Ik deed vandaag een missie met een grote groep mensen (random) waar je eerst naar een plek moet en dan de gps locatie uit een auto moet halen en dan op locatie b een laptop moet hacken en dan op locatie c (op het vliegveld) een paar mensen en voertuigen moet afmaken.
Aan het begin van de missie stap ik in mijn Sultan en zie een gast op me afrennen dus ik wacht even, hij stapt in en ik rij weg.
Ik kom bij locatie A aan en stap uit en schiet samen met de rest iedereen af en stap in de SUV voor de gps locatie.
De gast die meereed in mijn auto stapt uit en stapt direct weer in en zodra de locatie op de map is rijd hij weg met mijn auto.
Vond dit echt niet netjes en de enige bak die nog over was op de locatie was de SUV die helemaal aan gort geschoten was.
Ik heb toen mijn auto ontoegankelijk gemaakt en hij werd onder het rijden uit mijn auto gezet

.
Zijn reactie was mijn auto met een stickie op te blazen, jammer genoeg moest hij maar 150 credits betalen.
Het is toch gewoon niet netjes om iemand anders zijn auto te jatten midden in een missie of wel?
Kan me wel voorstellen waarom sommige mensen niemand een lift geven tijdens een missie.