revertive schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:36:
Grappig dat iedereen zo tegen exploits zijn en het alleen voor kinderen vind, maar dat ik diezelfde mensen niks heb horen zeggen over missie's die constant gerepeat kunnen worden en om de paar min 10k/20k opleveren. Voor de community is er geen verschil of iemand 100k haalt door een exploits te repeaten of een erg simpele missie die erg goed uitbetaalt eindeloos te blijven herhalen.
Is ook zekere zin ook exploits, zeker als na de hand bijgeschaafd moet worden is het duidelijk niet de bedoeling dat zoveel geld zo simpel te verdienen valt anders passen het ook niet aan. Is dus uitbuiting(exploit) van onbalans van net gestart systeem, is ook vorm van misbruik maken van de situatie die niet zo bedoeld was, maar dat vind men wel kunnen, is maar net waar men de grens voor zichzelf trekt.
Als je erop tegen bent doe je het gewoon niet, wie risico wilt lopen doet het wel.
Ik doe niet eens races, verdien mijn geld wel langzaam bij elkaar met zo nu en dan uurtje leuk spelen, heb die drang niet zo, geld komt vanzelf wel als je gewoon speelt. Net klein uurtje deathmatch gedaan, heb maar 5600 verdient, maar dat is bijzaak, uurtje plezier was de hoofdzaak.
Over paar weken heb je zoveel geld dat je echt geen exploits hoeft te gebruiken. Hoop wel dat ze wat nieuwe en duurdere dingen gaan introduceren, zoals leuk huis in vinnewood, of golfbaan of zo. Anders kan je niet eens al je geld uitgeven, zie nu al aankomen over week heb je duurste appartement en dikke sportwagen en dan?