Ik lees niet alles hier, dus neem het me niet kwalijk als het onderstaande eerder is vermeld.
Ook ik had vanaf dag één net zoals de meerderheid last van allerlei connectieproblemen en de welbekende character/progressie bugs. Na de twee patches kon bijna iedereen in mijn vriendenkring GTAO stabiel spelen. Behalve ik en nog 2 anderen. Ik kreeg constant
'Job failed to download'
Dus zodra je in de tutorial een missie moet starten (cypress flats) was het gedaan met mijn progressie en mogelijkheden.
Ik heb van alles en nog wat geprobeerd (DMZ, upnp aan/uit, porten forwarden, systeemcache leegmaken etc etc) Niks hielp.
Totdat ik er achter kwam dat wij alle drie als ISP Telfort hebben. Ik las op een GTA forum dat je altijd kan proberen de DNS instellingen op je xbox te wijzigen en die van google te gebruiken (8.8.8.8 / 8.8.4.4)
En sinds 11 oktober (na 10 dagen) kan ik naar hartenlust jobs hosten en joinen en heb ik tot nu toe (2 dagen verder) niet één keer een melding gehad dat de cloudservers plat lagen of een job 'failed to fucking download' bericht
Bovenstaande is eerder vermeld. Ik weet het, maar mocht je last hebben van job failed to download en heb je telfort (of zelfs kpn) probeer dit in ieder geval.
[edit]
Zeker geen primeur )zo te lezen achteraf), ik wou toch mijn ervaring delen.
[
Voor 3% gewijzigd door
seez op 13-10-2013 16:23
]