Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je een prive motorbike ook locken zodat niemand er mee kan wegrijden, of kan dat alleen met auto's? Soms wel irritant als ik de motor wil nemen en jat iemand hem voor mijn neus weg. Anders ga ik er gewoon een remote bomb op zetten. Laat ik ze 1 mile rijden en dan boem! Ga maar lekker lopen door de woestijn vuile dief :P

Trouwens irritant dat de merryweather heli soms wat traag spawned. het is afhankelijk of de omgeving hoge gebouwen heeft. Dus in de stad duurt het al gauw 30 a 45 seconden tot je eindelijk ermee kan weg vliegen terwijl in de natuur hij er in 10 seconden is. Wel grappig om te zien hoe vele mensen je raar aankijken en zitten te toeteren terwijl je op de heli wacht. Als ze eenmaal de heli zien willen de meeste meteen mee liften.

Volgens mij weten de meeste niet eens dat je een heli kan laten spawnen, of heb ik dat mis? :P

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:47
En niet te vergeten iedereen krijgt deze week als het goed is de eerste helft van de 250.000 dollars tegelijk met de 1.4 patch die deze week uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat geld mogen ze houden. Geef mij maar liever de RP terug die mijn verdwenen character had verzameld en zet deze op mijn nieuwe character :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:39

Kroontje

...

Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:33:
Kun je een prive motorbike ook locken zodat niemand er mee kan wegrijden, of kan dat alleen met auto's? Soms wel irritant als ik de motor wil nemen en jat iemand hem voor mijn neus weg. Anders ga ik er gewoon een remote bomb op zetten. Laat ik ze 1 mile rijden en dan boem! Ga maar lekker lopen door de woestijn vuile dief :P

Trouwens irritant dat de merryweather heli soms wat traag spawned. het is afhankelijk of de omgeving hoge gebouwen heeft. Dus in de stad duurt het al gauw 30 a 45 seconden tot je eindelijk ermee kan weg vliegen terwijl in de natuur hij er in 10 seconden is. Wel grappig om te zien hoe vele mensen je raar aankijken en zitten te toeteren terwijl je op de heli wacht. Als ze eenmaal de heli zien willen de meeste meteen mee liften.

Volgens mij weten de meeste niet eens dat je een heli kan laten spawnen, of heb ik dat mis? :P
Wanneer krijg je deze optie bij Merryweather? Ben level 26, kan wel het e.e.a. aanvragen bij die gasten, maar geen heli, wel airsupport volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroontje schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:40:
[...]

Wanneer krijg je deze optie bij Merryweather? Ben level 26, kan wel het e.e.a. aanvragen bij die gasten, maar geen heli, wel airsupport volgens mij.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is het level gebonden. Dus gewoon missies blijven doen en dan komt deze er vanzelf tussen staan. Wat je doet is dus 'heli pick up' kiezen voor $1000. Zodra hij voor je staat geef je de piloot een headshot en vlieg je er zelf mee weg. Echter kan je hem deze ronden niet meer opnieuw laten spawnen want dan krijg je een melding dat ze geen service aan je verlenen door misbruik van hun service. Vanaf volgende ronde kan je wel weer gebruik maken van Merryweather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb grote problemen op de ps3 bij gta Online. Ik heb pas 1 keer kunnen spelen en de rest van de tijd zijn de cloud servers niet bereikbaar of geeft hij een time-out, maakt niet uit of het s nachts s ochtends of s avonds is. Updates zijn geïnstalleerd. Verbinding is goed. Waardeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Dit weekend leuk gespeeld, paar keer die survival. Niet gehaald, maar was wel erg vermakelijk. Toch aardig wat cash mee binnengeharkt!

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Niellz schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:32:
[...]

Daar dacht ik dus ook al aan, haha.
En hij is binnen hoor!
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5276/PARaDfPBZkCA5CHypzAdEQ/0_0.jpg

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
ben je in je gezicht geschoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
Ah, ik kan wel helicopter backup vragen, maar kan ik hem daar ook mee halen, of vliegen die in de lucht? want als ik dan de piloot neerknal stort hij natuurlijk neer.

Voor de mensen die vanavond willen spelen mijn PSN: Hayena
Eigenlijk slecht om deze forum te volgen op mijn werk, wil graag GTA spelen als ik alles lees haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

hexta schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:57:
ben je in je gezicht geschoten?
Meerdere keren, denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:56:
Ik heb grote problemen op de ps3 bij gta Online. Ik heb pas 1 keer kunnen spelen en de rest van de tijd zijn de cloud servers niet bereikbaar of geeft hij een time-out, maakt niet uit of het s nachts s ochtends of s avonds is. Updates zijn geïnstalleerd. Verbinding is goed. Waardeloos!
Ik zou eens hier op het forum rondlezen, want mogelijke oplossingen zijn al talloze keren geboden

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonKui schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:57:
Ah, ik kan wel helicopter backup vragen, maar kan ik hem daar ook mee halen, of vliegen die in de lucht? want als ik dan de piloot neerknal stort hij natuurlijk neer.
klopt, dit werkt alleen met de pickup functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 22:28
Haha, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:56:
Wat bij mij hielp was wat idd hier vaker voorbij is gekomen.
Op je ps3 bij internetinstellingen DNS server instellen:

1: 8.8.8.8
2: 8.8.4.4

Daarnee deed hij het gelijk bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:51

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Dat ding is bulletproof ofzo? :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:29
Daar kunnen in ieder geval 6 man in meerijden :+

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:04:
[...]
klopt, dit werkt alleen met de pickup functie.
Heb het even opgezocht, je krijgt de "Merryweather Helicopter Pick-Up" op rank 30
PsychoMantis_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:09:
Daar kunnen in ieder geval 6 man in meerijden :+
Nou ja, of het aan de zijkant hangen van die auto zo veilig is, ik heb het niet zo lang vol gehouden, hij moest uitwijken voor een auto en kwam scherm langs een muur waarmee ik dus kennis mee heb mogen maken

[ Voor 43% gewijzigd door DonKui op 14-10-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:12

Zorian

What the fox?

Het verwijderen van alle GTA Online karakters en vervolgens een nieuwe maken is zojuist door mij en mijn vriend bevestigd als werkend zijnde indien je niet kan verbinden met GTA Online.

Also, eens zien hoe snel dít weg is. Ik ben al 50k kwijt in 3 minuten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/l9LuvYF.png

[ Voor 34% gewijzigd door Zorian op 14-10-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonKui schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:12:
[...]

Heb het even opgezocht, je krijgt de "Merryweather Helicopter Pick-Up" op rank 30
zodra je deze unlocked gaat er een nieuwe wereld voor je open. De meeste missies zijn ontworpen zonder aan heli's te denken waardoor je bepaalde taken hiermee heel makkelijk kan uitvoeren die met een voertuig op wielen best pittig kunnen zijn. Denk bijvoorbeeld aan missies waar je iets / iemand moet ophalen en vervoeren naar locatie B. Per auto wordt je achtervolgt en beschoten terwijl je per heli gewoon direct kan weg vliegen zonder dat je wordt lastig gevallen.

Zo moest je ergens ene Anna redden uit een gebouw. Je land hier gewoon op het dak, schiet 3 guards dood en laat haar instappen. Vervolgens vlieg je naar haar bestemming, missies voltooid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:39

Kroontje

...

Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:48:
[...]

Ik weet het niet zeker maar volgens mij is het level gebonden. Dus gewoon missies blijven doen en dan komt deze er vanzelf tussen staan. Wat je doet is dus 'heli pick up' kiezen voor $1000. Zodra hij voor je staat geef je de piloot een headshot en vlieg je er zelf mee weg. Echter kan je hem deze ronden niet meer opnieuw laten spawnen want dan krijg je een melding dat ze geen service aan je verlenen door misbruik van hun service. Vanaf volgende ronde kan je wel weer gebruik maken van Merryweather.
[...]

Thanks! Nog even doorbijten dus.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

[...]

[...]

Nou ja, of het aan de zijkant hangen van die auto zo veilig is, ik heb het niet zo lang vol gehouden, hij moest uitwijken voor een auto en kwam scherm langs een muur waarmee ik dus kennis mee heb mogen maken
Hoe zorg je ervoor dan dat je aan de zijkant gaat hangen, of kan dat alleen bij specifieke wagens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
MonkeySleeve schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:25:
[...]

Hoe zorg je ervoor dan dat je aan de zijkant gaat hangen, of kan dat alleen bij specifieke wagens?
Kan alleen bij specifieke wagens, deze heeft een soort van balken waar je bijvoorbeeld je reis koffer op kan monteren. Nadeel is dus wel als je er aan hangt dat je er net zo makkelijk weer af gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Gisteravond de sessie afgesloten in de freeroam, o.a. met Meelobee.
Toch ook best leuk als je goede wapens+unlocks hebt :D
Daar hebben de bountyhunters die op Meelobee aan het jagen waren ook even kennis mee mogen maken.

Het toeren daarna door de stad,met zijn tweeen, was ook rielekst, helaas was mijn headset leeg...

Later vonden 3 gasten het leuk om mij te gaan spawnkillen. Die kregen de Merryweather Mercenaries achter zich aan + airstrike. Kijken of ze het de volgende keer weer zo leuk vinden :D

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:44

Roshnak

PSN: Roshgill

fonsmeister schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:40:
Daar hebben de bountyhunters die op Meelobee aan het jagen waren ook even kennis mee mogen maken.

Het toeren daarna door de stad,met zijn tweeen, was ook rielekst, helaas was mijn headset leeg...

Later vonden 3 gasten het leuk om mij te gaan spawnkillen. Die kregen de Merryweather Mercenaries achter zich aan + airstrike. Kijken of ze het de volgende keer weer zo leuk vinden :D
Op welk platform speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

^ PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Als ik het zo bekijk en lees dan zijn er voor de PS3 aardig wat members actief bijna elke avond. Ik vraag me dan af he; hoe kunnen we zorgen dat we met 16 GOTP-leden, in een sessie terecht kunnen komen? Dat zou echt hilarisch wezen, gezamelijk heel LS op stelten zetten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

Kraziey schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:51:
Als ik het zo bekijk en lees dan zijn er voor de PS3 aardig wat members actief bijna elke avond. Ik vraag me dan af he; hoe kunnen we zorgen dat we met 16 GOTP-leden, in een sessie terecht kunnen komen? Dat zou echt hilarisch wezen, gezamelijk heel LS op stelten zetten haha.
Invite-only sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Koning dan, vanavond even testen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

Is goed, jammer genoeg kunnen we dan geen missies doen, en met racen zijn we ook te veel. Dus dat word alleen maar free roam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Geen missies doen? Niet met 16 man nee, maar dan kan je toch bijboorbeeld groepjes maken? Of kan dat helemaal niet in Invite-only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Was er niet ook een crew only sessie ofziets? Kan ff niet checken, zit op werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Als jullie maar een plekje over laten voor mij dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Was lachen. Ik had je uitgenodigd in mn app. Hoor ik opeens allemaal machinegeweergevecht buiten voor de deur. Allemaal stipjes voor de deur. Toen ook maar even gaan buiten spelen.
Binnenkort even een headset scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crew only wil niet altijd werken, invite-only heb je nog enigszins grip op wie er in de sessie komt.

Ik zeg: Bus pakken en een LS Tour doen :+
(wel leuk idee om paar screenshots te maken).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
PsychoMantis_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:55:
Als jullie maar een plekje over laten voor mij dan :+
haha, sowieso. Is de afgelopen dagen toch lekker gegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ging prima inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Wat is jullie mening betreft het gedrag tijdens het racen? Ik speelde gister dus tegen een vriend die nogal competitie gedreven is(Lees; kan slecht tegen zijn verlies) en we waren die race aan het doen in de stad in die 'rivier' onder de bruggen door.

Nou ik stond dus de hele tijd vooraan maar hij reed continue achter me. En tegen het einde van de finish bleef hij maar achter me rijden om me vervolgens in te halen via de slipstream. Vervolgens tikt hij bijna mijn achterkant om zodat ik ging spinnen. Dit wist ik echter heel netjes te voorkomen door snel te remmen en vervolgens wist ik hem aan te tikken waardoor hij 180 graden draaide en ik over de finish ging.

'Beh beh dat is echt gay man, waarom speel jij zo' blablabla kreeg ik naar mijn hoofd. Naar mijn idee is die slipstream misbruiken tot het laatste moment net zo 'gay' als iemand aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

DopdeDouwer schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:56:
[...]

Was lachen. Ik had je uitgenodigd in mn app. Hoor ik opeens allemaal machinegeweergevecht buiten voor de deur. Allemaal stipjes voor de deur. Toen ook maar even gaan buiten spelen.
Binnenkort even een headset scoren.
Oh wacht, dat was bij jou voor je deur ja! Meelobee kwam iets later dan, denk ik
Was lachen ja, zal je nog ff PSN friend request sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Met Xbox zit ik eigenlijk altijd maximaal met 2 andere GoT spelers, raar omdat er soms best veel online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MonkeySleeve schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:57:
Wat is jullie mening betreft het gedrag tijdens het racen? Ik speelde gister dus tegen een vriend die nogal competitie gedreven is(Lees; kan slecht tegen zijn verlies) en we waren die race aan het doen in de stad in die 'rivier' onder de bruggen door.
De races die ik rij met T.crew zijn altijd vrij sportief, athans, proberen we netjes te doen. Soms heb je zulke kleine momenten dat het wel eens fout gaat (lag, verkeerd insturen, vriendschappelijk duwtje), even lachen en weer doorgaan. Maar opzettelijk deze manier winnen wordt niet bepaald gewaardeerd.

Omdat we veel races doen, ben je het de volgende race alweer vergeten.

Maar heb andere races gedaan waar het een sport is zoveel mogelijk te rammen, dat is 1 potje racen en ik ben weg.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

Slipstreamen is gewoon normaal, en niet naaiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
MonkeySleeve schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:57:

Nou ik stond dus de hele tijd vooraan maar hij reed continue achter me. En tegen het einde van de finish bleef hij maar achter me rijden om me vervolgens in te halen via de slipstream. Vervolgens tikt hij bijna mijn achterkant om zodat ik ging spinnen. Dit wist ik echter heel netjes te voorkomen door snel te remmen en vervolgens wist ik hem aan te tikken waardoor hij 180 graden draaide en ik over de finish ging.

'Beh beh dat is echt gay man, waarom speel jij zo' blablabla kreeg ik naar mijn hoofd. Naar mijn idee is die slipstream misbruiken tot het laatste moment net zo 'gay' als iemand aantikken.
Ligt aan het gedrag van anderen. Als anderen netjes de beste lijn proberen te pakken en mij ontwijken als ze langs me gaan dan doe ik hetzelfde O-) , als iemand me aantikt dan moet hij niet huilen als ik hem sloop. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:11:
[...]

Ik heb ook nog geen auto's gekocht hoor

1x Buffalo (4p)
1x Oracle coupe (4p)
1x Mustang (2p)
1x Eleegy (2p)
1x Sherif SUV (4p + 2 op sidesteps? )

Allemaal met bulletproof tires en zoveel mogelijk getuned voor performance

de rest zijn ballers voor snelle 9k :P

Dat van die missies is soms wel beetje irritant ja, bel je voor een job, krijg je er eentje voor lvl 9 ofzo terwijl je 30+ bent, daar mogen ze best wat opties voor maken, qua range zeg maar als je belt
Ooow ok! tja ik vind het alleen maar zonde, ik ben een beetje lomp af en toe en zo'n sportwagen heb ik zo in de prak gereden, die Sand king's kan je behoorlijk wat mee uithalen voordat er ook maar een lampje van kapot is en het is handig als de politie achter je aanzit, je vliegt er gewoon een berg mee op en je bent ze kwijt, die helikopters gaan ook vanzelf weg en als er een politie auto frontaal op je afkomt rij je er gewoon overheen O+

Bullitproof banden heb ik helaas nog niet en dat is meteen het grote zwaktepunt op het moment voor mij bij de sandking, als je een speler tegenkomt die altijd in de stad rondrijd dan wil ie mn auto hebben omdat ze in de stad zelf niet voorkomen denk ik en meestal sneuvelen daarbij de banden, gelijk ook weer een voordeel want na een stukje rijden dumpen ze hem dan meestal haha

weten jullie trouwens hoe dat zit met de verschillende soorten banden? kan je met een offroad auto net zo goed op suv banden rijden in ruig terrein of zijn de offroad banden dan een pre? of maakt het niet uit wat voor banden je eronder gooit en is het enkel voor de looks?

vind die offroad banden namelijk wel enorm vet staan onder die mercedes g-klasse suv!
daar heb ik trouwens nog wel wat mee getest en het monteren van een reserve wiel achterop is wel degelijk van nut, zonder reserve wiel kan ik op de plek waar dat wiel zit door het raam heenschieten en met reserve wiel achterop niet! als ik wat hoger ben kwa level dan kan ik er op de motorkap ook eentje monteren wat weer als kogelvanger kan dienen voorop! alle kleine beetjes helpen!

wel jammer dat je sommige voertuigen heel ver kan customizen zoals die mercedes g-klasse lookalike en de sandking en dat een hummer en jeep wrangler bijna niks mee kan helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Bij die race langs dat kanaal "down the drain" kan je trouwens wel veel geld verdienen, zeker met 1 rondje en veel medespelers gaat het lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:13

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Hmm ik had helemaal niet gezien dat ik een bounty had.. dat verklaard wel waarom ze allemaal achter me aanzaten, terwijl ik een beetje aan het wandelen was..

Beetje rondtouren was wel tof inderdaad, al heb ik nooit echt een idee waar ik heen moet, dus dan rij ik maar wat. Beetje jammer wel dat er niet wat eerder een uitgang in de tunnels kwam, een dumptruck is niet echt ideaal in die smalle metrotubes :D
Kraziey schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:53:
[...]

Koning dan, vanavond even testen? :)
Count me in! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Meelobee op 14-10-2013 14:43 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:13:
wel jammer dat je sommige voertuigen heel ver kan customizen zoals die mercedes g-klasse lookalike en de sandking en dat een hummer en jeep wrangler bijna niks mee kan helaas :(
Er is nog niet veel op internet waar je kan lezen welke auto wat kan, sommige kan je van alles opgooien terwijl een andere (zoals die M3 lookalike) je bijna niets mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

De sandking kan je in singleplayer echt goed modden. (gas tank, grill) etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
nvm verkeerde topic

[ Voor 76% gewijzigd door servival7 op 14-10-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellz schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:28:
De sandking kan je in singleplayer echt goed modden. (gas tank, grill) etc..
Online ook hoor! heb alleen de bars achterop nog niet in de lak kleur vrijgespeeld enkel in chroom kleur dus die heb ik gejat met die onderdelen al meegespoten haha, rijden veel rond daar in die woestijn in het midden vd map onder het vliegveld, waar je ook een mod shop hebt en twee winkels langs één weg.

ik spuit ze trouwens mat (olijf)groen met als secundaire kleur mat zwart, beetje army look achtig, oow en er is ook een groot assortiment aan bullbars voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:44

Roshnak

PSN: Roshgill

Gave bak Niellzje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer alleen dat je soms half uur op zoek ben naar 1 auto en je komt erachter dat je er niets mee kan.

Met name de SUV's kan je vaak niets mee, heb je ook met die 2 muscle-cars (mustang en challenger lookalike), de eerste kan je wel aardig wat mee doen, de ander totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:35:
Jammer alleen dat je soms half uur op zoek ben naar 1 auto en je komt erachter dat je er niets mee kan.

Met name de SUV's kan je vaak niets mee, heb je ook met die 2 muscle-cars (mustang en challenger lookalike), de eerste kan je wel aardig wat mee doen, de ander totaal niet.
Die baller die NIET op op de evoque lijkt kan je redelijk wat op aanpassen, die evoque kloon kan je inderdaad niets mee, behalve voor 9k verkopen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

hexta schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:04:
[...]

Ligt aan het gedrag van anderen. Als anderen netjes de beste lijn proberen te pakken en mij ontwijken als ze langs me gaan dan doe ik hetzelfde O-) , als iemand me aantikt dan moet hij niet huilen als ik hem sloop. >:)
Ik vind het dus beetje onzin, kijk als je wilt dat niemand je aantikt ga je toch lekker een game spelen waarbij iedereen een 'ghost' is en je dus gewoon door elkaar heen kan gaan. Bij GTA vind ik dat dus echt niet passen, slipstream is handig en dat wanneer je laatste staat je nog steeds wat kans hebt is allemaal prima. Maar dat je niemand mag beuken vind ik beetje zwak gedrag. Het is GTA note bene :P

Als ik de kans krijg iemand in een binnenbocht keihard in te halen door vol op hem in te beuken pak ik die gewoon. Zo gebeuren er juist de meest grappige dingen. Iemand duwde mij laatst de binnenbocht in waar het nogal opliep. Hierdoor werd ik gelanceerd en vloog over de vangrail heen recht het ravijn in. Heb me kapot gelachen en hem natuurlijk verrot gescholden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
MonkeySleeve schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:43:
[...]

Ik vind het dus beetje onzin, kijk als je wilt dat niemand je aantikt ga je toch lekker een game spelen waarbij iedereen een 'ghost' is en je dus gewoon door elkaar heen kan gaan. Bij GTA vind ik dat dus echt niet passen, slipstream is handig en dat wanneer je laatste staat je nog steeds wat kans hebt is allemaal prima. Maar dat je niemand mag beuken vind ik beetje zwak gedrag. Het is GTA note bene :P

Als ik de kans krijg iemand in een binnenbocht keihard in te halen door vol op hem in te beuken pak ik die gewoon. Zo gebeuren er juist de meest grappige dingen. Iemand duwde mij laatst de binnenbocht in waar het nogal opliep. Hierdoor werd ik gelanceerd en vloog over de vangrail heen recht het ravijn in. Heb me kapot gelachen en hem natuurlijk verrot gescholden :D
Ik zeg niet dat het niet mag. :P Ik zeg alleen dat ik me aanpas aan het gedrag van anderen. ;)

Soms is het namelijk ook ontzettend tof om die perfecte lijn te pakken, net een gaatje te vinden tussen een rij bomen en een tegenstander, en daar perfect doorheen te knallen zonder ook maar een fractie van een seconde iets te raken. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door hexta op 14-10-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal. nu ik hier de verhalen allemaal lees wil ik toch ook een crew joinen. waar kan ik dit doen? speel op ps3 en ben online level 20 volgens mij. singleplayer heb ik 100% gehaald. gr. bamihapje oja ik heb een headset en een nat type 2 verbinding. Nog geen een keer verbindingsproblemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:52:
Hallo allemaal. nu ik hier de verhalen allemaal lees wil ik toch ook een crew joinen. waar kan ik dit doen? speel op ps3 en ben online level 20 volgens mij. singleplayer heb ik 100% gehaald. gr. bamihapje oja ik heb een headset en een nat type 2 verbinding. Nog geen een keer verbindingsproblemen gehad.
[Multi] Grand Theft Auto V Online

Onee, dat is nog niet aangepast. |:(

[ Voor 3% gewijzigd door hexta op 14-10-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

En op socialclub hier: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps3

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

hexta schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:45:
[...]

Ik zeg niet dat het niet mag. :P Ik zeg alleen dat ik me aanpas aan het gedrag van anderen. ;)

Soms is het namelijk ook ontzettend tof om die perfecte lijn te pakken, net een gaatje te vinden tussen een rij bomen en een tegenstander, en daar perfect doorheen te knallen zonder ook maar een fractie van een seconde iets te raken. ;)
Haha nee dat snap ik volledig, dat is ook erg lekker. Vond het bij mijn vriend alleen beetje onzin dat hij er standaard van uit gaat dat men zich 'gedraagt' terwijl we GTA aan het doen zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dan!

Tnx voor de snelle reacties zal eens een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

Leuk!
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5229/8FNAIcgIU0OCnz6mu_VntQ/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Haha vet :+

Laat R* maar eens opschieten met die app voor android. Kan ik er ook mee aan de gang :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Meelobee schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:18:
[...]

Hmm ik had helemaal niet gezien dat ik een bounty had.. dat verklaard wel waarom ze allemaal achter me aanzaten, terwijl ik een beetje aan het wandelen was..

Beetje rondtouren was wel tof inderdaad, al heb ik nooit echt een idee waar ik nou heen zou moet, dus dan rij ik maar wat. Beetje jammer wel dat er niet wat eerder een uitgang in de tunnels kwam, en een dumptruck is niet echt ideaal in die smalle metrotubes :D
Was volgens mij in de war met Dopdebouwer, kwam ik net achter, hij was degene met een bounty op zijn hoofd.
Die metrotunnels waren wel handig om van de politie af te komen :)

Straks maar weer ff met een opgeladen headset spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Nou, de iPhone app ligt er al weer een tijdje uit.... wou ook even m'n kenteken veranderen in 5318008 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
gise schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:15:
Nou, de iPhone app ligt er al weer een tijdje uit.... wou ook even m'n kenteken veranderen in 5318008 :+
Ga je op zijn kop liggen met je auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Die auto heb ik ook maar dan in de felgroene crewkleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

servival7 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:22:
[...]

Die auto heb ik ook maar dan in de felgroene crewkleur.
Crew kleur is afschuwelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik zou zeker een mod/devver aanspreken en eisen dat de kleuren/layout van T.net worden aangepast omdat de kleur van de auto's in GTA ruk is nu. Doen ze zeker :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Niellz schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:23:
[...]

Alleen op auto's met secondary kleur gebruiken, dan is het wat 'netter' om nou je hele auto in dat lelijke groen te doen is ook wel wat ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

Die eerste missie van Martin is geweldig. 9k, en een auto die je voor 20k kwijt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
Niellz schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:47:
Die eerste missie van Martin is geweldig. 9k, en een auto die je voor 20k kwijt kan.
Die missie om die politie dingen op te blazen? vond het ook al zo vreemd dat ik die auto kon verkopen voor zoveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PsychoMantis_NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:41:
Ik zou zeker een mod/devver aanspreken en eisen dat de kleuren/layout van T.net worden aangepast omdat de kleur van de auto's in GTA ruk is nu. Doen ze zeker :')
Vorige Crewkleur was die van Tweakers (rood). Hier was veel verwarring met mensen die mede-tweakers aanzagen als 'bounty'.

Door vele verzoeken is de kleur dus nu (bij de nieuwe crew) veranderd in een goed zichtbare kleur (vooral op de radar) groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Ben ik de enige die GTA Online niet zo bijzonder boeiend vind of heb ik hier medestanders?
Nou ben ik nog niet heel hoog qua rang (lvl 9, bijna 10), maar de missies vind ik tot nu toe maar weinig bijzonder.
Steel voertuig A en breng deze naar punt B, steel de coke van de dealers en breng deze naar (hoe die kerel ook mag heten).

Is het überhaupt mogelijk om heists te doen? Daar had ik me juist op verheugd in de online modus.
Ik snap dat je niet meteen vanaf level 1 heists kunt gaan lopen plannen met je vrienden, maar ik had online toch ook wat meer een opbouwend verhaal verwacht zoals in de SP, alleen dan dat je missies zou voltooien met vrienden.
Dat mis ik eigenlijk. Je rent nu van de ene random deathmatch naar de volgende random race en daar krijg je dan je punten en geld voor, maar bijster boeiend vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonKui schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:48:
[...]

Die missie om die politie dingen op te blazen? vond het ook al zo vreemd dat ik die auto kon verkopen voor zoveel
Eerste missie moest je volgens mij die rechter/advocaat omleggen. Zijn koffer met gegevens weer inleveren bij Martin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:58:
[...]

Eerste missie moest je volgens mij die rechter/advocaat omleggen. Zijn koffer met gegevens weer inleveren bij Martin.
Ja, deze ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:57:
[...]

Vorige Crewkleur was die van Tweakers (rood). Hier was veel verwarring met mensen die mede-tweakers aanzagen als 'bounty'.

Door vele verzoeken is de kleur dus nu (bij de nieuwe crew) veranderd in een goed zichtbare kleur (vooral op de radar) groen.
Weet ik, heb zelf ook gelobbied voor een andere kleur als dat rood :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
veldkampj schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:57:
Ben ik de enige die GTA Online niet zo bijzonder boeiend vind of heb ik hier medestanders?
Nou ben ik nog niet heel hoog qua rang (lvl 9, bijna 10), maar de missies vind ik tot nu toe maar weinig bijzonder.
Steel voertuig A en breng deze naar punt B, steel de coke van de dealers en breng deze naar (hoe die kerel ook mag heten).

Is het überhaupt mogelijk om heists te doen? Daar had ik me juist op verheugd in de online modus.
Ik snap dat je niet meteen vanaf level 1 heists kunt gaan lopen plannen met je vrienden, maar ik had online toch ook wat meer een opbouwend verhaal verwacht zoals in de SP, alleen dan dat je missies zou voltooien met vrienden.
Dat mis ik eigenlijk. Je rent nu van de ene random deathmatch naar de volgende random race en daar krijg je dan je punten en geld voor, maar bijster boeiend vind ik het niet.
Zoals al ondertussen 100* besproken in dit topic komen Heists later met een update in de game, deze zijn nog niet toegankelijk.
Dan toegegeven dat ik de begin missies ook uitermate saai vind zijn de latere missies toch wel wat uitgebreider (niet allemaal) bijvoorbeeld -> Haal GPS gegevens uit deze auto, ga naar locatie en hack computer, ga naar luchthaven een steel coke, vernietig vliegtuig van coke supplier. Dan is het niet maar een ding doen maar hele reeks aan dingen wat het dan toch wel leuk maakt. (Als is hij om het moment gebugged, gisteren avond was de hangar 2 keer leeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 18:36
Ik kom er achter dat mijn standaard smg niet meer voldoet. Iemand nog tips voor een vervanger /opvolger? Character is lvl29.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Niellz schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:23:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9783/BG4wwg2LK0qQXVljP1ALBA/0_0.jpg

Mooi man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:01:
Ik kom er achter dat mijn standaard smg niet meer voldoet. Iemand nog tips voor een vervanger /opvolger? Character is lvl29.
Assault Rifle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:53
Eens met de kleur, mooi man d:)b

Ben er vanavond ook wel, ook ff lid geworden van de GOTP crew. psn id = Vince_NL , GTA:O = Vince_NL_
Nu nog level 7 of 8 en niet heel veel tijd om online te spelen, maar ondanks de lange laadtijden wel een super multiplayer tot nu toe.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
DonKui schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:01:
[...]

Zoals al ondertussen 100* besproken in dit topic komen Heists later met een update in de game, deze zijn nog niet toegankelijk.
Dan toegegeven dat ik de begin missies ook uitermate saai vind zijn de latere missies toch wel wat uitgebreider (niet allemaal) bijvoorbeeld -> Haal GPS gegevens uit deze auto, ga naar locatie en hack computer, ga naar luchthaven een steel coke, vernietig vliegtuig van coke supplier. Dan is het niet maar een ding doen maar hele reeks aan dingen wat het dan toch wel leuk maakt. (Als is hij om het moment gebugged, gisteren avond was de hangar 2 keer leeg)
Duidelijk. Dan blijf ik nog ff doorgaan in de hoop inderdaad leukere missies te krijgen.

Meteen nog een vraag: gister is mijn auto in de impound terecht gekomen. Ik kreeg het bericht dat als ik m terug wil hebben, ik m uit de impound moet stelen omdat ie anders geplet gaat worden.
Nou was ik gister over het hek geklommen, maar eenmaal in de auto kwam ik met geen mogelijkheid weg omdat de hekken dicht blijven zitten :')
Moet je nog ergens een knop indrukken ofzo voordat je eruit kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hek zou gewoon open moeten gaan.
Ook al meerdere malen mijn auto uit de impound moeten halen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Valt in ieder geval wel lekker op zo :)
veldkampj schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:07:
[...]

Duidelijk. Dan blijf ik nog ff doorgaan in de hoop inderdaad leukere missies te krijgen.

Meteen nog een vraag: gister is mijn auto in de impound terecht gekomen. Ik kreeg het bericht dat als ik m terug wil hebben, ik m uit de impound moet stelen omdat ie anders geplet gaat worden.
Nou was ik gister over het hek geklommen, maar eenmaal in de auto kwam ik met geen mogelijkheid weg omdat de hekken dicht blijven zitten :')
Alle cops die aanwezig zijn afmaken, dan gaat het het wel open

[ Voor 54% gewijzigd door Meelobee op 14-10-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 18:36
Thnx voor de tip. Ik vind het moeilijk ook al zijn de schappen voor een lvl 29 best leeg. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:53
schumi accepted :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
veldkampj schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:07:
[...]

Iemand zei hier dat je de agenten moest afknallen, meestal als ik een keer tegen het hekje aan rijdt gaat hij open, heb meestal geen zin om die politie af te gaan knallen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
Graag niet de kleur van de crew veranderen. Ziet er echt goed uit. Je kan in elke race je crewleden herkennen.
Als je de kleur van je auto niet mooi vindt dan respray je hem toch? Genoeg keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Remz schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:15:
Graag niet de kleur van de crew veranderen. Ziet er echt goed uit. Je kan in elke race je crewleden herkennen.
Als je de kleur van je auto niet mooi vindt dan respray je hem toch? Genoeg keuze.
ik was ook ook niet van plan om de kleur te veranderen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

Hmm, op een auto is de kleur nog redelijk te doen! @servival7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Bokkie schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:09:
Hek zou gewoon open moeten gaan.
Ook al meerdere malen mijn auto uit de impound moeten halen :X
Doe het in stijl:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/v/1379186_10201353054083367_342229257_n.jpg?oh=e2006d8dcb3297d103bf61ff229c3db3&oe=525DE038
Cargobob :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRick1987
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-07 10:53
Iemand nog goede level tips? zit nu op lvl 24, maar het gaat echt traag.....
Waarmee rank je het snelst?
Race of missies? want missies kunnen weer lang duren, en zo ja met missies, van welk personage moet je ze aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Je moet er een tank aan hangen met iemand erin, schieten in de lucht haha!

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gheghe ook al een keer gedaan ja, maar meestal doe ik het met 2 a 3 man, gewoon guns blazing :P
Cargobob is er niet altijd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

green-tea schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:34:
[...]

Je moet er een tank aan hangen met iemand erin, schieten in de lucht haha!
Ben bang dat je dan echt rete traag bent. Heb een keer z'n Armored Truck ermee opgepikt. Hij steeg echt voor geen meter meer. Ding was veels te zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
Lijkt me echt lijp zo iets, iemand je de hele tijd te fucken door je omver te rijden, kom je met je helicopter, pak je hem op en drop je hem op een hoog gebouw ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

DonKui schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:45:
Lijkt me echt lijp zo iets, iemand je de hele tijd te fucken door je omver te rijden, kom je met je helicopter, pak je hem op en drop je hem op een hoog gebouw ofzo :D
Done that >:) Zag een gastje stil staan, zat op zijn telefoon te klote ofzo. Opgepakt en op het hoogste gebouw van Los Santos gezet. Vervolgens gekeken wat die ging doen, na wat minuten twijfelen reed hij er toch maar gewoon vanaf. Kaboem, auto kapot en hij dood >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
MonkeySleeve schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:47:
[...]

Done that >:) Zag een gastje stil staan, zat op zijn telefoon te klote ofzo. Opgepakt en op het hoogste gebouw van Los Santos gezet. Vervolgens gekeken wat die ging doen, na wat minuten twijfelen reed hij er toch maar gewoon vanaf. Kaboem, auto kapot en hij dood >:)
_O-

Pagina: 1 ... 33 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.