Komt eraan
Verwijderd
Wij starte laatste een missie spawn ik samen met een andere teammate ergens diep in het water, dus wij razend snel naar boven zwemmen om lucht te krijgen. Haha wat een rare spawn point was dat. Ik heb ook al eens gezien dat de missie starte en ineens zie ik een teammate voor mijn neus op de grond ter pletter vallen omdat hij schijnbaar hoog in de lucht werd gespawt
Dat ligt aan de host. Als ik als host een missie start terwijl ik onder water zit, en jij joint mijn sessie spawn je z.g.a. naast mij, en dus ook in het water
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Ik was gisteren ook een keer hoog in de lucht gespawnd, erg hoog zeg maar, en gelukkig wel met een parachute, dus dat scheelde wel weer.
Alleen iets later bij een missie duurde het laden van de missie erg lang terwijl twee medespelers al begonnen waren en toen ik eindelijk joinde er een inmiddels al dood was.
Vannacht samen met iemand een missie gedaan die volgens mij midden op de oceaan spawnde en eerst nog een kilometer moest zwemmen. Ik zag hem voor de missie al richting kaartrand gaan op hoge snelheid, dus ik vermoed dat hij was neergestort doordat vliegtuigen het begeven aan het einde van de wereld. Waarschijnlijk dacht ie door een missie te starten niet dat hele roteind terug te hoeven zwemmen, maar is voor hem de missie gewoon gestart waar hij nog was...
Alleen iets later bij een missie duurde het laden van de missie erg lang terwijl twee medespelers al begonnen waren en toen ik eindelijk joinde er een inmiddels al dood was.
Vannacht samen met iemand een missie gedaan die volgens mij midden op de oceaan spawnde en eerst nog een kilometer moest zwemmen. Ik zag hem voor de missie al richting kaartrand gaan op hoge snelheid, dus ik vermoed dat hij was neergestort doordat vliegtuigen het begeven aan het einde van de wereld. Waarschijnlijk dacht ie door een missie te starten niet dat hele roteind terug te hoeven zwemmen, maar is voor hem de missie gewoon gestart waar hij nog was...
Verwijderd
Goh ik klaag niet snel maar begin onderhand echt doodziek te worden van de rij kunsten van mede racers.
En dan met name in motor races.
Het is echt om ziek van te worden hoe vaak mensen in je beuken of je van de weg tikken.
En dan lig je samen op een zekere 1e en 2e plek. En dan een beuk uitdelen waardoor je samen terug gegooid wordt naar een 7e en 8e plek. Echt verdomde koekwauzen!!
Ik merk zelf ook dat ook door die iritatie onsportief ga rijden.
Er zou echt een penalty systeem moeten komen. gewoon - 30 seconden als je iemand wegbeukt.
Het haalt de lol er goed uit.
En dan met name in motor races.
Het is echt om ziek van te worden hoe vaak mensen in je beuken of je van de weg tikken.
En dan lig je samen op een zekere 1e en 2e plek. En dan een beuk uitdelen waardoor je samen terug gegooid wordt naar een 7e en 8e plek. Echt verdomde koekwauzen!!
Ik merk zelf ook dat ook door die iritatie onsportief ga rijden.
Er zou echt een penalty systeem moeten komen. gewoon - 30 seconden als je iemand wegbeukt.
Het haalt de lol er goed uit.
Dat beuken is toch juist het mooiste in die hele race ?
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
ik vind het ook behoorlijk irritant.theezeefje schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:54:
Dat beuken is toch juist het mooiste in die hele race ?
Maar aan de andere kant vind ik het dan weer geweldig dat ik in een race met 7 kamikazepiloten al hun pogingen om mij weg te beuken weet te ontwijken, en vervolgens de race win.
dat bedoel ikM a r c o schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:02:
[...]
ik vind het ook behoorlijk irritant.
Maar aan de andere kant vind ik het dan weer geweldig dat ik in een race met 7 kamikazepiloten al hun pogingen om mij weg te beuken weet te ontwijken, en vervolgens de race win.
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Verwijderd
Ja maar vlak na de start gewoon een belachelijke kamikaaz eruit gooien en ok jezelf van de baan beuken is geen tactich tikje meer.
Voorbeeld.
Race start met 16 man. Ik vlieg richting eerste bocht netjes aan kop. Ik houd er al rekening mee dat ik in de rug gebeukt ga worden en houd mijn vinger al op de rem. Maar dan .... zomaar bam van de aan gebeukt, de beuker zelf vliegt er ook af. Terug de baan op en .... bam weer een beuk ... weer een beuk ...
15e en de koploper is 30 seconden uitgelopen.
Daar krijg ik de schijt van.
Noob.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:22:
[...]
Ja maar vlak na de start gewoon een belachelijke kamikaaz eruit gooien en ok jezelf van de baan beuken is geen tactich tikje meer.
Voorbeeld.
Race start met 16 man. Ik vlieg richting eerste bocht netjes aan kop. Ik houd er al rekening mee dat ik in de rug gebeukt ga worden en houd mijn vinger al op de rem. Maar dan .... zomaar bam van de aan gebeukt, de beuker zelf vliegt er ook af. Terug de baan op en .... bam weer een beuk ... weer een beuk ...
15e en de koploper is 30 seconden uitgelopen.
Daar krijg ik de schijt van.
Elkaar neerbeuken is nu eenmaal onderdeel van gta, beuken en gebeukt worden is onderdeel van spel, kan je net zo goed voorsprong opleveren, gebeukt worden betekend niet dat je per definitie slechter uit komt dan de andere. Hoe vaak heb je wel niet dat je laatste rijd en door wat gebeuk van andere ineens weer meerijd in top drie.
Je hebt gelijk.mad_max234 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:40:
Elkaar neerbeuken is nu eenmaal onderdeel van gta, beuken en gebeukt worden is onderdeel van spel, kan je net zo goed voorsprong opleveren, gebeukt worden betekend niet dat je per definitie slechter uit komt dan de andere. Hoe vaak heb je wel niet dat je laatste rijd en door wat gebeuk van andere ineens weer meerijd in top drie.
Het is inderdaad vervelend.
Maar als je niet wilt dat er gebeukt wordt, dan moet je een racespel gaan spelen zoals bijvoorbeeld trackmania.
Met tweakers hou ik er natuurlijk rekening mee dat niet iedereen dit even fijn vind.
[ Voor 6% gewijzigd door Gertjuhjan op 24-10-2013 15:43 ]
Xbox: Gulpener88
Vervelend wil ik het niet noemen, juist onderdeel van spel. Maar doe zoals ik, doe geen races en doe gewoon één van de andere 400 overige missie.
Races doen is wel nice, maar je moet het wel echt met een crew doen. Random races joinen levert 95% van de tijd een race op in down the drain. Die komt me echt de strot uit. Ook altijd maar 1 zielig rondje. Andere lobbies die je joined zijn standaard leeg.
Ik doe nu steeds vaker random survivals, weet nu van een 3 maps redelijke camp locaties, best leuk te doen.
Ik blijf erbij, ze moeten gewoon die contact-missies toevoegen aan 'vote scherm' van parties. Desnoods filter op 2-4-6/8 man missies, maar party valt vaak uit elkaar als je een missie wil doen en iedereen moet naar freemode.
Ik blijf erbij, ze moeten gewoon die contact-missies toevoegen aan 'vote scherm' van parties. Desnoods filter op 2-4-6/8 man missies, maar party valt vaak uit elkaar als je een missie wil doen en iedereen moet naar freemode.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het is confirmed dat ze missies van je contacten bij het vote scherm gaan doen.SinergyX schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:12:
Ik doe nu steeds vaker random survivals, weet nu van een 3 maps redelijke camp locaties, best leuk te doen.
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
Gisteren ook bij die titan missie. Met zn 2en waren we een heel eind met het leeghalen van de loods. Totdat we beiden werden neergeschoten. Ik was out of lives hij spawnde nog, buiten het hek, aan de achterkant van het vliegveld. Dan moet je dus echt een ongelooflijk end rennen. Heb het niet afgekeken...Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:15:
Wij starte laatste een missie spawn ik samen met een andere teammate ergens diep in het water, dus wij razend snel naar boven zwemmen om lucht te krijgen. Haha wat een rare spawn point was dat. Ik heb ook al eens gezien dat de missie starte en ineens zie ik een teammate voor mijn neus op de grond ter pletter vallen omdat hij schijnbaar hoog in de lucht werd gespawt
Dat zou echt beter zijn! Irritant dat die missions van de vote-screens vaak alleen tegen elkaar zijn. Vind samenwerken veel leuker!Niellz schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:36:
[...]
Het is confirmed dat ze missies van je contacten bij het vote scherm gaan doen.
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Idem....MartnK schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:56:
[...]
Dat zou echt beter zijn! Irritant dat die missions van de vote-screens vaak alleen tegen elkaar zijn. Vind samenwerken veel leuker!
Co-Op is beter
http://tinyurl.com/5sdar8p
Mocht u willen voeg my toe als PSN friend. Ik ga een tweakers only session starten!
PSN: Danny_Canero
PSN: Danny_Canero
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
Ik ben ff eten en mijn character is rondjes aan het sneaken in mijn appartement , maar als er een servertje lekker op gang is met tweakers join ik graag. Een avondje missies en survival vind ik ook best. Zolang het maar niet te lang freemode is. Alle races (redelijk clean) proberen mag ook 
Psn : Bambeakz
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 24-10-2013 18:42 ]
Nog eens metci om die crate aan mij te laten, voor die 2 survivals en om dat irritant max figuur een beetje te kloten.Beakzz schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:42:
Ik ben ff eten en mijn character is rondjes aan het sneaken in mijn appartement , maar als er een servertje lekker op gang is met tweakers join ik graag. Een avondje missies en survival vind ik ook best. Zolang het maar niet te lang freemode is. Alle races (redelijk clean) proberen mag ook
PSN: Wippie1880
No probsJef Delathouwer schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:47:
[...]
Nog eens metci om die crate aan mij te laten, voor die 2 survivals en om dat irritant max figuur een beetje te kloten.
Na het grinden van missies om mijn 1e huis en leuke auto te kopen (legit) en het exploiten om de leuke auto's te kunnen kopen, is het wel beetje veel van het zelfde geworden. De single target missies zijn geen reet aan en geen uitdaging. Ik zie geen uitdaging in racen en als ik wil FPS deathmatchen dan kan ik volgende week mijn ei kwijt in BF4. Zien wat anderen in online voor idiote dingen meemaken, daar kan ik echter geen genoeg van krijgen. 
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Dn6RF6rXmjk]
En een leuke tip voor de auto verzamelaars trouwens (zelf niet getest):
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QUtpGGQZ5Bk]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Dn6RF6rXmjk]
En een leuke tip voor de auto verzamelaars trouwens (zelf niet getest):
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QUtpGGQZ5Bk]
[ Voor 11% gewijzigd door Unomomentodado op 24-10-2013 19:28 ]
Net een paar keer cops capacity gefailed

Wat er nog komt in GTA:O. http://www.rockstargames....nd-theft-auto-online.html
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
Dat is niet echt nieuw spul...Niellz schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 20:34:
Wat er nog komt in GTA:O. http://www.rockstargames....nd-theft-auto-online.html
September 25, 2013
http://tinyurl.com/5sdar8p
Dat is me een partij irritant en nutteloos! Laat gewoon mensen spawnen naar het normale startpunt van die missie. Grand Theft Auto? Grand Touring Agency bedoel je!PsychoMantis_NL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:26:
Dat ligt aan de host. Als ik als host een missie start terwijl ik onder water zit, en jij joint mijn sessie spawn je z.g.a. naast mij, en dus ook in het water
Mja ik heb dat ook niet bedacht 
Dat is een nadeel als je via het startmenu een job gaat hosten. Als je door de stad rijdt krijg je op bepaalde punten vanzelf een missie van je contactpersonen, omdat je dan in de buurt bent en dus niet zo ver hoeft te rijden. Kies je er echter voor om een missie (zo'n * missie bijv.) te starten via start->online->jobs dan kan je inderdaad op k*tplekken spawnen
Dat is een nadeel als je via het startmenu een job gaat hosten. Als je door de stad rijdt krijg je op bepaalde punten vanzelf een missie van je contactpersonen, omdat je dan in de buurt bent en dus niet zo ver hoeft te rijden. Kies je er echter voor om een missie (zo'n * missie bijv.) te starten via start->online->jobs dan kan je inderdaad op k*tplekken spawnen
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Even vraagje, hoeveel tijd moet je wachten tot je weer nieuwe gang war krijgt?
Er zijn meerdere missies die een auto als extra opbrengen.Didyoumeetmax? schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 20:25:
Net een paar keer cops capacity gefailed![]()
[afbeelding]
Lijst van missies waar dat auto's extra kunnen opbrengen:
Martin missies
Out of Court Settlement (1-2): 4,500 (car is worth 22,000)* - 22 - 1,160
Check Out Time (1-2): 5,000 (car is worth 9,000)* - 35 - 1,110
Water the Vineyard (1-2): 2,500 (Ocelot Jackal worth 18,500)* - 40 - 1,720
Lester missies
A Titan of a Job (1-6): 5,000 (Merryweather Jeep is worth 9,000) - 24 - 1,000
Cop's Capacity (1-2): 2,500 (car is worth 16,000) - 19 - 2,000
"naam missie" - "#deelnemers" - "cash opbrengst" - "benodigd level" - "RP opbrengst"
bron
PSN: Wippie1880
http://rsg.ms/H4WNd7
Bankie overvallen met wat mede-tweakers
[ Voor 40% gewijzigd door Kraziey op 24-10-2013 22:05 ]
Sorry creapYYY. Schoot je neer door auto aim. Was niet de bedoeling

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als enige van een groepje op de fiets de top van Mt. Chiliad gehaald, fotootje gemaakt. Wil ik net naar beneden crossen, vliegt mijn internet eruit. Voor niets RSI opgelopen.

Had ik vandaag ook.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:15:
Inderdaad erg rare spawnpoint.....
Begon al goed door op dat kleinere vliegveld Kris kras door elkaar te vliegen en elkaar net niet te raken.Dorpse schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:37:
Haha dat was mooi vanavond! Heerlijk lopen klooien in free-mode proberen auto's in titan te krijgen.
Zodra er een auto in zit tuimelde de titan naar voren. Thnxs voor de fun![]()
Foto
Ingame naam: MvDreumel
Die titans zijn wel apart als je daar met een mini tegen aan rijd kantelt hij naar voor en onploft hij, meerdere malen kunnen zien,
Was wel tof, ik ben ccaveman1982
PSN: c_caveman1982
Hij is nu ook verzekerddutchgio schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:51:
[...]
Bellen naar je mechanic of ie je buzzard even komt brengen.
De mechanic komt wel maar hij land niet:P
Verwijderd
Daarna in stijl met een limo er vandoorKraziey schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:58:
Verwijderd
Level 45 missie, 20 minuten werk. opbrengst 3k ... had 3 races van ongveer 10 - 15k kunnen winnen in die tijd.
Wat een nutteloze zooi zijn die missies
En als je de missies niet doet bellen ze je op met dat ze nog niks van je hebben gezien, tja. Maar sommige missies zijn wel leuk, met de nadruk op 'sommige'.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 23:49:
Level 45 missie, 20 minuten werk. opbrengst 3k ... had 3 races van ongveer 10 - 15k kunnen winnen in die tijd.
Bizar hoe agressief sommige mensen kunnen worden van een spelletje. Deden net een missie op een legerbasis waarbij je 3 straaljagers moest mollen en daarna met een helicopter weg moest vliegen. Was voor mij de eerste keer dat ik die missie deed en had nog een mini gun over van een survival dus zat lekker te maaien. Toen zag ik in mij ooghoek een helicopter aankomen en die maaide ik ook ff neer, maar dat bleek dus een teamgenoot te zijn met een zogenaamde backup helicopter...weet ik veel
Die gast ging me dus ook nog via xbox live lopen stalken omdat die 5k van me wou hebben voor zijn kapotte helicoptertje ofzo
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
De Vinewood bustour veranderde al snel in een ander soort bustour:

Als wraak op een vriend net zoiets moois gedaan
. Ik had 3 sterren, hij stapte in m'n auto, ik ga stil staan midden tussen 5 politiewagens en zet m'n car access op no-one, hij moet naar buiten en wordt door de politie afgemaakt
.
Overigens ook dit gedaan;

Je ziet het niet zo goed maar hij was zo plat als een dubbeltje, mijn halve hoofd stak door het dak heen, ik kon gewoon onder die Dump Truck doorrijden
.
Overigens ook dit gedaan;

Je ziet het niet zo goed maar hij was zo plat als een dubbeltje, mijn halve hoofd stak door het dak heen, ik kon gewoon onder die Dump Truck doorrijden
Net zo iets raars gebeurd. Ga naar Online, spawn in mijn appartement. Vervolgens naar mijn garage, blijkt het een andere garage te zijn, ik denk shiiiit daar gaan mn auto's. Maar er stond wel een cheetah ineens. Daar even mee gaan rijden, kom ik mijn garage weer binnen EN YESSSS al mijn auto's weer, plus de Cheetah. Geswitched naar een andere sessie en ben nu een Cheetah rijker
PSN: MrMistral
Vraag me af of er nu iemand een Cheetah mist

I served in a company of heroes.
Gisteren stond ik in een gesloten game met vrienden even stil in mijn auto omdat ik telefoon kreeg (niet ingame
)
Een van mn vrienden dacht leuk te zijn om mij met een cargobob op te tillen en hoog de lucht in te tillen.
Ik gooi vanuit mijn auto een sticky bomb tegen de onderkant van zijn cargobob zonder dat hij het door heeft, jump uit mijn auto (had een parachute), en al skydivend blaas ik de stickybomb op
Een van mn vrienden dacht leuk te zijn om mij met een cargobob op te tillen en hoog de lucht in te tillen.
Ik gooi vanuit mijn auto een sticky bomb tegen de onderkant van zijn cargobob zonder dat hij het door heeft, jump uit mijn auto (had een parachute), en al skydivend blaas ik de stickybomb op
oO dacht dat banken niet kondenKraziey schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:58:
Kan ook (nog) niet, maar we zaten een beetje te kloten in die bank hehe
Gister ook even met de military cargobob gespeeld, en wat medetweakers een lift gegeven :-0 best lachen.
een brandweer wagen opgepakt en geprobeerd te laten vallen op iemand met een bounty op z'n hoofd. Net mis helaas, vraag me af of ik die bounty zou hebben geclaimed op deze manier ;-)
een brandweer wagen opgepakt en geprobeerd te laten vallen op iemand met een bounty op z'n hoofd. Net mis helaas, vraag me af of ik die bounty zou hebben geclaimed op deze manier ;-)
PS4: DonSigario
Verwijderd
Om snel nog wat cash te farmen heb ik een nieuwe farm routine gevonden. Je kunt via het menu continue de missie ''Coveted'' hosten welke je binnen 5 minuten kan clearen met een payout van 12k per keer. Wat je doet is als volgt:
- Je gaat eem klein stukje de berg af waar je begint, daar staat een auto. Snipe de man naast die auto.
- Rij met deze auto de berg af en crash hem in de auto die rechts langs de kust op de heuvel staat.
- Stap uit en schiet de mensen om je heen neer, dat zijn er 2 a 3 misschien.
- Wacht tot de cargobob land en schiet de piloot dood zodra hij uitstapt.
- Neem de heli en vlieg heel snel naar de container terwijl je van alle kanten wordt beschoten.
- Vlieg nu naar de bestemming en crash gewoon met volle vaart op de gele spot, mission passed!
Reward is dus 12k cash en 1500 RP voor normal of 2000 RP voor hard.
Requires rank 36.
- Je gaat eem klein stukje de berg af waar je begint, daar staat een auto. Snipe de man naast die auto.
- Rij met deze auto de berg af en crash hem in de auto die rechts langs de kust op de heuvel staat.
- Stap uit en schiet de mensen om je heen neer, dat zijn er 2 a 3 misschien.
- Wacht tot de cargobob land en schiet de piloot dood zodra hij uitstapt.
- Neem de heli en vlieg heel snel naar de container terwijl je van alle kanten wordt beschoten.
- Vlieg nu naar de bestemming en crash gewoon met volle vaart op de gele spot, mission passed!
Reward is dus 12k cash en 1500 RP voor normal of 2000 RP voor hard.
Requires rank 36.
Netjes, enig idee welke level requirement die missie heeft?
Gisteren een vriend van me met Jos survival laten doen.
Wat een bazen
Leuk om te zien.
Wat een bazen
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Verwijderd
Ik heb de requirements even toegevoegd, het schijnt een rank 36 missie te zijn.Feihcretsam schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:02:
Netjes, enig idee welke level requirement die missie heeft?
Ik was gister met 2 GOTPers, survival kwamen niet verder dan wave 5 iedere keer.
Ik ben ook maar level 17 en hun ook zoiets. Was wel effe lachen met racen boys
Ik ben ook maar level 17 en hun ook zoiets. Was wel effe lachen met racen boys
Hoe zit het precies met die bounty en die kerels die je op iemand af kan sturen?
Ik had gisteren een 9K bounty, en van die NPC's achter me aan. na een stuk of 15 te hebben afgeschoten toch dood gegaan, is dan die bounty ook al weg?
Ik had gisteren een 9K bounty, en van die NPC's achter me aan. na een stuk of 15 te hebben afgeschoten toch dood gegaan, is dan die bounty ook al weg?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Die dogfight missie met die jets is echt awesome! Ben er niet echt goed in en wordt voornamelijk gewoon keihard neergeknald. Maar andere mensen zien vliegen is ook erg tof.
Bij één van mijn vrienden was zijn jet geraakt maar niet ontploft dus hij sprong eruit. Eenmaal op de grond probeerde hij die laatste gast in zijn jet nog af te maken. Die gast vliegt op het af en schept hem keihard met zijn vleugel waardoor hij de lucht in vliegt; LOSER.
Bij één van mijn vrienden was zijn jet geraakt maar niet ontploft dus hij sprong eruit. Eenmaal op de grond probeerde hij die laatste gast in zijn jet nog af te maken. Die gast vliegt op het af en schept hem keihard met zijn vleugel waardoor hij de lucht in vliegt; LOSER.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Oooooo. Haha, ik dacht al. Je zei alleen niks dus vandaag dat ik je achterna kwamL1nt schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:12:
Sorry creapYYY. Schoot je neer door auto aim. Was niet de bedoeling
Gisteren twee keer een survival gestart en beide keren eruit gegooid, gelijk een melding wanneer ik dat vaker ga doen ik een bad sport 'label' krijg. Hebben jullie dat ook wel eens? Vanavond nog eens kijken.
Ik heb gister een bounty zelfs overleeft. Die bounty had ik afgelopen maandag opgelopen door een auto van een NPC te jatten.
Kreeg ik gisteren ineens een bericht, je bounty is gone:)
Kreeg ik gisteren ineens een bericht, je bounty is gone:)
En bad sport tot zondag
Ergens kan ik me er totaal niet meer druk over maken, lol was er toch al vanaf. En survivals doen ze daar ook, net zo serieus, kan er wel mee leven.
Maarja, ik heb in iedergeval de Asea, het was het waard
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Precies, Dunce Town is niet eens zo slecht. Genoeg spelers die een missie serieus spelen. het enige is dat je niet met vrienden kan spelen tot de dunce timer afgelopen isSinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:39:
En bad sport tot zondagErgens kan ik me er totaal niet meer druk over maken, lol was er toch al vanaf. En survivals doen ze daar ook, net zo serieus, kan er wel mee leven.
Daarom, eerste survival meteen level 9.
Maar zitten gasten daar die nog steeds alles opblazen, die zullen wel een timer van weken hebben
Maar zitten gasten daar die nog steeds alles opblazen, die zullen wel een timer van weken hebben
Verwijderd
Als het goed is krijg je geen time extended als je nog meer personal vehicles opblaast in dunce town. Ik meen toen nog opzettelijk een aantal personal vehicles daar te hebben gesloopt en er kwam toen geen tijd bij. Dus je mag dan twee dagen gewoon helemaal uit je dak gaan
Nah, speel toch niet zoveel, dus enkel wat kleine missies en survival, om weer centjes te verdienen
Was jij nu helemaal opnieuw begonnen of heb ik iets anders gemist btw? Zag dat je opeens level 3 ofzo was.SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:55:
Daarom, eerste survival meteen level 9.
Karremania was jij toch?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat was mijn 2de character om die Asea te bemachtigen, helaas is bad sport dus gamertag based en niet character basedL1nt schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:07:
Was jij nu helemaal opnieuw begonnen of heb ik iets anders gemist btw? Zag dat je opeens level 3 ofzo was.
Karremania was jij toch?
Deze auto is dat, kan je enkel halen uit tutorial stukje (racen tegen lamar - juiste auto kiezen).

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2013 10:12 ]
Hoezo, je hebt toch lekker kunnen spelen. Geld is niet de hoofdzaak, het spel spelen en plezier hebben is de hoofdzaak, geld komt dan vanzelf hoef je niks speciaals voor te doen behalve te spelen, over paar dagen of weken weet je niet wat je met je geld moet doen, en dat alles met plezier bereikt zonder grinden/farmen, puur door gewoon zo nu en dan uurtje lekker met wat vrienden of tweakers spel doen. Pak elke dag 50 a 100K door gewoon te spelen wat ik leuk vind.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 23:49:
Ammo kost me hoogsten 1K per dag, weet niet hoe mensen omgaan met hun ammo, armor koop ik uiteraard niet, niet nodig.
Edit/
In SP zul je wel helemaal gebaald hebben dan, kreeg je vaak niet eens uitbetaald voor missie, werd je weer opgelicht door FIB of iemand anders.
[ Voor 8% gewijzigd door mad_max234 op 25-10-2013 10:12 ]
Armor niet nodig? Dat trek ik toch in twijfel. Die heeft me regelmatig gered van een instant death
Ammo kosten loopt al snel op zodra je continu je assault rifle en SMG opnieuw moet vullen.
Beste manier om $$ te verdienen is in mijn ogen nog steeds races (als je een beetje goed bent), als je continu als 1e t/m 3e binnen komt krijg je redelijk wat binnen en je geeft 0,0 uit omdat je niks nodig hebt aan repairs of ammo.
Survival is ook prima te doen zolang je tot wave 9/10 komt, dan houd je er ook goed geld aan over.
Beste manier om $$ te verdienen is in mijn ogen nog steeds races (als je een beetje goed bent), als je continu als 1e t/m 3e binnen komt krijg je redelijk wat binnen en je geeft 0,0 uit omdat je niks nodig hebt aan repairs of ammo.
Survival is ook prima te doen zolang je tot wave 9/10 komt, dan houd je er ook goed geld aan over.
[ Voor 10% gewijzigd door Baroshir op 25-10-2013 10:15 ]
Dit zou wel verklaren waarom ik laatst 1 van mijn auto's uit de garage miste
PSN: fonsmeister
Mag ik vragen welk level jij bent?mad_max234 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:11:
[...]
Hoezo, je hebt toch lekker kunnen spelen. Geld is niet de hoofdzaak, het spel spelen en plezier hebben is de hoofdzaak, geld komt dan vanzelf hoef je niks speciaals voor te doen behalve te spelen, over paar dagen of weken weet je niet wat je met je geld moet doen, en dat alles met plezier bereikt zonder grinden/farmen, puur door gewoon zo nu en dan uurtje lekker met wat vrienden of tweakers spel doen. Pak elke dag 50 a 100K door gewoon te spelen wat ik leuk vind.
Ammo kost me hoogsten 1K per dag, weet niet hoe mensen omgaan met hun ammo, armor koop ik uiteraard niet, niet nodig.
Edit/
In SP zul je wel helemaal gebaald hebben dan, kreeg je vaak niet eens uitbetaald voor missie, werd je weer opgelicht door FIB of iemand anders.
Op bepaalde missies bij de 45+ die je namelijk krijgt ben je regelmatig wel 2 a 3 keer bezig om een missie te halen, met soms redelijk wat gebruik van ammo en andere shit, dan zit je echt al snel boven de 2.5K die dan nogal karig is voor het gedane werk.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Als je explosives gebruikt in missies dan tikt dat ook aardig aan de kosten. Je grenade launcher compleet vullen kost 5k, stickes ben je ook al gauw zoiets kwijt als je daar veel van rond gooit. Granaten 250 per stuk is ook al snel een leuk bedrag. Dus als je echt met zwaar spul gaat spelen ben je al gauw tussen de 5k en 10k kwijt.
Nee armor is meestal niet nodig, heb nog nooit gekocht. Ammo kan je prima gratis krijgen door eerst gang war of zo te doen met je pistool. Pistool kogels kosten niks, maar meestal zit die toch al vol, dus gebruik ik die om beter ammo te krijgen.Baroshir schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:14:
Armor niet nodig? Dat trek ik toch in twijfel. Die heeft me regelmatig gered van een instant deathAmmo kosten loopt al snel op zodra je continu je assault rifle en SMG opnieuw moet vullen.
Ik verdien geld zat om spel te kunnen spelen, heb geen enkele race gedaan(op de eerste na) en heb veel plezier in het spel en zal voorlopig ook blijven als halveren ze het geld nog keertje, maakt mij niks uit omdat geld bijzaak is en ik weet dat ik straks veel te veel zal hebben om het ooit nog op te krijgen.
Afhankelijk wat je doet, maar 1 RPG en je bent 1K lichter. 2 Sticky erbij, granaatje, hoppa, weer 1K. Combat MG erbij, 237 per 2clip, survival schiet ik er ook rustig ~1500 doorheen. Beetje survival kost mij makkelijk 3-4k, dan moet ik wel voorbij wave 6 komen.mad_max234 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:11:
En zonder armor zijn er diverse missies waar ze gewoon je nagenoeg 1shotten, quary quary schiet de AI ziekelijk scherp, survival vanaf 7, death from above, four trailer (als je in 1x doorrijd), jatten van die bikes, genoeg missies waar je die extra paar hits erg goed kan gebruiken.
Plus nog de gankers zonder geld, mag je zelf je auto betalen, Cheetah van de verzekering terughalen is niet goedkoop
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2013 10:21 ]
Ja maar die dingen ga je toch niet aan de lopende band kopen, als ze nodig zijn zoals in missie kan je ze in missie zelf vinden. Bijv bij suvival kan je ook racketwerper vinden, geen rede om hem te kopen dus.
Enige wat ik zorg dat altijd meer dan 1000 kogels opzak hebt voor smg.
Nu snap ik wel waarom jullie steeds geld te kort komen, geven gewoon te veel uit aan zaken die niet nodig behoren te zijn.
Edit/
Je weet dat er kratten zijn met ammo en geld?
Enige wat ik zorg dat altijd meer dan 1000 kogels opzak hebt voor smg.
Nu snap ik wel waarom jullie steeds geld te kort komen, geven gewoon te veel uit aan zaken die niet nodig behoren te zijn.
Edit/
Je weet dat er kratten zijn met ammo en geld?
[ Voor 6% gewijzigd door mad_max234 op 25-10-2013 10:26 ]
"niet nodig zijn" vind ik dan een groot woord. Iedereen speelt op een andere manier, dat jij niet als Rambo hoeft rond te rennen betekent het niet dat anderen dat ook niet willen
Is nog steeds niet nodig, kan zonder ook. Dat is niet persoonlijk of zo, dat zijn feiten, of elke persoon zo speelt dat is andere verhaal, maar feit is dat het ook zonder al dat geld uit te geven prima gaat, uit eigen ervaring. 
Edit/
En ik kan prima rambo spelen, maar niet op kosten van mijzelf, heb uiteraard gewoon alle wapen die jullie ook hebben maar koop ze niet, althans zo min mogelijk, moet meestal wel wat eigen ammo erbij leggen, maar zorg dat het ammo is voor pistool of smg.
Edit/
En ik kan prima rambo spelen, maar niet op kosten van mijzelf, heb uiteraard gewoon alle wapen die jullie ook hebben maar koop ze niet, althans zo min mogelijk, moet meestal wel wat eigen ammo erbij leggen, maar zorg dat het ammo is voor pistool of smg.
[ Voor 36% gewijzigd door mad_max234 op 25-10-2013 10:31 ]
Geen idee waarom mensen tijdens survival ammo gaan kopen. Die poppekes droppen ook ammo he.. Als ik een ronde survival heb gedaan is mijn ammo voorraad weer flink gevuld. Start dan ook bijna altijd met een survival als ik begin met spelen.
Overigens gebruik ik eerste drie rondes alleen me pistol. Misschien dat dat ook wel een verschil maakt.
Overigens gebruik ik eerste drie rondes alleen me pistol. Misschien dat dat ook wel een verschil maakt.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Feit is ook dat de huidige payout van sommige jobs gewoon zwaar onder de maat is in verhouding met wat je er voor uitvoert. Ongeacht welke manier je speelt
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Laten we het erop houden, jij houd er een andere speelstyle aan over.
GTA is voor mayhem en over the top, niet zuinig en salvaging. In huidig klimaat wil ik iemand zien die een supercar volledig tuned, 1 van de heli's én 10car appartement bij elkaar weet te krijgen. Met je 50-100k per dag, ben je al weekje of wat zoet.. dit is geen MMO waar je voor de epicz 4 weken moet raiden..
GTA is voor mayhem en over the top, niet zuinig en salvaging. In huidig klimaat wil ik iemand zien die een supercar volledig tuned, 1 van de heli's én 10car appartement bij elkaar weet te krijgen. Met je 50-100k per dag, ben je al weekje of wat zoet.. dit is geen MMO waar je voor de epicz 4 weken moet raiden..
Mag je ammo ook houden bij suvival? Bij mij verdween in ieder geval wel de wapen die ik nog niet vrij had gespeeld, maar op ammo va de andere wapens heb ik niet zo opgelet.Michaelg schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:32:
Geen idee waarom mensen tijdens survival ammo gaan kopen. Die poppekes droppen ook ammo he.. Als ik een ronde survival heb gedaan is mijn ammo voorraad weer flink gevuld. Start dan ook bijna altijd met een survival als ik begin met spelen.
Nee dat is mening geen feit.Bokkie schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:32:
Feit is ook dat de huidige payout van sommige jobs gewoon zwaar onder de maat is in verhouding met wat je er voor uitvoert. Ongeacht welke manier je speelt
Race farming moeten gewoon ook aangepakt worden wat mij betreft, meeste gasten doen race alleen om geld niet omdat ze races zo leuk vinden, sterker nog ze vinden het soms oer vervelend.

Dat is jou mening, en geloof me maar ik breng veel chaos en mayhem, maar niet op kosten van mijzelf, al het ammo wat ik bij elkaar raap schiet ik uiteraard ook gewoon op, op alles wat los en vast zit.SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:34:
Laten we het erop houden, jij houd er een andere speelstyle aan over.
Ja dat is ook mij de bedoeling om weken zoet mee te zijn, of beter gezegd maanden. Maar met huidig snelheid heb ik alles binnen week of twee, veel te vroeg voor dit type spel, R* gaat niet rijk worden met dit spel, wie gaat er nu geld kopen als je binnen twee weken alles kan hebben.
Edit/
Inderdaad is een MORPG en geen MMORPG. En is wel degelijk de bedoeling om er weken al dan niet maanden mee zoet te zijn, R* is niet eens begonnen met update cyclus van nieuwe content, ze is nog bezig om alles stabiel te krijgen, dan komt alles er weer in wat er in moest zitten vanaf het begin en daarna zal er periodiek content toegevoegd worden, weet niet of content altijd gratis blijft maar eerste uitbreiding The Beach Bum Pack zal wel gratis zijn.
[ Voor 73% gewijzigd door mad_max234 op 25-10-2013 11:05 ]
Ammo van de wapens die je gekocht hebt, mag je houden. Rest natuurlijk niet.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Soms kan je ze nog een tijdje houden, maar op een gegeven moment zijn ze weer weg.Michaelg schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:10:
Ammo van de wapens die je gekocht hebt, mag je houden. Rest natuurlijk niet.
Ik racede eigenlijk alleen maar om die upgrades vrij te spelen, maar nu ontdekt dat als je met z'n tweeen rijdt het toch makkelijk geld verdienen is. Gister waren er weer wat Noobs aan het crashen... tja, ze gingen tegen de richting in rijden om tegen de andere aan te knallen... En ik werd eerste... gewoon een beetje aanpassen aan die lui, en kregen ze een mooie middelvinger :-)
Kwam er ook achter dat afhankelijk van je Laprecord je wordt gepositioneerd. Ik sta meestal nu vooraan, en gebeuren de ongelukken achteraan, zolang ze niet ik je slipstream zitten
Kwam er ook achter dat afhankelijk van je Laprecord je wordt gepositioneerd. Ik sta meestal nu vooraan, en gebeuren de ongelukken achteraan, zolang ze niet ik je slipstream zitten
Blijf het wel bizar vinden haha!fonsmeister schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:16:
[...]
Dit zou wel verklaren waarom ik laatst 1 van mijn auto's uit de garage miste
PSN: MrMistral
Bensimpel
Positieve meneer
mad_max234:
Er zijn genoeg mensen die dat wel doen, en dan nog, straks krijgen we extra content packs, beach bum is gratis, maar de volgende?
Er zijn genoeg mensen die dat wel doen, en dan nog, straks krijgen we extra content packs, beach bum is gratis, maar de volgende?
[ Voor 5% gewijzigd door Bensimpel op 25-10-2013 11:24 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit is op z'n best een TPS, het mist teveel factoren van RPG. Een TPS heeft wel een 'progressie', maar de core-focus is competitief/co-op spelen, minder op progressie en stats. Beste vergelijking is nog APB, welke een compleet rank-combat systeem heeft waar GTA nog veel van te leren heeft. Mooi punt is bv deathmatch en LTS, waar rank1 pistoolventje gewoon tegen een 120 minigunner speelt.mad_max234 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:36:
Edit/
Inderdaad is een MORPG en geen MMORPG. En is wel degelijk de bedoeling om er weken al dan niet maanden mee zoet te zijn, R* is niet eens begonnen met update cyclus van nieuwe content, ze is nog bezig om alles stabiel te krijgen, dan komt alles er weer in wat er in moest zitten vanaf het begin en daarna zal er periodiek content toegevoegd worden, weet niet of content altijd gratis blijft maar eerste uitbreiding The Beach Bum Pack zal wel gratis zijn.
En maanden zoet? Zoals het er nu voor staat, zonder heist/etc, ben ik binnen 2 maanden klaar met deze game. En ik niet alleen, ook binnen de crew zie je steeds minder mensen 'actief' spelen. Co-ops zijn simpel en karig, survival is cheap-AI-zut, freeroam is gemiddeld gank-fest (en retarted bad sport systeem) en appartementen hebben toegevoegde waarde rond het 0-punt. Tuurlijk binnen een crew is het leuk en alles, maar ik kijk ook naar het gehele plaatje, mensen zonder crew of weinig friends (die draaien op randoms).
En rockstar wordt wel rijk, 10 euro voor 1 miljoen, diezelfde miljoen waar jij 10 avonden mee bezig bent, als zij straks losse huizen toevoegen van ~1-2 miljoen, flink cachen voor Rockstar.
Zelfs voor de grap wat leuke 'vlieg er eens uit en blaas zut op' (BF3 style) kost je duizenden, badsport én bovennatuurlijke politie. Voor die mogelijke TWKRvsGOTX moet je zelfs een regel stellen dat je geen personal cars mag gebruiken, anders eindig je zonder geld én iedereen in badsport.
En al die nieuwe features en DLC krijgen allemaal vertraging omdat ze hun hele anti-cheat totaal niet op orde hebben. Glitches, exploits, file-mods, mensen willen gewoon auto's pimpen en met paar duizend per race/missie, zullen ze naar zulke dingen grijpen. Zij zijn de komende tijd nog wel bezig met damage-control, voordat ze uberhaubt met iets nieuws komen.
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2013 11:34 ]
Niet om het 1 of ander maar met de kills die ik in een potje survival maak ben ik toch al snel een kogeltje of 1500 aan ammo kwijt. En dan pak ik tussen de waves door ook nog ammo op.
dus hoe sommige een survival kunnen doen zonder veel ammo kwijt te zijn is mij een raadsel.
Of je maakt natuurlijk gewoon niet zoveel kills
dus hoe sommige een survival kunnen doen zonder veel ammo kwijt te zijn is mij een raadsel.
Of veel headshots maken.servival7 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:32:
Niet om het 1 of ander maar met de kills die ik in een potje survival maak ben ik toch al snel een kogeltje of 1500 aan ammo kwijt. En dan pak ik tussen de waves door ook nog ammo op.
Verwijderd
Of gewoon rijk zijn en geen donder geven om geld te verspillen aan ammo en dus gewoon lekker killen en niks oprapen op minigun en rpg na teminste
Nee jij liep t cola apparaat te bewaken, en wij liepen alle kills te makenmad_max234 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:27:
Is nog steeds niet nodig, kan zonder ook. Dat is niet persoonlijk of zo, dat zijn feiten, of elke persoon zo speelt dat is andere verhaal, maar feit is dat het ook zonder al dat geld uit te geven prima gaat, uit eigen ervaring.
Edit/
PSN: Wauzer010
Gewoon na 3 seconden dood gaan, redt je t makkelijk met je ammoservival7 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:32:
PSN: Wauzer010
Weet iemand hoe het zit met Auto-aim?
Kun je het uitzetten? En zo ja, hebben andere spelers in TDM dan ook geen Auto-aim?
Ik vind het wel handig, maar zo krijg ik dus geen headshots. Het is me iets te simpel. Bukken, shieten, bukken schieten... Wel leuk maar geen kunst aan natuurlijk.
Kun je het uitzetten? En zo ja, hebben andere spelers in TDM dan ook geen Auto-aim?
Ik vind het wel handig, maar zo krijg ik dus geen headshots. Het is me iets te simpel. Bukken, shieten, bukken schieten... Wel leuk maar geen kunst aan natuurlijk.
ongeveer de helft van mijn kills zijn headshots als ik de socialclub site mag geloven.
Ik heb weinig zin om elke keer een wauzertje te maken om ammo te besparen.wauzer schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:44:
[...]
Gewoon na 3 seconden dood gaan, redt je t makkelijk met je ammo
Ja dat heb ik ook ervaren, weet alleen nog niet helemaal hoe het zit. Maar volgens mijn mag je ze houden zolang je ammo hebt of je sessie verlaat. Zodra ammo op is verdwijnt je wapens wat je nog niet had gekocht. En als je dood gaat ben je ze ook kwijt, al weet ik dat niet 100% zeker, zal er de volgende keer opletten.Gertjuhjan schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:12:
[...]
Soms kan je ze nog een tijdje houden, maar op een gegeven moment zijn ze weer weg.
@Repelsteelke
Gewoon eerst mikken en dan beetje omhoog doen en dan pas schieten. Auto aim lock niet je handmatige aim, je kan gewoon nog bijsturen. En lijkt me dat je aim instellingen alleen voor jezelf kan instellen.
Edit/
Klopt, maar je kan er minimaal 1500 of meer vinden, gewoon als laatste man in leven is van wave gaan zoeken, hem niet doden maar eerst alle ammo verzamelen. Dan hem doden en dan de ammo en armor verzamelen wat spawned. Ik ben nooit meer kwijt dan 1K aan ammo voor suvival, vaak niet eens wat heb nog ammo wat ik verzameld heb via gang war.servival7 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:32:
Edit/
Zijn per wave gemiddeld 20 vijanden, minimale wat je nodig hebt met 4 spelers zijn ieder 5 kogels(rifle), per wave. Dan doe je het wel heel goed, allemaal headshots. Als dolle dwaas overal op schieten, magazijn leeg schieten op iemands body armor kost nu eenmaal veel kogels. Niet dat dat heel realistisch is dat je alleen headshots maakt, dat is het andere uiterste natuurlijk, maar tussenweg is wel realistisch.
[ Voor 45% gewijzigd door mad_max234 op 25-10-2013 12:08 ]
Moet je naar de singleplayer gaan en dan in de settings aim assist uit zetten. Daarna wordt je voortaan in sessies gezet met mensen zonder aim assist.Repelsteelke schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:47:
Weet iemand hoe het zit met Auto-aim?
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.