Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het alweer te doen online of kan ik beter wat anders gaan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 22:58

Zorian

What the fox?

Het heeft even geduurd maar ik ben een bad sport. :p

Het spel is leuker als je je focused op het slopen van andere spelers en hun voertuigen. :D Was die saaie missies allang zat.

"You have insufficient funds to pay your bills, you won't be able to shower or watch tv until you pay them."
Ja doeg, heb geen geld.

Ga het spel geeneens meer veilig afsluiten, gewoon uit met die hap.
Kom wel terug als het leuker is geworden want in de huidige staat is het echt bloedsaai.

[ Voor 47% gewijzigd door Zorian op 20-10-2013 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat stomme bad sport systeem is bugged. Eerst had ik 2 dagen, later 1 dag vervolgens weer 2 dagen. Vanochtend nog 10 te gaan wat dus nu voorbij is staat die rot timer weer op 22 uur... wtf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:35

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Zorean schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 01:10:
Het spel is leuker als je je focused op het slopen van andere spelers en hun voertuigen. :D Was die saaie missies allang zat.
Eens. MIssies zijn gewoon te simpel opgezet. De missies in de singleplayer modus van GTA V zijn ontzettend afwisselend, de missies in GTA online... meh.

Sowieso is die Bad Sports rating een lachertje. Wanneer ik iemand's personal vehicle (waarom dat uberhaupt onsportief is ontgaat me, maar goed..) per ongeluk vernietig krijg ik minpunten, maar idioten die spelers spawn-campen of bijvoorbeeld gewoon opzettelijk mensen beuken in races (daar zijn GTA races met wapen en pickups voor lijkt me) waardoor ze omgekeerd komen te staan kunnen vrolijk doorgaan zonder enige boete. Nou maakt me dat op zich niet eens zoveel uit, echter zet ik wel mijn vraagtekens bij dit gedrag.

Ik moet overigens wel zeggen dat GOTP leden erg sportief rijden, dat dan weer wel. Hoewel er onder mijn naam hier op GoT "Simracer" staat verwacht ik natuurlijk geen puur cleane races in GTA, heh. Een beetje contact hier en daar, och moet kunnen.
Echter frons ik wel mijn wenkbrouwen als ik iemand bewust iemand eraf zie beuken, kom op. Maarja, doe je niks aan. Kick and move on.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:59
Zo tussendoor een keertje moet je best een paar beuken kunnen uitdelen, maar als je een reguliere race speelt, en ook nog eens met crewmembers, dan staat sportiviteit wat mij betreft voorop.

Tuurlijk kun je elkaar altijd een keer raken, zo lang het niet consequent alleen maar beuken is, is er niks aan de hand toch?

Bovendien spreekt iedereen Nederlands, dus er kan prima van tevoren (of achteraf) overlegd worden hoe en wat :)

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:49
Voxalizer schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 02:07:
[...]

Eens. MIssies zijn gewoon te simpel opgezet. De missies in de singleplayer modus van GTA V zijn ontzettend afwisselend, de missies in GTA online... meh.
Zijn gewoon steeds dezelfde missies maar net eventjes anders, steel auto x, jat drugs y, de locatie wisselt een beetje en that's it. Erg tegenvallend in vergelijking met SP inderdaad.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
De variatie ontbreekt inderdaad nog een beetje, maar af en toe een 6-tal juryleden kriskras door de stad omleggen, of een container jatten met een (gestolen) cargobob is toch wel een stukje lastiger als steel cabrio x op plek y :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimRam
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 16:06
Het leukste blijft nog wel als mensen opzettelijk beuken en je dan vervloeken als je ze ontwijkt. Wat vaak voor ze dan van de 2de plek naar de 8ste gooit. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:04

Nakebod

Nope.

Had laatst toch wel een missie die redelijk uitgebreid was, alleen even de naam kwijt.
Eerst ergens een koffer drugs jatten, dan naar een locatie rijden laptop hacken, dan naar het vliegveld nog meer mensjes omleggen en de dealer achtervolgen met heli en neerschieten voordat die zijn bestemming bereikt.. in the middle of nowhere aka de zee .. :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
Ja, dat is zo'n missie van Martin. Martin, Ron en Lester hebben sowieso wel aardige missies. Lamar, Gerald en Simeon hebben missies die me weinig kunnen boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Lamar kan ik niet eens bellen voor een job? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Van Lamar krijg je eerder missies dan van Martin en Ron volgens mij, dus als je die 2 wel hebt en Lamar niet dan is dat vreemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Zit op Level 70 dus heb volgens mij iedereen wel... Kan Lamar alleen nog bellen om mensen te beroven :)

Weet trouwens niet of hij zo random missies weggeeft zoals de rest dat wel doet, ik kan hem alleen niet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Lamar gaf die missies waarbij je die super slome tankwagens moest jatten. En je moest een keer zo'n kerel halen die ontvoerd was en in een busje zat te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-10 17:03
Brengen die missies nog wat op of zijn ze niet de moeite waard?
Heb eigenlijk nog niemand gebeld online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Didyoumeetmax? schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:05:
Lamar gaf die missies waarbij je die super slome tankwagens moest jatten. En je moest een keer zo'n kerel halen die ontvoerd was en in een busje zat te huilen.
Zegt me niks :X Weet wel dat ik in het begin volgens mij een paar SMS'jes van hem gehad heb, maar die negeerde ik altijd aangezien ik dacht dat dat races waren :+

en @Schumi, na 1.04 brengt alles nog maar de helft op. Dus 12,5k max :(

Edit: Ter illustratie even de missies van Martin na 1.04. Die van Lester en Ron zijn nog veel erger:
Rooftop Rumble (1-4): 12,500
Defender (1-2): 11,500
Trash Talk (1-6): 10,000
Extradition (1-6): 10,000
Judging the Jury (1-8): 10,000
Mixed up with Coke (1-6): 9,000
Dry Docking (1-4): 8,000
The Los Santos Connection (1-6): 8,000
Stick Up the Stickup Crew (1-4): 6,000
Show Me the Monet (1-4): 5,000
Check Out Time (1-2): 5,000 (car is worth 9,000)*
Grab Your Ballas (1-4): 4,500
Editor and Thief (1-2): 4,500
Out of Court Settlement (1-2): 4,500 (car is worth 22,000)*
Holed Up - Burton (1-4): 3,500
Water the Vineyard (1-2): 2,500
Death From Above (1-4): 2,500
Cleaning the Cat House (1-4): 1,500
Volledige lijst: http://gtaforums.com/topi...payouts-cash-only-not-rp/

[ Voor 44% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 20-10-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
PsychoMantis_NL schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:15:
[...]

Zegt me niks :X Weet wel dat ik in het begin volgens mij een paar SMS'jes van hem gehad heb, maar die negeerde ik altijd aangezien ik dacht dat dat races waren :+

en @Schumi, na 1.04 brengt alles nog maar de helft op. Dus 12,5k max :(

Edit: Ter illustratie even de missies van Martin na 1.04. Die van Lester en Ron zijn nog veel erger:

[...]

Volledige lijst: http://gtaforums.com/topi...payouts-cash-only-not-rp/
iig meer als ik nu bij elkaar hark ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
True, maar waar ik eerst met gemak 100 - 200k in een uurtje harkte, is dat nu dus maar de helft :(

Gisteren de hele avond alleen gespeeld (ivm cloudserver issues) en heb misschien na aftrek van kosten aan ammo, armor en nieuwe wapens 100k verdiend.

En daar zit dan 2 keer in m'n eentje wave 10 survival bij (nog wel 20k)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
heb voorzichtig even wat online gespeeld, maar nu lijkt hij gewoon te saven.
Mijn geld en level blijft intact als ik van online naar offline switch en terug.

@^ als je een beetje kunt racen gaat dat volgens mij stukken sneller.
Net 5 keer down the drain gedaan, elke keer 1e of 2e met 6 spelers.
is toch 30 k in 5 1 lap races.

[ Voor 35% gewijzigd door M a r c o op 20-10-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Hier heb ik vanmorgen ook geen problemen mee gehad (+/- 1 uur gespeeld), maar gisteravond was het hier niet te doen. Ik kon wel prima spelen (zelfs bij andere mensen in een sessie), maar bij 9 van de 10 pogingen om de game te saven kreeg ik een bericht dat de cloudservers offline waren.

Dit heeft blijkbaar ook invloed op het inviten van friends/crewmembers, want wanneer ik een job wilde hosten kreeg ik consequent hetzelfde bericht (cloudservers unavailable) en een blanco scherm met spelers. Invites werden dus of niet verstuurd, of ik kon helemaal niemand inviten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:14
Ze leveren niet altijd de helft op hoor. Alleen als je een missie voor het eerst doet, krijg je de volle pond. Daarna levert het nog maar 50% op.
http://www.oxm.co.uk/6449...-grand-theft-auto-online/

Ik blijf dat echt de stomste wijziging vinden sinds de replay functie is weggehaald. Serieus. Je hebt dan wel 500 missies, maar het zijn eigenlijk 100 echte missies (de rest zijn races e.d.) plus 10 variaties op 10 verschillende missies. Dus woeptiefuckingdoe. Echt belachelijk hoe ze de fun uit de multiplayer weten te halen op die manier.

[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 20-10-2013 11:38 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Mja dat bedoel ik dus, alles levert maar de helft op. Die ene keer dat je wél het originele bedrag krijgt geloof ik wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:02

theezeefje

Poehee

echt lekker loopt het nog niet.... als ik mn appartement in wil via mijn garage, blijf ik voor lange tijd tegen een liftdeur aankijken....

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
theezeefje schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:45:
echt lekker loopt het nog niet.... als ik mn appartement in wil via mijn garage, blijf ik voor lange tijd tegen een liftdeur aankijken....
hoge appartement zeker :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

haha nee juist niet, die goedkope van 200k :D

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ben van weekend ook maar eens begonnen. Maar ben nog iets te vroeg geloof ik. :D

Gisteren is er niks gesaved, en werd er net uitgegooid.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:57

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

straks gaan ze die 500k uitdelen in fases is dat dan ook weg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Wat is trouwens nu het beste appartement wat je kopen kunt?

De ene zegt die van 253k een ander weer die 335k gezien de ligging in centrum .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Heb die van 400 gekocht omdat t kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12
schumi2004 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:21:

Pak dat van 253k, ligt digt bij LSC en in de buurt van waar er regelamtig Ballers (9k bij verkoop in LSC) rondrijden. Ik heb direct bij aankoop van het appartement mijn garage in één keer kunnen vullen met negen Ballers.

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:26

Het gaat ook alleen om de ligging. Alle appartementen met een 10-auto garage zijn volledig hetzelfde. Dus gaat het erom wáár je wilt wonen. Ik heb er een gekocht vlak bij de uitvalsweg naar een van de garages waar het relatief rustig is (die bij het vliegveld) omdat ik, bijna elke keer als ik online ga, eerst een auto verkoop. De eerste 9k (rangerover) is dan binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gegaan voor die 391? appartement. Deze zit in het zelfde gebouw als die van 400 maar heeft naar mijn mening een beter uitzicht, namelijk over de gehele stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:29:
Ik ben gegaan voor die 391? appartement. Deze zit in het zelfde gebouw als die van 400 maar heeft naar mijn mening een beter uitzicht, namelijk over de gehele stad.
Hoeveel tijd spendeer jij in je appartement dat je om het uitzicht geeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Nou gaat vandaag helemaal niet, word er om de 10 minuten uitgegooid, en saven doet die ook niet. Toch nog maar even wat langer wachten.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Doen die servers t alweer? Of nog steeds die cant save melding?

Niet dus

[ Voor 8% gewijzigd door wauzer op 20-10-2013 12:34 ]

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PsychoMantis_NL schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:31:
[...]

Hoeveel tijd spendeer jij in je appartement dat je om het uitzicht geeft :+
Ben ik met je eens! Maar als we het zo gaan bekijken konden we net zo goed voor die van 200k gaan en de rest in een auto stoppen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hier het appartement in het centrum gekocht van 240k (57e verdieping). Bevalt me prima. Gewoon 10 auto's in de garage en een prima uitzicht en de ligging is gewoon uitstekend. Hoef niet die heuvels in te rijden en ook geen rare weg te rijden om maar bij mn huis te komen. Erg goed bereikbaar vanaf de snelweg en eigenlijk lekker centraal binnen de stad (ben overal binnen een minuut of 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:35:
[...]

Ben ik met je eens! Maar als we het zo gaan bekijken konden we net zo goed voor die van 200k gaan en de rest in een auto stoppen :9
True, maar ik heb graag wel het duurste, wie weet waar het in de toekomst nog goed voor is. Nu zijn appartementen wat dat betreft gelijk (low/mid/high end), maar wie zegt dat dat na v.1.x/2.x nog hetzelfde is :9

Aan de andere kant, misschien komen er wel updates die huizen i.p.v. appartementen geven en kosten die huizen meer dan 1 miljoen. Daar zit ik dan met m'n 400k appartement :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het lijkt me wel dat er duurdere huizen en auto's bij gaan komen, maar ik vraag me dan af hoe ze willen dat je die bij elkaar spaart. Alle missies een keer doen levert volgens mij maar net 1 miljoen op (gezien hoeveel missies je minder dan 5000 opleveren op dit moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Lijkt mij haast van wel, aangezien er straks heists komen. Ik neem aan dat deze een paar miljoen p.p. opleveren (evt. met een replay interval o.i.d.), maar ze kunnen ook weer niet té veel (á la "The big score" in SP) opleveren, omdat je dan alles in een keer kunt kopen en eigenlijk net als in SP meteen klaar bent...

Het zou m.i. wel een gigantische afknapper zijn als deze maar 100 of 200k p.p. opleveren maar aan de andere kant, gezien de ontwikkelingen in de opbrengsten van missies, sta ik daar ook niet raar van te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:49
Zal me niks verbazen als je 50k per heist van ~30 minuten krijgt en elk dag 1 heist of iets in die richting.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ik ga lekker voor die van 253K (waar ik mijn zinnen eerder al op gezet had ;) )

Gisteren overigens mijn mic voor idereen open gehad en moet zeggen dat er toch een aantal rijp zijn voor een mental institution. Ik heb nog nooit iemand (US probably) zo vaak nigger, i'm gonna kill you horen zeggen binnen een uur.

Ik meen dat ik hem overhoop gereden had nadat ie een bounty op z'n appel had. Vrij kort erna i'm gonna kill you i have 760 mil, bla bla , bounty hier en daar. Dacht eerst dat ie het tegen een ander had maar vervolgens een bounty van 3k op mijn schone hoofdje (als je dan trouwens toch zo'n grote mond over je cashflow heb doe er dan 1 van 9k 8)7 ). Beetje rondjes gereden mijn ding gedaan en af en toe uitlokken :P
Uiteindelijk dacht ik save te zijn in een kleding zaak na een minuut of 40 maar mocht achteraf toch niet baten :P

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 20-10-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bord hangt op zijn kop @ 1:17. In GTA doen ze het dan beter. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik heb een beetje naar een goede locatie gezocht, tegen Vinewood Hills aan, maar vanaf je bent vrij vlot op het vliegveld, maar ook in Trevor Country :+ Toevallig kwam het appartment nog met redelijk uitzicht ook :+ Leuk voor die keer dat je er bent.Tinsel Towers, Apt 45. 270k.

Afbeeldingslocatie: http://gallery.rutten.me/cache/games/GTA-V/1381820688394_595.jpg

Modshop om de hoek, iets verderop Ammunation, ruime brede wegen om snel weg te kunnen :P
Voor het interieur hoef je het niet te doen, die zijn toch allemaal maar hetzelfde.

[ Voor 10% gewijzigd door Nakebod op 20-10-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na die laatste patch doet GTA Online het helemaal slecht bij mij. Voor die patch kon ik nog wel redelijk snel online komen, nu lukt het gewoon niet. Door die patch werkt dat save systeem ook niet meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 09:04
Hier ook alleen gezeur met online. Ik ben al niet zo goed, dus als ik level ben ik helemaal happy. Haal je drie levels erbij, ga je via character select terug naar GTA (wat een save zou moeten zijn), dag erna terug, leveling weg, ben ik weer maar 8. En ook al je cash kwijt. Wat er dan wel onthouden wordt is het feit dat mijn custom vehicle stuk is?
Online komen is geen issue, maar mijn voortgang houden wel. En dat is best wel jammer. Als ik dan een uurtje of 2 game, wil ik ook graag mijn voortgang zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:21
Martinspire schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:45:
Het lijkt me wel dat er duurdere huizen en auto's bij gaan komen, maar ik vraag me dan af hoe ze willen dat je die bij elkaar spaart. Alle missies een keer doen levert volgens mij maar net 1 miljoen op (gezien hoeveel missies je minder dan 5000 opleveren op dit moment)
Je kunt al wel het terrein oprijden van luxe villa's. Dus lijkt me dat je die straks gewoon kunt kopen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-10 13:08
Hebben jullie die 250k al ontvangen? Ikke nog niet namelijk. Wel al 1.04 geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:38

Roshnak

PSN: Roshgill

Sorry Nielzje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LegeBoekenkast schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:12:
Hebben jullie die 250k al ontvangen? Ikke nog niet namelijk. Wel al 1.04 geïnstalleerd.
begin deze week volgens de R* site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:50
Is er een manier om je waypoint vast te zetten op een player? Ik word een beetje moe van de mensen die mijn auto jatten en wil ze dan omleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Tommiiee schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:14:
Is er een manier om je waypoint vast te zetten op een player? Ik word een beetje moe van de mensen die mijn auto jatten en wil ze dan omleggen.
Nopes enige wat je kan doen is dat een spelers icoontje op de map begint te knipperen voor een bepaald bedrag, maar echt een waypoint die de speler ook volgt dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
WeAreLegion schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:16:
[...]

Nopes enige wat je kan doen is dat een spelers icoontje op de map begint te knipperen voor een bepaald bedrag, maar echt een waypoint die de speler ook volgt dat kan niet.
Wilde een bounty op z'n hoofd zetten, maar ik kon maar uit de helft van de spelers kiezen en hij stond er niet bij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Tommiiee schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:14:
Back/Select -> Vehicle access -> No-one? Dan worden ze meteen uit je auto gezet, kun je 'm rustig ophalen (of laten brengen door je mechanic) :)

[ Voor 4% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 20-10-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
PsychoMantis_NL schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:24:
[...]

Back/Select -> Vehicle access -> No-one? Dan worden ze meteen uit je auto gezet, kun je 'm rustig ophalen (of laten brengen door je mechanic) :)
Ah, eens uitproberen als 't weer zover is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Dat werkt prima, alleen als je dan crewmembers weer in wilt laten stappen bij je, moet je even de access weer terug zetten naar "Everyone" (tenzij crew+friends al gefixed is).

De reden dat ik dat weet? Had gisteren m'n auto ergens geparkeerd om een heli te jatten, wil ik later m'n auto laten bezorgen door de mechanic, zegt 'ie "Car is not empty". Kijk ik op de kaart, zit er een medetweaker in. Access aangepast en toen moest hij dus lopen, dief :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
Ik heb geen crew ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:39
Michaelg schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:57:
[...]

Je kunt al wel het terrein oprijden van luxe villa's. Dus lijkt me dat je die straks gewoon kunt kopen.
De website van een ander in-game makelaarsbedrijf waar je op komt na wat clicks op de startpagina waarvan ik de naam even kwijt ben is 'under maintenance', en word dus later toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Join de PS3 (2)/Xbox crew hier dan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Kannonne... Vanochtend paar uur gespeeld, kom ik later weer online: is me rank weer omlaag naar waar ik vanochtend mee begon. $$$ en auto's die ik in mijn garage had gedumpt waren er gelukkig nog wel. Zojuist weer 2,5 uur gespeeld, kom een mission uit, wil de online omgeving niet loaden, kom ik in SP terecht. Hop weer naar online en kan dan ineens wel weer connecten... En ja hoor, ranks weg, maar dit keer ook $$$ weg. Hmpf. -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier dus ook, gister avond verdiende geld is weg, vanmiddag gespeeld motor gekocht op de website. Naar de winkel gegaan kom terug, weer het zelfde bedrag aan geld maar nog wel met de motor???!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brechts
  • Laatst online: 19:13
Excuses aan Badabam (oid), wilde enkel de kerel neerschieten die op jou aan het schieten was, jammer genoeg auto-targette ik eerst jou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:26
Baroshir schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:21:
Kannonne... Vanochtend paar uur gespeeld, kom ik later weer online: is me rank weer omlaag naar waar ik vanochtend mee begon. $$$ en auto's die ik in mijn garage had gedumpt waren er gelukkig nog wel. Zojuist weer 2,5 uur gespeeld, kom een mission uit, wil de online omgeving niet loaden, kom ik in SP terecht. Hop weer naar online en kan dan ineens wel weer connecten... En ja hoor, ranks weg, maar dit keer ook $$$ weg. Hmpf. -.-
Tja...

Dit probleem speelt nog maar sinds de update naar 1.04. Blijkbaar niet bij iedereen, maar erg veel spelers hebben er last van dat de voortgang niet wordt opgeslagen... Afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Dan eerst maar de SP eens af gaan ronden... zonde van de tijd maarja, doe je niks aan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Denk ik ga even de Simeon auto's verzamelen.

Nou het is toch wat makkelijker met een interactive map met bepaalde locaties :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 22:38

Roshnak

PSN: Roshgill

Yeah Rat-Loader gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
Mensen, ik (Pyrone89) ga vanaf nu weer de race 'Taking Off' hosten voor PS3 mensen.

Kunnen we wat van de verloren RP goed maken, totdat Rockstar ongetwijfeld ook deze race gaat nerfen gezien de hoge RP en geldbedragen.

EDIT: laat maar zitten, progressie wordt wederom niet opgeslagen :(

[ Voor 14% gewijzigd door Pyrone89 op 20-10-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 15:29
Me too!

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1543/XTtuzM_UH0O5x0JHLAx9Ww/0_0.jpg
Nu alleen nog even sparen om onder de kap ook nog alles te upgraden :P.
Zit ook nog te twijfelen of ik de "bed" standaard laat of toch zoals ie nu is, vind al die rommel namelijk ook wel wat hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door lochpatje op 20-10-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Waarom wil iedereen een rat-loader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk door de exclusiviteit. Heb hem zelf ook in de garage staan volledig getuned.
Toch rij ik er nooit in omdat hij een draaicircel heeft van een 747:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Mag ik zeggen dat ik dat ding echt schijtlelijk vind? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
  • Laatst online: 28-09 12:03
Dat is ie ook!

Waar stond hij nou precies?

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weer niks gesaved.. toch maar ff een ticket invullen bij R*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
DigitalError schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 17:19:
weer niks gesaved.. toch maar ff een ticket invullen bij R*
Idd, hier ook weer.

Het is echt zinloos om te gaan voor RP of geld zolang dit niet gefixed is. :(

We kunnen beter tot die tijd rondkloten (bijv. straaljagers jatten en de wereld overnemen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik blaas één keer een auto op sinds m'n vorige bad sport penalty, ben ik weer bad sport.

Het was verdomme niet eens expres :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Haha, mja dat is niet slim nee. Hoe lang nu? Weer 2 dagen?

Blijf het een stom systeem vinden overigens. Heb nu maar meteen even aan vrienden gevraagd of ze me even konden commenden (Start->Online->Players->Selecteer een speler->Commend->Helpful/friendly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

2 dagen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
Bij mij saved hij wel. Ben pas lvl 12 dus zoveel boeiends kan ik ook niet kwijtraken. Vandaag wel met fonsmeister, reneetje en sennax mijn eerste survival gedaan. Meteen t/m wave 10 gekomen. Dat gaf een goeie boost in m'n cashflow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Weet je het zeker, ga eens naar single player en weer terug naar online.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hij saved soms niet, maar tot nu toe zie ik later altijd een paar minuten later nog iets van Saved staan.
Je moet dus niet direct na een missie quitten, want dan kan het wel eens mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik heb het net even getest en server lijkt weer te werken, kan nu ook saven.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 19:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Er staat gewoon duidelijk wanneer het opslaan niet gelukt is. Dit blijft ook nog eens in beeld staan. Wanneer het opslaan wél gelukt is, staat het er in hoofdletters en verdwijnt het berichtje.

Als ik daar gewoon op wacht gaat het hier gewoon prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
mad_max234 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:19:
Weet je het zeker, ga eens naar single player en weer terug naar online.
Heb net m'n ps3 uitgezet om te gaan eten. Na het eten was alles gewoon opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Maak een account aan op socialclub. Dan kun je gewoon vaststellen of je voortgang gesaved is tijdens het spelen. Ik controleer altijd even of m'n voortgang is opgeslagen. Zo niet, dan trigger ik een save door bijv. een store hold up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
PsychoMantis_NL schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:34:
Er staat gewoon duidelijk wanneer het opslaan niet gelukt is. Dit blijft ook nog eens in beeld staan. Wanneer het opslaan wél gelukt is, staat het er in hoofdletters en verdwijnt het berichtje.

Als ik daar gewoon op wacht gaat het hier gewoon prima hoor.
Ik weet op welke melding je doelt maar het probleem is dus dat die meldingen helemaal niet worden getoond. Dat is het dus niet.

Sterker nog ik krijg regelmatig het oranje rondje in beeld en laat die gewoon zijn gang gaan en er komt geen melding dat het niet gelukt is. Toch is telkens mijn progressie weg.

Ik raak het niet meer aan totdat ze met 1.05 komen

[ Voor 13% gewijzigd door Pyrone89 op 20-10-2013 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Als het automatisch opslaan niet lukt, blijft er links onderin beeld, boven je minimap, een bericht staan "Rockstar servers unavailable" of iets dergelijks. Wanneer het opslaan daarna wél lukt komt er in hoofdletters te staan "SAVE SUCCESFULL". Daarna verdwijnen beide berichten en is je game gewoon opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kan ik inderdaad bevestigen. Gister meerdere malen een bericht gehad dat saven niet lukt.
Gewoon doorgespeeld tot het "succes" bericht. Alles is netjes bijgehouden (cash, RP, mods).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Didyoumeetmax? schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:53:
Maak een account aan op socialclub. Dan kun je gewoon vaststellen of je voortgang gesaved is tijdens het spelen. Ik controleer altijd even of m'n voortgang is opgeslagen. Zo niet, dan trigger ik een save door bijv. een store hold up.
op social club staat rank 30, elke keer als ik ga spelen ben ik weer 27 dus dat geeft ook geen enkele indicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
PsychoMantis_NL schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:59:
Als het automatisch opslaan niet lukt, blijft er links onderin beeld, boven je minimap, een bericht staan "Rockstar servers unavailable" of iets dergelijks. Wanneer het opslaan daarna wél lukt komt er in hoofdletters te staan "SAVE SUCCESFULL". Daarna verdwijnen beide berichten en is je game gewoon opgeslagen.
Dat bericht krijg ik en velen met mij dus niet (waardoor je verwacht dat het correct is opgeslagen). Als je vervolgens netjes naar SP gaat en later weer inlogt is je progressie weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

Als ik het zo lees zijn de cloud issues van gisteren en vandaag nog niet opgelost... kan iemand dit bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
Laden ging sloom. Saven etc geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Pyrone89 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:11:
[...]

Dat bericht krijg ik en velen met mij dus niet (waardoor je verwacht dat het correct is opgeslagen). Als je vervolgens netjes naar SP gaat en later weer inlogt is je progressie weg.
Bij mij verschijnen af en toe ook berichten totaal niet, maar dan hoor ik wel een bliepje op de achtergrond. Even op pauze zetten en weer terug naar het gamescherm en dan werkt het hier weer.
theezeefje schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:57:
Als ik het zo lees zijn de cloud issues van gisteren en vandaag nog niet opgelost... kan iemand dit bevestigen ?
Hier af en toe nog wel eens een melding, maar vrij vlot daarna trekt deze weer glad tot nu toe. Pas 1 keer gehad (vandaag) dat dit langer bleef staan als pakweg 2 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

heb vandaag al meerdere keren gehad dat ik na het inloggen weer het budget had als voordat ik begon met spelen..... (en toch af en toe een SAVE SUCCESFULL voorbij zien komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die last heeft van een character dat weer op rank 1 is en helemaal geen geld heeft, terwijl ik eerst rank 28 was of zijn er meerdere met dit probleem? Ook als ik op socialclub kijk is mijn poppetje rank 1 maar ziet hij er wel uit als mij character van rank 28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 19:55
Ik speel nog niet zo lang online, maar is er een optie om elkaar niet te kunnen killen ofzo.

Het lijkt wel deathmatch de hele tijd. Al die sloebertjes schieten met constant overhoop zonder ook maar een aanleiding.. Weinig aan zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoyden op 20-10-2013 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Hoyden schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:10:
Ik speel nog niet zo lang online, maar is er een optie om elkaar niet te kunnen killen ofzo.

Het lijkt wel deathmatch de hele tijd. Al die sloebertjes schieten met constant overhoop zonder ook maar een aanleiding.. Weinig aan zo.
Solo session openen, invite only session, of jezelf in de passive mode zetten

PSN: c_caveman1982

Pagina: 1 ... 43 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.