Bij mij is het altijd puur toeval dat ik toevallig in een auto stap die hij wil hebben.hexta schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:32:
[...]
Dit ja, ik ben toen een half uur bezig geweest met verschillende autos jatten, om te kijken of er een op het lijstje stond.
lucky bastardservival7 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:34:
[...]
Bij mij is het altijd puur toeval dat ik toevallig in een auto stap die hij wil hebben.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Tot nu toe 2x gehad, één leverde 9000 op, andere maar 4300. Still nice tho
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Verwijderd
Zolang er een USB aansluiting op zit, ja dan kan het. ik raad je de PX22 aan.Coltpower schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:43:
Eigenlijk een tikkie off-topic, maar even snel tussendoor kan denk ik geen kwaad gezien velen het er hier al over hebben:
Ik heb nu een earpiece, maar wil eigenlijk van dat ding af en een fatsoenlijke headset. De enige vraag als noob op dit gebied die ik heb is: is elke bedrade gaming headset (bijv. pricewatch: Plantronics GameCom 780 7.1) geschikt voor de PS3? Ik neem aan dat e.e.a. werkt d.m.v. een aux en/of USB kabel?
Ik gebruik hem zelf en kan hem op alles aansluiten.
Aparte geluidskaart, lange kabel, USB & Line-in.
Pricewatch: Turtle Beach Ear Force PX22 Pro
Uitzicht is minder mooi dan die van 391PsychoMantis_NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:55:
Snap ik, maar waarom zou dat dan niet kunnen? En waarom zou je überhaupt willen downgraden
Het is ook niet de bedoeling dat het snel gaat, de online modus is nog geen 2 weken uit en nu al verwacht iedereen meteen alles te kunnen... Speel gewoon het spelletje, geniet er van en laat die geld bedragen lekker voor wat ze zijn. Ik zelf ben level 12 en heb net het 80k apartement gekocht. Ik heb geen enkele missie 2 keer gedaan en ook niet specifiek zitten sparen.KaptKeefmenneke schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:26:
Vanaf welk level gaan die bedragen voor die missies omhoog? Is leuk iedere keer 1500-2500 en zo af en toe eens iets hoger maar een appartement gaat best lang duren zo. Ben nu level 14 en beroof winkels als ik de kans zie en ik verkoop auto's maar echt snel gaat het niet. Vooral al je je ammo op pijl wilt houden en af en toe wilt kloten zodat je ook nog weleens doodgaat zijn de uitgaven ook nogal hoog.
Dan zit ik met dat ding vast in mijn haar.nusupport schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:29:
Voor mensen die vertikken 10tje extra te betalen voor headset, of een ander merk kopen.
Als je iets doet doe het dan goed, Koop gewoon certificeerde headset.
Al iemand anders een reeds gemodde auto gevonden in GTA: Online? Ik vond laatst een Vapid Peyote die al van vele dikke upgrades voorzien was. Ik kon deze auto gewoon voorzien van een tracker en een auto verzekering.
Weet iemand hoe je een granaat vanuit je auto gooit, dus niet gewoon uit het raam laten vallen maar echt een paar meter verder gooit. Als ik op LB druk pakt hij wel een granaat maar ik krijg geen crosshair en als ik LB dan los laat dan valt de granaat gewoon op de grond
Een granaat naar voren gooien terwijl je rijdt gaat meestal niet zo goed aflopen, voornamelijk omdat jij ook naar voren rijdt en dan je eigen vervoersmiddel laat ontploffen. Tevens lijkt het me vrij lastig om een granaat te gooien behalve dan hem te laten vallen, maar heb hier geen persoonlijk ervaring meerevertive schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:57:
Weet iemand hoe je een granaat vanuit je auto gooit, dus niet gewoon uit het raam laten vallen maar echt een paar meter verder gooit. Als ik op LB druk pakt hij wel een granaat maar ik krijg geen crosshair en als ik LB dan los laat dan valt de granaat gewoon op de grond
Het kan ook niet.DonKui schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:00:
[...]
Een granaat naar voren gooien terwijl je rijdt gaat meestal niet zo goed aflopen, voornamelijk omdat jij ook naar voren rijdt en dan je eigen vervoersmiddel laat ontploffen. Tevens lijkt het me vrij lastig om een granaat te gooien behalve dan hem te laten vallen, maar heb hier geen persoonlijk ervaring mee
Bij sticky bombs kan dit wel toch? Op welk level krijg je deze trouwens?
level 18 krijg je die. Jij hebt ze dus alservival7 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:04:
Bij sticky bombs kan dit wel toch? Op welk level krijg je deze trouwens?
Ik stond stil en wou de granaat uit het raam gooien (bestuurders kant), het leek me namelijk niet echt moeilijk om te doen gewoon opzij het raam uitgooien maar blijkbaar is het dus niet mogelijk in de game.DonKui schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:00:
[...]
Een granaat naar voren gooien terwijl je rijdt gaat meestal niet zo goed aflopen, voornamelijk omdat jij ook naar voren rijdt en dan je eigen vervoersmiddel laat ontploffen. Tevens lijkt het me vrij lastig om een granaat te gooien behalve dan hem te laten vallen, maar heb hier geen persoonlijk ervaring mee
Ah ik ben al een tijdje niet meer in de ammunion geweest. Vanavond toch maar eens langs gaan om te kijken wat ik allemaal voor vette dingen kan kopensleepwalkerbe schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:06:
[...]
level 18 krijg je die. Jij hebt ze dus al
De wapens die je tijdens de death match vind heb je meteen in je bezit mits je de juiste level hebt, waarom zou ik dan nog naar die Ammu-nation moeten?
PS4: DonSigario
Geen idee, wat ik wel weet is dat ik gisteren voor 7.2k een Assault Rifle gekocht heb, en die zojuist verdwenen is, moest hem opnieuw kopen, ditmaal voor 8.4k. Beetje vreemd weer
19.sleepwalkerbe schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:06:
[...]
level 18 krijg je die. Jij hebt ze dus al
Dan heb ik ze ook al. Ben level 20 ondertussen.
ik denk dat je alle wapens moet kopen om ze permanent in je inventory te houden. Ik heb ook wel eens bv een AK47 opgepikt in een missie, maar bij de volgende sessie was deze weer verdwenen.[De wapens die je tijdens de death match vind heb je meteen in je bezit mits je de juiste level hebt, waarom zou ik dan nog naar die Ammu-nation moeten?
Ben nu bijna lvl 24, dus kan ik hem gaan aanschaffen. Ik hoop ook echt dat ze die -2000 bij elke dood (alleen in freeroam?) snel gaan patchen want dat gaat echt nergens over. Ik doe nu ook echt zo min mogelijk freeroam en vooral jobs. Werd gisteren weer een zo kansloos neergeknald door ene "SSHeinrichHimmler" , dat deze gast zowiezo niet meteen geband wordt snap ik niet maar goed... Ik snap ook niet zo goed wat het nut is in freeroam van het continu neerschieten van anderen. Je wordt er zelf toch niet beter van? Iedereen zorgt dat hij zn geld op de bank heeft staan dus het is vooral anderen irriteren...
[ Voor 16% gewijzigd door Jeroenit op 10-10-2013 16:55 ]
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Ik denk ook dat je de wapens eerst officieel moet unlocken bij ammunation (voor geld) om er ammo voor te kunnen kopen en uiteraard de mods
Heeft één van jullie eigk al een Heist gedaan?
PSN: MrMistral
Kan dat?
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
Nope, heb het hier ook al eens gevraagd + zelf opgezocht maar zit nog niet in het spel.
Ik kom ook wel eens mensen tegen die puur bezig zijn andere mensen af te maken maar vaak zijn ze ook nog absurd slecht er in.Jeroenit schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:54:
[...]
ik denk dat je alle wapens moet kopen om ze permanent in je inventory te houden. Ik heb ook wel eens bv een AK47 opgepikt in een missie, maar bij de volgende sessie was deze weer verdwenen.
Ben nu bijna lvl 24, dus kan ik hem gaan aanschaffen. Ik hoop ook echt dat ze die -2000 bij elke dood (alleen in freeroam?) snel gaan patchen want dat gaat echt nergens over. Ik doe nu ook echt zo min mogelijk freeroam en vooral jobs. Werd gisteren weer een zo kansloos neergeknald door ene "SSHeinrichHimmler" , dat deze gast zowiezo niet meteen geband wordt snap ik niet maar goed... Ik snap ook niet zo goed wat het nut is in freeroam van het continu neerschieten van anderen. Je wordt er zelf toch niet beter van? Iedereen zorgt dat hij zn geld op de bank heeft staan dus het is vooral anderen irriteren...
Laatst nog 2 gasten op een motor achter me aan gehad. Ik liet ze dichterbij komen (want ze schoten zoveel mis dat dit geen risico vormde voor mij). Toen ze dicht genoeg achter me waren ging ik vol in de remmen en de een knalde tegen de achterkant van mijn auto en de ander over de auto heen.
Direct over de gast achter me heen gereden en toen volgas vooruit over de ander.
Ze kwamen toen weer achter me aan en heb ze weer afgemaakt en ging toen op ze jagen
http://www.nu.nl/tech/3598696/gta-5-begin-2014-pc.html
Grand Theft Auto 5 krijgt mogelijk in het eerste kwartaal van 2014 een release voor PC.
Dit meldt gamewebsite Eurogamer, dat zich beroept op meerdere, anonieme bronnen binnen de game-industrie. In een reactie tegenover Eurogamer verwijst ontwikkelaar Rockstar naar een oudere vraag- en antwoordpagina op zijn website, waarin het zegt dat GTA 5 momenteel enkel voor Xbox 360 en Playstation 3 is aangekondigd
Cogitationis poenam nemo patitur
Klinkt misschien raar maar ik beleef er echt geen lol aan om anderen af te knallen.
Iemand die me 2-3 keer afknalt, pak ik terug maar zou normaal gesproken niet zelf gaan provoceren/schieten.
Iemand die me 2-3 keer afknalt, pak ik terug maar zou normaal gesproken niet zelf gaan provoceren/schieten.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Nee vind ik ook niks aan.., in free mode lijkt het me wel cool om als groep de hele stad te terroriseren
Idem, want als jij op hun af gaat en ze dood dan willen hun weer wraak en komen achter jouw aan en dan wil jij weer wraak. Vind het zelf verspilling van tijd.L1nt schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:17:
Klinkt misschien raar maar ik beleef er echt geen lol aan om anderen af te knallen.
De uitzondering is als gasten achter mij blijven aankomen en me gewoon irriteren. Dan maak ik graag een uitzondering en ga een tijdje op hun jagen. Al helemaal als het van die types zijn die door de TS zitten te blehren.
Dat heb ik dus ook, maar in missievorm zie ik hier wel potentie in.L1nt schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:17:
1 tegen 15, waarbij die 15 natuurlijk wel een soort handicap krijgen of die ene een voorsprong of speciale wapens. Denk dat dat wel heel tof kan worden. Maar random iemand afknallen trekt mij ook niet zo.
16 man, 1 grote schuilplaats, kijken hoe lang je het red tegen de politie.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:20:
Nee vind ik ook niks aan.., in free mode lijkt het me wel cool om als groep de hele stad te terroriseren
Ah oke, dus dat komt er nog in danDivineNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:05:
Nope, heb het hier ook al eens gevraagd + zelf opgezocht maar zit nog niet in het spel.
PSN: MrMistral
Moet je eigenlijk je armor daadwerkelijk "dragen" voordat deze actief is? Je kunt in je inventory deze uit en aanzetten maar zover ik gister vlug heb kunnen zien, is dat alleen optisch. Het balkje van je armor blijft gewoon staan als je hem "uit" doet.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Heb deze zojuist bij de MM gekocht!Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:47:
[...]
Zolang er een USB aansluiting op zit, ja dan kan het. ik raad je de PX22 aan.
Ik gebruik hem zelf en kan hem op alles aansluiten.
Aparte geluidskaart, lange kabel, USB & Line-in.
Pricewatch: Turtle Beach Ear Force PX22 Pro
Nieuwe optie om te farmen: een dure auto stelen waarna er een $9000 bounty op je hoofd gezet wordt. Daarna jezelf door een mede-crew member af laten knallen en de bounty delen.
En de gestolen auto natuurlijk ook nog ff verkopen bij LS Customs voor $9000. Als je het in-game een dag overleeft krijg je trouwens die $9000 bounty netjes op je rekening bij gestort.Unomomentodado schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:39:
Nieuwe optie om te farmen: een dure auto stelen waarna er een $9000 bounty op je hoofd gezet wordt. Daarna jezelf door een mede-crew member af laten knallen en de bounty delen.
werkt het ook als je met een bounty op je hoofd gewoon 24 uur in je appartement blijft zitten?revertive schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:43:
[...]
En de gestolen auto natuurlijk ook nog ff verkopen bij LS Customs voor $9000. Als je het in-game een dag overleeft krijg je trouwens die $9000 bounty netjes op je rekening bij gestort.
Ik denk het wel. Ik heb niet de hele 24uur in me appartement gezeten maar toch zeker 12uur (was ff wat op me computer aan het doen en had de game aan laten staan), en toen kreeg ik netjes mijn geld.servival7 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:48:
[...]
werkt het ook als je met een bounty op je hoofd gewoon 24 uur in je appartement blijft zitten?
Ik heb dat derstraks meegemaakt. Iemand zat met een bounty op zijn hoofd in zijn appartement en niemand kon er binnen. Er stond zes man aan zijn deur en begonnen dan maar uit frustratie elkaar uit te moorden.servival7 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:48:
[...]
werkt het ook als je met een bounty op je hoofd gewoon 24 uur in je appartement blijft zitten?
Tijdens het wegrijden ben ik er ene met een sniper tegengekomen maar ik weet niet of het gelukt is met die sniper.
PSN: Wippie1880
Ik ga vanavond mijn eerste appartement kopen. Is er ééntje van $130.000,- volgens mij
Wat is een leuk apartement?
Ze zijn allemaal wel vergelijkbaar denk ik, de dure van 200k+ heb je nodig voor de latere heists, en verder heb je ze vanaf 80k met 2 auto's en vanaf 125k met 6. Ze hebben verder hetzelfde (tv, bier/wijn/whisky, douche, de duurdere ook een bong en telescoop) en het enige verschil is in mijn mening de locatie (los van de buitenkant, die er bij de een luxer uit ziet dan bij de ander). Zit je liever dicht op de ammunation, of juist bij LS customs? Heb je een goede sluiproute naar 1 van de appartemementen gevonden, dan is dat misschien wel de juiste keuze voor jou.
[ Voor 8% gewijzigd door KiDoNL op 10-10-2013 19:34 ]
Verwijderd
Eindelijk me eerste appartement gekocht, enjawel! meteen voor 1 van de duurste.
Heb uiteindelijk gekozen voor die van 391k. Had meer dan 4ton op de teller staan, maar uiteindelijk gekozen voor het uitzicht. Vind het uitzicht van die 391k mooier dan die van 400k.
Nu weer opnieuw beginnen met sparen voor wat leuke auto's:)
Heb uiteindelijk gekozen voor die van 391k. Had meer dan 4ton op de teller staan, maar uiteindelijk gekozen voor het uitzicht. Vind het uitzicht van die 391k mooier dan die van 400k.
Nu weer opnieuw beginnen met sparen voor wat leuke auto's:)
Bensimpel
Positieve meneer
Meestal schiet ik eerst als mensen gevaarlijk dicht bij mij komen, blijkt te helpenVerwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:20:
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik las dat je maar 1 appartement kunt bezitten.
Als je er eentje koopt en dan wilt upgraden naar een grotere kun je je oude appartement verkopen?
En krijg je dan de koop waarde of een %?
Als je er eentje koopt en dan wilt upgraden naar een grotere kun je je oude appartement verkopen?
50% van de aankoop waarde krijg je terug.Deadsy schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:47:
Ik las dat je maar 1 appartement kunt bezitten.
Ik weet niet wie Wauzer is, maar bedankt dat je mee wilde doen. Kreeg helemaal niemand gevonden
Hmm... ik zoek een apartement met een leuk uitzicht, minimaal 6 auto garage, en niet te duur. Iemand suggesties? En hoe kan je in een apartement als je hem gewoon wilt bekijken, niet kopen?
wat dacht je van "gta v real estate interiors " als zoekopdracht in google, of youtube... Complete rondleidingen zelfs...Niellz schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:59:
Hmm... ik zoek een apartement met een leuk uitzicht, minimaal 6 auto garage, en niet te duur. Iemand suggesties? En hoe kan je in een apartement als je hem gewoon wilt bekijken, niet kopen?
Als ik het goed begrepen heb zijn er maar 3 interieurs te vinden. basic, mid-end en high-level. Volgens mij hebben alleen de duursten echt uitzicht.
Ik heb een appartementje gekocht aan Spanish Av., rond de 130k. Schijnt mid-level te zijn, maar je kunt niet uit de ramen kijken...
[ Voor 25% gewijzigd door strider1007 op 10-10-2013 20:10 ]
Bij races kun je instellen dat ook custom autos toegestaan zijn.
Betekend dat dat je dus ook je eigen auto die geupgrade is kunt gebruiken zolang deze in de gekozen klasse zit? En dat je dan dus met een auto rondrijd die flink sneller is dan die van de andere spelers?
Of worden de motor upgrades uitgeschakelt en is het verschil puur optisch?
Betekend dat dat je dus ook je eigen auto die geupgrade is kunt gebruiken zolang deze in de gekozen klasse zit? En dat je dan dus met een auto rondrijd die flink sneller is dan die van de andere spelers?
Of worden de motor upgrades uitgeschakelt en is het verschil puur optisch?
Dank u!strider1007 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:06:
[...]
wat dacht je van "gta v real estate interiors " als zoekopdracht in google, of youtube... Complete rondleidingen zelfs...
Neen, nooit problemen met xbox live/connecten. Ik heb 48 minuten online gespeeld de afgelopen week.
Gaude et aude
Ze moeten echt eens iets doen tegen mensen die bij een missie afk zijn.
Ik deed net een missie waar je 3 teams hebt en alle 3 zitten ze achter een vrachtwagen aan.
Ik wist de vrachtwagen te pakken en veilig naar onze basis te brengen terwijl de 2 andere teams en wat NPCs me aanvielen.
Toen ik aankwam bij onze basis bleek mijn teamgenoot nog precies daar te staan waar hij gespawned was.
Hij was dus de hele tijd AFK maar kreeg wel net zijn RP en hetzelfde geld bedrag als ik
Ik deed net een missie waar je 3 teams hebt en alle 3 zitten ze achter een vrachtwagen aan.
Ik wist de vrachtwagen te pakken en veilig naar onze basis te brengen terwijl de 2 andere teams en wat NPCs me aanvielen.
Toen ik aankwam bij onze basis bleek mijn teamgenoot nog precies daar te staan waar hij gespawned was.
Hij was dus de hele tijd AFK maar kreeg wel net zijn RP en hetzelfde geld bedrag als ik

Bensimpel
Positieve meneer
15 minuten idlen geeft je al een server kick, weet niet of dit bij missies ook zo is, maar zou wel goed zijn oidDeadsy schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:21:
Ze moeten echt eens iets doen tegen mensen die bij een missie afk zijn.
😆 - Denk ook eens om ;)
Wanneer ben je precies een "bad sport"? Ik leave altijd missies gelijk als ik me cash heb. Ben ik dan een bad sport?
iemand enig idee welke race een goede manier is om geld mee te verdienen? ik hoordie iets over Down the Drain.
Verder zit ik wel nog verder te kijken wat de makkelijkste manier nu is om snel geld te verdienen.
Ik kan gelukkig die missie met de Cargobob snel achter elkaar doen ( door te bellen ) en geeft alsnog elke keer 25k. Tis alleen een behoorlijk pittitge missie. Sniperwerk is vereist.
ps. nog een vraag
weet iemand ook hoe ik die level 45 missie krijg? ( met coke en die cementwagens)
Edit: de missie heet: Mixed up with coke
Verder zit ik wel nog verder te kijken wat de makkelijkste manier nu is om snel geld te verdienen.
Ik kan gelukkig die missie met de Cargobob snel achter elkaar doen ( door te bellen ) en geeft alsnog elke keer 25k. Tis alleen een behoorlijk pittitge missie. Sniperwerk is vereist.
ps. nog een vraag
Edit: de missie heet: Mixed up with coke
[ Voor 4% gewijzigd door -WarAx- op 10-10-2013 20:49 ]
Volgens mij als je je geld hebt niet, als je tijdens een missie verlaat wordt je een bad sport.Niellz schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:42:
Wanneer ben je precies een "bad sport"? Ik leave altijd missies gelijk als ik me cash heb. Ben ik dan een bad sport?
Verwijderd
Welke wagen rijden jullie het meeste in?
Ik rijd in deze:

Ben er met deze update ook achter gekomen dat het upgraden van een auto nadat een balkje al vol is, nog zeker effect heeft.
Ik rijd in deze:

Ben er met deze update ook achter gekomen dat het upgraden van een auto nadat een balkje al vol is, nog zeker effect heeft.
Pff een koenigsegg look-a-like?
Echte G's rijden in een opgevoerde Prius!
Echte G's rijden in een opgevoerde Prius!
Im notorious
Verwijderd
Ik had vandaag nog wel een leuke actie uitgehaald. Een vriend van me werd gespawnkilled door iemand die zijn Adder (bugatti) om de hoek had staan. Ik de Adder gepakt en deze in de zee geparkeerd (kost hem weer 10k verzekeringskosten). Daarna mezelf in de passive mode gezet en over hem heen gereden waarna de burnout het laatste werk deed. Weg gereden met mijn vriend, kreeg natuurlijk nog een one on one deathmatch invite waar ik natuurlijk niet op in ging.
Als jij iemand zijn auto sloopt betaal je toch ook verzekeringskosten? Zo had had een maatje van me mijn auto (per ongeluk) gesloopt en toen kreeg ik een notificatie dat hij dus een x bedrag betaalde aan de verzekering van mijn auto.
Verwijderd
Als ik met een granaat een auto opblaas wel inderdaad. Als ik van een verhoging het water inrijd en de auto verlaat heb ik hem schijnbaar niet kapot gemaakt. Ik kreeg in ieder geval geen rekening.Razr schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:58:
Als jij iemand zijn auto sloopt betaal je toch ook verzekeringskosten? Zo had had een maatje van me mijn auto (per ongeluk) gesloopt en toen kreeg ik een notificatie dat hij dus een x bedrag betaalde aan de verzekering van mijn auto.
Mijn auto is ook al eens in het water gereden door iemand anders en heb er voor kunnen betalen. Daar moeten ze toch eens naar zien bij R*.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 23:00:
[...]
Als ik met een granaat een auto opblaas wel inderdaad. Als ik van een verhoging het water inrijd en de auto verlaat heb ik hem schijnbaar niet kapot gemaakt. Ik kreeg in ieder geval geen rekening.
PSN: Wippie1880
Verwijderd
Er is trouwens ook een soort duplication glitch. Als jij als medepassagier van een auto van een vriend een missie start, dan spawn jij tijdens de missie ook in deze auto. Zo reden ik en een vriend allebei in mijn auto tijdens de missie. Na de missie verdwijnt de auto weer.
Wat leuke shots van online:
BMX jump

Masker op met Hotknife in de achtergrond (zit bij de CE versie)

PARTY
BMX jump

Masker op met Hotknife in de achtergrond (zit bij de CE versie)

PARTY

motabeatz.com
Beetje jammer wat ze nu hebben gevonden voor snel veel geld, kwestie van tijd tot ze de volgende glitch hebben gevonden.
[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2013 00:30 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zeer jammer. Ik heb er zo'n hekel aan, mensen die bugs misbruiken om er zelf beter van te worden. Als je het spel niet op een legitieme manier wilt spelen, speel het dan verdomme gewoon niet.SinergyX schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:28:
Beetje jammer wat ze nu hebben gevonden voor snel veel geld, kwestie van tijd tot ze de volgende glitch hebben gevonden.
Maar gelukkig is dit uitgekomen, en kan Rock* dit snel patchen. Hopelijk gaan ze er ook nog wat doen aan de mensen die dit misbruikt hebben, mocht dat mogelijk zijn.
Dit is echt een exploit en je kan er voor gebanned worden. Ik hoop dat ze die mensen aanpakken.Hatsjoe schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:54:
[...]
Zeer jammer. Ik heb er zo'n hekel aan, mensen die bugs misbruiken om er zelf beter van te worden. Als je het spel niet op een legitieme manier wilt spelen, speel het dan verdomme gewoon niet.
Maar gelukkig is dit uitgekomen, en kan Rock* dit snel patchen. Hopelijk gaan ze er ook nog wat doen aan de mensen die dit misbruikt hebben, mocht dat mogelijk zijn.
Ik vind dat ze vrij snel zijn met hun patches dus ik kan me best wel voorstellen dat dit deze week nog gefixed word.Hatsjoe schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:54:
[...]
Zeer jammer. Ik heb er zo'n hekel aan, mensen die bugs misbruiken om er zelf beter van te worden. Als je het spel niet op een legitieme manier wilt spelen, speel het dan verdomme gewoon niet.
En de mensen die dit gedaan hebben mogen ze voor mij echt resetten.
Maar hoe komen mensen hier uberhaubt achter? Hebben ze echt niets anders te doen dan dit?
Wat voorzichtiger gespeeld vanaaf ( minder free roam ) en mijn 1e huisje met eem garage voor 6 auto's kunnen kopen.
Begrijp ik nou goed dat je elke auto kan jatten en dat hij van mij is na ff parkeren in de garage ? Lijkt me bijna te makkelijk met het verdienmodel van Rockstar in het achterhoofd.
Lekker veel survival gespeeld.. Leuk spelletje hoor
Begrijp ik nou goed dat je elke auto kan jatten en dat hij van mij is na ff parkeren in de garage ? Lijkt me bijna te makkelijk met het verdienmodel van Rockstar in het achterhoofd.
Daar heeft Rockstar wel aan gedacht. Je kan auto's tot een bepaalde prijsklasse in je garage parkeren, zijn ze te kostbaar, dan krijg je een melding dat je hem moet kopen via internetBeakzz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 03:11:
Wat voorzichtiger gespeeld vanaaf ( minder free roam ) en mijn 1e huisje met eem garage voor 6 auto's kunnen kopen.
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Elke auto, tot de Felon GT, die is bij verkoop 9500 waard, ik heb hem alleen nog maar 1x kunnen vinden. Ik heb gisteravond vier rangerovers (a 9k) in m'n garage gezet. Kan ik later rustig verkopen...Beakzz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 03:11:
Over de eigen garage gesproken, het is me al 2 keer overkomen dat mijn duurste auto zichzelf ineens gekloond blijkt te hebben in mijn garage, inclusief de mods en kleur. Alleen de verzekering mist.
Heel toevallig was het elke keer een andere auto, maar waren het allebei de keren de beste/duurste auto's.
Heel toevallig was het elke keer een andere auto, maar waren het allebei de keren de beste/duurste auto's.
Ze mogen wel wat fixes doorvoeren aan de copcars eigenljik, die meest simpele politiewagens gedragen zich alsof ze volgegladen containerschepen zijn qua gewicht en mass, zelfs als je een zware SUV hebt hebben die poltiewagens de physics van een huis

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gisteravond lekker 3 uur gegamed met ±8 mensen tweakscrewx360, erg leuk. Nu kan ik eindelijk confirmeren dat GTA Online een geslaagd spel is!
Was weer mooi gisterenavond! En de (nieuwe) headset bevalt uitstekend. Ik hoor nu allemaal geluiden in GTA die ik voorheen via m'n surroundset nooit hoorde...
Mensen die na missies of deadmatches je gaan spawn killen. Gister 3 keer gebeurd.
Gisteravond geprobeerd mensen van de tweakscrew360 te joinen zonder resultaat, er was toch iets raars met de servers na de update. Voor het eerst ook een timeout gehad.
enige bonus, ik heb de GTA versie van de dodge charger, die al bloedsnel gaat, en je kan m volledig upgraden. Wow wat een bak, super controle en top drifting
Vanavond poging 2 met mede tweaks, al is er wel voetbal :-)
enige bonus, ik heb de GTA versie van de dodge charger, die al bloedsnel gaat, en je kan m volledig upgraden. Wow wat een bak, super controle en top drifting
Vanavond poging 2 met mede tweaks, al is er wel voetbal :-)
PS4: DonSigario
Heb me gister maar op passive gezet en gewoon missies gespeeld. Rond kloten doe ik wel met wat vrienden. Ik snap best dat mensen er een soort wilde westen van willen maken in Free Roam, dat hoort gewoon bij het soort spel. Maar hou het wel gewoon eerlijk en leuk, ze staan gewoon te wachten bij garages tot je eruit komt met je centjes....sigon schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:49:
Mensen die na missies of deadmatches je gaan spawn killen. Gister 3 keer gebeurd.
PSN: c_caveman1982
Ik snap die mensen niet... Ze krijgen haast niets voor het omleggen van jou dus wat is het nut? Gewoon irritant zijn. Maar goed, ik heb er eigenlijk vrij weinig last van, ik rijd wel even een blokje om als ik zie dat er mensen zijn bij een bepaalde mod shop. En ach, al verlies je wat geld, het is toch redelijk makkelijk (en tevens ook leuk) om geld te verdienen. Heb gister meer dan 80k verdient en weer uitgegeven aan mijn Eligy (nissan GT-R) en ik heb me kostelijk vermaakt.KaptKeefmenneke schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:54:
[...]
Heb me gister maar op passive gezet en gewoon missies gespeeld. Rond kloten doe ik wel met wat vrienden. Ik snap best dat mensen er een soort wilde westen van willen maken in Free Roam, dat hoort gewoon bij het soort spel. Maar hou het wel gewoon eerlijk en leuk, ze staan gewoon te wachten bij garages tot je eruit komt met je centjes....
Randoms.. de reden dat ik altijd in een invite only game zit met vrienden/crew 
Heb rond zitten kijken, maar ik blijf erbij dat inderdaad de Buffalo de beste all round wagen is eigenlijk,
Vooral omdat je er met 4 man in kan zitten. wat zeer relaxed is voor jobs/missions
Zijn er al mensen die naast hun huis ook een garage gekocht hebben, nog nergens kunen vinden of dit wel mogelijk is namelijk.
Had eigenlijk leiver gezien dat je gewoon meerdere huizen kon kopen, zodat je op meerdere plekken een safehouse hebt. Naja hopelijk in de toekomst
Heb rond zitten kijken, maar ik blijf erbij dat inderdaad de Buffalo de beste all round wagen is eigenlijk,
Vooral omdat je er met 4 man in kan zitten. wat zeer relaxed is voor jobs/missions
Zijn er al mensen die naast hun huis ook een garage gekocht hebben, nog nergens kunen vinden of dit wel mogelijk is namelijk.
Had eigenlijk leiver gezien dat je gewoon meerdere huizen kon kopen, zodat je op meerdere plekken een safehouse hebt. Naja hopelijk in de toekomst
Dit kan niet, probeerde ook elders in de stad nog een extra garage erbij te kopen maar er kwam meteen een waarschuwing dat dit je huidige huis (de duurste van $400k) vervangt.Bokkie schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:11:
Randoms.. de reden dat ik altijd in een invite only game zit met vrienden/crew
Wat is volgens jullie de beste/makkelijkste manier om snel geld eerlijk te verdienen?
Bij de missie's verdien je lekker geld, maar gaat niet altijd even snel.
Winkels overvallen +- 1500/2000 per keer.
Iemand nog tips?
Iemand nog tips?
PSN ID = steppa87
Lol, lk ben nog lang niet zover. Ik heb nu geen auto, geen huis en +/- 6000 aan money.Zorean schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:12:
[...]
Dit kan niet, probeerde ook elders in de stad nog een extra garage erbij te kopen maar er kwam meteen een waarschuwing dat dit je huidige huis (de duurste van $400k) vervangt.
Ik ben wel een aantal keer mijn progress kwijt geweest,(dat ik bijna opnieuw moest beginnen).
Iedere keer als ik een winkel overval of een job gedaan heb, snel naar de ATM met een gestolen auto en hopen dat de politie me niet ziet:P
Hoe krijg je gemakkelijk de auto terug als die impounded is? Want bij mij gaat dat hek niet open, of de auto is al zo kapot, dat ik hem net zo goed niet op had kunnen halen:P
Xbox: Gulpener88
Die ene race om de gevangenis heen, kan je in 30 seconden voltooien en als je bovendien de klasse auto's instelt op degene die je ook hebt zodat je je eigen auto kan kiezen dan kan je meteen unlocks scoren ervoor. Spreek je af met iemand dat je om de beurt wint bijvoorbeeld.steppa87 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:17:
Wat is volgens jullie de beste/makkelijkste manier om snel geld eerlijk te verdienen?
Iemand nog tips?
Missies afwisselen met auto's verkopen denk ik.steppa87 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:17:
Iemand nog tips?
(als je geen exploits enzo wil gebruiken natuurlijk.
Wat ik raar vind is dat wanneer je 5000+ op zak hebt hij dus die melding geeft dat je je geld moet storten anders kunnen andere spelers het jatten. Maar elke keer als je iemand neerschiet krijg je toch maar $100...
Ja, dat vind ik dus ook raar..MonkeySleeve schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:18:
Wat ik raar vind is dat wanneer je 5000+ op zak hebt hij dus die melding geeft dat je je geld moet storten anders kunnen andere spelers het jatten. Maar elke keer als je iemand neerschiet krijg je toch maar $100...

Je kan het ook met je mobieltje online storten he, dat is vaak sneller.Gertjuhjan schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:18:
[...]
Lol, lk ben nog lang niet zover. Ik heb nu geen auto, geen huis en +/- 6000 aan money.
Ik ben wel een aantal keer mijn progress kwijt geweest,(dat ik bijna opnieuw moest beginnen).
Iedere keer als ik een winkel overval of een job gedaan heb, snel naar de ATM met een gestolen auto en hopen dat de politie me niet ziet:P
Hoe krijg je gemakkelijk de auto terug als die impounded is? Want bij mij gaat dat hek niet open, of de auto is al zo kapot, dat ik hem net zo goed niet op had kunnen halen:P
Beter dump je je geld via de telefoon op de bank, veiliger dan naar een ATM karren.Gertjuhjan schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:18:
[...]
Lol, lk ben nog lang niet zover. Ik heb nu geen auto, geen huis en +/- 6000 aan money.
Wat betreft die auto, je kan een steegje in en vanuit daar over de witte muur de impound lot op komen. Stap snel de auto in en rij heel zachtjes tegen het hek aan, dan zal deze openen.
Zelf de afgelopen paar dagen elke dag wel paar uurtjes met mijn crew gespeeld en haal per avond wel ongeveer 30 a 40k op en dat is niet alleen nonstop farmen, ook tussendoor wat lol hebben, nieuwe dingen proberen etc.steppa87 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:17:
Iemand nog tips?
Elk uur een auto verkopen van minimaal 9k, Evoques (Ballers) rijden genoeg rond
Niet elke job doen die je krijgt, tenzij het de eerste job is die je van een bepaald persoon krijgt,
Zoek je missies uit, Geralds missies en die van Simeon zijn meestal wel lekker snel.
Zonder de restart optie kan je bijv alsnog steeds de "Out of court settlement" doen door gewoon steeds martin te bellen.
Je zou haast zeggen dat dat een bug is, en het eigenlijk de bedoeling is dat je die 5000 dropt als je doodgaat, of in iedergeval zelf kwijtraakt...MonkeySleeve schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:18:
Klopt, maar als ik een garage uit kom (in passive mode, dus niet dood te schieten) en ik ga direkt naar m'n telefoon om geld weg te boeken, kan ik wel direkt platgereden worden... Zij krijgen idd maar $100, maar ik ben $2000 aan respawn-kosten kwijt...hexta schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:19:
[...]
Je kan het ook met je mobieltje online storten he, dat is vaak sneller.
Och, ik raak HEEL vaak tientallen duizenden dollar kwijt... ZONDER dood te gaan! Heel knap, niet?dutchgio schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:22:
[...]
Je zou haast zeggen dat dat een bug is, en het eigenlijk de bedoeling is dat je die 5000 dropt als je doodgaat, of in iedergeval zelf kwijtraakt...
Hoe vaak ik wel niet even wat wil storten op de bank na bijvoorbeeld een race (dus 0 keer dood gegaan of anderzijds geld gespendeerd in de tussentijd) en dat blijkt dat er alweer zomaar 50k foetsie is zonder reden.

Of je gaat even ergens op/achter staan zodat ze je niet plat kunnen karren of je zorgt ervoor dat je nooit geld op zak hebt. Na een missie spawn je doorgaans altijd ergens waar geen spelers in de buurt zijn zodat je prima even die 30 seconden hebt om het geld op je bank te zetten via je mobiel.strider1007 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:23:
[...]
Klopt, maar als ik een garage uit kom (in passive mode, dus niet dood te schieten) en ik ga direkt naar m'n telefoon om geld weg te boeken, kan ik wel direkt platgereden worden... Zij krijgen idd maar $100, maar ik ben $2000 aan respawn-kosten kwijt...
[ Voor 36% gewijzigd door Zorian op 11-10-2013 09:25 ]
Verwijderd
Ja was tofColtpower schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:27:
Was weer mooi gisterenavond! En de (nieuwe) headset bevalt uitstekend. Ik hoor nu allemaal geluiden in GTA die ik voorheen via m'n surroundset nooit hoorde...
Denk dat ik over een tijdje ook wel zo'n luxe headset koop
Wel heel bijzonder.. Nog nooit meegemaakt en ook nog nooit eerder wat over gelezen...Zorean schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:24:
[...]
Och, ik raak HEEL vaak tientallen duizenden dollar kwijt... ZONDER dood te gaan! Heel knap, niet?
Hoe vaak ik wel niet even wat wil storten op de bank na bijvoorbeeld een race (dus 0 keer dood gegaan of anderzijds geld gespendeerd in de tussentijd) en dat blijkt dat er alweer zomaar 50k foetsie is zonder reden.
Je afschriften al eens gecheckt ?
Gisteren met wat tweakers en vreemden een stuk of 5 keer survival gespeeld en dat levert ook best geld op. Natuurlijk ben je er langer mee bezig , maar vind het ook echt leuk dus dan gaat de tijd voor mij snel en heb ik toch weer 18 tot 20000 in the pocket.
Gisteren met wat tweakers en vreemden een stuk of 5 keer survival gespeeld en dat levert ook best geld op. Natuurlijk ben je er langer mee bezig , maar vind het ook echt leuk dus dan gaat de tijd voor mij snel en heb ik toch weer 18 tot 20000 in the pocket.
Mja ik heb wel vaker vage shit.strider1007 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:26:
[...]
Wel heel bijzonder.. Nog nooit meegemaakt en ook nog nooit eerder wat over gelezen...

Die voorste witte is gekloond en die paarse Comet die rechts staat naast de witte. De andere Comet zie je net niet, die staat helemaal links achterin bij de garagedeur naast de witte Gallivanter Baller.
De 2 heren op bezoek daar zijn overigens DJ_Ins en Doggiestyloow.
Uiteraard, geen enkele afschrift te zien. Dat is het vage dus ook.Beakzz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:27:
Je afschriften al eens gecheckt ?
Heb momenteel nog maar 2k geld over omdat ik zo achterlijk veel blijf verliezen zonder aanleiding.
[ Voor 36% gewijzigd door Zorian op 11-10-2013 09:30 ]
Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.