PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Hier is het opgelost, alles is bijgewerkt afgelopen twee sessies, social club is ook bijgewerkt.theezeefje schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:57:
Als ik het zo lees zijn de cloud issues van gisteren en vandaag nog niet opgelost... kan iemand dit bevestigen ?

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Soms word je echt irritant neergeschoten door gasten maar dat zal wel blijven. Ik doe altijd wel na een missie of iets amder gelijk mijn geld storten. Ben nu level 12 maar die races heb ik nu allemaal wel gezien. Vind er tot nu toe weinig uitdaging in zitten.
Waarom wil toch iedereen een foto showen van1 of andere 'zeldzame' auto in zijn garage die niet eens praktisch nodig is en alleen maar plek in neemt?!theezeefje schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:28:
zo, mijn twee laatste aanwinsten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo zeldzaam en handig is ie niet dus ik zie dan ook geen reden om er zelf 1tje te bemachtigen..
Overigens stoor ik me ook aan het feit dat de lijst van spelers niet netjes geordend op crew-id wordt. Nu zie je groen omringde icoontjes op de map, maar moet je nog zoeken in de lijst hoe diegene heet en dus wie het is.
Idem met contactpersonen in de telefoon, wil ik iemand bellen (crewmember), moet ik eerst met m'n smoel op de TV omdat die dingen door elkaar staan en onleesbaar zijn. Sorteer dat gewoon op alfabet

Net ook even gauw geprobeerd, en er wordt weer gesaved..theezeefje schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:57:
Als ik het zo lees zijn de cloud issues van gisteren en vandaag nog niet opgelost... kan iemand dit bevestigen ?
We kunnen weer los !

Ha die Giodutchgio schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:14:
[...]
Waarom wil toch iedereen een foto showen van1 of andere 'zeldzame' auto in zijn garage die niet eens praktisch nodig is en alleen maar plek in neemt?!
Zo zeldzaam en handig is ie niet dus ik zie dan ook geen reden om er zelf 1tje te bemachtigen..
Overigens stoor ik me ook aan het feit dat de lijst van spelers niet netjes geordend op crew-id wordt. Nu zie je groen omringde icoontjes op de map, maar moet je nog zoeken in de lijst hoe diegene heet en dus wie het is.
Vanmiddag zag ik je weer verschijnen... vloog je in een vliegtuig rondjes boven mijn hoofd?
Wat ik ook irritant vind is dat je niet gewoon in een session kan komen te zitten met alleen maar crewmembers...
Nee je wordt gehusseld als er maar 1 crew member in zit.
[ Voor 11% gewijzigd door Ienni1983 op 20-10-2013 21:26 ]
http://tinyurl.com/5sdar8p
Verwijderd
Dacht dat het 250K was....
Kan maar zo ja, ik spawnde in sandy shores dus dan vlieg ik meestal terug en spring ik uit en parachuteer ergens in de stad.Ienni1983 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:26:
[...]
Ha die Gio
Vanmiddag zag ik je weer verschijnen... vloog je in een vliegtuig rondjes boven mijn hoofd?
Wat ik ook irritant vind is dat je niet gewoon in een session kan komen te zitten met alleen maar crewmembers...
Nee je wordt gehusseld als er maar 1 crew member in zit.
even hier kijkenVerwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:30:
Zo ik zie net dat ik ruim 1.5 milj van rockstar krijg bijgeschreven.
update:
Helaas hier niet, heb je soms een ticket aangemaakt op hun support site?
[ Voor 15% gewijzigd door Ienni1983 op 20-10-2013 21:43 ]
Er is helemaal niks bijgeschreven..Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:30:
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
Het helpt als je even meldt wáár je dat ziet...Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:30:
Pics or it didn't happen !
check de 3e optie bij maze bank.PsychoMantis_NL schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:03:
Ik vind 't prima, maar die dude zat niet in mijn sessie, dus zou niet weten hoe 't er op komt?
Misschien dat het ertussen staat
Edit: Mocht het een foutje zijn, ik heb er een Adder van gekocht dus je kunt fluiten naar je geld
[ Voor 18% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 20-10-2013 22:07 ]
Oh ik was alweer aan het refreshen en end drukkenPsychoMantis_NL schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:06:
Snap ik, dat is het 2e plaatje, maar hoe kan je geld overmaken naar iemand die niet in je sessie zit? Via het quick menu kan je alleen geld aan mensen in je sessie sturen, en ik zie geen "telebankieren optie" bij maze...
Edit: Mocht het een foutje zijn, ik heb er een Adder van gekocht dus je kunt fluiten naar je geld
Zag die plaatjes niet :-)
Ik dacht even sociaal te zijn en wat bij elkaar gesprokkeld geld rond te sturen naar wat tweakers met een anonieme naamPsychoMantis_NL schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:06:
Snap ik, dat is het 2e plaatje, maar hoe kan je geld overmaken naar iemand die niet in je sessie zit? Via het quick menu kan je alleen geld aan mensen in je sessie sturen, en ik zie geen "telebankieren optie" bij maze...
Warschijnlijk een cheater/exploiter met geld te veel?!
Solo session'en lost een hoop problemen op.Zorean schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:15:
Wat een zooi is dat bad sport systeem. Stampvol met hackers die niet dood kunnen en zelf met miniguns rond cruisen.
Geen auto's kapot maken ook.
Ik had laatst een of andere engelse puber die de hele tijd in zn mic zat te schreeuwen tegen een vriend van hem, die hij noemde bij zijn PSN ID.
Dus ik wist ik ook wie hij was. Even opgezocht, in GTA stijl hem neergeschoten en weggereden met zijn getunede auto.
Vervolgens begon hij weer leuk te schreeuwen, en zette de achtervolging in.
Hele stad door gereden, totdat ik via de 'down de drain' route zijn auto in dat meer reed via een sprong.
Daarna naar boven rennen en snel wegwezen, want hij kwam eraan.
Ik van een afstandje luisteren terwijl hij zn auto terugvindt door de ingebouwde tracker: die klojo heeft m in het water gereden! (Iets op die fiets. Het was in het engels)
Uiteindelijk dacht ik van m af te zijn maar lachte hij als laatst: hij kwam me opzoeken met zn vriend en schoot me tot 2 maal toe dood.

Maar ik kon er ook wel van genieten, die mensen die niet weten dat je via select je car acces kunt regelen.
Bij mij staat dat op Friends en crew. Staat dat bij jullie strikter of hetzelfde?dutchgio schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:24:
Maar ik kon er ook wel van genieten, die mensen die niet weten dat je via select je car acces kunt regelen.
PSN: Wippie1880
Hier hetzelfde, alleen soms is dat wel vervelend dat als je iemand in je wagen mee wilt nemen tijdens een missie die dan weer niet in kan stappen moet je die settings wijzigenJef Delathouwer schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:30:
[...]
Bij mij staat dat op Friends en crew. Staat dat bij jullie strikter of hetzelfde?
Klopt. Het werkt niet altijdPsychoMantis_NL schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:31:
Staat hier op no-one, dat friends+crew werkte van de week nog niet lekker (lees: nog niemand kon er in)
Yup zelfde issue. Heb bij Rockstar een request aangemaakt met alle bevindingen.Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:07:
Ben ik de enige die last heeft van een character dat weer op rank 1 is en helemaal geen geld heeft, terwijl ik eerst rank 28 was of zijn er meerdere met dit probleem? Ook als ik op socialclub kijk is mijn poppetje rank 1 maar ziet hij er wel uit als mij character van rank 28.
Ik weet dat ze met alle problemen bezig zijn, maar wil graag mijn character graag terug die op rank 34 was.
The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

edit: zelf nog geen last van, maar het was eigenlijk als reactie op bovenstaande.
[ Voor 40% gewijzigd door Razr op 20-10-2013 22:51 ]
The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

"May our framerates be high and our temperatures low."
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Is hij niet gewoon vernietigd? Heb je de verzekering al gebeld?Deem schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 23:32:
Probleem bij mij is juist dat mijn main vehicle met verzekering dus gewoon foetsie is... Er is nu gewoon een lege plek in mijn garage en ik kan hem bij mijn mechanic niet selecteren. Zucht, ik denk dat ik nu maar stop totdat 1.05 uit is, want het nog steeds niet safe om online te gaan.
Uiteraard, maar ik kan mijn schyster niet kiezen...Razr schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 23:39:
[...]
Is hij niet gewoon vernietigd? Heb je de verzekering al gebeld?
"May our framerates be high and our temperatures low."
Ik wilde net gaan plaatsen: dan klop je toch op de deur
Timeout en terug naar GTA Online deed die dus niet....
Baggerzooi
Mogelijk heeft het hier mee te maken?PsychoMantis_NL schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:49:
Ik ook
pics komen er aan
[afbeelding]
en
[afbeelding]
http://www.reddit.com/r/G...p5/major_new_online_hack/
Lijkt me sterk dat je 1.5 miljoen krijgt van R* als ze zeggen 2x 250.000 te droppen.
Je kunt geld krijgen van mensen buiten jouw sessie als ze de optie "share cash from last job" gebruiken.
'I reject your reality and substitute my own'
Verwijderd
In een freeroom met 9 a 10 tweakers volledig de wereld op zijn kop gezet. Begonnen met een politie SUV zoveel mogelijk man te verzamelen (8 totaal in/aan 1 auto) om vervolgens 5 sterren op te sparen.
Al snel verplaatste onze aandacht naar de bounty's welke het dan ook zwaar te verduren kregen.
Als klapper op de vuurpijl zijn we met ze alle heli's gaan verzamelen om vervolgens 'gezamenlijk''' te springen.

Ik als als geen- professionele fotograaf was dan ook snel afgeleid in 8 neervallende heli's.
Excuus voor het missen van de legendarische sprong!

Wat een avond, ik hoop nog meerdere van deze mee te mogen maken. Voor nu welterusten.
Bandeleros
Was weer super!
PSN: fonsmeister
Pff , het lijken wel amateurs bij Rockstar. Heel het nut van de economy in het spel verdwijnt als dit soort dingen nog steeds kunnen. Na de patch was het weer een wisselvallig weekend en de motorglitch is gewoon weer te gebruiken.theburninglink schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 01:08:
[...]
Mogelijk heeft het hier mee te maken?
Lijkt me sterk dat je 1.5 miljoen krijgt van R* als ze zeggen 2x 250.000 te droppen.
Je kunt geld krijgen van mensen buiten jouw sessie als ze de optie "share cash from last job" gebruiken.
Ik hou totaal niet van cheaten, exploits enz maar ik ga me wel afvragen waarom ik nog met alle moeite van de wereld geld ga verzamelen als het geld overal makkelijk te krijgen is. Als mensen stom genoeg zijn om echt geld uit te geven voor gamegeld kan ik er mee leven , maar als er zo weinig anti cheat maatregelen genomen worden snap je er toch niks van ?
Bij GTA 6 misschien maar eens een beta houden Rockstar. Love the sp en heb echt wel lol in mp (als het werkt) alleen dit maakt de ervaring echt veel minder leuk

Voor de Xbox zeker? Naar mijn weten kan je bij de PS3 geen (save)files aanpassen.theburninglink schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 01:08:
[...]
Eens kijken of ik een dergelijke server kan vinden
if (!coffee) {
Work = false; }
Lijkt mij ook niet dat ik zo maar 1,5 miljoen krijg. Maar het wazige eraan vind ik dat ik deze persoon niet ken, dat ik zeker weet dat ik geen job met hem gedaan heb, dat het niet precies 1,5 miljoen is, maar iets meer. en dat ik geen job ken die meer dan 12,5k oplevert na de nieuwste patch...theburninglink schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 01:08:
[...]
Hoe ik zeker weet dat ik met hem geen job gedaan heb? Ik speel alleen met crewmembers, maar aangezien er gisteren echter nogal wat gezeik met die servers was heb ik gisteren de hele dag allerlei missies alleen gedaan en heb ik 's avonds pas m'n eerste survival met medetweakers gedaan. Later nog 1 met Kraziey-K, maar toen had ik dat geld al
Edit: Hmm... wellicht had ik eerst dat berichtje op Reddit moeten lezen. Schijnt dat hij/zij een sessie joined, geld geeft en leaved. Dat zou imo de enige optie zijn, maar ook dit kan ik niet plaatsen.
Ik heb namelijk een Survival gedaan met medetweakers. Daarna meteen m'n 21k gebankt. Vervolgens zag ik dat die medetweakers uit mijn sessie waren en ben ik van sessie gewisseld. Toen ik in de nieuwe sessie kwam had ik 1,5 miljoen op zak.
Dus bovenstaande zou alleen maar werken als hij binnen pak 'm beet 20 - 25 seconden dat geld heeft overgemaakt toen hij in de sessie zat waarin ik werd gedropt toen de survival was afgelopen. Overigens zou dit wel verklaren waarom bijvoorbeeld Yssworks, waar ik deze survival mee deed, dat geld niet heeft ontvangen
[ Voor 25% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 21-10-2013 07:23 ]
Ik heb standaard altijd alles closed zijn, maar toch regelmatig als ik invite crew of friends of from last job deed, dan nog regelmatig gezien dat er vreemden mijn sessie joinde.
Mat van mij is gereset dit weekend, wel vreemde was dat hij na het intro opnieuw gedaan te hebben wel nog gewoon zijn 10car appartement had.
Andere maat heeft zelfde proleem als een andere tweaker hier ook had, er verdwijnt steeds geld bij hem
Allemaal sinds 1.04 >_<
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd

Kinky hoorVerwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:15:
Dit weekend eindelijk nieuwe kleding gekocht. Ik heb de FBI suit weggedaan en ben nu een soldaat
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ff serieus. Welke missie ik ook kies, geen van allen leveren me 25k of 12,5k op, allemaal maar tussen de 1,5 en 3k als je geluk hebt.
Doe ik iets fout dan?
Verwijderd
ja je speelt de verkeerde missie denk ik. Voor welke rank zijn de missies die jij speelt?schumi2004 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:21:
[...]
Kinky hoor
Maar ff serieus. Welke missie ik ook kies, geen van allen leveren me 25k of 12,5k op, allemaal maar tussen de 1,5 en 3k als je geluk hebt.
Doe ik iets fout dan?
Eerlijk gezegd eigenlijk niet opgelet. Vanaf welk lvl (ben nu lvl 18) worden de missies interessant dan?Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:23:
[...]
ja je speelt de verkeerde missie denk ik. Voor welke rank zijn de missies die jij speelt?
We beginnen nu wel steeds nieuwsgieriger te worden hoe je er in t echt uitziet he ;-)Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:15:
Dit weekend eindelijk nieuwe kleding gekocht. Ik heb de FBI suit weggedaan en ben nu een soldaat
[afbeelding]
[afbeelding]
PSN: Wauzer010
Verwijderd
Tot lvl 15 max 5k
Tot lvl 25 max 10k
Tot lvl 35 max 15k
Tot lvl 45 max 25k
Zoiets ongeveer en nu krijg je sinds de laatste patch slechts de helft hier van.
Alleen bij een replay de helft toch?Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:38:
Volgens mij was het voorheen:
Tot lvl 15 max 5k
Tot lvl 25 max 10k
Tot lvl 35 max 15k
Tot lvl 45 max 25k
Zoiets ongeveer en nu krijg je sinds de laatste patch slechts de helft hier van.
Ik ben lvl 30 nu, welke missies raadt je aan dan
Ik heb al geprobeerd met;
- andere username
- ander password
- ander emailadres
- andere geboortedatum
- ander land van herkomst
Steeds dezelfde melding:

Iemand een idee?
Verwijderd
heb een boel survival gedaan en dat vind ik toch wel het leukst kwa missies, was alleen een klein bugje, na de survival spawnde ik ineens vlak bij die militaire basis en kwam er ineens een speler met een nederlandse naam (ff naam kwijt) keihard op me af gescheurd over de brug...helaas voor hem had ik die minigun nog in mijn handen en ging hij inclusief auto in rook op, kreeg ik daarna een berichtje dat het voertuig verzekerd was en ik de rekening kreeg hahaha maar ik had nog gewoon alle wapens uit de survival missie
Aanmelden met Facebook/Twitter (als je dat hebt) lukt ook niet?Tomba schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:45:
Ik heb vanaf vandaag GTA V en wilde alvast enrollen in de Social Club. Dit lukt me echter totaal niet, ik krijg de melding 'Sorry that's invalid, try again'
- andere username
- ander password
- ander emailadres
- andere geboortedatum
Steeds dezelfde melding:
[afbeelding]
Iemand een idee?
Kan ook niks vinden over aanmeld problemen.
Verwijderd
Gewoon via het menu 'join mission' kiezen dan kom je vaak in een hogere rank missie terecht waar je meestal 10k+ cash kunt scoren. Mocht je echter in een rank 20 of lager terecht komen dan snel quiten voor ze de sessie starten zodat je een andere missie kan joinenwauzer schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:39:
[...]
Alleen bij een replay de helft toch?
Beiden heb ik niet (en al had ik ze wel dan vind ik het nog niet prettig als dat gelinkt wordtschumi2004 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:49:
[...]
Aanmelden met Facebook/Twitter (als je dat hebt) lukt ook niet?
Kan ook niks vinden over aanmeld problemen.
Verwijderd
als je zo'n survival missie doet cash ik meestal meer hoor en ik ben pas lvl 23, had gister een paar keer iets van 18kVerwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:49:
[...]
Gewoon via het menu 'join mission' kiezen dan kom je vaak in een hogere rank missie terecht waar je meestal 10k+ cash kunt scoren. Mocht je echter in een rank 20 of lager terecht komen dan snel quiten voor ze de sessie starten zodat je een andere missie kan joinen
Thanks voor de tip, vanavond maar eens proberen.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:49:
[...]
Gewoon via het menu 'join mission' kiezen dan kom je vaak in een hogere rank missie terecht waar je meestal 10k+ cash kunt scoren. Mocht je echter in een rank 20 of lager terecht komen dan snel quiten voor ze de sessie starten zodat je een andere missie kan joinen
Nu heb ik spijt dat ik een mannelijk karakter heb gemaakt.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:15:
[afbeelding]
[afbeelding]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Verwijderd
Let ook op dat je een hoofdletter + een cijfer in je password gebruikt.Tomba schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:50:
[...]
Beiden heb ik niet (en al had ik ze wel dan vind ik het nog niet prettig als dat gelinkt wordt)
Dat had ik gezien en daar voldoe ik ook aan (Als je dat niet doet krijg je direct een melding naast het invoerveld) Mooi balen zeg!Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:53:
[...]
Let ook op dat je een hoofdletter + een cijfer in je password gebruikt.
Verwijderd
Klopt als je hier goed in bent is dit inderdaad een fijne manier om RP en cash te scoren. Ik heb dit weekend een aantal rondes gedaan samen met RickjuhNL en een paar andere mensen. Bijna alle rondes hadden we wave 10 gehaald en dus 20k cash gekregen samen met 3k RP of zoietsVerwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:51:
[...]
als je zo'n survival missie doet cash ik meestal meer hoor en ik ben pas lvl 23, had gister een paar keer iets van 18k
Sorry dat ik gisteren mijn headset uitzetten. Maar alles wat ik en andere zijden werd heel irritant 4 keer herhaald.wauzer schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:39:
[...]
Alleen bij een replay de helft toch?
Survival ging wel lekker gisteren volgens mij stond ik steeds bovenaan met het aantal kills
Haha ja dat kwam door mij begreep ik later van bekenden... Prima headset zo'n turtlebeach, maar eens per dag komt er een echo bij me, stekkertje in en en uit en t is over..servival7 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:12:
[...]
Sorry dat ik gisteren mijn headset uitzetten. Maar alles wat ik en andere zijden werd heel irritant 4 keer herhaald.
Survival ging wel lekker gisteren volgens mij stond ik steeds bovenaan met het aantal kills
Die amerikaan liep ook irritant te gillen zeg
Vanavond maar weer een survivalletje?
Geld ging lekker
Verwijderd
ja is wel sterk afhankelijk van je teamleden want het is en blijft een teamsport haha ik vind het wel erg leuk om te doen en het kost ook niet veel geld kwa munitie, ik begin altijd met mijn combat pistool en na de eerste ronde liggen er al genoeg wapens op de grond, vind die carabine rifle wel erg lekker! en de minigun is ideaal voor de helicopters, rpg schiet ik er steeds naast hahaVerwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:06:
[...]
Klopt als je hier goed in bent is dit inderdaad een fijne manier om RP en cash te scoren. Ik heb dit weekend een aantal rondes gedaan samen met RickjuhNL en een paar andere mensen. Bijna alle rondes hadden we wave 10 gehaald en dus 20k cash gekregen samen met 3k RP of zoiets
maar coole outfit hoor die camo broek!
iemand anders al in het bezit van zo'n "merryweather" Mesa 3 jeep? en zo ja hoe heb je hem gescoord? ook via die missie "a job of a titan" of heb je iemand mercs op je af laten sturen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2013 10:15 ]
Verwijderd
Dit is vooralsnog PS3, geen Xbox. Het is een file edit, geen savegame edit (common.rpf), welke voor xbox wel ISO-streambaar is, maar enkel op een 'modded' xbox, PS3 is het kwestie van overkopieren van een CFW naar een OFW.naaitsab schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 06:15:
Voor de Xbox zeker? Naar mijn weten kan je bij de PS3 geen (save)files aanpassen.
Eens kijken of ik een dergelijke server kan vindenNa een week of 2 alweer uitgekeken op die bout missies dus eens kijken of dit leuk is.
7sins heeft al flink wat topics hierover, het was initieel voor singleplayer, maar nu hebben ze het in iedergeval voor de PS3 gevonden, dit gaat nog een leuke klus worden voor R*.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ze kunnen toch makkelijk inbouwen dat hij de common.rpf controleert. Indien hij afwijkende waardes heeft mag je niet online?SinergyX schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:36:
[...]
Dit is vooralsnog PS3, geen Xbox. Het is een file edit, geen savegame edit (common.rpf), welke voor xbox wel ISO-streambaar is, maar enkel op een 'modded' xbox, PS3 is het kwestie van overkopieren van een CFW naar een OFW.
7sins heeft al flink wat topics hierover, het was initieel voor singleplayer, maar nu hebben ze het in iedergeval voor de PS3 gevonden, dit gaat nog een leuke klus worden voor R*.
Snap niet dat dit niet binnen een dag afgestopt kan worden.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Er zijn genoeg methodes om het 'te stoppen', maar je hebt ook nog stukje damage control. Er zijn miljarden 'gratis' uitgedeeld, veel die paar miljoen hebben gekregen hebben dit in 'goede' trouw alweer uitgegeven aan tanks, heli's en supercars.Michaelg schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:39:
Ze kunnen toch makkelijk inbouwen dat hij de common.rpf controleert. Indien hij afwijkende waardes heeft mag je niet online?
Snap niet dat dit niet binnen een dag afgestopt kan worden.
Nieuwe bike-glitch was inmiddels ook alweer gevonden, survival had ook weer een exploit (al moet je die nog wel zelf doen, maargoed).
Als je nu kijkt naar wat R* zou willen hebben (lage/matige payout dat het een luxe was om een Super te rijden) en wat het nu is geworden, ik heb geen idee hoe ze dit nog willen rechttrekken. Ze hebben bugs en exploits, bizar veel 'glitched' geld in omloop, saving-bugs/issues, new features (heists en mission creator), als ik sommige zo hoor, denken ze dat online van GTA5 nog sneller 'leeg' is dan GTA4.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2013 10:49 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Achter de unit aan het begin van de map blijven. Komen ook niet zoveel vijanden als je alleen speelt volgens mij, +/- 20 per ronde (x10 waves = sowieso minimaal 2000RP per survival).
Timeout, timeout, timeout, jeej sessie *you where kicked* (WTF?), timeout, timeout, cloud down, timeout.. Jeej sessie! Hoelang gaat dat deze keer duren...
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Boneyard is volgens mij de enige waar ik nog niet goed in ben. Wat is daar jou hide out spot?Kroontje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:47:
De survival Boneyard doe ik het liefst in mijn eentje wat makkelijk te doen is! Volle bak RP en 20K cash in een half uurtje..
Achter de unit aan het begin van de map blijven. Komen ook niet zoveel vijanden als je alleen speelt volgens mij, +/- 20 per ronde (x10 waves = sowieso minimaal 2000RP per survival).
bij de spawn direcr rechts achter de caravan, zodat je zeg maar tussen de muur en de caravan in staat.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:52:
[...]
Boneyard is volgens mij de enige waar ik nog niet goed in ben. Wat is daar jou hide out spot?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Misschien een andere browser gebruiken?Tomba schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:45:
Ik heb vanaf vandaag GTA V en wilde alvast enrollen in de Social Club. Dit lukt me echter totaal niet, ik krijg de melding 'Sorry that's invalid, try again'
- andere username
- ander password
- ander emailadres
- andere geboortedatum
Steeds dezelfde melding:
[afbeelding]
Iemand een idee?
Ik lust geen rotte appels...
Ik zit altijd helemaal achterin de map, daar staat een auto waar je achter kan zitten. Echt ideaalBokkie schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:56:
[...]
bij de spawn direcr rechts achter de caravan, zodat je zeg maar tussen de muur en de caravan in staat.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Alle transacties worden bijgehouden toch ? Dan zou je dit dus ook weer moeten kunnen terugdraaien. En Oke, dat sommige mensen dan wellicht "onterecht" een auto hebben kunnen kopen. Dat is dan nog niet zo'n ramp. Maar hoe langer ze dit laten doorlopen. Hoe erger het wordt.SinergyX schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:47:
[...]
Als je nu kijkt naar wat R* zou willen hebben (lage/matige payout dat het een luxe was om een Super te rijden) en wat het nu is geworden, ik heb geen idee hoe ze dit nog willen rechttrekken. Ze hebben bugs en exploits, bizar veel 'glitched' geld in omloop, saving-bugs/issues, new features (heists en mission creator), als ik sommige zo hoor, denken ze dat online van GTA5 nog sneller 'leeg' is dan GTA4.
Ah was jij dat. Dat geschreeuw van die amerikaan in combinatie met die echo werd mij een beetje te veel haha.wauzer schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:14:
[...]
Haha ja dat kwam door mij begreep ik later van bekenden... Prima headset zo'n turtlebeach, maar eens per dag komt er een echo bij me, stekkertje in en en uit en t is over..
Die amerikaan liep ook irritant te gillen zeg
Vanavond maar weer een survivalletje?
Geld ging lekker
@rockstar glitch discussie: Enige manier om de economie weer recht te trekken is volgens mij alles stukken duurder te maken. Alleen lijden de spelers die geen glitchs gebruiken hier enorm onder. Iedereen van scratch laten beginnen is naar mijn mening geen optie want veel spelers zullen dan stoppen omdat ze niet alles nog een keer opnieuw willen doen.
Dit dus. In het ergste geval kunnen ze een rollback doen naar het punt voordat dit allemaal begon. Dan ben je op zijn minst de voortgang van de laatste dagen kwijt i.p.v. al je voortgang. Zeker geen ideale situatie, maar de economie is nu flink verpest als ik lees over die glitches. Plus het feit dat het ook nog niet is opgelost? Dus het verpesten van de economie gaat nog door op volle toeren.Michaelg schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:01:
[...]
Alle transacties worden bijgehouden toch ? Dan zou je dit dus ook weer moeten kunnen terugdraaien. En Oke, dat sommige mensen dan wellicht "onterecht" een auto hebben kunnen kopen. Dat is dan nog niet zo'n ramp. Maar hoe langer ze dit laten doorlopen. Hoe erger het wordt.
Eén klein prachtmomentje: ik rijd chill door de stad, te cruisen in m'n auto die ik net had voorzien van een rode pearlescent lak bovenop de mat zwarte die er al op zat, word ik uit het niks beschoten! Twee gasten in een dikke sportwagen, draaien om en komen achter me aan. Ik er vandoor, de hoek om, straat door, steegje in, gooi de auto dwars naar rechts, stap uit, pak m'n assault rifle en schiet allebei die gasten naar de volgende wereld! BAM! Kon me nog net inhouden om geen sticky bom te plakken op die stinkauto van ze. Maar ik ben netjes geweest
Verwijderd
Haha ik heb precies hetzelfde! op de een of andere manier komen die kogels harder aanVerwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:33:
Wij deden gisteren de survival map 'processed' waar je zeg maar 2 schuren naast elkaar heb staan. Bijna iedereen ging steeds in de linker achter een muurtje terwijl ik juist de rechter nam om achter een container te schuilen. Daar maakt ik echt zo veel headshots. Kon het prima solo doen. Alleen helicopters heb ik soms wat moeite mee, dan probleer je die neer te schieten met een MG, temiste ik schiet eerst de gunners dood maar soms wordt je te snel en te hard geraakt waardoor ik dan dood ben ipv de heli mensen
maar die map heb ik nog niet! (komt door mijn level denk ik, mijn laatst verkregen survival map is bij dat treinstation met die politie agenten als vijand)
die MG is inderdaad lekker ook dankzij die trommels met een boel kogels waardoor je lekker kan sproeien op die helikopters! heb je de minigun dan blaas je een heli binnen no time op!
Hmm.. Zou je denken?servival7 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:02:
@rockstar glitch discussie: Iedereen van scratch laten beginnen is naar mijn mening geen optie want veel spelers zullen dan stoppen omdat ze niet alles nog een keer opnieuw willen doen.
Ik ken een paar mensen die dit spelen, maar niet een daarvan geeft aan dat als ze het spel één keer doorlopen hebben dat ze het dan wegdoen. Ikzelf weet ook wel zeker dat ik zeker één, waarschijnlijk wel meerdee playthroughs zal maken. Uiteraard is het frustrerend als je het moment daarvoor niet zelf bepaalt, maar ik zou zeker niet stoppen..
Groter nadeel lijkt mij dat ze sowieso nooit alle glitches, hacks, exploits en wat niet meer eruit kunnen krijgen. Lukt ze dat onverhoopt toch, dan komen er binnen een paar weken weer nieuwe hacks op de proppen. Voor sommigen is dat een net zo grote sport als het spelen van de game zelf, denk ik..
Mja af en toe is dat wel lekker hoor, ik had er laatst een die op het allerlaatste nippertje, nadat ik alle badguys neergepoft had, zo'n random kratje recht voor m'n neus wegjatte. Toen heb ik 'm maar neergemaaid met een grenade launcher en daarna z'n auto opgeblazen met een sticky bomb. Dan maar Bad Sport, maar je blijft van m'n kratje af!TripleM schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:15:
Na vorige week een keer 35 keer achter elkaar gegangraped te zijn, om er pas daarna achter te komen dat me dat 70k heeft gekost, heb ik dit weekend eindelijk weer lekker kunnen gamen zonder al te veel gezeik. Ik ben level 26, heb weer 110k op de bank, m'n auto geupgrade, assault rifle in m'n bezit...
Eén klein prachtmomentje: ik rijd chill door de stad, te cruisen in m'n auto die ik net had voorzien van een rode pearlescent lak bovenop de mat zwarte die er al op zat, word ik uit het niks beschoten! Twee gasten in een dikke sportwagen, draaien om en komen achter me aan. Ik er vandoor, de hoek om, straat door, steegje in, gooi de auto dwars naar rechts, stap uit, pak m'n assault rifle en schiet allebei die gasten naar de volgende wereld! BAM! Kon me nog net inhouden om geen sticky bom te plakken op die stinkauto van ze. Maar ik ben netjes geweest
Economie was al kapot, hoeveelheid geld wat uit die mission-replay is gekomen, zal ook nooit hun bedoeling zijn geweest. Dat was allemaal 'legitiem' en die mensen moeten nu ook hun centjes verdienen.Razr schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:12:
Dit dus. In het ergste geval kunnen ze een rollback doen naar het punt voordat dit allemaal begon. Dan ben je op zijn minst de voortgang van de laatste dagen kwijt i.p.v. al je voortgang. Zeker geen ideale situatie, maar de economie is nu flink verpest als ik lees over die glitches. Plus het feit dat het ook nog niet is opgelost? Dus het verpesten van de economie gaat nog door op volle toeren.
Maar die rpf mod is nog niet aangepakt, de 2 oude glitches waren gefixed maar ze hadden al een nieuwe gevonden.
Het lijkt zover ik nu kan lezen enkel bij de PS3 voor te komen, mischien dat ze daar de focus eerst op moeten leggen.
Maar wat ze ook gaan doen, je hebt mensen die er profijt aan hebben, en mensen die flink genaaid worden.
Op Reddit las ik dat Rockstar ongeveer 0,0 aandacht heeft gegeven aan preventieve oplossingen qua hacks/cheats. Zie ook de huidige hack waarbij je dus lokaal wat bestanden aanpast en je daarna bakken met geld kunt verdienen.strider1007 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:16:
Groter nadeel lijkt mij dat ze sowieso nooit alle glitches, hacks, exploits en wat niet meer eruit kunnen krijgen. Lukt ze dat onverhoopt toch, dan komen er binnen een paar weken weer nieuwe hacks op de proppen. Voor sommigen is dat een net zo grote sport als het spelen van de game zelf, denk ik..
Misschien moeten ze eens gaan praten met de mannen van Steam / Valve. Bij CSS bijv. ben je snel klaar als je lokaal bestanden gaat aanpassen en daarna online wilt gaan.
Mannetjes met bounties op hun hoofd die er dan toch weer niet tegen kunnen dat ze neergeknald worden op een legitime manier.
Komen ze weer lekker achter me aan gecrosst... totdat ik 2 jet vliegtuigen over me hoofd heen zag vliegen en ik in een nieuwsreporter busje reed.
Boem hop raket verderop op de snelweg geknald, politie ondersteboven en ik uitgestapt en maar een snellere raceauto gepakt..... onder viaduct gaan verstoppen om daarna maar gekicked te worden door meerdere players.... vreemd
ik heb de Annis Elergy, bijna max. qua acceleratie,
ik kan de turbo nog toevoegen, maar of dat nog veel gaat opleveren....
zodra dat balkje vol zit, kun je er niet meer uit halen toch ?
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
als dat balkje vol zit... IS HET ALLEMAAL VOORBIJ MWUAHAHAHAHAHAAHtheezeefje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:22:
wie o wie,
ik heb de Annis Elergy, bijna max. qua acceleratie,
ik kan de turbo nog toevoegen, maar of dat nog veel gaat opleveren....
zodra dat balkje vol zit, kun je er niet meer uit halen toch ?
euh... ja dus
ga ik daar geen geld meer in pompen
Verwijderd
Wat ik daar doe is zeg maar met de trigger auto aimen naar de vijand maar de nog even snel een heel klein beetje omhoog draaien terwijl je schiet dan zitten er in de eerste drie schoten altijd een headshot. Dan heb je zeg maar 8 vijanden op je af komen en binnen 3 seconden zijn ze allemaal doodVerwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:16:
[...]
Haha ik heb precies hetzelfde! op de een of andere manier komen die kogels harder aan![]()
maar die map heb ik nog niet! (komt door mijn level denk ik, mijn laatst verkregen survival map is bij dat treinstation met die politie agenten als vijand)
die MG is inderdaad lekker ook dankzij die trommels met een boel kogels waardoor je lekker kan sproeien op die helikopters! heb je de minigun dan blaas je een heli binnen no time op!
Haha ik liep me kapot te ergeren man, maar volgende keer gewoon effe zeggenvan die echo dan, ik hoor t zelf nietservival7 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:02:
[...]
Ah was jij dat. Dat geschreeuw van die amerikaan in combinatie met die echo werd mij een beetje te veel haha.
@rockstar glitch discussie: Enige manier om de economie weer recht te trekken is volgens mij alles stukken duurder te maken. Alleen lijden de spelers die geen glitchs gebruiken hier enorm onder. Iedereen van scratch laten beginnen is naar mijn mening geen optie want veel spelers zullen dan stoppen omdat ze niet alles nog een keer opnieuw willen doen.
You sir are magnificent, werkt dus schijnbaar niet met IE10 en wel met Opera 12!
NB verder bewerken van profiel ed werkt gewoon goed op IE10
[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 21-10-2013 11:30 ]
Daar waren wij nog niet helemaal uit, ik heb aantal tests gedaan op het rechte stuk (take off, zonder catchup), waar mijn Elegy alles 4 had tegen een enkele turbo (3 dacht ik, om balkje vol te krijgen). Volgas houden tijdens timer, ben ik op het rechte stuk toch sneller weg.Ienni1983 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:25:
als dat balkje vol zit... IS HET ALLEMAAL VOORBIJ MWUAHAHAHAHAHAAH
euh... ja dus
Mijn ticket hierover werd ook gewoon gesloten, dus niet zeker.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.