Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
servival7 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

ongeveer de helft van mijn kills zijn headshots als ik de socialclub site mag geloven.

[...]

Ik heb weinig zin om elke keer een wauzertje te maken om ammo te besparen. :')
Haha en bedankt :X

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

MonkeySleeve schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:51:
[...]

Moet je naar de singleplayer gaan en dan in de settings aim assist uit zetten. Daarna wordt je voortaan in sessies gezet met mensen zonder aim assist.
Weer iets geleerd, dat is wel handig dat ze dat erin hebben gebowud, anders is het niet te doen zonder auto aim tegen mensen die wel auto aim gebruiken.

Edit/
Wat is wauzertje, slaat dat op jou wauzer? Ik ben beetje nieuwsgierig geworden. :+

vertel!

[ Voor 10% gewijzigd door mad_max234 op 25-10-2013 12:37 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
mad_max234 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:51:
[...]

Edit/
Zijn per wave gemiddeld 20 vijanden, minimale wat je nodig hebt met 4 spelers zijn ieder 5 kogels(rifle), per wave. Dan doe je het wel heel goed, allemaal headshots. Als dolle dwaas overal op schieten, magazijn leeg schieten op iemands body armor kost nu eenmaal veel kogels. Niet dat dat heel realistisch is dat je alleen headshots maakt, dat is het andere uiterste natuurlijk, maar tussenweg is wel realistisch.
Volgens mij klopt jou aantal van 20 vijanden niet. volgens zijn er vaak meer dan 30 enemy's per wave. En vaak zit ik per wave op 15 tot 25 kills dus dat kost wel wat meer ammo. Plus het zooitje kogels wat je een helikopter in jaagt. Dus jou beredenering klopt niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wave is afhankelijk van aantal spelers, 2 man zit ergens op de 20, maar 4 man gaat rustig over de 30.

Heli gebruik ik enkel heavy snipergun, meestal schot of 5-6 en ding blaast op :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
mad_max234 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:35:
[...]

Weer iets geleerd, dat is wel handig dat ze dat erin hebben gebowud, anders is het niet te doen zonder auto aim tegen mensen die wel auto aim gebruiken.

Edit/
Wat is wauzertje, slaat dat op jou wauzer? Ik ben beetje nieuwsgierig geworden. :+

vertel!
een wauzertje is binnen 5 seconden van de beginronde doodgaan...
SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:00:
Wave is afhankelijk van aantal spelers, 2 man zit ergens op de 20, maar 4 man gaat rustig over de 30.

Heli gebruik ik enkel heavy snipergun, meestal schot of 5-6 en ding blaast op :)
Dat ligt volgens mij ook nog aan het soort survival type... want ik zat laatst met een ander in een survival en die ging maar tot wave 10 en toen was het voorbij...

Met heli als er een minigun ligt gebruik ik die gewoon.... lag er met die ander ook een minigun voor zijn neus en hij maar met een ak proberen die heli te killen....

En als ik survival doe zit ik gewoon in zo'n container en het enige wat ik doe is koppie naar boven en iets van 3 kogels per kill :P

[ Voor 46% gewijzigd door Ienni1983 op 25-10-2013 13:03 ]

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ienni1983 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:01:
[...]

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ligt volgens mij ook nog aan het soort survival type... want ik zat laatst met een ander in een survival en die ging maar tot wave 10 en toen was het voorbij...

Met heli als er een minigun ligt gebruik ik die gewoon.... lag er met die ander ook een minigun voor zijn neus en hij maar met een ak proberen die heli te killen....

En als ik survival doe zit ik gewoon in zo'n container en het enige wat ik doe is koppie naar boven en iets van 3 kogels per kill :P
Bedoelde aantal tegenstanders per wave, waves zijn altijd maar 10 :P

Die minigun komt afaik pas vanaf wave 8, wave 4 heb je meestal een RPG (dat is ook teken dat heli's komen).

Container is ook mijn vriend, als je tegen een kant zit en je drukt je stick die kant op, krijg je je crosshair terug, zo kan je behoorlijk accuraat schieten zonder te aimen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:08:
[...]

Bedoelde aantal tegenstanders per wave, waves zijn altijd maar 10 :P

Die minigun komt afaik pas vanaf wave 8, wave 4 heb je meestal een RPG (dat is ook teken dat heli's komen).

Container is ook mijn vriend, als je tegen een kant zit en je drukt je stick die kant op, krijg je je crosshair terug, zo kan je behoorlijk accuraat schieten zonder te aimen :P
container is mijn vriend, vriend! :P

HELI IS NIET MIJN VRIEND!!!

xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Gister een auto verkocht en daarna spawnde ik "in" iemand z'n personal vehicle waarin ik vast zat

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7905/ZWiTB9Udhk2ti3luFDXsxw/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ienni1983 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:09:
[...]

container is mijn vriend, vriend! :P

HELI IS NIET MIJN VRIEND!!!

xD
Ik ben jouw vriend niet, maat :P

(southpark, Canada vs Amerika :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Ik doe regelmatig die Out of Court missie, 4500 voor 10 min werk. Die auto parkeer ik in de garage, als ik dan een avond ga kloten breng ik zo'n auto weg en van 20k kun je een hoop ammo kopen.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:23:
[...]

Ik ben jouw vriend niet, maat :P

(southpark, Canada vs Amerika :P).
Ik ben jouw maat niet, partner :P

[ Voor 0% gewijzigd door Ienni1983 op 25-10-2013 13:28 . Reden: , verkeerd geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
[...]
5 is nog veel. Ik heb het hem ook in 3 seconden zien doen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
Gister een nieuwe garage gekocht van m'n verdiende knaken, voor 6 auto's. (Ja, ik verdien niet zo veel :P)
In iedergeval vlak bij een heliplatform, dat vind ik toch wel fijn om te bounty hunten. Hoe ik het doe?
Helicopter vliegen, op een dak parkeren vlak bij de bounty. Tegen de dak rand aan staan, zodat de bounty denkt dat ik op de grond staat, en me gaat zoeken. En afknallen. Zo heb ik al redelijk veel bounty's opgestreken. Vanavond weer lekker knallen (King Arcon)

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:09:
[...]

Dat was mijn 2de character om die Asea te bemachtigen, helaas is bad sport dus gamertag based en niet character based :P

Deze auto is dat, kan je enkel halen uit tutorial stukje (racen tegen lamar - juiste auto kiezen).
[afbeelding]
Is het ook een goede auto of is ie alleen zeldzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
servival7 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:31:
[...]

5 is nog veel. Ik heb het hem ook in 3 seconden zien doen. :Y
Ben jullie zo zat :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Repelsteelke schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:33:
Zo heb ik al redelijk veel bounty's opgestreken. Vanavond weer lekker knallen (King Arcon)
U sir, are a hitman! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Didyoumeetmax? schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:34:
Is het ook een goede auto of is ie alleen zeldzaam?
Het is een FWD, hij valt tussen de compact en sedan (net als prairy), goed is hij zeker niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
haha vanavond survivaltje doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
servival7 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:36:
[...]

kort stukje hoor.... 3 seconden ofzo

[ Voor 28% gewijzigd door Ienni1983 op 25-10-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:35:
[...]

Het is een FWD, hij valt tussen de compact en sedan (net als prairy), goed is hij zeker niet :P
Ok, dan ga ik daar geen moeite voor doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

servival7 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:37:
[...]

Volgens mij klopt jou aantal van 20 vijanden niet. volgens zijn er vaak meer dan 30 enemy's per wave. En vaak zit ik per wave op 15 tot 25 kills dus dat kost wel wat meer ammo. Plus het zooitje kogels wat je een helikopter in jaagt. Dus jou beredenering klopt niet helemaal.
Was ook niet om 100% correct te zijn, daar ging het verhaal niet over, is rrelevant. En ligt eraan welke je doet, boneyard heeft waves van onder andere 15, 18, 25, 28, even uit mijn hoofd. En dan nog al zijn het er 30, heb je 2.5 per persoon meer per wave.

Heli kan je met gratis, sniper of racketlaucher die je gewoon kan vinden neerhalen, hoef je echt geen geld aan uit te geven. ;)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
servival7 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:36:
[...]

Haha is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
mad_max234 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:44:
[...]

Was ook niet om 100% correct te zijn, daar ging het verhaal niet over, is rrelevant. En ligt eraan welke je doet, boneyard heeft waves van onder andere 15, 18, 25, 28, even uit mijn hoofd. En dan nog al zijn het er 30, heb je 2.5 per persoon meer per wave.

Heli kan je met gratis, sniper of racketlaucher die je gewoon kan vinden neerhalen, hoef je echt geen geld aan uit te geven. ;)
Heb jij er voor gestudeerd?
Enige waar jij geld aan uitgaf waren blikkies cola! :o ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Die MG en combat MG maken ook echt een bruut geluid, het is onmogelijk om met die wapens niet in 1x de hele clip leeg te schieten. Rambo 4 jeep-turret-scene style!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Lijkt me leuk als ze met een Jeep_turret komen in GTA 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mechanics werken daar niet aan mee, je kan niet blijven staan op een bewegend voertuig buiten vrachtauto/bus/etc. Dacht even leuk te doen door achterop een Rebel4x4 te staan met RPG, tot 5 meter ging het goed :(

Blijft ook gewoon dom dat je geen stick/granaat/RPG of minigun uit een heli kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 10:03

Gertjuhjan

Software Engineer

SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:16:
mechanics werken daar niet aan mee, je kan niet blijven staan op een bewegend voertuig buiten vrachtauto/bus/etc. Dacht even leuk te doen door achterop een Rebel4x4 te staan met RPG, tot 5 meter ging het goed :(

Blijft ook gewoon dom dat je geen stick/granaat/RPG of minigun uit een heli kan gebruiken.
Ze kunnen een wapen op een truck ook gewoon een passagiersstoel maken. Zoiets is te ontwikkelen:)

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Ze kunnen er ook voor zorgen dat je op zo'n trede op een auto blijft staan, dus als ze een Turret op een jeep mounten zie ik niet in waarom dat niet kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gertjuhjan schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:20:
Ze kunnen een wapen op een truck ook gewoon een passagiersstoel maken. Zoiets is te ontwikkelen:)
Verwacht niet dat ze complete mechanics gaan toevoegen voor 1 feature, net zoals je bv op een tank een machinegun heb zitten, maar niet kan gebruiken :P (om maar niet te spreken over de miniguns op een heli, waar je echt niets aan heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 22:28
Repelsteelke schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:20:
Ze kunnen er ook voor zorgen dat je op zo'n trede op een auto blijft staan, dus als ze een Turret op een jeep mounten zie ik niet in waarom dat niet kan
Meer seats in de limousine! Zaten er gister in met max. vier personen, terwijl dat ding 10 meter langs is. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
krijg je dat ding er nog wel uit? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:44

Roshnak

PSN: Roshgill

Ligt het aan mij of is het een beetje dood op GTAO ? ( PSN )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kraziey schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:35:
Meer seats in de limousine! Zaten er gister in met max. vier personen, terwijl dat ding 10 meter langs is. :o
Enige wat ik nog een keer wil zien is zo'n bus vol met mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Nee vanavond komen we weer online (XBox) voor jouw helaas... Al weet ik niet of ik voor de One of PS4 ga....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kraziey schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:35:
[...]

Je kan met zes personen in een limo. De laatste twee zijn soms tricky (je hebt geen instap animatie) maar ze zitten vervolgens wel in de auto (kun je zien met 'B'). Volgens mij staat er bij de detailpagina (internet) ook dat er 6 man in kunnen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04
SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:38:
[...]

Enige wat ik nog een keer wil zien is zo'n bus vol met mensen :P
Kunnen er in een bus niet ook maar een beperkt aantal man, 4 max ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 12:17
servival7 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:36:
[...]

krijg je dat ding er nog wel uit? :o
Is een beetje random; ik heb een paar keer geprobeerd en meestal rookt hij al wanneer hij eenmaal klaarstaat buiten de garage.

Verzekering kosten zijn 25000 en dan kan je hem gaan halen bij de verzekeringsmaatschappij.

Maar dat is niet waarom ik hem in mijn garage wilde hebben... Het is gewoon vet als je in de garage rond loopt:)

Vanavond ga ik wel nog het een en ander proberen; kijken of ik hem mee kan nemen de missies in. Of even mid-air de toegang veranderen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:09:
[...]

Je kan met zes personen in een limo. De laatste twee zijn soms tricky (je hebt geen instap animatie) maar ze zitten vervolgens wel in de auto (kun je zien met 'B'). Volgens mij staat er bij de detailpagina (internet) ook dat er 6 man in kunnen btw.
Net zoals met dat vliegtuigje uit base invaders waar je maar twee mensen ziet instappen en de rest moet instappen even vast houden om dan magisch in het vliegtuig te teleporteren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
hexta schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:13:
Gisteren een vriend van me met Jos survival laten doen.
Wat een bazen _O_ :D Leuk om te zien.
Hey jij ook hier! Was idd lacheh, weer ff paar keer level 10 gehaald :) Ik ben trouwens lord jos ingame

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

CaVeFiSh schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:38:
[...]

Hey jij ook hier! Was idd lacheh, weer ff paar keer level 10 gehaald :) Ik ben trouwens lord jos ingame
Daar was ik ook bij:P

Ik had me gisteravond wel vermaakt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:16:
[...]

Kunnen er in een bus niet ook maar een beperkt aantal man, 4 max ofzo?
Volgens de site dacht ik 10 of 20, maar het blijven allemaal van die Pegasus spawn zut, even snel in de missie erbij halen is niet echt functioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
IS wel leuk in Free Roam, allemaal in de bus en schieten maar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nice, had een special crate gevonden (zo'n crate drop, maar dan een "special"), zat een t shirt in, wat geld, 5000RP en een minigun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Droppen die crates ook in GTA 5 Online? nog nooooit gezien

Wellicht vanaf een bepaalde level

[ Voor 24% gewijzigd door Repelsteelke op 25-10-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Repelsteelke schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:51:
Droppen die crates ook in GTA 5 Online? nog nooooit gezien
Als je een Gang-attack doet in freemode, daar zijn ook crates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wut 5000 RP? Het hoogste wat ik heb gezien is 1000 RP :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
ok Gulpener, aangezien ik jou nog wel eens online tegen kom, mag je het me vanavond laten zien hahaha
(King Arcon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Een special crate was het dus. Je krijgt er 5 en 3 uur van te voren een notificatie van in gele/gouden letters. Minigun dus, en een super nice t-shirt dat je alleen uit zo'n krat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groene komen dacht ik binnen 10 minuten, golden krijg je maar 1 of 2x vooraf een melding en je moet in die sessie blijven, dat kan soms saai worden (of complete chaos als je 16 man richting die box ziet gaan :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Las net dit:

Each weapon class has 3 different challenges with different goals for each one. Completing every challenge with any given character will award you 15% off all products in any Ammu-Nation store with that character. Completing them all with gold medals will get you 25% off.

Scheelt weer ammo kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Repelsteelke schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:58:
Las net dit:

Each weapon class has 3 different challenges with different goals for each one. Completing every challenge with any given character will award you 15% off all products in any Ammu-Nation store with that character. Completing them all with gold medals will get you 25% off.

Scheelt weer ammo kosten
Is dat niet voor singleplayer? Met die shooting range enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ special crates:
Gewoon een tank erop parkeren. Problem? //troll mode
Las net dit:

Scheelt weer ammo kosten
Ah vandaar dat bij mij sticky bombs ineens 15% goedkoper zijn. :P

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Nee stond onder de online topic, ga even checken vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Las net dit:

Scheelt weer ammo kosten
Waar kan je die challenges vinden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
CaVeFiSh schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:38:
[...]

Ahh, jij was het. :D
Ja lekker bezig!
Ik was degene die vaak dood ging, dus toen maar de controller bij die maat van me gelaten. _O-

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Repelsteelke schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:53:
ok Gulpener, aangezien ik jou nog wel eens online tegen kom, mag je het me vanavond laten zien hahaha
(King Arcon)
Voeg me maar toe als vriend:)

Vanavond ben ik er helaas niet.

Volgens mij had ik jouw laatst perongeluk neergeschoten vanuit mijn straaljager(ik dacht dat hij gelockt was op iemand met bounty)

Mijn excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
CMos schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:18:
[...]

Is een beetje random; ik heb een paar keer geprobeerd en meestal rookt hij al wanneer hij eenmaal klaarstaat buiten de garage.

Verzekering kosten zijn 25000 en dan kan je hem gaan halen bij de verzekeringsmaatschappij.
Hoe verzeker je 'm dan?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 12:17
1. Pak een normaal voertuig en zet die in je garage (zorg ervoor dat dit voertuig verzekerd is).
2. Rij dat voertuig naar buiten en blaas deze op.
3. Ga in je garage in het voertuig dat je wil verzekeren (in dit geval de heli; nog NIET naar buiten gaan)
4. Bel de verzekering en laat het menu open staan
5. Rij (of vlieg...lol) het voertuig naar buiten
6. Druk/bevestig tijdens de "verlaat garage"animatie de verzekering die je net gebeld hebt
7 Glitch het voertuig weer terug de garage in en DONE

Let op;Je moet het voertuig terug de garage in glitchen anders raak je beide voertuigen kwijt! Het voertuig dat je wil verzekeren wordt als het ware gekopieerd. Je raakt het eerste voertuig dus sowiso kwijt! Je houd dan twee heli's over.

Er is een topic over op het GTA forum maar ik kon die zo snel niet vinden.

Edit: Linkje aangepast

http://gtaforums.com/topic/634134-cop-cars-in-garage/page-27

[ Voor 3% gewijzigd door CMos op 25-10-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 10:53
mad_max234 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:35:
[...]

Probeer maar eens zo weinig kogels te gebruiken in een free aim survival ;)

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laythian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 14:53
Ben ik de enige die nog steeds met de cloud server error zit? :( Hij werkt bij mij nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
"Thank you to everyone for joining in GTA Online throughout this first month of its release, for all of your awesome Online Snapmatic pics and Crew videos that we’ve spotted, for your patience and understanding as we’ve been working through the initial teething issues of launching an online experience like this, and for your excellent feedback to the official GTAOnline@rockstargames.com email address. Please keep it coming as it is really helping us plan for the future of the game. Here’s a quick update for all Grand Theft Auto Online players worldwide on what’s in store in the immediate future.

THE GTA$ STIMULUS PACKAGE
We know many of you are anxiously waiting for us to show you the GTA$ Stimulus Package money we announced a couple weeks back. As mentioned in that post, we of course want to ensure that game progress loss issues are sufficiently sorted before distributing the GTA$ to everyone. We have a few more tweaks and fixes to make in a new title update that will hit sometime next week and then we will distribute the cash.

THE BEACH BUM PACK
Coming in early November will be the first add-on content update, the Beach Bum Pack which will bring all-new beach themed vehicles and new weaponry that you’ll be able to use in both GTA Online and Story Mode. Plus new customization options for your GTA Online character including new tats, hairstyles and more. We’ll also be adding lots of brand new action-packed Jobs to play with Gang Attacks, Survivals, Last Team Standings, Parachutes, Deathmatches and Races that will have you bloodying up the waters and coastlines of the finest beach resorts across Los Santos and Blaine County.

THE CONTENT CREATOR
We are also working to bring you the debut of the first part of the GTA Online Content Creator this fall – giving players the ability to craft, publish, rate and play custom-made Deathmatch and Race Jobs. We’ll be keeping our eye open for exceptional ones that we’ll be stamping as ‘Rockstar Verified’ and will be featuring them here at the Newswire and as part of forthcoming GTA Online Social Club Events. Both the Content Creator and the Beach Bum Pack are free.

SOCIAL CLUB EVENT WEEKENDS
Starting in November will be the first Grand Theft Auto Online Social Club Event weekends which will bring special rewards and bonuses ranging from limited-edition in-game Event Crate Drops to in-game discount specials and even a special new GTA Online live-stream show hosted by Rockstar at the Social Club Events page and Rockstar Games Twitch page – plus prize pack giveaways of hard to find GTAV gear and more.

Stay tuned as we hope to have more information with more details and specific timings on these content updates as well as on GTA Online Heists and the new GTA Online Capture the Flag mode to share with you next week. We will also have initial details on more additional content coming for both Story Mode and GTA Online in the next few weeks."

http://www.rockstargames....t-auto-online-update.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Laatst online: 20:34
Zou eens tijd worden dat ze met wat nieuws kwamen over hoe nu verder :p

Beetje jammer dat er nog steeds niks concreets qua data in staat though :(

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:34
PsychoMantis_NL schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:05:
Zou eens tijd worden dat ze met wat nieuws kwamen over hoe nu verder :p

Beetje jammer dat er nog steeds niks concreets qua data in staat though :(
Och.. "Early this week" is nu veranderd in "Sometime next week" ..

Als je uitgaat van volgende week vrijdag zit je redelijk safe. Gaan er in de tussentijd weer dingen mis (zoals de progress-save issues na update 1.04) dan hoop ik dat ze het verder uitstellen tot de stabiliteit er echt is.

Het laatste wat wij èn zij willen is dat je de gekregen GTA$ door een stom probleem weer net zo snel kwijtraakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Laatst online: 20:34
Early this week was al early 2 weken terug :p

Het gaat mij overigens al lang niet meer om het geld maar, zoals al vaker gezegd, mag er wel wat meer content bij om het afwisselend te houden. Om nog maar te zwijgen dat je die GTA$ niet nodig hebt als ze de payouts weer omhoog brengen naar een acceptabelere waarde...

Maar inderdaad, mochten ze geld weggeven dan wil niemand dat dat weer niet wordt opgeslagen :9

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!
playermade dus enkel deathmatch en races, nieuwe auto's zullen ook niet bijzonder veel brengen, maar geen enkel wordt over de heists...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
KayFatih38 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:10:
Ben ik de enige die nog steeds met de cloud server error zit? :( Hij werkt bij mij nog steeds niet
Nope, same here. kwam vandaag zowaar in het char aanmaken scherm.. maar daarna => error!

edit:
DNS settings aangepast naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 en voila! het werkt :D

[ Voor 11% gewijzigd door GamezMaster op 25-10-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:32:
playermade dus enkel deathmatch en races, nieuwe auto's zullen ook niet bijzonder veel brengen, maar geen enkel wordt over de heists...
En die heists is nou juist hetgeen waar iedereen op zicht te wachten. Tenminste, ik en mijn vrienden / mensen waarmee ik speel wel. Goed bezig R*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die vanavond rond elf uur online is en wil knallen ? xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:16
Uurtje geleden met iemand met de helicopter naar Mount Chiliad gevlogen om daar te parachuten, vlieg ik tegen de kabelbaan op.. :X Dan nog een keer proberen en spring ik op de verkeerde plek. :F

Ik heb de laatste tijd last van problemen met mijn verbinding. Soms valt mijn router spontaan uit tijdens een survival, erg kloten voor de rest. :( Iemand hier meer ervaring mee? Wil echt dat het afgelopen is. Heb dit trouwens ook soms als ik grote bestanden aan het downloaden ben, alleen dan valt bij de rest de verbinding niet uit maar is het wel ontzettend sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog iemand in voor wat missies , races enz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:18:
iemand die vanavond rond elf uur online is en wil knallen ? xbox
Zekers voeg me maar toe, bobsqaud alle anderen die 's morgens wel eens spelen op de xbox kunnen me ook toevoegen is dan altijd zo rustig ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik krijg het idee dat GTA Online keihard aan het doodbloeden is van alles wat ik lees. Zelf heb ik de afgelopen dagen ook totaal geen behoefte gehad om online te gaan (ook omdat ik nog steeds problemen hoor over het opslaan van progressie die mij sinds een week ook treffen).

Hoop dat ze snel wat doen bij R* want als ze nog iets langer wachten zegt iedereen 'screw it' en duikt terecht op Battlefield 4 en komt nooit meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ik vind het juist geweldig om online te spelen (met vrienden). En als ik lees op de recente post van rockstar

We’ll also be adding lots of brand new action-packed Jobs to play with Gang Attacks, Survivals, Last Team Standings, Parachutes, Deathmatches and Races that will have you bloodying up the waters and coastlines of the finest beach resorts across Los Santos and Blaine County.
En dan de content creator er ook bij dan zijn we er nog wel een tijdje zoet mee _/-\o_ _/-\o_
Pyrone89 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:53:
Ik krijg het idee dat GTA Online keihard aan het doodbloeden is van alles wat ik lees. Zelf heb ik de afgelopen dagen ook totaal geen behoefte gehad om online te gaan (ook omdat ik nog steeds problemen hoor over het opslaan van progressie die mij sinds een week ook treffen).

Hoop dat ze snel wat doen bij R* want als ze nog iets langer wachten zegt iedereen 'screw it' en duikt terecht op Battlefield 4 en komt nooit meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gang attacks - solo 30 man neermaaien.
Survivals - campspot vinden, irriteren aan AI aimbot.
LST/Deathmatch - lol nee.
Parachutes - begin ik niet eens over

Races zouden dan nog wel leuk zijn, al zie ik graag nog wat 'funny' groeps, truck races of scooter races.

En waar is de oude 'cops & robbers'? (missions zijn wel group vs group, maar meer met een common goal).

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:10:
Gang attacks - solo 30 man neermaaien.
Survivals - campspot vinden, irriteren aan AI aimbot.
LST/Deathmatch - lol nee.
Parachutes - begin ik niet eens over

Races zouden dan nog wel leuk zijn, al zie ik graag nog wat 'funny' groeps, truck races of scooter races.

En waar is de oude 'cops & robbers'? (missions zijn wel group vs group, maar meer met een common goal).
Dump truck races :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 18:44
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7048/8Ud2HfDFAEykt4VcqPbqRg/0_0.jpg
Wat vinden jullie van deze shot ?

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:29
Ze moeten wat meer 'missies' a la top fun maken.
Die zijn echt leuk bedacht en niet de doorsnee 'jat en voertuig bij A en breng deze naar B'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
dutchgio schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:46:
Ze moeten wat meer 'missies' a la top fun maken.
Die zijn echt leuk bedacht en niet de doorsnee 'jat en voertuig bij A en breng deze naar B'
Laat ons die missies maar maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik ga morgen eerst een headset halen.
Dat gezeik dat ik niets kan terug zeggen. :/

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beta schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:39:
Ik ga morgen eerst een headset halen.
Dat gezeik dat ik niets kan terug zeggen. :/
Zeker doen ! Was geinig om te rellen bij die basis met een hele groep :)
Helaas weer cloud servers gezeur nu......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:59:
[...]

Zeker doen ! Was geinig om te rellen bij die basis met een hele groep :)
Helaas weer cloud servers gezeur nu......
Ik zit nu met Djinx rondjes rond de gevangenis te rijden.. :P

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
Toestraks was ook lachen, met die hele groep bij fort Zancudo en dan met z'n 6-7en in die truck, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Morgen krijg ik een Tritton binnen met kabeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
Gisteren de tritton gehaald, bevalt nog prima. Vooral het bijstellen van geluid: spel en chat afzonderlijk is wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-06 12:54
nog mensen op de xbox online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
ja hoor voeg me maar toe: bobsqaud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-10 13:08
Zijn er nog mensen op de PS3 die zin hebben in een survival? PSN: Mike_Huberts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Net de Tritton ontvangen en ik ben alweer van plan om hem terug te sturen...

Wat een puinhoop aan kabels brengt dat ding mee zeg.

Denk je op tweakers te zien dat hij enkel via usb aangesloten wordt.... nou nee hoor deze moet weer de aparte ps3 videokabel gebruiken om het geluid weer af te takken naar de headset...

Alsof ik nog niet genoeg kabels heb liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 21:44

Roshnak

PSN: Roshgill

Hmm, ik zit in een dubio, zal ik eerst een Entity XF kopen en volledig tunen, of eerst een tank....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Roshnak schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:26:
Hmm, ik zit in een dubio, zal ik eerst een Entity XF kopen en volledig tunen, of eerst een tank....
Een tank kan je gewoon jatten en in je garage zetten, een entity niet,

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laythian
  • Laatst online: 18-09 14:53
GamezMaster schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:38:
[...]

Nope, same here. kwam vandaag zowaar in het char aanmaken scherm.. maar daarna => error!

edit:
DNS settings aangepast naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 en voila! het werkt :D
DNS settings aanpassen werkt niet bij mij :( Ik weet dat het door mijn router komt, maar wat ik ook heb geprobeerd hij doet het soms eventjes wel en dan weer niet, slaat niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 13:28
KayFatih38 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:23:
[...]

DNS settings aanpassen werkt niet bij mij :( Ik weet dat het door mijn router komt, maar wat ik ook heb geprobeerd hij doet het soms eventjes wel en dan weer niet, slaat niks op.
Had hetzelfde probleem. Heb toen ff wat poorten opgezet in me router en uPnP aangezet. Nu werkt GTA online best goed.
Check anders ook FF de support page:
http://support.rockstarga...nline-games-empty-lobbies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:08
Wanneer / hoe krijg je een mechanic die mijn auto komt brengen na een claim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Tommiiee schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:40:
Wanneer / hoe krijg je een mechanic die mijn auto komt brengen na een claim?
Als je een garage/huis hebt (met minimaal een auto) kun je je mechanic bellen om de auto te laten brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:08
Razr schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:41:
[...]

Als je een garage/huis hebt (met minimaal een auto) kun je je mechanic bellen om de auto te laten brengen.
Ah vandaar :)

Ben nog aan 't sparen. Zit op 200K nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ienni1983 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:55:
Net de Tritton ontvangen en ik ben alweer van plan om hem terug te sturen...

Wat een puinhoop aan kabels brengt dat ding mee zeg.

Denk je op tweakers te zien dat hij enkel via usb aangesloten wordt.... nou nee hoor deze moet weer de aparte ps3 videokabel gebruiken om het geluid weer af te takken naar de headset...

Alsof ik nog niet genoeg kabels heb liggen :P
Als je al genoeg kabels hebt liggen waarom dan in vredesnaam een headset met kabel kopen ?

Weet natuurlijk niet welk model je hebt , maar die Trittons beginnen rond de € 50 ? Ga dan gewoon voor € 25 meer draadloos met bv. de Logitech F540. Dan heb je echt goed geluid, kan je lekker naar de koelkast wandelen terwijl je in gesprek blijft en als hij na 1,5 avond gamen een keer leeg is hang je er een lange usbkabel aan (of zoals ik een batterypack :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-06 12:54
Mensen online op de 360??? voeg me toe: tha fearless nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Beakzz schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:55:
[...]

Als je al genoeg kabels hebt liggen waarom dan in vredesnaam een headset met kabel kopen ?

Weet natuurlijk niet welk model je hebt , maar die Trittons beginnen rond de € 50 ? Ga dan gewoon voor € 25 meer draadloos met bv. de Logitech F540. Dan heb je echt goed geluid, kan je lekker naar de koelkast wandelen terwijl je in gesprek blijft en als hij na 1,5 avond gamen een keer leeg is hang je er een lange usbkabel aan (of zoals ik een batterypack :p)
Logitech F540 heb je nog steeds extra draden maar dan anders

En dezelfde manier van aansluiten als de Tritton.

Manier van Kabels bij de PS3 > Tritton > TV ps3 aansluiting naar 2 tulpstekkers naar de tritton aansluiting en die gaat in je tv.

F540 headset
^^^^^^
PS3 > F540 verzendkastje > TV

Manier van Kabels bij de F540 precies hetzelfde alleen dan de f540 zenderkastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:29
Het idee is natuurlijk dat je headset/koptelefoon zelf draadloos is, en je dus daarin niet gelimiteerd bent.
Een kastje aan je ps3/tv is natuurlijk niet zo'n probleem..
Pagina: 1 ... 51 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.