Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja is een afwijking waar ik al jaren last van heb. Met Call of duty kan ik ook ineens knifen midden in een gevecht. Kan mijn krachten niet controleren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:23

Zorian

What the fox?

Ah, that explains. :p Lijkt me wel kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:44

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Kraziey schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:33:
Meelooobeeeeeeeeeeeeee! Accept die invite dan een keer jonguh!! ;)
Lol zat totaal niet op te letten wegens een grote slachtpartij op de military base, had alle tanks een keer of 3 uitgeschakeld met de jet :D zal wat beter op de bliepjes van de invites letten :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 18:30
Net een gebugde missie gehad.
Het was de missie waar je de Titan moet jatten op het vliegveld.

De tekst zei dat we de Titan moesten jatten en ook tijdens de missie stond onderin dat we de Titan moesten jatten dus we gingen naar het vliegveld maar in de hangar waar hij zou moeten zitten was niets.

We keken toen op de map en zagen dat in het noorden vlak boven het huis van Trevor (waar de gangwar cirkel is) waren alles rode puntjes (vijanden dus).

We gingen erheen en maakten ze af en toen veranderde de tekst: Steal the Titan in dat we naar een van de locaties moesten.

Er was maar een locatie en daar gingen we heen maar er was niets en er gebeurde ook niets.
Dus toen zijn we er maar mee gekapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:13
Deadsy schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 02:26:
Net een gebugde missie gehad.
Het was de missie waar je de Titan moet jatten op het vliegveld.

De tekst zei dat we de Titan moesten jatten en ook tijdens de missie stond onderin dat we de Titan moesten jatten dus we gingen naar het vliegveld maar in de hangar waar hij zou moeten zitten was niets.

We keken toen op de map en zagen dat in het noorden vlak boven het huis van Trevor (waar de gangwar cirkel is) waren alles rode puntjes (vijanden dus).

We gingen erheen en maakten ze af en toen veranderde de tekst: Steal the Titan in dat we naar een van de locaties moesten.

Er was maar een locatie en daar gingen we heen maar er was niets en er gebeurde ook niets.
Dus toen zijn we er maar mee gekapt.
Hmm en ik kon in free roam de titan pakken terwijl hij daar tijdens free roam nooit staat. Toeval?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
MartnK schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:27:
Het duurde ff.....maar ik heb de 4-sterren suv van dat swat team kunnen stelen zonder dood te gaan!
Erg relaxt want hier kun je met 4 man in en er kunnen dan ook nog 2 aan de buitenkant op de treeplank staan om met assault rifles te schieten!

Hebben meer mensen dat het met die suv in de lscustoms niet mogelijk is om een crew logo op de motorkap te zetten?
Ik krijg dan in dat carmod-menutje als melding iets van: sorry, error blabla
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen ik had een swat auto en geen politie meer achter me aan En toen kon ik hem niet modificeren . De toegang werd geweigerd bij de mod shop

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

steppa87 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 07:15:
[...]

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen ik had een swat auto en geen politie meer achter me aan En toen kon ik hem niet modificeren . De toegang werd geweigerd bij de mod shop
Enige politievoertuig wat je kan modden is de Sherrif SUV die achter je aan kotm als je in shandy shores 4 sterren hebt. Dan komen ze achter je aan.

Gewoon met een heli op een dakje landen vlakbij de LSC, op alles schieten wat beweegt zodat je 4 sterren hebt en die SUV spawnt.

Lester bellen om je 4 sterren te dumpen, snel die SUV hijacken en LSC inrijden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:08
Heeft iemand enig idee hoe en of het ranking systeem werkt?

Ik kom regelmatig in deathmatches waar spelers van levels onder de 10 tegenover spelers van level 30 en hoger staan. Redelijk kansloos (want betere armor, wapens met meer reikweidte en damage.)... Ook valt me op dat de host een minimum level kan instellen, maar geen maximum. En dat minimum werkt niet. Laatst een lvl4 host die een deathmatch hoste waarbij stond dat je minimaal lvl 10 moest zijn... Dit wordt wat als er straks mensen op lvl100 met een mini-gun lvl 10 spelertjes gaan neermaaien...

Het lijkt me een eerlijker systeem als je bijvoorbeeld als host kunt instellen dat andere spelers niet meer dan x levels van jouw niveau mogen afzitten. (bijv. 5 of 10 levels boven en onder het niveau van de host..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vraagje aan mensen die lvl 50+ zijn hier. Komen er later meer jobs voor meer dan 4 man? enige 6 man job die ik tot nu toe heb gekregen is "Titan of a job"

Hoop eigenlijk op wat meer 6 of zelfs 8 man jobs eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-10 13:20
Mweh, had ik eergisteren veel geld in een auto gestoken, was ie gister ineens weg. Begon ik weer met mijn oude auto. 8)7 Doei 60k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:08
Gisteravond trouwens in free-roam weer een paar keer kort achter elkaar doodgeschoten, platgereden... 8k naar z'n grootje... :(

Toen gekozen voor solo-sessie (pauze menu als je vanuit off-line komt).
Wel de online wereld, en ook een aantal van de missies, maar (uiteraard) je speelt ze alleen. In alle rust een paar auto's kunnen verkopen zonder het risico dat je wordt platgereden als je de garage uitkomt. Zelfs een paar missies in m'n eentje gedaan. Eigenlijk gewoon SP, maar dan met je eigen avatar, niet met F,M of T..
Zo een level (nu 19) gestegen, zo'n 35k verdiend. :)

Daarna weer 'gewoon' online gegaan voor wat leuke deathmatches..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 07:57:
Vraagje aan mensen die lvl 50+ zijn hier. Komen er later meer jobs voor meer dan 4 man? enige 6 man job die ik tot nu toe heb gekregen is "Titan of a job"

Hoop eigenlijk op wat meer 6 of zelfs 8 man jobs eigenlijk
Yup er komen er nog meer. Zo bestaat heb jij bijvoorbeeld de missie 'mixed up with coke' die ook voor 6 spelers is en nog een andere waar je een soort kleine basis moest binnenvallen om een vrachtwagen te jatten. En nog een aantal. Allemaal 40+ missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
strider1007 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:22:
Gisteravond trouwens in free-roam weer een paar keer kort achter elkaar doodgeschoten, platgereden... 8k naar z'n grootje... :(

Wel de online wereld, en ook een aantal van de missies, maar (uiteraard) je speelt ze alleen. In alle rust een paar auto's kunnen verkopen zonder het risico dat je wordt platgereden als je de garage uitkomt. Zelfs een paar missies in m'n eentje gedaan. Eigenlijk gewoon SP, maar dan met je eigen avatar, niet met F,M of T..

Werd er gister op een gegeven moment gek van. Zo een gastje van level 15 die stoer kwam doen. Ook met smsjes enzo. Na 3x was ik het zat, mercenaries op m afgestuurd >:) Daarna was het verdacht stil :9

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Gisteren een paar keer een survival gedaan met volgens mij Dlanado of iets dergelijks. :P
Wel raar, we hebben hem zeker 5 keer gedaan, en we bleven maar met 2 spelers, niemand die verder meedeed. Er waren waarschijnlijk zo'n half miljoen mensen online, maar niemand wilde onze game joinen?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:12
Als mensen nog steeds last hebben van problemen op GTA online
Probeer een corrupte character te verwijderen :P
Natuurlijk niet je main...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 14:13
lindseysew schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:22:
Als mensen nog steeds last hebben van problemen op GTA online
Probeer een corrupte character te verwijderen :P
Natuurlijk niet je main...
Inderdaad of op een leeg slot een character aanmaken en verwijderen wil ook helpen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:12
Kon er namelijk niet meer door spelen..
Voor elkaar gekregen door eigenlijk per toeval me 2de character te vewijderen... bah :P
Khad donderdag en vrijdag en zaterdag gewoon kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren bijna alle stats maxed, moet alleen nog stealth flink wat balkjes vullen omdat dat nooit gebruik. Het schijnt dat je gewoon in je huis of garage rondjes kan sneaken doormiddel van een elastiekjes om de left stick en dan gewoon 2 uurtjes zijn gang laten gaan. Misschien iets voor over night :P

Maar heeft deze stat uberhaupt nut in de online mode?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:41:
Ik heb sinds gisteren bijna alle stats maxed, moet alleen nog stealth flink wat balkjes vullen omdat dat nooit gebruik. Het schijnt dat je gewoon in je huis of garage rondjes kan sneaken doormiddel van een elastiekjes om de left stick en dan gewoon 2 uurtjes zijn gang laten gaan. Misschien iets voor over night :P

Maar heeft deze stat uberhaupt nut in de online mode?
45 min O-) beter in een invite only session op een parkeerplaats, in ej flat/garage kan je volgens mij niet sneaken/rennen

Zin heeft het niet, maar gewoon doen omdat het kan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
Er zitten al een groot aantal gebugde missies,

Je hebt een missie dat moet je naar een luchthaven om coke te stelen, al paar keer gehad dat het gewoon leeg is daar en er dus niks is te stellen.

Gisteren had ik een missie dat ik Lazers moest vernietigen, dus wij blazen er een op "Mission Failed - Lazer was destroyed"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonKui schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:49:
Er zitten al een groot aantal gebugde missies,

Je hebt een missie dat moet je naar een luchthaven om coke te stelen, al paar keer gehad dat het gewoon leeg is daar en er dus niks is te stellen.

Gisteren had ik een missie dat ik Lazers moest vernietigen, dus wij blazen er een op "Mission Failed - Lazer was destroyed"
Haha ja dat had ik gisteren ook. De missie "kill the lawyer" dus wij racen naar de target en killen die lawyer. Vervolgens "Mission failed, the lawyer was killed". 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

een van de raarste missies die ik heb gehad was een of andere hit job, er waren 2 locaties gemarkeerd en er stond "go to 1 of the locations" 2 gingen naar 1, ik dus naar die andere, zij hadden helemaal niets daar, was gewoon leeg, ik had een shitload aan ventjes die ik moest omleggen.

Nadat ik alle gasten had omgelegd was de missie complete, echter kreeg ik maar $500 en de andere 2 kregen elk $10k :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 19:44

Roshnak

PSN: Roshgill

Gisteren was een goede dag, de Bugatti kunnen halen, lvl 62 geworden en een grenade launcher kunnen kopen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Nog tips waar je het best je appartement kan kopen, als je die 500k krijgt?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wii4all schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:12:
Nog tips waar je het best je appartement kan kopen, als je die 500k krijgt?
Bekijk youtube filmpjes en zoek de ligging op ingame en kies diegen die jij vind wat het mooiste uitzicht heeft/beste ligging/garageaanrijroute etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12
Je krijgt trouwens twee schijven van 250k (1 het einde van deze week en 1 einde van de maand) en niet in een maal 500k gestort.

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
Oriënteer jezelf eens hier: http://gtaforums.com/topic/617422-list-of-apartments/
Staan wat screenshots van de views, de interne decoratie ligt aan het level van je appartement (low, middle, high end) maar is altijd hetzelfde, dus meestal alleen het uitzicht is anders.

Heb zelf gekozen voor Eclipse Towers, Apt 40, vond dat een veel mooier uitzicht dan de iets duurdere variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een Rapid GT (http://gta.wikia.com/Rapid_GT), deze kan je kopen, maar rijd deze ook ergens in het wild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:53
* PsychoMantis_NL slingert de PS3 weer aan, dus voor de liefhebbers, ik ga weer wat geld harken :+

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:48
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:28:
* PsychoMantis_NL slingert de PS3 weer aan, dus voor de liefhebbers, ik ga weer wat geld harken :+
Als je even geduld hebt, kom ik zometeen ook online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Tranzity schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:27:
Ik ben op zoek naar een Rapid GT (http://gta.wikia.com/Rapid_GT), deze kan je kopen, maar rijd deze ook ergens in het wild?
Is volgens mij een premium voertuig. Moet je dus kopen anders kan je hem niet bewaren in je garage.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gta is niet populair zeker? probeer hem op marktplaats te verkopen zodat ik de xbox versie kan halen :/
Jammer dat ze achterlijke lage prijzen proberen te bieden, 1 dacht zelfs dat ie de ps3 erbij kreeg

Eduard-NL is me gamertag zowel op de xbox als ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:31:
Gta is niet populair zeker? probeer hem op marktplaats te verkopen zodat ik de xbox versie kan halen :/
Jammer dat ze achterlijke lage prijzen proberen te bieden, 1 dacht zelfs dat ie de ps3 erbij kreeg

Voor de PS3 waren er genoeg te koop. Voor de 360 heb ik hem met 10,- winst kunnen verkopen. (had hem besteld maar ben toch naar de nachtopening geweest :) )

In de winkel lagen toen 3 dozen vol voor de PS, en 3 stuks voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
nnndoh schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:31:

Wat is het voordeel van een Xbox versie?, behalve dat je dan met Sonya kan spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gaat trouwens nog even duren, moet eerst nog wat voor school gaan doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Zie je wel verschijnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
DonKui schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:34:
[...]

Wat is het voordeel van een Xbox versie?, behalve dat je dan met Sonya kan spelen :p
Op de xbox heb ik 2 vriendjes om mee te spelen, en ik heb het kleine vermoeden dat op de xbox ook minder framedrops zijn... moet wel zeggen dat de ps3 controller prettig in de hand lig nu ik hem na lange tijd weer eens aanzwengelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonKui schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:34:
[...]

Dat lijkt mij al reden genoeg of niet? :+

Valt me wel op dat de PS3 crew dubbel zo groot is als de 360 crew. Dat had ik eigenlijk omgekeerd verwacht. Maar misschien denk ik nog te veel aan de oude tijd dat XB Live onwijs goed was en PS3 online grote bagger. Van wat ik nu zo al lees is dat de online features van de PS3 mogelijk soms zelfs beter zijn dan 360. De reden dan ik liever de 360 neem is het algemeen game aanbod wat mij meer aanspreekt en de controller van de 360 is gewoon goddelijk perfect! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:43:
[...]

Valt me wel op dat de PS3 crew dubbel zo groot is als de 360 crew. Dat had ik eigenlijk omgekeerd verwacht. Maar misschien denk ik nog te veel aan de oude tijd dat XB Live onwijs goed was en PS3 online grote bagger. Van wat ik nu zo al lees is dat de online features van de PS3 mogelijk soms zelfs beter zijn dan 360. De reden dan ik liever de 360 neem is het algemeen game aanbod wat mij meer aanspreekt en de controller van de 360 is gewoon goddelijk perfect! O+
D-pad blijft ruk.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
leekvraag, wie is sonya?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Idd, ook al is die op de "nieuwe" controller (met dat draaiding eromheen) wel wat beter, maar nog steeds niet optimaal.

btw hoe werkt dat met meerdere crews? er kan er maar 1 actief zijn toch? beetje raar waarom je dan meerdere crews kan joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, daar heb je toch wel gelijk, soms stoort de D-Pad mij ook wel een beetje maar verder is het echt perfect. Bij de D-Pad heb ik wel vaak dat ik naar een bepaalde richting druk en hij het als schuin registreerd. Some wil ik soms een sticky laten exploderen maar komt ineens mijn telefoon omhoog :P
O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ik vind de xbox controller zoveel fijner, misschien heb ik te grote handen ofzo, maar ik moet altijd raar draaien om goed met de ps3 te kunnen spelen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door hexta op 15-10-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:43:
[...]

Is inderdaad wel reden genoeg, heb zelf Xbox 360 en PS3 maar speel meestal meer op de Playstation 3, Xbox 360 gebruik ik niet genoeg voor een gold abonnement (Heb hem destijds gekocht om Fable te kunnen spelen :D) voor de playstation heb ik wat meer spelen, en is online (nog) gratis.
Jammer dat het niet cross platform met elkaar te spelen is, kwam wel een keer iemand tegen die hete Xboxuser1351 (ofzo) maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

hexta schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:46:
[...]

Ik vind de xbox controller zoveel fijner, misschien heb ik te grote handen ofzo, maar ik moet altijd raar draaien om goed met de ps3 te kunnen spelen. :P
Men vind die sticks naast elkaar op de PS3 raar omdat ze met hun duimen tegen elkaar aankomen als je de sticks naar elkaar toe bewegen(Hoe vaak doe je dat nu in een game :') )

Zelf nergens last van, vind de PS3 controller veel fijner, meer controle bij de sticks omdat ze wat hoger zijn. Bovendien gaat die batterij altijd lekker lang mee. Op xbox heb ik gewoon draad controllers, wat ik niet echt van deze tijd meer vind.

[ Voor 10% gewijzigd door MonkeySleeve op 15-10-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Ik kom ook wel, zo.

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Singleplayer niet gespeeld?!

Overigens zie ik geen reden waarom je dat uberhaupt zou willen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de layout van de PS controller door alle generaties perfect voor retro gaming maar voor next-gen titles werkt de 360 controller weer iets prettiger, vooral vanwege de vorm. Zo een 360 controller ligt perfect in de hand. Het is gewoon onmogelijk om kramp te krijgen terwijl bij de PS controllers na een tijdje toch wel langzaam aan het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
MonkeySleeve schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:48:
[...]

Men vind die sticks naast elkaar op de PS3 raar omdat ze met hun duimen tegen elkaar aankomen als je de sticks naar elkaar toe bewegen(Hoe vaak doe je dat nu in een game :') )
gta 5, yoga oefeningen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
MonkeySleeve schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:48:
[...]

Zelf nergens last van, vind de PS3 controller veel fijner, meer controle bij de sticks omdat ze wat hoger zijn. Bovendien gaat die batterij altijd lekker lang mee. Op xbox heb ik gewoon draad controllers, wat ik niet echt van deze tijd meer vind.
Nouja dat niet zozeer, maar ze zitten zo laag geplaatst op de controller. Daar kan ik moeilijk aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
hexta schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:51:
[...]

Nouja dat niet zozeer, maar ze zitten zo laag geplaatst op de controller. Daar kan ik moeilijk aan wennen.
Het is nog altijd logischer dan de 1 hoger dan de andere plaatsten.

Ik vindt het trouwens wel irritant dat je niet uit een lijst met vrienden/crew leden kunt kiezen om te joinen: het is altijd afwachten bij wie je in komt.

[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 15-10-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:23

Zorian

What the fox?

PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:28:
Ik zal eens mijn bed uit rollen en de PS3 ook aanslingeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ghehe wordt weer gezellig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ik ben ook online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

dutchgio schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:54:
[...]

Het is nog altijd logischer dan de 1 hoger dan de andere plaatsten.
Precies, waarom is het fijner om de ene hoog te hebben en de ander niet. Als je toch met je rechter het prima vind, waarom dan ook niet met je linker :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik ben benieuwd... hoe maken jullie zoveel mogelijk geld? Er zijn verschillende glitches bekend hoe je (redelijk snel) geld kunt verdienen, maar dat is niet legit. Hoe verdienen jullie zoveel mogelijk? Met races verdien je al snel 3k per race als je wint en je zoekt de race een beetje op. Maar hoe lang moet je dan wel niet racen voor een huis van 400k!? :P. Dat zijn 133 races winnen zonder dat je ook maar iets anders koopt. Toch niet te doen? xD

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Missies van 25k voor 10 minuten werk spelen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

Fair 'nuff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

w4rguy schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:56:
Ik ben benieuwd... hoe maken jullie zoveel mogelijk geld? Er zijn verschillende glitches bekend hoe je (redelijk snel) geld kunt verdienen, maar dat is niet legit. Hoe verdienen jullie zoveel mogelijk? Met races verdien je al snel 3k per race als je wint en je zoekt de race een beetje op. Maar hoe lang moet je dan wel niet racen voor een huis van 400k!? :P. Dat zijn 133 races winnen zonder dat je ook maar iets anders koopt. Toch niet te doen? xD
Jobs doen, steeds bellen en jobs requesten, de juiste snelle/korte jobs uitzoeken met de beste payout. verder indien het mogelijk is, ongeveer elk uur tussen de jobs door een auto verkopen voor zo hoog mogelijk (zoek een evqoue, die zijn redelijk common)

Zorgen dat je niet doodgaat :P (2k verlies elke keer)

oftewel gwoon jobs grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Je sessie is full Psycho

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w4rguy schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:56:
Avondje met crew racen en missies (4-8 man), trek je makkelijk 100-150k binnen. Pak je in rustige momenten nog wat auto verkoop erbij en simpele missies (rooftops is solo goed te doen), is best te doen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Heb je een missie gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

SinergyX schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:00:
[...]

Avondje met crew racen en missies (4-8 man), trek je makkelijk 100-150k binnen. Pak je in rustige momenten nog wat auto verkoop erbij en simpele missies (rooftops is solo goed te doen), is best te doen :)
Damn dan wil ik ook best keer meedoen, zit helaas al in een active crew :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En nu wordt ik gewoon gedood door iemand die met een hydra raketten op me afschiet, omdat ik weer eens een bounty heb.
'Top fun style', alleen vond ik het niet zo plezierig.

Mors mutual bellen voor een nieuwe auto, waar ik een auto moet jatten om er te komen, en dus weer een bounty riskeer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0cky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-04 20:09
Ik snap niet waarom je zo snel mogelijk een shitload ana geld zou willen hebben. Zover ik weet is het online gedeelte pas 2 weken uit... Heb eens wat geduld mensen! Ik heb nog geen seconde gelet op het geld en ik zie net dat ik 125k op mn rekening heb staan en ik heb al een huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Hahah ik dacht precies t zelfde, maar check ff hoe degene heette die dat zei ;-)

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
strider1007 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:22:

Als ik niet met een paar tweakers in een private sessie zou zitten, dan was ik nu al klaar met GTA Online.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
pff, heb maar 50.000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

@Dutchgio

Als je Mors Mutual hebt gebeld voor een nieuwe auto, kun je gelijk daarna je mechanic bellen die hem dan komt brengen.

Werkt ook als je auto in beslag is genomen door de politie..

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:50:
Ik vind de layout van de PS controller door alle generaties perfect voor retro gaming maar voor next-gen titles werkt de 360 controller weer iets prettiger, vooral vanwege de vorm. Zo een 360 controller ligt perfect in de hand. Het is gewoon onmogelijk om kramp te krijgen terwijl bij de PS controllers na een tijdje toch wel langzaam aan het geval is.
Tja ik vind de PS3 controllers weer fijner, ondanks dat ik vrij grote handen heb.
Discussies over controllers zijn net als discussies over muziek of kunst vrij zinloos, gezien het zo persoonlijk is. :)

Werken tot 17:00 dan een meeting tot 20:00 hopelijk vanavond nog wel wat gametime :D

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
fonsmeister schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:07:
@Dutchgio

Als je Mors Mutual hebt gebeld voor een nieuwe auto, kun je gelijk daarna je mechanic bellen die hem dan komt brengen.

Werkt ook als je auto in beslag is genomen door de politie..
Kijk, dat is handig ;)
Snel even doorsparen voor mn huisje en mechanic erbij halen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Als je deze keer maar op je invites let :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:10:
Als je deze keer maar op je invites let :+
Ga jij maar leren vliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
<B.A. Baracus>Shut up fool :+ </B.A. Baracus>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

S0cky schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:01:
Ik snap niet waarom je zo snel mogelijk een shitload ana geld zou willen hebben. Zover ik weet is het online gedeelte pas 2 weken uit... Heb eens wat geduld mensen! Ik heb nog geen seconde gelet op het geld en ik zie net dat ik 125k op mn rekening heb staan en ik heb al een huis...
Ik ga echt super langzaam door online, m'n totale Playtime is: 35H 34M 29S en ik heb nu

TOTAL EARNED $461,306,
TOTAL SPENT $293,558
En dus $167,748 op de bank

En ik heb nog geen huis, en alleen de Ubermacht Oracle met een paar upgrades. Ben nu aan het sparen voor het appartement van 223K, zou wel fijn zijn om die deze week te kunnen kopen.. maargoed, eerst werken tot 17:00 dan een meeting tot 20:00 en hopelijk daarna nog wat gametime :D

@ Psycho: ja doe ik, dan gaat het met bovenstaande wss wat sneller :D

[ Voor 30% gewijzigd door Meelobee op 15-10-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Serieus? Word ik gekicked door me eigen crew members?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Haha wtf?

Ik zie alleen player left :o

Edit: Ik werd laatst ook door andere spelers uit een solo session gekickt dus er zitten nog wel wat haken en ogen aan :P

[ Voor 60% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 15-10-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
Ik vraag me altijd af hoeveel mensen je nodig hebt om te kicken, join soms een sessie en dan krijg ik opeens random dat ze me gekickt hebben, geen idee waarom als je pas net binnen komt.
Maar goed dat heb ik ook met missies waar mijn rank hoog genoeg voor is, maar ja daar kan de host gewoon iedereen kicken

[ Voor 6% gewijzigd door DonKui op 15-10-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, neem die kicked meldingen niet zo letterlijk. Vaak is het gewoon een bug waardoor je eruit vliegt met deze melding op je scherm. Gewoon negeren en opnieuw joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:23:
Precies, neem die kicked meldingen niet zo letterlijk. Vaak is het gewoon een bug waardoor je eruit vliegt met deze melding op je scherm. Gewoon negeren en opnieuw joinen.
Dit ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Nou ja, heb ik een excuus om ff te roken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ben je al terug? Invite staat weer klaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Kom eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kut timeout :(
Mag ik die missie alleen gaan afmaken, anders krijg ik weer een bad sport waarschuwinfg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Haha wtf? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Voor jullie lijkt het alsof ik wegga, maar bij mij is het andersom...
Jullie ineens allemaal weg en ik kan gewoon die missie met de titan doen, alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
dutchgio schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:36:
Kut timeout :(
Mag ik die missie alleen gaan afmaken, anders krijg ik weer een bad sport waarschuwinfg :(
Ja, ik vind dat ook al zo lame, waarom zou je een bad sport zijn als je een missie verlaat waar je nog alleen in zit? Niemand die er last van heeft, behalve dan de persoon waarvoor je de opdracht doet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik zag nog niet eens dat je weg was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

dutchgio schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:10:
[...]
Kijk, dat is handig ;)
Snel even doorsparen voor mn huisje en mechanic erbij halen dan ;)
Kan evt ook al met een (goedkope) garage. Krijg je ook een mechanic bij.

[ Voor 27% gewijzigd door fonsmeister op 15-10-2013 11:49 ]

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Ik probeer jullie te joinen... geen succes :(

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

En weer vliegen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Hierna moet je stoppen! Eerst naar computerwinkel "X" en een headset halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*#^@*!&^!! voor iedereen die nu lekker online zit te spelen. Zit helaas op mijn werk en freakin jaloers te zijn ;)

Vanavond gelukkig alle tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:43:
Hierna moet je stoppen! Eerst naar computerwinkel "X" en een headset halen :+
Haha, ga ik ook doen zo, ff snel eten en dan 1 halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
oOo Run Forrest run :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Je hoeft mij niet te inviten, ik ben ff AFK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik vlieg!
Maar 1 keer dood, tot nu toe ;)
Ik vind het knap van mezelf ;)
En gehaald ;)

Wacht even Psychi, ik kom eraan ;)

[ Voor 26% gewijzigd door dutchgio op 15-10-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 22:28
Beakzz schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:43:
*#^@*!&^!! voor iedereen die nu lekker online zit te spelen. Zit helaas op mijn werk en freakin jaloers te zijn ;)

Vanavond gelukkig alle tijd :D
Same here ahhaha. Hou het forum op mijn werk altijd nauwlettend in de gaten. Eenmaal thuis wordt het forum bijna genegeerd en kruip ik achter de PS3 :o
Pagina: 1 ... 35 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.