Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Spawnkills zijn klote, werk met iemand een survival af, ik ga terug naar free mode en wordt gelijk afgeschoten. Net als die eikels die je staan op te wachten bij LS customs, maar onsportief gedrag daar kan ROckstar verder ook weinig aan doen.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-10 14:01

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Is het eigenlijk bekend of die Bawsaq ooit aangezet gaan worden in GTA Online? Zit een beetje te twijfelen om die 'uitkering' van Rockstar gewoon uit te geven of even te wachten op wat evt. nog komen gaat.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
KaptKeefmenneke schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:36:
Spawnkills zijn klote, werk met iemand een survival af, ik ga terug naar free mode en wordt gelijk afgeschoten. Net als die eikels die je staan op te wachten bij LS customs, maar onsportief gedrag daar kan ROckstar verder ook weinig aan doen.
Ja dat is ook het frustrerende, je doet er niets aan.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals al eens eerder is vermeld kun je gewoon na het halen van een missie je lobby quiten ipv voor free mode kiezen. Hierdoor kom je in een andere sessie terecht ipv dat je met alle members van de missie bij elkaar spawnt. Hier krijg je ook GEEN bad sport rating voor. Die krijg je alleen als je tijdens een missie het spel verlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:54

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Je hebt zeker SAMP / MTA niet meegemaakt? Het is juist de vrijheid om alles te kunnen doen wat je in single player ook kan maar dan met andere players.

Tegenwoordig kunnen mensen over alles zeiken. Moeten we hele spel zo dading dichttimmeren dan? Dit is GTA, en als je daar niet tegen kan ga dan lekker single player spelen, heb je ook geen last van andere ;)

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, soms is het wat irritant maar hey, it's all in the game! Niet zeuren maar gewoon spelen of anders een andere sessie joinen via het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Don't get mad, get even :P

Je hebt toch een crew? trommel je crew op en begin een kloptjacht }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:48:
Precies, soms is het wat irritant maar hey, it's all in the game! Niet zeuren maar gewoon spelen of anders een andere sessie joinen via het menu.
Bokkie schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:52:

Is ook waar natuurlijk :+ Moest even m'n frustratie kwijt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk, vriendin avonddienst. Wordt lekker avondje / Nacht GTA online doen.
Als ik geen problemen ondervind natuurlijk. Laatste tijd heb ik iedere keer dat alle spelers leaven en ik nog maar in me eentje in een sessie zit.

ik hoop iig op het beste! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:52:

We got him!

Afbeeldingslocatie: http://www.michigancriminallawyer-blog.com/police-chase%5B1%5D.jpg

Now say that you're sorry!

Afbeeldingslocatie: http://www.memecreator.org/static/images/memes/300680.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 22:58

Zorian

What the fox?

MrMistral schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:32:
Net eindelijk een sandking. Getuned ter waarde van grofweg 90000, komt een of andere @*!#@*&@&@:@#@!@ :( :( :( die m laat ontploffen en hij is blijkbaar niet verzekerd? Ik dacht dat als je 'm je garage binnen rijdt hij ook automatisch is verzekerd?
Ah, welkom bij de club. Mijn verzekerde Adder is sinds kort ook plots onverzekerd en een verzekering afsluiten kost op de 1 of andere manier 1,25 miljoen. Dat is zo ongeveer de waarde van die bak + alle mods. :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Ik snap dat gelul niet zo over onsportief gedrag.. T is GTA, je vindt dat spel leuk omdat je de bad guy kan spelen en aan alles maling kan hebben.. Ga dan ook niet huilen als een ander je afschiet..
Ok de spawnkills zijn een beetje suf, maar dat is gewoon een fout in t spel dat ze dat anders moeten instellen.

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt geloof ik wel 5 seconden invincibility bij een spawn maar ik vind dat je dan eigenlijk gedurende deze tijd ook niet mag schieten tot je weer normaal bent zoals de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 20:01

Shoarma kip

IceDFire

Zorean schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:10:
Is gefixed, Criminal Records is tevens gepatched. Je krijgt nog maar heel weinig RP ervoor.
Ik deed net een race op Criminal Records en kreeg nog steeds lekkere xp hoor? Volgens mij hebben ze er niks aan veranderd.

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:12:
Je hebt geloof ik wel 5 seconden invincibility bij een spawn maar ik vind dat je dan eigenlijk gedurende deze tijd ook niet mag schieten tot je weer normaal bent zoals de rest.
Ideetje: Je wordt standaard als "passieve" geboren na een missie, maar wanneer je een diefstal of klap geeft naar ander of environment vernielt dan automatisch overgeschakeld wordt naar "normale" mode.

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timfoes
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-03 11:00
nusupport schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:22:
[...]

Ideetje: Je wordt standaard als "passieve" geboren na een missie, maar wanneer je een diefstal of klap geeft naar ander of environment vernielt dan automatisch overgeschakeld wordt naar "normale" mode.
in de huidige passive mode kun je niet slaan, of wapens pakken enz., maar als dat wel zou kunnen, dan kun je in passive mode naar iemand toe lopen, en dan van een meter afstand een shotgun pakken en zijn kop eraf knallen. niet handig dus, ik denk dat het beter is om na een missie of nadat je inlogt in passive mode te spawnen, dat kun je zelf dan uitzetten\

edit: die passive mode dan max een minuut of twee later duren

[ Voor 4% gewijzigd door timfoes op 18-10-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
Ze moeten gewoon meer random spawning points in de buurt bouwen... zodat ze je niet precies weten waar je spawned. Volgens mij kun je ook instellen dat je spawned in je garage/woning

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:10
Repelsteelke schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:30:
Ze moeten gewoon meer random spawning points in de buurt bouwen... zodat ze je niet precies weten waar je spawned. Volgens mij kun je ook instellen dat je spawned in je garage/woning
Alleen bij je eerste inlog bij online, niet als je dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
wauzer schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:10:
Ik snap dat gelul niet zo over onsportief gedrag.. T is GTA, je vindt dat spel leuk omdat je de bad guy kan spelen en aan alles maling kan hebben.. Ga dan ook niet huilen als een ander je afschiet..
Ok de spawnkills zijn een beetje suf, maar dat is gewoon een fout in t spel dat ze dat anders moeten instellen.
Maw als jou alle hiervoor genoemde dingen overkomen, dan lach je er keihard om en geeft de ander een compliment oid?

Ben het met je eens, het is natuurlijk GTA :) . Maar vind wel dat je zo zwak bent als slachtoffer, ook in je vergeldingsmogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Zorean schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:02:
[...]

Ah, welkom bij de club. Mijn verzekerde Adder is sinds kort ook plots onverzekerd en een verzekering afsluiten kost op de 1 of andere manier 1,25 miljoen. Dat is zo ongeveer de waarde van die bak + alle mods. :? 8)7
Holy shit. Relativeert de boel weer, haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 17:27
Wanneer krijgen we eigenlijk die 'bonus' van Rockstar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Je kan als je dood geschoten bent ook gewoon passive mode aanzetten en dan kunnen ze je niet eens spawnkillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
servival7 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:48:
Je kan als je dood geschoten bent ook gewoon passive mode aanzetten en dan kunnen ze je niet eens spawnkillen.
Overrijden met een auto kan nog altijd, passive modus of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Eigenlijk zou je als passive mode gewoon net als zo een verkeersbord moeten zijn wat niet omver gereden kan worden }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Bokkie schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:51:
Eigenlijk zou je als passive mode gewoon net als zo een verkeersbord moeten zijn wat niet omver gereden kan worden }>
Zo'n klein geel zwart paaltje wat soms achter een paaltje staat dat wel omver kan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 09:25
Bokkie schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:51:
Nee dat zou vast niet misbruikt worden haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Laatst online: 31-01 07:31
Gewoon meer spawn plaatsen en 15 seconden niet zichtbaar op de kaart problem solved

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10 12:47
nusupport schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:47:
[...]

Je hebt zeker SAMP / MTA niet meegemaakt? Het is juist de vrijheid om alles te kunnen doen wat je in single player ook kan maar dan met andere players.

Tegenwoordig kunnen mensen over alles zeiken. Moeten we hele spel zo dading dichttimmeren dan? Dit is GTA, en als je daar niet tegen kan ga dan lekker single player spelen, heb je ook geen last van andere ;)
Haha precies, huilderds, het is ook gewoon nooit goed.

het is en blijft gta, deal with it. En anders kun je nog altijd een closed session maken dat je in je eentje bent of alleen met vrienden/crewmembers, probleem ook opgelost.

Maargoed zeiken en klagen is natuurlijk altijd makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MrMistral schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:54:
[...]

Zo'n klein geel zwart paaltje wat soms achter een paaltje staat dat wel omver kan :9
ja precies,
Defnosh schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:54:
[...]

Nee dat zou vast niet misbruikt worden haha _/-\o_
Oke als beperking krijg je dan wel dat je alleen stealth kan lopen :P zodra je gaat rennen wordt je uit passive gegooid :+

Krijg je van die games waarin iedereen alleen sneaked zodat men denkt dat ze in passive zitten :D

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 18-10-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
MrMistral schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:42:
[...]

Maw als jou alle hiervoor genoemde dingen overkomen, dan lach je er keihard om en geeft de ander een compliment oid?

Ben het met je eens, het is natuurlijk GTA :) . Maar vind wel dat je zo zwak bent als slachtoffer, ook in je vergeldingsmogelijkheden
Waarom? Je zoekt m op en neemt wraak. Zorgen dat je beter bent.. Zo niet, zoek je een andere server op.
Als ik fifa speel loop ik toch ook niet te klagen dat ik steeds goede tegenstanders tref? Of met cod dat iedereen veel beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meteen een "nano suit erin" gooien, stealth engaged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:05:
Meteen een "nano suit erin" gooien, stealth engaged?
Die je dan wel weer alleen a eur 75,00 kan kopen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
wauzer schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:05:
[...]

Waarom? Je zoekt m op en neemt wraak. Zorgen dat je beter bent.. Zo niet, zoek je een andere server op.
Als ik fifa speel loop ik toch ook niet te klagen dat ik steeds goede tegenstanders tref? Of met cod dat iedereen veel beter is?
Verschil is dat die dingen in GTA niets met skill te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

MrMistral schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:25:
[...]

Verschil is dat die dingen in GTA niets met skill te maken hebben.
Het gaat hier gewoon om wie de grootste .... heeft:P

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:42
creapYYY schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:48:
Wanneer krijgen we eigenlijk die 'bonus' van Rockstar? :)
Deze week dacht ik toch? Zal wel vandaag zijn dan, hoop ik ;)

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
New GTA Title Update:

http://www.rockstargames....-online-title-update.html
  • Fixes numerous issues that were causing vehicle loss and/or loss of vehicle mods
  • Fixes an issue where the incorrect car is replaced when choosing to replace a car in a full garage
  • Fixes an exploit allowing players to sell the same vehicle multiple times
  • Fixes an issue that caused personal vehicles to be duplicated
  • Fixes an issue where some players were unable to pay utility bills on an owned apartment or house
  • Fixes an issue where players were not getting Crew invites in-game
  • Fixes an issue where the starting point for the tutorial race was not appearing
  • Fixes issues with joining Jobs from within a player-owned garage
  • Fixes issues with players getting stuck while using playlists
  • Fixes additional issues causing black screens, long load times, and players getting stuck in the sky cam
  • Adds details in the UI to clarify that characters created while Rockstar cloud is unavailable are temporary (non-saved)
  • Adds changes to the character creator to make better-looking default characters with the “random” option
  • Players now only lose a maximum of 500 GTA$ upon death in Freemode

[ Voor 84% gewijzigd door Jeroenvde89 op 18-10-2013 15:10 ]

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:16

fdisk

XBL: fd1sk

Yay, vooral die $ 500 verliezen bij doodgaan maakt het wat aantrekkelijker om de straat op te gaan in freemode. Dat was altijd een erg kostbare aangelegenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenvde89 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:10:
New GTA Title Update:

http://www.rockstargames....-online-title-update.html
  • Fixes numerous issues that were causing vehicle loss and/or loss of vehicle mods
  • Fixes an issue where the incorrect car is replaced when choosing to replace a car in a full garage
  • Fixes an exploit allowing players to sell the same vehicle multiple times
  • Fixes an issue that caused personal vehicles to be duplicated
  • Fixes an issue where some players were unable to pay utility bills on an owned apartment or house
  • Fixes an issue where players were not getting Crew invites in-game
  • Fixes an issue where the starting point for the tutorial race was not appearing
  • Fixes issues with joining Jobs from within a player-owned garage
  • Fixes issues with players getting stuck while using playlists
  • Fixes additional issues causing black screens, long load times, and players getting stuck in the sky cam
  • Adds details in the UI to clarify that characters created while Rockstar cloud is unavailable are temporary (non-saved)
  • Adds changes to the character creator to make better-looking default characters with the “random” option
  • Players now only lose a maximum of 500 GTA$ upon death in Freemode
Beetje raar dat er niets wordt gezegd over nerfs..bijv bij de missie van martin die is van $9000 naar $4500 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Hey guys, in regards to questions about the first deposit of GTA$. We're aiming to make the first deposit of $250,000 in all players accounts early next week once we've confirmed that any remaining game progress issues have been fixed for the community in this latest title update. Thanks for understanding and stay tuned to the Newswire for more details.
wordt dus niet meer vandaag

[ Voor 6% gewijzigd door gise op 18-10-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Fijn om te weten dat farmen is toegestaan maar de mogelijheid bestaat dan dat de payouts worden gereduceerd. Het misbruiken van exploits kan je dus mogelijk een ban opleveren naar de cheaterpool

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hSgkznw.png

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
"Players now only lose a maximum of 500 GTA$ upon death in Freemode"
:9 _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 18-10-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
•Fixes an issue where the incorrect car is replaced when choosing to replace a car in a full garage

Tracker bug fixed :D Maar geld van m'n cheetah krijg ik niet terug :(

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 18-10-2013 15:41 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik ga nu eindelijk weer online, even een paar drukke dagen gehad.

Als jullie me willen joinen (PS3, liefst met headset dan graag). Ik ga het volgende doen:

1. De race 'Criminal Records'

2. Strength skill maximaal krijgen door onderling met Tweakers een auto in elkaar te meppen waar op dat moment een andere Tweaker in zit (duurt ongeveer 10 minuten).

3. Leuke missies.

Join me online, eventueel kan je een PSN message sturen mocht je willen communiceren (want ik ben vanaf nu achter mijn TV te vinden en niet op mijn PC).

Hoop jullie te zien online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Vanavond wil ik je auto wel ff in elkaar meppen :D

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Ik zit te twijfelen of ik een auto zal kopen. :\ Zo ja, de adder of de entity?

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien cash bij mij niet zo snel binnenstroomt (Hoe kunnen jullie ingodsnaam 200k op 1 dag binnen halen :P ). Denk ik niet eens na over een auto kopen haha.
Ben ook pas level 28 ofzo. Gemiddelde wat ik op een avond binnenhaal is 25k ofzo. (Toch al wel dik 50 uur ofzo in Online zitten). Maarja... ik blijf het leuk vinden helemaal met medetweakers en vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaanio
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08-2024
Weet iemand al wanneer Rockstar de online heists gaat toevoegen? De normale missies beginnen nu wel een beetje te vervelen... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:09:
Aangezien cash bij mij niet zo snel binnenstroomt (Hoe kunnen jullie ingodsnaam 200k op 1 dag binnen halen :P ). Denk ik niet eens na over een auto kopen haha.
Ben ook pas level 28 ofzo. Gemiddelde wat ik op een avond binnenhaal is 25k ofzo. (Toch al wel dik 50 uur ofzo in Online zitten). Maarja... ik blijf het leuk vinden helemaal met medetweakers en vrienden.
Door telkens de best betalende missies opnieuw te spelen. Gister deed ik een keer mee met Niellzje en Bandoleros, missie waar we een cargobob (chinook) moesten jatten vanaf de military base. Ondanks dat ikzelf al vrij vlot dood was op de base leverde deze missie 25k op. Als je die dan 10x per avond doet gaat het vrij snel.

Zelf speel ik gewoon lekker rustig aan, ik verdien mn geld door af en toe een auto te verkopen en winkels te overvallen. Ben ook 'pas' level 24 (25?) en heb sinds gister een appartement (die van 223K) en ben nu weer zo goed als blut.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Ik was de winkels alweer vergeten... als je er toevallig voorbij komt is het wel te doen natuurlijk, maar ik had er niet meer aan gedacht nadat ik ze allemaal had gedaan en de achievement binnen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Maar winkels leveren toch ook niet zò veel op... ~2K meestal. Het is jammer dat je niet vaker auto's mag verkopen bij de modshops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
fdisk schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:22:
Ik was de winkels alweer vergeten... als je er toevallig voorbij komt is het wel te doen natuurlijk, maar ik had er niet meer aan gedacht nadat ik ze allemaal had gedaan en de achievement binnen had.
Is ook niet bepaald een vetpot, die winkels overvallen. Je krijgt soms maar $1200 of zo. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

maar je kan ze wel allemaal in een uur doen, en dan is het meer dan auto's verkopen, maar wel veel werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Jeroenvde89 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:27:
[...]

Is ook niet bepaald een vetpot, die winkels overvallen. Je krijgt soms maar $1200 of zo. |:(
niet veel, maar wel snel. Geen laadtijden en je pakt het gewoon onderweg, politie kwijt raken wordt ook pas lastiger bij 3 sterren.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ach als je er toch al langs komt is het een kleine moeite om ff te beroven. Als je ze te snel achter elkaar doet krijg je meteen 4 sterren btw

@ Gise: met getrokken pistool achteruit naar buiten lopen, dan trekt de winkelier zn pistool niet.

[ Voor 56% gewijzigd door Meelobee op 18-10-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Heb altijd 3 sterren bij die winkels, knal altijd die gast neer als ik m'n geld heb. Al paar keer voorgekomen dat hij mij te pakken had terwijl ik de deur uit liep

edit: maar er vandoor gaan in een heli doet natuurlijk wonderen :)

[ Voor 17% gewijzigd door gise op 18-10-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

gise schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:30:
Heb altijd 3 sterren bij die winkels, knal altijd die gast neer als ik m'n geld heb. Al paar keer voorgekomen dat hij mij te pakken had terwijl ik de deur uit liep

edit: maar er vandoor gaan in een heli doet natuurlijk wonderen :)
Inderdaad, had hij ineens een shotgun, schoot die in mijn rug.

Ik zou kunnen proberen om achteruit de winkel uit te lopen.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Gertjuhjan schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:33:
[...]

Dan moet je wel het "geluk" hebben dat er niet buiten een random poppetje op je begint te schieten, al paar keer gehad dat ik met me rug naar de deur naar buiten liep en toen in mijn rug werd geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Gertjuhjan schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:33:
[...]

Geprobeerd.. achteruit lopend en de medewerker op gunpoint onder schot gehouden, pakte ook gewoon z'n gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
dutchgio schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:25:
"Players now only lose a maximum of 500 GTA$ upon death in Freemode"
:9 _/-\o_
Jaaaa! Hier ben ik blij mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Base invaders brengt nog maar 12.5k op lijkt het iemand nog andere missies of desnoods exploits?? ben het wel een beetje beu om zoveel missies te moeten doen om een uurtje te kunnen freeroamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Nu het doodgaan nog maar 500 kost zou je 4 keer zo lang kunnen roamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
true.. maar ik heb ten eerste mn geld al nodig voor wapens en auto's .. je krijgt echt onredelijk weinig geld om een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen. maargoed ze moeten natuurlijk nog ingame $$ verkopen.. althans dat is de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:57
WTF: * Fixes an issue where some players were unable to pay utility bills on an owned apartment or house.

Moet je gas, water en licht betalen? 8)7

Nog nooit iets van gemerkt... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 22:28
Sergelwd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:02:
true.. maar ik heb ten eerste mn geld al nodig voor wapens en auto's .. je krijgt echt onredelijk weinig geld om een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen. maargoed ze moeten natuurlijk nog ingame $$ verkopen.. althans dat is de bedoeling
Grote onzin, er zijn altijd genoeg mogelijkheden om aan geld te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

strider1007 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:03:
WTF: * Fixes an issue where some players were unable to pay utility bills on an owned apartment or house.

Moet je gas, water en licht betalen? 8)7

Nog nooit iets van gemerkt... O-)
Ik betaal steeds $75 ervoor, komt tegelijk met de mechanic rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
Kraziey schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:03:
[...]

Grote onzin, er zijn altijd genoeg mogelijkheden om aan geld te komen.
Ligt er maar net aan hoeveel tijd je daaraan wil besteden... ik wil gewoon lekker kunnen freeroamen zonder na 1 á 2 uur gelijk weer helemaal op 0 te staan qua wapens en geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

gise schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:43:
[...]

Geprobeerd.. achteruit lopend en de medewerker op gunpoint onder schot gehouden, pakte ook gewoon z'n gun
Maar dan zie je wel dat ie gaat schieten. Ik loop altijd achteruit de winkel uit. Nog nooit in de rug geschoten tot nu toe.

Overigens zou je 1 ster verliezen als je met masker overvalt en bij het vluchten je masker verwijderd maar dat lukt mij nog niet. Of moet je hem afdoen voor je instapt??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
L1nt schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:08:
[...]

Maar dan zie je wel dat ie gaat schieten. Ik loop altijd achteruit de winkel uit. Nog nooit in de rug geschoten tot nu toe.

Overigens zou je 1 ster verliezen als je met masker overvalt en bij het vluchten je masker verwijderd maar dat lukt mij nog niet. Of moet je hem afdoen voor je instapt??
Lukt mij altijd, maar ik switch dan naar een zonnebril. Misschien dat dat helpt? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sergelwd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:05:
Ligt er maar net aan hoeveel tijd je daaraan wil besteden... ik wil gewoon lekker kunnen freeroamen zonder na 1 á 2 uur gelijk weer helemaal op 0 te staan qua wapens en geld
Over hoeveel geld praten we dan? 30-40k? Met racen halen we in ons clubje toch vaak 100k+ binnen in dat tijdsbestek, misschien wat minder als je niet al te sterke racer bent.

Ja, ik kan niet na 2 uur meteen m'n nieuwe auto op rank4 upgrades gooien (~30-40k per item), maar het is echt niet dat ik enkel geld kwijt ben aan doodgaan en wapens (al is nubtube en rockets wel prijzig).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 22:28
Sergelwd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:05:
[...]

Tja in het echte leven moet je ook werken voor je geld om leuke dingen te kunnen doen. Dus logisch dat je daar jobs / missies voor moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
SinergyX schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:11:
[...]

misschien wat minder als je niet al te sterke racer bent.
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nesto was vaak onze grote verliezer, geen idee wat hij op avondje racen binnenhaalt :P
(MSI niet online gezien, die was iets consequenter met laatste plaats :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ik eindig ook steeds onderin helaas. Maar wel vaak lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
Het blijft natuurlijk wel gta... De fun zit hem toch wel in het freeroamen voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
  • Laatst online: 28-09 12:03
Precies, het freeroamen is ook absoluut een grote funfactor voor mij. Missies ook zeker, maar dat dwangneurotische geldfarmen door 100x te gaan suvivallen gaat me net te ver :+

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan nogmaals, om hoeveel geld praten we dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
Het probleem is vooral dat ik nooit boven de 200k zal komen op deze manier.. of ik moet echt gaan farmen maar daar heb ik geen zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

SinergyX schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:14:
[...]

Nesto was vaak onze grote verliezer, geen idee wat hij op avondje racen binnenhaalt :P
(MSI niet online gezien, die was iets consequenter met laatste plaats :P).
Ik heb gister in die 45 (??) minuten zo'n 40.000 binnen geharkt en ben een matige racer. Maar die Bobcat missie leverde alleen al wel 25.000 op 8)
Sergelwd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:36:
Het probleem is vooral dat ik nooit boven de 200k zal komen op deze manier.. of ik moet echt gaan farmen maar daar heb ik geen zin in
Dat heb ik ook wel. Niet echt zin om te farmen maar gister harkte ik dus al wel aardig wat binnen.
Ach straks met die 250.000 koop ik dat huis van ~240.000 en later paar auto's erbij. Mijn Futo vind ik nog steeds best leuk hoor

[ Voor 35% gewijzigd door Player1S op 18-10-2013 17:40 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
L1nt schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:39:

Ik heb gister in die 45 (??) minuten zo'n 40.000 binnen geharkt en ben een matige racer. Maar die Bobcat missie leverde alleen al wel 25.000 op 8)
Survival werkt bij mij ook wel lekker qua cash. Ben nu regelmatig level 10 aan het halen en dan sleep je ook per keer 20k binnen en krijg je ook aardig wat RP binnen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:13
Ik denk dat als de heists er eenmaal bij gaan komen. Het grote geld wel makkelijker gaat komen. Al zul je er natuurlijk nog wel genoeg tijd in moeten steken.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik ga vanavond weer continue de race 'Taking Off' hosten, aangezien deze nog wel de enorme hoeveelheid RP geeft bij elke ronde ('Criminal Records' niet meer).

Join dus ons als je snel wilt ranken en veel geld wilt verdienen (binnen een uur een ton ongeveer). Ongetwijfeld gaat deze race ook aangepast worden op niet al te lange termijn en dan is het echt over met snel ranken. Join me dus vanavond aangezien het nu nog kan.

PSN: Pyrone89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:13
Misschien even domme vraag hoor. Maar hoe kan ik jouw game joinen? Want volgens mij kan ik alleen maar @random joinen

Oh ja. En een tijdstip waarop je gaat beginnen?

[ Voor 17% gewijzigd door Michaelg op 18-10-2013 18:15 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Iemand trouwens al eens doorgelopen naar achter in die stores? Viel me van de week op dat er geregeld kluizen staan.
Nu heb ik nog geen sticky bombs maar met mn shotgun wou ie iig niet open. Kreeg wel direct 3 sterren achter me aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
veldkampj schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:13:
Iemand trouwens al eens doorgelopen naar achter in die stores? Viel me van de week op dat er geregeld kluizen staan.
Nu heb ik nog geen sticky bombs maar met mn shotgun wou ie iig niet open. Kreeg wel direct 3 sterren achter me aan.
:o Dit wil ik ook wel graag bevestigd zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Laatst online: 11:46
Zal het straks eens proberen :p

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
Meer mensen die na de nieuwe patch ineens erg snel als Bad Sport zijn gekenmerkt? Had de missie versneld laten herstarten door een fikkend vliegtuig te laten ontploffen (waar per ongeluk de auto van een vriend naast stond) en vervolgens een Bad Sport geworden waarna ik nu 2 dagen dus geen sessies van vrienden kan joinen of opzetten en uitnodigen :(

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Mijn vriendenlijst is gone.. ;o

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaanio
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08-2024
MrMistral schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:16:
[...]

:o Dit wil ik ook wel graag bevestigd zien!
Net geprobeerd, werkt helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
DonDaanio schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:33:
[...]

Net geprobeerd, werkt helaas niet
Jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Heren,

Ik ben begonnen met het hosten van de 'Taking Off' race.

Kunnen jullie lekker ranken en geld verdienen en proberen het Crew record te pakken (0:45.880 van wie anders dan Pyrone89 :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Ziet GTA$ tekens vervagen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Sergelwd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:02:
Ik weet niet wat je dan allemaal uitspookt tijdens het freeroamen, maar als je een beetje oplet dat je niet telkens overhoop geschoten/gereden wordt kom je met 20k per game avond toch een aardig eind? Ik heb echt niet veel meer nodig om grote lol te hebben. Autos rijden oversl dus daar hoef je niet perse geld in te stoppen, af en toe een auto wegbrengen naar LSC is toch weer 7-9K (oracle of baller) en tussendoor doe je wat je wilt.. Dsn hoeft het echt niet tonnen per dag te kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
come on boys, met zoveel mogelijk ff racen op de xbox. Invites by japstervos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
Blijkbaar kun je door commends te verzamelen (bij menu->online->players iemand te selecteren en dan voor commend te kiezen) de Bad Sport tijd verminderen. Maar het gaat niet snel. Elke commend is een uur dus voor 2 dagen heb je er 48 nodig ') . Bovendien zit er een cooldown op het geven van commends waardoor je dus ook niet eens dat veel kunt doen.

Als er nog mensen zijn op de Xbox die net als ik als Bad Sport zijn aangemerkt, geef dan effe een gil, dan kunnen we elkaar even commenden :)

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 18-10-2013 20:00 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
Meer mensen het probleem dat na de laatste patch je hele vriendenlijst leeg is? (Op PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-10 20:39
RoNoS schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:23:
Meer mensen het probleem dat na de laatste patch je hele vriendenlijst leeg is? (Op PS3)
Jep hier ook :(
Vanmiddag ook alleen na een herstart kwamen ze terug, maar nu dus niet meer.

[ Voor 4% gewijzigd door lochpatje op 18-10-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-10 17:03
lochpatje schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:25:
[...]

Jep hier ook :(
Vanmiddag ook alleen na een herstart kwamen ze terug, maar nu dus niet meer.
Heb niks met patch te maken, volgens mij is PSN network naar de neuk.
Dan weer wel dan weer niet, had het al voor update installed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
schumi2004 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:28:
[...]

Heb niks met patch te maken, volgens mij is PSN network naar de neuk.
Dan weer wel dan weer niet, had het al voor update installed was.
Ok, vaag, want direct voor de patch had ik iedereen nog en na de patch was alles weg... Zal dan wel toeval zijn. We wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 08:04
Martinspire schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:25:
Meer mensen die na de nieuwe patch ineens erg snel als Bad Sport zijn gekenmerkt? Had de missie versneld laten herstarten door een fikkend vliegtuig te laten ontploffen (waar per ongeluk de auto van een vriend naast stond) en vervolgens een Bad Sport geworden waarna ik nu 2 dagen dus geen sessies van vrienden kan joinen of opzetten en uitnodigen :(
Ik heb het vermoeden dat ik er ook last van heb, al heb ik de afgelopen tijd wel samen met maten zoveel zitten klooien (lees: elkaar afmaken op creatieve manieren :+).

Voor wie ook wil rampagen door Los Santos: TeddyDucktape @ XBL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-10 17:03
Ben online maar kan geen grote sessies joinen (big money) so close to apartment :(
Pagina: 1 ... 41 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.