strider1007 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:07:
[...]
Ik geef ze nog even het voordeel van de twijfel. Het online gedeelte draait nu ruim een week, en pas een paar dagen echt lekker. De eerste patch is er al, en ik verwacht er de komende dagen / weken nog een paar..
Ik heb gisteravond gemerkt dat in dat scherm waar je de volgende lokatie kunt kiezen de restart optie soms wel, soms niet beschikbaar is. Hij staat er altijd, soms kun je er gewoon niet op gaan staan. (PS3)
Vandaag maar eens proberen om van sessie te wisselen als ik wat 'verdachte' stipjes bij een garage zie staan. (zag die optie gisteravond in het pauze-menu toen ik net stopte..)
Dat is "Replay", niet "Restart" volgens mij
offtopic:
Geen idee wat die optie precies doet, maar ik neem aan dat je dan gewoon opnieuw begint zónder de net verdiende RP en $
Dat killen bij garages etc. is inderdaad té lame. Ben allang blij dat je volgens mij niet echt hoeft te banken. Heb al een aantal keer gehad dat ik een auto verkoop bij LS Customs, kom ik buiten, peng peng peng. Kijk ik vervolgens bij mijn cash, gewoon maar $100 kwijt (excl. de kosten voor het dood gaan).
Het is alleen wel vervelend als je je hele garage vol hebt staan met auto's die je wilt verkopen, maar er niet bij kunt. Sessies wisselen is dan inderdaad 't makkelijkst, of gewoon een random job joinen en leaven voordat hij start
nusupport schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:12:
Heeft iemand enig idee hoe de GTA Online world/servers in elkaar zit?
Daarmee doel ik op: Je koopt een huis, maar hoe zit het met andere die het zelfde doen? ik neem aan dat je niet enige bent die dat huis kan kopen?
Er zijn meerdere instanties van eenzelfde property. Wij kunnen beide hetzelfde huis bezitten maar jij ziet jouw huis en ik de mijne (overigens kan ik wel in jouw huis komen chillen en vice versa).
De bron daarover had ik een tigtal pagina's terug al geplaatst, zal 'm even opzoeken
[
Voor 17% gewijzigd door
PsychoMantis_NL op 10-10-2013 08:14
]