Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 09:40
Pyrone89 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:41:
[...]

Kan dat ook zonder de mede-tweaker? Dus willekeurig op een auto beuken?

Denk dat weinig Tweakers zin hebben om 5 minuten te wachten.
Volgens mij niet maar ik heb het niet geprobeerd. Je moet iemand hebben die deze stat ook nog moet dan kun je onderling ruilen en hebben jullie beide de stat vol.

Kameraad van mij ging toevallig op rookpauze:)

Edit: Het kost overigens twee keer 5 minuten om een auto helemaal te vernietigen lol

[ Voor 8% gewijzigd door CMos op 15-10-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
theburninglink schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:23:
[...]

Nee, verschilt per keer. Soms haal je er maar liefst 21k uit, andere keren slechts 6k. Is het veel dan heb je geluk, zit er weinig in dan is het mooi meegenomen.
Nicee :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PrimalFury schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:39:
Dus een lvl 4 kan gewoon de heli's zien rondvliegen waar de lvl 30+ in rond vliegt ? dat betekend dus ook dat ik die af kan jatten :-p Ik heb nog nergens iemand in zo'n zwarte heli met raketten zien vliegen.
Ja en nee.

Als jij je 'vehicle access' op friends/crew only hebt staan, kunnen anderen er niet zomaar in. Op Only is het echt jouw 'eigen' helicopter (eigen relatief, omdat dat ding moet worden opgeroepen via Pegasus).

Echter een 'gejatte' heli kan iedereen terugjatten, ongeachte vehicle-settings. Diverse copters en vliegtuigen spawnen ook random.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 22:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, PS3 heeft Xbox verslagen in eerste cheats? Dat is bijzonder :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:27
Erg vervelend als niet iedereen stemt na een race/missie. Zit nu al 2 minuten naar dat vote scherm te kijken...

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
zal al even in de lobby en dit is ook nog maar de 3e keer op rij -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Sergelwd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:44:
zal al even in de lobby en dit is ook nog maar de 3e keer op rij -_-'
Ja inderdaad zit geen gang in zo.. Nou ja voor mij is de dag toch voorbij. Morgen weer een dag! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 19:44

Roshnak

PSN: Roshgill

Hopelijk vanavond lvl 75 aantikken en dan kan ik af en toe Rooftop Rumble doen voor wat knaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:58

Zorian

What the fox?

GTA Online is iets te realistisch. Het weerspiegelt nu zelfs mijn persoonlijke sociale leven, met als enige verschil dat ik hier wel wordt gebeld door personen die zich afvragen waarom ik nooit iets van me laat horen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aawwwwwww yeah!

Heeft 2 uurtjes totaal geduurd, maar eindelijk gevonden :D
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1558/CDxM63IAfEqcpPA-lcxPWw/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
SinergyX schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:23:
Aawwwwwww yeah!

[afbeelding]
Die auto staat toch gewoon bij dat motor kamp van the lost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 10:24

Vuvuzela

My spire is forming

SinergyX schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:23:
Aawwwwwww yeah!

[afbeelding]
hehe ik heb gisteravond ook zo'n zoektocht gehouden.. ook een uur naar gezocht :') Spawnde uiteindelijk naast die "ster" in Sandy shores.

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7700/eNcK_3SccECkLM62OL2fUw/0_0.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Vuvuzela op 15-10-2013 18:26 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

HOLY FUCK. Net 29 seconden gehaald op één ronde rond die "prison" (race). Krijg ik de melding: "YOU SET A WORLD RECORD!"

E: Huh? Maar in de leaderboards heb ik helemaal geen WR :S

[ Voor 20% gewijzigd door Thomas op 15-10-2013 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Thomasx4 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:30:
HOLY FUCK. Net 29 seconden gehaald op één ronde rond die "prison" (race). Krijg ik de melding: "YOU SET A WORLD RECORD!"
Sta je in de ranglijst ook op nummer 1? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Das raar, ik haal constant 24 seconden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Dat van 'world record' is gewoon een bugje. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
CMos schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:51:
[...]

Volgens mij niet maar ik heb het niet geprobeerd. Je moet iemand hebben die deze stat ook nog moet dan kun je onderling ruilen en hebben jullie beide de stat vol.

Kameraad van mij ging toevallig op rookpauze:)

Edit: Het kost overigens twee keer 5 minuten om een auto helemaal te vernietigen lol
Ok.

Maar eens kijken of iemand zin heeft om samen met mij dit even in 10 minuten te doen vanavond (rond 21:00).

Daarna moet ik alleen nog lung capacity omhoog, maar dat is zonder scuba gear nauwelijks te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

E: Huh? Maar in de leaderboards heb ik helemaal geen WR :S
Is fake, ik heb al de 25 sec. gehaald.

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snel tussen door; PS3 crew telt op dit moment 285 leden.
Zal niet lang meer duren voordat deze vol is. Wees er dus snel bij om teleurstelling te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

"Rockstar Cloud Servers unavailable"
Uh-oh. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik was van de week bij iemand op visite in zijn /haar appartement en zag daar die blauwdruk kaart hangen in die bijkamer (pc kamer). Van dichtbij zie ik op die kaart wat witte stipjes aan die er normaliter niet horen volgens mij. Iemand al naar die locaties geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Snel RP levelen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3726/EsdA4MTE10aheXqw5hsYCg/0_0.jpg
"ga eens even vliegen!"

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

:D !

Ik had trouwens net oorlog met 1 of ander kansloos kutkind dat niet van me kon winnen in een DM.
Heeft ie me ein-de-lijk eens een keer te pakken, doet ie dit met mijn Adder:

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7669/iQ2jRxswokuMIwZD4bA4Jg/0_0.jpg

Dat werd dus weer 40k aan kosten voor een nieuw exemplaar. ;(

Dus maar even achter hem aangegaan tot ie een Ammu-Nation in vloog om iets te kopen. Even vlug een sticky achterop zijn Entity XF geparkeerd en op een afstandje gaan staan. Toen ie eruit kwam en instapte... Boem, doei! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Haha, was idd mooie actie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
En wij maar de hele tijd op het vliegveld rondjes rijden terwijl het dus blijkbaar nog bijna 2x zo snel kan.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Pyrone89 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:46:
[...]

Ok.

Maar eens kijken of iemand zin heeft om samen met mij dit even in 10 minuten te doen vanavond (rond 21:00).

Daarna moet ik alleen nog lung capacity omhoog, maar dat is zonder scuba gear nauwelijks te doen.
Dat moet je ook zonder scuba gear doen...

Gewoon duiken en zwemmen.... en weer... en weer :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Lvlen gaat hard ik was 62 en ik hoopte 70 te worden, nu ben ik 81 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Net met wat tweakers lopen spelen met die Titans, hadden er op een gegeven moment 4. Nadat er één gemold was deze 3 vastgelegd.

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5869/cya4WeNP5kGvLJhm7EjVxA/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:03
Twijfel of ik nog ff online zal gaan of niet, iemand nog lang bezig online?

Edit:
Morgen weer een dag ;)

[ Voor 21% gewijzigd door schumi2004 op 15-10-2013 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Tot op heden nog niet gelukt om online te spelen, elke keer de melding dat de cloud servers niet bereikbaar zijn. Wanneer fixed Rockstar dit eens?

Edit: Morgen DNS eens handmatig configureren.

[ Voor 14% gewijzigd door Dj-sannieboy op 15-10-2013 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Misschien nog een paar tweakers op de Xbox360 online die in zijn voor races oid?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Met het vinden van de eerder geposte oude truck van Synergy is mijn garage (10 slots) vol....

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9816/onzx14vShEyQrI_CqMGMYg/0_0.jpg

Ik dacht een losse garage erbij te kunnen kopen maar dat kan blijkbaar niet. Er is vast geen andere manier om meer auto's te kunnen opslaan?

ps: kwam deze tegen op het strand :)
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6513/FT7DVDi6F0ed2hCNdQncww/0_0.jpg

ps2: een exploit nog erger dan de bike exploit (op eigen risico, zelf niet getest)

[ Voor 49% gewijzigd door Unomomentodado op 16-10-2013 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Thenotorious schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:58:
Misschien nog een paar tweakers op de Xbox360 online die in zijn voor races oid?
Als je er nog bent, zin om engine upgrades te unlocken (met 2 man race doen en om de beurt winnen)?

Anders iemand anders?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaaf wou de survival niet echt lukken. Meerdere keren gehad dat ik ineens survival failed kreeg terwijl ik niet dood was. Een vriend van me klapte er dan ook uit en 2 andere konden gewoon doorspelen.

En als kers op de taart nog een bad sport waarschuwing krijgen :/ Echt geen idee waar het aan kan leggen en tot vanaaf totaal geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Beakzz schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 01:16:
Vanaaf wou de survival niet echt lukken. Meerdere keren gehad dat ik ineens survival failed kreeg terwijl ik niet dood was. Een vriend van me klapte er dan ook uit en 2 andere konden gewoon doorspelen.

En als kers op de taart nog een bad sport waarschuwing krijgen :/ Echt geen idee waar het aan kan leggen en tot vanaaf totaal geen last van gehad.
Survival schijnt aangepast te zijn door R*. In Boneyard zat ik altijd op een dak maar daar schijn je nu niet meer op te mogen 8)7 heb het vandaag niet gespeeld dus dunno

Misschien zat je op zo'n plek? Dat ze die ene glitchy spot op die winkel aanpassen snapt iedereen. Maar blijkbaar zijn er meer verboden plekken nu.

http://gtaforums.com/topic/629068-survival-is-now-broken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 17:55

fdisk

XBL: fd1sk

Vuvuzela schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 03:08:
[...]

Survival schijnt aangepast te zijn door R*. In Boneyard zat ik altijd op een dak maar daar schijn je nu niet meer op te mogen 8)7 heb het vandaag niet gespeeld dus dunno

Misschien zat je op zo'n plek? Dat ze die ene glitchy spot op die winkel aanpassen snapt iedereen. Maar blijkbaar zijn er meer verboden plekken nu.

Volgens mij kun je het dak nog wel op, ik zit er zelf nooit, maar zag net wel mensen erop. De container die er altijd voor stond is wel weg.

Edit: Je kan er inderdaad wel op, maar wordt meteen weg gemaand

[ Voor 4% gewijzigd door fdisk op 16-10-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Pyrone89 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:39:
[...]

En wij maar de hele tijd op het vliegveld rondjes rijden terwijl het dus blijkbaar nog bijna 2x zo snel kan.. _/-\o_
Is niet erg toch? Heb zeer vermakelijke races met jullie gehad op het vliegveld en dat is samen met route 68 (mits zonder verkeer) mijn favoriet. High octane no braking slipstreamen close racing.

Nadeel is dat ik soms te graag wil winnen dat ik nog wel eens gaatjes zie die er niet zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Eerste keer dat ik last heb van "bugs"

Kennelijk was mijn geupgrade BMW7 niet verzekerd dus nadat een maat van mij hem in het water had gereden mocht ik op zoek naar een nieuwe.

Tracker erin, full coverage erop, 150k aan upgrades.

Gaan missie in, auto staat er,Missie is klaar.... geen auto ,bel mechanic, geen oracle in de lijst, verzekering bellen, geen oracle .... }:| Kutzooi, dan maar geen oracle voorlopig, wacht wel weer tot de volgende patch. beetje jammer weer dit :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 14:33

Crp

Ik verdien veel geld en RP door steeds die ene missie van Martin te doen , die missie dat je die advocaat moet neerschieten en het pakketje bij hem moet brengen. Dood simpele missie, advocaat blijft 9/10 keer rustig staan. $9000 en RP1300 als je op 'hard' speelt. Waarbij Hard net zo makkelijk als Normal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Crp schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:03:
Ik verdien veel geld en RP door steeds die ene missie van Martin te doen , die missie dat je die advocaat moet neerschieten en het pakketje bij hem moet brengen. Dood simpele missie, advocaat blijft 9/10 keer rustig staan. $9000 en RP1300 als je op 'hard' speelt. Waarbij Hard net zo makkelijk als Normal is.
Dit. O-)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:50
De race rond de gevangenis brengt anders meer RP op. Zet hem op een ronde of 2 a 3 en je krijgt elke keer dat je de ronde afmaakt tot wel 2 balkjes XP erbij. Lijkt bugged momenteel, maar levert je enorm veel RP op en bovendien is de race met 2 man ook zo gedaan. Heb je meteen ook je unlocks van auto's erbij.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 03:08:
[...]

Op Boneyard ging het inderdaad 2 x mis terwijl ik op het dak stond. Viel me ook al op dat die blauwe container weg is (ook voor de schuur), maar ook in andere levels gebeurde het. Zou lekker zijn als je er uit wordt gegooid voor iets wat niet illegaal lijkt zonder waarschuwing waarom.

Ben er maar mee gestopt voor ik met zo'n puntmuts loop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Inderdaad een van de vele missies / jobs waarin je genoeg kan verdienen. Er zijn zoveel manieren (buiten die domme glitches om) om aan geld of RP te komen. Enige nadeel (hoewel sommige missies gewoon leuk zijn) is dat je moet farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:43
Dat doe ik dus ook steeds. Gewoon omdat alle andere missies weinig geld opleveren of die je ook al 100x gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Martinspire schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:19:
De race rond de gevangenis brengt anders meer RP op. Zet hem op een ronde of 2 a 3 en je krijgt elke keer dat je de ronde afmaakt tot wel 2 balkjes XP erbij. Lijkt bugged momenteel, maar levert je enorm veel RP op en bovendien is de race met 2 man ook zo gedaan. Heb je meteen ook je unlocks van auto's erbij.
Werkt dat ook als je in je eentje rondjes rijd :P

Wat ik rete irritant vind is dat ik ook steeds 2man missies krijg, beter maken ze wat filters voor job requests, filters met lvl en hoeveelheid personen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Bokkie schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:35:
[...]

Werkt dat ook als je in je eentje rondjes rijd :P

Wat ik rete irritant vind is dat ik ook steeds 2man missies krijg, beter maken ze wat filters voor job requests, filters met lvl en hoeveelheid personen
Helaas ;) Ik dacht gister ook ff slim te zijn om solo die rondjes te gaan doen,.. Not dus..... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze missie is goed voor cash maar voor RP geeft Martin een veel betere. Namelijk 'Cleaning the cat house' aka de rescue anna missie.

Deze missie ging ik gisteren nog eens even testen. De bedoeling is dat je naar een gebouw rijdt en daar een gang uitmoord, anna gaat redden en vervolgens terug naar de woning van Martin rijden met een groot aantal gangster die achter je aan rijden.

Maar dit kan veeeel sneller en makkelijker, je hoeft niemand te killen behalve een piloot:
- Start de missie.
- Spawn merryweather heli en kill de piloot zodra hij stil staat (gebruik een headshot).
- Land op het dak van het gebouw waar Anna is precies naast die 'trap' naar naar het dak gaat.
Afbeeldingslocatie: http://hmdlive.com/images/anna.jpg
- Je hoort Anna iets roepen van Hey lets go en rent gewoon weg van de kidnappers die niks doen. Wacht tot ze in de heli zit (duurt max 10 seconden).
- Vlieg terug naar Martin

Je krijgt vervolgens $3.000 en 3.500 RP. De gehele missie heb je klaar binnen 5 minuten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 09-10 10:43
Unomomentodado schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 00:29:
Met het vinden van de eerder geposte oude truck van Synergy is mijn garage (10 slots) vol....

Ik dacht een losse garage erbij te kunnen kopen maar dat kan blijkbaar niet. Er is vast geen andere manier om meer auto's te kunnen opslaan?
Koop je toch gewoon een extra apartement? Toch?

Ik heb een garage van 10 slots, maar nog geen apartement. Dit gaat toch niet betekenen dat ik straks geen apartement meer kan kopen??

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Martinspire schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:19:
2 balkjes????? Op welk lvl zit jij dan??
Vanavond anders ook maar eens wat racen..

Iemand trouwens nog trucjes om je stats sneller te verhogen??? Heb nu alleen stealth vol.

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Jackal131 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:48:
[...]

Ik heb een garage van 10 slots, maar nog geen apartement. Dit gaat toch niet betekenen dat ik straks geen apartement meer kan kopen??
Nope dat kan niet, je kan er maar 1 tegelijk hebben. 10 slots is nu het maximum.
wauzer schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:49:
[...]

2 balkjes????? Op welk lvl zit jij dan??
Vanavond anders ook maar eens wat racen..

Iemand trouwens nog trucjes om je stats sneller te verhogen??? Heb nu alleen stealth vol.
Auto van een vriend/crewmember in elkaar slaan -> strenght.

[ Voor 31% gewijzigd door Meelobee op 16-10-2013 08:51 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Jackal131 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:48:
[...]

Nee het is het 1 of het ander. Je kan maar 1 property gelijktijdig bezitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 09-10 10:43
Gatver....da's balen...
Nou geen parties bij mij in het apartement dan, sorry guys. :P

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Jackal131 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:53:
Gatver....da's balen...
Nou geen parties bij mij in het apartement dan, sorry guys. :P
Waarom niet? Zijn zat appartementen inclusief 10 slots garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0cky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-04 20:09
Weet iemand hier wat eigenlijk het nut van de strenght stat is? Ik kan niet eens zien hoe hoog "strength" is in de multiplayer... Er staat bij mij alleen stamina, shooting, stealth, flying en driving... Ik had ergens iets gelezen dat strenght je HP verhoogt maar volgens mij gebeurt dit vanzelf als je level-up gaat (werd gister lvl 24 en kreeg een increase in max hp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMos
  • Laatst online: 10-10 09:40
Je kunt dan meer klappen verdragen. In het begin kon ik een kameraad van mij met een klap dood slaan; nadat we de strength omhoog hadden ging dat niet meer.

Ook heb ik het idee dat auto's harder moeten rijden om mij in een keer dood te krijgen maar zeker weten doe ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een tip voor Last Team Standing (LTS). Ren redelijk dichtbij naar het andere team maar blijf wel voorzichtig achter object schuilen. Zodra je erg dichtbij bent moet je niet schieten maar Merryweather backup heli aanvragen. Binnen no time ligt hun heli team omver. Ik heb dit gisteren een paar keer gedaan, was echt mega grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister ook nog 2 leuke ervaringen gehad.
1e race in LS, meteen na de start nog voor het 1e checkpoint, haal de nr2 in, en die botst me meteen aan de kant. lig ik laatste met dikke achterstand, nou zijn race heb ik daarna dus ook maar verpest op dezelfde manier. Hem vanaf de 2e plek naar de laatste gedirigeerd. mijn race was toch al screwed.

En 2e race, door een crewmember letterlijk op 3 meter van de finish (airport race) aangetikt terwijl ik eerste lag. (leek verdacht veel op een bewuste actie). Uiteindelijk niet meer dan verdient dat hij dus ook spint, en mij toch net niet kan inhalen. dus ipv van 1e werd hij 3e (karma??) en ik alsnog 2e, maar zielig was het wel.

vandaag vrij, dus dadelijk maar eens wat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Mmm, gisteren eindelijk eens wat online gespeeld.. Kon alleen niemand vinden uit de tnet crew, achteraf gezien niet zo vreemd.. Blijkbaar had ik een andere crew als active staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
Is er iemand die met een "Wired" WOW headset speelt? vroeg me af of dat werkt, zit wel lekker en de mic is ook goed (XBOX)

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:36:

En 2e race, door een crewmember letterlijk op 3 meter van de finish (airport race) aangetikt terwijl ik eerste lag. (leek verdacht veel op een bewuste actie). Uiteindelijk niet meer dan verdient dat hij dus ook spint, en mij toch net niet kan inhalen. dus ipv van 1e werd hij 3e (karma??) en ik alsnog 2e, maar zielig was het wel.

Dat was ik..sorry :> ..Het was niet bewust bedoeld om je eraf te tikken, ik kwam de bocht iets te hard in en kon niet snel genoeg remmen. Het was de hele laatste ronde al nek aan nek en er werd verder best netjes gereden toch?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:47:
[...]

Dat was ik..sorry :> ..Het was niet bewust bedoeld om je eraf te tikken, ik kwam de bocht iets te hard in en kon niet snel genoeg remmen. Het was de hele laatste ronde al nek aan nek en er werd verder best netjes gereden toch?
klopt ja was jij met je roze ferrari(?).
Nou het leek wel op een bewuste actie, maar als jij het zegt, dan ga ik daar maar van uit.
Werd verder wel netjes gereden idd, was alleen vrij frustrerend zo 3 meter voor de lijn en ik win toch al zo weinig door (mijn eigen) crashes en checkpoint misses :+

volgende keer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-10 00:24
Gisteren ook nog met een paar GoT'ers die missie gedaan waar je op het militaire airfield een paar van die straaljagers moet kapot maken en daarna de cargobob moet terugbrengen.

Zitten we met zijn 3en in het vliegtuigje, bleek hij bijna niet op te willen stijgen. Alsof hij overbeladen was en vervolgens vloog hij wel maar het leek bijna wel loop snelheid. En zodra je ook het gas los liet viel hij als een baksteen uit die lucht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wij doen die gewoon met de auto :P 1x instappen in vliegtuig en uitstappen, met auto naar de basis, stickies op de jets, cargobob jatten en tijdens het wegvliegen de stickies af laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:15:
Wij doen die gewoon met de auto :P 1x instappen in vliegtuig en uitstappen, met auto naar de basis, stickies op de jets, cargobob jatten en tijdens het wegvliegen de stickies af laten gaan.
Maar het alarm gaat toch meteen af als je een sticky gooit? Of gooi jij ze vanuit de auto op de lazers? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:26:
[...]

Maar het alarm gaat toch meteen af als je een sticky gooit? Of gooi jij ze vanuit de auto op de lazers? :)
wij rijden naar de basis, naast de poort staat een muur, daar zetten wij de auto tegenaan zodat we via de auto over de muur kunnen klimmen

dan pakt er 1 een truck van de parkeerplaats om naar de achterste lazer te rijden en daar 1 sticky op te plakken, gewoon te voet of vanuit auto, kan beide.

Terwijl de sticky's geplaatst worden gaan de overige crewleden zich bezighouden met de ventjes die spawnen en die met vrachtwagens aankomen (2 vrachtwagens)

vervolgens wordt van afastande de hangar leeggesniped waar de cargobob staat
Iedereen stapt in de cragobob en zodra we clear zijn van de basis worden de lazers opgeblazen.

Geen enkel alarm dat af gaat.behalve de 12 tot 14 gastjes die we moeten killen

@hieronder
onze manier is ook 10 mins werk ofzo

Wij hebben ook de lazers gepakt om alles stuk te schieten, maar dat triggerde inderdaad meer alarm dan de manier die we nu gebruiken :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 16-10-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:15:
Wij deden het imho nog makkelijker. Twee pakten het vliegtuig en landen in de basis, daar pakte we een straaljager (aan de zijde van de landingsbaan staan straaljagers die je kunt pakken - die hoeven niet kapot). De andere twee kwamen later met de auto. Terwijl we in de straaljagers de hele basis leegschoten (plus de lazers die kapot moeten) focussen de twee gasten die met de auto komen (via de schans vliegen ze met auto en al de basis in) zich op de cargobob :D.

Zo konden we 'm soms in 5-10 min. clearen. Was zeer leuk toen je missies nog kon repeaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:36:
..

Haha en ik kon van 3 naar 1 :o
Die 1e race in LS bedoel je toevallig een rode auto? Diegene (geen crew) was vooral bezig met beuken ipv. snel de finish te halen :X

Bij races met een hoop crew + vreemden is het wel erg handig als je door de crewkleur kan zien wie friendly is en wie niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 16-10-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:01

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Dat boosten met 2 man op Criminal Records is wel effectief zeg, zojuist een stuk of 10 races gedaan en de XP vliegt binnen!

Overigens ik weet niet meer welk lid van GOTP het was ongeveer een uurtje geleden; maar als je echt overtuigd bent dat ik je er met opzet vanaf duwde... WTH man, volgens mij reed je tegen mij aan en niet andersom. En dan vooral niet meer reageren, tja. Iets met slechte verliezer blijkbaar.

Anyway over een half uurtje ofzo zoek ik iemand om Criminal Records te boosten, om en om winnen. Liefst iemand met headset. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Voxalizer schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:11:
Dat boosten met 2 man op Criminal Records is wel effectief zeg, zojuist een stuk of 10 races gedaan en de XP vliegt binnen!

Overigens ik weet niet meer welk lid van GOTP het was ongeveer een uurtje geleden; maar als je echt overtuigd bent dat ik je er met opzet vanaf duwde... WTH man, volgens mij reed je tegen mij aan en niet andersom. En dan vooral niet meer reageren, tja. Iets met slechte verliezer blijkbaar.

Anyway over een half uurtje ofzo zoek ik iemand om Criminal Records te boosten, om en om winnen. Liefst iemand met headset. :)
Half uurtje ga ik niet redden, maar voor vanavond bij na het eten zoek ik ook iemand of meerdere die dit willen doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ik ben nu aan het racen met Nielzje ( we hebben allebij een headset )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brugman
  • Laatst online: 22:07
Voxalizer schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:11:

Je hebt met mij een aantal rondjes gereden :)
Ik heb geen idee hoe het gebeurde, maar het maakt mij ook totaal niet uit of ik van de baan af knal, vaak doe ik dat zelf ook al ;)
Grappig dat je dacht dat ik ermee zat! Ik dacht dat je geen microfoon had, daarom zei ik niets, anders had ik wel meteen gezegd dat ik er niet mee zat! Overigens wel sportief dat je even op mij had gewacht, maar dat had niet gehoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog altijd problemen met verbinden online.. Krijg regelmatig een time out, duurt heeeel erg lang vooraleer ik online kom als het dan wel eens werkt.. Is dit bij jullie ook zo? Want heb het gevoel dat jullie allemaal vlot kunnen spelen terwijl ik er mee blijf sukkelen.
Alsook wordt de verbinding regelmatig verbroken bij het starten van een missie/race/.. Enige tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:01

Voxalizer

Quicksilver Bullets

brugman schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:28:
[...]

Je hebt met mij een aantal rondjes gereden :)
Ik heb geen idee hoe het gebeurde, maar het maakt mij ook totaal niet uit of ik van de baan af knal, vaak doe ik dat zelf ook al ;)
Grappig dat je dacht dat ik ermee zat! Ik dacht dat je geen microfoon had, daarom zei ik niets, anders had ik wel meteen gezegd dat ik er niet mee zat! Overigens wel sportief dat je even op mij had gewacht, maar dat had niet gehoeven.
Ik bedoelde jou niet, het was iemand waarmee ik reed voor ik met jou ging. Die ragequitte direct ook, tja. :) Met jou was tof!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brugman
  • Laatst online: 22:07
Voxalizer schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:30:
[...]

Ik bedoelde jou niet, het was iemand waarmee ik reed voor ik met jou ging. Die ragequitte direct ook, tja. :) Met jou was tof!
Gelukkig maar! Ik wil geen bad sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:30:
Heb nog altijd problemen met verbinden online.. Krijg regelmatig een time out, duurt heeeel erg lang vooraleer ik online kom als het dan wel eens werkt.. Is dit bij jullie ook zo? Want heb het gevoel dat jullie allemaal vlot kunnen spelen terwijl ik er mee blijf sukkelen.
Alsook wordt de verbinding regelmatig verbroken bij het starten van een missie/race/.. Enige tips?
dns settings aanpassen :)

Primary: 8.8.8.8
Secondary: 8.8.4.4

[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 16-10-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:12
Probeer een character te verwijderen, NIET je main.
Misschien is die corrupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Wil iemand kunnen uitleggen waarom de Google DNS wel een bv die van KPN niet? Want daar ben ik nieuwsgierig naar.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:17
Same here.
Veel timeouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:36:
[...]

dns settings aanpassen :)

Primary: 8.8.8.8
Secondary: 8.8.4.4
Oke en wat moet ik invullen als ip adres dan? Is draadloos inet trouwens op ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0cky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-04 20:09
Ik had gister ook zo'n booster bij me in de race bij criminal record, of ik hem even wilde laten winnen waarna hij hetzelfde voor mij zou doen. Heb hem helemaal kapot geramt, ik heb een HEKEL aan boosters. GTA: Online is verdomme pas 2 weken uit en mensen menen al hoog level te moeten zijn. Waarom in gods naam? Zodat ze lekker andere mensen kunnen ownen met hun miniguns / tanks? Of willen ze graag toegang tot de hoog level missies? Ik begrijp er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Deem schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:48:
Wil iemand kunnen uitleggen waarom de Google DNS wel een bv die van KPN niet? Want daar ben ik nieuwsgierig naar.
Voornamelijk performance (minder timeouts) En omdat er heel veel servers zijn en constant veranderen is de kans groter dat de kpn servers steeds moeten doorvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar de stealth eigenschap voor is? Is dit bijvoorbeeld met deathmatches dat jouw cirkeltje (sneller) verborgen wordt voor andere spelers? Of is dit pas bij de latere heists van toepassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:00:
Weet iemand waar de stealth eigenschap voor is? Is dit bijvoorbeeld met deathmatches dat jouw cirkeltje (sneller) verborgen wordt voor andere spelers? Of is dit pas bij de latere heists van toepassing?
Ik denk het circeltje sneller verbergen of later laten zien, dat zie je ook bij de circeltjes van npcs, als ze een tijd stil zijn dan verdwijnen die en als ze dan iets roepen verschijnt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:03
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:58:
[...]

Oke en wat moet ik invullen als ip adres dan? Is draadloos inet trouwens op ps3
Kijk in de systeem settings wat huidige automatisch instellingen zijn, neem deze exact zo over en verander alleen de DNS gegevens.

Maar meestal kun je de DNS gegevens alleen wel aanpassen en de rest auto laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NorthernLight
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 12:05
fdisk, had je je headsetje niet op gisteravond? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

NorthernLight schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:05:
fdisk, had je je headsetje niet op gisteravond? :P
Jawel, maar stond even op mute, er werd nogal wat om mij heen gesproken en gevraagd, over kind naar school brengen en zo.

Kwam trouwens als spectator binnen en opeens moest ik meedoen in wave 2, had ik eerst niet echt door... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NorthernLight
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 12:05
fdisk schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:07:
[...]

Jawel, maar stond even op mute, er werd nogal wat om mij heen gesproken en gevraagd, over kind naar school brengen en zo.

Kwam trouwens als spectator binnen en opeens moest ik meedoen in wave 2, had ik eerst niet echt door... :-)
:D
Dat klinkt bekend, mijn vrouw komt me ook nog wel eens over dat soort zaken "lastigvallen" tijdens het gamen.. :)

Wel relaxt dat men bij survival er "bij in kan stappen"... Dat had ik niet gedacht... En jij dus ook niet... :)

Heb je trouwens al net zo'n goede spot gevonden op die map, als dat de schuur is op de barnyard map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

NorthernLight schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:09:
[...]

Dat klinkt bekend, mijn vrouw komt me ook nog wel eens over dat soort zaken "lastigvallen" tijdens het gamen.. :)

Wel relaxt dat men bij survival er "bij in kan stappen"... Dat had ik niet gedacht... En jij dus ook niet... :)

Heb je trouwens al net zo'n goede spot gevonden op die map, als dat de schuur is op de barnyard map?
Nee, die map was ik erg onbekend mee, had eerst ook niet door wie erbij waren, maar uitendelijk nog redelijk gedaan, later proberen de goede plekken te vinden. Sommige plekken zijn wat aangepast op de boneyard map, maar die is goed met twee te doen (alle 10 waves)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-10 00:24
NorthernLight schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:09:
[...]

Same here..... :+ vrouwen...... denken dat GTA V gewoon een hobby voor bij is :+ Maar het is bloed serieuze business!

[ Voor 3% gewijzigd door Senaxx op 16-10-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senaxx schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:14:
[...]

Same here..... :+ vrouwen...... denken dat GTA V gewoon een hobby voor bij is :+ Maar het is bloed serieuze business!
En als je via je headset zit te lullen, gaan ze je er ook nog eens mee plagen 8)7 .
EDIT: laatst zei ik tegen me vriendin, zeg maar hoi in de mic, zei praten, hoi zeggen etc. had ik hem gemute _O_. Verteld dat vriendinnen lastig zijn en dat dan niemand reageerd of ze negeren. Sindsdien gaat ze niet plots hard praten enzo om me lastig te vallen onder het gamen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fdisk schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:02:
[...]

Ik denk het circeltje sneller verbergen of later laten zien, dat zie je ook bij de circeltjes van npcs, als ze een tijd stil zijn dan verdwijnen die en als ze dan iets roepen verschijnt het weer.
Ah oke. Kan dus wel handig zijn tijdens DM of LTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak