Spawnt die Rat-loader alleen op die plek of rijdt ie ook rond?
Invite is onderweg, mss hierna beter de IRC gebruiken http://irc.tweakers.net/GTAV
PSN: Wippie1880
Rondrijden heeeel af en toe, maar spawn is daar of naast het winkeltje iets naar het westen.lochpatje schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:57:
Spawnt die Rat-loader alleen op die plek of rijdt ie ook rond?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daar ben ik het niet mee eens.DonKui schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:00:
Ze lezen volgens mij de tickets nooit, je krijgt meestal een totaal irrelevant antwoord terug
Ik denk dat ze gewoon een shitload aan tickets krijgen en daarom niet goed reageren in bepaalde categorien.
Ik heb laatst een ticket gestuurd, toen heb ik wel speciaal de online categorie vermeden. Daar heb ik een duidelijke oplossing gepresenteerd gekregen(of die werkt weet ik nog niet, geen tijd gehad om te testen)
Het ging er om dat mijn HUD verdwenen was. Ik zag alleen de waypoints om mijn kaart, maar niet de kaart zelf en ook niet de hoeveelheid health/bodyarmor/special ability meter.
Ik wist al sinds release dat dit waarschijnlijk niet klopte, maar speelde maar door omdat ik dacht, daar komt wel een fix voor.
Oh, ik lees nu beter de text, het is een erg algemene text waarmee ze gereageerd hebben, clearen van de system en gamecache.
Naja, ik zal wel zien of het probleem met deze oplossingen wordt opgelost.
Xbox: Gulpener88
Verwijderd
Ik heb veel problemen met mijn croshair, ik zie meestal geen fuck waar ik op schiet.
hoe kan ik dit oplossen? iemand een suggestie?
Speel je wel gewoon op 720p? Toen ik de eerste keer GTA V startte op de PS3 speelde hij af in 480p, dit kwam door de instellingen van de PS3 waarbij 720p niet aangevinkt stond!Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:41:
Ik heb veel problemen met mijn croshair, ik zie meestal geen fuck waar ik op schiet.![]()
En anders moet je gewoon wat dichterbij gaan zitten
Met een zwarte viltstif een kruis tekenen op het midden van het scherm:PVerwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:41:
Ik heb veel problemen met mijn croshair, ik zie meestal geen fuck waar ik op schiet.![]()
Advanced crosshair al aanstaan ? Niet dat het rondje veel beter te zien is , maar iig beter als het puntje.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:41:
Ik ben van de partij de aankomende paar uurtjes. PSN: AtlAntA_dark
Het lukt me maar niet om in een sessie met gotpers te komen dus wie me een invite oid wil sturen?
Het lukt me maar niet om in een sessie met gotpers te komen dus wie me een invite oid wil sturen?
[ Voor 43% gewijzigd door AtlAntA op 17-10-2013 15:50 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Glorixjim, GOTP = TWKR suckhead
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Ha, had gisteren avond wat mensen waarmee ik een missie deed uit TWKR ^^
Nee, maar jij poft mij ei 
Edit: Terwijl we net een half uur samen geracet hebben
Edit: Terwijl we net een half uur samen geracet hebben
[ Voor 51% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 17-10-2013 18:24 ]
WTF momentje, steegje naast customs, staan vaak 4 gasten te roken. Dus ik ren er doorheen, ram er 2 omver. Begint er 1 te schelden, dus ik denk: die willen me meppen.
Draai ik om, staan ze elkaar af te rossen

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb een sultan gevonden!
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
Sultan RS?Niellz schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 20:16:
Ik heb een sultan gevonden!
Wat is het verschil?
Het wordt volgens mij automatich een RS als je er een upgrade op zet.
de RS is een opgevoerde versie
Jahoor, de 2e zeldzame auto van de dag!

Iemand ook problemen om online te komen? Kom er niet op.. net de melding dat de cloud services weer unavailable waren.. en ja ik heb de DNS van google...
Niellz schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 20:37:
[afbeelding]
Is die zeldzaam?Niellz schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 20:37:
[afbeelding]
Ben er legio tegen gekomen
loopt GTA online bij jullie ook te bokken? lag, quits etc, afgelopen dagen nooit last gehad [PS3]
[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 17-10-2013 21:05 ]
Begin net, maar laden duurt wel erg lang... Zit nog te wachten. Xbox.marijnvtg schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 21:05:
loopt GTA online bij jullie ook te bokken? lag, quits etc, afgelopen dagen nooit last gehad [PS3]
Jeej lvl 120, Roze Minigun FTW
Zojuist toevallig erachter gekomen dat mijn Adder ineens geen verzekering meer blijkt te hebben.
Dus ik kar even naar de modshop om te kijken wat dat kost.
1,25 MILJOEN.

Ik laat de Adder vanaf nu mooi in de garage dus.
Dus ik kar even naar de modshop om te kijken wat dat kost.
1,25 MILJOEN.
Ik laat de Adder vanaf nu mooi in de garage dus.
Verwijderd
Loopt inderdaad niet zo lekker met laden. Bleef paar minuten hangen in het laadscherm van een missie. Tevens lijkt het alsof je de survival missies nog maar met 2 personen kunt spelen. Er verdwijnen er direct twee, nadat de missie begint.
Net tijdje met oa Karremania, Nesto en nog iemand zitten spelen. Was leuk maar ik moet toch maar echt even een microfoon scoren. Zou zweren dat ik er 1 had naast mn kinect 
Zit alleen beetje op budget ivm aanstaand vaderschap. Maar even een kameraad polsen of ie er 1 over heeft, heeft 3 of 4 xboxen staan dus......
Voor mijn doen wel flink wat geld binnen geharkt. 1 missie alleen al 25.000. Gaat lekker als je slechts level 18 bent en met level 90+ speelt.
Zit alleen beetje op budget ivm aanstaand vaderschap. Maar even een kameraad polsen of ie er 1 over heeft, heeft 3 of 4 xboxen staan dus......
Voor mijn doen wel flink wat geld binnen geharkt. 1 missie alleen al 25.000. Gaat lekker als je slechts level 18 bent en met level 90+ speelt.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Hoera het is zover! Ik kreeg een bounty op mijn hoofd en vervolgens 3 mensen achter mij aan. Eentje zat in een heli en deze blies ik op met sticky. Hiervoor kreeg ik een dubbele bad sport en een punt muts. Dat wordt 2 dagen rond klooien...
Meer mensen die problemen hebben met ammo die spontaan verdwijnt? Is me de laatst 2 dagen een aantal keer gebeurd, daarvoor nooit last van gehad.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Misschien domme vraag, maar waarom moet je hier voor LSC in rijden?Bokkie schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 07:21:
[...]
Enige politievoertuig wat je kan modden is de Sherrif SUV die achter je aan kotm als je in shandy shores 4 sterren hebt. Dan komen ze achter je aan.
Gewoon met een heli op een dakje landen vlakbij de LSC, op alles schieten wat beweegt zodat je 4 sterren hebt en die SUV spawnt.
Lester bellen om je 4 sterren te dumpen, snel die SUV hijacken en LSC inrijden
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Thx nog dat je me wilde oppikken Meelobee. Stond alleen net ff op m'n broertje te wachten..
[ Voor 3% gewijzigd door fonsmeister op 18-10-2013 01:14 ]
PSN: fonsmeister
Omdat je hem anders niet kunt modden en verzekeren.speedyjules07 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:43:
[...]
Misschien domme vraag, maar waarom moet je hier voor LSC in rijden?
Zojuist die auto van Micheal zien staan en gepakt (Obey Tailgater).
Blijkbaar voor sommige mensen lees ik op forums een 'zeldzame' en gewilde auto.
Best mooie Audi look-a-like en natuurlijk 4 deurs!
Blijkbaar voor sommige mensen lees ik op forums een 'zeldzame' en gewilde auto.
Best mooie Audi look-a-like en natuurlijk 4 deurs!
Im notorious
Vanavond wel vaak eruit gegooid. Dan krijg ik een waslijst aan plager left meldingen
Aah Fdisk! Ik ben het, Criskelo. Vanavond best veel met elkaar gespeeld en best veel met elkaar tegen andere gevochten haha
Im notorious
Verwijderd
Vanavond nog even wat missies kunnen afronden met niels en patje.
Korte periode toch wat geld bij elkaar kunnen harken.
Verbaasde me alleen toen ik vanavond in mijn garage kwam en zag dat mijn aangepast XF omgetoverd was tot stock car. Dat is zeker meer dan een ton wat ik kwijt ben aan aanpassingen.
Gelukkig heb ik hem net weer volledig aangepast (alles op zn hoogst) weer droog in de garage gezet.
Benieuwd of alles morgen in de zelfde staat is zoals ik het achter heb gelaten. Anders maar even een belletje naar mijn Mechanic om te vragen of hij wat onderdelen mee naar huis neemt.
Korte periode toch wat geld bij elkaar kunnen harken.
Verbaasde me alleen toen ik vanavond in mijn garage kwam en zag dat mijn aangepast XF omgetoverd was tot stock car. Dat is zeker meer dan een ton wat ik kwijt ben aan aanpassingen.
Gelukkig heb ik hem net weer volledig aangepast (alles op zn hoogst) weer droog in de garage gezet.
Benieuwd of alles morgen in de zelfde staat is zoals ik het achter heb gelaten. Anders maar even een belletje naar mijn Mechanic om te vragen of hij wat onderdelen mee naar huis neemt.
Omdat die vlakbij is (als je het doet waar ik uitleg) en je anders is een "gestolen auto" en een teringeind terug naar de stad moet rijden met het risico weer politie achter je aan te krijgenspeedyjules07 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:43:
[...]
Misschien domme vraag, maar waarom moet je hier voor LSC in rijden?
En uiteraard om hem meteen te modden met minimaal kogelvrije banden ^^
Gisteren eindelijk de Sandking XL tegengekomen (4 zits) heerlijke bak, tevens spawndeik na de missie "titan of a job" terug in free roam in zo een jeep van Merryweather waar ik ook inzat toen de job eindigde, die ook maar even in de garage gezet.
Nu verder sparen voor de Entity FX, tijd toch beter dan de bugatti heb ik gemerkt. Alleen probleempje is dat ik gisteren na vele missies, en 3 autos verzekeren er 5k op achteruit ben gegaan.... Moet echt een keer stoppen met steeds al mijn ammo te maxen >_< Ging sniper rifle ammo maxxen. 26k kwijt o_O
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik wil vanochtend nog even criminal records doen, als het nog kan.
Voeg mij maar toe! Kassie1987
Voeg mij maar toe! Kassie1987
Hier reed ik gisterenavond opeens tegenaan, wtf 

Hoe kom je eigenlijk aan ammo tijdens survivals? De wapens liggen wel voor het oprapen maar ik heb nooit ammo om ze te gebruiken.
Even een update: Voor de PS3 staat update v.1.04 klaar, welke het mogelijk maakt de eerste 250k van R* te ontvangen (komt niet direct mee met deze update).
Jups, gisteravond toevallig. Had alles vol ammo en ging TDM spelen, op een gegeven moment had ik op mijn Mini SMG/SMG 0/0, alles was op.Meer mensen die problemen hebben met ammo die spontaan verdwijnt? Is me de laatst 2 dagen een aantal keer gebeurd, daarvoor nooit last van gehad.
Ik naar de Ammunation om kogels te kopen, is in eens alles weer vol.... zonder dat ik wat gekocht had
[ Voor 3% gewijzigd door Repelsteelke op 18-10-2013 08:26 ]
PS4: DonSigario
Die bad sport mechanic is echt zwaar brokenPsychoMantis_NL schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:06:
Even een update: Voor de PS3 staat update v.1.04 klaar, welke het mogelijk maakt de eerste 250k van R* te ontvangen (komt niet direct mee met deze update).
Enige waar je bad sport voor zou moeten krijgen zou het quitten moeten zijn tijdens een missie.
Voor de rest is het gewoon bullshit.
Juist als je een bounty op je hoofd hebt zou niets je in de weg moeten staan om proberen te ontkomen. imho, ongeacht wat je moet slopen om de bountyhunters van je af te slaan.
True, ik betaal toch al de verzekeringskosten als ik jouw auto sloop, waarom moet ik dan ook nog bad sport worden
Hoppa!

Zowel de politie jeep met 6 plekken als de RatLoader. Jeep door de gevangenis in te rijden, schuilen onder het tunneltje na de ingang en dan alle cops afschieten die op je afkomen. Jeep gepakt ermee naar mn huis gecrossed.
Rat-Loader was een kwestie van een kwartiertje in Sandy Shores rondrijden tot ie spawnde naast die ster marker.
Nadeel van de Rat is dat iedereen em van me wilt jatten en als ze erachter komen dat het niet kan omdat ie gelocked is gaan mn banden eraan.. Ik heb nog geen geld voor bulletproof tires na aankoop van mn appartement en een zooi mods voor m'n Oracle.

Zowel de politie jeep met 6 plekken als de RatLoader. Jeep door de gevangenis in te rijden, schuilen onder het tunneltje na de ingang en dan alle cops afschieten die op je afkomen. Jeep gepakt ermee naar mn huis gecrossed.
Rat-Loader was een kwestie van een kwartiertje in Sandy Shores rondrijden tot ie spawnde naast die ster marker.
Nadeel van de Rat is dat iedereen em van me wilt jatten en als ze erachter komen dat het niet kan omdat ie gelocked is gaan mn banden eraan.. Ik heb nog geen geld voor bulletproof tires na aankoop van mn appartement en een zooi mods voor m'n Oracle.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Iedere keer als ik online kom, dan spawn ik in mijn garage met twee wanted sterren, hoe zou ik dit kunnen voorkomen?
Beste manier is om de ammo op te rapen van de gasten die je neerknalt.ElBartos schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:56:
Hoe kom je eigenlijk aan ammo tijdens survivals? De wapens liggen wel voor het oprapen maar ik heb nooit ammo om ze te gebruiken.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
Gisteren heb ik een paar keer de race gedaan op de legerbasis. Na 3x was ik er klaar mee en koos ik voor de optie 'Freeroam'. Vervolgens spawn ik doodleuk naast mijn auto MIDDEN in de basis. Het duurde ongeveer 20 seconden voordat de eerste tank voor mijn neus stond en nog geen 3 seconden later waren ik en mijn auto verleden tijd.
Oftewel niet alleen in een container zitten, maar ook een beetje verplaatsen.Michaelg schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:05:
[...]
Beste manier is om de ammo op te rapen van de gasten die je neerknalt.
Ik heb zelf nooit gehad dat ik compleet zonder ammo zat.
Wellicht heeft hij ook de Ammo Bug gehad
Ook een keer gehad op de legerbasis inderdaad, erg vervelendVerwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:08:
Gisteren heb ik een paar keer de race gedaan op de legerbasis. Na 3x was ik er klaar mee en koos ik voor de optie 'Freeroam'. Vervolgens spawn ik doodleuk naast mijn auto MIDDEN in de basis. Het duurde ongeveer 20 seconden voordat de eerste tank voor mijn neus stond en nog geen 3 seconden later waren ik en mijn auto verleden tijd.
Qua ammo op survival, de eerste keer dat ik survival deed was een paar dagen terug, toen kon ik al van alles 3000+ aan ammo meenemen, dus heb nog nooit zonder gezeten. Ik begin altijd met handgin, dan wissel ik naar combat SMG en later naar de assault rifle of carbine
Verwijderd
Is toch juist leuk? Gewoon naar een lazer jet rennen en wegvliegenVerwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:08:
Ik wil vanavond even wat racen met mede xbox tweaks om wat unlocks te halen, wie heeft daar zin in?
(King_Arcon)
(King_Arcon)
Verwijderd
Enig! Als je er op voorbereid bent. Nu was het spawnen, in paniek naar je auto rennen, orienteren waar je op de basis precies bent, een tank om de hoek zien verschijnen, opnieuw spawnen...Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:23:
[...]
Is toch juist leuk? Gewoon naar een lazer jet rennen en wegvliegen
Ik. Ben alleen niet tot heel laat onlineRepelsteelke schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:28:
Ik wil vanavond even wat racen met mede xbox tweaks om wat unlocks te halen, wie heeft daar zin in?
(King_Arcon)
Merk alleen bij survival dat het makkelijker met twee man te doen is, dan met 4.
Met zijn tweeën. 1 gaat achterin achter een auto zitten en 1 linkse daarvan achter het rode vliegtuig. Ideale cover en dichtbij health en armor.
Met zijn tweeën. 1 gaat achterin achter een auto zitten en 1 linkse daarvan achter het rode vliegtuig. Ideale cover en dichtbij health en armor.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Is een bugje. komt waarschijnlijk omdat je politie hebt afgeschut door je garage in te rijden.Gertjuhjan schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:55:
Iedere keer als ik online kom, dan spawn ik in mijn garage met twee wanted sterren, hoe zou ik dit kunnen voorkomen?
Sorry als op deze vraag al antwoord is gegeven maar kan het nergens vinden. Als je meerdere characters maakt krijg je dan op elk character 500.000 ?
Nee, want je geld is shared tussen alle characters.0xrubennft schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:54:
Sorry als op deze vraag al antwoord is gegeven maar kan het nergens vinden. Als je meerdere characters maakt krijg je dan op elk character 500.000 ?
Je krijgt vandaag trouwens alleen 250000, op je bank account.
http://rsg.ms/19WuuZ9
De Sandking in crewkleuren en met bulletproof tires.
Later nog maar wat verder uitbouwen...
De Sandking in crewkleuren en met bulletproof tires.
Later nog maar wat verder uitbouwen...
[ Voor 89% gewijzigd door fonsmeister op 18-10-2013 10:36 ]
Wat houd de update allemaal in?
Het geld van een heleboel missies is gehalveerd.Roshnak schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:20:
Wat houd de update allemaal in?

I am RubbeR, You are Glue
Viel me gisteren op, Base invaders is nu 25k? Die was kort ervoor toch 16 of 19k?RubbeR01 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:24:
Het geld van een heleboel missies is gehalveerd.
misschien in de opties even aanpassen dat je niet bij het laatst bekende punt maar ergens anders respawnd..Gertjuhjan schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:55:
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Base Invaders was altijd al 25k..SinergyX schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:26:
[...]
Viel me gisteren op, Base invaders is nu 25k? Die was kort ervoor toch 16 of 19k?
@RubbeR01
Is die na de update dan nog maar 12,5k??
[ Voor 61% gewijzigd door fonsmeister op 18-10-2013 10:31 ]
Repelsteelke schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:28:
(King_Arcon)
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Hahah dat had ik op het strand. stonden er 6 hippies om een vuurtje heen. ik liep er doorheen en duwde een min of meer in het vuurtje. stond dus in brand. en vervolgens begonnen ze hem uit te trappen. eindstand, iedereen verbrandSinergyX schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 18:49:
WTF momentje, steegje naast customs, staan vaak 4 gasten te roken. Dus ik ren er doorheen, ram er 2 omver. Begint er 1 te schelden, dus ik denk: die willen me meppen.
[afbeelding]

Ik kreeg net de laatste update voor gta binnen. Alleen nu krijg ik steeds een melding dat ik niet compatible ben om een job te joinen met andere spelers
To dare is to do
Dan zullen wij wel samen kunnen spelen
To dare is to do
Ik kan gewoon spelen hoor..Slaapje schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:26:
Ik kreeg net de laatste update voor gta binnen. Alleen nu krijg ik steeds een melding dat ik niet compatible ben om een job te joinen met andere spelers
@Slaapje; had net ook de error, denkt dat dit komt doordat je een invite krijgt van spelers die de update nog niet hebben geinstalleerd.
Sta nu naast je ;P
Sta nu naast je ;P
Ik liep gisteren gewoon wat te klooien in freeroam, en zag wel al dat er iemand met een bounty rondliep.
Verder geen aandacht aan besteed. Even later rijd ik lekker door de stad, zie ik die gozer met bounty recht voor mijn neus te voet de straat oversteken.
*FLATS*
9k bounty opgestreken.
Verder geen aandacht aan besteed. Even later rijd ik lekker door de stad, zie ik die gozer met bounty recht voor mijn neus te voet de straat oversteken.
*FLATS*
Hoe zie je ook alweer dat iemand een bounty op zn hoofd heeft?
op de minimap is zijn circeltje roodRepelsteelke schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:53:
Hoe zie je ook alweer dat iemand een bounty op zn hoofd heeft?
ik denk het menutje achter select-knop en dan inventoryXolon schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:54:
En hoe verstop je je armor?
Gister een kerel met een bounty met een headshot van zijn boot afgeknald. He didn't even know what hit him.
iemand die kan confirmen of ze de auto verkoop money glitch eindelijk gefixed hebben ?
Is gefixed, Criminal Records is tevens gepatched. Je krijgt nog maar heel weinig RP ervoor.
Maar je kunt m nog wel gewoon opnieuw spelen, dus dan levelled het nog wel lekker hoor..Zorean schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:10:
Is gefixed, Criminal Records is tevens gepatched. Je krijgt nog maar heel weinig RP ervoor.
Ik kon daarnet mooi geen replay meer doen anders, zelfde verhaal als bij Violent Duct.dutchgio schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:21:
[...]
Maar je kunt m nog wel gewoon opnieuw spelen, dus dan levelled het nog wel lekker hoor..

Doe het nu al flink wat keren met Voxalizer.Zorean schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:22:
[...]
Ik kon daarnet mooi geen replay meer doen anders, zelfde verhaal als bij Violent Duct.
Verwijderd
Nu wordt het tijd dat ze het belangrijkste van GTA Online gaan patchen, het bad sport systeem. Voornamelijk het slopen van personal vehicles. Laat diegene die het sloopt gewoon lekker voor de kosten opdraaien en klaar, maar bad sport is daar echt neit voor nodig. Eigenlijk is het bad sport systeem alleen perfect tijdens missies maar in free mode hoort dit helemaal niet thuis.
Ik ben over het algemeen met je post eens, zoals net ook op irc, maar op spawnkills mag er wel wat worden gedaan, want dat is gewoon uitermate vervelend.Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:24:
Nu wordt het tijd dat ze het belangrijkste van GTA Online gaan patchen, het bad sport systeem. Voornamelijk het slopen van personal vehicles. Laat diegene die het sloopt gewoon lekker voor de kosten opdraaien en klaar, maar bad sport is daar echt neit voor nodig. Eigenlijk is het bad sport systeem alleen perfect tijdens missies maar in free mode hoort dit helemaal niet thuis.
Inderdaad. Eigenlijk zou je nadat je spawned gewoon 2 minuten vrij moeten zijn. Zodat je bijvoorbeeld veilig je geld naar de bank kan storten.
Gisteren missie gedaan met een Amerikaan. Zijn we klaar ermee, schiet ie me gelijk overhoop... Zucht
Gisteren missie gedaan met een Amerikaan. Zijn we klaar ermee, schiet ie me gelijk overhoop... Zucht
Idd, ik kan je vertellen dat Criminal Records RP niet gepatched is! Bovendien kreeg ik meer geld dan gisteren.dutchgio schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:24:
[...]
Doe het nu al flink wat keren met Voxalizer.
Was wel grappig trouwens, mn headset ligt aan de lader dus ik hoorde je niet.. Ging er voor het gemak vanuit dat je wilde win-traden, hehe.
[ Voor 5% gewijzigd door Voxalizer op 18-10-2013 12:31 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik liep gister de winkel uit, word ik meteen omzeep geholpen door een mafkees (Geen crewmember). Gaat hij de winkel in, ik ge-respawned, en achter een muur staan wachten tot hij er uit kwam. Boom! Terug gepakt, wil ik weg rijden, killed hij mij weer haha. Daarna z'n auto opgeblazen met een granaat die ik net gekocht had, zonder een bad sport melding :-)
Net eindelijk een sandking. Getuned ter waarde van grofweg 90000, komt een of andere @*!#@*&@&@:@#@!@
die m laat ontploffen en hij is blijkbaar niet verzekerd? Ik dacht dat als je 'm je garage binnen rijdt hij ook automatisch is verzekerd?
PSN: MrMistral
Helaas, je krijgt dan alleen een tracker. Insurance moet je kopen bij Customs.MrMistral schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:32:
Net eindelijk een sandking. Getuned ter waarde van grofweg 90000, komt een of andere @*!#@*&@&@:@#@!@![]()
![]()
die m laat ontploffen en hij is blijkbaar niet verzekerd? Ik dacht dat als je 'm je garage binnen rijdt hij ook automatisch is verzekerd?
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Je kan de Sandking ook kopen, krijg je ook een tracker en Insurance
Oh, ik ben zo klaar met die idioten hè
PSN: MrMistral
Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.