Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Ik zat tot net in 2 crews, maar heb nog nooit andere tweakers gezien... Enkel irritante Engelsen, Duitsers en Spanjaarden van 8 jaar oud.

Ik heb mezelf dan maar van de andere crew verwijderd zodat Tweakers mijn enge crew is. Moet ik nog iets speciaal doen om te spelen met jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Randmr schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:42:
Ik zat tot net in 2 crews, maar heb nog nooit andere tweakers gezien... Enkel irritante Engelsen, Duitsers en Spanjaarden van 8 jaar oud.

Ik heb mezelf dan maar van de andere crew verwijderd zodat Tweakers mijn enge crew is. Moet ik nog iets speciaal doen om te spelen met jullie?
Join session crew members, in het pauze menu bij Online.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:09
Op 'join crew members' drukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:16
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:28:
[...]

Whut, heb ik iets gemist? Kan wel wat geld gebruiken.. Vertel, vertel.. :9
Youtube en dan sorteren op nieuwste eerst. Hax en exploits mag je/ik hier niet posten :p
Danny Canero schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:29:
[...]

Of als je het goed wilt doen, zonder exploits en kans op een ban, de Bike Race 'American Cycle' doen (FIB gebouw). Daarbij kun je met 4'en racen op de fiets en de winst is als volgt:
Als ze gaan bannen kunnen ze 50% van de spelers wel bannen, gaan ze echt niet aan beginnen.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:32:
[...]
Als je een exploit wil gebruiken ja, maar er zijn ook mensen die niet van exploits en exploiters houden, en mijn tip valt volgens mij niet onder een exploit, aangezien je gewoon doet wat de bedoeling is met zo'n race.
Ieder wat hij zelf wil natuurlijk, net zoals het grinden van een race of missie, maar in beide gevallen is het niks voor mij ;)
Ik zie het verschil tussen het grinden op een enkele race of exploiten niet echt. Het zou beide niet nodig moeten zijn indien de balans goed was geweest. De payout was prima bij launch maar bij de 1e patch hebben ze alles gehalveerd lijkt wel.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lochpatje schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:09:
Die auto-aim zuigt echt hard wanneer je met een groepje aan het jagen bent.

Gisteravond gezellig met zijn vieren naar de striptent!
[afbeelding]
[afbeelding]
(Reneetje-B (Fotograaf) Fonsmeister (foto Uno) en ik (foto 2)
Helaas geen foto van Freakalike want die had een private :P
Jammer dat je maar 1 chick inje appartment kan uitnodigen _O_
Alhoewel fonsmeister lekker bleef gaan met die chick in me appartement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 15:29
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:55:
[...]

Jammer dat je maar 1 chick inje appartment kan uitnodigen _O_
Alhoewel fonsmeister lekker bleef gaan met die chick in me appartement.
En dat Fons van elke stripper haar naam weet en hoe ze eruit ziet in zowel single als multiplayer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha.. Heb cheetah nog niet online gezien en offline wil ze niet mee. Dat is mijn favo.

Doe het nu maar met die bloemtattoo op dr been ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Zover ik weet ben je vrij om dat te posten in Nederland. Zet er spioler omheen, en waarschuwing erbij, of gaan mods dat dan cesuren?

Toch lachen, men maakt game met alles wat verboden is maar verwacht wel dat men zich aan de regels houd. Ben ik nu gangster die zich aan regels moet houden? 8)7

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:51:

[...]

Ik zie het verschil tussen het grinden op een enkele race of exploiten niet echt. Het zou beide niet nodig moeten zijn indien de balans goed was geweest. De payout was prima bij launch maar bij de 1e patch hebben ze alles gehalveerd lijkt wel.
Imo is een exploit gebruik maken van iets wat gameplay technisch niet de bedoeling was.
Het is duidelijk niet de bedoeling dat je iedere minuut een auto (laat staan dezelfde) kan verkopen aan LSC.
Bij een bv zo'n race doe je precies wat de makers wilden dat jij deed (racen), dat ze de beloning hoog hebben hebben gemaakt hebben ze dus bewust gedaan, en als dat te hoog is naar hun mening passen ze dat aan (zoals ze ook gedaan hebben).
maargoed ik ben geen expert op het gebied van exploits, en het is maar een mening, net zoals ze van mij alle exploiters mogen bannen of resetten oid ;)
mad_max234 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:02:
Zover ik weet ben je vrij om dat te posten in Nederland. Zet er spioler omheen, en waarschuwing erbij, of gaan mods dat dan cesuren?

....
het mag misschien wel, maar dat betekend niet meteen dat het wenselijk is ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
mad_max234 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:02:
Natuurlijk mag ik het posten in Nederland, echter zijn de mods niet zo blij met hax/exploits zoals ook te vinden is in de regels. Buiten dat het kost 2 seconde werk om de 1.04 exploit te vinden op Youtube.
Toch lachen, men maakt game met alles wat verboden is maar verwacht wel dat men zich aan de regels houd. Ben ik nu gangster die zich aan regels moet houden? 8)7
Ik zie er ook niet echt een probleem in zo lang het niet tegen anders spelers is gericht (god bug oid.) maak ik me er echt niet druk om. De ene verdient zijn ingame geld met constant dezelfde rondjes rijden en de andere met exploits zoeken /next.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
Hoe meer exploits je gebruikt hoe sneller je uitgespeeld bent waarschijnlijk... Persoonlijk gebruik ik nooit exploits of hacks, dat is voor kinderen onder de 12 jaar.

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0cky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-04 20:09
Repelsteelke schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:26:
Hoe meer exploits je gebruikt hoe sneller je uitgespeeld bent waarschijnlijk... Persoonlijk gebruik ik nooit exploits of hacks, dat is voor kinderen onder de 12 jaar.
Hier ben ik het mee eens, als je exploits gebruikt in wat voor online game dan ook ben je voor mij gewoon een loser. Het zal je niks uit maken maar ik zal spelen met jou in de toekomst dus vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Grappig dat iedereen zo tegen exploits zijn en het alleen voor kinderen vind, maar dat ik diezelfde mensen niks heb horen zeggen over missie's die constant gerepeat kunnen worden en om de paar min 10k/20k opleveren. Voor de community is er geen verschil of iemand 100k haalt door een exploits te repeaten of een erg simpele missie die erg goed uitbetaalt eindeloos te blijven herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
revertive schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:36:
Grappig dat iedereen zo tegen exploits zijn en het alleen voor kinderen vind, maar dat ik diezelfde mensen niks heb horen zeggen over missie's die constant gerepeat kunnen worden en om de paar min 10k/20k opleveren. Voor de community is er geen verschil of iemand 100k haalt door een exploits te repeaten of een erg simpele missie die erg goed uitbetaalt eindeloos te blijven herhalen.
Een exploit is misbruik maken van... Om er beter van te worden, het kunnen repeaten van de missies is (of was) gewoon een onderdeel van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Grinden kost tijd, is een investering, en je speelt met anderen, dat ze de verdiensten nog niet goed getuned hebben dat is hun pakkie aan. Exploits verknallen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien heb je mijn uitleg gemist?
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:03:
[...]
Imo is een exploit gebruik maken van iets wat gameplay technisch niet de bedoeling was.
Het is duidelijk niet de bedoeling dat je iedere minuut een auto (laat staan dezelfde) kan verkopen aan LSC.
Bij een bv zo'n race doe je precies wat de makers wilden dat jij deed (racen), dat ze de beloning hoog hebben hebben gemaakt hebben ze dus bewust gedaan, en als dat te hoog is naar hun mening passen ze dat aan (zoals ze ook gedaan hebben).
.....
Er is toch wel een duidelijk verschil tussen die 2, en veel beter kan ik het je niet uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grinden / farmen is werk wat je verricht dat volgens de regels van het spel verloopt. Een exploit gebruik is misbruik maken van een fout in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Laatst online: 07:08
Ik vind er inderdaad toch wel een redelijk verschil zitten tussen het herhalen van een missie die 25k oplevert, of via de PS store de 24 uur limiet voor het verkopen van een auto omzeilen,

Om maar niet te spreken over de hacks met een gemodde PS3 :p

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Repelsteelke schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:38:
Grinden kost tijd, is een investering, en je speelt met anderen, dat ze de verdiensten nog niet goed getuned hebben dat is hun pakkie aan. Exploits verknallen dit.
Exploits kosten vaak ook tijd dus investering, de het enige argument dat je hebt is dat je niet speelt met anderen. En uit eindelijk kan je een missie die ten opzichte van andere missie teveel uitbetalen blijven grinden ook als exploit zien.

Ik snap dat exploits die miljoenen opbrengen de game kan verpesten voor anderen, maar een exploit die even veel geld opleverd als under the bridge deed lijkt me niet echt verschillend dan daadwerkelijk die missie willen doen. En door de problemen met de servers is het soms onmogelijk om lekker een paar missie's te doen met een groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wat een onzin zeg. Vind dat Rockstar zat fouten heeft gemaakt om exploits te rechtvaardigen. Als je op de manier die rockstar voor ogen heeft speelt, niet grinden en geen exploits, is geld verdienen haast onmogelijk. Mijn geldhoeveelheid stagneert nu gewoon omdat ik geld uit moet geven aan ammo. Ze geven je gewoon geen keus.

Net als dat ingame cash kopen (wat ik sowieso al een domme zet van Rockstar vind) voor belachelijk veel geld een keuze is (die, als je exploiten onrechtvaardig vind, ook onrechtvaardig is), is exploits gebruiken dat ook. Je kan in principe toch niet veel met geld dat je echt beter maakt, een getunede super dure auto is namelijk nou niet echt een voorsprong.

Uitendelijk is het iemands keus, en dat als één of andere nobele moraalridder afkeuren vind ik vrij triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:43:
Ik vind er inderdaad toch wel een redelijk verschil zitten tussen het herhalen van een missie die 25k oplevert, of via de PS store de 24 uur limiet voor het verkopen van een auto omzeilen,

Wie rijdt er ook alweer in een Veyron en heeft een minigun :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik rijd een veyron doordat een hacker mij geld gegeven heeft. Die minigun had ik nog van de survival :p

Edit: en ik moest nog 250k voor die Veyron, dus nu ging het alleen sneller :p

[ Voor 28% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 22-10-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar psyhco, dat hadden we van te voren afgesproken dat ik je dat zou geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Shhtttt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Overigens, waar ik wel echt wat over te klagen heb is bad sport zijn. Ik ben dat nu voor de tweede keer. De eerste keer heb ik een paar keer met opzet een auto opgeblazen, maar ook een paar keer niet (en die laatse, niet opzettelijke keren gaven me de bad sport status). Nu heb ik 2 dagen terug weer per ongeluk één auto opgeblazen, wilde een sticky op de heli van een vriend van me gooien, en er was er blijkbaar één op zijn auto beland, dus toen ik ze liet ontploffen... Poef, bad sport.

Ik vind je pas een bad sport als je er in een race puur op uit bent om mensen de baan af te rijden. Een keer perongeluk, of een klein tikje, oké, maar keer op keer iemand de baan af rijden, dat is pas kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
QFT, eigenlijk is het ook gewoon een exploit. De meeste online spellen hebben een eenmalige of tijdslimiet op dat soort korte missies zitten. Het grote probleem is gewoon dat de balans niet lekker is nu, de een benut fouten in het spel en de andere speelt een race eindeloos opnieuw. Resultaat is hetzelfde.
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:43:
40 minuten ;)
Dat zijn totaal niet de verkoop exploits waar we over spreken dat zijn gewoon puur health-hacks/aimbots. Hier ben ik pertinent tegen.
Thomasx4 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:43:
Wat een onzin zeg. Vind dat Rockstar zat fouten heeft gemaakt om exploits te rechtvaardigen. Als je op de manier die rockstar voor ogen heeft speelt, niet grinden en geen exploits, is geld verdienen haast onmogelijk. Mijn geldhoeveelheid stagneert nu gewoon omdat ik geld uit moet geven aan ammo. Ze geven je gewoon geen keus.

Net als dat ingame cash kopen (wat ik sowieso al een domme zet van Rockstar vind) voor belachelijk veel geld een keuze is (die, als je exploiten onrechtvaardig vind, ook onrechtvaardig is), is exploits gebruiken dat ook. Je kan in principe toch niet veel met geld dat je echt beter maakt, een getunede super dure auto is namelijk nou niet echt een voorsprong.
Rockstar wil gewoon die microtransacties 'verplichten' vandaar dat de balans nu zo brak is en ook nog wel slechter gaat worden denk ik.
Uitendelijk is het iemands keus, en dat als één of andere nobele moraalridder afkeuren vind ik vrij triest.
Iemand die een nog niet generfde missie grind heeft sowieso de moraalridder mogelijkheid al verloren imho.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lochpatje schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:57:
[...]

En dat Fons van elke stripper haar naam weet en hoe ze eruit ziet in zowel single als multiplayer :D
Toen had ik het echt niet meer achter men ps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
Thomasx4 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:43:

Als niemand exploits zou gebruiken zou het eerlijk zijn. Nu moeten ze gewoon aparte sessies maken voor mensen die gebruik maken van glitches om het eerlijk te houden voor iedereen.

Iedereen zit met het probleem van dure ammo, maar als je het spel gewoon speelt regelmatig een auto wegbrengt en missies of survivals doet heb je geld genoeg. En als je een auto wilt van een milioen zul je lang moeten sparen, zo is het in het echte leven ook... dat maakt het ook leuk.

Wat moet je ook met zoveel geld als je toch geen RP hebt dan kun je veel ammo kopen voor je pistooltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 15:29
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:48:
[...]

Toen had ik het echt niet meer achter men ps
Was jij niet diegene die geramd werd door die bus tijdens de race?
Dat was echt epic, had tranen in mijn ogen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

KaptKeefmenneke schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:50:
[...]
zul je lang moeten sparen, zo is het in het echte leven ook... dat maakt het ook leuk.
Leuk is redelijk subjectief. Ik heb niet tonnen vol tijd zoals mijn huisgenoot die 4/5 uur per dag werkt. Ik werk 4 dagen in de week waarbij ik om 7:20 vertrek en om 19:20 thuis ben. Als ik dan een paar uurtjes kan spelen vind ik het wel prima. Maar ik erger me er aan dat ik compleet random gesniped kan worden door high levels en een trage auto heb. En nee, ik ga niet in-game dollars kopen...

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lochpatje schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:53:
[...]

Was jij niet diegene die geramd werd door die bus tijdens de race?
Dat was echt epic, had tranen in mijn ogen haha.
Nee dat was ik niet. :) Ik was diegene die heletijd als 1na laaste of laatste binnen kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vanmorgen even gespeeld en van rank ~20 naar 22 gegaan. Log ik net weer in, ben ik opeens weer rank 20 :\. Geen melding gehad dat het saven was mislukt BTW. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
w4rguy schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:54:
[...]

Leuk is redelijk subjectief. Ik heb niet tonnen vol tijd zoals mijn huisgenoot die 4/5 uur per dag werkt. Ik werk 4 dagen in de week waarbij ik om 7:20 vertrek en om 19:20 thuis ben. Als ik dan een paar uurtjes kan spelen vind ik het wel prima. Maar ik erger me er aan dat ik compleet random gesniped kan worden door high levels en een trage auto heb. En nee, ik ga niet in-game dollars kopen...
Ja maar om dan vals te gaan spelen... Ik snap dat de mogelijkheid er is... cheaten is voor offline niet voor online. Ik heb ook minder tijd als de meeste hier, maar die tijd die ik dan speel geniet ik er meer van dan gelijk al alles te hebben. Cheaten zorgt er bij mij voor dat ik meestal alles snel beu ben, iedere keer afgeschoten worden zorgt er alleen maar voor dat ik gemotiveerd raak beter te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
Even offtopic maar dit is geen discussie forum om te gaan vechten over het feit of een exploit goed of slecht is en wat onder exploits vallen, dus hou het graag even ontopic en laten we lekker over onze GTA V ervaringen praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 10:53
Glitchers worden (tot nu toe) niet gereset, zodoende plukken zij de vruchten van het geglitch.

Als er geen cash cards in het geding waren, was het niet zo erg geweest, maar nu R* het geld verdienen (en vooral het onzichtbaar uitgeven aan entry fees e.d.) zo probeert te reguleren om mensen maar aan cash cards te helpen, is het niet resetten van glitchers (farmers buiten beschouwing gelaten) een kwalijke zaak.

edit: @ DonKui: Dit is wel degelijk een discussie die de kern van het spel raakt, dus lijkt mij uitstekend hier passen.

[ Voor 14% gewijzigd door Rizn op 22-10-2013 14:11 ]

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
DonKui schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:01:
Even offtopic maar dit is geen discussie forum om te gaan vechten over het feit of een exploit goed of slecht is en wat onder exploits vallen, dus hou het graag even ontopic en laten we lekker over onze GTA V ervaringen praten
Volgens mij is dit een forum over GTA Online en hebben de glitches betrekking op GTA Online en kan die discussie dus prima? </modmode> -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
Die verlaging van de medische kosten is wel een vooruitgang, dat maakt het herrie trappen wel een stuk leuker. 1 auto wegbrengen is voor mij genoeg om een avond te kloten incl. gebruik van Merryweather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Rizn schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:07:
Glitchers worden (tot nu toe) niet gereset, zodoende plukken zij de vruchten van het geglitch.

Als er geen cash cards in het geding waren, was het niet zo erg geweest, maar nu R* het geld verdienen (en vooral het onzichtbaar uitgeven aan entry fees e.d.) zo probeert te reguleren om mensen maar aan cash cards te helpen, is het niet resetten van glitchers (farmers buiten beschouwing gelaten) een kwalijke zaak.
Waarom farmers buiten beschouwing laten? Als ze het goed en eerlijk doen worden alle glitchers en boosters/famers gewoon gereset. Maarja het grote probleem is gewoon de noodzaak om dit te moeten doen, kijk naar SP daar hebben de missies een leuke payout en kun je leuke spulletjes kopen, bij MP kost je clip bijvullen al net zo veel als de payout van de vorige story missie.

Ik hoop van harte dat ze die microtransacties geheel afschaffen en de payouts weer zetten zoals ze aan het begin waren, dan hoeft niemand te boosten/exploiten om leuke dingetjes te kopen. Je zal altijd volk hebben die kickt op exploiten maar ik ga er vanuit de de meeste het doen om bovenstaande reden.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Tja, anyway, een leuke manier om die vervelende spawnkillers aan te pakken, is om met je sniperrifle op pad te gaan, de helicopter op te halen, en ergens op een dak landen waar ze niet bij kunnen. Best grappig. Het overvallen van die winkeltjes is met de helicopter ook goed te doen, politie ziet je niet zodra je omhoog gaat, en vlieg je naar het volgende winkeltje. Alleen niet op de weg parkeren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
naaitsab schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:16:
[...]

Waarom farmers buiten beschouwing laten? Als ze het goed en eerlijk doen worden alle glitchers en boosters/famers gewoon gereset. Maarja het grote probleem is gewoon de noodzaak om dit te moeten doen, kijk naar SP daar hebben de missies een leuke payout en kun je leuke spulletjes kopen, bij MP kost je clip bijvullen al net zo veel als de payout van de vorige story missie.

Ik hoop van harte dat ze die microtransacties geheel afschaffen en de payouts weer zetten zoals ze aan het begin waren, dan hoeft niemand te boosten/exploiten om leuke dingetjes te kopen. Je zal altijd volk hebben die kickt op exploiten maar ik ga er vanuit de de meeste het doen om bovenstaande reden.
Farmers buiten beschouwing laten omdat deze gewoon normaal het spel spelen. Ze doen niets wat niet mag.
Als het tot vervelings toe herhalen van missie ook al niet meer mag dan kan je beter geen online gedeelte uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Is ook zekere zin ook exploits, zeker als na de hand bijgeschaafd moet worden is het duidelijk niet de bedoeling dat zoveel geld zo simpel te verdienen valt anders passen het ook niet aan. Is dus uitbuiting(exploit) van onbalans van net gestart systeem, is ook vorm van misbruik maken van de situatie die niet zo bedoeld was, maar dat vind men wel kunnen, is maar net waar men de grens voor zichzelf trekt.

Als je erop tegen bent doe je het gewoon niet, wie risico wilt lopen doet het wel.

Ik doe niet eens races, verdien mijn geld wel langzaam bij elkaar met zo nu en dan uurtje leuk spelen, heb die drang niet zo, geld komt vanzelf wel als je gewoon speelt. Net klein uurtje deathmatch gedaan, heb maar 5600 verdient, maar dat is bijzaak, uurtje plezier was de hoofdzaak. ;)

Over paar weken heb je zoveel geld dat je echt geen exploits hoeft te gebruiken. Hoop wel dat ze wat nieuwe en duurdere dingen gaan introduceren, zoals leuk huis in vinnewood, of golfbaan of zo. Anders kan je niet eens al je geld uitgeven, zie nu al aankomen over week heb je duurste appartement en dikke sportwagen en dan?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 08:46
Ik snap zoiezo niet dat mensen zoveel geld nodig hebben..

Duurste appartement is 400K en zo bijzonder geweldig zijn die auto's nou ook weer niet die je kan kopen. Doe mij maar die Karin Sultan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Mja waarom zou je anders spelen.. Ik had dat 400k appartement al bij level 20 ofzo. ben ik dan klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Kun je trouwens ook een vliegtuig in je garage parkeren ? ofzo? dat die van jou is/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Repelsteelke schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:27:
Kun je trouwens ook een vliegtuig in je garage parkeren ? ofzo? dat die van jou is/?
Nee dat is nog niet mogelijk.. zit er zelf namelijk ook op te wachten op een soort van hangar

[ Voor 4% gewijzigd door Fixio op 22-10-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:26
Fixio schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:23:
Ik snap zoiezo niet dat mensen zoveel geld nodig hebben..

Duurste appartement is 400K en zo bijzonder geweldig zijn die auto's nou ook weer niet die je kan kopen. Doe mij maar die Karin Sultan.
Ja, waar vind ik die online? ;)

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 10:53
Je ziet ook dat farmen wordt tegengegaan, De eerdere farmers hebben er wel voor gezorgd dat de replay knop voor missies eruit is gehaald en payouts gehalveerd.

Nu is het wachten op het nerfen van de races. (die rp boost van criminal records is al aangepast volgens mij?)

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 10:03

Gertjuhjan

Software Engineer

Volgens mij kan je vliegtuigen kopen(via ingame website) en kan je die laten landen in de buurt via je telefoon.
Maar dat weet ik niet zeker.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Ok, interessant ja, want ik zag wel de vliegtuigen te koop staan, maar geen hangar te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
servival7 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:21:
[...]

Farmers buiten beschouwing laten omdat deze gewoon normaal het spel spelen. Ze doen niets wat niet mag.
Als het tot vervelings toe herhalen van missie ook al niet meer mag dan kan je beter geen online gedeelte uitbrengen.
LCS exploiters doen ook niks wat niet mag, ze passen geen save of gamefiles aan. Ze benutten gewoon fouten die Rockstar niet heeft opgelost. Net als die race van 10k in 2 minuten die is ook nog niet generfd en dus ook een 'fout' van Rockstar.

Moraal van het verhaal als de noodzaak voor farmen/exploiten er is dan is de balans gewoon niet juist. De schuld hiervoor leg ik bij de microtransacties die Rockstar heeft geïmplementeerd. De missies zijn ook aardig eentonig, zeker in combinatie met die verlepte payout maakt het missie gedeelte niet erg aantrekkelijk. GTA5 is mooi geworden maar GTA online is nog lang niet af qua missies/diepgang in mijn ogen. Het kloten en touren met vrienden is leuk maar dat kon in GTA4 ook al.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:29:
[...]

Ja, waar vind ik die online? ;)
Linksboven in de map bij de garage

Ik zei tegen me party van ik ga even die karin sultan halen en 15 min later had ik er een

YouTube: GTA 5 Online Sultan RS Spawn Location ( GTA V Multiplayer Vehicle Spawn Location)

Dit filmpje legt uit waar je moet zijn en wanneer

[ Voor 44% gewijzigd door Fixio op 22-10-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Via de browser naar die website van de makelaar, was bij mij het bovenste resultaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:35
Hoe/waar jat je trouwens een straaljager in online? Reed richting die basis waar de straaljager in SP staat, maar toen ik (like always) frontaal door de voordeur wilde rijden was t hek dicht :/

Gevolg: 4 sterren en een brakke auto ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tommiiee schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:43:
Hoe/waar jat je trouwens een straaljager in online? Reed richting die basis waar de straaljager in SP staat, maar toen ik (like always) frontaal door de voordeur wilde rijden was t hek dicht :/

Helicopter misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:07

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Je moet over het hek heen jumpen. Dit kan door aan de rechterkant van die tunnel vlak voor de ingang, keihard op af te rijden. Zo lanceer je jezelf over het hek heen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Door de tunnel heen (van zuid naar noord) en dan als je de tunnel uitkomt links is een schans (de berm omhoog richting het hek). Even een aanloopje en hoppa!

edit: Te laat :P

[ Voor 10% gewijzigd door Razr op 22-10-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ergens via je auto op een dakje klimmen om op het terrein te raken, kan een vliegtuig/helicopter pakken, of je kan met een auto over het hek jumpen op enkele locaties.
De 4 sterren krijg je uiteraard gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Langs de noordzijde is een hoge heuvel waar je hard naar beneden kan rijden om vervolgens over het hek te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
Genoeg opties dus xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Langs de noordzijde is een hoge heuvel waar je hard naar beneden kan rijden om vervolgens over het hek te vliegen.
Ben je niet iets vergeten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonKui schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:48:
[...]

Ben je niet iets vergeten? :p
Niet echt behalve dat je snel moet racen voordat een tank je gaat opblazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:55:
[...]

Kan die je ook opblazen als je 100% armor op je auto hebt zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
Laat je gewoon met Merryweather afzetten. Laat hem stoppen net boven de vliegtuigen op het vliegveld, spring met de parachute naar beneden. Meestal moet je 1 vent afknallen, dan gelijk opstijgen en verticaal doorvliegen tot die sterren knipperen zodat ze je niet afknallen. Pak niet het vliegtuig in de loods want dan stopt er meestal een Tank voor je neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:55:
[...]

Bedoelde meer dat je mij was vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 18:35

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Iemand anders hier last van?

Iedere keer dat ik inlog, of van sessie wissel heb ik iedere keer weer $316000 credits. Of ik nou meer verdien, of alles uitgeef. Iedere keer opnieuw inloggen en ik sta weer op $316000. Mijn character progress wordt wel opgeslagen. Ik kan auto's kopen, die worden netjes bewaard in de garage. Deze verlies ik dus niet. Ik heb dit al sinds de Rockstar cloud problemen van afgelopen zaterdag.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Voxalizer schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:59:

Iedere keer dat ik inlog, of van sessie wissel heb ik iedere keer weer $316000 credits. Of ik nou meer verdien, of alles uitgeef. Iedere keer opnieuw inloggen en ik sta weer op $316000. Mijn character progress wordt wel opgeslagen. Ik kan auto's kopen, die worden netjes bewaard in de garage. Deze verlies ik dus niet. Ik heb dit al sinds de Rockstar cloud problemen van afgelopen zaterdag.
Dit lijkt een beetje op wat ik vroeger had, maar dat had te maken dat de cloudservers bij afsluiten van het spel unavailable waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:31:
LCS exploiters doen ook niks wat niet mag, ze passen geen save of gamefiles aan. Ze benutten gewoon fouten die Rockstar niet heeft opgelost. Net als die race van 10k in 2 minuten die is ook nog niet generfd en dus ook een 'fout' van Rockstar.
Benutten? misbruiken zal je bedoelen. Dat valt gewoon onder opzettelijk misbruik van een niet-bedoelde mechaniek, stukje common sense is dan wel op z'n plaats (je verkoopt je motor, maar stiekem heb je hem nog.. ).

R* heeft al duidelijk aangegeven dat de 'replay mission' optie geen misbruik is, het was een werkend bedoelde feature die achteraf is verwijderd, net zoals take-off/down the drain continue opnieuw blijven doen (CR is afwijking, dat was een bug).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
SinergyX schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:03:
[...]

Benutten? misbruiken zal je bedoelen. Dat valt gewoon onder opzettelijk misbruik van een niet-bedoelde mechaniek, stukje common sense is dan wel op z'n plaats (je verkoopt je motor, maar stiekem heb je hem nog.. ).

R* heeft al duidelijk aangegeven dat de 'replay mission' optie geen misbruik is, het was een werkend bedoelde feature die achteraf is verwijderd, net zoals take-off/down the drain continue opnieuw blijven doen (CR is afwijking, dat was een bug).
Ik kreeg ook vaak meerdere keren dezelfde missie aangeboden van Lamar of Simeone, ik heb 2/3 keer achter zo'n Kroket aangezeten. Rotmissie duurt veel te lang en betaald bijna niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
Voxalizer schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:59:

Zolang je dat probleem heb zou ik er van profiteren. Koop 10x de duurst mogelijke auto. Tune die allemaal maximaal. Als het probleem straks verholpen is verkoop je ze allemaal aan LSC. Snel verdiend dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 18:35

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Didyoumeetmax? schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:11:
[...]

Zolang je dat probleem heb zou ik er van profiteren. Koop 10x de duurst mogelijke auto. Tune die allemaal maximaal. Als het probleem straks verholpen is verkoop je ze allemaal aan LSC. Snel verdiend dan :9
Heh, dat kan helaas dus niet. Stel ik verdien in 1 speelsessie 1 miljoen, wanneer ik uitlog sta ik gewoon weer op 316000.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
Voxalizer schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:14:
[...]

Heh, dat kan helaas dus niet. Stel ik verdien in 1 speelsessie 1 miljoen, wanneer ik uitlog sta ik gewoon weer op 316000.
Hij bedoelde dat je die gepimpte auto's pas weer verkoopt als de bug is gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26

helikopter jatten naast een jet parkeren instappen en wegwezen. een straaljager jatten was nog nooit zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In free roam krijg je echter wel 4 sterren op je hoofd. Als je dit zelfde doet tijdens een missie krijg je geen sterren (op enkele missies na waar je wel wanted krijgt, maar dat zijn er misschien 10). Gisteren ook weer een aantal missies gedaan zoals "Chumash & Grab" waar je een pier moet raiden en dan drugs bootje moet stelen. Ik ging naar Zancudo om een jet te halen (je krijgt geen sterren) en vliegt naar de pier om daar alles te bombarderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Ook leuk: Granaten uit je auto gooien tijdens een GTA Rally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
Is het straks ook nog een keer de bedoeling dat we met ons online character aandelen kunnen kopen? Werkt nog steeds niet op de site, of blijft dit voor offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
klopt, gaat wel werken hoop ik, maar voorlopig nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
Ze willen inderdaad eerst zorgen dat alle andere zaken goed lopen voordat ze deze inschakelen, het systeem heeft namelijk veel invloed van buiten af met betrekking tot hackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Ik heb m eindelijk :D
De perfect mission car

http://rsg.ms/1cSLYGg

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

lochpatje schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:57:
[...]

LOL, that escalated quickly

Ik zei alleen maar dat Juliette lang haar had in SP :D

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fonsmeister schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:14:
[...]

Maakt niet uit Fons, ik heb er gigantisch om moeten lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

fonsmeister schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:14:
[...]

Dat jullie die namen kennen:P

Bij mij zit mijn vriendin vaak ook in de ruimte
spoiler:
en toen Trevor de stripclub kreeg en ik daar rondliep, kreeg ik direct commentaar:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gertjuhjan schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:23:
[...]

Dat jullie die namen kennen:P

Bij mij zit mijn vriendin vaak ook in de ruimte
spoiler:
en toen Trevor de stripclub kreeg en ik daar rondliep, kreeg ik direct commentaar:P
Ik kreeg gister naar me toegeslingerd en toegegeven, dat ik bang ben voor me vriendin :)
Maar dit slaat alles.
spoiler:
Ze kijkt maar gewoon mee anders moet ze zelf maar een lapdance geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Iemand al een keer het spel opnieuw gestart vandaag? Bij mij wordt er gewoon geen voortgang opgeslagen... Vanmorgen wat gespeeld, rank omhoog + wat geld verdiend. Zojuist weer opgestart en alles is weer zoals het gisteren was. Gek genoeg blijven de updates voor auto's enzo wel bestaan. Het lijkt dus vooral met RP en geld te maken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 00:48

Deem

Ontcijfer mij!

Razr schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:44:
Iemand al een keer het spel opnieuw gestart vandaag? Bij mij wordt er gewoon geen voortgang opgeslagen... Vanmorgen wat gespeeld, rank omhoog + wat geld verdiend. Zojuist weer opgestart en alles is weer zoals het gisteren was. Gek genoeg blijven de updates voor auto's enzo wel bestaan. Het lijkt dus vooral met RP en geld te maken te hebben.
Ik heb hetzelfde, al zeker 3 dagen. Al het geld dat ik verdien word gewoon gereset bij een nieuwe speelsessie. Begin het langzaam echt beu te worden.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Ah, hier is de betreffende support pagina. Het is inderdaad al een paar dagen aan de gang. Ik heb me even aangemeld voor updates. Hopelijk is het snel opgelost idd :(

Je zou als het opgelost is bijna expres gaan glitchen om je geld een beetje terug te verdienen. Ik heb ook nog een karakter tegoed van R* die ik in de eerste week ben 'verloren'.

edit: link gefixed :+

[ Voor 11% gewijzigd door Razr op 22-10-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Ik heb zondag tot 2 keer toe hetzelfde probleem gehad, was zo 4 uur progress kwijt. Gisteravond gelukkig wel alles goed gegaan, voorlopig staat op de social club alles zoals ik het gisteravond heb achtergelaten. Nu maar hopen dat het bij inloggen nog steeds allemaal klopt...

Als je zeker wilt zijn dat je geen tijd verspeelt is de enige optie niet inloggen totdat het gefixt is. Voorkomt een hoop gemor voorlopig.

[ Voor 20% gewijzigd door Baroshir op 22-10-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
Razr schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:52:
Ah, [url]hier[/url] is de betreffende support pagina. Het is inderdaad al een paar dagen aan de gang. Ik heb me even aangemeld voor updates. Hopelijk is het snel opgelost idd :(

Je zou als het opgelost is bijna expres gaan glitchen om je geld een beetje terug te verdienen. Ik heb ook nog een karakter tegoed van R* die ik in de eerste week ben 'verloren'.
Goeie link 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Razr schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:55:
Vanmorgen even gespeeld en van rank ~20 naar 22 gegaan. Log ik net weer in, ben ik opeens weer rank 20 :\. Geen melding gehad dat het saven was mislukt BTW. :(
Shit, hebben ze dat nu NOG niet opgelost? Is nu de 4e of 5e dag op rij :(

Vanavond na 20:00 (Apple event) ga ik Deathmatches hosten. Kunnen we eindelijk eens gebruik maken van de wapens die we hebben verkregen en hoeven we ook geen zorgen te maken over verloren progressie (Deathmatches is vooral leuk, het levert relatief weinig op), sterker nog het zou mooi uitkomen aangezien we dan de ammo niet bij hoeven te kopen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Pyrone89 op 22-10-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 07:18
Count me in!!

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Mule gekocht, 27k. Maar dan kan je ook echt vette dingen doen zoals je motor en wat kleine auto's vervoeren.
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3950/0qdWvzGRZUGdD0vyyDHnsQ/0_0.jpg
De klep open krijgen is eenmaal onder de knie. :D

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6117/Jp8Hf1iOiUetiH8GzSuLQA/0_0.jpg
Als iemand hier in rijdt met een wanted level, ben je die in no-time kwijt. Misschien leuk voor heists?

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Haha hoe krijg je in godsnaam die klep open dan?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Was nielz ook wel ff mee bezig om dat onder de knie te krijgen (zat wat te zappen op de TV en zag 'm toen ingewikkeld op de achterkant meppen enzo). :D
nogmaals excuus voor de raket, ik mikte toch echt op een politieauto :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Niellz schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:41:
Mule gekocht, 27k. Maar dan kan je ook echt vette dingen doen zoals je motor en wat kleine auto's vervoeren.
[afbeelding]
De klep open krijgen is eenmaal onder de knie. :D

[afbeelding]
Als iemand hier in rijdt met een wanted level, ben je die in no-time kwijt. Misschien leuk voor heists?
Hoe krijg je die goed open dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Oh zo dus : YouTube: Grand Theft Auto Online Mule Fail

[ Voor 25% gewijzigd door Michaelg op 22-10-2013 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raar, aan het einde zie je bij grote beeld dat deuren dicht zijn, maar bij die gast aan de binnenkant nog open :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 13:28
Het lukt me nog steeds niet om fatsoenlijk online te joinen. Krijg 9 Vd 10 keer de melding dat de cloud servers offline zijn...
Laatste patch (1.04) is al geïnstalleerd, dns is ook al veranderd..

Is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

SinergyX schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:16:
Raar, aan het einde zie je bij grote beeld dat deuren dicht zijn, maar bij die gast aan de binnenkant nog open :P
Is client side.

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

SinergyX schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:16:
Welcome to lagging netcode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

matsen schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:19:
Het lukt me nog steeds niet om fatsoenlijk online te joinen. Krijg 9 Vd 10 keer de melding dat de cloud servers offline zijn...
Laatste patch (1.04) is al geïnstalleerd, dns is ook al veranderd..

Is hier wat aan te doen?
Hier hetzelfde, zondagmiddag voor het laatst kunnen joinen. :(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 15:06
Vervelend hoor, gisteren goed kunnen spelen, vandaag zoveel gezeur dat ik zelfs een melding krijg dat ik bijna een bad sport ben. Knap als ik als niet eens iets heb kunnen doen. Ik begrijp er niks meer van.
Pagina: 1 ... 47 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.