Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:33
glenluyckx schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:39:
sorry hoor maar wat bedoel je met npc? :D
Non-player character

Dus de Computer bestuurde mannetjes die er lopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
gise schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:40:
[...]

Gewoon met je heli hoger gaan vliegen dan de politie heli, dan ben je uit z'n zichtveld en ben je 'm ook zo kwijt. Heb dit gister ook gedaan tot iemand mij met een andere heli neerhaalde met raketten... ;w
Ik heb trouwens altijd sowieso 3 sterren, schiet altijd die gast achter de balie neer als ik het geld heb, al een aantal keer gehad dat ik net de deur uit loop en die gast z'n wapen trekt
Je kan ook gewoon voorruit vliegen. Je vliegt namelijk sneller dan de politie heli waardoor hij je makkelijk uit zijn gezichtsveld verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:43:
[...]

Je kan ook gewoon voorruit vliegen. Je vliegt namelijk sneller dan de politie heli waardoor hij je makkelijk uit zijn gezichtsveld verliest.
Ja maar ik kwam net die winkel uit en was net aan het opstijgen, had dus nog niet door dat iemand me wilde neerhalen. Eerste twee raketten waren mis, derde helaas raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mediamarkt euro duurder zonder verzendkosten :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 22:42
Beakzz schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:21:
[...]

Als je er 0 bent tegengekomen ben je wel heel ongelukkig geweest :) Zijn genoeg leuke spelers in de crew hoor , maar ook een paar die het crew idee niet helemaal snappen.

Ik wacht nog even af of ze met een goede oplossing komen in het crewtopic en anders moet het maar zonder tweakers opgelost worden.

Mensen die met mic, fair , redelijk actief spelen en lol willen (alles tegelijk :p) maken op de PS3 zijn altijd welkom om Bambeakz toe te voegen op PSN. Of welkom in mijn minicrew Helden ;)

Mic hoeft trouwens niet altijd te zijn. Ook ik heb hem weleens uit , maar de optie moet er zijn.
Nou een paar dan :P volgens mij heb ik zelf nog een paar missies met jou gedaan en een falende impromptu race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:50
SinergyX schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

Mediamarkt euro duurder zonder verzendkosten :+
Hmpf.
Niet echt een goede aanbieding dan, zoals wel vaker bij iBood het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Dat roep ik al paar keer, een aparte tweakers crew maken met mensen die wel actief spelen, en t liefst ook hier actief zijn. Desnoods nog splitsen voor mensen die vaker overdag of juist savonds online zijn.

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 20:55
servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:09:
Hebben ze met die patch nu ook uitgezet dat je geld van je bank verliest als je dood gaat? Dat vind ik een veel groter probleem dan dat je een missie kan replayen.

Anders wordt het helemaal een hels karwij om aan die 300+ te komen.
Ik zat daar gisteren meer informatie over te zoeken, maar voor de duidelijkheid: dit is dus by design. Men heeft wel 'in overweging' om het aan te gaan passen. Zie ook http://support.rockstarga...lls-in-Grand-Theft-Auto-V en http://support.rockstarga...cal-bills-ruins-the-game- De patch heeft alleen maar opgelost dat je geen geld meer verliest tijdens deathmatch. Hoop zelf wel dat ze het aan gaan passen...

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Brainstorm schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:55:
[...]

Ik zat daar gisteren meer informatie over te zoeken, maar voor de duidelijkheid: dit is dus by design. Men heeft wel 'in overweging' om het aan te gaan passen. Zie ook http://support.rockstarga...lls-in-Grand-Theft-Auto-V en http://support.rockstarga...cal-bills-ruins-the-game- De patch heeft alleen maar opgelost dat je geen geld meer verliest tijdens deathmatch. Hoop zelf wel dat ze het aan gaan passen...
Op die andere topic melden ze juist weer dat je geen rematch meer kan doen na een missie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:12

Roshnak

PSN: Roshgill

wauzer schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:56:
[...]

Op die andere topic melden ze juist weer dat je geen rematch meer kan doen na een missie
Ik kan ook niet meer restarten :( en dit na die patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Op de 360 nog geen patch gezien, nog maar even dat restarten abusen dan :D (helaas ben ik eigenlijk werken dus er wordt niets ge-abused :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:51

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Roshnak schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:57:
[...]

Missie geslaagd?

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Roshnak schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:57:
[...]

Daar hadden ze t trouwens alleen over de ps3, ik hoop dat de xbox nog een dagje wacht, kan ik vanaaf nog ff snel lvlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:01

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Thuis maar eens flink wat auto's jatten van NPC's en hopen op die bounty. Lijkt me best lachen :D

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Razr schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:58:
Op de 360 nog geen patch gezien, nog maar even dat restarten abusen dan :D (helaas ben ik eigenlijk werken dus er wordt niets ge-abused :P)
1.02. was ook 2 dagen later dus misschien dat we vanavond nog geluk hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Tip:

In zuid Los Santos vlakbij de carwash en de clothing store zit een treinspoor dat wanneer je het in oostelijke richting volgt onder de grond een tunnel in gaat. De politie komt je hier niet achterna! Dit is een ideaal punt om op makkelijke manier de politie kwijt te raken. Het spoor is makkelijk te zien op de map, kijk ten zuiden van de carwash en je zit een dubbele weg die in zuid-oostelijke richting uit fade, het spoor ligt tussen die dubbele weg.

In de buurt van deze tunnel zitten twee winkels die je om en om kan overvallen. Ook is het niet bijzonder ver van Simeon's cardealer vandaan, dus als je na een repo missie de cops nog niet kwijt bent gewoon even die tunnel inrijden.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:51

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Dat was al langer zo bij mij.

Missie failed? > optie voor Restart
Missie geslaagd? > byebye...

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
Wordt er nog wat met de crew gedaan? Het is sowieso niet handig om PS3 en Xbox 360 spelers in dezelfde crew te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearz schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:02:
Wordt er nog wat met de crew gedaan? Het is sowieso niet handig om PS3 en Xbox 360 spelers in dezelfde crew te gooien.
Loopt al soort van discussie in crew topic, beste om daar crew-gerelateerde zaken in dat topic te houden :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een suggestie voor een goede (prijs/kwaliteit) headset, die ook een heldere stem laat klinken? Merk dat in dit spel het de funfactor en bij missies goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:32:
Iemand nog een suggestie voor een goede (prijs/kwaliteit) headset, die ook een heldere stem laat klinken? Merk dat in dit spel het de funfactor en bij missies goed doet.
Een stukje naar boven werd een headset voor de Xbox 360 aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je ook gelijk het geluid op je oren wil hebben kan ik de Logitech F540 aanbevelen. Kan op de Xbox 360 en de Ps3 en je kan het geluid van spraak en gameaudio apart regelen.

Verder niet zo duur en wel goed geluid. Red het bij mij makkelijk 7-8 uur op 1 lading.

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 09-10-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh vergeten erbij te vermelden 8)7

Voor de Ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Ik heb zelf de Turtlebeach Earforce P11 (PS3/PC/MAC). Prima geluidskwaliteit en m'n stem klinkt, als ik m'n vrienden moet geloven, kraakhelder.

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
wauzer schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:54:
Dat roep ik al paar keer, een aparte tweakers crew maken met mensen die wel actief spelen, en t liefst ook hier actief zijn. Desnoods nog splitsen voor mensen die vaker overdag of juist savonds online zijn.
Hup joinen: http://socialclub.rockstargames.com/crew/bond_of_cosa_nostra

PS3 only!

Alleen actieve leden, besloten sessies, zelfde doel, geen geouwehoer met crew members afknallen.
Crew member kill on purpose = gewoon naam achterlaten in de feed en kick!

Mensen die graag hun steentje bij willen dragen aan een schone crew zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet zo dat je bepaalde dingen unlocked als je Crew een rank omhoog gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
xeple schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:39:
[...]

PS3 only!

Alleen actieve leden, besloten sessies, zelfde doel, geen geouwehoer met crew members afknallen.

Mensen die graag hun steentje bij willen dragen aan een schone crew zijn welkom.
Ja hallo?!?!?!?! Heb ik nog niks aan als xbox speler ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:38:
Ooh vergeten erbij te vermelden 8)7

Voor de Ps3
Headset of earpiece?

Ik heb altijd de standaard oortjes van Sony gehad, geluid gewoon via TV/stereo en oortje enkel voor spraak. Die werkte altijd zonder problemen en gaan best tijdje mee. Nu de Giotek versie (tweemaal, als de 1 leeg is :P), die werkt wat beter op m'n telefoon :) De standaard van X360 is ook best netjes, vanavond eens kijken naar die Sennheiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFM
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-06 17:27

HFM

Ik zit op dit moment al 1,5 dag met de vervelende Rockstar cloudserver die niet bereikbaar is. Nog iemand met tips om dit op te lossen? (ga er van uit dat het lokaal is ten minste...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:43:
[...]

Headset of earpiece?

Ik heb altijd de standaard oortjes van Sony gehad, geluid gewoon via TV/stereo en oortje enkel voor spraak. Die werkte altijd zonder problemen en gaan best tijdje mee. Nu de Giotek versie (tweemaal, als de 1 leeg is :P), die werkt wat beter op m'n telefoon :) De standaard van X360 is ook best netjes, vanavond eens kijken naar die Sennheiser.
Mij lijkt een Headset comfortabeler voor langdurige gameplay.. Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qequero
  • Laatst online: 20-02-2023
HFM schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:46:
Ik zit op dit moment al 1,5 dag met de vervelende Rockstar cloudserver die niet bereikbaar is. Nog iemand met tips om dit op te lossen? (ga er van uit dat het lokaal is ten minste...)
DNS- adres al gewijzigd ?

8.8.8.8 en second dns 8.8.4.4 blijkt bij veel mensen te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFM

HFM

Qequero schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:48:
[...]

DNS- adres al gewijzigd ?

8.8.8.8 en second dns 8.8.4.4 blijkt bij veel mensen te helpen
Ja, direct in mijn modem gedaan, geen verschil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Past hier totaal niet thuis

[ Voor 81% gewijzigd door Gropah op 09-10-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:20

Zorian

What the fox?

Ik heb gewoon een Jabra earpiece, werkt prima. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 08:41
HFM schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:56:
[...]

Waarom zou je dit in je modem wijzigen als iedereen hier zegt dat je het in je ps3/xbox moet wijzigen :? Succes, met wat geluk kun je meteen na het wijzigen online ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Bastard op 09-10-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:46:
[...]

Mij lijkt een Headset comfortabeler voor langdurige gameplay.. Of zie ik dat verkeerd?
Ik heb een mooie geluidsinstallatie, en krijg snel hoofdpijn van koptelefoons, dus het is meer een smaak/set-up iets. ;)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
[...]

dit moet je in je xbox/ps wijzigen niet in je modem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:37

Vuvuzela

My spire is forming

xeple schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:39:
[...]

PS3 only!

Ik heb een invite gestuurd naar je crew. :)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Eigenlijk best vaag dat het aanpassen van de DNS uitmaakt, DNS'en zijn toch juist zo ontworpen dat ze alle records van elkaar overnemen en dus identiek zijn?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Vuvuzela schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:21:
[...]

Ik heb een invite gestuurd naar je crew. :)
Vooralsnog is het gewoon open invite en kun je direct joinen. Vanavond 20:00 uur. gesloten crew sessie

PS3: http://socialclub.rockstargames.com/crew/bond_of_cosa_nostra

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireFoz schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:24:
Eigenlijk best vaag dat het aanpassen van de DNS uitmaakt, DNS'en zijn toch juist zo ontworpen dat ze alle records van elkaar overnemen en dus identiek zijn?
Enige verschil zou TTL en refresh kunnen zijn, als IP/host van de servers continue zou veranderen. Ik blijf bij gevalletje 'toevallig kon ik ook verbinden', zeker als alles al gecached was op je modem.
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:46:
Die standaard van de X360 gaat soms wat 'irriteren', maar de Gioteks heb ik nooit last van gehad. Over-ear hoor ik de TV een heel stuk minder, zo'n oortje is imho wat functioneler met gesplitst geluid.

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
SinergyX schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:32:
Ik blijf bij gevalletje 'toevallig kon ik ook verbinden', zeker als alles al gecached was op je modem.
Zijn dan wel heeeel veel gevalletjes. ;)
Voordat ik het omzette expres nog even gekeken, en nee, keer op keer "cloud servers offline" oid.
Toen omzetten, en sindsdien niet 1 keer problemen gehad. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
hexta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:35:
[...]

Voordat ik het omzette expres nog even gekeken, en nee, keer op keer "cloud servers offline" oid.
Idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HFM

HFM

servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:13:
[...]

dit moet je in je xbox/ps wijzigen niet in je modem. ;)
Modem was voor mij makkelijker, dit neemt de xbox namelijk over

Het lijkt nu trouwens wel te werken (had een volledige herstart nodig, duh 8)7)

* scratch that. Krijg nu een timed out error :F

[ Voor 7% gewijzigd door HFM op 09-10-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:03

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ibood heeft een aanbieding voor een mooie headset voor de xbox:
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/

DNS aanpassen naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4. heeft voor mij echt geholpen! Balzak BAWSAQ werkt nu als een trein en online inloggen werkt nu al bij de eerste poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Violent Duct eindelijk gekregen. Join me maar als je elke 2 minuten 3k cash en 1k exp wil. Mijn XBL tag staat onder dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-10 14:22
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:08:
Ik heb Violent Duct eindelijk gekregen. Join me maar als je elke 2 minuten 3k cash en 1k exp wil. Mijn XBL tag staat onder dit bericht.
Kun je nog steeds replayen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Net probeerde ik op de Xbox op RT te drukken direct na het liken maar het werkte niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier werkt restart wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:35:
Ik heb ook geen cloud servers problemen meer, buiten 2x (waarvan de 2de dus fataal was voor m'n character). Technisch zou ik niet weten wat er 'beter' is aan een andere DNS, als het niet meer is dan een resolver.

Veel is wel relatief, op een playerbase van een paar miljoen en waar rockstar diverse malen aangeeft dat de cloud er gewoon uitligt, welke DNS/superinstellingen je ook zou hebben.
Xbox was toch nog niet gepatched?

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:03

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik heb je toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qequero
  • Laatst online: 20-02-2023
[...]

moet op xbox zelf he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:14:
[...]

Ik heb ook geen cloud servers problemen meer, buiten 2x (waarvan de 2de dus fataal was voor m'n character). Technisch zou ik niet weten wat er 'beter' is aan een andere DNS, als het niet meer is dan een resolver.

Veel is wel relatief, op een playerbase van een paar miljoen en waar rockstar diverse malen aangeeft dat de cloud er gewoon uitligt, welke DNS/superinstellingen je ook zou hebben.

[...]

Xbox was toch nog niet gepatched?
Nou sinds vandaag is hij van 9k naar 3k cash verlaagt. Verder alles het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Gisteravond was het bij mij al 3K, heb 'm twee keer gedaan met twee crewleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal Japstervos onze game net optijd gemaakt hebben want ik speelde deze tot 02:00 in de nacht met 9k.

Aw jammer wordt zojuist uit online gegooit. Doei VD :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanQuan
  • Laatst online: 14-10-2021

PS3 only!

Ben net lid geworden ben vanavond online (meestal in de avond online maar ligt er maar net aan wanneer ik moet werken).
Helaas geen mic. is kwijt, maar er is er 1 onderweg dus binnenkort kan ik ook mee schreeuwen :+

PSN: SanQuan (en op socialhub SanQuan_NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:34:
Dan zal Japstervos onze game net optijd gemaakt hebben want ik speelde deze tot 02:00 in de nacht met 9k.

Aw jammer wordt zojuist uit online gegooit. Doei VD :P
haha tot 2:00 ja. Dan heb je heel wat geld verdiend dankzij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Kan elke USB headset gebruikt worden op de Xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
SanQuan schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:42:
[...]

Ben net lid geworden ben vanavond online (meestal in de avond online maar ligt er maar net aan wanneer ik moet werken).
Helaas geen mic. is kwijt, maar er is er 1 onderweg dus binnenkort kan ik ook mee schreeuwen :+

PSN: SanQuan (en op socialhub SanQuan_NL)
Mic is opzich geen must, het is alleen erg handig en vermakelijk. Ik zal om 20:00 uur. de besloten crew sessie starten. Mochten er nog meer willen joinen op de PS3: http://socialclub.rockstargames.com/crew/bond_of_cosa_nostra Trolls, crew members killen, etc. is auto-kick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Ik heb BOCN ook gejoined! Misschien tot vanavond... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
xeple schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:57:
[...]

Mic is opzich geen must, het is alleen erg handig en vermakelijk. Ik zal om 20:00 uur. de besloten crew sessie starten. Mochten er nog meer willen joinen op de PS3: http://socialclub.rockstargames.com/crew/bond_of_cosa_nostra Trolls, crew members killen, etc. is auto-kick!
Was er geen regel dat je geen clanspam mocht plaatsen op Tweakers forum voor een andere clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:49:
[...]

haha tot 2:00 ja. Dan heb je heel wat geld verdiend dankzij mij :)
Na het kopen van alle wapens incl ammo nog steeds 300k winst erbij op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Graag maak ik jullie even duidelijk op het crewtopic.

We zijn bezig met het splitsen van de crews naar xbox en playstation
Voor de xbox crew moet je hier wezen: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewx360
En hier stata de ps3 crew: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:12:

Voor de xbox crew moet je hier wezen: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewx360
En hier stata de ps3 crew: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps3
Ik zal mij straks aanmelden voor de xbox crew.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Invite requested voor GOTX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ook opnieuw invite gedaan voor xbox:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Dames en heren,

Een post dat je request geplaatst hebt is niet nodig.

Jullie worden sowieso geaccepteerd.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanQuan
  • Laatst online: 14-10-2021
servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:12:

Goed bezig dan wordt ik binnenkort ook lid van de Ps3 crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:30
Moneytip, nu grinden moeilijker wordt (en niet leuk maar veelal saai is) :

Gisteravond een appartementje gekocht voor 125k, garage met zes plekken. Ik zorg dat er altijd een voorraadje duurdere auto's staat voor de verkoop. (Zo'n RangeRover lookalike is toch 9k, net als zo'n felon/Maserati geval. De cabrio zelfs 9.5k) Geen reuzebedragen, maar zo'n 3 of 4 auto's per avond verkopen betekent toch zeker 35k, schietgeld zegmaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
strider1007 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:28:
Moneytip, nu grinden moeilijker wordt (en niet leuk maar veelal saai is) :

Gisteravond een appartementje gekocht voor 125k, garage met zes plekken. Ik zorg dat er altijd een voorraadje duurdere auto's staat voor de verkoop. (Zo'n RangeRover lookalike is toch 9k, net als zo'n felon/Maserati geval. De cabrio zelfs 9.5k) Geen reuzebedragen, maar zo'n 3 of 4 auto's per avond verkopen betekent toch zeker 35k, schietgeld zegmaar...
ik zat hier ook aan te denken. Maar is het niet zo dat zodra je met zo'n auto je garage uit rijd dat het dan je personal vehicle wordt waardoor je hem niet meer kan verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:37:
[...]

ik zat hier ook aan te denken. Maar is het niet zo dat zodra je met zo'n auto je garage uit rijd dat het dan je personal vehicle wordt waardoor je hem niet meer kan verkopen?
Nope. Enkel een tracker. Ik heb ook altijd 2 klaarstaan als ze te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Laatst online: 12:34
Ik zag van de week ook dat je een remote bomb op je personal vehicle kon zetten. In geval dat ie wordt gejat gewoon even triggeren :-) zag echter dat het wel op hoog level pas beschikbaar werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Justdoit schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:41:
Ik zag van de week ook dat je een remote bomb op je personal vehicle kon zetten. In geval dat ie wordt gejat gewoon even triggeren :-) zag echter dat het wel op hoog level pas beschikbaar werd.
en kun je hem daarna dan gewoon weer als nieuw uit je garage halen? Of is ie dan kwijt? Want dan is het en duur grapje :+

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
FireFoz schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:43:
[...]

en kun je hem daarna dan gewoon weer als nieuw uit je garage halen? Of is ie dan kwijt? Want dan is het en duur grapje :+
Gewoon ff je verzekering bellen en 450 dollar dokken. heb je 'm weer als nieuw :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Misschien domme vraag maar hoe bel je die verzekering :P ? Heb er laatst een keer naar gezocht maar kon het nou niet echt vinden.... Stond weinig van in mijn contacten lijst

[ Voor 16% gewijzigd door kidicoke op 09-10-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
kidicoke schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:47:
Misschien domme vraag maar hoe bel je die verzekering :P ? Heb er laatst een keer naar gezocht maar kon het nou niet echt vinden.... Stond weinig van in mijn contacten lijst
Moet wel in je contactenlijst staan.. na een van de eerste missies krijg je dat te horen als je je eerste PV onderhanden hebt genomen. Iets met Insurance heet het.. Begint geloof ik met een M....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

kidicoke schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:47:
mors mutual insurance

Wie is hier rank 60+ (voor grenade launcher) en wil rooftop rumble doen? PSN.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt moe van dat bad sport gedoe bij het opblazen van personal vehicles. De ene kneus zet hem tussen cars van de vijand en de andere midden in een gevecht. Zit je dus lekker te gooien met explosieven gaat zijn auto stuk.

Ze kunnen beter het zo laten als het nu is maar dsn zonder bad sport. Auto krijg je toch gratis terug als een ander deze stuk maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Je kunt dus elke 48min een auto verkopen, maar is dat nadat je daadwerkelijk 48min hebt gespeeld of kun je ook een auto verkopen, offline gaan en na 48min weer online komen om een te verkopen? En tellen missies/deathmatch enzo ook mee voor deze 48min?

Daarnaast ben ik aan het sparen voor een huis, heb 70k atm. Als ik een huis koop van 125k ofzo en die verkoop ik later, krijg ik de helft dan weer terug toch? Of is doorsparen voor 200k slimmer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Michielodc schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:56:
Je kunt dus elke 48min een auto verkopen, maar is dat nadat je daadwerkelijk 48min hebt gespeeld of kun je ook een auto verkopen, offline gaan en na 48min weer online komen om een te verkopen? En tellen missies/deathmatch enzo ook mee voor deze 48min?

Daarnaast ben ik aan het sparen voor een huis, heb 70k atm. Als ik een huis koop van 125k ofzo en die verkoop ik later, krijg ik de helft dan weer terug toch? Of is doorsparen voor 200k slimmer?
ik heb wel die van 130 gekocht. Maar nu je geen missies meer kunt grinden is doorsparen misschien verstandiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:15
Justdoit schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:44:
[...]

Gewoon ff je verzekering bellen en 450 dollar dokken. heb je 'm weer als nieuw :*)
Of gewoon andere online sessie joinen en je autotje is weer als nieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
Michielodc schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:56:

Als je auto verkoopt, offline gaat, 48 minuten later weer terug komt kan je weer een auto verkopen, je hoeft niet actief online te zijn, het gaat gewoon dat er 1 ingame dag verstrekt tussen verkopen, en aangezien die tijd verder gaat zonder jou hoef je dus niet perse online te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:55
Weet niet of dit al naar voren is gekomen maar volgens mij hebben ze de crew emblems ook aangepast. Althans hij veranderd ze nu tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 14:16
Is het al mogelijk om normaal MP te spelen op de xbox? Laatste keer dat ik t probeerde lukte t niet en heb geen zin om weer m'n lan kabel van de ene kamer naar de andere kamer te trekken voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
dr34m3dd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:04:
Is het al mogelijk om normaal MP te spelen op de xbox? Laatste keer dat ik t probeerde lukte t niet en heb geen zin om weer m'n lan kabel van de ene kamer naar de andere kamer te trekken voor niks.
ik heb totaal geen problemen meer sinds ik mijn dns instellingen heb aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
dr34m3dd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:04:
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Heb hier niks aangepast op de ps3 en de laatste 2 dagen gaat het vrij vlekkeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi zou me ook wel willen aanmelden voor een gta ps3 crew, heb in het verleden veel bf2 gespeeld,dat was op de pc Mijn ingame name is Sjoeks123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:01

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:52:
Ik wordt moe van dat bad sport gedoe bij het opblazen van personal vehicles. De ene kneus zet hem tussen cars van de vijand en de andere midden in een gevecht. Zit je dus lekker te gooien met explosieven gaat zijn auto stuk.

Ze kunnen beter het zo laten als het nu is maar dsn zonder bad sport. Auto krijg je toch gratis terug als een ander deze stuk maakt
Binnen missies zou dit geen issue moeten zijn nee, free roam kan ik wel begrijpen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Laatst online: 07-10 23:20
(PS3 Single player)
1.03 zorgt bij mij nu voor crashes. Bovendien kan ik het menu niet laden (dus als ik op start druk). Het laadicoontje blijft de hele tijd in beeld. Ik kan wel door op rondje te drukken er weer uit en verder spelen, maar op een gegeven moment crasht 'ie weer.
Crashes waren gewoon tijdens normaal rijden, geen missies oid.

EDIT:"Het menu werkt nu wel weer. Misschien te voorbarig. Verder blijven die twee crashes natuurlijk. Maar nu al een tijd niet meer gecrasht.

[ Voor 18% gewijzigd door Jesserr op 09-10-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 14:16
Hmm na de DNS settings te veranderen kan ik al helemaal niet meer connecten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe update (1.03) PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
Dutchgio,

Ik zit nu ook bij de nieuwe PS3 crew. Kun je mij ook Commissioner of iets dergelijks maken? Ik heb nu veel vrije tijd en wil graag helpen met zaken regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Is er iemand van ongeveer 15 jaar, die veel GTA 5 speelt op de PS3?

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesto2000
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07-2022
Niellz schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:11:
Niet lullig hoor, maar dat kan toch helemaal niet? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Niellz schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:11:
Mag niet hè :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Laatst online: 02-10 10:28
Vertel dat maar tegen de moeder die GTA V samen met haar zoontje kocht.... omdat hij zo lief geweest was afgelopen tijd

:r

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Iedereen die op de PS3 gamed, gaan die nu over naar GOTP? Moet ik dan als main crew ofzo GOTP doen?
Pagina: 1 ... 24 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.