijd dat ik gespeeld heb. Er schijnt een spawn plek voor te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
snoos schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:12:
[...]

Ik ben er wel eens 1 tegen gekomen. Maar ook maar 1 in de tijd dat ik gespeeld heb. Er schijnt een spawn plek voor te zijn
Maar die zijn niet je garage in te glitchen, alle exotic/premium krijg je nooit op zo'n manier in je garage. R* heeft nog beetje anti-glitch gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

Gisteren was ik bij de meerst noorderlijke AmmuNation, daar stond rechts van het pand een flink gepantserde (army) vrachtwagen.
Best leuk om een beetje rond te banjeren met politie achter je aan.
Met een beetje vaart kun je gewoon over ze heen rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Hi All,

Ik ben op zoek naar wat mensen om mee te lachen online, dus zoek wat Xbox gamertags,

De mijne mag je ook toevoegen: utaddict

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Waar kan ik online in hemelsnaam een cargo bob vinden. Is het echt zo dat nadat je > 38 lvl bent deze dus nergens meer spawnt? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
SinergyX schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:22:
[...]

Maar die zijn niet je garage in te glitchen, alle exotic/premium krijg je nooit op zo'n manier in je garage. R* heeft nog beetje anti-glitch gedaan :P
Gaar dat die dan weer niet kunnen en een dikke heli wel.
Heb overigens gister even de politie SUV uit de prison gehaald.
Leuk ding om mee te rijden en dat zonder glitch

Wat is nu trouwens de snelste / beste manier om geld tr farmen. Ik dacht racen. Zo ja welke race ? Of misschien wat leuke missies om af te wisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Gisteren in een game met 2 andere tweakers, 1 was in zijn huis , maar de ander kon ik niet echt heel erg waarderen. Ik had een motor opgehaald, die laten repareren en overspuiten, en op het moment dat ik de mod-shop uitging om hem naar Simeon te rijden stond hij me op te wachten, schoot een band lek en probeerde mij af te maken.

Niet echt een leuke grap.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMos
Razr schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:42:
Waar kan ik online in hemelsnaam een cargo bob vinden. Is het echt zo dat nadat je > 38 lvl bent deze dus nergens meer spawnt? :(
Als je level 38 bent kan hij volgens mij nog op het Merryweather dock spawnen. Ik geloof dat hij vanaf level 42 helemaal niet meer spawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:20
hexta schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:49:
Gisteren in een game met 2 andere tweakers, 1 was in zijn huis , maar de ander kon ik niet echt heel erg waarderen. Ik had een motor opgehaald, die laten repareren en overspuiten, en op het moment dat ik de mod-shop uitging om hem naar Simeon te rijden stond hij me op te wachten, schoot een band lek en probeerde mij af te maken.

Niet echt een leuke grap.
Gut o gut, gaat-ie? Wil je er over praten? ;(

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Jeroenvde89 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:16:
[...]

Gut o gut, gaat-ie? Wil je er over praten? ;(
Ja. :) Hevig trauma hier. Ben snel naar mijn mama toegegaan om even uit te huilen. Nu gaat het wel weer. :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Ik ben ook druk bezig met het sparen van leuke auto's etc. Nu had ik nog een aantal vragen over dingen die me nog al onduidelijk zijn.

1) Als ik een auto in mijn garage heb (met tracker & verzekering), en ik wil deze pimpen bij LSC, blijven deze customs er dan op zitten zodra ik de auto weer respawn in de garage of als 'ie opgeblazen is? Of moet ik continu weer terug om te pimpen? Liever wat zekerheid voor ik begin met tunen! :)

2) Hoe zorg ik er voor dat een auto die ik ooit in mijn garage heb gereden, weer kan laten verdwijnen? Ik heb een oud karretje er in staan, en krijg 'm met geen mogelijkheid weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Jeroen04 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:04:
Ik ben ook druk bezig met het sparen van leuke auto's etc. Nu had ik nog een aantal vragen over dingen die me nog al onduidelijk zijn.

1) Als ik een auto in mijn garage heb (met tracker & verzekering), en ik wil deze pimpen bij LSC, blijven deze customs er dan op zitten zodra ik de auto weer respawn in de garage of als 'ie opgeblazen is? Of moet ik continu weer terug om te pimpen? Liever wat zekerheid voor ik begin met tunen! :)

2) Hoe zorg ik er voor dat een auto die ik ooit in mijn garage heb gereden, weer kan laten verdwijnen? Ik heb een oud karretje er in staan, en krijg 'm met geen mogelijkheid weg.
  1. Ja, dat blijft erop zitten (mits verzekering idd).
  2. Als hij niet verzekerd is kun je 'm opblazen/verkopen. Anders moet je 'm vervangen - dat kan pas als alle lege plekken in je garage bezet zijn. Je zou denk ik wel je garage kunnen vullen met niet verzekerde auto's om zo je 'oude karretje' te vervangen. Dan ontplof/verkoop je vervolgens de auto's weer die je gebruikt hebt om de garage te vullen. Zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10 14:11

fdisk

XBL: fd1sk

Jeroen04 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:04:

1. Die blijven erop zitten
2. Verkopen bij LSC of opblazen en nooit terugvragen bij verzekering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datajuggler
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 19:44
Gisteren erg leuk momentje gehad.
Neergeschoten door kerel aangezien ik bounty op hoofd had. M'n auto impounded.
De kerel vond het niet genoeg om 9k op te strijken maar bleef me aanvallen. Ik vlucht weg in ware The getaway style naar de impound lot om m'n auto te halen.
Blijkt daar enorme beweging te zijn dus ik via de aanpalende carpark binnen. Waren er 2 mensen met de cargo-helikopter auto's aan het oppikken met hun kabels.

Ik kon het echt niet laten en heb met granaten -alles- destroyed: de wagens, de helikopters die erboven vlogen, de players.

Wat een kick zeg! Net geen 'Bad sports' gekregen maar een forse waarschuwing en 25k/helikopter schadeclaim betaalt, maar man wat was dat het waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Thanks Razr & fdisk! Feit is dat ik een tijd geleden mijn auto wel eens heb geverfd en wat nieuwe banden er onder gezet etc, maar dat was in een nieuwe online sessie weer verdwenen. Misschien per ongeluk tegen een bug aangelopen, zal het vanavond weer eens proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Zojuist had ik vol trots een tank weten te stelen met de cargo bob, maar ik kreeg 'm niet in mijn garage geglitched :(. Niet met de instructies hier in het topic, en ook niet met hulp van filmpjes.

Ik rij 'm met de linkerkant strak tegen de muur. Vervolgens bel ik iemand, stap ik uit en ga ik aan de rechterkant staan, zover mogelijk naar voren. Dan hang ik het gesprek op en druk ik tegelijk (of iig heel snel daarna) op Y (xbox) maar hij loopt altijd direct de garage in.. De garage deur staat open (kan ook niet dicht doordat de tank daar staat). Humm.. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:26:
Zojuist had ik vol trots een tank weten te stelen met de cargo bob, maar ik kreeg 'm niet in mijn garage geglitched :(. Niet met de instructies hier in het topic, en ook niet met hulp van filmpjes.

Ik rij 'm met de linkerkant strak tegen de muur. Vervolgens bel ik iemand, stap ik uit en ga ik aan de rechterkant staan, zover mogelijk naar voren. Dan hang ik het gesprek op en druk ik tegelijk (of iig heel snel daarna) op Y (xbox) maar hij loopt altijd direct de garage in.. De garage deur staat open (kan ook niet dicht doordat de tank daar staat). Humm.. Iemand een idee?
Volgens mij moet je eerst Y doen dan snel B erna. De timing is heel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:31:
[...]

Volgens mij moet je eerst Y doen dan snel B erna. De timing is heel belangrijk.
Hmm dat zou ik nog kunnen proberen straks, misschien had ik dat verkeerd begrepen. Maar sowieso als ik iemand aan de lijn heb, en dan op Y drukt maakt hij ook helemaal geen aanstalten om te gaan instappen. Pas als ik op de tank klim en een beetje naar linksvoor loop werkt de Y knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:33:
[...]

Hmm dat zou ik nog kunnen proberen straks, misschien had ik dat verkeerd begrepen. Maar sowieso als ik iemand aan de lijn heb, en dan op Y drukt maakt hij ook helemaal geen aanstalten om te gaan instappen. Pas als ik op de tank klim en een beetje naar linksvoor loop werkt de Y knop.
Je moet helemaal naar voren lopen tegen de garage deur of waar normaal deze zou als hij niet open staat en dan links van je de zijkant van de tank aanraken. Dan moet het lukken. Anders kunnen richten met je wapen proberen ipv bellen. Je moet dan achteruit lopen terwijl je aan het richten bent met een wapen tot je naast de tank staat. Vervolgens op Y drukken. Misschien lukt het dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:36:
Je moet helemaal naar voren lopen tegen de garage deur of waar normaal deze zou als hij niet open staat en dan links van je de zijkant van de tank aanraken. Dan moet het lukken. Anders kunnen richten met je wapen proberen ipv bellen. Je moet dan achteruit lopen terwijl je aan het richten bent met een wapen tot je naast de tank staat. Vervolgens op Y drukken. Misschien lukt het dan wel.
Dat is de standaard methode voor de garage, dit gaat nog wel eens fout bij normale auto's als de deur van de auto dicht is (vandaar je meteen moet wegsprinten als je je auto tegen de deur neerzet). Vanavond die riot wagen maar eens scoren, eerst een garage regelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMos
Razr schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:26:

Je moet eerst even testen hoelang het duurt voodat hij in de tank teleport. Als dat instant is dan moet je die twee knoppen heel snel naar elkaar indrukken. In mijn geval was het echter zo dat er ongeveer 2 a 3s tussen zat. Ik moest daarom eerst instappen in de tank, dan ongeveer 2 a 3s wachten en dan pas de job cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Bedankt voor de tips, ik heb straks weer wat om te testen/rpoberen. Eerst moet ik het weer voor elkaar krijgen een tank te stelen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:57:
Bedankt voor de tips, ik heb straks weer wat om te testen/rpoberen. Eerst moet ik het weer voor elkaar krijgen een tank te stelen :D.
Of er eentje lenen van iemand met Pegasus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
Wat heb ik een hekel aan mensen die 2x dezelfde debiele fout maken. Voor Lester moet je in één zo'n missie een container ophalen uit 't havengebied, maar daar heb je eerste een Cargobob voor nodig. 2x haal ik die cargobob. 2x krijgt een teamgenoot het voor elkaar om die container te vernietigen hij als idioot met heat seakers dat havengebied bestookt vanuit z'n buzzard. Dan ben je dus 2x 10 minuten bezig met die 4 sterren van die legerbasis afschudden en naar die haven vliegen. Na 20 minuten geen resultaat. Zo frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja dat is dus die missie waar ik het ook over had. Stomme kneus sloopt de container en gaat tegen mij zeiken dat zijn carrier in de fik vliegt terwijl ik de ingang naar het gebied aan het bewaken was. Geen idee wat zijn probleem was maar die bleef maar over alles zeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Weet iemand of je horloges kan dragen en hoe?

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Laatst online: 16:10
Die kun je gewoon bij kledingwinkels halen (in ieder geval bij Ponseby's), alleen trek je dan wel automatisch een t-shirt aan :p

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Iemand anders problemen met GTAO? Kom ik na eindeloos proberen online, lijkt het op m'n telefoon dat ik offline ben, heb ik geen geld, en zijn al m'n wapens weg. Geen spelers in de server ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Och, ik kan zo heel af en toe eens online spelen. Ongeveer 94% van de tijd krijg ik 'Rockstar cloudservers are unaavailable..' Fijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Good Fella schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:57:
Och, ik kan zo heel af en toe eens online spelen. Ongeveer 94% van de tijd krijg ik 'Rockstar cloudservers are unaavailable..' Fijn..
DNS instellingen van je ps3 aanpassen

1e 8.8.8.8
2e 8.8.4.4
SinergyX schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:43:
[...]

Dat is de standaard methode voor de garage, dit gaat nog wel eens fout bij normale auto's als de deur van de auto dicht is (vandaar je meteen moet wegsprinten als je je auto tegen de deur neerzet). Vanavond die riot wagen maar eens scoren, eerst een garage regelen :P
Welke auto is dit?
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6650/1v3jXdUOdk267QJB0mCJ5w/0_0.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door servival7 op 30-10-2013 21:32 ]

Pagina: 1 ... 54 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.