http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
On my way.Niellz schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:25:
Zulake, kom naar ons.
Viel wel mee, heb ook flink gekloot met een kameraad.Zorean schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:24:
[...]
! Hoe lang heb jij wel niet die race lopen replayen?
[ Voor 149% gewijzigd door TripleM op 16-10-2013 23:37 ]
35x doodgegaan?TripleM schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:31:
-edit- Domme ik. Doodgaan kost geldEn na het afgelopen uur te zijn opgejaagd door een stelletje eikels, is m'n banksaldo gezakt van 110k naar 40k
![]()
I served in a company of heroes.
Holy shit idd, wat heb je gedaan haha!Zorean schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:24:
[...]
! Hoe lang heb jij wel niet die race lopen replayen?
PSN: MrMistral

Ja
Haha, ik had dat ding echt heel snel te pakken van de week. Rij er helaas net mee tegen een benzinepomp en had hem niet verzekerd. Heb zo'n idee dat ik er bij de volgende achter ga komen dat het ook moeilijk kan zijnZorean schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 00:03:
Veel pijn, moeite, frustratie, pissig wezen en een flinke trucklading gevloek later:
[afbeelding]
Geld hebben en freeroamen gaan slecht samenTripleM schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 00:08:
[...]
JaIk werd door een groepje van een man of 3 aan één stuk door opgejaagd, omver gereden, gesniperd, het ging aan de lopende band. Af en toe had ik er één natuurlijk, maar ik heb zelf niks beters dan een SMG dus dan is het verloren zaak. Is op zich niet erg, maar als ik had geweten dat het me 2k per keer kostte... Bah zeg, daar ben ik even goed ziek van.
Zolang je het radar in de gaten hou en niet te aanvallend speelt hoeft het iig niet veel te kosten
[ Voor 45% gewijzigd door Beakzz op 17-10-2013 00:15 ]
Alleen dan pak je veel kills. wel zielig maar ja het is een manier
[ Voor 26% gewijzigd door Hippievogel op 17-10-2013 00:13 ]
Op een gegeven moment was ik het wel een beetje beu, ammo was ook zo goed als op. Ik een Ammu-Nation in, was amper de deur binnen of ik was alweer dood, hadden ze toch iets gegooid of geschoten, geen idee... En 1 tegen 1 is niet zo'n ramp, maar als er 3 rondlopen om op je te jagen, daar begin ik in ieder geval niet veel tegen.Beakzz schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 00:10:
Geld hebben en freeroamen gaan slecht samenDacht altijd dat het 5k was , maar op mijn laatste afschriften staat ook maar 2K. Zelf kijk ik altijd of een speler me komt opzoeken / achter me aan komt rijden. En dan wacht ik netjes achter een muurtje in cover , maai hem neer en rij weer rustig verder.
Zolang je het radar in de gaten hou en niet te aanvallend speelt hoeft het iig niet veel te kosten
Spelletje toch maar vroegtijdig afbreken als ik weer zo'n groepje tegenkom...
Ja is heel vervelend dat er soms van die etters inzitten die 1 keer doodschieten niet voldoende vinden en vervolgens je gaan opjagen. Ik join altijd server waar crewleden of mensen uit me friendslist spelen en dan kun je vaak wel weerstand bieden. Laatst een soortgelijke situatie waar 2 man continu een maatje van me gingen afknallen. Vervolgens kwam ik en nog iemand uit de tweakers crew in de server en hebben we die 2 als beesten opgejaagdTripleM schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 00:21:
[...]
Als je trouwens redelijk snel je cash weer wilt aanvullen dan kan ik je zeker die survival aanraden, vandaag 3 x 20k daarmee verdiend door wave 10 te halen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Ik heb nu zo ongeveer alle races vele keren gedaan en hetzelfde geldt voor de missies. Langzamerhand lijkt het me goed om even een pauze te nemen tot wat nieuwe dingen bijkomen.
Ik kan met recht zeggen dat ik ontzettend veel plezier aan dit spel zowel online als offline heb (gehad). Om maar te zwijgen over het plezier met onze crewmembers.
Xbox Live: Ofthewell NL
120?????Hairball schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 03:25:
Vanavond mijn laatste wapen unlocked (Minigun). Is er na level 120 nog dingen te unlocken?
Ik heb nu zo ongeveer alle races vele keren gedaan en hetzelfde geldt voor de missies. Langzamerhand lijkt het me goed om even een pauze te nemen tot wat nieuwe dingen bijkomen.
Ik kan met recht zeggen dat ik ontzettend veel plezier aan dit spel zowel online als offline heb (gehad). Om maar te zwijgen over het plezier met onze crewmembers.
Jesus christ.
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
PS4: DonSigario
We gaan nog steeds een keer met zijn achten in die bus van je LS terroriseren.Hairball schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 03:25:
Vanavond mijn laatste wapen unlocked (Minigun). Is er na level 120 nog dingen te unlocken?
Verwijderd
4 uur lopen spelen mischien 1 tot 1,5 uur echt kunnen spelen beetje jammer!
Maarja ik heb nu eindelijk die AK unlocked. Wordt het wat makkelijker om mensen neer te maaien
Je kunt ook in passive mode gaan, zolang je dan niet in een auto zit kan je niet doodgeschoten worden. Als je dan ergens gaat staan waar auto's niet kunnen komen ben je redelijk veilig (aangezien je nog wel doodgereden kunt worden.) En je kan uiteraard ook gewoon ff van sessie wisselen als er een groepje op je aan het jagen is.TripleM schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 00:21:
[...]
Op een gegeven moment was ik het wel een beetje beu, ammo was ook zo goed als op. Ik een Ammu-Nation in, was amper de deur binnen of ik was alweer dood, hadden ze toch iets gegooid of geschoten, geen idee... En 1 tegen 1 is niet zo'n ramp, maar als er 3 rondlopen om op je te jagen, daar begin ik in ieder geval niet veel tegen.
Gister het appartement van 223K gekocht (yay!) Vanavond maar even op zoek naar wat coole wagens om de garage mee vol te zetten. Heeft iemand hier al de RatLoader in zn garage? Ben er gister een half uur naar aan het zoeken geweest in SandyShores, maar hij stond niet waar hij volgens youtube zou moeten staan. Is daar een truukje voor om em te laten spawnen?

Custom plates! Al die kleine details maken het echt tof
[ Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 17-10-2013 09:02 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
PS4: DonSigario
Verwijderd
Die Sandking's kan je idd voor 45k kopen maar rijden ook veel in het noord-midden vd map vlak onder die landingsbaan in de woestijn op die straat waar je 2 shops vlak bij elkaar hebt en bij eentje dan die modshop.dutchgio schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:42:
Getunde monster truck?
je hebt ze in twee uitvoeringen de Sandking XL (met dubbele cabine) en de Sandking SWB (met een enkele cabine dus zonder achterbank en extra set deuren)
ik heb er van allebij twee in de garage staan nu en je kan best ver gaan met het customizen, ik ben maar level 20 pas dus heb net de bullitproof tires vrijgespeeld (en ook weer blut daardoor)
maar ik vind de sandking heerlijk rijden , je kan er een boel schade mee maken voordat ie ook maar schade vertoond, zie veel mensen in platte sport auto's rijden en tja daar ga je zo overheen met de sandking...enige minpuntje is als je geen bullit proof tires hebt tja in down town los santo's zie je de sandking niet veel en dan willen al die gasten je auto jatten!
maar ik ben een beetje sandking fanboy geloof ik haha zelfs het appartement uitgekozen met die garage ingang aan de zijkant zodat je er vol gas in kan scheuren en met genoeg vluchtroute's beetje in het noorden-midden van los santos en de modshop is 2 straten verderop! ben trouwens even de naam kwijt van het apartement maar zal vanmiddag wel even kijken hoe ie heet ik kan in iedergeval vol gas de garage in als ik achterna gezeten wordt,.
gisteren kwam er nog een speler frontaal op me afgereden toen ik ritjes van en naar mijn garage aan het het maken was om die kogelwerende banden erop te zetten en tja dat eindigde in zijn dood, niet slim om een sandking frontaal op te zoeken......op een quad hahaha
Verwijderd
Later hebben we met alle crew members ons verzameld om een zooi heli's te stelen waardoor we uiteindelijk in een team bestaande uit een Buzzard, Annihilator en een Cargobob. Vervolgens een beetje bounty hunten enzo
Hou altijd tussen 2000 en 5000 cash op zak!!!!
Dan maakt het niet uit hoeveel je op de bank hebt staan; je raakt altijd 10% kwijt van wat je aan cash op zak hebt!!!
Kwijt waarbij? Doodgaan, beroofd worden??CMos schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:30:
Nog even een goede tip:
Dan maakt het niet uit hoeveel je op de bank hebt staan; je raakt altijd 10% kwijt van wat je aan cash op zak hebt!!!
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Merryweather heli pickupMeelobee schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:36:
Kan je op een of andere manier ook fast travelen? Ik zit vaak zat in een sessie met andere tweakers, maar ben dan zelf in de stad terwijl de rest in bv Sandy Shores is. Als ik dan eenmaal daar naartoe ben gereden zijn ze vaak al weg, of al met een missie bezig.
Als dat zo is waarom zou je dan niet € 500 op zak houden en minder betalen ? Het klinkt totaal niet logisch iig. Kijk het niet elke keer na, maar zover ik weet gaat het altijd van mijn bankrekening af.CMos schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:30:
Nog even een goede tip:

motabeatz.com
Verwijderd
Doet me denken aan:NickySantoro schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:41:
Flinke jump gemaakt, kom je zo terecht
[afbeelding]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gTHyuqqjeFU]
Haha ja dat dacht ik ook gelijk toen het gebeurde
motabeatz.com
ty
Verwijderd
Had zelfs al een keer in free roam dat ik me te veel op de heli aan het focussen was dat ik niet door had dat een andere speler achter mij op me af kwam. Toen dat ding eindelijk geland was en ik de piloot had gekilled werd ik vervolgens ook doodgeschoten in mijn rug en vloog hij er met mijn heli er vandoor
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2013 09:58 ]
Verwijderd
Ik heb wel zin in meer van dit soort acties met gasten die gewoon serieus willen spelen en tegelijk lol willen maken. Goed plan om de tweakers crew te joinen of zitten daar ook van die kiddies die je auto jatten en je overhoop knallen zonder goede reden?
Als je dood gaat (betaal je slechts 200 tot 500 ipv 2000).strider1007 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:33:
[...]
Kwijt waarbij? Doodgaan, beroofd worden??
Dan word er naar je bank gekeken en niet naar de cash die je op zak hebt. Logisch... tsja ik heb het niet geprogrameerd daarvoor moet je bij Rockstar zijn;)Beakzz schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:40:
[...]
Als dat zo is waarom zou je dan niet € 500 op zak houden en minder betalen ? Het klinkt totaal niet logisch iig. Kijk het niet elke keer na, maar zover ik weet gaat het altijd van mijn bankrekening af.
De exacte regels weet ik niet maar ik heb het gisteren geprobeerd (ik had 200K op de bank) en hoefde elke keer dat ik doodging maar 200 te betalen ipv 2000.
You are welcome to try. Eventueel wil ik me wel opofferen om jou een paar keer neer te maaien:P
Verwijderd
Als je de Topic start leest zijn er zelfs regels dat je crewleden niet afknaldVerwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:03:
Gisteren voor het eerst een paar echt leuke momenten gehad met random gasten in freeroam. Allereerst deed ik met iemand van een hoog level (ik ben nog maar 10 wegens motivatiegebrek nadat mijn character was gedeletet) een missie die erg goed ging waarna hij mij in zijn dik getunede bak meenam naar het vliegveld waar voor hem een Buzzard spawnde en hij deze aan mij gaf. Later reed ik rustig wat rondjes in mijn Ocelot F620 (aanrader voor iedereen die nog geen hoog level is maar toch een dikke auto wilt) toen ik iemand met een Cheetah tegen kwam. Hij challangede mij voor een random race, wetend dat ik kansloos was toch geaccepteerd. Vervolgens hebben we de race voor het grootste deel achteruitrijdend gedaan. Hilarisch aangezien beide auto's dan nagenoeg even snel zijn.
Ik heb wel zin in meer van dit soort acties met gasten die gewoon serieus willen spelen en tegelijk lol willen maken. Goed plan om de tweakers crew te joinen of zitten daar ook van die kiddies die je auto jatten en je overhoop knallen zonder goede reden?
Welcome to the club zou ik zeggen
Een of andere koekwous schoot me gisteren dood gelijk na dat ik spawnde na een survival, van mijn cash toen 20000,- ging zo goed als niets af maar van mijn bankrekening 2000,-CMos schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:09:
[...]
Als je dood gaat (betaal je slechts 200 tot 500 ipv 2000).
[...]
Dan word er naar je bank gekeken en niet naar de cash die je op zak hebt. Logisch... tsja ik heb het niet geprogrameerd daarvoor moet je bij Rockstar zijn;)
De exacte regels weet ik niet maar ik heb het gisteren geprobeerd (ik had 200K op de bank) en hoefde elke keer dat ik doodging maar 200 te betalen ipv 2000.
You are welcome to try. Eventueel wil ik me wel opofferen om jou een paar keer neer te maaien:P
PSN: c_caveman1982
Bij mij ging het eigenlijk vrij vlot.Zorean schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 00:03:
Veel pijn, moeite, frustratie, pissig wezen en een flinke trucklading gevloek later:
[afbeelding]
Gevangenis inrijden (gewoon aan de achterkant gaan staan onder het dak uit het zicht van de choppers), daar even wachten en mannetjes afschieten tot die "bus" eraan komt. Die schiet je ook neer. Het is een soort sluis, dus dat is makkelijk afmaken. Daarna stap je in die SUV en rijd je de gevangenis uit. Ondertussen bel je Lester om je wanted rating weg te halen en als je het goed doet haalt dat alle sterren weg (als je buiten zicht bent) en anders hou je nog 1 ster over, maar die ben je redelijk snel kwijt.
Dan naar de dichtsbijzijnde Los Santos Customs rijden om hem te verzekeren en eventueel bulletproof tires erop te zetten (andere opties zijn explosives en de witte kleur vervangen).
Erg leuk ding verder. Sirenes werken gewoon dus die kun je gebruiken om over de snelweg de overige bestuurders aan de kant te laten gaan. Verder werkt de radio nog gewoon en reageren politiemensen niet als je langsrijdt (ook met sirene). En je kunt er natuurlijk aan de zijkant gaan staan als de positie waar je Y (360) of Driehoekje (PS3) drukt al bezet is. Zo kun je 8 man meenemen met dat ding
Al met al met gemak mijn leukste auto
Niet voor mij dus; ik heb het gisteren geprobeerd en het koste mij maar tussen de 200 en 500 (met 200K op de bank).Meelobee schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:22:
Doodgaan kost elke keer $2000,- als je dat als cash hebt gaat het daaraf, anders van je bankrekening.
Je had dus ook niet tussen de 2000 en 5000 cash....KaptKeefmenneke schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:20:
[...]
Een of andere koekwous schoot me gisteren dood gelijk na dat ik spawnde na een survival, van mijn cash toen 20000,- ging zo goed als niets af maar van mijn bankrekening 2000,-
Verwijderd
Als ik hiermee in free roam ga en bv iemand zou em kapot knalle ben ik hem dan kwijt of?
Tracker erin bouwen en een verzekering aanschaffen.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:37:
Ik heb een vraagje,. Gisteren een auto gekocht sportwagen zo ff de naam kwijt die van 7 ton..
Als ik hiermee in free roam ga en bv iemand zou em kapot knalle ben ik hem dan kwijt of?
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Verwijderd
Thanks dat zit er standaard in als je em koopt.... Wat gebeurt er dan alstie bv kapot is geknald of iets komtie dan gewoon in me schuurtje terecht? Moet ik daarna weer verzekeren enzo of blijft dat voor alijd zo?MonkeySleeve schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:38:
[...]
Tracker erin bouwen en een verzekering aanschaffen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2013 10:39 ]
Toch werkt het niet (altijd). Net even geprobeerd met 3500 op zak twee keer doodgeschoten. 4.000 van m'n bankrekening kwijt...CMos schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:32:
[...]
Je had dus ook niet tussen de 2000 en 5000 cash....
Verzekering bellen, een "X" bedrag betalen en dan kan je hem bij je verzekeraar ophalenVerwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:39:
[...]
Thanks dat zit er standaard in als je em koopt.... Wat gebeurt er dan alstie bv kapot is geknald of iets komtie dan gewoon in me schuurtje terecht? Moet ik daarna weer verzekeren enzo of blijft dat voor alijd zo?
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Je verzekerd hem 1x, daarna als die kapot gaat moet die dat bedrijf bellen en laten ze weten waar hij staat. Hoeft niet opnieuw een verzekering aan te schaffen.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:39:
[...]
Thanks dat zit er standaard in als je em koopt.... Wat gebeurt er dan alstie bv kapot is geknald of iets komtie dan gewoon in me schuurtje terecht? Moet ik daarna weer verzekeren enzo of blijft dat voor alijd zo?
Tevens kun je dan ook nog je mechanic vervolgens bellen om hem naar je toe te laten brengen.PsychoMantis_NL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:41:
[...]
Verzekering bellen, een "X" bedrag betalen en dan kan je hem bij je verzekeraar ophalen
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Verwijderd
Thanks allebei... Ja heb mooi apartementje nu autootjes sparen mja heb ze alleen nog bij crew only gebriukt en wil ze toch nog wel ook in free roam uit de schuur halen maar wist niet zeker of ik ze voorgoed kwijt kon raken maar dat is dus niet het geval...PsychoMantis_NL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:50:
Dan moet je alleen wel eerst een garage/appartement hebben ofc
daankk
Verwijderd
Behalve als je vergeet hem uit de impound te halenVerwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:54:
[...]
Thanks allebei... Ja heb mooi apartementje nu autootjes sparen mja heb ze alleen nog bij crew only gebriukt en wil ze toch nog wel ook in free roam uit de schuur halen maar wist niet zeker of ik ze voorgoed kwijt kon raken maar dat is dus niet het geval...
daankk

Verwijderd
wie vergeet er nou een bak van 7 ton uit de impound te halen>?Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:57:
[...]
Behalve als je vergeet hem uit de impound te halen
Verwijderd
Ik had niet door dat hij in de impound stond. Vervolgens een paar missies gedaan en kom terug in een lege garageVerwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:58:
[...]
wie vergeet er nou een bak van 7 ton uit de impound te halen>?
Misschien omdat ik wel de garage vol heb, maar die auto's nooit gebruik
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
Ik heb 2 auto's bij impound laten staan, die kon ik gewoon weer ophalen via de verzekering.Roshnak schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:14:
Helpt niks, als die weg is bij de Impound ben je em kwijt.
Zelfs die domme Elegy, die ik maar niet kwijt krijg

Website gekochte auto's krijgen standaard Insurance btw, hoef je niet apart te kopen.
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 17-10-2013 11:28 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Was redelijk laat terug van m'n werk, toen moest ik ff langs m'n zusje taart eten (had d'r rijbewijs gehaald) en daarna kwam m'n zwager met z'n zatte ballen hier langs
Die ligt trouwens nu in coma op de logeerkamer, dus als die straks weer bij zinnen is dan slinger ik de PS3 weer aan
Nice, ik probeer vandaag lvl 120 te wordenPsychoMantis_NL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:26:
Sorry
Was redelijk laat terug van m'n werk, toen moest ik ff langs m'n zusje taart eten (had d'r rijbewijs gehaald) en daarna kwam m'n zwager met z'n zatte ballen hier langs
Die ligt trouwens nu in coma op de logeerkamer, dus als die straks weer bij zinnen is dan slinger ik de PS3 weer aan
Verwijderd
Hmm ik dacht toch echt dat ik hem kwijt was. Misschien vergeten te verzekeren ofzo. Ach ja, wilde hem eigenlijk toch al gaan verkopen. Ben er nu mooi van afSinergyX schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:24:
[...]
Ik heb 2 auto's bij impound laten staan, die kon ik gewoon weer ophalen via de verzekering.
Haha ga toch weg jonge rankûhrd xDRoshnak schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:28:
[...]
Nice, ik probeer vandaag lvl 120 te worden
Haha ik wil een roze minigunPsychoMantis_NL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:30:
[...]
Haha ga toch weg jonge rankûhrd xD
Als je de elegy kwijt wilSinergyX schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:24:
[...]
Ik heb 2 auto's bij impound laten staan, die kon ik gewoon weer ophalen via de verzekering.
Website gekochte auto's krijgen standaard Insurance btw, hoef je niet apart te kopen.
* Zorg dat je garag vol is en al je autos in de garage staan.
* Rij met je elegy de garage uit.
* pak een willekeurige andere auto van de straat en rij je garage in
* zeg dat je je elegy wil vervangen
* stap gerage uit
* elegy zal voor je deur staan ergens met het auto logo nog steeds op de minimap
* stap in je elegy en verkoop hem bij los santos voor 9.5K
klaar
Beetj eomslachtig, maar zo heb ik het gedaan toen ik per ongeluk een 2e elegy had gekocht
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Wanneer ben je weer online dan, dan kunnen we wel ff racen.
</slowchat> ofc
Ben al onlinePsychoMantis_NL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:32:
Ghehe nice
Wanneer ben je weer online dan, dan kunnen we wel ff racen.
</slowchat> ofc
Edit: Kom ff op IRC dan
[ Voor 24% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 17-10-2013 11:33 ]
Enige nadeel, hij is niet tune-baar. De 'normale' variant is iets langzamer, maar rijd toch een stuk fijner als je flink wat tuned. Wel leuk dat het 1 van de weinige auto's is die apart pearlescent kleur-menu heeft.Martinspire schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:28:
Erg leuk ding verder. Sirenes werken gewoon dus die kun je gebruiken om over de snelweg de overige bestuurders aan de kant te laten gaan. Verder werkt de radio nog gewoon en reageren politiemensen niet als je langsrijdt (ook met sirene). En je kunt er natuurlijk aan de zijkant gaan staan als de positie waar je Y (360) of Driehoekje (PS3) drukt al bezet is. Zo kun je 8 man meenemen met dat ding(en ze vliegen er leuk af als je rond gaat tollen).
Al met al met gemak mijn leukste auto
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kom eraanPsychoMantis_NL schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:33:
Godver.. Dat laat 'ie dan ook niet ff weten hè
Edit: Kom ff op IRC dan
Ok, i must have it. Waar kan ik dit beest vinden?SinergyX schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:34:
[...]
Enige nadeel, hij is niet tune-baar. De 'normale' variant is iets langzamer, maar rijd toch een stuk fijner als je flink wat tuned. Wel leuk dat het 1 van de weinige auto's is die apart pearlescent kleur-menu heeft.
Vanavond vanaf uurtje of 8~9 ook weer online. Zien of ik genoeg kan binnen halen om eindelijk mijn appartement te kunnen kopen.
http://irc.tweakers.net/GTAVschumi2004 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:47:
Weet iemand de IRC info of kan deze even in SP opnemen?
Vanavond vanaf uurtje of 8~9 ook weer online. Zien of ik genoeg kan binnen halen om eindelijk mijn appartement te kunnen kopen.
Dat is de tracker bug, ik ga het risico niet meer lopen met dat systeem. Eerste keer Cheetah kwijtgeraakt, daarna mijn Merc-jeep. Het is in geval van 2 elegy's 50/50 kans dat je de auto op straat pakt of de gene in de garage, pak je dus die laatste, neemt hij een random auto uit je garageBokkie schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:31:
klaar
Beetj eomslachtig, maar zo heb ik het gedaan toen ik per ongeluk een 2e elegy had gekocht

Ik heb deze bug vrij gedetailleerd gemeld bij R*, krijg je een reply terug 'sorry to hear you have issues with the Social website'
Hij staat niet echt in de weg nu, ik kan het redelijk sturen welke ik weg wil hebben, maar er blijft een kans dat het fout gaat, risico op m'n Cheetah wil ik niet nóg een keertje lopen (zeker nu niet met ook alle upgrade4 opties
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 17-10-2013 11:58 ]
[ Voor 5% gewijzigd door MrMistral op 17-10-2013 12:12 ]
PSN: MrMistral
Nee? Heb ik wel eens gehad en dan kan je hem gewoon via de insurance terugkrijgen.Roshnak schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:14:
Helpt niks, als die weg is bij de Impound ben je em kwijt.
Die tweaker die werd opgejaagd was ik volgens mijVerwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:22:
Gisteren was het wel gezellig in free roam. Na een missie kwam ik bij vijf andere tweakers in een free roam sessie. Ik spawnde op trevor airport en nam de buzzard mee en vloog richting een tweaker. Deze werd schijnbaar gejaagd door een non crew member dus ik wilde hem gaan helpen. Echter zag ik dat die vijand in een fancy car reed dus zal wel een personal vehicle zijn. Toen ben ik maar raketten gaan afvuren die allemaal erg dicht rond zijn auto ontploffen waardoor hij de kriebels en kreeg en begon te vluchten. Kort daarna gaf ik mijn heli aan die tweaker die daar dus gejaagd werd zodat hij zelf kan bepalen wat hij met die persoon wil doen.
Later hebben we met alle crew members ons verzameld om een zooi heli's te stelen waardoor we uiteindelijk in een team bestaande uit een Buzzard, Annihilator en een Cargobob. Vervolgens een beetje bounty hunten enzo
Ook had ik daarvoor nog een brandweerwagen en was er een tweaker die zichzelf constant (en z'n auto) constant in de fik stak...
Uiteindelijk was het een leuke avond, alleen volgende keer iets meer missies/races doen, ik heb er nu geld op verloren door al het dood gaan
Ik ben nog steeds op zoek naar de logica wanneer de schutter nu wel of niet de Insurance kosten moet betalen. Ik blies een auto op van een speler (niet geheel bewust), moest 8k betalen, kort erna nog een auto, hoef ik niets te betalen.MrMistral schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:11:
Aaaargh! Al die mensen die je voor niets neerschieten en vervolgens je met zuur verdiend geld gekochte personal vehicle vernietigen. Maar een groep mercenaries op afgestuurd voor het rechtvaardigheidsgevoel. Maar het geld wat je zoiets kost en de frustratie die het meebrengt. Omg!
Beide waren personal, 1 was met crew logo en de ander was compleet getuned (Prairy).DonKui schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:20:
Alleen als het een personal vehicle is, als hij dat dus niet is kan je de auto gewoon lekker opblazen, alleen is het lastig aan de buiten kant te zien of het personal is of niet

Zelfs meegemaakt dat ik een nieuwe bestelde via Mors en ik dus erheen rij, staat er al iemand die lollig denkt te zijn en de vers-gespawnde auto voor mijn neus opblaast.

Moet je zoveel voor de verzekering dokken voor een nieuw exemplaar ja?Zorean schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:45:
Mijn Adder is zoooooo vaak door andere spelers opgeblazen, moest elke keer tussen de 20k en 70k aan de verzekering dokken voor een nieuw exemplaar.
Zelfs meegemaakt dat ik een nieuwe bestelde via Mors en ik dus erheen rij, staat er al iemand die lollig denkt te zijn en de vers-gespawnde auto voor mijn neus opblaast.
Ik heb nonstop 4 Ballers in de garage staan voor verkoop en bij wissel etc vervangt hij bij mij altijd exact diegene die ik wil eigenlijkSinergyX schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:57:
[...]
Dat is de tracker bug, ik ga het risico niet meer lopen met dat systeem. Eerste keer Cheetah kwijtgeraakt, daarna mijn Merc-jeep. Het is in geval van 2 elegy's 50/50 kans dat je de auto op straat pakt of de gene in de garage, pak je dus die laatste, neemt hij een random auto uit je garage
Ik heb deze bug vrij gedetailleerd gemeld bij R*, krijg je een reply terug 'sorry to hear you have issues with the Social website'
Hij staat niet echt in de weg nu, ik kan het redelijk sturen welke ik weg wil hebben, maar er blijft een kans dat het fout gaat, risico op m'n Cheetah wil ik niet nóg een keertje lopen (zeker nu niet met ook alle upgrade4 opties).
Ach joh, dan grind je toch weer dat geld bijmekaar? Koud kunstje toch? Hoe heb je anders 1 mil bij elkaar geraapt in 2 weken tijd? Juist, grindenZorean schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:45:
Mijn Adder is zoooooo vaak door andere spelers opgeblazen, moest elke keer tussen de 20k en 70k aan de verzekering dokken voor een nieuw exemplaar.
Tja met een beetje adder oid straal je ook uit dat je meer geld hebt dan dat je weet wat er mee te doen.Zorean schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:45:
Een strakke muscle car doet dat niet of iig veel minder.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik kom die Ballers echt nergens tegen, wat is een goeie plek om die te vinden?Bokkie schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:48:
[...]
Ik heb nonstop 4 Ballers in de garage staan voor verkoop en bij wissel etc vervangt hij bij mij altijd exact diegene die ik wil eigenlijk
Probleem met de autospawns is dat ze heel raar zijn, daarom heb ik er altijd 4 in de garage staan.Meelobee schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:54:
[...]
Ik kom die Ballers echt nergens tegen, wat is een goeie plek om die te vinden?
Als ik ze tegenkom is het meestal rond 3 Alt apartment en rondom de LSC vlakbij de juwlerier waar je de 1e heist doet in de single player.
Maar eigenlijk is er geen peil op te trekken, want ik kom ze ook regelmatig tegen in Sandgy Shores of op de snelweg.
Dat Pearlescent verschijnt toch pas als je je auto in Metallic hebt gespoten.. vervolgens krijg je dat Pearlescent in je menu en kan je er nog een extra tint doorheen mixxen. Maar een hoop combinaties zijn amper zichtbaar. Als je begint met wit krijg je er volgens mij ook nooit echt een zichtbare tint doorheen.SinergyX schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:34:
[...]
Enige nadeel, hij is niet tune-baar. De 'normale' variant is iets langzamer, maar rijd toch een stuk fijner als je flink wat tuned. Wel leuk dat het 1 van de weinige auto's is die apart pearlescent kleur-menu heeft.
Meeloobee
Mijn Rat-loader vond ik in Sandy naast die missie ster. (na een uur rondrijden/vliegen etc.)
Verwijderd
wat ik doe als ik een auto kwijt wil, auto pakken, buiten de garage opblazen, gta online verlaten, en als ik daarna weer gta online inga is de auto weg, en kan ik deze niet meer via de verzekering terughalen.SinergyX schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:24:
[...]
Verkopen bij lsc zou ook moeten werken lijkt me, maar voor die elegy werkte dat niet omdat die wagen gratis was.
PSN: Wippie1880
Ok, dat is wel gevaarlijk dan... Dus als mijn auto verwoest is en ik verlaat GTA:O zonder eerst de verzekerking te bellen, dan is ie verdwenen? Mijn god, goed dat je het zegt... Ik had dit gister al bijna perongeluk gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:30:
[...]
wat ik doe als ik een auto kwijt wil, auto pakken, buiten de garage opblazen, gta online verlaten, en als ik daarna weer gta online inga is de auto weg, en kan ik deze niet meer via de verzekering terughalen.
Verkopen bij lsc zou ook moeten werken lijkt me, maar voor die elegy werkte dat niet omdat die wagen gratis was.
Verwijderd
dat is wel mijn ervaring ja.S0cky schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:36:
[...]
Ok, dat is wel gevaarlijk dan... Dus als mijn auto verwoest is en ik verlaat GTA:O zonder eerst de verzekerking te bellen, dan is ie verdwenen? Mijn god, goed dat je het zegt... Ik had dit gister al bijna perongeluk gedaan.
hier dus, 2e poging dit keer.Vuvuzela schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:24:
[...]
Meeloobee
Mijn Rat-loader vond ik in Sandy naast die missie ster. (na een uur rondrijden/vliegen etc.)

Jef Delathouwer schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:35:
Iemand die Criminal records wil doen om RP te boosten? Ik host er nu een.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.