@Zorean, ik heb dit gister voor het eerst meegemaakt... Ik had die important import vehicle (die iedereen op de map te zien krijgt) voor Simeon gedelivered na heel wat moeite... Er stond dat de auto 11k waard was, ik kreeg 0$... Wel jammer, ben uiteindelijk bijna een half uur bezig geweest met racen, mensen ontwijken, auto spuiten en naar Simeon toerijden en ik kreeg er niks voor...
Hmm, bedankt voor de tip voor telefonisch te storten.
Hoe werkt het verkopen van auto's?
Moet ik dan ergens een auto stelen en en dan ergens verkopen?
Dat heb ik nog niet voorbij zien komen.
Xbox: Gulpener88
Pak een auto, ga naar Los Santos Customs (die spuitbus op de map) en in het menu als je eenmaal binnen bent kies je voor Sell.Gertjuhjan schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:32:
Is toch niet zo moeilijk om de zoekterm "how to sell cars gtav" in Google in te voeren? Heb je ook sneller antwoord!Gertjuhjan schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:32:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Bedankt!Zorean schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:33:
[...]
Pak een auto, ga naar Los Santos Customs (die spuitbus op de map) en in het menu als je eenmaal binnen bent kies je voor Sell.
Mijn excuses, ik was bezig met hier te posten en automatisch vroeg ik het hier:PAtlAntA schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:36:
[...]
Is toch niet zo moeilijk om de zoekterm "how to sell cars gtav" in Google in te voeren? Heb je ook sneller antwoord!
Ik zal er op proberen te letten.
Ja vind het ook beetje onzin, haalt de spanning gewoon weg. Hoe vet zou dit zijn dat wanneer iemand een bounty op zijn hoofd krijgt van 7000, iemand killed hem en in principe zou je dus gewoon weer die 7000 van hem kunnen jattendutchgio schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:22:
[...]
Je zou haast zeggen dat dat een bug is, en het eigenlijk de bedoeling is dat je die 5000 dropt als je doodgaat, of in iedergeval zelf kwijtraakt...
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Geld verdienen gaat traag, die deathmatch Bambeakz is maar saai met 4en....Beakzz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:27:
Je afschriften al eens gecheckt ?
Gisteren met wat tweakers en vreemden een stuk of 5 keer survival gespeeld en dat levert ook best geld op. Natuurlijk ben je er langer mee bezig , maar vind het ook echt leuk dus dan gaat de tijd voor mij snel en heb ik toch weer 18 tot 20000 in the pocket.
Had ik ook met de eerste important vehicle, de 2e en 3e kreeg ik wel geld voor.S0cky schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:29:
@Zorean, ik heb dit gister voor het eerst meegemaakt... Ik had die important import vehicle (die iedereen op de map te zien krijgt) voor Simeon gedelivered na heel wat moeite... Er stond dat de auto 11k waard was, ik kreeg 0$... Wel jammer, ben uiteindelijk bijna een half uur bezig geweest met racen, mensen ontwijken, auto spuiten en naar Simeon toerijden en ik kreeg er niks voor...
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Godnondeju. Ik ben zojuist even online gegaan en ik heb nog maar $24 terwijl ik gisteravond nog 19k had.... Bah.
Dus ik even snel een store robben, ben ik net klaar en rij de hoek om: You were kicked by other players uit het niets. Ehm. Ja. Oké?
Dus ik even snel een store robben, ben ik net klaar en rij de hoek om: You were kicked by other players uit het niets. Ehm. Ja. Oké?
Ja nahja, heb eigenlijk nog nooit naar die optie gekeken. Ik ben wel telkens 2000$ kwijt als iemand mijn spawn killt na missie of deadmatch meteen. Ook al heb ik geen geld op zak!KaptKeefmenneke schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:54:
[...]
Heb me gister maar op passive gezet en gewoon missies gespeeld. Rond kloten doe ik wel met wat vrienden. Ik snap best dat mensen er een soort wilde westen van willen maken in Free Roam, dat hoort gewoon bij het soort spel. Maar hou het wel gewoon eerlijk en leuk, ze staan gewoon te wachten bij garages tot je eruit komt met je centjes....
Heb maar een ticket ingediend vanwege dat ik zo bizar veel geld verlies, ben benieuwd naar het antwoord.
Medische bills heb je altijd als je doodgaat, en dat gaan denk ik direct van de bank af.
Is het veilig om te zeggen dat DIT de spel is waar iedere GTA gamer vroeger van droomde&fantaseerde? Online kunnen spelen in een grote open wereld met allemaal mensen?
Land van het eeuwige vuur
of niet:Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:25:
[...]
Ja was tof![]()
Denk dat ik over een tijdje ook wel zo'n luxe headset koop
nieuws: PlayStation 4 kan niet overweg met koptelefoons via usb en bluetooth
Misschien het spel.nusupport schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:51:
Is het veilig om te zeggen dat DIT de spel is waar iedere GTA gamer vroeger van droomde&fantaseerde? Online kunnen spelen in een grote open wereld met allemaal mensen?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Maar ik ben niet dood gegaan, dat is het probleem hier.Gertjuhjan schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:51:
Medische bills heb je altijd als je doodgaat, en dat gaan denk ik direct van de bank af.
Ik logde gisteravond uit met 20k op de bank, dit stond ook zo op de Social Club site.
En nu:

Gelukkig heb ik het geld nog van die overval daarnet.
Er staat dat er een firmware update komt die dat probleem verhelpt.
[ Voor 30% gewijzigd door Zorian op 11-10-2013 09:54 ]
misschien moet je even in de andere crew gaan, wellicht helpt dat.
Ben net rank 40 in deze crew.dutchgio schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:53:
misschien moet je even in de andere crew gaan, wellicht helpt dat.
Verwijderd
Haha lees het net inderdaad ! Nou ja, dan maar even wachten op de update voor de nog niet verkrijgbare console
Vanavond nog even doorbikkelen, ik had verwacht zo nu onderhand een AK47 te kunnen kopen maar dat kan pas vanaf 24.
Word nog wat survivals doen. Valt toch tegen nog niet voorbij wave 8 gekomen op de industrial plant, gisteren met 2 medetweakers gespeeld was wel tof. Vanavond eerst eens een paar goede plekjes opzoeken om te schuilen.
Word nog wat survivals doen. Valt toch tegen nog niet voorbij wave 8 gekomen op de industrial plant, gisteren met 2 medetweakers gespeeld was wel tof. Vanavond eerst eens een paar goede plekjes opzoeken om te schuilen.
PSN: c_caveman1982
hoe langer je wacht, hoe meer je met alleen maar inactieven in de crew blijft zitten, en je rank dus alleen maar hoger wordt en de overstap naar de nieuwe crew groter..
het is inderdaad jammer van die rank, maar hoe eerder je joint, hoe sneller je weer op hetzelfde niveau ligt..
heb zelf nog een ''simpele'' headset van Sony die je om je oor doet.Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:56:
[...]
Haha lees het net inderdaad ! Nou ja, dan maar even wachten op de update voor de nog niet verkrijgbare console
chatten gaat prima, maar het game geluid kan er niet door heen.
voor de volgende generatie ga ik opzoek naar een koptelefoon met chatfunctionaliteit waarbij ook het gamegeluid via de koptelefoon gaat. die Pulse van Sony zelf of een TurtleBeach zijn dan goede opties, maar dan moeten ze het wel doen
maar ze hebben nog wel even om die update te maken, ik verwacht dat dat wel goed komt
maar voor deze generatie houdt ik het bij mn sony-headsetje die na een tijdje pijn aan je oor doet
Top toch ! Kan je weer lekker cheap dood gaanThomasx4 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:11:
Triplepost!
Net gister het duurste appartement gekocht, ben nu dus weer mooi blut.
Ben benieuwd hoe Rockstar nog gaat updaten , want je moet toch weer een huis hebben om naar uit te kijken als je het duurste hebt gekocht. Meerdere appartementen / garages zou ook fijn zijn.
Durfde je het weer aan ja?Thomasx4 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:11:
Triplepost!
Net gister het duurste appartement gekocht, ben nu dus weer mooi blut.
Iemand die een tip heeft voor de heli's bij survival? Met een RPG is het nog verrekte lastig te raken.
Wat ik nu doe is met een MG op de poppetjes knallen die in de heli zit. Maar is het niet beter om op de achterste rotor te knallen?
Wat ik nu doe is met een MG op de poppetjes knallen die in de heli zit. Maar is het niet beter om op de achterste rotor te knallen?
Neem je je crew rank niet gewoon mee naar je nieuwe crew? Dat idee had ik namelijk
Nope ...begon weer op nieuw en dat valt bij mij in de categorie "lekker belangrijk"
Wat schiet je op met die rank ? Je online ranking lijkt me belangrijker aangezien je dan wat vrij speelt ?
Wat schiet je op met die rank ? Je online ranking lijkt me belangrijker aangezien je dan wat vrij speelt ?
Beakzz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:38:
Nope ...begon weer op nieuw en dat valt bij mij in de categorie "lekker belangrijk"
Wat is dat "crew challenge" op de rockstar site?
Is de website van social club up to date? Ik heb gisteren progressie gemaakt, maar ik weet nu niet of het wel opgeslagen is.
Ik vroeg me net af of ik naast mijn appartement ook een losse (extra) garage erbij kan kopen? En ik hoop idd dat er nog wat DLC bijkomt waarin duurdere 'uitdagingen/spaarredenen' zitten.Beakzz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:31:
[...]
Top toch ! Kan je weer lekker cheap dood gaan
Ben benieuwd hoe Rockstar nog gaat updaten , want je moet toch weer een huis hebben om naar uit te kijken als je het duurste hebt gekocht. Meerdere appartementen / garages zou ook fijn zijn.
Net m'n appartement ge-upgrade. Had net 175k gespaard, kreeg 64k als inruil. Nu een van 229k met ruimte voor 10 auto's.
kan iemand mij vertellen waar pisswasser inmiddels opstaat?
Ik kan hier op werk niet op social club.
PSN: Wauzer010
PS3: 51,97wauzer schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:54:
Xbox: 53,07
PSN: Wippie1880
$51,97 (PS3)wauzer schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:54:
Stock Informationwauzer schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:54:
PIS
$53.07
$2.89
+5.45%
thnx allen!!!
Ga maar eens cashen dan van t weekend, of denken jullie dat ze nog veel gaa stijgen? (xbox)
Ga maar eens cashen dan van t weekend, of denken jullie dat ze nog veel gaa stijgen? (xbox)
Je speelt er crew dingen mee vrij. Zo prijkt bij mij op de motorkap nu een mooi tweakers logoBeakzz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:38:
Hoe krijg je ranks? Gewoon spelen terwijl je in een crew zit, of crew dingen doen?servival7 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:10:
[...]
Je speelt er crew dingen mee vrij. Zo prijkt bij mij op de motorkap nu een mooi tweakers logo
Ja, en volgens mij stijgt het nog sneller als je missies samen met je crew doet.hexta schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:12:
[...]
Hoe krijg je ranks? Gewoon spelen terwijl je in een crew zit, of crew dingen doen?
Vanavond maar even proberen als ik het red.servival7 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:14:
[...]
Ja, en volgens mij stijgt het nog sneller als je missies samen met je crew doet.
Iemand ook meegemaakt dat je eigen auto 2 of soms wel 3x in de garage staat?

Heb zelf 1x een Karin Sultan RS gepimpt waarna die nog 2x in mijn garage verscheen. Heb er mooi 1tje verkocht voor 11k. Bewaar die 3de voor een regenachtige dag.

Heb zelf 1x een Karin Sultan RS gepimpt waarna die nog 2x in mijn garage verscheen. Heb er mooi 1tje verkocht voor 11k. Bewaar die 3de voor een regenachtige dag.
Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |
Jeetje, in eerste instantie is dat nieuwsbericht inderdaad flink balen. Net gisteren dus een nieuwe gekocht. Aan de andere kant; ik neem de PS4 toch niet direct bij launch. Naar verwachting pas medio 2014 (Q2 ofzo). En dan idd maar rustig afwachten op een firmwareupdateVerwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:56:
[...]
Morgen zaterdag; dan echt flink wat tijd om de onlinewereld van GTA flink op z'n kop te zetten!
Die BAWSAQ index is toch nog niet online? komt die wel online? en wanneer?
PS4: DonSigario
Ik gok als alles stabiel draait.Repelsteelke schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:18:
Die BAWSAQ index is toch nog niet online? komt die wel online? en wanneer?
Ik kom er al een week moeiteloos op. 1 keer moest ik effe van character wisselen en toen deed ie t weer normaal.
Hier draait ook alles stabiel, maar bij een maat van me niet.
Hij krijgt vaak timed out joining session als we een missie starten, vreemd genoeg komt dat alleen voor als er ook andere players in zitten behalve wij twee. Enig idee wat er aan de hand kan zijn? Hij zit bij ziggo.
Hij krijgt vaak timed out joining session als we een missie starten, vreemd genoeg komt dat alleen voor als er ook andere players in zitten behalve wij twee. Enig idee wat er aan de hand kan zijn? Hij zit bij ziggo.
Ik heb poortinstellingen aangepast in de router(kpn) toen verbeterde het wel. Ook heb ik voor de zekerheid een connectie gemaakt via ethernetkabel in plaats van wifi. En nu draait het al een stuk soepeler.Nivali schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:34:
Ik zit ook bij kpn, poorten open gegooid die je standaard nodig hebt voor xbox live. DNS van google ingesteld en hier draait het prima.Gertjuhjan schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:36:
[...]
Ik heb poortinstellingen aangepast in de router(kpn) toen verbeterde het wel. Ook heb ik voor de zekerheid een connectie gemaakt via ethernetkabel in plaats van wifi. En nu draait het al een stuk soepeler.
Mijn kameraad zit op draad, dns als google ingesteld en zijn poorten staan open, maar alsnog werkt het niet naar behoren.
Elke match die ik nu speel, eindigt bijna altijd in een 'kicked from this GTA session by other players' als ik terug ga naar een session, waarna ik ~5 minuten gewoon geen verbinding meer kan maken.Nivali schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:34:
Ook joinen van friendlist sessions vaak een unable to locate, je raakt er op een bepaald moment wel gewend aan
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat heeft die kameraad van me dus ook, 'kicked from this GTA session by other players'.SinergyX schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:48:
[...]
Elke match die ik nu speel, eindigt bijna altijd in een 'kicked from this GTA session by other players' als ik terug ga naar een session, waarna ik ~5 minuten gewoon geen verbinding meer kan maken.
Ook joinen van friendlist sessions vaak een unable to locate, je raakt er op een bepaald moment wel gewend aan
Erg vreemd allemaal, ik mag van geluk spreken dat het bij mij wel prima werkt
Jij hebt die cheetah in crew kleuren toch? Ik zag op de kaart een crew member vlakbij rijden. Ik dacht die haal ik even in maar hij ging zo snel dat ik hem niet bij kon houden. Later vond ik op de brug een lege cheetah in crewkleuren.SinergyX schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:48:
[...]
Elke match die ik nu speel, eindigt bijna altijd in een 'kicked from this GTA session by other players' als ik terug ga naar een session, waarna ik ~5 minuten gewoon geen verbinding meer kan maken.
ik zit ook bij ziggo, inpincipe geen problemen, alleen soms lang laden, en geen BAWSAQ in GTA online
Zijn er nog speciale ziggo instellingen voor XBOX?
[ Voor 21% gewijzigd door Repelsteelke op 11-10-2013 12:00 ]
PS4: DonSigario
BAWSAQ werkt sowieso niet in de online modus, dus dat klopt welRepelsteelke schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:00:
ik zit ook bij ziggo, inpincipe geen problemen, alleen soms lang laden, en geen BAWSAQ in GTA online
Jup, geweldige kleur is datservival7 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:55:
Jij hebt die cheetah in crew kleuren toch? Ik zag op de kaart een crew member vlakbij rijden. Ik dacht die haal ik even in maar hij ging zo snel dat ik hem niet bij kon houden. Later vond ik op de brug een lege cheetah in crewkleuren.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat denk ik ja. Ik heb op mijn auto ook het crew logo staan op de motorkap. Ik vind hem alleen wat klein. Er is zeker geen mogelijkheid om dit te vergroten?
Mijne komt op de zijkant, beetje auto-afhankelijk.
Verwijderd
Ik heb heel vaak ''Job failed to download'' of '' Cloud servers not available ''Nivali schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:41:
[...]
Ik zit ook bij kpn, poorten open gegooid die je standaard nodig hebt voor xbox live. DNS van google ingesteld en hier draait het prima.
Mijn kameraad zit op draad, dns als google ingesteld en zijn poorten staan open, maar alsnog werkt het niet naar behoren.
Alle poorten staan open , heb je wat meer info over DNS van google instellen ?
Trouwens 2 Xboxen op 1 netwerk gaat niet werken toch ?
Gelukkig gaat het saven al iets beter..
2 Xboxen op één netwerk kan je natuurlijk maar de ports naar 1 xbox forwarden. DNS instellingen zijn al meerdere keren gegeven in dit topic
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:51:
Alle poorten staan open , heb je wat meer info over DNS van google instellen ?

hersenschudding kan het niet zijn toch.Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:00:
[...]
Niet te hard slaan krijg je pijn aan je hesses van
Yep heb ze gevonden..
Jeps, ik had het er nog over een stukje terug.Jevon schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:17:
Iemand ook meegemaakt dat je eigen auto 2 of soms wel 3x in de garage staat?
[afbeelding]
Zo ik heb maar eens mijn nick aanlaten passen naar wat ik met xbox live en andere sites gebruik aangezien ik mijn oude al jaren niet meer gebruik. Vannavond maar weer eens een potje doen van paar uur
.
Valt de Auto Sandking XL onder SUV?
JaRoshnak schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:31:
Valt de Auto Sandking XL onder SUV?
Nee je kan ze alleen maken met de editor.Nivali schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:39:
Kun je bij je crew ook een afbeelding uploaden als emblem? Zoja, hoe dan?
[ Voor 25% gewijzigd door Meelobee op 11-10-2013 13:44 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Volgens mij is dit onmogelijk te maken met de editor?Meelobee schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:42:
[...]
Ja
[...]
Nee je kan ze alleen maken met de editor.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/ice_cold_assassins
hmmm, in theorie is het mogelijk, een soort pointillisme in schakeringen die zo zacht verschillen van elkaar dat..Nivali schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:45:
[...]
Volgens mij is dit onmogelijk te maken met de editor?
Nee. Ik denk dat ze een plaatje hebben geupload.
De vraag is nu alleen hoe? Ik zag wel een soort tool "unoffical social club emblem editor" of iets in die trend.
Die editor heb ik inderdaad ook gevonden, maar die werkt niet goed. Tenzij je de maker een zooi bitcoins betaald komt er op elk emblem TRIAL te staan.
Hier wat meer info.
Hier wat meer info.
Je kunt ook SVG bestanden maken in bijvoorbeeld Adobe Publisher en deze code dan copy pasten in de editor; http://www.reddit.com/r/G...ial_for_svg_crew_emblems/
I am RubbeR, You are Glue
Dat is echt awesomeRubbeR01 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:08:
Je kunt ook SVG bestanden maken in bijvoorbeeld Adobe Publisher en deze code dan copy pasten in de editor; http://www.reddit.com/r/G...ial_for_svg_crew_emblems/
Binnenkort gratis geld van R*
http://www.rockstargames....timulus-package-this.html
Het kan wel, als je aan de rechter kant naar beneden scrolled start er ook een kopje ninja's en daar is die onderdeel van, al de coloring van deze er beter uit dan wat de editor my bied volgens mijNivali schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:45:
[...]
Volgens mij is dit onmogelijk te maken met de editor?
[ Voor 9% gewijzigd door DonKui op 11-10-2013 14:31 ]
Netjes.Evil Cowman schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:30:
Ik weet niet waar jij kijkt, maar onder het kopje ninja's staat niets wat lijkt op dat plaatje.DonKui schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:30:
[...]
Het kan wel, als je aan de rechter kant naar beneden scrolled start er ook een kopje ninja's en daar is die onderdeel van, al de coloring van deze er beter uit dan wat de editor my bied volgens mij
Waarschijnlijk dat ze het op de manier waar RubbeR01 naar wijst hebben gedaan.
HEEL netjes! zeker omdat ze die microtransacties op termijn ook weer gaan inzetten (1milj voor €10,-)Evil Cowman schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:30:
Ze geven dus iedereen in principe €5,- cadeau.
Dan hoop ik wel dat er binnenkort veel huizen etc. komen die echt een stuk duurder zijn, nu kan iedereen dus direct het duurste appartement kopen.
To dare is to do
Appartement van 230k is toch mooiste imo dus ik ga nooit duurdere kopen momenteel.Slaapje schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:43:
Dan hoop ik wel dat er binnenkort veel huizen etc. komen die echt een stuk duurder zijn, nu kan iedereen dus direct het duurste appartement kopen.
Een dikke auto en volledig pimpen daarintegen...
Bah, ik blijf bakken met geld verliezen aan niets. Ik pakte een Gallivanter, voor ik de LCS in ging had ik 3k, verkoop de Gallivanter voor 9k, kom buiten en heb nog maar $29.

Die crew stond een keer bij de featured crews, daar kon je het emblem wat groter bekijken en het lijkt toch echt wel binnen de editor te zijn gemaakt. Herkende alle vormen er zowat in.Meelobee schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:41:
[...]
Ik weet niet waar jij kijkt, maar onder het kopje ninja's staat niets wat lijkt op dat plaatje.
Waarschijnlijk dat ze het op de manier waar RubbeR01 naar wijst hebben gedaan.
Yes!!! Dikke bak kopen en volledig tunen.Evil Cowman schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:30:
Je krijgt het trouwens in 2 keer. dus je kan niet in eens het duurste appartement kopen.
Mooi dat ze het in de bank accounts stoppen, maar zou leuker zijn als het vaststond op de spelers zelf. Massive deathmatch in elke server.
230k?sleepwalkerbe schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:44:
[...]
Appartement van 230k is toch mooiste imo dus ik ga nooit duurdere kopen momenteel.
Een dikke auto en volledig pimpen daarintegen...
Maar inderdaad ik zal pas een nieuw huis kopen bij eventuele toevoeging van nieuwe, van de huidge blijf ik in 3 Alta St, Apt 57 zitten.
Zal het geld gebruiken om 2 a 3 autos volledig te upgraden en that's it. Maar verder prima actie imho
edit:
@hieronder, ja maar die kost geen 230k , maar 223K
[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 11-10-2013 14:54 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
230 duizend = 230k en das het appartement waar jij zit denk ik
Met view op de brug enzo
Met view op de brug enzo
Ik heb het appartament van 250k en dat bevalt mij ook prima. Ik zit vlak bij LS Customs en het is ook redelijk makkelijk om veilig met je auto in je garage te vluchten als er politie achter je aanzit.
Wat er bij mij wel al een paar keer gebeurd is is dat ik meteen 2 sterren politie krijg zodra ik mijn appartement verlaad.
Wat er bij mij wel al een paar keer gebeurd is is dat ik meteen 2 sterren politie krijg zodra ik mijn appartement verlaad.
Hmmm, op zich een aardig gebaar, maar dan rijd straks iedereen rond in de dikste bakken en heeft opeens iedereen een garage + appartement etc. Toch leuker om het geld zelf te 'verdienen', vind ik..Evil Cowman schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:30:
[ Voor 5% gewijzigd door Jeroenvde89 op 11-10-2013 14:57 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Van de super-classe kan je afaik enkel de Vacca kopen, dan de kosten van het tuning erbij, wordt erg krapservival7 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:47:
[...]
Yes!!! Dikke bak kopen en volledig tunen.
Je krijgt het trouwens in 2 keer. dus je kan niet in eens het duurste appartement kopen.
Zoals nu al het geval is?Jeroenvde89 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:57:
Hmmm, op zich een aardig gebaar, maar dan rijd straks iedereen rond in de dikste bakken en heeft opeens iedereen een garage + appartement etc. Toch leuker om het geld zelf te 'verdienen', vind ik..
Ik rij regelmatig met mijn andere 'normale' auto's, ik heb 1 super car, 3 sport en de rest is 'funny cars'.
[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2013 14:59 ]
Je mag het ook gewoon aan mij geven.Jeroenvde89 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:57:
[...]
Hmmm, op zich een aardig gebaar, maar dan rijd straks iedereen rond in de dikste bakken en heeft opeens iedereen een garage + appartement etc. Toch leuker om het geld zelf te 'verdienen', vind ik..
Edit: wat kost die cheetah dan?
[ Voor 4% gewijzigd door servival7 op 11-10-2013 14:58 ]
Tja, ze moesten toch iets doen. ze hadden al aangegeven dat ze niet de verloren characters en het verloren geld konden restoren
Ik ga van dat geld een groter appartement kopen, ik heb nu dat 80k ding en wat een stinkhol is dat zeg! Ook die 2 car garage is VEEL te klein voor deze petrolhead. Kom maar op met die poen! Ik denk trouwens dat ik een vliegtuig of heli ga kopen van de rest van het geld, is wel zo handig als mensen met een bounty zich verstoppen op gebouwen.
650k dacht ik.servival7 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:58:
[...]
Je mag het ook gewoon aan mij geven.
Edit: wat kost die cheetah dan?
Aan de andere kant maakt het alles weer iets eerlijker, zijn ook genoeg mensen die nu level 100+ zijn met bakken geld wat nu niet meer mogelijk is in zo'n korte tijd.Jeroenvde89 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:57:
[...]
PSN: c_caveman1982
Die mensen die nu lvl 100 zijn moeten gewoon een reset krijgen vind ik... In ieder geval zeker als ze een exploit misbruikt hebben.
Ik heb btw de laatste keer dat ik inloggde 10K extra op mijn mannetje gehad. Zou het een verlaatte transactie zijn, of een foutje?
De exploits die er waren, waren puur voor geld. De 'RP farm' waren legitieme missies en features van de game, devs hebben die missie gewoon slecht ontworpen.S0cky schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:01:
Die mensen die nu lvl 100 zijn moeten gewoon een reset krijgen vind ik... In ieder geval zeker als ze een exploit misbruikt hebben.
Waarom? Bij de mensen die missies hebben gegrind gun ik het ze wel. Het lijkt mij niet echt leuk, ze hebben er moeite voor gedaan, en nog belangrijker, ik heb er niets aan als zij gereset worden, en voor hunzelf zou het erg vervelend zijn.S0cky schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:01:
Je krijgt regelmatig geld als je een "good sport" bent.hexta schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:02:
Ik heb btw de laatste keer dat ik inloggde 10K extra op mijn mannetje gehad. Zou het een verlaatte transactie zijn, of een foutje?
Het totale bedrag kun je terug zien op de social club page ; career, stats, cash, " Earned from Good Sport reward" .
I am RubbeR, You are Glue
Ah, bedanktRubbeR01 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:06:
[...]
Je krijgt regelmatig geld als je een "good sport" bent.
Het totale bedrag kun je terug zien op de social club page ; career, stats, cash, " Earned from Good Sport reward" .
Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.