Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 06:47

theezeefje

Poehee

ik las zojuist twee dingen die ik wel handig vond:
The Elegy. Once you have a garage to store your cars go to the Legendary Motorsports website through your phone and buy the free Elegy RH8. If it isn't free or available then why haven't you signed up for Rockstars Social Club? Go do it now and get your free sports car.
en als tweede:
Als je neergeschoten wordt, kost je dat 2000 dollahs,
suicide maar 500 ;)

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashied
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-01-2018
Gisteren avond rond een uurtje of 2 snachts, met wat gasten die net als Franklin en Lamar praten "The Los Santos connection" gespeeld. Wat een Missie zeg.. 4450 RP en 16K cash... in 2 sessies met hun gewoon 1 level hoger en 32K... Die missie is wel zwaar, je moet minimaal met 4 mensen deze missie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
wauzer schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:17:
Was toch wel goed idee toch die nieuwe (actievere) crews ;-)
Over welke crews gaat het? Ik ga vanaf vandaag (nouja, gisteravond) actiever spelen.

Heb het voor elkaar gekregen dat ik met mijn headset die in mijn pc zit kan gamen. Vraag me alleen af of mijn microfoon hoorbaar gaat zijn want het geluid heb ik wel maar ik denk niet dat mijn mic kan communiceren met mijn xbox. Dat zou wel jammer zijn, maarja, ik ga niet speciaal een headsetje kopen :p

Tenzij er via teamspeak/skype gecommuniceerd wordt, dan kan ik wel mee praten maar denk niet dat veel mensen dit doen op gta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:03
Kan je die car ook als standaard instellen?!
Kan ik vmn scheisler ergens stashen als ik genoeg geld heb voor een garage/huis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
DivineNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:22:
[...]

Over welke crews gaat het? Ik ga vanaf vandaag (nouja, gisteravond) actiever spelen.

Heb het voor elkaar gekregen dat ik met mijn headset die in mijn pc zit kan gamen. Vraag me alleen af of mijn microfoon hoorbaar gaat zijn want het geluid heb ik wel maar ik denk niet dat mijn mic kan communiceren met mijn xbox. Dat zou wel jammer zijn, maarja, ik ga niet speciaal een headsetje kopen :p

Tenzij er via teamspeak/skype gecommuniceerd wordt, dan kan ik wel mee praten maar denk niet dat veel mensen dit doen op gta :P
Ik stem voor een teamspeak :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Je kunt toch mensen muten, zodat alleen je crew overblijft? Je kunt niet muten tijdens de lobby voor een missie/race toch? Soms best irritant als je in een lobby stap waarbij iedereen in een andere taal zit te ouwehoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Kid_Stevie schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:12:
Gisteravond voor het eerst langer online gespeeld, heb me enorm vermaakt. In het begin met enkele tweakers maar kwamen er later meer bij. Merk wel dat een headset het nog leuker maakt, hoorde enkele tweakers, maar had graag af en toe gereageerd. Vooral ook met missies zodat je weet wat de ander van plan is, is nu af en toe niet helemaal duidelijk. En om m'n excuses aan te bieden tijdens een race, had een checkpoint gemist dus reed de verkeerde richting op, boven op een andere tweaker :9
Je zat inderdaad vaak bij ons in de game. Wij (fonsmeister + linmaverpet + Coltpower_1987) hadden een groepje gestart en jij zat er ook bij, samen met Jefferson en nog een aantal anderen. Was erg vermakelijk, alleen die Crooked Cop missie werd wel echt too much met 10+ spelers. Al die auto's op het kruispunt op elkaar; mijn PS3 was echt flink aan het laggen toen!

Maar was zeker geslaagd gisteren, en nu een headset aanschaffen jij! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 15:06
Zijn er al PS3'ers online btw?

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
marijnvtg schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:28:
Je kunt toch mensen muten, zodat alleen je crew overblijft? Je kunt niet muten tijdens de lobby voor een missie/race toch? Soms best irritant als je in een lobby stap waarbij iedereen in een andere taal zit te ouwehoeren
Als je in de freeroam instelt dat alleen Crew + Friends hoorbaar zijn op de chat, dan wordt dit volgens mij inderdaad niet meegenomen de lobby/jobs in. Daar kun je inderdaad niet echt handig anderen muten...

Verbeterpuntje voor R*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Coltpower schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:32:
[...]

Als je in de freeroam instelt dat alleen Crew + Friends hoorbaar zijn op de chat, dan wordt dit volgens mij inderdaad niet meegenomen de lobby/jobs in. Daar kun je inderdaad niet echt handig anderen muten...

Verbeterpuntje voor R*
Ah, super! thanks voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coltpower schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:30:
[...]

Je zat inderdaad vaak bij ons in de game. Wij (fonsmeister + linmaverpet + Coltpower_1987) hadden een groepje gestart en jij zat er ook bij, samen met Jefferson en nog een aantal anderen. Was erg vermakelijk, alleen die Crooked Cop missie werd wel echt too much met 10+ spelers. Al die auto's op het kruispunt op elkaar; mijn PS3 was echt flink aan het laggen toen!

Oh ja ik zat ook bij jullie in de groep :) Die crooked cop missie was echt hysterisch idd, ik speelde dat voor het eerst en ik had echt zoiets van wtf is dit ?? Ik ga vandaag ook zeker een headset halen, dan wordt het nog toffer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Hahaha, dat was lachen ja!
Vanavond weer los, bevalt goed dat spelen met headset!

Oh Colt, Je kan overigens in freeroam players muten via startmenu>players, maar kan idd nog wel iets handiger..

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Oh w8, ik lees te snel, je had het over in de lobby...laat maar

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:35

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Zat gister in een lobby, weet niet wat die gasten deden maar echt om de 10 minuten kreeg iemand wel een bounty op zijn hoofd van 1000 - 3000 dollar. Heerlijk joh om dan ineens al die witte puntjes richting die gast te zien gaan. Heerlijke chaos wordt het gewoon. Een z'n gastje wist zich te verstoppen op een eiland, ik een helikopter jatten en er heen vliegen. Wist hem neer te halen met de wieken van de heli :D

Tevens kwam ik nog een nederlander tegen, samen wat rond gereden en toen kwam er ineens een bounty van 7000 op iemand. Ik als navigator vertel hoe hij moet rijden, en die gast crashde toen waardoor ik hem neer kon schieten. Toch maar even de buit gedeeld met die gast, eerlijk is eerlijk :)

Kreeg toen paar minuten later toen hij vertrokken was 1000 dollar omdat ik me goed heb gedragen :D

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:56

Zorian

What the fox?

Hoe hebben jullie de headset staan overigens? Hij staat hier op standje 2, maar pikt eigenlijk alles wat ik doe (knoppen indrukken, verzitten in de stoel, etc) nogal luid op.
Zet ik hem echter op 1, dan moet ik hard schreeuwen voordat iemand me pas kan horen praten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 10:51

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Zorean schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:39:
Hoe hebben jullie de headset staan overigens? Hij staat hier op standje 2, maar pikt eigenlijk alles wat ik doe (knoppen indrukken, verzitten in de stoel, etc) nogal luid op.
Zet ik hem echter op 1, dan moet ik hard schreeuwen voordat iemand me pas kan horen praten. :/
Ps3 Headset?

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

In mijn geval een Jabra bluetooth earpiece. Maar lijkt wel op de PS3 headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
@Fons: Ja dat was mooi. Ben er vanavond ook wel, maar wat later en tot 21:30u ongeveer. Zaterdag wel meer tijd :D

@Zorean: Goed dat je dit zegt, ik was er niet opgekomen dit nog aan te passen (ik 'stoor' nl. ook redelijk luid). Ik heb 'm volgens mij dus op 5 staan (max. dacht ik?). Zal dit vanavond ook eens iets terugschroeven.
Volgens mij is dit verder erg afhankelijk van je headset/oortje. Ik heb er eentje van Blue...(nogwat) :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 16:12

Roshnak

PSN: Roshgill

Jup ik ben online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 12:20

MeagaShira

MeagaShira_NL

Vanaf welk level kan je eigenlijk auto's verkopen? en waar kan ik ze dan verkopen?
Klopt het dat je pas missies van Lamar krijgt als je level 50 bent? Heb gister namelijk deathmatch gedaan omdat hij zei dat ik eerst maar is mezelf moest bewijzen of zo iets.
Ben net level 4 dus dit is allemaal in het begin.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-07 19:22
Volg dit topic al enkele dagen, maar ben zelf nog geen enkele keer online geraakt op mijn ps3. Zelfs nog maar 1 maal een character kunnen aanmaken. Ondertussen wel al DNS settings veranderd, maar geeft exact dezelfde problemen namelijk 'Timed out locating session'. Iemand dit verholpen op de een of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Potje doen dalijk van het een of ander dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:03
Eppux schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:49:
Volg dit topic al enkele dagen, maar ben zelf nog geen enkele keer online geraakt op mijn ps3. Zelfs nog maar 1 maal een character kunnen aanmaken. Ondertussen wel al DNS settings veranderd, maar geeft exact dezelfde problemen namelijk 'Timed out locating session'. Iemand dit verholpen op de een of andere manier?
Portforward.com

1 Ps3 statisch ip geven

2 Ports voor PSN forwarden naar je statische ip in je router
2 DMZ modus

3 enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

PsychoMantis_NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:50:
[...]

Potje doen dalijk van het een of ander dan? :)
Ben zo klaar met een missie, dan ff Survival?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Zit ik nu al in, wave 5 dus kan nog ff duren maar sure :)

Edit: ik meld wel even als ik zo ver ben, kun jij een invite sturen. De zon schijnt hier precies op m'n tv én op m'n gezicht dus zie atm nie zo best :+

[ Voor 57% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 10-10-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
nope, ps3
[...]

Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:35:
[...]

Oh ja ik zat ook bij jullie in de groep :) Die crooked cop missie was echt hysterisch idd, ik speelde dat voor het eerst en ik had echt zoiets van wtf is dit ?? Ik ga vandaag ook zeker een headset halen, dan wordt het nog toffer 8)
fonsmeister schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:37:
Hahaha, dat was lachen ja!
Vanavond weer los, bevalt goed dat spelen met headset!
(...)
ja idd :*) Op dat kruispunt was echt chaos, ging nergens meer over, kwam aangereden na een respawn en was ook gelijk weer dood. Moest trouwens wel ontzettend hard lachen met de eerste keer crooked cop missie, toen (volgens mij) Coltpower verkeerd reed :P Ik dacht wat gaat die doen, maja, kon niks zeggen natuurlijk :9

Ja, even uitzoeken wat een redelijke, niet al te dure headset is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Heb gisteren de turtle beach p11 bestelt, volgens de reviews een top headset (ps3) voor 44,-

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
* PsychoMantis_NL is nog steeds uiterst tevreden over zijn Sony PS3 headset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
wauzer schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:17:
Was toch wel goed idee toch die nieuwe (actievere) crews ;-)
Ik heb mij gister prima vermaakt met die races en deathmatch die we deden net voordat ik weg moest.

Gelukkig ook alle 3 gewonnen. vooral die race met die motors waarin ik in de laatste bocht 2 crewmembers inhaal en er met de winst vandoor ging.

En mijn camera lijkt ook eindelijk goed te werken dus ik kan ook eindelijk selfies maken:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9926/ZEDDjFaItUmP3-whVFgPgQ/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Oh my oh my. :D Daarnet iets heel gaafs gehad. :D
Ik jatte een dikke auto waarop ik een bounty van 25(!)k op mijn kop kreeg van diegene (NPC).
Nou, je raad het al. De hele server kwam op me af als een stel hongerige wespen. :p
Gelukkig reed ik in een Comet met bulletproof tires. :D Dus dat resulteerde in een gigantisch spannende high-speed-chase tussen mij en 7 man die mij achtervolgde. :p
Ik heb er 5 weten te slopen door achteruit te schieten voordat iemand me eindelijk te pakken had. Maar ik had vlak daarvoor een granaat het raam uitgesmeten, dus BOEM. Daar ging hij én zijn persoonlijke wagen. :X Oepsje. Je hoorde hem ook via de voice lachen als een boer met kiespijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Damn wat zuig ik in dat survival... Al sinds wave 4 geen wave meer gehad waarin ik niet dood ging :')

Edit: Wel cool dat je voor Weazel news filter kunt kiezen :+

[ Voor 24% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 10-10-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:15
PsychoMantis_NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:04:
* PsychoMantis_NL is nog steeds uiterst tevreden over zijn Sony PS3 headset :)
Welke set is dat dan? Een officiele of een ander merk?

Gebruik zelf een cheap ass Nokia BT headsetje welke ik destijds voor mijn mobiel gebruikte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Gisteren zat ik met 6 crewleden en 2 anderen in een potje DM maar wij als crew wouden natuurlijk bij elkaar.
Stonden we dan met 6 man tegen 2 level 3's. Schiet ik eerst de 1e dood en wil vervolgens de 2e killen, vla ik van het dak :( waardoor ik doodgeschoten werd door de andere level 3. Dat zorgde wel voor aardig wat lol in de lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

PsychoMantis_NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:09:
Damn wat zuig ik in dat survival... Al sinds wave 4 geen wave meer gehad waarin ik niet dood ging :')

Edit: Wel cool dat je voor Weazel news filter kunt kiezen :+
Je word er vanzelf beter in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Zorean schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:05:
Ik jatte een dikke auto waarop ik een bounty van 25(!)k op mijn kop kreeg van diegene (NPC).
Nou, je raad het al. De hele server kwam op me af als een stel hongerige wespen. :p
Gelukkig reed ik in een Comet met bulletproof tires. :D Dus dat resulteerde in een gigantisch spannende high-speed-chase tussen mij en 7 man die mij achtervolgde. :p
Ik heb er 5 weten te slopen door achteruit te schieten voordat iemand me eindelijk te pakken had. Maar ik had vlak daarvoor een granaat het raam uitgesmeten, dus BOEM. Daar ging hij én zijn persoonlijke wagen. :X Oepsje. Je hoorde hem ook via de voice lachen als een boer met kiespijn. :+
Deze verhalen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Zorean schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:05:
Haha awesome! 25k is tot nu het hoogste wat ik gezien heb dan qua bounties. Hoe kom je nu eigelijk aan bulletproof tires? Moet je je wagen dan modden in een Los Santos shop? Want kon bij de banden nergens kogelvrije vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
MonkeySleeve schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:13:
[...]

Haha awesome! 25k is tot nu het hoogste wat ik gezien heb dan qua bounties. Hoe kom je nu eigelijk aan bulletproof tires? Moet je je wagen dan modden in een Los Santos shop? Want kon bij de banden nergens kogelvrije vinden :X
ja dat moet daar. Alleen moet je dan wel een bepaalde rank hebben anders kan je ze nog niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
schumi2004 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:12:
[...]

Welke set is dat dan? Een officiele of een ander merk?

Gebruik zelf een cheap ass Nokia BT headsetje welke ik destijds voor mijn mobiel gebruikte :P
Die officiële heb ik een jaar of 2 geleden gekocht toen ik RDR online ging spelen. Prima kwaliteit :)

Roshnak schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:12:
[...]

Je word er vanzelf beter in.
Mja het is het zoeken van schuilplekken waar ik nog wat moeite mee heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
Ik heb ook al aardig wat gasten gehad die dachten lollig te zijn en mijn neer te schieten. Dus hoppa, terugpakken en auto laten ontploffen. Vooral dat laatste is irritant als het bij je gebeurd :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn character had gisteren regelmatig de issue dat ze opeens allemaal vlekken op d'r gezicht had. Douchen of reloggen werkten niet.

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7083/ZHn5PDZudEW5J-0dIc7pJA/0_0.jpg

En de annihilator is beste aankoop ooit!
Not.. 1,8miljoen down the drain

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
SinergyX schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:29:
Mijn character had gisteren regelmatig de issue dat ze opeens allemaal vlekken op d'r gezicht had. Douchen of reloggen werkten niet.

[afbeelding]

Dat komt na crashes met je wagen , schietgevechten , ...

Ben er ook geen fan van

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:25

[afbeelding]
Huiselijk geweld, blauw oog... Foei !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta

[afbeelding]

Paar goede klappen gehad. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Martinspire schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:15:
Ik heb ook al aardig wat gasten gehad die dachten lollig te zijn en mijn neer te schieten. Dus hoppa, terugpakken en auto laten ontploffen. Vooral dat laatste is irritant als het bij je gebeurd :+
Doe dat meestal als ik me verveel. Ga ik achter iemand aanrijden maar doe verder niks. En als ze echt geirriteerd raken openen zij het vuur en schiet ik ze dood. Deed dat laatst bij een gast maar die was er niet van gediend, schoot me neer, gooide een granaat bij mijn auto. Ikke pissed natuurlijk en eisde een One on One deatmatch. Bleek hij level 30 te zijn :+

Werd telkens neer gesniped, had geen enkele kans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0cky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-04 20:09
k

[ Voor 99% gewijzigd door S0cky op 22-04-2018 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-10 16:28

Player1S

Probably out in the dark

[afbeelding]

karremania???

Excuse my ignorance maar ben je nu in 't echt ook vrouwelijk of?? :X

Edit: heb volgens mij eindelijk gevonden hoe je een custom licenseplate kunt krijgen online. Even via de app een upgrade uitvoeren aan je auto en je kunt hem toevoegen. Vanavond maar ff checken of het gelukt is. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Player1S op 10-10-2013 11:40 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Zal je even toevoegen :)

Ben er trouwens wel achter hoe het werkt, alleen het vinden van schuilplekken is nog lastig. Bij Sandy Shores heb ik er namelijk nu 2 gevonden, maar als ik ze later terug wil vinden dan laat mijn persoonlijke GPS het afweten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
L1nt schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:37:
[...]

karremania???

Rule 37...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

geen idee wat rule 37 is maar in dit geval is het puur uit interesse omdat ik ook van 1 of 2 weet dat ze mannelijk zijn maar met een vrouw online spelen.
Ben inmiddels verloofd met een kleine op komst dus verder bedoel ik er niks mee hoor :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Hmmm.... voel ik hier wat opbloeien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
second love :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
L1nt schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:42:
[...]

geen idee wat rule 37 is maar in dit geval is het puur uit interesse omdat ik ook van 1 of 2 weet dat ze mannelijk zijn maar met een vrouw online spelen.
Ben inmiddels verloofd met een kleine op komst dus verder bedoel ik er niks mee hoor :+
Ah, bij deze is het nummer 29 en 30. ;)

Afbeeldingslocatie: http://cache.ohinternet.com/images/f/fa/Rulesoftheinternet.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Er is net een update voor x360, moest net meteen downloaden maar merk dat andere die al online waren dit niet hoeven te doen. Hierdoor kan ik geen tweakerscrewleden meer joinen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

hexta schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:43:
[...]

Ah, bij deze is het nummer 29 en 30. ;)

[afbeelding]
En deze reactie legt regel 30 nog even mooi uit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f2rLQ.png

[ Voor 45% gewijzigd door MonkeySleeve op 10-10-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
d:)b
MonkeySleeve schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:44:
[...]

There are no girls on the internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
haha die regel 37 uit bovenstaand plaatje vind ik anders ook wel aardig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:37:
karremania???

Een regeltje 30 is van toepassing :)

Xbox tag is inderdaad karremania :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
S0cky schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:36:
[...]

3 tips:

1. Begin nooit een survival met minder dan 4 man, je zal niet ver komen. Misschien wel als je lvl 60 ofzo bent en van alle wapens een shitload aan kogels hebt.. Maar dan nog is 4 beter.
2. Splits je mensen in groepjes van 2, ieder survival level heeft goede schuilplekken. Dek elkaars rug en renn gerust rond tijdens een wave om een health kit te scoren.
3. Zodra de RPG / grenade launcher spawned, gebruik deze niet op normale ventjes... Geloof me, there are bigger fish to fry...

Je kan mij ook toevoegen op de PS3, JCVito1989, ik ben gister tot lvl 10 gekomen met 3 andere mensen.
Zo niet waar, wij hebben het met zn 3e allemaal rond level 15 ook gehaald met eenvoud.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:36

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik speel ook als vrouwtje, van de week na inloggen was dat opeens m'n character, terwijl ik toch echt een mannetje had ingesteld. Ik dacht dat je na X tijd nog een keer een kans kreeg om te wisselen, maar tot nu toe nog geen melding gehad.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Meelobee schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:47:
Ik speel ook als vrouwtje, van de week na inloggen was dat opeens m'n character, terwijl ik toch echt een mannetje had ingesteld. Ik dacht dat je na X tijd nog een keer een kans kreeg om te wisselen, maar tot nu toe nog geen melding gehad.
En was dat vrouwtje ook een Miley Cyrus look-a-like met rode oorbeschermers op toevallig? Had ik last van namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

Meelobee schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:47:
ik had deze melding gisteren 2x. beide keren weggeklikt, en nu komt ie niet meer.

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-10 10:41
S0cky schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:36:
[...]

3 tips:

1. Begin nooit een survival met minder dan 4 man, je zal niet ver komen. Misschien wel als je lvl 60 ofzo bent en van alle wapens een shitload aan kogels hebt.. Maar dan nog is 4 beter.
2. Splits je mensen in groepjes van 2, ieder survival level heeft goede schuilplekken. Dek elkaars rug en renn gerust rond tijdens een wave om een health kit te scoren.
3. Zodra de RPG / grenade launcher spawned, gebruik deze niet op normale ventjes... Geloof me, there are bigger fish to fry...

Je kan mij ook toevoegen op de PS3, JCVito1989, ik ben gister tot lvl 10 gekomen met 3 andere mensen.
Dat was onder andere met mij. Was lache :D

Vanavond helaas avond dienst, dus ben pas half 11 thuis. Maar een andere keer zeker weer. Was echt lache, en gaf een berg RP en geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:36

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

marijnvtg schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:48:
[...]

En was dat vrouwtje ook een Miley Cyrus look-a-like met rode oorbeschermers op toevallig? Had ik last van namelijk..
Ja die inderdaad..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
volgens mij is door de update ook voor xbox nu aangepast dat je geen RT meer kan gebruiken om te herstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Gisteren voor het eerste zo'n auto gevonden voor hoe-heet-ie, S.
Ver gereden, respray en reparatie samen rond de 1100, en uiteindelijk bracht hij maar 4400 op. :') Was een beetje een deceptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

je kan het niet zo goed zien, maar ik LIEP hier op de bodem van de marina:

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6592/BJ8rqAEB6E-irjtoDqH2Vw/0_0.jpg

Ik dook het water in (echt zo'n duik), knalde keihard tegen de bodem, en liep opeens :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
hexta schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:09:
Ver gereden, respray en reparatie samen rond de 1100, en uiteindelijk bracht hij maar 4400 op. :') Was een beetje een deceptie.
Ik heb daar ook al auto's gehad waar ik gewoon 12k voor kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
strider1007 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:31:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje, met inmiddels 75k... Als het lukt meld ik het wel even. :)
Werkt niet. Heb dit eerder getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
hexta schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:09:
Die heb ik ook gehad, was beschamend hoe weinig je daarvoor krijgt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik trek toch net gewoon 9.065 binnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:37
servival7 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:11:
[...]

Ik heb daar ook al auto's gehad waar ik gewoon 12k voor kreeg
Ik ook, de 620 geloof ik ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

MonkeySleeve schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:13:
[...]

Wheels -> Wheel Accessoires -> Bulletproof Tires. Kost wel een lieve duit en je moet er level 20 ofzo voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Zorean schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:28:
[...]

Wheels -> Wheel Accessoires -> Bulletproof Tires. Kost wel een lieve duit en je moet er level 20 ofzo voor zijn.
Top dankje! Daar maar eens voor sparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Godver, zat net vast in een fucking 24/7, deuren kwamen niet meer open :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Thomasx4 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:32:
Godver, zat net vast in een fucking 24/7, deuren kwamen niet meer open :S
Did you try to blow it up? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart455706
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-07 08:13
wel erg jammer dat je alleen maar apartementen kan kopen en geen huizen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan nog altijd komen :)

Er is een nieuwbouw-wijk aan de oost-kant vlakbij Lester, alle huizen daar staan te kopen. Verwacht dat je daar straks wel een huisje kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik was net met een kameraad van mij online in GTA (Xbox360) kregen we beide 1 voor 1 een update van 59 MB.... Het lijkt er op dat de MS de aangekondigde update van GTA5 ook al aan het verspreiden is.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik denk dat je geen huizen kunt kopen omdat huizen vanaf de buitenkant kunnen worden binnengedrongen (je kunt er namelijk gewoon inlopen). Appartementen kun je alleen binnenkomen door binnen te worden gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Pyrone89 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:44:
Ik denk dat je geen huizen kunt kopen omdat huizen vanaf de buitenkant kunnen worden binnengedrongen (je kunt er namelijk gewoon inlopen). Appartementen kun je alleen binnenkomen door binnen te worden gelaten.
Hoezo? Ze kunnen toch bij huizen ook gewoon een blauwe cirkel voor de deur plaatsen? Een huis met een garage voor 10 auto's, op deze map lijkt mij echter wel weer onwaarschijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
KiDoNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:46:
[...]

Hoezo? Ze kunnen toch bij huizen ook gewoon een blauwe cirkel voor de deur plaatsen? Een huis met een garage voor 10 auto's, op deze map lijkt mij echter wel weer onwaarschijnlijk :P
ach als ik mijn garage in rijd heeft hij aan de buitenkant maar 1 garage deur maar aan de binnenkant 2. Dus alles is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:08
Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk online. Keer op keer de melding dat ik de cloud servers offline zijn.
Ik neem aan dat ik niet de enige ben?[Xbox 360]
Ik ben bereid dit nog 1 week door de vingers te zien, anders gaat het spel in de verkoop.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Laatst online: 08-10 16:13
Mr Hackenbacker schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:51:
Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk online. Keer op keer de melding dat ik de cloud servers offline zijn.
Ik neem aan dat ik niet de enige ben?[Xbox 360]
Ik ben bereid dit nog 1 week door de vingers te zien, anders gaat het spel in de verkoop.
Heb je je dns instellingen al veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Heujj, heb een garage gekocht. Volgens mij de goedkoopste, heb 'm gevonden op die makelaarswebsite. Garage voor 2 plekken, €34k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jevon
  • Laatst online: 08-10 16:13
[...]

Haha, Jefferson hier. Was inderdaad vette chaos tijdens Crooked Cop heb toch 2 keer het bewijs naar het eindpunt mogen rijden 8) :D.

Heb gisteren ook een headset besteld, miste dat toch wel gisteren, was een leuke avond! Voor herhaling vatbaar!

Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
gise schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:59:
Heujj, heb een garage gekocht. Volgens mij de goedkoopste, heb 'm gevonden op die makelaarswebsite. Garage voor 2 plekken, €34k
er zijn goedkopere, vanaf 27 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
hexta schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:01:
[...]

er zijn goedkopere, vanaf 27 geloof ik.
Goedkoopste garage = 25k
Goedkoopste appartement = 80k

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

dat goedkoopste appartement is echt dikke prima :) je kan er bier drinken, tv kijken douchen, slapen, omkleden, roken, zitten... en je kan er nog eens twee auto's kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Goedkoopste 6-slot appartement is overigens maar 125k dus dat valt ook wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Laatst online: 19-09 20:13
Vanaf welk level gaan die bedragen voor die missies omhoog? Is leuk iedere keer 1500-2500 en zo af en toe eens iets hoger maar een appartement gaat best lang duren zo. Ben nu level 14 en beroof winkels als ik de kans zie en ik verkoop auto's maar echt snel gaat het niet. Vooral al je je ammo op pijl wilt houden en af en toe wilt kloten zodat je ook nog weleens doodgaat zijn de uitgaven ook nogal hoog.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

KiDoNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:17:
Goedkoopste 6-slot appartement is overigens maar 125k dus dat valt ook wel mee :)
Nog even doorsparen dus :)
Zit nu op kleine 84.000

Maar wat auto's jatten voor Simeon. Als je grof geld wild verdienen moet je achter die hogh priority auto's aangaan. Van de week was er 1 waar niemand naar om keek. Naar toe rijden, instappen, spuiten, wegbrengen, 16000+ rijker. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

L1nt schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:26:
[...]

Nog even doorsparen dus :)
Zit nu op kleine 84.000

Maar wat auto's jatten voor Simeon. Als je grof geld wild verdienen moet je achter die hogh priority auto's aangaan. Van de week was er 1 waar niemand naar om keek. Naar toe rijden, instappen, spuiten, wegbrengen, 16000+ rijker. d:)b
Maar hoe weet je dan waar ze staan? Ik krijg af en toe ook een lijstje van Simeon, maar met wat namen van de autos verder niks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

High Priority verschijnt bij mij op gegeven moment als een groen auto icoontje. Dezelfde als je personal auto maar dan groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, deze heb ik ook eens ingeleverd, kreeg er toen 9k voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

L1nt schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:30:
High Priority verschijnt bij mij op gegeven moment als een groen auto icoontje. Dezelfde als je personal auto maar dan groen.
Mmh nog niet gehad, ben nu level 16. Misschien wat meer missies voor Simeon ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
MonkeySleeve schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:29:
[...]

Maar hoe weet je dan waar ze staan? Ik krijg af en toe ook een lijstje van Simeon, maar met wat namen van de autos verder niks :?
Dit ja, ik ben toen een half uur bezig geweest met verschillende autos jatten, om te kijken of er een op het lijstje stond. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 10:51

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:31:
das niet echt veel, als je bedenkt dat ik gisteren 8,6k voor een hummer kreeg :+

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:31:
Was dat er 1 van z'n lijstje of echt die High Priority car?

Pagina: 1 ... 26 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.