Im notorious
Ik heb geen last van last second pop-ups meer sinds ik Play disc op een usb stick heb gezet.NoFearz schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:54:
Racen vind ik niet echt te doen op sommige banen. Teveel troep die last-second verschijnen.
Ik kan er zelf ook nog om lachen als ik net voor de eindstreep een tikkie krijg. Het is tenslotte niet Grand Motorsport Auto Online.
Wel een spel dat je zeker met een crew moet spelen, anders wordt het maar saai. Dus laat die update met heist maar komen en Ik heb wel zin in een bendeoorlog
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Im notorious
Net een misie gedaan waar we door een muur van beveiliging moesten en toen een helicopter moesten jatten.
Andere gast was als eerste bij de chopper en we gingen weg en de eerste 10 seconden gingen super en toen ramde hij hem 2x tegen een gebouw. Na de missie vote hij uiteraard dislike.
Direct erna de Lester missie met 2 anderen waarin je een jet op het strand moet jatten.
Ik heb deze missie al vaker gedaan en hij is vrij eenvoudig je moet alleen uitkijken waar je het vliegtuig neerzet.
Zodra je de jet gejat hebt moet je naar een vliegveld en als je onderweg bent krijg je een berichtje dat ze je opwachten.
Ze staan allemaal bij de hangar dus je kunt ze vrij eenvoudig ontwijken door het vliegtuig aan de andere kant te landen (gewoon de landing beginnen aan de oost kant zodat je eindigt aan de west kant). Ze zullen dan een voor een met autos naar je toe komen waardoor je ze vrij eenvoudig kunt uitschakelen.
We hebben de missie uiteindelijk 3x gedaan en alle 3 de keren vliegen hun de jet en beginnen ze de landing aan de west kant waardoor ze precies uitkomen bij de gasten die aan de oost kant staan en 3x word de jet aan flarden geschoten.
Mja alhoewel dit waarschijnlijk minder met vlieg vaardigheden te maken heeft en meer met het feit dat sommige mensen zich 3x aan de zelfde steen stoten.
[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 13-10-2013 20:38 ]
Net een missie gedaan waarbij je dat grote legervliegtuig moest jatten, en vloegen richting sandy shores.Deadsy schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:37:
Iets wat GTA Online gemeenschappelijk heeft met veel andere games is dat de mensen die niet kunnen vliegen vaak het hardst rennen om een vliegtuig/chopper te krijgen in een missie.
Het leuke: iedereen wilde het vliegtuig in, maar niet als piloot
Ik weet niet of ik bij jou zat, maar ik ging als piloot, en toen kwam ik tussen lantaarnpalen vast te zitten in sandy shores.dutchgio schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:48:
[...]
Net een missie gedaan waarbij je dat grote legervliegtuig moest jatten, en vloegen richting sandy shores.
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
Zeker, vooral de survival. Alleen parachutespringen, sigh
Haha ja dat was met onsdutchgio schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:48:
[...]
Net een missie gedaan waarbij je dat grote legervliegtuig moest jatten, en vloegen richting sandy shores.
Ik was toen uiteindelijk diegene die vloog!
Verwijderd
Bij deze missie land ik ook gewoon aan de westzijde. Ik trap vol op de rem en sta halverwege de baan stil. Vervolgens een stukje in reverse terug. Vervolgens alles killen en dat dinv parkeren.Deadsy schreef @ 20:37:
Iets wat GTA Online gemeenschappelijk heeft met veel andere games is dat de mensen die niet kunnen vliegen vaak het hardst rennen om een vliegtuig/chopper te krijgen in een missie.
Net een misie gedaan waar we door een muur van beveiliging moesten en toen een helicopter moesten jatten.
Andere gast was als eerste bij de chopper en we gingen weg en de eerste 10 seconden gingen super en toen ramde hij hem 2x tegen een gebouw. Na de missie vote hij uiteraard dislike.
Direct erna de Lester missie met 2 anderen waarin je een jet op het strand moet jatten.
Ik heb deze missie al vaker gedaan en hij is vrij eenvoudig je moet alleen uitkijken waar je het vliegtuig neerzet.
Zodra je de jet gejat hebt moet je naar een vliegveld en als je onderweg bent krijg je een berichtje dat ze je opwachten.
Ze staan allemaal bij de hangar dus je kunt ze vrij eenvoudig ontwijken door het vliegtuig aan de andere kant te landen (gewoon de landing beginnen aan de oost kant zodat je eindigt aan de west kant). Ze zullen dan een voor een met autos naar je toe komen waardoor je ze vrij eenvoudig kunt uitschakelen.
We hebben de missie uiteindelijk 3x gedaan en alle 3 de keren vliegen hun de jet en beginnen ze de landing aan de west kant waardoor ze precies uitkomen bij de gasten die aan de oost kant staan en 3x word de jet aan flarden geschoten.
Mja alhoewel dit waarschijnlijk minder met vlieg vaardigheden te maken heeft en meer met het feit dat sommige mensen zich 3x aan de zelfde steen stoten.
Ik zag zelfs 1x iemand dat ding erin rijden zonder daar ook maar iet te doden.
Ik haat trouwens heli stelers. Haal je team mates op en stap je even uit om iets te pakken of doden. Vliegen ze weg.
Ow en ik hou van vliegen. Moet alleen nog wat oefenen met de fighter jet. De rest gaat uitstekend
Vanmiddag gedaan met o.a. Fonsmeister en we kwamen makkelijk bij wave 10. Tot wave 5 wist de vijand me zelfs niet 1 keer te raken.
Survival was tof ja. Moest wel ff lachen bij die parachute sprongen, vooral die bij de docks. Bij de laatste checkpoint tegen een paal aan vliegenGeteisem schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:54:
[...]
Zeker, vooral de survival. Alleen parachutespringen, sigh
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
En wat is een handige manier om geld te verdienen winkels overvallen voor 1000-1200 dollar schiet niet echt op
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
De laatste survival van vanavond wordt nu aangeslingerd.
[ Voor 30% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 13-10-2013 22:16 ]
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Ja, er zijn ook coop missies tegen npc's (missies die je van de contactpersonen via de telefoon krijgt), maar deze verschijnen niet in dat scherm waar je keuze hebt uit 6.
vraag 2:
-auto's verkopen bij LS customs.
-races winnen!
-goede coop missies
[ Voor 7% gewijzigd door Rizn op 13-10-2013 22:01 ]
PSN: riznind
Mensen inviten als je in het missie screen bent.Chaoss schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:04:
Ah hoe doe je die missies via de telefoon dan samen met anderen? In ja n00b vraag ben level 6 ofzo.
Andere manier is via telefoon quick jobs en dan "join random mission"
Je bent nu level 6: Als het goed is heb je de tutorial missies doorlopen en kun je "jobs" doen
PSN: riznind
Ik hou ook van vliegen. Als ik in het noorden eindig na een missie pak ik altijd een vliegtuig terug en vlieg een tijdje rond.Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:09:
[...]
Bij deze missie land ik ook gewoon aan de westzijde. Ik trap vol op de rem en sta halverwege de baan stil. Vervolgens een stukje in reverse terug. Vervolgens alles killen en dat dinv parkeren.
Ik zag zelfs 1x iemand dat ding erin rijden zonder daar ook maar iet te doden.
Ik haat trouwens heli stelers. Haal je team mates op en stap je even uit om iets te pakken of doden. Vliegen ze weg.
Ow en ik hou van vliegen. Moet alleen nog wat oefenen met de fighter jet. De rest gaat uitstekend
Met helicopters ben ik minder goed. In een rechte lijn is geen probleem maar precisie daar heb ik het moeilijk mee maar word wel beter.
Vliegtuigen vind ik super, de laser jet heb ik al een paar keer mee gevlogen maar het is me nog niet gelukt deze zonder schade uit de leger basis te krijgen en met de schade die hij heeft na de start kan ik er maar een paar minuten mee vliegen.
Het lukt mij meestal wel om deze heel eruit te halen, daarna is het wel leuk om politie helikopters uit de lucht te schieten ermee, en ik heb er ook een keer een bounty mee geclaimd. Melding kwam, die persoon was ergens halverwege de map vanwaar ik was en 15 seconden later zag die een raket op hem afkomen...Deadsy schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:42:
[...]
Ik hou ook van vliegen. Als ik in het noorden eindig na een missie pak ik altijd een vliegtuig terug en vlieg een tijdje rond.
Met helicopters ben ik minder goed. In een rechte lijn is geen probleem maar precisie daar heb ik het moeilijk mee maar word wel beter.
Vliegtuigen vind ik super, de laser jet heb ik al een paar keer mee gevlogen maar het is me nog niet gelukt deze zonder schade uit de leger basis te krijgen en met de schade die hij heeft na de start kan ik er maar een paar minuten mee vliegen.
Voeg me maar toe: BobsqaudThenotorious schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:36:
Ik heb het idee dat de crew veel actiever is op de PS3 dan op de Xbox360, jammer...
Vanaf morgen heb ik genoeg tijd voor online
Dit valt wel mee hoor. Ik heb vanmiddag de hele tijd met 4-6 man missies gedaan en in free roam ben ik er ook genoeg tegen gekomen.Thenotorious schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:36:
Ik heb het idee dat de crew veel actiever is op de PS3 dan op de Xbox360, jammer...
Morgen maar ff proberen. Ben vrij gelijk gaan rondkloten in online dus ik heb hier en daar misschien wat uitleg gemist, als je een wanted level probeerd kwijt te raken heb je niet echt tijd om die teksten te lezenRizn schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:14:
Als je de missie via de telefoon accepteert, dan kom je in een lobby scherm waar jij host bent. Dan zet je auto invite aan en dan zie je dat mensen worden "invite" (En als zij jouw invite accepteren, dan zie "joining" / "joined")
Andere manier is via telefoon quick jobs en dan "join random mission"
Je bent nu level 6: Als het goed is heb je de tutorial missies doorlopen en kun je "jobs" doen
Ga morgen iig eens wat auto's verkopen bij LS customs, andere jobs start ik door een contact in mijn telefoon te bellen?
Je kan per 3 kwartier maar 1 auto verkopen bij LS costums.Chaoss schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 23:13:
[...]
Morgen maar ff proberen. Ben vrij gelijk gaan rondkloten in online dus ik heb hier en daar misschien wat uitleg gemist, als je een wanted level probeerd kwijt te raken heb je niet echt tijd om die teksten te lezenanders nog eens een nieuw karakter beginnen en netjes de tutorials doorlopen en alles lezen
Ga morgen iig eens wat auto's verkopen bij LS customs, andere jobs start ik door een contact in mijn telefoon te bellen?
En ze negeren mijn ticket ook compleet.

Driewerf hoera voor de 500k die we krijgen, maar ik ben bang dat ik het binnen 2 uur allemaal kwijt ben. En dan niet aan dingen die ik gekocht heb maar aan dat bizarre lek in mijn bankrekening.
[ Voor 50% gewijzigd door Zorian op 13-10-2013 23:32 ]
Xbox: Gulpener88
Ik heb net de hele avond gespendeerd met drie maten in 1 team. De Boneyard was simpel. Twee van ons zaten in een blauwe container, de anderen zaten elders, maar hierdoor hadden we steeds het gros te pakken. Dit in tegenstelling tot de missie bij de mill, die was toch veel moeilijker in te schatten.Pyrone89 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:20:
De survival 'Boneyard' is een makkie als je de Assault Shotgun gebruikt en met minimaal 2 mensen in de schuur blijft.
Vanmiddag gedaan met o.a. Fonsmeister en we kwamen makkelijk bij wave 10. Tot wave 5 wist de vijand me zelfs niet 1 keer te raken.
In de tussentijd allemaal uitnodigingen van gasten die ik niet ken, speel toch echt liever met mensen die ik ken. Dat is toch veel leuker? Zo'n GoT team lijkt me daarom ook echt niets.
Edit: de onderzeeboot blijkt er wel gewoon te zijn, maar de scuba gear helaas niet. Er is dus geen gemakkelijke manier om je lung capacity the vergroten zoals in de SP.
[ Voor 36% gewijzigd door Pyrone89 op 14-10-2013 00:22 ]
Verwijderd
Wij deden het op de volgende manierDeadsy schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:27:
[...]
Valt mee, de tweede plek waar je moet zijn is ruk maar zodra je weet hoe je dat voertuig het beste doet valt het mee.
Ik laat me na het 2e voertuig doodgaan zodat ik verderop spawn en dan jat ik gewoon een willekeurig voertuig voor plek nr 3 en dan krijg je opeens absurd veel tijd voor plek nr 4.
Maar de reward is vrij laag voor de moeilijkheid.
Heb het zelf nog nooit geprobeerd maar ik denk dat als je het met 2 voertuigen doet het wel eens eenvoudiger zou kunnen zijn.
1 voertuig gebruiken en geen granaten maar sticky bombs gebruiken voor de 1e batch (wachten met detonaten)
Doorrijden naar amored truck, stickies van eerste batcht detonaten, van bovenaf gewone granaten voor de armored truck, gebruiken, zeg maar vanachter het reclamebord ongeveer
Doorrijden naar de motors, al rijdend kan de bijrijder granaten gooien zodat je niet hoeft te stoppen
doorrijden naarg evangenis, ook met gewone granaten die bus.
Auto zo heel mogelijk laten en verkopen voor 16k ofzo
Geen idee of je een tracker kan gebruiken op die bak en hem in de garage kan zetten eigenlijk, iemand dit geprobeerd?
Ga binnenkort met wat maten maar wat aan die survival dingen beginnen, beetje mijn shooting skill levellen,
Geld kan soms erg snel gaan

Had gisteren ineens nog maar 4k over nadat ik wat wapens en auto's had geupgrade..
Ik ga ook stoppen met mijn ammo steeds te maxen

Hoewel dat het enige is waar ik nog geld voor nodig heb ben ik toch wel van plan om een exotic car te gaan kopen. heb nu 2 4-deurs bakken, 2 2-deurs bakken en die politie suv
De rest van de garage slots gebruik ik voor het opslaan van 9k autos voor verkoop tussendoor.
[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 14-10-2013 07:39 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Vanavond nog meer even snel 50 worden. Ben nu 49.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2013 08:34 ]
Klopt het trouwens dat de helicopter spawns veranderen naarmate je level hoger wordt?
Ik heb sinds ik lvl 38 ben namelijk dat de Annihilator spawnt op de helipads waar ik aankom Wordt dit later zelfs de Buzzard attack helicopter? iemand met hoog level die mij dat kan vertellen
Verwijderd
Ik hoop dat de penalty voor doodgaan wat minder wordt, 2k per keer is wel erg veel, zeker als je nog maar 100k hebt, zo kom ik nooit aan m'n appartement..lol
[ Voor 4% gewijzigd door Meelobee op 14-10-2013 08:57 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Overval een winkel, niet schieten. Gewoon je wapen gericht houden op de gozer achter de balie.
Na het overvallen loop je de winkel uit en naar de overkant van de straat. Doe nu start, ga 1 tab naar links (Store) en open de Store. Zodra hij geladen is ga je terug en kan je de winkel weer overvallen. Eventuele politie ben je ook kwijt.
Alvast bedankt.
Krijg btw gewoon de foutmelding dat de rockstar game services niet beschikbaar zijn. Dan kan ik alleen de on disc content of iets kiezen en daarmee wel online komen met andere spelers.
Zit je draadloos of bekabeld?Pexdex schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:14:
Ik kan nogsteeds niet online komen op mijn PS3. zijn er meer mensen die nogsteeds hier problemen mee hebben? Sorry als de vraag verkeerd staat of als hij al eerder is beantwoord. Ik heb de DNS instellingen van Google al geprobeerd zonder resultaat.
Alvast bedankt.
Krijg btw gewoon de foutmelding dat de rockstar game services niet beschikbaar zijn. Dan kan ik alleen de on disc content of iets kiezen en daarmee wel online komen met andere spelers.
heb beide geprobeerd. en bij beide zonder resultaat. Ook kan ik nogsteeds niet gebruik maken van Snapmatic. Aan mijn social club account heb ik mijn psn account al toegevoegd.
Een vriend van mij heeft dit probleem dus ook. Wat ie ook doet, hij kan niet online.Pexdex schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:15:
[...]
heb beide geprobeerd. en bij beide zonder resultaat. Ook kan ik nogsteeds niet gebruik maken van Snapmatic. Aan mijn social club account heb ik mijn psn account al toegevoegd.
Wat ik ergens las kan je nog proberen; Verwijder al je GTA Online karakters en maak een nieuwe.
Oke zal ik proberen vanavond. Ik neem aan dat dit dus niet de oplossing was bij je maat?Zorean schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:18:
[...]
Een vriend van mij heeft dit probleem dus ook. Wat ie ook doet, hij kan niet online.
Wat ik ergens las kan je nog proberen; Verwijder al je GTA Online karakters en maak een nieuwe.
Hartstikke bedankt iniedergeval en als er mensen zijn die tips of oplossingen hebben dan hoor ik dat graag.
Ik wacht zijn antwoord of het geholpen heeft nog af. Maar ik zag dat zijn karakter een kale vrouw met koptelefoon was, een typisch uiterlijk voor een corrupt karakter. Ik kan er wel in komen dat een corrupt karakter voor gekke resultaten zorgt ja.Pexdex schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:20:
[...]
Oke zal ik proberen vanavond. Ik neem aan dat dit dus niet de oplossing was bij je maat?
Hartstikke bedankt iniedergeval en als er mensen zijn die tips of oplossingen hebben dan hoor ik dat graag.
If it aint broke, fix it till it is!
Zet gewoon je voertuigtoegang op no-one.Rashied schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:31:
Ik word helemaal gek van die gasten.... Ik denk koop even de Veyron Look a like... Proberen ze hem steeds te jatten...Denk dat deze nog maar even netjes in mijn garage blijft, en dat ik maar gewoon in normale auto verder rij.
Gelukkig doe ik dit wel altijd
Maar om je auto nou vol bullet holes te zien na dat je een andere gebruiker tegen komt..
Ik wacht wel tot dat er wat meer mensen zijn met onze Addler...
Gelukkig kan je je auto gratis fixen als je hem je eigen garage in en uit rijdt of door een missie te doen.Rashied schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:48:
[...]
Gelukkig doe ik dit wel altijd(Thanks Anyway)
Maar om je auto nou vol bullet holes te zien na dat je een andere gebruiker tegen komt..![]()
Ik wacht wel tot dat er wat meer mensen zijn met onze Addler...
Supersnelle methode: Uitstappen, start doen, tab naar links (Store), Store openen, Store sluiten en voila. 1 gloednieuwe auto.
[ Voor 15% gewijzigd door Zorian op 14-10-2013 09:49 ]
Hahaha gelukkig wel ja...Zorean schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:49:
[...]
Gelukkig kan je je auto gratis fixen als je hem je eigen garage in en uit rijdt.
Hoe staat het nu eigenlijk met de Heist missies? Heeft iemand al met zijn crew iets geplanned?
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Heists zijn nog niet aan gezet door Rockstar. Ik verwacht zelf dat dit met patch 1.04 of 1.05 zal komen.Rashied schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:50:
[...]
Hahaha gelukkig wel ja...
Hoe staat het nu eigenlijk met de Heist missies? Heeft iemand al met zijn crew iets geplanned?
Je weet dat je een duur appartement nodig hebt voor je aan een heist mag beginnen hè?

[ Voor 6% gewijzigd door Zorian op 14-10-2013 09:59 ]
Verwijderd
Wellicht een domme vraag, maar je sluit de multiplayer wel netjes af door naar Singleplayer te gaan voor je de console uit zet?Zorean schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:59:
Rockstar dwingt me inmiddels bijna om geld te gaan exploiten. Vannacht weer een bak geld verloren toen ik sliep.En nergens staat iets op de afschriften. Had gisteravond nog even snel 300k geregeld, en nu staat de teller alweer op 2,3k resterend.
No way dat een mechanic zóveel kost.
Uiteraard, ik switch via het characterwheel terug naar 1 van de singleplayer-characters en wacht netjes tot het gele cirkeltje weg is.PsychoMantis_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:01:
[...]
Wellicht een domme vraag, maar je sluit de multiplayer wel netjes af door naar Singleplayer te gaan voor je de console uit zet?
Als ik daarna controleer op de Social Club website zie ik exact hetzelfde bedrag als ingame daar ook staan. Dus de save is goed gearriveerd. Grappig genoeg toen ik vanochtend keek stond het bedrag er volgens de site nog op, maar eenmaal ingame was het ineens pleite.
voor de liefhebbers, de middelvinger cursor voor windows (en misschien mac):strider1007 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:00:
OMG...![]()
Ik speel nu toch al een poosje, ontdek nu pas dat als je ingame gaat internetten de cursor je de vinger geeft !!!
Dat soort humor dus..
https://mega.co.nz/#!9A9Q...6rDwvaWU8yY4LXJ0dAv0SYfyY
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Nog vreemder: Ik verlies NOOIT geld als ik dood ga.PsychoMantis_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:03:
Wel vreemd dat er dan een deel weg is, en niet alles
Ga zometeen maar wat exploiten en DIRECT kopen wat ik al heel lang wil kopen, want dit schiet niet op.
Sparen wordt me onmogelijk gemaakt.

Misschien trouwens een idee om via "Start" -> "Online" -> "Leave Online" terug naar de singleplayer te gaan? Lijkt me overigens niet dat dat verschil maakt omdat je aangeeft dat de save wel bij R* aankomt, maar goed, niet geschoten is altijd mis
Op die manier sluit ik ook wel eens af, maakt totaal geen verschil. Zelfs in een sessie verlies ik aan de lopende band geld, ook als ik in de tussentijd niet dood ga.PsychoMantis_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:07:
Dat "Je moet banken want je hebt 5k+ op zak" is sowieso b*llshit. Ik loop consequent met geld op zak en verlies nooit meer als de standaard $100, en dan de 2k aan ziekenhuiskosten. Dus wellicht dat je die 100 niet gemerkt hebt? Of gaat er gewoon helemaal niets af?
Misschien trouwens een idee om via "Start" -> "Online" -> "Leave Online" terug naar de singleplayer te gaan? Lijkt me overigens niet dat dat verschil maakt omdat je aangeeft dat de save wel bij R* aankomt, maar goed, niet geschoten is altijd mis
Voorbeeldje: Ik wil een race job doen. Voor de race begint heb ik bijvoorbeeld 20k op zak. Ik win de race en krijg daarvoor $2200. Eenmaal terug in freeroam heb ik in totaal nog maar 3.8k over. Waar is alles heen dan?
En nee, als ik dood ga gaat er nooit iets van mijn geld af. Of ik nou een hoog of laag saldo heb.
[ Voor 4% gewijzigd door Zorian op 14-10-2013 10:10 ]
Vind het veel interessanter te weten hoe snel 300k bij elkaar te fixen (zonder exploit). Gaat zo tergend langzaam.Zorean schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:59:
Rockstar dwingt me inmiddels bijna om geld te gaan exploiten. Vannacht weer een bak geld verloren toen ik sliep.En nergens staat iets op de afschriften. Had gisteravond nog even snel 300k geregeld, en nu staat de teller alweer op 2,3k resterend.
No way dat een mechanic zóveel kost.
Dat is inderdaad vreemdZorean schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:09:
[...]
Op die manier sluit ik ook wel eens af, maakt totaal geen verschil. Zelfs in een sessie verlies ik aan de lopende band geld, ook als ik in de tussentijd niet dood ga.
Voorbeeldje: Ik wil een race job doen. Voor de race begint heb ik bijvoorbeeld 20k op zak. Ik win de race en krijg daarvoor $2200. Eenmaal terug in freeroam heb ik in totaal nog maar 3.8k over. Waar is alles heen dan?
En nee, als ik dood ga gaat er nooit iets van mijn geld af. Of ik nou een hoog of laag saldo heb.
Ik heb je vriendschapsverzoek gisteravond geaccepteerd. Zal je vanavond even inviten en dan laat ik het je zien (geen exploits!)schumi2004 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:13:
[...]
Vind het veel interessanter te weten hoe snel 300k bij elkaar te fixen (zonder exploit). Gaat zo tergend langzaam.
Avondje missies gedaan en veel zooi verkocht.schumi2004 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:13:
[...]
Vind het veel interessanter te weten hoe snel 300k bij elkaar te fixen (zonder exploit). Gaat zo tergend langzaam.

Volgens deze chart heb ik daar mijn inkomsten uit. Die chart klopt dus van geen kant, want ik heb veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer geld verdiend dan daar staat. In totaal heb ik afgerond toch wel zeker al 5 miljoen door mijn handen laten stromen.
Heb inderdaad al 4 dagen terug een ticket aangemaakt, maar ze reageren niet.PsychoMantis_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:14:
[...]
Dat is inderdaad vreemdIk kan niks anders bedenken als even een ticket aanmaken bij R* met wat foto's erbij?
[...]
Ik heb je vriendschapsverzoek gisteravond geaccepteerd. Zal je vanavond even inviten en dan laat ik het je zien (geen exploits!)

[ Voor 54% gewijzigd door Zorian op 14-10-2013 10:16 ]
PS3? Mijn PSN is Zulake1.SpeedfreakR schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:18:
Ben nu aan het GTAen! maar er zijn geen bekende onlineiemand die met mij missies wil doen?
Kom zometeen weer online.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Wat ik wel irritant vind is het vrijspelen van bepaalde upgrades en dat dat per classe is dat je het unlocked

Beetje jammer dat je verplicht wordt dingen te doen die totaal niet leuk zijn (voor mij dan) om dingen te unlocken

Geld verdien je snel door gewoon nonstop korte goed betaalde jobs te doen. (en niet dood te gaan)
Verder eerste wat je doet ingame is auto verkopen voor minimaal 8 a 9k meestal binnen 5 mins heb je er wel een te pakken.
Dat is in ieder geval hoe ik het doe gewoon jobs farmen, constant je contactlist afgaan en jobs requeste, indien het een crappy job is, in de vuilnisbak gooien en de volgende bellen.
Daarom start ik de missies altijd zelf. Weet je zeker dat je met de juiste mensen in een team zit, en je kunt ook nog zelf kiezen welke je gaat spelenVerwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:19:
precies vanaf rank 40+ krijg je allemaal missies met payout van 10k tot 25k dus dat tikt lekker aan. Het enige wat irritant is dat bij join mission je vaak in een flut missie terecht komt dus moet je eerst weer leaven en opnieuw join mission doen. Het is echt irritant dat dit proces zo langzaam gaat. Hierdoor speel je per uur misschien slechts 30 minuten en de overige 30 minuten ben je bezig met het vinden van een geschikte nieuwe missie. Het wordt helemaal leuk als je wil quiten terwijl de host net op launch session drukt. mag je die saaie missie toch spelen tegen je zin in

Kraziey-K;

Nielzje (?)

En toen moest ik ff mn zoontje de fles geven, nadat ik terug kwam was ik alleen in het appartement van Psycho, dus lekker lang gedouched (luidkeels gezongen
Ben er vanavond ook weer bij. Heb btw gisteravond dat appartement van 235k gekocht, prima ding en de rest lekker sparen.Ik heb je vriendschapsverzoek gisteravond geaccepteerd. Zal je vanavond even inviten en dan laat ik het je zien (geen exploits!)
echter staat hier een andere auto dan dat ik heb staan
ik heb al 'mijn' auto de Annis Elegy RH8, maar volgens de iFruit app staat er een Schyster Fusilade in mn garage. (wat dus niet zo is...)
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Vergeten te melden, ik heb een XboxZorean schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:18:
[...]
PS3? Mijn PSN is Zulake1.
Kom zometeen weer online.PS3 staat even wat te updaten momenteel.

Ik ben er vanavond ook, aub jobs doen met meer dan 4 spelers (als daar beetje wat mee te verdienen is) gister kon ik er telkens niet bij omdat de jobsessie vol was..Kraziey schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:23:
[...]
Ben er vanavond ook weer bij. Heb btw gisteravond dat appartement van 235k gekocht, prima ding en de rest lekker sparen.
Welk appartement is dat van 235k?
Haha dat was wel even lachen iddMeelobee schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:22:
Was gister ff op bezoek bij Psycho;
[afbeelding]
Kraziey-K;
[afbeelding]
Nielzje (?)
[afbeelding]
En toen moest ik ff mn zoontje de fles geven, nadat ik terug kwam was ik alleen in het appartement van Psycho, dus lekker lang gedouched (luidkeels gezongen) en daarna zn whiskey opgezopen
Als je trouwens even aangegeven had dat je papadienst had dan hadden we even gewacht met missies starten
Had je gastheet/vrouw niet eens strippers geregeld? beetje jammer hoorMeelobee schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:22:
[afbeelding]
Kraziey-K;
[afbeelding]
Nielzje (?)
[afbeelding]
En toen moest ik ff mn zoontje de fles geven, nadat ik terug kwam was ik alleen in het appartement van Psycho, dus lekker lang gedouched (luidkeels gezongen) en daarna zn whiskey opgezopen
Maar goed, ik moet vanavond tussen 8 en 9 waarschijnlijk nog wel even een uurtje telewerken, maar daarna (en waarschijnlijk ook daarvoor) ben ik er gewoon
Edit @Bokkie: Ik had daar nog wel even over nagedacht ja, maar ik had echt geen idee hoe ik dat moest regelen

[ Voor 22% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 14-10-2013 10:30 ]
Nice, vanaf 21.00 ben ik er ook weer even. Wellicht proberen om wat van die 10k en 25k missies te doen met zijn zessen?PsychoMantis_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:29:
Ah, dat is mij dan in ieder geval ontgaan
Maar goed, ik moet vanavond tussen 8 en 9 waarschijnlijk nog wel even een uurtje telewerken, maar daarna (en waarschijnlijk ook daarvoor) ben ik er gewoon
Edit @Bokkie: Ik had daar nog wel even over nagedacht ja, maar ik had echt geen idee hoe ik dat moest regelen
3 Alta St, Apt 57: 10-car garage, Price Tag: $223,000, deze heb ik. Op onderstaand linkje kan je de meeste appartementen bekijken:Welk appartement is dat van 235k?
http://www.gamepur.com/ne...r-and-exterior-views.html
Stripclub gaan en zorgen dat je "like" meter omhoog gaat volgens mij. Maat van mij stuurde mij laatst een foto waarbij hij thuis een lapdance kreegPsychoMantis_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:29:
Uiteraard bezit ik deze ookZorean schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:51:
[...]
Heists zijn nog niet aan gezet door Rockstar. Ik verwacht zelf dat dit met patch 1.04 of 1.05 zal komen.
Je weet dat je een duur appartement nodig hebt voor je aan een heist mag beginnen hè?

Ah ja tuurlijk.Bokkie schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:37:
[...]
Stripclub gaan en zorgen dat je "like" meter omhoog gaat volgens mij. Maat van mij stuurde mij laatst een foto waarbij hij thuis een lapdance kreeg
Ik zal vanavond voor er missies gedaan worden eerst even de geile beer uithangen, zodat de visite de volgende keer niet mijn dure whiskey hoeft op te zuipen, maar ander vertier heeft
Verwijderd
Beetje late reactie maar (in ieder geval op de xbox) dit werkt ook gewoon als je binnen in de winkel blijft staan, nadat je weer uit dat menu terugkomt sta je in een lege winkel en spawned de winkelbediende weer, ik bedreig hem trouwens niet dan want soms trekken die grappenmakers een wapen als jij weer het menu in wilt om de boel te resetten, geef die gast een klap, dan rent ie weg en kan je rustig de kassa leegtrekken.Zorean schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:13:
Tipje op eigen risico:
Overval een winkel, niet schieten. Gewoon je wapen gericht houden op de gozer achter de balie.
Na het overvallen loop je de winkel uit en naar de overkant van de straat. Doe nu start, ga 1 tab naar links (Store) en open de Store. Zodra hij geladen is ga je terug en kan je de winkel weer overvallen. Eventuele politie ben je ook kwijt.
ik heb trouwens hier nog niet gereageerd maar ik speel gta online op de xbox dus, heb al een 10car flatje (niet die achterlijk dure) en kwa auto's ben ik volgens mij ook een rare eend in de bijt, zie veel mensen in die snelle sportwagens rondscheuren maar ik heb nu in mn garage :
2x Sandking XL (eentje voor missies enzo en eentje om te cruisen)
2x Sandking Swb (tja zelfde verhaal als hierboven,ben een beetje sandking fetish)
2x Die ehh Mercedes G klasse lookalike
1x die Kever buggy (die wordt uiteindelijk vervangen door wat anders)
1x Superbike, Harley lookalike (daemon dacht ik) en die andere custom motor die niet in het wild kon vangen maar moest bestellen voor 15k)
ben pas level 17 en heb geloof ik veels te veel tijd besteed aan het vangen van die auto's en grinden voor mn flatje haha maar nu een beetje aan het missie runnen
heb trouwens mijn flatje puur op ligging gekozen, beetje boven in het midden in los santos, met een garage aan de zijkant waar je volgas in kan rijden als je achterna gezeten wordt om je auto, aan de voorkant kan je er dan weer uitkomen en heb je gelijk lage muurtjes vanwaar je het vuur kan openen achter een redelijke dekking.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2013 10:57 ]
Ik ben Niellzje, en het was gisteravond inderdaad echt leuk. 170k(?) verdiend, dus net een high end apartement gekocht.Meelobee schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:22:
[afbeelding]
Kraziey-K;
[afbeelding]
Nielzje (?)
[afbeelding]
Als ik kijk in de Missie lijst is de hoogste lvl 40 en als ik bel met Lester of Ron of Martin is het nogal random.
Ik heb ook nog geen auto's gekocht hoorVerwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:55:
[...]
ik heb trouwens hier nog niet gereageerd maar ik speel gta online op de xbox dus, heb al een 10car flatje (niet die achterlijk dure) en kwa auto's ben ik volgens mij ook een rare eend in de bijt, zie veel mensen in die snelle sportwagens rondscheuren maar ik heb nu in mn garage :
2x Sandking XL (eentje voor missies enzo en eentje om te cruisen)
2x Sandking Swb (tja zelfde verhaal als hierboven,ben een beetje sandking fetish)
2x Die ehh Mercedes G klasse lookalike
1x die Kever buggy (die wordt uiteindelijk vervangen door wat anders)
1x Superbike, Harley lookalike (daemon dacht ik) en die andere custom motor die niet in het wild kon vangen maar moest bestellen voor 15k)
ben pas level 17 en heb geloof ik veels te veel tijd besteed aan het vangen van die auto's en grinden voor mn flatje haha maar nu een beetje aan het missie runnenen ja ook ik koop teveel munitie als ze niet op "Full"staan in het missie menu haha
heb trouwens mijn flatje puur op ligging gekozen, beetje boven in het midden in los santos, met een garage aan de zijkant waar je volgas in kan rijden als je achterna gezeten wordt om je auto, aan de voorkant kan je er dan weer uitkomen en heb je gelijk lage muurtjes vanwaar je het vuur kan openen achter een redelijke dekking.
1x Buffalo (4p)
1x Oracle coupe (4p)
1x Mustang (2p)
1x Eleegy (2p)
1x Sherif SUV (4p + 2 op sidesteps? )
Allemaal met bulletproof tires en zoveel mogelijk getuned voor performance
de rest zijn ballers voor snelle 9k
Dat van die missies is soms wel beetje irritant ja, bel je voor een job, krijg je er eentje voor lvl 9 ofzo terwijl je 30+ bent, daar mogen ze best wat opties voor maken, qua range zeg maar als je belt
Daar ben ik ook wel benieuwd naarPsychoMantis_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:14:
Ik heb je vriendschapsverzoek gisteravond geaccepteerd. Zal je vanavond even inviten en dan laat ik het je zien (geen exploits!)
Ik kan ook nog wel wat extra GTA V spelers in mijn lijst gebruiken
Graag toevoegen op PSN: Senaxx
[ Voor 48% gewijzigd door Senaxx op 14-10-2013 11:19 ]
Ik begon gisterenochtend met +/- 200k op de bank, vervolgens voor 400k dat duurste appartement gekocht (-65k wat ik terug kreeg voor mijn 1e appartementje) en eind van de rit weer 106k op de bank.Niellz schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:59:
[...]
Ik ben Niellzje, en het was gisteravond inderdaad echt leuk. 170k(?) verdiend, dus net een high end apartement gekocht.
Dus per saldo heb ik gisteren, na aftrek van alle kosten verdiend: 400k - 265k = 135k + 106k = 241k.
Dus die 170 's avonds kan wel kloppen
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Had gisteren niet veel tijd meer dus maar even snel een verzoekje gestuurd. Hoop optijd online te kunnen zijn vanavond maar zou wel eens een latertje kunnen worden.PsychoMantis_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:14:
[...]
-knip-
Hij is niet te tunen, maar voor $500 een auto van 225k halen, koopje toch?
Verder kan je de Lost van (A-team auto) niet opslaan, dank aan het geduld van een mede-crewmember, helemaal terug gereden vanuit een missie naar m'n appartement
De mercenary jeep kan je ook uit een missie halen van Lester; By Land, Water and air (ofzo). Staan er stuk of 5 in de missie, eerste is al vrij snel te jatten
En ik heb de bug van de Tracker inmiddels door. Als je garage vol is en je jat een nieuwe auto en daarmee naar Customs en je wil er tracker opgooien, krijg je de melding welke auto je wil vervangen.
De bug daar is dus, de auto die op dat moment 'in de wereld staat' raak je dus kwijt, boven welke optie je ook kiest (muv Elegy - dat lijkt echt random). Ik heb dit nu met 4 auto's getest, redelijke zekerheid behaald
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Goed bezig Niellz, kan van pas komen tijdens de Crew-missiesNiellz schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:15:
Kan iemand me in de loop van de dag helpen met een sherrif SUV? (PS3)
Daar dacht ik dus ook al aan, haha.Kraziey schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:31:
[...]
Goed bezig Niellz, kan van pas komen tijdens de Crew-missies
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.