Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij zijn die niet veel te tunen, ik heb de cabrio versie, daar kan je nog paar dingen mee. Maar vind de 'customisation' bij bepaalde auto's behoorlijk slecht.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:22

Roshnak

PSN: Roshgill

Heeft iemand al de eerste 250K gekregen? Ik heb namelijk nog niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Roshnak schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:19:
Heeft iemand al de eerste 250K gekregen? Ik heb namelijk nog niks...
Nope, nog niemand over gehoord ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Niemand heeft dat nog gehad. Komt pas met de volgende update volgens mij (1.05) dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
WeAreLegion schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:34:
Niemand heeft dat nog gehad. Komt pas met de volgende update volgens mij (1.05) dan.
Nee het zou met de update 1.04 komen...

In order to qualify for the GTA$500,000 deposit in your in-game bank account.
Players will first have to install a forthcoming GTAV title update which we expect to happen next week. That title update (1.04) is expected to fix the remaining instances of issues that have caused vehicle purchase loss and will also enable the functionality through which we’ll be providing this GTA$ stimulus cash to players.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 18:44
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2707/Pad-p9seo0ivpuIMkpWI0g/0_0.jpg

Duuuude

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:46
Ienni1983 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:57:
[...]

Players will first have to install a forthcoming GTAV title update which we expect to happen next week. That title update (1.04) is expected to fix the remaining instances of issues that have caused vehicle purchase loss and will also enable the functionality through which we’ll be providing this GTA$ stimulus cash to players.
1.04 maakt het mogelijk om de die $ 250.000 bij te schrijven, er staat niet dat deze ook direct mee komt...

Volgens het laatste nieuwsbericht op de R* site (Klikkerdeklik) wordt nog bekend gemaakt wanneer dat geld komt:
We thank you for your understanding and patience and please stay tuned this week for more information including timing of the first GTA$ Stimulus Package deposit and the forthcoming new content such as the Beach Bum Pack, Content Creator and Heists.

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:17:
[...]

1.04 maakt het mogelijk om de die $ 250.000 bij te schrijven, er staat niet dat deze ook direct mee komt...

Volgens het laatste nieuwsbericht op de R* site (Klikkerdeklik) wordt nog bekend gemaakt wanneer dat geld komt:

[...]
klopt..

Zometeen maar even die crappy headset weer aansluiten, aangezien mijn G930 helaas niet werkt :(

[ Voor 11% gewijzigd door Ienni1983 op 23-10-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ben geen Bad Sport meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 19:55
Saving failed. Liggen de game services er weer uit? Zo plots tijden online game..

[ Voor 22% gewijzigd door Hoyden op 23-10-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cypr
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-08 15:11
Ienni1983 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:19:
[...]

klopt..

Zometeen maar even die crappy headset weer aansluiten, aangezien mijn G930 helaas niet werkt :(
Ik stond op het punt een G930 aan te schaffen gezien ik wel eens wil ervaren hoe het is om zo te gamen en natuurlijk de mic functie. Maar ik zag dat het niet soepeltjes ging voor de PS3 dus heb besloten de Turtle Beach Ear Force PX5 te kopen. Eens kijken of het wat gaat worden :)

PS: Weet iemand of je, als je de persoon in de auto doodschiet, geen bounty meer kan krijgen voor t jatten van de wagen? Ik heb t 1 keer meegemaakt dat ik nog een bounty kreeg maar veeeel minder dan normaal.

Life goes on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Hoyden schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:52:
Saving failed. Liggen de game services er weer uit?
Kreeg ik hier net ook heel even, maar meteen daarna, saving succesfull...

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Kan je me nog een keer inviten PSycho? M'n internet lag eruit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Zit ff in een missie, daarna invite ik je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Jo thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:26:
Zit ff in een missie, daarna invite ik je :)
En daarna leaved hij weer want... opnieuw bad sport :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Nooit meer Bad Sport voor mij.... Wat is dat kut....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:34
Cypr schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:54:
[...]

Ik stond op het punt een G930 aan te schaffen gezien ik wel eens wil ervaren hoe het is om zo te gamen en natuurlijk de mic functie. Maar ik zag dat het niet soepeltjes ging voor de PS3 dus heb besloten de Turtle Beach Ear Force PX5 te kopen. Eens kijken of het wat gaat worden :)

PS: Weet iemand of je, als je de persoon in de auto doodschiet, geen bounty meer kan krijgen voor t jatten van de wagen? Ik heb t 1 keer meegemaakt dat ik nog een bounty kreeg maar veeeel minder dan normaal.
Turtle Beach heb ik niet zulke goede ervaringen mee. Nu 2x de Ear Force PX5 gehad, en beide gingen aardig snel kapot. Ook voelt ie behoorlijk goedkoop aan voor wat je betaald hebt.

Heb nu al een hele lange tijd de Logitech F540, en dat is echt een top headset! Ook de Logitech service is top. Tijdje terug was de adapter stuk gegaan, door me eigen domme fout. Logitech gebeld of ik misschien via hun een nieuwe adapter kon krijgen. Werd me gevraagd naar het serie nummer en bestel nummer (via hun webshop besteld), en kreeg meteen een compleet nieuw setje opgestuurd. Toen via eBay een nieuwe adapter gekocht, en me oude setje aan een maatje gegeven :+

Kortom: voor kwaliteit en service zou ik voor Logitech gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Hatsjoe schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:34:
[...]

Turtle Beach heb ik niet zulke goede ervaringen mee. Nu 2x de Ear Force PX5 gehad, en beide gingen aardig snel kapot. Ook voelt ie behoorlijk goedkoop aan voor wat je betaald hebt.

Heb nu al een hele lange tijd de Logitech F540, en dat is echt een top headset! Ook de Logitech service is top. Tijdje terug was de adapter stuk gegaan, door me eigen domme fout. Logitech gebeld of ik misschien via hun een nieuwe adapter kon krijgen. Werd me gevraagd naar het serie nummer en bestel nummer (via hun webshop besteld), en kreeg meteen een compleet nieuw setje opgestuurd. Toen via eBay een nieuwe adapter gekocht, en me oude setje aan een maatje gegeven :+

Kortom: voor kwaliteit en service zou ik voor Logitech gaan.
De F540 kan je indd ook voor de 360 gebruiken als je die hebt

en grappig genoeg ziet die er bijna hetzelfde uit als de G930 :P

[ Voor 3% gewijzigd door Ienni1983 op 23-10-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ik heb wat geluk gehad wat betreft autos, de ratloader binnen 5 minuten gevonden en heb de schafter sedan en de auto van Michael in mn garage staan!

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ienni1983 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:57:
[...]

Ja en de problemen zouden ook opgelost zijn bij 1.04, denk dat kans er is dat beide niet echt gehaald zijn/worden. :D

Komt wanneer het komt, niet eerder en niet later. :+

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Voor de verandering eens een LS Customs glitch waarmee je geen geld kan verdienen, maar wel lol mee kan hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:10
Iemand dat geld al ontvangen van rockstar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 12:05

ThomasXCI

Mine!

xeple schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:12:
Iemand dat geld al ontvangen van rockstar?
Nee, die is ook nog niet gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed ik wordt helemaal gek.
ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om online te gaan krijg steeds de melding dat de rockstar serrver niet bereikbaar zijn.wat doe ik hier verkeerd??
xbox 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:21:
goed ik wordt helemaal gek.
ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om online te gaan krijg steeds de melding dat de rockstar serrver niet bereikbaar zijn.wat doe ik hier verkeerd??
xbox 360
probeer dns trucje eens, zijn mensen die melden dat problemen dan opgelost zijn.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_max234 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:35:
[...]

probeer dns trucje eens, zijn mensen die melden dat problemen dan opgelost zijn.
dns truckje?? ken ik niet vertel me aub wordt er gek van dat bij vrienden het foutloos werkt en bij mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Da dum tssss... verveling alom @ GTAO :')

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8865/v6vFxcs86kKKnj28HLcNYw/0_0.jpg
Anticlimax dat dat ding niet in m'n garage past :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:49
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:38:
[...]

dns truckje?? ken ik niet vertel me aub wordt er gek van dat bij vrienden het foutloos werkt en bij mij niet
Anders zoek je even op dns in dit topic..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:38:
[...]

Ik denk dat hij dit bedoeld.

Edit:

Raar genoeg werkt dit bij mij ook... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Heb net ook maar even crew color en embleem gekocht, alleen embleem zie ik niet echt op carbon motorkap, zonde van 25K. :D

Edit/
http://socialclub.rocksta...to/R1RqwemJmUKFiNp2yZj7pA

[ Voor 28% gewijzigd door mad_max234 op 23-10-2013 22:44 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:03:
[...]

Ik denk dat hij dit bedoeld.

Edit:

Raar genoeg werkt dit bij mij ook... :)
kan nu online nu alleen probleem met downloaden jobs |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Welke downloaden? Hoef niks te downloaden, neem aan dat je laden bedoeld?

Nog niet zo bekend met Tweakers. :D Boven elke topic zit zoekfunctie waarmee je door topic kan zoeken, dns invullen was voldoende geweest om alle posten te vinden. We gaan hier op GOT uit dat men zelf inzet toont, als men geen link geeft dan is kans groot dat het algemeen bekend is en er al tig posten over zijn gepost en je het binenn enkele seconden met zoekfunctie zelf kan terugvinden.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
mad_max234 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:05:

Nog niet zo bekend met Tweakers. :D Boven elke topic zit zoekfunctie waarmee je door topic kan zoeken, dns invullen was voldoende geweest om alle posten te vinden. We gaan hier op GOT uit dat men zelf inzet toont, als men geen link geeft dan is kans groot dat het algemeen bekend is en er al tig posten over zijn gepost en je het binenn enkele seconden met zoekfunctie zelf kan terugvinden.
Als je een missie van iemand anders wilt joinen of hosten wordt er wel degelijk "mission info" of "session information" gedownload. Staat gewoon duidelijk rechts onderin beeld. Als dat mislukt krijg je een zwart scherm met "Failed to download job. Return to GTA online".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Lol, ja dat is downloaden strikt genomen, dan zijn we door hele spel aan downloaden en uploaden, want is er altijd downstream en upstream permanent actief. Ik noen het laden, lobby laad niet goed, spel laad niet goed. Als ik zeg het spel download niet goed dan heb ik het over bestanden binnenhalen van het spel, zie de verwarring. :D

[ Voor 4% gewijzigd door mad_max234 op 23-10-2013 23:16 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik heb het niet over strikt of niet, ik zeg gewoon wat er op de TV staat, maar de verwarring is duidelijk en begrijpelijk, we bedoelen dus hetzelfde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

PsychoMantis_NL schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:17:
Ik heb het niet over strikt of niet, ik zeg gewoon wat er op de TV staat, maar de verwarring is duidelijk en begrijpelijk, we bedoelen dus hetzelfde :+
Je eerste fout, neem niks aan wat op TV staat! :P :+

Maar spel doet het voor rest wel, je ziet wel andere speler(witte puntjes op de map) in free roaming?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ghehe zoals het bij mij een paar keer voorgekomen is, kun je op zo'n moment prima free roamen, maar wanneer je, zoals paulsmid ook aangeeft, een job wil hosten/joinen doet zich dit probleem voor.

Dan kan de betreffende info (ik neem aan het syncen van de sessies) niet gedownload worden (ja dat houd ik er in :+), en wordt je dus weer teruggemikt naar (al dan niet dezelfde) free roam sessie waarin alles verder weer prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Dat heb ik nog niet meegemaakt, wel dat laden(ja er staat dan loading :P ) bleef hangen, bijvoorbeeld als uit missie kom, dan duurt het soms heel erg lang, teller loopt zelf terug onder de 0, word dan -1, -2, -3, etc :)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hatsjoe schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:34:
[...]

Heb nu al een hele lange tijd de Logitech F540, en dat is echt een top headset!
Zo eens, lang getwijfeld toendertijd aangezien hij al best lang zonder opvolging in productie was. Nu snap ik dat ze er gewoon weinig aan kunnen verbeteren. Hoop dan ook dat hij straks op de PS4 weer gaat werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
mad_max234 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:39:
Dat heb ik nog niet meegemaakt, wel dat laden(ja er staat dan loading :P ) bleef hangen, bijvoorbeeld als uit missie kom, dan duurt het soms heel erg lang, teller loopt zelf terug onder de 0, word dan -1, -2, -3, etc :)
Haha negatief heb ik nog niet gezien :')

Maar inderdaad, af en toe wil het laden na een missie wel eens erg lang duren, het probleem met het downloaden van de job info zit hier echter al voor, wanneer je van free roam naar missie wilt switchen.

offtopic:
Genoeg over het verschil tussen downloaden en laden nou? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ja dat was wel duidelijk dat ging om starten van missie, niet meegemaakt en hoop dat zo blijft, ze hebben genoeg gekloot bij R*. Hoop dat ze het bij GTA6 anders aanpakken mochten ze weer online versie willen inbouwen, doe dan op zijn minst paar beta weken of zo, zodat spel af is en grote problemen aan licht zijn gekomen en opgelost. 100% zekerheid heb je nooit maar grote structurele problemen komen meestal wel naar boven.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:16
Of dat als je 'gekickt wordt door anderen', een timeout krijgt(met PSN ingelogd blijvend?!) of iets dergelijks misgaat tijdens het laden je weer terug wordt gestuurd naar de singleplayer. Verplicht blijven kijken naar zo'n animatie van michael/franklin/trevor die je inmiddels al tig keer hebt gezien voordat je pas op start kunt drukken, om weer online te joinen.

Het is gewoon niet af, en mede daardoor lang zo leuk niet als iedereen gedacht had.
De eerste 20 levels was het leuk, voordat rockstar begon met het patchen van je geldinkomsten.

De Missies zijn te eenzijdig. Repo die auto daar, haal bij die gang een drugspakketje op en lever dat bij mij af, steel een auto/vliegtuig voor me, etc...

Daarnaast zou het veel logischer zijn om races, coop- en team vs teammissies en deathmatches apart te houden.

Allemaal leuk en aardig dat je online kunt tenissen en golfen, maar hoe vaak doe je dat nou echt? Ik heb 1 keer tegen een crewmember 'gegolfed', en hij leavde halverwege, omdat ik dat niet deed. Het tempo ligt veel te laag waardoor het al snel saai is, en je moet heel wat verschillende keren je bal in een hole zien te slaan, wat belachelijk lang duurt.

Er zijn natuurlijk ook leuke dingen zoals met de crew titans verzamelen, maar de 'core business' van gta online is niet zo spectaculair als aanvankelijk gedacht was door de grote hype.
Tijdens de eerste weken werd dit nog een beetje verbloemd door de serverproblemen, maar voor mij wordt nu wel duidelijk dat ze snel met nieuwe content moeten komen.

Wij willen HEISTS, Rockstar. Met fansoenlijke geldbedragen. Want elke driekwartier richting LS Customs rijden voor 3-7K wordt niemand vrolijk van. Noch van die missies die elke bijna keer hetzelfde zijn, maar toch net weer anders door een andere locatie te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_max234 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:05:

niet dus
Maar goed dns op 8.8.8.8 en 8.8.4.4 zetten werkte perfect moest alleen even xbox aan en uitzetten kwam ik later achter eindelijk kan ik nu online en jobs doen.stond echt job failed to download maar goed alles werkt super misschien een tip om bij begin postte zetten?
dankje voor de super tip zzieloks en slaapje _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
dutchgio schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 00:32:
Of dat als je 'gekickt wordt door anderen', een timeout krijgt(met PSN ingelogd blijvend?!) of iets dergelijks misgaat tijdens het laden je weer terug wordt gestuurd naar de singleplayer. Verplicht blijven kijken naar zo'n animatie van michael/franklin/trevor die je inmiddels al tig keer hebt gezien voordat je pas op start kunt drukken, om weer online te joinen.

Het is gewoon niet af, en mede daardoor lang zo leuk niet als iedereen gedacht had.
De eerste 20 levels was het leuk, voordat rockstar begon met het patchen van je geldinkomsten.

De Missies zijn te eenzijdig. Repo die auto daar, haal bij die gang een drugspakketje op en lever dat bij mij af, steel een auto/vliegtuig voor me, etc...

Daarnaast zou het veel logischer zijn om races, coop- en team vs teammissies en deathmatches apart te houden.

Allemaal leuk en aardig dat je online kunt tenissen en golfen, maar hoe vaak doe je dat nou echt? Ik heb 1 keer tegen een crewmember 'gegolfed', en hij leavde halverwege, omdat ik dat niet deed. Het tempo ligt veel te laag waardoor het al snel saai is, en je moet heel wat verschillende keren je bal in een hole zien te slaan, wat belachelijk lang duurt.

Er zijn natuurlijk ook leuke dingen zoals met de crew titans verzamelen, maar de 'core business' van gta online is niet zo spectaculair als aanvankelijk gedacht was door de grote hype.
Tijdens de eerste weken werd dit nog een beetje verbloemd door de serverproblemen, maar voor mij wordt nu wel duidelijk dat ze snel met nieuwe content moeten komen.

Wij willen HEISTS, Rockstar. Met fansoenlijke geldbedragen. Want elke driekwartier richting LS Customs rijden voor 3-7K wordt niemand vrolijk van. Noch van die missies die elke bijna keer hetzelfde zijn, maar toch net weer anders door een andere locatie te gebruiken.
Ik zie dat je lvl 36 bent. Ik weet niet of je in crew verband al veel missies van hogere levels hebt gedaan, maar ik vind de meeste missies na lvl 40 wel nice. Als je alles op hard speelt en missies met 1 of 2 man doet dan is de moeilijkheidsgraad een stukje hoger.

Die latere missies van Lester, Martin, Trevor en Ron zijn een stuk uitgebreider. Dan moet je eerst op A iets doen, dan door naar B en tot slot verder naar C. Bijvoorbeeld: Steel een Cargobob op de legerbasis. Zodra je op de basis komt krijg je 4 sterren. Als je die hebt afgeschud moet je naar een havengebouw om een container op te pikken. Dat gebouw is bewaakt met soldaten die goed kunnen mikken. Clean dat gebouw, rij met zo'n takelwagen een container naar buiten, koppel die container aan je Cargobob en breng hem naar Lester. Dat soort missies bevallen me prima en zijn leuk om te herhalen, in tegenstelling tot die simpele drugs pakketjes afleveren. Ja ik ben het met je eens dat meer content zeer welkom is, maar dat hoeven niet perse alleen heists te zijn. Graag ook meer missies van 't niveau van die missie uit m'n voorbeeld.

Momenteel is er echter nog zat te doen naar mijn mening. Zeker als je lvl 36 bent, dan komen er nog genoeg nieuwe moeilijkere missies. Ik vermaak me uitstekend. Begin de dag met het wegbrengen van een Felon GT voor het makkelijke geld. Ga dan een gang war doen, overval een winkel, doe een race, speel een missie, ga wat bounties hunten, speel een survival, doe wat parachute sprongen, lever in een volle server een high priority auto in van Simeon (altijd leuk als je met z'n vieren vecht daarom, steeds nieuwe situaties) en zet je console weer uit. Je bent ruim een uur bezig geweest en hebt iedere 5 minuten wat anders gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:09
mad_max234 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:15:
Lol, ja dat is downloaden strikt genomen, dan zijn we door hele spel aan downloaden en uploaden, want is er altijd downstream en upstream permanent actief. Ik noen het laden, lobby laad niet goed, spel laad niet goed. Als ik zeg het spel download niet goed dan heb ik het over bestanden binnenhalen van het spel, zie de verwarring. :D
Er staat dan ook gewoon downloading in beeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zooo gisteren helaas niet online kunnen komen doordat het allemaal een beetje uitliep op mijn werk, dus de xbox mensen die ik nog even toe moet voegen zal ik vanavond even toevoegen (zodat ze de mercs op me af kunnen sturen en ik die mesa 3 jeep kan kapen) mijn xbox gamerstag is trouwens niet vivaladen maar wapomoonman (wilde het veranderen naar vivaladen omdat ik die naam in de meeste games gebruik maar was helaas al bezet)

had nog wel gisteren die ford gt40 (bullit) in het wild gevonden maar kon niet de garage in helaas, die stond net als wel meer sports cars bij die kermis op de parkeerplaats, pak daar gewoon de sports cars om te kijken welke een beetje bij mijn rijstijl passen en vond hem eigenlijk wel heerlijk rijden! wil die comet en banshee ook nog testdriven in het wild zodat ik weet wat ik koop en mn zuurverdiende geld niet aan een slip-mobiel uitgeef!

enige minpuntje van de bullit : hij is te klein!!! de dames van lichte zeden kunnen je in de bullit alleen de 50 dollar behandeling geven! iemand trouwens een idee waarom die dames van lichte zeden na ehhh drie behandelingen gillend wegrennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De missies leveren inderdaad nu wel erg weinig op. Samen met nog een tweaker die Lester missie gedaan waar je verschillende politievoertuigen op verschillende locaties moet opblazen. Kost best wat tijd en ammo. Beloning: 2500,-.. Dan is het aantrekkelijker om een paar winkels te overvallen en dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Daarnaast, gister opgepikt door een andere tweaker en na wat rondrijden op weg gegaan naar een bounty. Komen we daar, speler weg... Ook geen melding... (chauffeur: dank voor het ritje!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 07:40:
De missies leveren inderdaad nu wel erg weinig op. Samen met nog een tweaker die Lester missie gedaan waar je verschillende politievoertuigen op verschillende locaties moet opblazen. Kost best wat tijd en ammo. Beloning: 2500,-.. Dan is het aantrekkelijker om een paar winkels te overvallen en dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Daarnaast, gister opgepikt door een andere tweaker en na wat rondrijden op weg gegaan naar een bounty. Komen we daar, speler weg... Ook geen melding... (chauffeur: dank voor het ritje!)
Met die missie kan je die gele bak verkopen voor 16k he :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 07:49:
[...]

Met die missie kan je die gele bak verkopen voor 16k he :P
Ha, meen je niet.. Ik zal Lester nog eens bellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ja, als je zeg maar daarna terug moet naar leser moet een persoon een andere auto pakken en naar lester gaan, de andere persoon blijft in die bak zitten en rijd richting strand ofzo, iig ver weg van lester vandaan.

Na afloop van de missie zal; die persoon nog steeds in de auto zitten, Naar LSC gaan en verkopen voor 16K dacht ik (wel netjes houden uiteraard :P )

Zelfde geld voor de missie van Martin "Out of court settlement" auto van de advocaat die je omlegt levert 22K op bij LSC

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 24-10-2013 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oow dat wist ik helemaal niet, weet wel dat ik steeds die missie krijg dat je die politie voertuigen m8et vernielen en dat ik hem mog niet voltooid heb, veel mensen hem geblokt hebben en dacht eerst dat ik die moest voltooien voor ik "a titan of a job" kon doen maar die schijnt gelukkig random te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-10 17:02

theezeefje

Poehee

Ik heb sinds gisteren een Sandking SWB, elke keer als ik deze mijn garage uit wil rijden, zit ik met het dak tegen de bovenkant van het rolluik aan.
Gevolg, Voorruit is al kapot voordat ik de weg op kan.

Is dit met een 'luxere' woning beter ? heb nu het huis met 10 garage (die van 200k$)

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de functie give cash uitgeschakeld of doe ik iets fout? Bij deze optie staat bij mij steeds dat het 'temporary unavailable' is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 08:45:
Is de functie give cash uitgeschakeld of doe ik iets fout? Bij deze optie staat bij mij steeds dat het 'temporary unavailable' is. :/
is mij ook nog nooit gelukt....

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 08:45:
Zou dat niet te maken kunnen hebben met die hack op de PS3 met die miljoenen die uitgedeeld zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde gisteren avond nadat ik rank 70 heb bereikt een tank kopen maar miste nog 150k. Een vriend wilde mij dat wel lenen maar het lukte dus niet. Helaas dus nog even geen pret met de tank. Hoe farm je het snelst 150k bij elkaar? Survival spelen? Die rondes duren wel vrij lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

American Cycle job gaat redelijk rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Mutatie schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 01:52:
[...]

Er staat dan ook gewoon downloading in beeld ;)
Lees ook even van de andere posten van gisteravond. :+

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theezeefje schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 08:43:
Ik heb sinds gisteren een Sandking SWB, elke keer als ik deze mijn garage uit wil rijden, zit ik met het dak tegen de bovenkant van het rolluik aan.
Gevolg, Voorruit is al kapot voordat ik de weg op kan.

Is dit met een 'luxere' woning beter ? heb nu het huis met 10 garage (die van 200k$)
Ik had dat probleem ook met de 2 car garage en heb nu een 10 car garage + apartement en dan heb je geen enkel probleem meer, heb zowel de Sandking swb als de Sandking XL en (de laatste heeft een dubbele cabine, verder hetzelfde) met de 10 car garage is het opgelost zowel met het naarbinnen als naarbuiten rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:47:
[...]
met de 10 car garage is het opgelost zowel met het naarbinnen als naarbuiten rijden
niet met de 10 car garage in het 200k of 205k appartement. (welke theezeefje dus ook heeft)
Daar heb je dat nog steeds. (schuine helling voor de garage ingang)

[ Voor 4% gewijzigd door M a r c o op 24-10-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

crap, dan ga ik maar verhuizen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:50:
[...]

niet met de 10 car garage in het 200k of 205k appartement. (welke theezeefje dus ook heeft)
Daar heb je dat nog steeds. (schuine helling voor de garage ingang)
oow ik heb nergens last van, weet uit mn hoofd niet welk apartement ik heb maar ik heb voornamelijk gekeken naar de ligging (ivm vlucht routes als ik achterna gezeten wordt) heb dat apartement een beetje bovenin vlak onder die vila wijk en beetje in het noord-midden vd map met die garage aan de zijkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-07 21:09
Vanaf welke prijsklasse heb je het juiste appartement voor de aankomende 'heists'? Kreeg laatst een smsje van lester daarover, dat ik een een duurder appartement moet hebben. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

ik hoop dat R* snel met die 2x 250k$ over de vloer komt, dan ga ik de grootste kopen, zit je altijd goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

theezeefje schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:23:
ik hoop dat R* snel met die 2x 250k$ over de vloer komt, dan ga ik de grootste duurste kopen, zit je altijd goed :D
ftfy Duurste is imho zonde van je geld, alle 10car garage appartementen zijn hetzelfde namelijk, behalve uitzicht, lokatie en aanrijroute van je garage

Ik heb hem uitgezocht op uitzicht, maar achteraf denk ik dat de bellangrijkste factor de aanrijroute/bereikbaarheid van de ingang van je garage is :) het is een ideale plek namelijk om cops kwijt te raken, naast de steegjes en lsc ingangen.

Dus wil je aan een hoofdweg zitten, met een brede ingang naar je garage,

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 24-10-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0cky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-04 20:09
Hmmm ik had gister last van een nieuw probleempje... Ik had eindelijk gevonden waar de zgn. Quick Job functie zat en gebruikte deze om een random race te joinen. De eerste keer ging het prima. De tweede keer kwam ik bij mij droom race: Coupe race of the Grand Tour (oid) met al 15 andere mensen in de lobby! Geweldig! De job launched uit eindelijk maar... Dit duurde erg lang en na een tijdje naar een zwart scherm gestaard te hebben kwam er het volgende bericht op mij scherm: "Time out. Sending you back to GTA V (single player dus!). Na al die geweldige laadschermpjes weer doorlopen te hebben om weer online te komen dus nogmaals geprobeert maar het is me daarna nog maar 1 keer gelukt om een Quick Job daad werkelijke te doen... De rest van de keren steeds die time-out...

Iemand ervaring hiermee? Eventueel een oplossing? Ik heb de DNS fix al in gebruik en verder daarna weinig tot geen connectie problemen meer gehad... Ik heb KPN als ISP en heb verder in de Experia box niks gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:17
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 08:50:
Ik wilde gisteren avond nadat ik rank 70 heb bereikt een tank kopen maar miste nog 150k. Een vriend wilde mij dat wel lenen maar het lukte dus niet. Helaas dus nog even geen pret met de tank. Hoe farm je het snelst 150k bij elkaar? Survival spelen? Die rondes duren wel vrij lang :P
Is het geld laten jatten met Lamar geen optie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even uitgezocht en ik heb één vd twee apartementen in de Tinsel towers, dat is niet die hele dure maar ook voorzien van een plan kamer voor de komende heists (en geen sandking probleempjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
CMos schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:29:
[...]

Is het geld laten jatten met Lamar geen optie? :P
Dit heb ik met dutchgio geprobeerd. Hij had meer als 11k op zak, ik stuur een mugger en die jat vervolgens 2000.

Dat geld kwam ook nog eens niet bij terecht, maar die gozer verscheen als rood rondje op de map. Hem killen (om dat geld te claimen) was volgens dutchgio lastig, aangezien die dude dwars door gebouwen heenrent :s

Ik heb het geld in ieder geval nooit gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 22:28
Gisteravond eens lang gepraat / gediscussieerd met Rosh en Psycho over GTAO en eigenlijk kwamen wij alle drie tot de conclusie dat er op dit moment in GTAO weinig nuttigs te doen is

1. Missies:
Zoals al eerder is aangegeven in dit forum is het nu totaal onaantrekkelijk om missies te doen. Per saldo levert dit te weinig geld op (denk aan te veel tijd / investering en wat het uiteindelijk oplevert), missies zijn erg herhaaldelijk / weinig origineel, vaak krijg je dezelfde missies van contacten.

2. Doel:
Er is weinig meer om naar toe te werken. Ik ben zelf nu lvl 55, heb 400K op de bank en bezit een appartement van 235K. Paar leuke auto's in mijn garage behalve een supercar die nog ontbreekt. Enige waar ikzelf nog naartoe kan werken is het kopen van een supercar (Adder, Cheetah etc) en levelen zodat ik andere missies kan krijgen. Maar 400K bij elkaar sparen met de payout's van nu is werkelijk geen doen en super - repetitief. (zie punt 1), zelfde geldt voor het levelen.

3.Content:
Persoonlijk voor mij is de content veel, maar veel van hetzelfde. Bikerace, Autorace, Bootrace, Luchtrace, Parachuterace, Fietsrace, Toiletrace... noem maar op. Deathmatches heb je ook al snel gezien (als je al genoeg man in een Deathmatch kan krijgen, is mij welgeteld 1x gelukt) en over Darten, Tennis en Golf wil ik niet eens beginnen.

4. Appartementen:
Appartement is leuk, maar that's it (op dit moment). Je kan er niets mee, prijsverschillen zijn naar mijn mening niet te rechtvaardigen, je kan het niet inrichten (veel te statisch) en je kan er niet in rennen!!! 8)7
Begrijp dat de appartementen een rol gaan spelen bij de Heists, maar op dit moment heb ik er gewoon spijt dat ik er al een gekocht heb. Had beter dat geld kunnen sparen totdat de Heists er echt zijn en een garage moeten kopen.

Ik denk dat R* snel moet gaan handelen in het toevoegen van meer content om zo de speler weer echt een doel te geven. Denk aan:
- Aanschaffen van huizen ipv appartementen
- Zorgen dat je meer kan doen in je huis/appartement
- De Heists!!
- Bezitten van verschillende properties die elk uur(?) een vorm van inkomen kunnen genereren en ook uit te breiden zijn.
- Meer diversiteit in de missies / jobs en de kansloze tennis/darts jobs eruit halen :+

En sowieso de game balanceren.

Zo, dit is mijn bijdrage van vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
_o_
offtopic:
zei ik terwijl ik alweer wat solo missies aan het doen ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

S0cky schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:27:

Iemand ervaring hiermee? Eventueel een oplossing? Ik heb de DNS fix al in gebruik en verder daarna weinig tot geen connectie problemen meer gehad... Ik heb KPN als ISP en heb verder in de Experia box niks gewijzigd.
Ja iedereen denk ik, had zaterdag en zondag bijna hele dag dat om zoveel minuten weer eruit werd gegooid naar SP door time out. Ligt aan spel niet aan jou verbidning, althans ga er even vanuit dat hetzelfde is als rest ook meemaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door mad_max234 op 24-10-2013 10:44 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Geen last van gehad hier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:30:
Net even uitgezocht en ik heb één vd twee apartementen in de Tinsel towers, dat is niet die hele dure maar ook voorzien van een plan kamer voor de komende heists (en geen sandking probleempjes)
wat was je voor dat appartement kwijt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Het Liegebeest. :+

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Nop :)

Alleen vorig weekend wat problemen met het opslaan gehad, maar niks verloren en misschien 1 of 2 keer teruggemikt naar singleplayer en that's it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

PsychoMantis_NL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:50:
[...]

Nop :)

Alleen vorig weekend wat problemen met het opslaan gehad, maar niks verloren en misschien 1 of 2 keer teruggemikt naar singleplayer en that's it
Dan heb je er dus wel ervaring mee, zoals iedereen die geregeld heeft gespeeld, denk dat veilig is om te stellen dat het dus niet aan hem ligt maar aan de game. :)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
mad_max234 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:53:
[...]

Dan heb je er dus wel ervaring mee, zoals iedereen die geregeld heeft gespeeld, denk dat veilig is om te stellen dat het dus niet aan hem ligt maar aan de game. :)
Had ik met jou eergister nou die survivals gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

servival7 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:54:
[...]

Had ik met jou eergister nou die survivals gedaan?
Dat kan heel geod, zat eergisteren in groepje met 4 tweakers, boneyard en fabriek(even naam kwijt).

Wat zie je eigenlijk, je account naam of naam van je character?

Account: Madmax234
character: Peter345

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
mad_max234 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:53:
[...]

Dat het niet aan hem ligt is duidelijk, maar ik had er in ieder geval geen last van. Het is me wel een paar keer gebeurd, maar echt hinderlijk vond ik het niet.

Edit: je ziet je accountnaam. Waarom je je speler een naam moet geven is mij nog steeds volkomen onduidelijk :+

[ Voor 11% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 24-10-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
mad_max234 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:57:
[...]

Dat kan heel geod, zat eergisteren in groepje met 4 tweakers, boneyard en fabriek(even naam kwijt).

Wat zie je eigenlijk, je account naam of naam van je character?

Account: Madmax234
character: Peter345
Accountnaam. Probeerde je nog toe te voegen aan onze xbl party maar je joinde niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

servival7 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:59:
[...]

Accountnaam. Probeerde je nog toe te voegen aan onze xbl party maar je joinde niet :+
Dan weet ik wie je bent, mijn enige vriend op xbox live. :D

Ben geheel nieuw met xbox live, was wel gelukt om je als vriend toe te voegen maar party zag ik zo snel niet en was nogal druk met overleven, en na de missie helemaal vergeten. Zal straks even rustig kijken hoe het werkt.

En mijn headset krijg ik ook maar niet aan de praat, in menu van xbox heb ik gezet dat game headset moet gebruiken, als ik bijv. vrienden optie kiest hoor ik door headset hele hard selectie geluid/piep, lijkt dus allemaal gewoon te werken. Maar heb ingame nog niks gehoord, en uiteraard heb ik ingame chat aangezet voor iedereen.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
je kon ons ook niet horen aangezien wij met zijn 3e in party chat zaten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
mad_max234 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:04:
[...]

Dan weet ik wie je bent, mijn enige vriend op xbox live. :D

Ben geheel nieuw met xbox live, was wel gelukt om je als vriend toe te voegen maar party zag ik zo snel niet en was nogal druk met overleven, en na de missie helemaal vergeten. Zal straks even rustig kijken hoe het werkt.

En mijn headset krijg ik ook maar niet aan de praat, in menu van xbox heb ik gezet dat game headset moet gebruiken, als ik bijv. vrienden optie kiest hoor ik door headset hele hard selectie geluid/piep, lijkt dus allemaal gewoon te werken. Maar heb ingame nog niks gehoord, en uiteraard heb ik ingame chat aangezet voor iedereen.
Zolang de cola maar smaakte joh ;)

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Lol, zat jij er ook bij? Dat je dat is opgevallen. :)

Dacht ga even drinken halen voor iedereen, zullen wel dorst hebben door al dat geren, ik geld in de automaat gooien maar kreeg er niks uit. :D

Even zonder dollen de automaat doet het volgens mijn wel, tekst van 1$ verscheen wel links bovenin, alleen was het beetje paniek actie van mijn omdat ik bijna dood was, ging dus niet zo soepel en wilde snel weer weg omdat er nieuwe groep aankwam.

Edit/
Heb meerdere keren geprobeerd overigens, elke keer zelfde paniek actie wanneer ik bijna dood was. :+

[ Voor 11% gewijzigd door mad_max234 op 24-10-2013 12:02 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
mad_max234 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:59:

Dacht ga even drinken halen voor iedereen, zullen wel dorst hebben door al dat geren, ik geld in de automaat gooien maar kreeg er niks uit. :D

Even zonder dollen de automaat doet het volgens mijn wel, tekst van 1$ verscheen wel links bovenin, alleen was het beetje paniek actie van mijn omdat ik bijna dood was, ging dus niet zo soepel en wilde snel weer weg omdat er nieuwe groep aankwam.

Edit/
Heb meerdere keren geprobeerd overigens, elke keer zelfde paniek actie wanneer ik bijna dood was. :+
Haha ja zat er ook bij.
We hebben ons kapot gelachen om je ;-) maar ik liep zelf ook aardig te verzaken :+

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

Edit/
Komt het blikje niet gewoon in je inventory terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk Lochpatje stoer zitten in z'n wagen :P
Pic is van Bandeleros.

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4045/KAyGVC91akygPfxwtxsesQ/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Haha zo iets had ik net ook :p

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0396/D7tbam0M4UWnjqdvSxyZ9A/0_0.jpg

Had helaas geen tijd om een betere foto te maken (5 sterren geeft je daar niet zo veel tijd voor), maar dat blauwe puntje in het midden van het scherm is dus een sirene van een niet spawnende politieauto :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh nou zie ik het pas haha
Zal best vaak gebeuren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Dat ding spawnde pas toen er een FIB/Noose busje vol achterin knalde :')

[ Voor 4% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 24-10-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:57
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:11:
Kijk Lochpatje stoer zitten in z'n wagen :P
Pic is van Bandeleros.

[afbeelding]
Mijn nieuwe wagen met Extreme Airride! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Heb hem al gepost in het tweakerscrew topic...

Zouden we geen 8 tegen 8 kunnen regelen in een invite session? De eerste TWKR crew tegen de GOTP. Dan bij allebei 1 iemand een bounty geven en die persoon dan beschermen.

[ Voor 12% gewijzigd door KaptKeefmenneke op 24-10-2013 13:33 ]

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:45

Vuvuzela

My spire is forming

wtf? Ik kreeg een uitnodiging voor survival van PsychoM. Maar ik was te laat dus ben wat gaan eten en daarna heb ik hun sessie gejoind/spectate.. de laatste 3 kills gezien en nu na het votingscherm heb ik 20k cash erbij :o makkelijk verdiend

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7

Edit/
ow was je dat aan het doen. we snapten er al geen zak van haha _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ik ben ook weer online, iemand zin om geld ( proberen) binnen te harken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Vuvuzela schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:25:
wtf? Ik kreeg een uitnodiging voor survival van PsychoM. Maar ik was te laat dus ben wat gaan eten en daarna heb ik hun sessie gejoind/spectate.. de laatste 3 kills gezien en nu na het votingscherm heb ik 20k cash erbij :o makkelijk verdiend
haha wat kreeg je daar geld voor? xD

Iets meer inhoud en ontopic in een post zou goed zijn

[ Voor 162% gewijzigd door Gropah op 24-10-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
...FOutje

[ Voor 94% gewijzigd door KaptKeefmenneke op 24-10-2013 13:30 ]

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Roshnak schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:29:
Ik ben ook weer online, iemand zin om geld ( proberen) binnen te harken?
Stuur maar ff een game invite, heb toch niks beters te doen :+

Pagina: 1 ... 49 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.