Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:47
Was weer geweldig vandaag met Lochpatje, Kkriss en nog wat Tweakers. Eerst weer het gebruikelijke ritueel met Titans lopen kloten om daarna een welwillend schietkonijn te vinden. Geen idee waar die gozer vandaan kwam, maar hij schepte er nogal veel plezier in om ons flink te irriteren op het vliegveld. Iets waarvan wij natuurlijk dankbaar gebruik maakten en hem flink hebben lopen opjagen.

Met daarbij de magische quote van een andere Tweaker over de voice: "Er gaan onderhand meer Tweakers dood in het opjagen van die gast dan dat wij hem doden". Waarvan akte, schat dat onze deathrate:zijn deathrate zo'n 6:1 was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Haha de Lama-hunt was erg leuk! (Kkrisman hier) Missile lock is niet fijn als er allies om je heen vliegen :). Sorry voor de random kills en iemand zijn Adder (al doet die mij meer pijn :().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
BounceCloud schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:35:
Was weer geweldig vandaag met Lochpatje, Kkriss en nog wat Tweakers. Eerst weer het gebruikelijke ritueel met Titans lopen kloten om daarna een welwillend schietkonijn te vinden. Geen idee waar die gozer vandaan kwam, maar hij schepte er nogal veel plezier in om ons flink te irriteren op het vliegveld. Iets waarvan wij natuurlijk dankbaar gebruik maakten en hem flink hebben lopen opjagen.

Met daarbij de magische quote van een andere Tweaker over de voice: "Er gaan onderhand meer Tweakers dood in het opjagen van die gast dan dat wij hem doden". Waarvan akte, schat dat onze deathrate:zijn deathrate zo'n 6:1 was :+
Ah volgens mij waren jullie dat.. http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41088519
(online en crew topics lopen een beetje door elkaar ondertussen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 15:29
Kid_Stevie schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:45:
[...]

Ah volgens mij waren jullie dat.. http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41088519
Ja dat waren wij haha.
Volgens mij was er een man of 8 (of meer) actief op het vliegveld en was weer leuk.

Sorry Kriss dat ik een aantal keer tegen je aan vloog :>
Die Titans zijn ook niet bepaald stuntvliegtuigjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
lochpatje schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:51:
[...]

Ja dat waren wij haha.
Volgens mij was er een man of 8 (of meer) actief op het vliegveld en was weer leuk.

Sorry Kriss dat ik een aantal keer tegen je aan vloog :>
Die Titans zijn ook niet bepaald stuntvliegtuigjes.
Yup klopt... Kirotji hier :D

Llama was weer leuk om te killen net als de Lalflash hunt gister :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:50
Bij titan of a Job staan er nu gewoon 2 titans in die hangar..

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geteisem schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:48:
[...]

Hier hetzelfde, zondagmiddag voor het laatst kunnen joinen. :(
Sinds ik op de xbox/ps3 de dns hebt veranderd in 8.8.8.8 en 8.8.4.4 , loopt het als een trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ienni1983 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:04:
[...]

Yup klopt... Kirotji hier :D

Llama was weer leuk om te killen net als de Lalflash hunt gister :P
Was er ook bij :) (Bambeakz) was alleen te druk met stuntvliegen om die Llama te achtervolgen. Barrel rolls met die titans gaan goed , maar de looping ging tot 3x toe fout. Met privat jets gaat het iig wel perfect :D

Heb niet veel gepraat aangezien ik mijn stem zo goed als kwijt ben en nu al lang had moeten slapen :p

Morgenaaf ben ik er weer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 1 potje survival gedaan met pinpin en vawxy, krijg ik naar freemode timeout... 20k weg :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Met een cargobob twee gasten oppakken die net een winkel beroofd hebben om ze vervolgens mrt auto en al van grote hoogte te pletter te laten vallen is uitermate vermakelijk moet ik zeggen :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens op een hoge berg werd een crate gedropped. Dus ben ik daar maar even heen gegaan met mijn straaljager. Landing like a boss :P

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7353/uod7TYdjOE2q7861WdWC7Q/0_0.jpg

Daarna besloten om met dat ding gewoon via de straat de berg naar beneden te rijden om zo lekker de stad in te cruisen. Onderweg wilde vrienden mij ophalen en keken nogal verbaasd toen er ineens een straaljager voorbij reed. Helaas kreeg ik kort daarna spontaan een wanted star waardoor de politie mij begon te beuken en de engine na 2 minuten defect raakte. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
Dat is niet zo lief van de politie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:31
Gisteren avond 3levels omhoog en +/- 80K bij elkaar gesprokkeld.
Vanmorgen alles weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:50
Fixio schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:31:
[...]

Linksboven in de map bij de garage

Ik zei tegen me party van ik ga even die karin sultan halen en 15 min later had ik er een

YouTube: GTA 5 Online Sultan RS Spawn Location ( GTA V Multiplayer Vehicle Spawn Location)

Dit filmpje legt uit waar je moet zijn en wanneer
Er zijn meer plaatsen waar je een Karin Sultan kunt vinden. Ik heb hem ook gevonden op de plek van het fimpje maar ben ze ook tegen gekomen op de Docks en het gebied iets ten noorden daarvan. Een keer heb ik er eentje gezien in Sandy Shores. Meestal zijn ze onopvallend grijs. Om er een Sultan RS van te maken moet je er in de mod shop een rollcage in laten zetten. Ontzettend fijn autootje .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Kid_Stevie schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:45:
[...]

Hou het crew gedeelte dan ook gewoon in het crew topic :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik ben aan het kijken om een headset te kopen voor de Ps3. Nu zou ik het tof vinden als hij draadloos is, maar ook met mijn ipad kan verbinden. Ik heb al even zitten zoeken maar kan amper iets vinden. Heeft iemand misschien een tip?

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben op level 33 en ik ben blut.
wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet meer elke avond naar de stripclub gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:16
w4rguy schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:51:
Ik ben aan het kijken om een headset te kopen voor de Ps3. Nu zou ik het tof vinden als hij draadloos is, maar ook met mijn ipad kan verbinden. Ik heb al even zitten zoeken maar kan amper iets vinden. Heeft iemand misschien een tip?
In principe moet elke bluetooth headset dat kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

dutchgio schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:54:
[...]

In principe moet elke bluetooth headset dat kunnen ;)
Maar niet elke bluetooth headset kan toch met de Ps3 overweg, of mis ik iets?

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:52:
wat doe ik verkeerd?
Je geeft teveel geld uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:30
wat doe ik verkeerd?
Je verdient niet genoeg geld.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
wat doe ik verkeerd?
Je stelt hier domme vragen ipv dat je gewoon ingame wat missies ofzo gaat doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik ben level 46 en heb ook maar 37k op de bank en het interesseert me geen zak. Ik vermaak me optimaal. Het meeste geld gaat toch op aan ammo.

Gister trouwens ook zo'n mule gekocht.

[ Voor 12% gewijzigd door servival7 op 23-10-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat doe ik verkeerd?
Je blijft teveel hangen in freemode :+
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:52:
Ergens op een hoge berg werd een crate gedropped. Dus ben ik daar maar even heen gegaan met mijn straaljager. Landing like a boss :P

[afbeelding]

Daarna besloten om met dat ding gewoon via de straat de berg naar beneden te rijden om zo lekker de stad in te cruisen. Onderweg wilde vrienden mij ophalen en keken nogal verbaasd toen er ineens een straaljager voorbij reed. Helaas kreeg ik kort daarna spontaan een wanted star waardoor de politie mij begon te beuken en de engine na 2 minuten defect raakte. ;(
Wat is nou de trick om die straaljager heel weg te krijgen ?. Toen online net startte had ik er totaal geen moeite mee , maar de laatste tijd krijg ik elke keer een raket achterop. De eerste kan ik nog wel ontwijken , maar de 2e is nu al een stuk of 5 keer verantwoordelijk voor een mislukte poging :)

[ Voor 70% gewijzigd door Beakzz op 23-10-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe ik die missie "A job of a Titan" kan krijgen? ik ben level 25 en heb een high end apartement met plan kamer.

krijg van lester alleen steeds die missie dat je met 2 man die politie auto's op moet blazen (heb ik nog niet voltooid) moet je eerst een x-aantal missies volbrengen of krijg je ze random?

wil namelijk die "Merryweather mesa 3 jeep" wel graag hebben in mn garage en die kan je in die missie stelen, je kan ook mercs op je af laten sturen maar heb nog niemand zo gek gekregen om dat te doen haha (speel op de xbox btw)

p.s. had al een beetje ge-googled maar werd niet veel wijzer omdat het op die missie voornamelijk hits waren over een oude geld verdien truuk en dat dat terug gedraait is nu 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:43:
Iemand een idee hoe ik die missie "A job of a Titan" kan krijgen? ik ben level 25 en heb een high end apartement met plan kamer.

krijg van lester alleen steeds die missie dat je met 2 man die politie auto's op moet blazen (heb ik nog niet voltooid) moet je eerst een x-aantal missies volbrengen of krijg je ze random?

wil namelijk die "Merryweather mesa 3 jeep" wel graag hebben in mn garage en die kan je in die missie stelen, je kan ook mercs op je af laten sturen maar heb nog niemand zo gek gekregen om dat te doen haha (speel op de xbox btw)
Hij komt vanzelf een keer langs. En anders stuur ik vanavond wel wat mercs op je af ;)
Voeg maar toe op XBL: Japstervos

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan ze vanavond wel even op je afsturen? XBL KarreMania.

Er is nog een 2de missie, by air sea and land (ofzo), daar zitten ze ook bij.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:43:

p.s. had al een beetje ge-googled maar werd niet veel wijzer omdat het op die missie voornamelijk hits waren over een oude geld verdien truuk en dat dat terug gedraait is nu 8)7
Tijdens a titan of a job een mesa jeep stelen?
Je hoeft alleen maar met die titan te vliegen zover ik weet ;)
En voertuigen houdt je toch niet bij het doen van een missie..

De mercenaries zijn handiger.
Moet je alleen niet dood gaan. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 23-10-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:46:
[...]

Tijdens a titan of a job een mesa jeep stelen?
Je hoeft alleen maar met die titan te vliegen zover ik weet ;)
En voertuigen houdt je toch niet bij het doen van een missie..
nee klopt, als je het solo doet dan schakel je eerst die gasten bij de hangar uit, stap je in de titan en er gelijk weer uit en dan komen er mercs op je af in die jeeps, vervolgens rij je die jeeps naar je garage, ga je weer terug om de titan te stelen en dan voltooi je de missie en hou je er dus zo'n vette jeep aan over haha

ooow thx! ik zal jullie vanavond even toevoegen en maak ik gelijk even de dollars er voor over daarna, dan is het gewoon een kwestie van mercjes killen en lester bellen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Gister grote lol gehad in free roam en wat races met fonsmeister en nog een paar. Heeft me 50k gekost. Maar was het waard. Bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 07:18
AtlAntA schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:57:
Gister grote lol gehad in free roam en wat races met fonsmeister en nog een paar. Heeft me 50k gekost. Maar was het waard. Bedankt! ;)
Haha 100x doodgegaan ja ?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:48:
[...]

nee klopt, als je het solo doet dan schakel je eerst die gasten bij de hangar uit, stap je in de titan en er gelijk weer uit en dan komen er mercs op je af in die jeeps, vervolgens rij je die jeeps naar je garage, ga je weer terug om de titan te stelen en dan voltooi je de missie en hou je er dus zo'n vette jeep aan over haha

ooow thx! ik zal jullie vanavond even toevoegen en maak ik gelijk even de dollars er voor over daarna, dan is het gewoon een kwestie van mercjes killen en lester bellen toch?
Als je een headset heb, wauzer2311 ook maar toevoegen!!
Wordt toch eens tijd om een survival zo uit te plannen dat ie perfect gaat

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
wauzer schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:00:
[...]

Gewoon in zo'n dumpster container verstoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Hahaha nee met zijn allen op zo'n boswachters auto bounty jagen. Ik was dat geld aan ammo kwijt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ienni1983 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:05:
[...]

Gewoon in zo'n dumpster container verstoppen :P
Moeten die er wel zijn, en met een betere "kijklijn" dan Japstertje, want die pakt veels te veel kills ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:40:
[...]

Je blijft teveel hangen in freemode :+

[...]

Wat is nou de trick om die straaljager heel weg te krijgen ?. Toen online net startte had ik er totaal geen moeite mee , maar de laatste tijd krijg ik elke keer een raket achterop. De eerste kan ik nog wel ontwijken , maar de 2e is nu al een stuk of 5 keer verantwoordelijk voor een mislukte poging :)
het makkelijkste is om met een heli naast een jet te landen en dan weer meteen wegvliegen. Dan heb je minder kans op raketten achter je aan. Mocht ze toch gaan schieten gewoon super scherpe bochten maken (360 haarscherp rond vliegen) en dan je wanted verliezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wauzer schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:00:
[...]

ja moet ik maar een keer regelen zo'n headset! en ja zou inderdaad fijn zijn als je ze op de farm kan gooien die survival's want die random groepjes heb je vaak al mensen die leaven enzo en 9 vd 10 keer sta je met twee of drie man en dat is jammer! alhoewel ik gisteren tijdens een survival het wel een beetje verziekte door vaak dood te gaan...had echt alle pecht in de wereld die match en de twee goede plekjes waren bezet dus moest een nieuw plekje vinden :S

maar ben wel dol op survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 10:03

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik had gister alabamba met een helicopter opgehehaald en daarna gedropt in de army basis, met een helicopter die dingen ontwijken is toch erg pittig.

Geen idee of hij het leuk vond trouwens, hij reageerde niet per microfoon.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gertjuhjan schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:09:
Ik had gister alabamba met een helicopter opgehehaald en daarna gedropt in de army basis, met een helicopter die dingen ontwijken is toch erg pittig.

Geen idee of hij het leuk vond trouwens, hij reageerde niet per microfoon.
SAM turrets staan uit hoor tijdens multiplayer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
wauzer schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:06:
[...]

Moeten die er wel zijn, en met een betere "kijklijn" dan Japstertje, want die pakt veels te veel kills ;-)
Ik zat met een lvl 32-er non tweaker in zo'n survival.

Die stond alleen maar in een afgebrande hangar ofzo....

Ik in zo'n container en lekker alle kills opsparen :P

Alleen met die chopper moet je dan wel oppassen xD.

Maar met minigun was die vlug uit de lucht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

dutchgio schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:12:
[...]

SAM turrets staan uit hoor tijdens multiplayer. ;)
Nou nee hoor, zodra ik die 4 sterren heb, dan wordt er ook op Online raketten of je afgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SAM is alleen uit tijdens missies, in free roam worden ze pas actief zodra je wanted bent. Hierdoor kan je rustig de basis in vliegen en moet je alleen oppassen bij het vluchten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:16:
SAM is alleen uit tijdens missies, in free roam worden ze pas actief zodra je wanted bent. Hierdoor kan je rustig de basis in vliegen en moet je alleen oppassen bij het vluchten :D
Laag blijven en anders 'rollen' om ze te ontwijken.
Maar met een heli gaat dat inderdaad lastiger, met een straaljager moet dat wel lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
wauzer schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:06:
[...]

Zorg jij nou maar dat je op tijd die schuur in bent. :9

Ik moet wel zeggen dat ik survival 1 van de leukste dingen ingame vind. DM lijkt me ook wel leuk alleen wordt dat bijna niet gespeeld. ;(

[ Voor 19% gewijzigd door servival7 op 23-10-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

servival7 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:20:
[...]

Zorg jij nou maar dat je op tijd die schuur in bent. :9

Ik moet wel zeggen dat ik survival 1 van de leukste dingen ingame vind. DM lijkt me ook wel leuk alleen wordt dat bijna niet gespeeld. ;(
Ja, werd een beetje vaste prik gisteren.. Ronde is 5 seconden oud: "Wauz has died"... "Damn toch niet voor die armor moeten gaan!" Wel flink kunnen lachen in ieder geval ;)

Survival is wel het leukst om met een team te doen, ik denk dat DM weinig gespeeld wordt omdat het uiteindelijk weinig oplevert en teveel kogels kost.. Je houdt er niks aan over xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Baroshir schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:25:
[...]

Ja, werd een beetje vaste prik gisteren.. Ronde is 5 seconden oud: "Wauz has died"... "Damn toch niet voor die armor moeten gaan!" Wel flink kunnen lachen in ieder geval ;)

Survival is wel het leukst om met een team te doen, ik denk dat DM weinig gespeeld wordt omdat het uiteindelijk weinig oplevert en teveel kogels kost.. Je houdt er niks aan over xD
Hoe heette jij ook alweer? djm toch ofzo?

Of madmax haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de spawns in DM zijn vaak irritant. Ga je dood kom je weer tot leven sta je meteen midden in een gevecht tussen twee andere, ga je weer dood. DM is opzich wel leuk maar vaak te chaotisch wanneer er teveel mensen op een kleine map spelen. En zoals al gezegd levert het niet voldoende reward. Je maakt al gauw verlies met een DM match. Daarom is LTS leuker omdat men daar wat voorzichtiger speelt en dus de chaos weg is, ook met grote groepen op een kleine map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:32:
En de spawns in DM zijn vaak irritant. Ga je dood kom je weer tot leven sta je meteen midden in een gevecht tussen twee andere, ga je weer dood. DM is opzich wel leuk maar vaak te chaotisch wanneer er teveel mensen op een kleine map spelen. En zoals al gezegd levert het niet voldoende reward. Je maakt al gauw verlies met een DM match. Daarom is LTS leuker omdat men daar wat voorzichtiger speelt en dus de chaos weg is, ook met grote groepen op een kleine map.
Ik kan niet wachten tot de Heists er zijn.

Ik ben meer voorstander van het samen dingen doen, bijv wat wel grappig was met lalflash zijn tank proberen af te jatten.

Co-op is the way for me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Baroshir schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:25:
[...]

Ik heb zeker kunnen lachen. Maar ben er wel achter gekomen dat tijdens een wave nog even armor pakken niet heel verstandig is.

Vaak denk je van oh nu kan het wel maar dan spawnen er net weer een zooitje rednecks en dan ben je alsnog dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
servival7 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:36:
[...]

Ik heb zeker kunnen lachen. Maar ben er wel achter gekomen dat tijdens een wave nog even armor pakken niet heel verstandig is.

Vaak denk je van oh nu kan het wel maar dan spawnen er net weer een zooitje rednecks en dan ben je alsnog dood.
worden de prepare tijd steeds minder naarmate de survival lvl hoger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
servival7 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:36:
[...]

Ik zit altijd helemaal achterin de map (bij boneyard dan) en daar ligt dan altijd vlakbij een armor :D Ideeal

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:35:
[...]

Ik kan niet wachten tot de Heists er zijn.

Ik ben meer voorstander van het samen dingen doen, bijv wat wel grappig was met lalflash zijn tank proberen af te jatten.

Co-op is the way for me :)
Dat zeker, daarom speel ik momenteel voornamelijk missies. Ik ben benieuwd hoe Heist zal uitpakken. Krijg je dan ook slechts 1 leven en als je dood gaat is je share weg die je krijgt als de job complete is. Dat je dan eerst elkaar helpt en aan het einde wel iedereen elkaar betrayen zodat zij met de winst er vandoor kunnen gaan ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Michaelg schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:38:
[...]

Ik zit altijd helemaal achterin de map (bij boneyard dan) en daar ligt dan altijd vlakbij een armor :D Ideeal
Ik zit vaak ook wel dicht bij armor maar soms is een teammaat net iets sneller waardoor er voor mij geen armor meer ligt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:53
Ienni1983 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:38:
[...]

worden de prepare tijd steeds minder naarmate de survival lvl hoger is?
Ik dacht 17 seconden, altijd.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Jeroenvde89 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:42:
[...]

Ik dacht 17 seconden, altijd.
17 seconden nog ja? Het voelt altijd alsof het er maar 10 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gewoon eens een “random” invite geaccepteerd, bleek het een deathmatch met jets te zijn.
Dat was voor de verandering best wel tof. De target was 25 kills, maar die haalde niemand geloof ik haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het nadeel bij missies en survival alleen dat ze de 'moeilijkheid' gewoon randje 'cheaten' van de AI geven. Gasten die met 'handje om het hoekje' op 50-60 meter haarscherp schieten, schoten van diezelfde afstand je complete armor wegschieten, dat is niet mijn 'gevoel' van moeilijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:46
SinergyX schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:48:
Vind het nadeel bij missies en survival alleen dat ze de 'moeilijkheid' gewoon randje 'cheaten' van de AI geven. Gasten die met 'handje om het hoekje' op 50-60 meter haarscherp schieten, schoten van diezelfde afstand je complete armor wegschieten, dat is niet mijn 'gevoel' van moeilijkheid.
Het wordt er zo iig niet makkelijker op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
servival7 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:45:
[...]

17 seconden nog ja? Het voelt altijd alsof het er maar 10 zijn.
ik zeg niks ;-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Wat gisteren ook erg vervelend was: ik zat aan het begin van de wave in een containertje spawnt er nog geen meter naast me een enemy met een shotgun. Dan ben je dus meteen aan het begin heel je armor en de helft van je leven kwijt. Van mij mag rockstar best iets inbouwen dat er een bepaalde afstand tussen een spawnplek en de speler moet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Thats what she said... (sorry hoor, kon dat echt niet laten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tommiiee schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

Het wordt er zo iig niet makkelijker op :D
Tuurlijk niet, maar ik vind het zo'n freaking goedkope manier. Random spawn poppetjes (soms direct achter je), onnatuurlijk snelle auto's, aimbot AI, dat hadden ze toch wel wat 'mooier' kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

servival7 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:52:
Wat gisteren ook erg vervelend was: ik zat aan het begin van de wave in een containertje spawnt er nog geen meter naast me een enemy met een shotgun. Dan ben je dus meteen aan het begin heel je armor en de helft van je leven kwijt. Van mij mag rockstar best iets inbouwen dat er een bepaalde afstand tussen een spawnplek en de speler moet zitten.
Dit zit over het algemeen ook ingebouwd. Het probleem is dat iedereen verdeeld is over de spawnplaatsen, dan werkt het niet meer en dan spawnen ze toch weer bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

wauzer schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:30:
[...]

Hoe heette jij ook alweer? djm toch ofzo?

Of madmax haha
Yup, nbmje ;) Zodra je inderdaad verspreid over de map gaat zitten kan het zijn dat ze op nog geen meter van je spawnen. Als je allemaal bij elkaar in de schuur gaat zitten dan valt het gelukkig mee, kwam ik in een latere try achter.

Waar ik m.n. op zit te wachten is user generated missies/heists. Erg benieuwd wat er bedacht gaat worden, vaak geeft dit echt geweldige nieuwe dingen om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Baroshir schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:16:
[...]

Yup, nbmje ;) Zodra je inderdaad verspreid over de map gaat zitten kan het zijn dat ze op nog geen meter van je spawnen. Als je allemaal bij elkaar in de schuur gaat zitten dan valt het gelukkig mee, kwam ik in een latere try achter.

Waar ik m.n. op zit te wachten is user generated missies/heists. Erg benieuwd wat er bedacht gaat worden, vaak geeft dit echt geweldige nieuwe dingen om te doen :)
Gelukkig kon jij die kerel naast mij snel neerknallen. anders had ik echt een wauzer momentje gehad en was ik binnen paar sec. dood geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Haha rot eens op joh, wordt t nu al een "wauzer momentje" genoemd????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Nog een exploit/glitch/trucje om te cashen die hier nog niet vermeld staat (volgens mij).

Je kunt met z'n 2-en een missie opstarten en elkaars personal vehicle pakken. De persoon die de missie niet complete (die dus niet naar simeons garage of geralds huis of zo rijd) moet de personal vehicle van de ander weg rijden van de ander zodat er een gezonde afstand tussen de twee spelers is wanneer de missie klaar is. Kies hierna beide voor freemode en de speler die de missie niet complete zal in de personal vehicle van de ander zitten. Deze kun je dan verkopen.

De verkoop regels zijn wel hetzelfde als normaal, supercars en de meeste sport cars kun je niet kwijt. Echterrrr, de Sultan RS is een sports klasse auto die je ''in het wild'' kunt vinden en dus ook kunt verkopen/modden/in je garage zetten. De verkoop prijs scaled met eventuele mods. "kaal" verkoopt de sultan voor erg weinig, echter als je hem volledig mod verkoopt hij voor 98,562 dollar. Doe dit trucje iedere 45 minuten en je verdient erg snel cash.

Ik doe dit persoonlijk alleen omdat ik 3 dagen geleden mijn level 73 poppetje kwijt ben geraakt en nu opnieuw mag beginnen... het voelt echter niet als een zware glitch en het is niet direct grindeable dus mogelijk een handige manier voor anderen die alles kwijt zijn en dit terug willen verdienen.

Extra: de sultan verkoopt kaal voor 1200, de baller of felon GT die voor 9k /9.5k verkopen zouden in theorie met volledige mods zelfs boven de 100k uit moeten komen. Heb echter nog niet alle wins om dit te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Ik vind het wel een goede, die houden we erin... Zeg nou zelf: het overkwam je zo vaak..

Maar het is inderdaad wel handig als je een beetje kruislings staat en mensen een beetje rugdekking kan geven. Vaak genoeg meegemaakt dat er ineens een paar achter me stonden. Als je niet oplet gebeurt het snel genoeg. Maar met mics word survival wel een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
wauzer schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:25:
Haha rot eens op joh, wordt t nu al een "wauzer momentje" genoemd????
Vanmiddag allemaal even de Wauzer doen.... LLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOY JEEEEEEEEEEEEEEEEEENKINS :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Baroshir schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:28:
Ik vind het wel een goede, die houden we erin... Zeg nou zelf: het overkwam je zo vaak..

Maar het is inderdaad wel handig als je een beetje kruislings staat en mensen een beetje rugdekking kan geven. Vaak genoeg meegemaakt dat er ineens een paar achter me stonden. Als je niet oplet gebeurt het snel genoeg. Maar met mics word survival wel een stuk beter.
Haha 3 keer maar geloof ik, en dan nog 1 keer die hele snelle |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
En als het een auto omvat de waus mobiel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baroshir schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:16:
[...]

Toch lijkt de spawnen afhankelijk te zijn van de locatie van de mensen. Wij deden die planeyard (of hoe die heet), normaal spawnen daar achter die 2 kleine vliegtuigjes ook mobs, maar toen wij er met z'n 2en gingen zitten, kwamen ze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ienni1983 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:35:
hahahah d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:33

Player1S

Probably out in the dark

SinergyX schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:06:
[...]

Tuurlijk niet, maar ik vind het zo'n freaking goedkope manier. Random spawn poppetjes (soms direct achter je), onnatuurlijk snelle auto's, aimbot AI, dat hadden ze toch wel wat 'mooier' kunnen doen.
Dat had ik idd ook...Uit het niets verschenen opeens 2 poppetjes. Gelukkig kon ik ze beide snel neerleggen maar toch.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Nou de sony playstation headset klinkt heel goed qua geluid, anderen konden mij horen ook al heb ik zelf geen enkel idee hoe scherp en zuiver mijn microfoon klinkt.

Maar ik vind het een oerlelijk ding toen ik hem uit de verpakking haalde.

Deze gaat meteen terug naar Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0cky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-04 20:09
Feihcretsam schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:27:
Nog een exploit/glitch/trucje om te cashen die hier nog niet vermeld staat (volgens mij).

Je kunt met z'n 2-en een missie opstarten en elkaars personal vehicle pakken. De persoon die de missie niet complete (die dus niet naar simeons garage of geralds huis of zo rijd) moet de personal vehicle van de ander weg rijden van de ander zodat er een gezonde afstand tussen de twee spelers is wanneer de missie klaar is. Kies hierna beide voor freemode en de speler die de missie niet complete zal in de personal vehicle van de ander zitten. Deze kun je dan verkopen.

De verkoop regels zijn wel hetzelfde als normaal, supercars en de meeste sport cars kun je niet kwijt. Echterrrr, de Sultan RS is een sports klasse auto die je ''in het wild'' kunt vinden en dus ook kunt verkopen/modden/in je garage zetten. De verkoop prijs scaled met eventuele mods. "kaal" verkoopt de sultan voor erg weinig, echter als je hem volledig mod verkoopt hij voor 98,562 dollar. Doe dit trucje iedere 45 minuten en je verdient erg snel cash.

Ik doe dit persoonlijk alleen omdat ik 3 dagen geleden mijn level 73 poppetje kwijt ben geraakt en nu opnieuw mag beginnen... het voelt echter niet als een zware glitch en het is niet direct grindeable dus mogelijk een handige manier voor anderen die alles kwijt zijn en dit terug willen verdienen.

Extra: de sultan verkoopt kaal voor 1200, de baller of felon GT die voor 9k /9.5k verkopen zouden in theorie met volledige mods zelfs boven de 100k uit moeten komen. Heb echter nog niet alle wins om dit te testen.
Aha dit verklaard waarom ik laatst opeens de auto van een vriend van me nog had na een missie terwijl hij ook nog vrolijk zijn eigen exemplaar had... Was wel even vreemd, ik kei hard in de mic blehren dat ik zijn auto nog had en ging vernietigen terwijl hij zei dat ie nog gewoon zn auto had... Dus wij rijden naar elkaar toe en jawel, beide exact dezelfde auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ienni1983 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:35:
Bij auto's moet ik al snel aan de rijstijl van msi denken al is deze ondertussen al een stuk verbeterd. :')
wauzer schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:34:
[...]

Haha 3 keer maar geloof ik, en dan nog 1 keer die hele snelle |:(
haha hoor je weer een hoop gevloek aan het begin van de wave. ah Wauzer is weer dood _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:33:
Bij auto's moet ik al snel aan de rijstijl van msi denken al is deze ondertussen al een stuk verbeterd. :')
Hebben we altijd nog Nesto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-07 21:09
Ik heb helaas nog maar 1 keer survival gedaan met een mede tweaker. (xbox). Maar bij boneyard ga ik meestal achter die container zitten rechts in het begin. Dan kan je eigenlijk die hele survival in je eentje doen. Wat bij maak ook vaak gebeurd omdat players stoppen als ze gekillt worden.

[ Voor 3% gewijzigd door sigon op 23-10-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:47:
Gisteren gewoon eens een “random” invite geaccepteerd, bleek het een deathmatch met jets te zijn.
Dat was voor de verandering best wel tof. De target was 25 kills, maar die haalde niemand geloof ik haha
Die invite kwam van mij, was leuk potje :)
De kills gaan met lasers iets minder snel als in een gewone DM heb ik gemerkt. 20 min/25 kills terwijl de winnaar iets boven de 15 zat volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesto2000
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07-2022
SinergyX schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:34:
[...]

Hebben we altijd nog Nesto :P
Ik zat al te wachten...... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Wisten jullie dat er een speciaal CREW topic van GTA Online is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
DopdeDouwer schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:09:
Wisten jullie dat er een speciaal CREW topic van GTA Online is?
En IRC voor slowchat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10 14:11

fdisk

XBL: fd1sk

sigon schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:43:
Ik heb helaas nog maar 1 keer survival gedaan met een mede tweaker. (xbox). Maar bij boneyard ga ik meestal achter die container zitten rechts in het begin. Dan kan je eigenlijk die hele survival in je eentje doen. Wat bij maak ook vaak gebeurd omdat players stoppen als ze gekillt worden.
Ik heb al veel survivals gedaan, maar maak het eigenlijk nooit mee dat spelers (tweakers en anderen) stoppen. Alleen door het spel gewipt worden als ze fout gaan staan, zoals op het dakje bij Boneyard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:18
Ik merk dat ik het spel zo langzamerhand wat saai begin te vinden, hopelijk komen die heists snel...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slaapje schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:30:
Ik merk dat ik het spel zo langzamerhand wat saai begin te vinden, hopelijk komen die heists snel...
Zie je bij veel mensen, mede door de flinke nerf van reward is het soms niet eens de moeite meer waard, meer geld kwijt aan doodgaan/wapens dan het oplevert.

Gisteren nog de missie gedaan dat je bewaakte woning in moet komen, gast moet omleggen en foto maken, onder genoeg van berg guards en 3star politie.. met moeite/geluk gehaald, 2.500 reward :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:49:
[...]

Zie je bij veel mensen, mede door de flinke nerf van reward is het soms niet eens de moeite meer waard, meer geld kwijt aan doodgaan/wapens dan het oplevert.

Gisteren nog de missie gedaan dat je bewaakte woning in moet komen, gast moet omleggen en foto maken, onder genoeg van berg guards en 3star politie.. met moeite/geluk gehaald, 2.500 reward :/
Inderdaad ja, is dat niet 'Death from Above'? Ik had er drie pogingen voor nodig (samen met een random gast zonder communicatie) en uiteindelijk ook met geluk gehaald. En dan krijg je maar 2.5k :') Dan kun je beter voor Simeon even ergens een auto ophalen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Razr schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:52:
[...]

Inderdaad ja, is dat niet 'Death from Above'? Ik had er drie pogingen voor nodig (samen met een random gast zonder communicatie) en uiteindelijk ook met geluk gehaald. En dan krijg je maar 2.5k :') Dan kun je beter voor Simeon even ergens een auto ophalen :')
Maar wtf, gaat het jullie om het geld, of het doen van missie's met meerdere vrienden/tweakers.

Ik doe het voor de lol, een missietje doen, en dan mocht het bevallen nog meer dingen. Gewoon omdat het leuk is. Niet om een meest dik appartement of auto te kopen(maar misschien hoef ik niets te compenseren 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Gertjuhjan schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:54:
[...]

Maar wtf, gaat het jullie om het geld, of het doen van missie's met meerdere vrienden/tweakers.

Ik doe het voor de lol, een missietje doen, en dan mocht het bevallen nog meer dingen. Gewoon omdat het leuk is. Niet om een meest dik appartement of auto te kopen(maar misschien hoef ik niets te compenseren 8) )
Maar als je effectief meer geld kwijt bent aan ammo dan dat je verdient met een missie is er in mijn ogen toch wel wat mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:20
[...]

Het gaat er niet zo zeer om (imo) dat er iets te compenseren valt, maar als je een 25 minuten met een missie bezig bent, 200 kogels en een bodyarmor kwijt bent, en dat hele gedoe levert je maar $2.500,- op terwijl je dus al +/- $1.500 (laten we het laag houden) kwijt bent aan kogels en armorg (= per saldo $1.000 winst) dan is dat op z'n minst zéér karig te noemen. Op die manier kom je natuurlijk nooit aan een appartement, laat staan een dikke vol getunede sportauto

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:49:
[...]

Die doe ik al niet eens meer, je kan dan beter de rank 6 missies van Gerald doen :P
Ze moeten meer 6+man missies maken

Als ze nu snel die missionbuilder vrijgeven kan ik aan de slag, heb wel wat ideen namelijk :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol kost ook geld in GTA5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De replay functie weghalen was opzich wel ok, maar de payout zo laag maken niet. Kunnen ze beter missies aanpassen waar je te veel geld krijgt voor iets heel simpels (zoals violent duct, base invaders & rooftop rumble).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik denk dat ze de payout hebben verlaagd voor de heists.

De heists moeten in verhouding tot de missies een stuk meer geld opleveren. Maar je mag niet ineens millionair worden door een heist, want dan blijft niemand lang spelen, want dan heeft iedereen erg snel al alles wat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:18
[...]

Nee hoor, ik doe het zeker niet voor het geld. Maar ik merk bij mezelf dat ik allemaal wat eentonig begin te vinden.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wat gebeurd er eigenlijk als je doodgaat zonder dat je geld op de bank hebt staan?

Want ik zit er nu over te denken om gewoon een 2e char te maken en daarmee het gros van het geld van de bank mee op te nemen zodat je niet zoveel kan verliezen als je een keer echt los wil gaan met keten bijv.

Iemand dit al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:43:
Wat gebeurd er eigenlijk als je doodgaat zonder dat je geld op de bank hebt staan?

Want ik zit er nu over te denken om gewoon een 2e char te maken en daarmee het gros van het geld van de bank mee op te nemen zodat je niet zoveel kan verliezen als je een keer echt los wil gaan met keten bijv.

Iemand dit al getest?
Dat is wel een goed idee ja :D. Gewoon het karakter waarmee je een huis hebt alles opnemen en die op de bank zetten, en dan met een ander karakter spelen. Geen idee wat er dan gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Je hoeft niet eens een huis te hebben, gewoon al je shit in een invite only game fixen.

Vanavond laat pas thuis, maar ik ga dit zeker even proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9990/qcvZ8KxbIkqJpiBkZTdwAQ/0_0.jpg

zo heb nu mijn Ubermacht Zion xs en mijn Ubermacht Sentinal xs, vanavond maar eens customizen.
ook nog de Benefactor Schafter sport uitvoering gevonden, maar daar wil ik de sedan versie van

overigens neemt een fiets geen plaats in van een auto in je garage, die komen aan dat rek achteraan te hangen zoals je kan zien.
Pagina: 1 ... 48 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.