Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Over welke crews gaat het? Ik ga vanaf vandaag (nouja, gisteravond) actiever spelen.wauzer schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:17:
Was toch wel goed idee toch die nieuwe (actievere) crews ;-)
Heb het voor elkaar gekregen dat ik met mijn headset die in mijn pc zit kan gamen. Vraag me alleen af of mijn microfoon hoorbaar gaat zijn want het geluid heb ik wel maar ik denk niet dat mijn mic kan communiceren met mijn xbox. Dat zou wel jammer zijn, maarja, ik ga niet speciaal een headsetje kopen
Tenzij er via teamspeak/skype gecommuniceerd wordt, dan kan ik wel mee praten maar denk niet dat veel mensen dit doen op gta
Kan ik vmn scheisler ergens stashen als ik genoeg geld heb voor een garage/huis..
Ik stem voor een teamspeakDivineNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:22:
[...]
Over welke crews gaat het? Ik ga vanaf vandaag (nouja, gisteravond) actiever spelen.
Heb het voor elkaar gekregen dat ik met mijn headset die in mijn pc zit kan gamen. Vraag me alleen af of mijn microfoon hoorbaar gaat zijn want het geluid heb ik wel maar ik denk niet dat mijn mic kan communiceren met mijn xbox. Dat zou wel jammer zijn, maarja, ik ga niet speciaal een headsetje kopen
Tenzij er via teamspeak/skype gecommuniceerd wordt, dan kan ik wel mee praten maar denk niet dat veel mensen dit doen op gta
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Je zat inderdaad vaak bij ons in de game. Wij (fonsmeister + linmaverpet + Coltpower_1987) hadden een groepje gestart en jij zat er ook bij, samen met Jefferson en nog een aantal anderen. Was erg vermakelijk, alleen die Crooked Cop missie werd wel echt too much met 10+ spelers. Al die auto's op het kruispunt op elkaar; mijn PS3 was echt flink aan het laggen toen!Kid_Stevie schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:12:
Gisteravond voor het eerst langer online gespeeld, heb me enorm vermaakt. In het begin met enkele tweakers maar kwamen er later meer bij. Merk wel dat een headset het nog leuker maakt, hoorde enkele tweakers, maar had graag af en toe gereageerd. Vooral ook met missies zodat je weet wat de ander van plan is, is nu af en toe niet helemaal duidelijk. En om m'n excuses aan te bieden tijdens een race, had een checkpoint gemist dus reed de verkeerde richting op, boven op een andere tweaker
Maar was zeker geslaagd gisteren, en nu een headset aanschaffen jij!
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Als je in de freeroam instelt dat alleen Crew + Friends hoorbaar zijn op de chat, dan wordt dit volgens mij inderdaad niet meegenomen de lobby/jobs in. Daar kun je inderdaad niet echt handig anderen muten...marijnvtg schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:28:
Je kunt toch mensen muten, zodat alleen je crew overblijft? Je kunt niet muten tijdens de lobby voor een missie/race toch? Soms best irritant als je in een lobby stap waarbij iedereen in een andere taal zit te ouwehoeren
Verbeterpuntje voor R*
Ah, super! thanks voor de tipColtpower schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:32:
[...]
Als je in de freeroam instelt dat alleen Crew + Friends hoorbaar zijn op de chat, dan wordt dit volgens mij inderdaad niet meegenomen de lobby/jobs in. Daar kun je inderdaad niet echt handig anderen muten...
Verbeterpuntje voor R*
Verwijderd
Oh ja ik zat ook bij jullie in de groepColtpower schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:30:
[...]
Je zat inderdaad vaak bij ons in de game. Wij (fonsmeister + linmaverpet + Coltpower_1987) hadden een groepje gestart en jij zat er ook bij, samen met Jefferson en nog een aantal anderen. Was erg vermakelijk, alleen die Crooked Cop missie werd wel echt too much met 10+ spelers. Al die auto's op het kruispunt op elkaar; mijn PS3 was echt flink aan het laggen toen!
Vanavond weer los, bevalt goed dat spelen met headset!
Oh Colt, Je kan overigens in freeroam players muten via startmenu>players, maar kan idd nog wel iets handiger..
PSN: fonsmeister
Tevens kwam ik nog een nederlander tegen, samen wat rond gereden en toen kwam er ineens een bounty van 7000 op iemand. Ik als navigator vertel hoe hij moet rijden, en die gast crashde toen waardoor ik hem neer kon schieten. Toch maar even de buit gedeeld met die gast, eerlijk is eerlijk
Kreeg toen paar minuten later toen hij vertrokken was 1000 dollar omdat ik me goed heb gedragen
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Zet ik hem echter op 1, dan moet ik hard schreeuwen voordat iemand me pas kan horen praten.

Ps3 Headset?Zorean schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:39:
Hoe hebben jullie de headset staan overigens? Hij staat hier op standje 2, maar pikt eigenlijk alles wat ik doe (knoppen indrukken, verzitten in de stoel, etc) nogal luid op.
Zet ik hem echter op 1, dan moet ik hard schreeuwen voordat iemand me pas kan horen praten.
Land van het eeuwige vuur
In mijn geval een Jabra bluetooth earpiece. Maar lijkt wel op de PS3 headset.
@Zorean: Goed dat je dit zegt, ik was er niet opgekomen dit nog aan te passen (ik 'stoor' nl. ook redelijk luid). Ik heb 'm volgens mij dus op 5 staan (max. dacht ik?). Zal dit vanavond ook eens iets terugschroeven.
Volgens mij is dit verder erg afhankelijk van je headset/oortje. Ik heb er eentje van Blue...(nogwat)

Jup ik ben onlinePsychoMantis_NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:31:
Zijn er al PS3'ers online btw?
Klopt het dat je pas missies van Lamar krijgt als je level 50 bent? Heb gister namelijk deathmatch gedaan omdat hij zei dat ik eerst maar is mezelf moest bewijzen of zo iets.
Ben net level 4 dus dit is allemaal in het begin.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Potje doen dalijk van het een of ander dan?
Portforward.comEppux schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:49:
Volg dit topic al enkele dagen, maar ben zelf nog geen enkele keer online geraakt op mijn ps3. Zelfs nog maar 1 maal een character kunnen aanmaken. Ondertussen wel al DNS settings veranderd, maar geeft exact dezelfde problemen namelijk 'Timed out locating session'. Iemand dit verholpen op de een of andere manier?
1 Ps3 statisch ip geven
2 Ports voor PSN forwarden naar je statische ip in je router
2 DMZ modus
3 enjoy
Ben zo klaar met een missie, dan ff Survival?PsychoMantis_NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:50:
[...]
Potje doen dalijk van het een of ander dan?
Edit: ik meld wel even als ik zo ver ben, kun jij een invite sturen. De zon schijnt hier precies op m'n tv én op m'n gezicht dus zie atm nie zo best
[ Voor 57% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 10-10-2013 10:58 ]
nope, ps3
Coltpower schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:30:
[...]
Je zat inderdaad vaak bij ons in de game. Wij (fonsmeister + linmaverpet + Coltpower_1987) hadden een groepje gestart en jij zat er ook bij, samen met Jefferson en nog een aantal anderen. Was erg vermakelijk, alleen die Crooked Cop missie werd wel echt too much met 10+ spelers. Al die auto's op het kruispunt op elkaar; mijn PS3 was echt flink aan het laggen toen!
Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:35:
[...]
Oh ja ik zat ook bij jullie in de groepDie crooked cop missie was echt hysterisch idd, ik speelde dat voor het eerst en ik had echt zoiets van wtf is dit ?? Ik ga vandaag ook zeker een headset halen, dan wordt het nog toffer
ja iddfonsmeister schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:37:
Hahaha, dat was lachen ja!
Vanavond weer los, bevalt goed dat spelen met headset!
(...)
Ja, even uitzoeken wat een redelijke, niet al te dure headset is.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik heb mij gister prima vermaakt met die races en deathmatch die we deden net voordat ik weg moest.wauzer schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:17:
Was toch wel goed idee toch die nieuwe (actievere) crews ;-)
Gelukkig ook alle 3 gewonnen. vooral die race met die motors waarin ik in de laatste bocht 2 crewmembers inhaal en er met de winst vandoor ging.
En mijn camera lijkt ook eindelijk goed te werken dus ik kan ook eindelijk selfies maken:

Ik jatte een dikke auto waarop ik een bounty van 25(!)k op mijn kop kreeg van diegene (NPC).
Nou, je raad het al. De hele server kwam op me af als een stel hongerige wespen.
Gelukkig reed ik in een Comet met bulletproof tires.
Ik heb er 5 weten te slopen door achteruit te schieten voordat iemand me eindelijk te pakken had. Maar ik had vlak daarvoor een granaat het raam uitgesmeten, dus BOEM. Daar ging hij én zijn persoonlijke wagen.

Edit: Wel cool dat je voor Weazel news filter kunt kiezen
[ Voor 24% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 10-10-2013 11:11 ]
Welke set is dat dan? Een officiele of een ander merk?PsychoMantis_NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:04:
* PsychoMantis_NL is nog steeds uiterst tevreden over zijn Sony PS3 headset
Gebruik zelf een cheap ass Nokia BT headsetje welke ik destijds voor mijn mobiel gebruikte
Stonden we dan met 6 man tegen 2 level 3's. Schiet ik eerst de 1e dood en wil vervolgens de 2e killen, vla ik van het dak
Je word er vanzelf beter in.PsychoMantis_NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:09:
Damn wat zuig ik in dat survival... Al sinds wave 4 geen wave meer gehad waarin ik niet dood ging
Edit: Wel cool dat je voor Weazel news filter kunt kiezen
Deze verhalenZorean schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:05:
Oh my oh my.Daarnet iets heel gaafs gehad.
Ik jatte een dikke auto waarop ik een bounty van 25(!)k op mijn kop kreeg van diegene (NPC).
Nou, je raad het al. De hele server kwam op me af als een stel hongerige wespen.
Gelukkig reed ik in een Comet met bulletproof tires.Dus dat resulteerde in een gigantisch spannende high-speed-chase tussen mij en 7 man die mij achtervolgde.
Ik heb er 5 weten te slopen door achteruit te schieten voordat iemand me eindelijk te pakken had. Maar ik had vlak daarvoor een granaat het raam uitgesmeten, dus BOEM. Daar ging hij én zijn persoonlijke wagen.Oepsje. Je hoorde hem ook via de voice lachen als een boer met kiespijn.
Haha awesome! 25k is tot nu het hoogste wat ik gezien heb dan qua bounties. Hoe kom je nu eigelijk aan bulletproof tires? Moet je je wagen dan modden in een Los Santos shop? Want kon bij de banden nergens kogelvrije vindenZorean schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:05:
Oh my oh my.Daarnet iets heel gaafs gehad.
Gelukkig reed ik in een Comet met bulletproof tires.Dus dat resulteerde in een gigantisch spannende high-speed-chase tussen mij en 7 man die mij achtervolgde.
Ik heb er 5 weten te slopen door achteruit te schieten voordat iemand me eindelijk te pakken had. Maar ik had vlak daarvoor een granaat het raam uitgesmeten, dus BOEM. Daar ging hij én zijn persoonlijke wagen.Oepsje. Je hoorde hem ook via de voice lachen als een boer met kiespijn.

ja dat moet daar. Alleen moet je dan wel een bepaalde rank hebben anders kan je ze nog niet kopen.MonkeySleeve schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:13:
[...]
Haha awesome! 25k is tot nu het hoogste wat ik gezien heb dan qua bounties. Hoe kom je nu eigelijk aan bulletproof tires? Moet je je wagen dan modden in een Los Santos shop? Want kon bij de banden nergens kogelvrije vinden
Die officiële heb ik een jaar of 2 geleden gekocht toen ik RDR online ging spelen. Prima kwaliteitschumi2004 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:12:
[...]
Welke set is dat dan? Een officiele of een ander merk?
Gebruik zelf een cheap ass Nokia BT headsetje welke ik destijds voor mijn mobiel gebruikte
Mja het is het zoeken van schuilplekken waar ik nog wat moeite mee heb

En de annihilator is beste aankoop ooit!
Not.. 1,8miljoen down the drain
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat komt na crashes met je wagen , schietgevechten , ...SinergyX schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:29:
Mijn character had gisteren regelmatig de issue dat ze opeens allemaal vlekken op d'r gezicht had. Douchen of reloggen werkten niet.
[afbeelding]
Ben er ook geen fan van
Huiselijk geweld, blauw oog... Foei !SinergyX schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:29:
Mijn character had gisteren regelmatig de issue dat ze opeens allemaal vlekken op d'r gezicht had. Douchen of reloggen werkten niet.
[afbeelding]
Paar goede klappen gehad.SinergyX schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:29:
[afbeelding]
Doe dat meestal als ik me verveel. Ga ik achter iemand aanrijden maar doe verder niks. En als ze echt geirriteerd raken openen zij het vuur en schiet ik ze dood. Deed dat laatst bij een gast maar die was er niet van gediend, schoot me neer, gooide een granaat bij mijn auto. Ikke pissed natuurlijk en eisde een One on One deatmatch. Bleek hij level 30 te zijnMartinspire schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:15:
Ik heb ook al aardig wat gasten gehad die dachten lollig te zijn en mijn neer te schieten. Dus hoppa, terugpakken en auto laten ontploffen. Vooral dat laatste is irritant als het bij je gebeurd
Werd telkens neer gesniped, had geen enkele kans...
[ Voor 99% gewijzigd door S0cky op 22-04-2018 20:19 ]
karremania???SinergyX schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:29:
[afbeelding]
Excuse my ignorance maar ben je nu in 't echt ook vrouwelijk of??

Edit: heb volgens mij eindelijk gevonden hoe je een custom licenseplate kunt krijgen online. Even via de app een upgrade uitvoeren aan je auto en je kunt hem toevoegen. Vanavond maar ff checken of het gelukt is.

[ Voor 16% gewijzigd door Player1S op 10-10-2013 11:40 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ben er trouwens wel achter hoe het werkt, alleen het vinden van schuilplekken is nog lastig. Bij Sandy Shores heb ik er namelijk nu 2 gevonden, maar als ik ze later terug wil vinden dan laat mijn persoonlijke GPS het afweten
Rule 37...L1nt schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:37:
[...]
karremania???
geen idee wat rule 37 is maar in dit geval is het puur uit interesse omdat ik ook van 1 of 2 weet dat ze mannelijk zijn maar met een vrouw online spelen.
Ben inmiddels verloofd met een kleine op komst dus verder bedoel ik er niks mee hoor
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ah, bij deze is het nummer 29 en 30.L1nt schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:42:
[...]
geen idee wat rule 37 is maar in dit geval is het puur uit interesse omdat ik ook van 1 of 2 weet dat ze mannelijk zijn maar met een vrouw online spelen.
Ben inmiddels verloofd met een kleine op komst dus verder bedoel ik er niks mee hoor

En deze reactie legt regel 30 nog even mooi uit:hexta schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:43:
[...]
Ah, bij deze is het nummer 29 en 30.
[afbeelding]

[ Voor 45% gewijzigd door MonkeySleeve op 10-10-2013 11:45 ]
MonkeySleeve schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:44:
[...]
There are no girls on the internet.
Een regeltje 30 is van toepassingL1nt schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:37:
karremania???
Xbox tag is inderdaad karremania
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zo niet waar, wij hebben het met zn 3e allemaal rond level 15 ook gehaald met eenvoud.S0cky schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:36:
[...]
3 tips:
1. Begin nooit een survival met minder dan 4 man, je zal niet ver komen. Misschien wel als je lvl 60 ofzo bent en van alle wapens een shitload aan kogels hebt.. Maar dan nog is 4 beter.
2. Splits je mensen in groepjes van 2, ieder survival level heeft goede schuilplekken. Dek elkaars rug en renn gerust rond tijdens een wave om een health kit te scoren.
3. Zodra de RPG / grenade launcher spawned, gebruik deze niet op normale ventjes... Geloof me, there are bigger fish to fry...
Je kan mij ook toevoegen op de PS3, JCVito1989, ik ben gister tot lvl 10 gekomen met 3 andere mensen.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
En was dat vrouwtje ook een Miley Cyrus look-a-like met rode oorbeschermers op toevallig? Had ik last van namelijk..Meelobee schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:47:
Ik speel ook als vrouwtje, van de week na inloggen was dat opeens m'n character, terwijl ik toch echt een mannetje had ingesteld. Ik dacht dat je na X tijd nog een keer een kans kreeg om te wisselen, maar tot nu toe nog geen melding gehad.
ik had deze melding gisteren 2x. beide keren weggeklikt, en nu komt ie niet meer.Meelobee schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:47:
Ik speel ook als vrouwtje, van de week na inloggen was dat opeens m'n character, terwijl ik toch echt een mannetje had ingesteld. Ik dacht dat je na X tijd nog een keer een kans kreeg om te wisselen, maar tot nu toe nog geen melding gehad.
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Dat was onder andere met mij. Was lacheS0cky schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:36:
[...]
3 tips:
1. Begin nooit een survival met minder dan 4 man, je zal niet ver komen. Misschien wel als je lvl 60 ofzo bent en van alle wapens een shitload aan kogels hebt.. Maar dan nog is 4 beter.
2. Splits je mensen in groepjes van 2, ieder survival level heeft goede schuilplekken. Dek elkaars rug en renn gerust rond tijdens een wave om een health kit te scoren.
3. Zodra de RPG / grenade launcher spawned, gebruik deze niet op normale ventjes... Geloof me, there are bigger fish to fry...
Je kan mij ook toevoegen op de PS3, JCVito1989, ik ben gister tot lvl 10 gekomen met 3 andere mensen.
Vanavond helaas avond dienst, dus ben pas half 11 thuis. Maar een andere keer zeker weer. Was echt lache, en gaf een berg RP en geld
Ja die inderdaad..marijnvtg schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:48:
[...]
En was dat vrouwtje ook een Miley Cyrus look-a-like met rode oorbeschermers op toevallig? Had ik last van namelijk..
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ver gereden, respray en reparatie samen rond de 1100, en uiteindelijk bracht hij maar 4400 op.

Ik dook het water in (echt zo'n duik), knalde keihard tegen de bodem, en liep opeens
Ik heb daar ook al auto's gehad waar ik gewoon 12k voor kreeghexta schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:09:
Gisteren voor het eerste zo'n auto gevonden voor hoe-heet-ie, S.
Ver gereden, respray en reparatie samen rond de 1100, en uiteindelijk bracht hij maar 4400 op.Was een beetje een deceptie.
Werkt niet. Heb dit eerder geteststrider1007 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:31:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje, met inmiddels 75k... Als het lukt meld ik het wel even.
Die heb ik ook gehad, was beschamend hoe weinig je daarvoor krijgt.hexta schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:09:
Gisteren voor het eerste zo'n auto gevonden voor hoe-heet-ie, S.
Ver gereden, respray en reparatie samen rond de 1100, en uiteindelijk bracht hij maar 4400 op.Was een beetje een deceptie.

Ik ook, de 620 geloof ik ofzoiets.servival7 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:11:
[...]
Ik heb daar ook al auto's gehad waar ik gewoon 12k voor kreeg
Wheels -> Wheel Accessoires -> Bulletproof Tires. Kost wel een lieve duit en je moet er level 20 ofzo voor zijn.MonkeySleeve schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:13:
[...]
Haha awesome! 25k is tot nu het hoogste wat ik gezien heb dan qua bounties. Hoe kom je nu eigelijk aan bulletproof tires? Moet je je wagen dan modden in een Los Santos shop? Want kon bij de banden nergens kogelvrije vinden
Top dankje! Daar maar eens voor sparenZorean schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:28:
[...]
Wheels -> Wheel Accessoires -> Bulletproof Tires. Kost wel een lieve duit en je moet er level 20 ofzo voor zijn.
Did you try to blow it up?Thomasx4 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:32:
Godver, zat net vast in een fucking 24/7, deuren kwamen niet meer open
Er is een nieuwbouw-wijk aan de oost-kant vlakbij Lester, alle huizen daar staan te kopen. Verwacht dat je daar straks wel een huisje kan kopen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Hoezo? Ze kunnen toch bij huizen ook gewoon een blauwe cirkel voor de deur plaatsen? Een huis met een garage voor 10 auto's, op deze map lijkt mij echter wel weer onwaarschijnlijkPyrone89 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:44:
Ik denk dat je geen huizen kunt kopen omdat huizen vanaf de buitenkant kunnen worden binnengedrongen (je kunt er namelijk gewoon inlopen). Appartementen kun je alleen binnenkomen door binnen te worden gelaten.
ach als ik mijn garage in rijd heeft hij aan de buitenkant maar 1 garage deur maar aan de binnenkant 2. Dus alles is mogelijk.KiDoNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:46:
[...]
Hoezo? Ze kunnen toch bij huizen ook gewoon een blauwe cirkel voor de deur plaatsen? Een huis met een garage voor 10 auto's, op deze map lijkt mij echter wel weer onwaarschijnlijk
Ik neem aan dat ik niet de enige ben?[Xbox 360]
Ik ben bereid dit nog 1 week door de vingers te zien, anders gaat het spel in de verkoop.
Gaude et aude
Heb je je dns instellingen al veranderd?Mr Hackenbacker schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:51:
Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk online. Keer op keer de melding dat ik de cloud servers offline zijn.
Ik neem aan dat ik niet de enige ben?[Xbox 360]
Ik ben bereid dit nog 1 week door de vingers te zien, anders gaat het spel in de verkoop.
Haha, Jefferson hier. Was inderdaad vette chaos tijdens Crooked Cop heb toch 2 keer het bewijs naar het eindpunt mogen rijdenColtpower schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:30:
[...]
Heb gisteren ook een headset besteld, miste dat toch wel gisteren, was een leuke avond! Voor herhaling vatbaar!
Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |
er zijn goedkopere, vanaf 27 geloof ik.gise schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:59:
Heujj, heb een garage gekocht. Volgens mij de goedkoopste, heb 'm gevonden op die makelaarswebsite. Garage voor 2 plekken, €34k
Goedkoopste garage = 25k
Goedkoopste appartement = 80k
PSN: c_caveman1982
Nog even doorsparen dusKiDoNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:17:
Goedkoopste 6-slot appartement is overigens maar 125k dus dat valt ook wel mee
Zit nu op kleine 84.000
Maar wat auto's jatten voor Simeon. Als je grof geld wild verdienen moet je achter die hogh priority auto's aangaan. Van de week was er 1 waar niemand naar om keek. Naar toe rijden, instappen, spuiten, wegbrengen, 16000+ rijker.
Maar hoe weet je dan waar ze staan? Ik krijg af en toe ook een lijstje van Simeon, maar met wat namen van de autos verder niksL1nt schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:26:
[...]
Nog even doorsparen dus
Zit nu op kleine 84.000
Maar wat auto's jatten voor Simeon. Als je grof geld wild verdienen moet je achter die hogh priority auto's aangaan. Van de week was er 1 waar niemand naar om keek. Naar toe rijden, instappen, spuiten, wegbrengen, 16000+ rijker.
Mmh nog niet gehad, ben nu level 16. Misschien wat meer missies voor Simeon ofzo.L1nt schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:30:
High Priority verschijnt bij mij op gegeven moment als een groen auto icoontje. Dezelfde als je personal auto maar dan groen.
Dit ja, ik ben toen een half uur bezig geweest met verschillende autos jatten, om te kijken of er een op het lijstje stond.MonkeySleeve schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:29:
[...]
Maar hoe weet je dan waar ze staan? Ik krijg af en toe ook een lijstje van Simeon, maar met wat namen van de autos verder niks
das niet echt veel, als je bedenkt dat ik gisteren 8,6k voor een hummer kreegVerwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:31:
Klopt, deze heb ik ook eens ingeleverd, kreeg er toen 9k voor..
Land van het eeuwige vuur
Was dat er 1 van z'n lijstje of echt die High Priority car?Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:31:
Klopt, deze heb ik ook eens ingeleverd, kreeg er toen 9k voor..
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.