Voor de mensen die zich afvragen of je een sticky plaatsen kan op de kluizen achterin een store... Werkt niet, van de week al eens geprobeerd..
Sorry schoot besluiteloos net neer in een gangwar. Zag je aan voor de vijand :x
Kreeg overigens sms van lester dat ik een high end appartement moest kopen omdat ie een paar grote klussen in aantocht heeft. Is dat standaard bij een bepaalde rang of vooraankondiging dat de echte heists eraan komen?
Kreeg overigens sms van lester dat ik een high end appartement moest kopen omdat ie een paar grote klussen in aantocht heeft. Is dat standaard bij een bepaalde rang of vooraankondiging dat de echte heists eraan komen?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hier geen problemenVerwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:20:
Mijn PSN vriendenlijst is ineens leeg ! WTF ??!!
Kent iemand dit ?
Goed, that turned out better than expected. 
Mijn Carbonizzare was door een lolbroek opgeblazen, gelukkig mocht ie de volledige verzekering (a la 30k
) dokken voor me. Dus ik bellen met Mors, en wat zie ik? Een Carbonizzare en...... EEN ADDER.
Wait, wat? Maar er staat al een Adder in de garage. Al moet ik toegeven dat hij op de verkeerde plek staat. Het zal toch niet? OH JAWEL.

Rechts in de hoek, je ziet nog net de rode neus achter de politie-SUV.
Gekloonde Adder met 300k aan mods erop.
Dat verklaard meteen waarom die Adder onverzekerd was, dat was de kloon.
Alles wordt gekloond, behalve de verzekering.

Mijn Carbonizzare was door een lolbroek opgeblazen, gelukkig mocht ie de volledige verzekering (a la 30k
Wait, wat? Maar er staat al een Adder in de garage. Al moet ik toegeven dat hij op de verkeerde plek staat. Het zal toch niet? OH JAWEL.

Rechts in de hoek, je ziet nog net de rode neus achter de politie-SUV.
Gekloonde Adder met 300k aan mods erop.

Dat verklaard meteen waarom die Adder onverzekerd was, dat was de kloon.
[ Voor 15% gewijzigd door Zorian op 18-10-2013 23:31 ]
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik vroeg me af hoe ik in online moet spelen.
Ik ben net lvl 3 oid en heb al een par winkels beroofd waarvan 2 succesvol en bij eentje werd ik door de politie of een medespeler gedood. Anyway, wat is nou de bedoeling want ik bel lamar, die jood cen nog een gast en allemaal hebben ze geen missies voor me waarbij lamar iets "meld" dat ik lvl 50 moet zijn.
Verder is mijn auto impounded en moest hem terugstelen.
Ik naar binnen via het hek, maar er uit kom ik dus niet, met auto.
Daarna dood en moest ik een fee van 340 betalen om mijn auto weer terug te krijgen.
Hoe zit het ongeveer? Het is dat ik nu een beetje vast zit in de SP, maar Online snap ik nog weinig van.
Ohja, er kwam ook een medespeler achter me aan, 4 magazijnen op me geleegd en mijn auto was dus een beetje stuk. Is dat nou het neuzengedrag waar ik veel over lees?
Ik ben net lvl 3 oid en heb al een par winkels beroofd waarvan 2 succesvol en bij eentje werd ik door de politie of een medespeler gedood. Anyway, wat is nou de bedoeling want ik bel lamar, die jood cen nog een gast en allemaal hebben ze geen missies voor me waarbij lamar iets "meld" dat ik lvl 50 moet zijn.
Daarna dood en moest ik een fee van 340 betalen om mijn auto weer terug te krijgen.
Hoe zit het ongeveer? Het is dat ik nu een beetje vast zit in de SP, maar Online snap ik nog weinig van.
Ohja, er kwam ook een medespeler achter me aan, 4 magazijnen op me geleegd en mijn auto was dus een beetje stuk. Is dat nou het neuzengedrag waar ik veel over lees?
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
lekker geleveld met lochpatje en tyrone vanavond! alleen jammer dat ik door een vastloper van lvl 33 naar 27 terugging.
gelukkig had ik de modificaties aan de auto nog wel gehouden en me geld terug, dus dat waren gratis updates
inmiddels wel al weer lvl 30.
taking off to the max
gelukkig had ik de modificaties aan de auto nog wel gehouden en me geld terug, dus dat waren gratis updates
taking off to the max
Wil je even rustig rond kijken, ga dan naar een 'invite only' session, daar ben je altijd alleen en heb je weinig last van mensen die op je gaan schieten.Koos2009 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:33:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik vroeg me af hoe ik in online moet spelen.
Heb je wel de tutorial al afgemaakt? Lamar zou je naar Gerald brengen, via hem kan je de eerste follow-up missies krijgen.
Je kan altijd via de telefoon 'quick join' doen, dan zoekt de game automatisch naar matches. (er zijn dus 2 'match types', 1 is via contacten - co-op PVE, de ander zijn alle competatieve delen zoals racen, vliegen, deathmatch etc (uitzondering is survival, dat is weer co-op).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zowel Pyrone als ik hebben hetzelfde gehadDigitalError schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:47:
lekker geleveld met lochpatje en tyrone vanavond! alleen jammer dat ik door een vastloper van lvl 33 naar 27 terugging.
gelukkig had ik de modificaties aan de auto nog wel gehouden en me geld terug, dus dat waren gratis updatesinmiddels wel al weer lvl 30.
taking off to the max
Beide net nieuwe auto gekocht van 240K en die was dus gratis haha.
Het gebeurde me zelfs een paar keer achter elkaar. Ben helaas een paar levels rank kwijt en telkens de advanced rifle maar wel telkens 3 ton op me rekening die ik elke keer opnieuw kon besteden. Daarom nu deze auto's (Lambo, Ford GT, Posche 911, Ferrari) en allemaal volledig getuned ipv alleen de Lambo zoals eigenlijk de bedoeling was.lochpatje schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 01:08:
[...]
Zowel Pyrone als ik hebben hetzelfde gehad.
Beide net nieuwe auto gekocht van 240K en die was dus gratis haha.
http://rsg.ms/19ZlLFo
Geen exploit of iets dergelijks. Simpelweg telkens wanneer ik weer online ging was ik RP + advanced rifle kwijt, maar had ik gekochte auto's nog + weer 3 ton op de bank teruggestort.
[ Voor 56% gewijzigd door Pyrone89 op 19-10-2013 02:17 ]
Haha ik had dit toevallig ook eerder vanavond. Als je een comment onder je PSN-naam hebt staan, moet je die verwijderen en weer opnieuw inloggen/PS3 opnieuw opstarten. Las die tip her en der, hielp bij mij ook.Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:20:
Mijn PSN vriendenlijst is ineens leeg ! WTF ??!!
Kent iemand dit ?
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Dat. Of even je status op "Niet beschikbaar" zetten, vervolgens je afmelden bij PSN. Je dan weer aanmelden... en dit herhalen totdat hij het doet.
Ik deed er 4x over toen mijn friendslist weer terugwas.
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Nou het was weer een knetterende avond online!
-Comazuipen
-Bongbasen
-Snuffelsnickers
-Klitkloppen
Jawel....de 1e officiële GTH-party is een feit!
Iedereen bedankt voor deze onverwacht kinky swingerachtige avond!
Heb voor de liefhebber een klein fotoverslagje gemaakt:

Schumi2004, volgens mij sta jij er ook nog tussen
Binnenkort weerrrrr een dampende stampende editie!
-Comazuipen
-Bongbasen
-Snuffelsnickers
-Klitkloppen

Schumi2004, volgens mij sta jij er ook nog tussen
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
@Pyrone
Je moet Down Underground maar eens proberen
PSN: fonsmeister
Zit er bij GTA V voor Xbox 360 een multiplayer / online code die eenmalig te gebruiken is?
Zo ja is het natuurlijk niet interessant om de game tweedehands op de kop te tikken.
Ik heb online gezocht maar kan dit niet zo snel terug vinden.
Zo ja is het natuurlijk niet interessant om de game tweedehands op de kop te tikken.
Ik heb online gezocht maar kan dit niet zo snel terug vinden.
Ik heb in ieder geval geen code hoeven in te vullen. Dus lijkt me niet.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
All right, thx. Dat verklaart waarom ik er niets over kon vinden.
Battlefield 3 en The last of us (ps3) hadden dit bijvoorbeeld wel.
Cool, dan ga ik eens op koopjesjacht
Battlefield 3 en The last of us (ps3) hadden dit bijvoorbeeld wel.
Cool, dan ga ik eens op koopjesjacht
@]SinergyX: Heb wel de race gedaan en daarna de drugs teruggehaald. Sindsdien nog niet vvecht veel andere dingen gedaan dan rondrijden en winkels overvallen. Heb wel bij de LSC de auto gechipped in verzekerd.
Wellicht moet ik het even opnieuw doen haha.
Las ook veel dingen op IGN waar ik wel wat aan had.
Wellicht moet ik het even opnieuw doen haha.
Las ook veel dingen op IGN waar ik wel wat aan had.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Ja dat was lache ja, eerst wat maat van me vanmorgen op de Whatsapp zei was van: in je onderbroekMartnK schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 04:04:
Nou het was weer een knetterende avond online!
-Comazuipen
-Bongbasen
-Snuffelsnickers
-Klitkloppen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Schumi2004, volgens mij sta jij er ook nog tussen![]()
Sta er ook tussen ja, die kale.
Zo geworden nadat ik een masker gebruikt had en het wil maar niet terug komen
Wat is daar dan mee?fonsmeister schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 05:15:
@Pyrone
Hmm.. Vanmorgen even gespeeld, maar het lijkt erop dat de online progressie niet saved. Niet op de SocialClub, en ook niet als je later het spel weer opstart...
Op de R* website veel meer meldingen van deze nieuwe bug... Grr..

Op de R* website veel meer meldingen van deze nieuwe bug... Grr..
Hmm ik heb vanmorgen ook nog gespeeld. En hij heeft alles netjes opgeslagen. Overigens ga ik altijd eerst naar leave gta online en vervolgens zet ik de console pas uit.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Had ik vanmorgen ook en toen ik het daarnet opnieuw opstartte zag ik dat ik ineens weer meer geld had en een lager lvl, ik vreesde ook voor mijn net veroverde police SUV maar die bleek er nog in te staan. Dus viel het al bij al nog mee (geld gerecupereerd en voertuigen gesaved maar vooruitgang was weg).
EDIT: zie ik net op de socialclubsite dat dit keer mijn geld niet gesaved is (nu ben ik 50k kwijt) en mijn rankpunten zijn weer weg. Afsluiten doe ik door eerst naar de SP te gaan en dan de PS3 af te zetten.
EDIT: zie ik net op de socialclubsite dat dit keer mijn geld niet gesaved is (nu ben ik 50k kwijt) en mijn rankpunten zijn weer weg. Afsluiten doe ik door eerst naar de SP te gaan en dan de PS3 af te zetten.
[ Voor 25% gewijzigd door Jef Delathouwer op 19-10-2013 12:56 ]
PSN: Wippie1880
Verwijderd
Bedankt voor de tips ! Toen ik me net aanmeldde stond iedereen er weer.ScreamGT schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 03:13:
Dat. Of even je status op "Niet beschikbaar" zetten, vervolgens je afmelden bij PSN. Je dan weer aanmelden... en dit herhalen totdat hij het doet.
Heeft zichzelf opgelost
Verwijderd
Hier inderdaad ook, vannacht kreeg ik met geen mogelijkheid me vrienden terug in de lijst.
Toch wat online gespeeld met wat Crew members. Vandaag start ik de playstation op en ze staan er allemaal weer netjes tussen.
Toch wat online gespeeld met wat Crew members. Vandaag start ik de playstation op en ze staan er allemaal weer netjes tussen.
Gisteren ook problemen gehad met saven. Twee survival missies tot het einde uitgezeten (20k elk dus) en nog even een geldwagen overvallen (10k ofzo), ook een rank omhoog gegaan. Na wat geklooi in SP weer naar MP en toen was ik die 50k kwijt en weer level 19 ipv 20....
Vanochtend nog een survival gedaan en gehaald. Naderhand me ps3 uitgezet en wilde nu weer verder. Helaas alles kwijt! Gaat duidelijk iets niet goed...
Ik lust geen rotte appels...
Zie ook mijn post op de vorige pagina mensen....
Ik raak het spel niet meer aan totdat ze het eindelijk echt hebben opgelost.
Ik heb overigens ook even een melding gestuurd aan Rockstar dat ik RP en wapens verlies maar telkens geld erbij kreeg vannacht, zodat ze niet denken dat ik iets raars heb lopen doen ofzo (want als je naar mijn stats kijkt heb ik nu veel meer uitgegeven dan ik heb verdiend).Pyrone89 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 02:05:
[...]
Het gebeurde me zelfs een paar keer achter elkaar. Ben helaas een paar levels rank kwijt en telkens de advanced rifle maar wel telkens 3 ton op me rekening die ik elke keer opnieuw kon besteden. Daarom nu deze auto's (Lambo, Ford GT, Posche 911, Ferrari) en allemaal volledig getuned ipv alleen de Lambo zoals eigenlijk de bedoeling was.
http://rsg.ms/19ZlLFo
Geen exploit of iets dergelijks. Simpelweg telkens wanneer ik weer online ging was ik RP + advanced rifle kwijt, maar had ik gekochte auto's nog + weer 3 ton op de bank teruggestort.
Ik raak het spel niet meer aan totdat ze het eindelijk echt hebben opgelost.
[ Voor 55% gewijzigd door Pyrone89 op 19-10-2013 13:30 ]
Verwijderd
Zit weer eens naar het lijstje te kijken met alle verdienste van de missies (deze).
Hier kan je duidelijk zien dat alle grote missies zijn gehalveerd in opbrengsten. Maar gister een paar keer de race; Down the drain gereden waarbij je als eerste evengoed 13k ontvangt en je RP punten de grond uit schieten. Naar mijn idee wordt het zo veel aantrekkelijker om de races keer op keer te spelen en de missies te laten voor wat het is.
Zo heb ik gister avond 200k gepakt op Down the drain (niet mijn favoriete bezigheid) wat toch even gebeuren moest aangezien ik een flink gat had geslagen in mijn portemonnee door mods aan mijn XF die niet gesaved zijn (maar wel me rekening leeg).
Hier kan je duidelijk zien dat alle grote missies zijn gehalveerd in opbrengsten. Maar gister een paar keer de race; Down the drain gereden waarbij je als eerste evengoed 13k ontvangt en je RP punten de grond uit schieten. Naar mijn idee wordt het zo veel aantrekkelijker om de races keer op keer te spelen en de missies te laten voor wat het is.
Zo heb ik gister avond 200k gepakt op Down the drain (niet mijn favoriete bezigheid) wat toch even gebeuren moest aangezien ik een flink gat had geslagen in mijn portemonnee door mods aan mijn XF die niet gesaved zijn (maar wel me rekening leeg).
Ja dat gaat wel lekker op Down the drain. Ah je Entity is dus toch getuned. Toch wel netjes bij elkaar geschraapt al dan (SirDexterMorgan hierVerwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:48:
Zit weer eens naar het lijstje te kijken met alle verdienste van de missies (deze).
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Ik ga ook altijd terug naar SP, save daar nog een keer en sluit dan pas af... Maar wel mooi centjes en XP kwijt.Jef Delathouwer schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:55:
Had ik vanmorgen ook en toen ik het daarnet opnieuw opstartte zag ik dat ik ineens weer meer geld had en een lager lvl, ik vreesde ook voor mijn net veroverde police SUV maar die bleek er nog in te staan. Dus viel het al bij al nog mee (geld gerecupereerd en voertuigen gesaved maar vooruitgang was weg).
De auto die ik had 'geleend' was er nog wel...
EDIT: Zie net dit op R* site...
Question: After installing TU 1.04 today, my cash and RP aren't saving properly. My game loads up fine each time, but no progress I'm making is saved between sessions. Is this a known issue?
Answer: We have received some reports about cash and RP not saving in GTA Online since around 5PM ET on 10/18/13, and are investigating this now.
Dus tot er een oplossing komt maar even verder met de SP..
[ Voor 21% gewijzigd door strider1007 op 19-10-2013 14:37 ]
Verwijderd
Klopt, hij is nu weer volledig zoals ik voor ogen had. Sorry van vannacht op de Down the drain om tuning aan te zetten. Eigenlijk al een verloren kans voor de mensen die nog niet hebben/ kunnen investeren in een sport-car. Volgende keer zet ik deze optie uit zodat iedereen evenveel kans maakt.speedyjules07 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:13:
[...]
Ja dat gaat wel lekker op Down the drain. Ah je Entity is dus toch getuned. Toch wel netjes bij elkaar geschraapt al dan (SirDexterMorgan hier)
(ik moest alleen even snel cashen! excuus:))
Cloud servers liggen er weer uit bij mij. Ik mag echt hopen dat mijn game gesaved is, zojuist een Karin Sultan RS gevonden, als ik die nu kwijt ben ga ik echt heel hard balen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Rockstar cloud servers niet beschikbaar, ben ik de enige?
Nope, hier liggen ze er ook uit.Zorean schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:15:
Rockstar cloud servers niet beschikbaar, ben ik de enige?
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Hier is het ook helemaal klote ! 5 min wachten tussen races en niet saven idd. Helaas

Hier niet
Edit: job failed to download.
Toch wel, een beetje.
[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 19-10-2013 15:33 ]
Verwijderd
ik zat dus mooi ingame, survival met 2 tot lvl 7 gehaald op de sawmill, kom ik terug in free-roam, staat er een smsje dat ie niet kan saven...
ik blijf lekker ff ingame (al ga ik niet veel doen) en hopen dat hij dadelijk wel kan saven....
ik blijf lekker ff ingame (al ga ik niet veel doen) en hopen dat hij dadelijk wel kan saven....
De grap is dat ik wel mission invites krijg van andere spelers.dutchgio schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:31:
[...]
Hier niet
Edit: job failed to download.
Toch wel, een beetje.
Maar als ik accepteer krijg ik vervolgens unable to connect to the rockstar game services.....
En net nu je dacht dat alles was opgelost...
Nederlandse PS5 clan / 30+
Net kunnen spelen, de 2e poging deed ie het wel..SanQuan schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:38:
[...]
De grap is dat ik wel mission invites krijg van andere spelers.
Maar als ik accepteer krijg ik vervolgens unable to connect to the rockstar game services.....
Nu een berichtje dat ie niet heeft op kunnen slaan.
Doorspelen zonder te saven heeft geen zin. Ik lees op Twitter net ook mensen die gewoon 5 a 10 ranks naar beneden zijn gegaan.
Om terug te komen op mijn vorig bericht.Jef Delathouwer schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:55:
Ik zie nu op de socialclub site mijn correcte rank en hoeveelheid geld staan. Ik ga toch van GTA online afblijven totdat R* met een uitleg of iets in die aard komt ivm deze haperingen.
Inderdaad doorspelen heeft geen zin zolang je niet kan saven.........The Outlaw schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:52:
Doorspelen zonder te saven heeft geen zin. Ik lees op Twitter net ook mensen die gewoon 5 a 10 ranks naar beneden zijn gegaan.
Alles wat je nu doet is gewoon voor niks.
Verwijderd
ik krijg de melding van "cant save" op dit moment niet meer, kreeg wel een invite van iemand.
Dan gaan we zo eens de schade opmeten :-)
Heb ook al een paar keer melding gekregen dat hij heeft gesaved dus ga er maar vanuit dat het goed zit.
Wel fucked up dat eindelijk alles leek te werken en we nu weer dezelfde problemen krijgen.
Wel fucked up dat eindelijk alles leek te werken en we nu weer dezelfde problemen krijgen.
Fijn de LSC exploit is gefixt. Nu weer lekker grinden op missies met veel te lage payouts
Als je 1500 voor een missie krijgt maar 50k moet betalen voor een turbo mod lijkt me dat niet in proporties. Maarja zo worden de microtransacties bijna verplicht met dat soort hilarisch lage opbrengst.
Als je 1500 voor een missie krijgt maar 50k moet betalen voor een turbo mod lijkt me dat niet in proporties. Maarja zo worden de microtransacties bijna verplicht met dat soort hilarisch lage opbrengst.
if (!coffee) {
Work = false; }
Uiteraard, elke missie is maar 1500!naaitsab schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:06:
Fijn de LSC exploit is gefixt. Nu weer lekker grinden op missies met veel te lage payouts![]()

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
Dat ze die exploits fixen vind ik goed. Je bent ook een beunhaas als je zo je geld bij elkaar wilt schrapen. Beetje goedkoop.. en lui.
Dat de missies te weinig geld opleveren, ja dat ook. Maar wat doe je eraan.
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Gelukkig verdien je nog wel 14.000 voor een overwinning in een dirt bike race van 4 minuten door het riool met 2 tegenstanders
Dus de komende tijd gaat iedereen races doen, tot ze daar ook de RP en payouts van om zeep helpen.

Dus de komende tijd gaat iedereen races doen, tot ze daar ook de RP en payouts van om zeep helpen.
Denk dat het voor rockstar ook nog lastig is om een goede balans te krijgen. Dit zal in de komende weken/maanden vast beter worden.
Wat ik wel raar vind is dat ik bij sommige missies minder krijg dan anderen? Deed laatst een missie voor de eerste keer (misschien hangt het daarmee samen) En 2 man kregen 10k en ik en nog twee anderen maar 3k
PSN: MrMistral
Mwah dure auto's tunen is in het echt ook duur en ik weet niet welke missies jij speelt, maar 4500 tot 10000 is heel normaal met een uitschieter naar 25000. Het probleem is dat iedereen de mooiste spullen gelijk wil hebben en dan maar exploits gaat gebruiken.naaitsab schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:06:
Fijn de LSC exploit is gefixt. Nu weer lekker grinden op missies met veel te lage payouts![]()
Het spel is bedoeld om lang door te spelen en steeds meer te verzamelen. Als je alles gelijk kan kopen waarom zou je dit spel dan over een maand nog oppakken ?
Het is ook niet zo dat een normale criminele irl binnen 3 weken een appartement kan kopen
Als je een missie voor de eerste keer doet dan krijg je een dubbele pay out (ergens gelezen op gtaforums).MrMistral schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:35:
Wat ik wel raar vind is dat ik bij sommige missies minder krijg dan anderen? Deed laatst een missie voor de eerste keer (misschien hangt het daarmee samen) En 2 man kregen 10k en ik en nog twee anderen maar 3k
Beunhaas? Omdat ze je willen dwingen om echt geld uit te geven gaan ze dingen achterlijk duur maken en de payout veel te laag. Heb al 65 euro betaald voor het spel, als ik dan ook nog geld erin moet pompen om wat leuke dingetjes te kopen houd het voor mij snel op.ScreamGT schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:23:
Dat ze die exploits fixen vind ik goed. Je bent ook een beunhaas als je zo je geld bij elkaar wilt schrapen. Beetje goedkoop.. en lui.
Dat heet dus grindenBeakzz schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:35:
[...]
En met racen gaat het gelukkig nog snel zat
if (!coffee) {
Work = false; }
Verwijderd
Ik vind persoonlijk het levelen te snel gaan. Ben nu level 69 en heb het idee dat wanneer je level 120 bereikt heb de uitdaging een beetje weg is met unlocks etc.
Uiteraard is dit weer op te lossen met update of download contents.
Toch even vanmiddag de ps3 aangeslingerd! Solo sessie ging verassend goed, zeldzame auto's kunnen vinden en tunen. Daarnaast wat klein geld kunnen verdienen, wel af en toe niet kunnen saven, rustig doorgespeeld en weer melding dat alles bewaard is. Zoals ik nu kan zien als ik van sessie verander bewaard hij alles.
Hopelijk blijft het zo:)
Uiteraard is dit weer op te lossen met update of download contents.
Toch even vanmiddag de ps3 aangeslingerd! Solo sessie ging verassend goed, zeldzame auto's kunnen vinden en tunen. Daarnaast wat klein geld kunnen verdienen, wel af en toe niet kunnen saven, rustig doorgespeeld en weer melding dat alles bewaard is. Zoals ik nu kan zien als ik van sessie verander bewaard hij alles.
Hopelijk blijft het zo:)
w00t, heb mn ratloader 

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Heb in social club ondertussen wel een deel van mijn geld en RP terug, dat ik begin deze middag was misgelopen door de saveproblemen.Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:46:
ik krijg de melding van "cant save" op dit moment niet meer, kreeg wel een invite van iemand.
Iemand trouwens nog in voor een potje tennis (xbox)? Er lijkt weinig animo voor (waarschijnlijk omdat het zolang duurt) en heb die overwinning nog als enige nodig voor de Numero Uno-achievement.
Dus gewoon avondje racen met de crew is opeens grinden?naaitsab schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:37:
Dat heet dus grindenDie missies die wel veel opbrengen duren te lang of zijn eenmalig speelbaar dus daar schiet je ook vrij weinig mee op.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kom op... Niemand dwingt je om geld uit te geven. Alleen als je alle opties binnen een week wilt kopen... Speel het spel gewoon met de opties die er nu zijn, en je hebt weken plezier.naaitsab schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:37:
[...]
Beunhaas? Omdat ze je willen dwingen om echt geld uit te geven gaan ze dingen achterlijk duur maken en de payout veel te laag. Heb al 65 euro betaald voor het spel, als ik dan ook nog geld erin moet pompen om wat leuke dingetjes te kopen houd het voor mij snel op.

Ik denk overigens dat ze de optie om GTA$ te kopen niet zullen activeren vóór ze 100% zeker zijn dat er geen updates verloren gaan. Als ik nu de reacties lees op het R*newswire forum... Moord en brand omdat een dag spelen niet gesaved is. "Alles voor niks gedaan".. En alle mederwerkers van R* krijgen enge ziektes toegewenst enzo... Stel je de reacties voor als mensen daadwerkelijk geld hebben betaald voor GTA$...
Dat je een speeldag lol hebt gehad telt natuurlijk niet.

Uiteraard: Saven moet werken, anders wordt het snel frustrerend, maar geef ze wel de tijd een bug die net na een update opduikt te herstellen.
Het gaat om een game waar ik lang lol aan wil beleven...
Verwijderd
Ik vond net na een missie een panserbus van de politie in free roam. Deze meteen gestolen en ben er mee wezen rond cruisen. Het blijkt dat dit ding niet te slopen is. Ik begon iedereen neer te schieten maar niemand kon mij raken. Ook granaten en sticky deden niks. Na ongeveer 25 kills werd ik opgeblazen door iemand met een rpg. Het is ieder geval erg leuk om te zien hoe iedereen op jou gaat jagen zonder succes.
Niemand dwingt me ook maar als je voor iets simpels voor een mod al een uur of 2 bezig bent vind ik dat bespottelijk. Om maar te zwijgen over een standaard sport car. De ratio is gewoon niet goed op dit moment. Maarja vind de missies ook weinig boeiends dus maar even op pauze tot de heists komen als die nog komen.strider1007 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:53:
[...]
Kom op... Niemand dwingt je om geld uit te geven. Alleen als je alle opties binnen een week wilt kopen... Speel het spel gewoon met de opties die er nu zijn, en je hebt weken plezier.Mensen die klagen dat levelen te traag gaat omdat ze na twee weken nog maar lvl70 zijn (over de helft, toch? ) balen over twee weken omdat ze dan zijn uitgespeeld... (helemaal eens met NitroKiller)
if (!coffee) {
Work = false; }
Jij blij dat er nooit geklaagd wordt over mensen die de free-roam als deathmatch gebruiken om iedereen af te maken terwijl ze gewoon willen rondrijden.. Stel je voor dat mensen daarvan zouden balen, zeg...Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:06:
Ik vond net na een missie een panserbus van de politie in free roam. Deze meteen gestolen en ben er mee wezen rond cruisen. Het blijkt dat dit ding niet te slopen is. Ik begon iedereen neer te schieten maar niemand kon mij raken. Ook granaten en sticky deden niks. Na ongeveer 25 kills werd ik opgeblazen door iemand met een rpg. Het is ieder geval erg leuk om te zien hoe iedereen op jou gaat jagen zonder succes.
Verwijderd
Dat is volgens mij een beetje 50/50. De ene helft speelt deathmatch de andere willen gewoon chillen. In the end doe je gewoon waar je zin in hebstrider1007 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:11:
[...]
Jij blij dat er nooit geklaagd wordt over mensen die de free-roam als deathmatch gebruiken om iedereen af te maken terwijl ze gewoon willen rondrijden.. Stel je voor dat mensen daarvan zouden balen, zeg...
Verwijderd
Gisteravond was en leuke avond met tweakers remz, littly byte fonsmeister en nog een paar vlgens mij xD
Heletijd geraced, uiteindelijk pas om 04:45 naar bed gegaan.
wel 180k en 12 levels rijker
Klopt, heeeeerlijk om soms wat flinke mayhem te stichten.Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:41:
[...]
Dat is volgens mij een beetje 50/50. De ene helft speelt deathmatch de andere willen gewoon chillen. In the end doe je gewoon waar je zin in heb

Dit wordt ook weer leuker nu de kosten voor doodgaan wat lager zijn. 2k was iets te gek, nu kun je gewoon een avond flink kloten zonder dat je gelijk 50.000 kwijt bent, dat is ook gta. Kreeg er een beetje de balen van een missie te doen en dan te worden afgeschoten zodat je winst kwijt bent. Dan maar wat lagere payouts, races en survivals en het wegbrengen van auto's levert nog steeds leuk op.strider1007 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:52:
[...]
Klopt, heeeeerlijk om soms wat flinke mayhem te stichten.![]()
![]()
PSN: c_caveman1982
Dan is het nog behoorlijk broken aangezien ik 3x zo weinig kreeg whahaJef Delathouwer schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:37:
[...]
Als je een missie voor de eerste keer doet dan krijg je een dubbele pay out (ergens gelezen op gtaforums).

Ik had geluk, net eventjes weer GTA opgestart en al mijn nieuwe auto's waren gelukkig gesaved
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Was weer lachen! Kon ook aardig wat bijschrijvenVerwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:42:
Gisteravond was en leuke avond met tweakers remz, littly byte fonsmeister en nog een paar vlgens mij xD
Kom er nu overigens niet in, cloudservers unavailable
Verwijderd
Laatst ff een lange race gedaan. Volgens mij heet deze the grand tour. Werd op 25% van de race eerste tot 50% daar werd ik weer laatst. Bij 75% weer eerste geworden en bouwde een dikke voorsprong op en bleef dus eerste tot de finish. Dit gaf heel veel RP en geld
Simeon - Invite to Murietta Heist.
Wait, wat? Een heist online!
Was er aan het einde bij inderdaadVerwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:42:
Vanmiddag was het niet te doen helaas dus nu ff een paar borrels drinken en vannacht weer eens kijken of er wat te verdienen valt
Ok dan!Zorean schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:46:
Simeon - Invite to Murietta Heist.
Al gedaan inmiddels? Weet je al meer?
Nee ik moest helaas even weg met de auto. Als het goed is krijg ik hem nog wel een keer. Zal even kijken zodra het kan.fonsmeister schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:01:
[...]
Ok dan!
Al gedaan inmiddels? Weet je al meer?
Deze race is 11 mijl. Ik vind hem zelf ook heel gaaf,Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:42:
Laatst ff een lange race gedaan. Volgens mij heet deze the grand tour. Werd op 25% van de race eerste tot 50% daar werd ik weer laatst. Bij 75% weer eerste geworden en bouwde een dikke voorsprong op en bleef dus eerste tot de finish. Dit gaf heel veel RP en geld
PSN: riznind
Zal wel te maken hebben met de plek Murrieta HeightsZorean schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:36:
[...]
Nee ik moest helaas even weg met de auto. Als het goed is krijg ik hem nog wel een keer. Zal even kijken zodra het kan.
Nee er stond enkel en alleen Murrieta Heist toen ik de missie opende. Geen verhaaltje zoals gebruikelijk.WeAreLegion schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:47:
[...]
Zal wel te maken hebben met de plek Murrieta Heightser zitten verder nog geen Heists in namelijk.
Misschien verklaart dat de instabiliteit vandaag (stille hoop)WeAreLegion schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:47:
[...]
Zal wel te maken hebben met de plek Murrieta Heightser zitten verder nog geen Heists in namelijk.

Verwijderd
Iemand een idee wanneer de cloudservers weer online komen kan op internet niks vinden erover?
Ik had er maar 1 keer last van toen ik gelijk online opstartte, daarna na SP en toen prive server opgestart en dat ging prima geen last meer gehad. Wat soms ook helpt is dns veranderen op xbox/ps3 naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:14:
Iemand een idee wanneer de cloudservers weer online komen kan op internet niks vinden erover?
Hier ook, cloudservers offline...
"May our framerates be high and our temperatures low."
Verwijderd
Enige tweakers die in tweakerscrew 2 zitten of niet en op xbox een potje willen knallen?! Add me: DeLaSuppii
Auto reposession nummer 344553Zorean schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:34:
Gaat iets flink mis daar bij Rockstar. Cloud offline, missies falen direct na het starten, crews zijn pleite, saving failed, noem maar op.
Oh en die ene Heist, het was ook te mooi om waar te zijn.
[afbeelding]
Ruk, heb ik de kans ff nog online te gaan stort het hele R* server park in
Saved ook niks. Kom er gek genoeg wel in.
Mijn spel is een tiental minuten wel correct opgeslagen. Ik heb wel een 1/2 uur moeten wachten.ScreamGT schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:53:
Saved ook niks. Kom er gek genoeg wel in.
Haha ik kan lekker doodgaan en persoonlijke auto's mollen zoveel ik wil, heb $0 op de bank en $0 contant.
Ja, hij saved af en toe wel. Bij mij in freemode krijg ik constant die berichten dat het saven niet lukt, en dan om 't half uur ineens in hoofdletters SAVE SUCCESFULL. Op socialclub heb ik ook vastgesteld dat de voortgang toch wel is opgeslagen. Helaas is de voortgang minimaal, want enkel de activiteiten in freemode deden het. Dus met iedereen in de server achter die ene high priority auto aangaan xD
Haha, prachtig dit. Ik blaas de ene na de andere persoonlijke auto op en ik krijg een mededeling dat ik de premie niet kan betalen voor diegene. Jammer dan voor je.
Dit had ik dus ook, tot uiteindelijk de cloud servers weer online waren voor een paar seconden en het toen allemaal eraf ging, dag dag 200,000Zorean schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:19:
Haha, prachtig dit. Ik blaas de ene na de andere persoonlijke auto op en ik krijg een mededeling dat ik de premie niet kan betalen voor diegene. Jammer dan voor je.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
Ik denk dat ik in slot 2 een karakter maak waar ik ook zo mee ga lopen bitchen, dat spreekt me wel aanZorean schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:19:
Je cash wordt toch gedeeld over al je chars?Didyoumeetmax? schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:23:
[...]
Ik denk dat ik in slot 2 een karakter maak waar ik ook zo mee ga lopen bitchen, dat spreekt me wel aan
Is dat zo? Nou dan doen we het op een ander PSN account
Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.