PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
Ehh nee?dutchgio schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:55:
Ik ben er even klaar mee nadat ik die titanmissie alleen moest doen, ga wel fifa spelen.
Lukt het niet om bij de sessie van Psycho te komen? Irritante gedoe hadden we gisteravond ook met Meeloobee. Konden inviten wat we wilden maar niemand kwam erbij.dutchgio schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:55:
Ik ben er even klaar mee nadat ik die titanmissie alleen moest doen, ga wel fifa spelen.
Kom strak wel weer
En ik ga even goochelen hoe ik van die timeouts af kom, want hier wordt ik niet vrolijk van.
@hierobven
Ik kom er wel in, maar tijdens de 3e keer dat we de missie deden krijg ik een timeout waardoor ik in een solo-play-achtige omgeving terecht kom, en de missie gewoon alleen kan doen.
Nadeel is dat dat verdomd lastig kan zijn bij moeilijke missies..
[ Voor 33% gewijzigd door dutchgio op 15-10-2013 11:59 ]
Verwijderd
In de stad zelf of als de missie werkelijk gespeeld wordt heb ik nergens meer last van. Het gebeurd echt alleen bij die lobby waar iedereen komt joinen voor de missie.
Verwijderd
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Ik helemaal moeilijk doen, maar wel een goede methode:
Ga achter het gebouw, klim halver wege op het muurtje, ga er weer vanaf. De politie gaat je zoeken, achter het gebouw.
Loop nu verder door waar je auto staat, gaat daar over het muurtje, en rijd rustig uit het hek zonder dat ze het door hebben
PS4: DonSigario
Ik gebruik veel de combat MG, pas bij 20 kogels in een dood lichaam ben ik zeker dat hij dood isPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:14:
Merk inderdaad wel dat sinds ik de AK heb m'n accuracy en headshotpercentage maximaal in elkaar dondert
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Welk geweer?DonKui schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:13:
Dat zeker, maar is toch wat makkelijker met een geweer dan met andere wapens
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Verwijderd
Shotgun is zoo freaking OP in GTA, beide shotsguns geven 1 shot 1 kill, die auto shotgun maait nog iets harder door op afstand.Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:27:
Die combat shotgun is echt leuk voor close range combat (maximaal 10 meter afstand) alles wat binnen dat bereik is wordt zo hard gesloopt. Voor de grotere afstanden neem ik de Carbine rifle en voor heel ver weg uiteraard de sniper.
Vind het toch jammer dat zelfs met een MG (of combat) een auto bizar veel kogels moet krijgen voordat die kapot gaat, had wel wat minder mogen zijn.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kan wel via omweg, je moet dan eerst de verzekering bellen voor een nieuwe en daarna de mechanic bellen.Repelsteelke schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:18:
Dus je kan ook je Mechanic de auto laten ophalen bij de politie?
PSN: fonsmeister
extended mags erop en gaan.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik zie je wel weer online verschijnen
Verwijderd
Ik gebruik meestal de Combat Pistol
Ook 's nachts moet je natuurlijk kunnen zien waar je je RPG op richtVerwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:38:
Wel grappig dat je alle wapens vrijwel dezelfde upgrades kan geven. Straks maar kijken of je een silencer op een RPG kan doen met een extended magazine en flash light
[ Voor 51% gewijzigd door DonKui op 15-10-2013 12:39 ]
Haha dan heb je een fluitend raketjeVerwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:38:
Wel grappig dat je alle wapens vrijwel dezelfde upgrades kan geven. Straks maar kijken of je een silencer op een RPG kan doen met een extended magazine en flash light
Verwijderd
ja precies, zo een pillbox ding waar allemaal van die raketjes uit komen fluiten.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:39:
[...]
Haha dan heb je een fluitend raketje
Invite komt zo je kant opRoshnak schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:40:
OMW Psycho!
Verwijderd
Edit: Omdat ze om een hoekje staan oid, niet tijdstip gerelateerd
[ Voor 25% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 15-10-2013 12:58 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2013 13:02 ]
Ik ben net ook lid geworden van de TweaksCrewPS3.PsychoMantis_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:22:
Jullie moeten trouwens beiden wel in de crew zitten. Ik ga niet iedereen handmatig aan m'n friendlist toevoegen en aangezien je niet op PSN ID kunt inviten maar wel via de crew, zorg daar even voor (voor zover dit nog niet gebeurd was)
PSNID: Senaxx,
SocialClub: SenaxxNL
Met alle respect hoor maar zou het slowchat en matchmaking via het irc kanaal oid kunnen? Dit vervuild nogal. Bij voorbaat dank.Roshnak schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:01:
Ik ben er weer.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Die missie
Als je zelf een lazer wil vliegen om daar alles te slopen moet je even kijken of ze er staan, is alles leeg moet je even een rondje vliegen en opnieuw kijken of ze deze keer wel spawnen. Volgens kan je lekker over de basis vliegen en alles kapot knallen, michael bay style!
Met ^^AtlAntA schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:04:
Met alle respect hoor maar zou het slowchat en matchmaking via het irc kanaal oid kunnen? Dit vervuild nogal. Bij voorbaat dank.
PS3 voicechat werkt niet ofzo?
Maar die klojo had nog geen headset
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:59:
volgens mij had ik het hele assortiment van Europcar kapot geknalt.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Of op easy spelen, dan stelt hij helemaal niks voorVerwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:04:
[...]
Die missie![]()
Als je zelf een lazer wil vliegen om daar alles te slopen moet je even kijken of ze er staan, is alles leeg moet je even een rondje vliegen en opnieuw kijken of ze deze keer wel spawnen. Volgens kan je lekker over de basis vliegen en alles kapot knallen, michael bay style!
Of je klimt gewoon over het muurtje schiet die agent bij het gebouwtje neer. Pak je auto rij rustig het hek uit en 3 straten verder scheur je het metro station in.Repelsteelke schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:18:
Dus je kan ook je Mechanic de auto laten ophalen bij de politie?
Ik helemaal moeilijk doen, maar wel een goede methode:
Ga achter het gebouw, klim halver wege op het muurtje, ga er weer vanaf. De politie gaat je zoeken, achter het gebouw.
Loop nu verder door waar je auto staat, gaat daar over het muurtje, en rijd rustig uit het hek zonder dat ze het door hebben
E: of gewoon met een cargobob je auto er uittillen.
[ Voor 4% gewijzigd door servival7 op 15-10-2013 13:47 ]

Verwijderd
Maar dan krijg je minder RP of niet?PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:25:
[...]
Of op easy spelen, dan stelt hij helemaal niks voor
900 is de basis, je krijgt uiteindelijk meer door op hard te spelen of samen te spelen met crewmembersPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:39:
Krijg een popupje met 1000, maar er staat 900 op het votescherm. Geen idee eigenlijk
Met de juiste timing en route, kan je zelfs alles in 1x doorlopen, heb hem nu paar keer succesvol gedaan (recent nog met wat crewmembers), je in 1 route 3 jets kapot maakt (2 met noobtube) en 3 gasten binnen in die hangar, vlieg je zonder verder te schieten weer wegVerwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:04:
Bij de 2 jets bij de basis moet je buiten die rechter landingsbaan blijven, dan spawnen die gasten niet. dan beetje mik en schietwerk kan je de jets raken en via de linkerkant (met die 2 'bays' waar soms F16's staan) met sniper hangar legen
Verwijderd
Dat is net zoals die missie "landing strip" waar je vanaf het strand die prive jet in een zwaarbewaakte trevor airport moet landen. Ik zit netjes alles te slopen, de volgende ronden vliegt een andere speler hem er direct in zonder kapot te worden geschoten en begon mij uit te schelden voor KK noob enzo

Verwijderd
Ik heb hier ook mijn vliegtuigje te pletter gevlogen ja. Gelukkig hoef je er maar 1 veilig te landen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:03:
Dan kan je alvast gereerd maken voor de missie 'landing gear' heet die geloof ik. Dan moet je een paar kleine vliegtuigen landen in de haven op een normale straat waar ook auto's over rijden. Dus je moet zorgen dat je precies voor of achter een auto land anders is het kaboom. Ik had hem gelukkig in 1x gehaald maar een andere speler had minder geluk mijn zijn vliegtuig
Verwijderd
Wij hadden er twee, iemand deed het voor en toen ging nummer twee het proberen kaboom! Tot slot ik met vliegtuig nummer 3 kreeg het ook netjes voor elkaar. Bleef wel daarna bij het taxien naar de kraan een paar keer hangen met mijn vleugel aan diverse paaltjes, moest je weer even stukje reverse en dan weer verder rijden.servival7 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:04:
[...]
Ik heb hier ook mijn vliegtuigje te pletter gevlogen ja. Gelukkig hoef je er maar 1 veilig te landen.
Ik probeerde ook met een prive jet rond te rijden op de normale straat maar rijdt steeds tegen een bord of paal aan omdat hij gewoon veels te breed is.
hehe ik ken dat probleem. Mijn standaard voertuig is een race motor. Dus ik scheur lekker over de straat en wil je even naar de andere kant en spawnt er regelmatig op 1 meter afstand een paal spontaan uit het niets.DonKui schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:05:
Nou ja, het is geen probleem als ik de auto kan zien, deze popte random voor me neer en kon niet meer uitwijken
Of je rijdt lekker op de snelweg. Wat is hij toch heerlijk leeg, dat wordt lekker racen. Kijk je even achter je wat daar zo al rijdt en als je dan weer terug naar voren kijkt sta je ineens midden in de file.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2013 14:10 ]
Xbox Live: Ofthewell NL
Hoop voor jou dat die 'BRB' klopt en niet net als bij mij het file system van je PS3 slooptRoshnak schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:22:
Psycho, mijn gta is vastgelopen... BRB

Lucky bastard!Roshnak schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:27:
Ik ben weer online!geen File System die stuk is
Heb 't wel gefixt zonder dataverlies gelukkig.
Zou wel K*T zijn als ik mijn lvl 64 kwijt wasTommiiee schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:28:
[...]
Lucky bastard!![]()
Heb 't wel gefixt zonder dataverlies gelukkig.
[ Voor 26% gewijzigd door joshje op 15-10-2013 14:31 ]
http://irc.tweakers.net/tweakscrewjoshje schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:29:
nog mensen online op PSN? die willen GTAen?
Nu nog flying en strength trainen.
Hoe vergoot ik mijn Stealth?Zorean schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:42:
Ziezo, stealth van 0 naar 100 terwijl ik ondertussen een filmpje keek.Zal vast van toepassing komen bij een Heist straks.
Nu nog flying en strength trainen.
Das namelijk de enige die bij mij maar niet wil groeien qua skils...
Cogitationis poenam nemo patitur
Stukje terug kijken, gaf daar een makkelijke methode.Bullet NL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:45:
[...]
Hoe vergoot ik mijn Stealth?
Das namelijk de enige die bij mij maar niet wil groeien qua skils...
Andersom dan de vraag wat een snelle/makkelijke methode is om Strength te trainen.
[ Voor 49% gewijzigd door DonKui op 15-10-2013 14:50 ]
Random als in Npc's of moeten het andere spelers zijn ? Vliegen doe ik echt veel , maar ben nog steeds RC pilootZorean schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:49:
[...]
Stukje terug kijken, gaf daar een makkelijke methode.
Andersom dan de vraag wat een snelle/makkelijke methode is om Strength te trainen.Weinig zin om 500 random dudes voor het hoofd te meppen namelijk.

Verwijderd
C'est moi, was al een tijd mijn ww kwijt, toch maar ff de moeite genomen dit te achterhalen.Niellz schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:56:
Wie is "kobalt" op PS3?
Ik ben dus vanaf nu ook hier, van de week komt mn headset binnen, dat maakt het ook weer makkelijker.
Denk dat het weinig uitmaakt of het een speler of NPC is, heb mijn shooting immers ook op 100 gekregen dankzij Violent Duct grinding.Beakzz schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:22:
[...]
Random als in Npc's of moeten het andere spelers zijn ? Vliegen doe ik echt veel , maar ben nog steeds RC pilootMisschien wat meer normaal landen
Aah, dus jij dacht even te gaan offroaden met mijn carbonizzareVerwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:22:
[...]
C'est moi, was al een tijd mijn ww kwijt, toch maar ff de moeite genomen dit te achterhalen.
Ik ben dus vanaf nu ook hier, van de week komt mn headset binnen, dat maakt het ook weer makkelijker.
PSN: MrMistral
Ja lekker belangrijk. Ik grind niks , maar zal wel vaker een chopper pakken om mijn vliegstats te verbeteren en anderen willen zo snel mogelijk alles op max hebben. Iedereen speelt het op zijn eigen wijze dus laat ze.S0cky schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:26:
Waarom zou je je stats grinden? Je krijgt ze vanzelf door gewoon te spelen... Beetje de WoW mentaliteit hier... bahbah.
Ik ga bijvoorbeeld vaak een stuk rennen ipv een auto stelen. Nu mijn stamina vol is zal ik dat niet zo vaak meer doen , want het nut is verdwenen.
Gisteren voornamelijk freemode gedaan, ook wel erg leuk als je een beetje goed de crimineel uit wil hangen, maar kost al snel aardig wat centjes
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
PSN: MrMistral
Heb een request gedaan of ze dat willen doenMeelobee schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:54:
Misschien een idee om de link naar het irc kanaal in de topic warning te zetten? Met daarbij ook melding dat slowchat in het topic niet gewenst is?
Nee, verschilt per keer. Soms haal je er maar liefst 21k uit, andere keren slechts 6k. Is het veel dan heb je geluk, zit er weinig in dan is het mooi meegenomen.MrMistral schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:58:
Net 14000 uit een armored truck gehaald. Is dat altijd zoveel?
'I reject your reality and substitute my own'
Verwijderd
Is toch alleen maar in singleplayer? Of kan dit ook online?MrMistral schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:58:
Net 14000 uit een armored truck gehaald. Is dat altijd zoveel?
Kan ook vanaf een bepaald level online, volgens mij level 21 ofzoVerwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:24:
[...]
Is toch alleen maar in singleplayer? Of kan dit ook online?
Ik snap iets niet qua heli's etc. Bij bepaalde levels worden er heli's gespawned online. Wat als ik met een level 5 en een level 40 ben, ziet die level 5 dan ook de heli die de level 40 ziet ?DonKui schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:25:
[...]
Kan ook vanaf een bepaald level online, volgens mij level 21 ofzo
Verwijderd
Yup, je kan er steeds eentje nemen en naast de helipad plaatsen vervolgens een klein beetje afstand nemen en weer terug gaan is er weer een nieuwe. Zo kan je een heel leger aan heli's verzamelen.PrimalFury schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:32:
[...]
Ik snap iets niet qua heli's etc. Bij bepaalde levels worden er heli's gespawned online. Wat als ik met een level 5 en een level 40 ben, ziet die level 5 dan ook de heli die de level 40 ziet ?
Dus een lvl 4 kan gewoon de heli's zien rondvliegen waar de lvl 30+ in rond vliegt ? dat betekend dus ook dat ik die af kan jatten :-p Ik heb nog nergens iemand in zo'n zwarte heli met raketten zien vliegen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:35:
[...]
Yup, je kan er steeds eentje nemen en naast de helipad plaatsen vervolgens een klein beetje afstand nemen en weer terug gaan is er weer een nieuwe. Zo kan je een heel leger aan heli's verzamelen.
Kan dat ook zonder de mede-tweaker? Dus willekeurig op een auto beuken?CMos schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:22:
Strength is ook super easy. Even een medetweaker in een auto en dan die auto helemaal in elkaar timmeren; in 5 minuten is je strength helemaal vol;)
Denk dat weinig Tweakers zin hebben om 5 minuten te wachten.
Heb gisteren nog in die van Sonya gevlogen..PrimalFury schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:39:
[...]
Dus een lvl 4 kan gewoon de heli's zien rondvliegen waar de lvl 30+ in rond vliegt ? dat betekend dus ook dat ik die af kan jatten :-p Ik heb nog nergens iemand in zo'n zwarte heli met raketten zien vliegen.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.