Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:41

Zorian

What the fox?

Net heerlijk wezen spelen met DJ-Ins. :D Potje wezen tennissen met hem en ook samen nog wat missies gedaan. :)

Mijn stats zijn trouwens ziekelijk goed. :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AGpUMGV.png

Also, liefde:

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6377/dsfuvgl7kEe3Oh6GeRHQOg/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1059/iet1gxdxjUatMq_fEW6vpA/0_0.jpg

En heb ook wave 10 voltooid in een survival, meteen een trophy en vééééél geld en RP. :D
Ben inmiddels bijna level 29. :)

http://socialclub.rockstargames.com/member/zulake1990

[ Voor 8% gewijzigd door Zorian op 09-10-2013 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:22

Vuvuzela

My spire is forming

Whut Violent duct aangepast? Hij is nu maar 3k. Vanmiddag 9k.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 17:55

fdisk

XBL: fd1sk

Vuvuzela schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 01:58:
Whut Violent duct aangepast? Hij is nu maar 3k. Vanmiddag 9k.
Zag ik ook net, meteen allemaal dislikes gekregen van iedereen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Dat had ik eerder vandaag ook heel kort, maar de volgende keer dat ik erin ging was hij weer gewoon 9000.

Overigens is Rooftop Rumble als ik dat zo zie nog een paar graadjes de baas van Violent Duct. Die missie brengt zo enorm veel op, dat is niet meer normaal.

Wat ik wel jammer vind is dat je bepaalde car mods moet unlocken door te winnen. Mensen die dus niet zo goed zijn in racen kunnen dus nooit een turbo kopen voor het free-roamen. Beetje lame

Overigens vandaag echt superlang Violent Duct lopen grinden met PredNL en h_budih en een Amerikaan.
Wat een feest was dat zeg. Op den duur werden onze wapens steeds beter dus op het eind liepen we met 4 man met vol geupgrade AK's op een rij door de missie heen zonder zelfs ook maar dekking te hoeven zoeken en ondertussen echt alles overhoop te schieten waardoor de vijand niet eens uit dekking durfde te komen. Ongelofelijk vet!

[ Voor 32% gewijzigd door Pyrone89 op 09-10-2013 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

Pyrone89 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 03:24:
Dat had ik eerder vandaag ook heel kort, maar de volgende keer dat ik erin ging was hij weer gewoon 9000.

Overigens is Rooftop Rumble als ik dat zo zie nog een paar graadjes de baas van Violent Duct. Die missie brengt zo enorm veel op, dat is niet meer normaal.

Wat ik wel jammer vind is dat je bepaalde car mods moet unlocken door te winnen. Mensen die dus niet zo goed zijn in racen kunnen dus nooit een turbo kopen voor het free-roamen. Beetje lame
valt wel mee, gewoon afspreken met een kameraad dat hij jou laat winnen en vice versa...

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-10 14:22

Overigens vandaag echt superlang Violent Duct lopen grinden met PredNL en h_budih en een Amerikaan.
Wat een feest was dat zeg. Op den duur werden onze wapens steeds beter dus op het eind liepen we met 4 man met vol geupgrade AK's op een rij door de missie heen zonder zelfs ook maar dekking te hoeven zoeken en ondertussen echt alles overhoop te schieten waardoor de vijand niet eens uit dekking durfde te komen. Ongelofelijk vet!
Met een sticky ben je in 15 seconden klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0cky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-04 20:09
Ik weet niet of dit al bekend is maar... Je kan in GTA:O auto's vinden die al getuned zijn. Ik heb een Vapid Peyote gevonden met onderdelen die pas op lvl 58 unlocken! En ik kon hem gewoon als mijn personal vehicle instellen! Dat extra wiel op foto 2 is een lvl 58 unlock, ik ben pas lvl 10...

Check:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nG63eis.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/73IcVQ3.jpg

Nog iemand anders zulke getunede wagens gevonden? Ik zal vanavond nog eens naar de locatie rijden, misschien staat er nog wel een. Voor de duidelijkheid: Ik zat in een invite-only sessie dus deze auto was niet van een andere speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:06
Dan heb ik ook nog wel een "tipje" waar ik gisteren per ongeluk achter kwam toen ik op zoek was naar het geven van geld aan een medetweaker, en wel het snel muten van spelers (a.k.a. die vervelende Fransen :p).

Er zit bij je quick interaction menu (Select ingedrukt houden) een optie waarmee je iedereen kunt muten behalve vrienden, iedereen behalve crewleden, of gewoonweg iedereen. Die heet dus "Chat".

Dit schiet mij nu na het zien van jouw foto's te binnen, dus ik kan me de exacte benamingen even niet meer voor de geest halen, die zal ik vandaag of morgen nog wel even opzoeken mocht er interesse voor zijn (of iemand anders moet dat even doen).

Voor mij in ieder geval een wereld van verschil :)

offtopic:
Ik weet niet of dit ergens al geplaatst was, maar aangezien dit nogal een hekelpunt was een aantal pagina's terug heb ik het toch nog maar even gepost :+

[ Voor 3% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 09-10-2013 07:57 ]

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 22:28
Roshnak schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:59:
Zo, mijn Cheetah kan weer gerepareerd worden na een wilde achtervolging met de politie, dit samen met mede tweaker Kkrisman. Was lachen!
Hehe, gruwelijke bak heb je man. Volgens mij hebben we gister in Free-Roam rond lopen scheuren / raggen. Eerst met drie auto's, totdat Kkrisman die bij jou zat mijn banden lek schoot :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kraziey schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 07:59:
[...]

Hehe, gruwelijke bak heb je man. Volgens mij hebben we gister in Free-Roam rond lopen scheuren / raggen. Eerst met drie auto's, totdat Kkrisman die bij jou zat mijn banden lek schoot :o
Daarom heb ik nu bulletproof tires :P

Zijn er al mensen die met hun "high end condo" heistachtige missies van lester oid hebben gehad?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Zou t niet handig zijn om in 1 crew alle mensen te doen die hier vaak actief zijn. Of die bijvoorbeeld vaak smiddags of juist savonds online zijn?
Ik zit in crew 3, maar kom steeds alleen dezelfde persoon tegen, verder niemand.

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
Bokkie schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:02:
[...]

Daarom heb ik nu bulletproof tires :P

Zijn er al mensen die met hun "high end condo" heistachtige missies van lester oid hebben gehad?
Had de duurste condo (400k) gekocht en kreeg gelijk een berichtje van Lester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Iemand die vandaag nog de 9k missie wil grinden? Schiet niet op met het geld.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:01

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Gister met wat random gasten in een sessie de grootste lol gehad, echt 10x die Hot Fun missies zitten doen. Motorcycles vs Jets :D

Wat is dat spanned zeg als je een heuvel oprijdt, achter je kijkt en 4 Jets op je af ziet komen terwijl ze raketten op je afvuren. Een gast wist me te killen door een kamikaze actie te doen _O-

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij zaten op een gemiddelde van 2 minuten per Duct, zat CyberThunder te kijken, die zat ruim onder de 40 seconde voor Rooftop. Paar graadjes, zeg gerust ver boven Duct :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wat is de effectiefste manier om duct snel te doen?

want wij deden het met 2 lower level gasten erbij maar waren toch wel steeds lang bezig imhop (nog steeds wel vlor hoor) maar hoe doen de mensen het hier?

Ik zat gisteren te bedenken (net toen we stopten) om een keer een auto te jatten , daar een sticky op te plankken en naar binnen te racen en de 1 life daarvoor te gebruiken zeg maar.

Maar ben ook benieuwd naar hoe andere mensen hem doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 19:00
Ligt het aan mij of zijn er heel weinig npc's in gta online? In de story mode komt het nog wel eens voor dat er een file staat maar in de online modus lijken de straten wel verlaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Aanvallen van zoveel mogelijk kanten is meestal een goed plan. Je kan zowiso met een wagen de linker flank doen als je met twee bent en vrij goed rushen doordat ze niet weten waar te schieten.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
glennvho schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:29:
Ligt het aan mij of zijn er heel weinig npc's in gta online? In de story mode komt het nog wel eens voor dat er een file staat maar in de online modus lijken de straten wel verlaten?
Dat idee had ik dus ook! Soms rijdt ik gewoon 3 blokken zonder maar één npc te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auto's/NPC's moeten natuurlijk voor iedereen gelijk zijn en zijn serverside, extra stress op de servers voor die paar extra auto's/mensen is het ook niet echt waard. Wel soms jammer dat in een missie je je auto niet meer kan gebruiken en er komt gewoon geen enkele auto aan, zelfs op drukke stukken.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
SinergyX schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:36:
Auto's/NPC's moeten natuurlijk voor iedereen gelijk zijn en zijn serverside, extra stress op de servers voor die paar extra auto's/mensen is het ook niet echt waard. Wel soms jammer dat in een missie je je auto niet meer kan gebruiken en er komt gewoon geen enkele auto aan, zelfs op drukke stukken.
Of je auto parkeert achter de stripclub en opeens je eigendom verandert naar dezelfde auto om de hoek :9

Dat had ik gisteren, maar dat werd getriggerd door Simeon

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
Replayen na een missie schijnt nu gepatched te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 12:49

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik heb net een update gehad, iemand een idee wat deze heeft verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Req- schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:47:
Replayen na een missie schijnt nu gepatched te zijn.
hoe bedoel je gepatched? tegengewerkt of replay optie zichtbaar ook al is de missie geslaagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
sleepwalkerbe schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:49:
[...]

hoe bedoel je gepatched? tegengewerkt of replay optie zichtbaar ook al is de missie geslaagd?
Voorheen kon je door na de missie op like en daarna op R2 te drukken nog steeds de missie replayen. Nu kan dat blijkbaar helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Req- schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:51:
[...]

Voorheen kon je door na de missie op like en daarna op R2 te drukken nog steeds de missie replayen. Nu kan dat blijkbaar helemaal niet meer.
F*ck, meen je niet, ik wou net Violent Duct grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Dat zou wel heel naaiend zijn van Rockstar. Volgens mij hebben ze wel grotere problemen dan het spelers onmogelijk maken om veel geld te verdienen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Req- schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:51:
[...]

Vooral dat je diezelfde missie wel elke keer krijgt als je gerald belt.
Dat zou echt naaien zijn van Rockstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 22:42
Ze hebben het inderdaad gepatched. Is ook wel een beetje logisch natuurlijk, het was alleen even wachten hoe lang het zou duren voordat ze het er uitgehaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Lijkt me ook niet de bedoeling van de game om constant dezelfde missie te grinden om aan cash te komen..

Ik kom trouwens amper aan cash, ben te 'wild', elke keer als ik 20k ofzo heb ga ik weer een puinhoop maken en ben ik mn geld weer kwijt aan wapen, ammo en medical bills.. Vanavond maar eens wat rustiger spelen en wat cash proberen te verzamelen voor een garage/appartement :D

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
xeple schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:00:
Ze hebben het inderdaad gepatched. Is ook wel een beetje logisch natuurlijk, het was alleen even wachten hoe lang het zou duren voordat ze het er uitgehaald hebben.
Want missie grinden is iets wat in geen enkele online game gebeurt ofzo?

Ze willen duidelijk microtransacties aanzwingelen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Hahahahaha, Same here. Btw, volgens mij hebben wij gister nog wel wat missies samengedaan?
Meelobee schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:01:
Lijkt me ook niet de bedoeling van de game om constant dezelfde missie te grinden om aan cash te komen..

Ik kom trouwens amper aan cash, ben te 'wild', elke keer als ik 20k ofzo heb ga ik weer een puinhoop maken en ben ik mn geld weer kwijt aan wapen, ammo en medical bills.. Vanavond maar eens wat rustiger spelen en wat cash proberen te verzamelen voor een garage/appartement :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
sleepwalkerbe schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:02:
[...]

Ik vind het juist erg netjes dat ze dit soort grinding tegengaan.

Leuk zeg, iedereen is in een paar uurtjes rijk, heeft van alles het duurste en is alle uitdaging om echt te gaan verdienen kwijt. 8)7

Het spel draait toch om vechten, geld verdienen, rondkloten, meer geld verdienen, en je staande houden in een criminele wereld? :D Niet om 20 keer hetzelfde te doen in een uurtje en klaar te zijn. ;)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
[...]

ja want die werken nu ook zo goed. :X
Gisteren gelukkig nog een aantal keer duct gegrind.
Is duct trouwens de enige missie waar de replay weggehaald is of is dit nu bij alle missies zo?

Blijf het krom vinden dat ze dit er nu uithalen terwijl er nog duizenden mensen zijn die hun char kwijt zijn. Naar mijn mening mag Rokcstar zich daar wel wat drukker over maken en ons gewoon nog even die duct laten grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:38
hexta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:04:
[...]

Ik vind het juist erg netjes dat ze dit soort grinding tegengaan.

Leuk zeg, iedereen is in een paar uurtjes rijk, heeft van alles het duurste en is alle uitdaging om echt te gaan verdienen kwijt. 8)7

Het spel draait toch om vechten, geld verdienen, rondkloten, meer geld verdienen, en je staande houden in een criminele wereld? :D Niet om 20 keer hetzelfde te doen in een uurtje en klaar te zijn. ;)
Inderdaad, ik ben ook blij dat ze dit tegen gaan. Ik ben alleen bang dat ik nooit een appartement kan kopen, kom nooit boven de 50k uit met al dat gekloot :)

[ Voor 62% gewijzigd door Slaapje op 09-10-2013 10:06 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
[...]

Klopt, net zoals dat er nog steeds overvallen en moorden worden gepleegd IRL, gebeurd ook nog steeds helaas.

Het lijkt me meer de bedoeling dat je straks pas flink gaat cashen wanneer de heists er zijn, en niet door een missie uit te buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
xeple schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:06:
[...]

Klopt, net zoals dat er nog steeds overvallen en moorden worden gepleegd IRL, gebeurd ook nog steeds helaas.

Het lijkt me meer de bedoeling dat je straks pas flink gaat cashen wanneer de heists er zijn, en niet door een missie uit te buiten.
Voor je kan gaan heists doen moet je een appartement gaan kopen van 300+k , gaat even duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Hebben ze met die patch nu ook uitgezet dat je geld van je bank verliest als je dood gaat? Dat vind ik een veel groter probleem dan dat je een missie kan replayen.

Anders wordt het helemaal een hels karwij om aan die 300+ te komen.

[ Voor 17% gewijzigd door servival7 op 09-10-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
sleepwalkerbe schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:08:
[...]

Voor je kan gaan heists doen moet je een appartement gaan kopen van 300+k , gaat even duren :)
En dat is ook de bedoeling. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:09:
Hebben ze met die patch nu ook uitgezet dat je geld van je bank verliest als je dood gaat? Dat vind ik een veel groter probleem dan dat je een missie kan replayen.
Dit inderdaad, fix dat eerst gewoon. Nu zijn we gewoon gedwongen om snel geld te verdienen omdat dood gaan zo ontzettend duur is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het lijkt me duidelijk dat Rockstar nog een juiste balans in de game zal moeten vinden. Ik heb na een uur of 6 spelen iets van 20K, dus dat appartement gaat hem voorlopig niet worden.
Maar dat "grinden" is echt iets waarvan ik de lol niet inzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
[...]

Dat bepaal je gelukkig nog zelf. Ik merk dat wanneer ik missies doe, mijn geld opgaat aan ammo en wapens. Wanneer ik bijv. een paar uur online races speel, kost het me niets en hark ik aardig wat geld binnen. Zolang ik niets uitgeef en mijn doel is om te sparen voor een appartement, zou je het redelijk snel bij elkaar kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Dan ook moet je wel winnen in races. En voor mensen die hier niet goed in zijn schiet dat dus niet op. (Gaat niet over mijzelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:10:
Het lijkt me duidelijk dat Rockstar nog een juiste balans in de game zal moeten vinden. Ik heb na een uur of 6 spelen iets van 20K, dus dat appartement gaat hem voorlopig niet worden.
Maar dat "grinden" is echt iets waarvan ik de lol niet inzie.
An sich hoeft dat ook helemaal niet, als je gewoon alles random pakt, kan je ook best wat centjes verdienen en lol hebben.

Probleem zat er initieel in, elke dood was 2k kosten. Dus 3x dood en je was meer kwijt dan dat je missie binnen haalde.

Je kan neem ik aan nog steeds replay doen op races, daar kan je ook best wat centjes mee verdienen en 'unlocks' farmen voor je auto (turbo, engine etc).
green-tea schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:16:
Dan ook moet je wel winnen in races. En voor mensen die hier niet goed in zijn schiet dat dus niet op. (Gaat niet over mijzelf)
Dat doe je dan met een selectief groepje. Ik heb een race gevonden, in een uurtje (1 man laten winnen) heb je alle unlocks voor je auto, doe je dit met 2 andere, ben je met 3 uur klaar en heb je toch aardig wat geld binnen.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 08:41
Ik heb gisteren ff lopen grinden op violent duct (waarvoor dank pyrone ;) ) en dat schiet qua knaken inderdaad wel goed op. Maar betalen die Heists niet net zo goed? (en zijn die dan niet leuker om te doen?) Of heeft niemand nog een online heist gedaan/ is dat nog niet mogelijk?

[ Voor 14% gewijzigd door Bastard op 09-10-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bastard schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:19:
Ik heb gisteren ff lopen grinden op violent duct (waarvoor dank pyrone ;) ) en dat schiet qua knaken inderdaad wel goed op. Maar betalen die Heists niet net zo goed? (en zijn die dan niet leuker om te doen?)
Vast wel. Alleen zijn die er nog niet dus dat kunnen we ook niet testen.

En het lijkt me trouwens niet meer dan normaal dat als een missie als duct niet meer te replayen is dat dan geen enkele missie meer te replayen is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenluyckx
  • Laatst online: 27-08-2022
Gisteren tot 9 x GTA kunnen afsluiten door crashes.. Poging om violent duct mee te doen met pyrone lukte niet echt goed.. kwam in als specator vervolgens konden ze niet op restart klikken en sloeg bij mij de boel vast..
Heb wel met Jeroentje 2-3 x violent kunnen doen eerder en dat ging soepel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
[...]

Zucht dat is het niet, ze willen juist de game zo lang mogelijk in leven houden. Als straks iedereen binnen een week alle duren zooi al heeft gekocht. Dan loopt het spel snel ten einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
Ze mogen van mij best de replay weghalen, maar missies moeten wel een eigen menu krijgen en niet alleen vanuit free mode op te starten zijn. Ik haat het ook als ik LTS wil doen dat het potje zelf binnen 5 minuten voorbij is en dan zit ik weer 10-15 minuten in de lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
tiswat schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:23:
[...]

Zucht dat is het niet, ze willen juist de game zo lang mogelijk in leven houden. Als straks iedereen binnen een week alle duren zooi al heeft gekocht. Dan loopt het spel snel ten einde.
Persoonlijk vind ik het leuker met zwaar materiaal kunnen oorlog te voeren dan met combat pistols. Zwaar materiaal moet je echter veel geld voor hebben om de ammo te kunnen betalen , naast de level grind. Ik zie echt niet in waarom de game niet meer leuk zou zijn als je wel beschikking hebt over dikke guns om oorlog te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
sleepwalkerbe schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:27:
[...]

Persoonlijk vind ik het leuker met zwaar materiaal kunnen oorlog te voeren dan met combat pistols. Zwaar materiaal moet je echter veel geld voor hebben om de ammo te kunnen betalen , naast de level grind. Ik zie echt niet in waarom de game niet meer leuk zou zijn als je wel beschikking hebt over dikke guns om oorlog te voeren.
Rockstar zegt zelf ook dat ze content blijven toevoegen. Voeg genoeg toe voor de spelers met een hoog level en ze blijven het gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashied
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-01-2018
Geachte Tweakers..

Ik zoek gewoon een aantal gasten waarvan ik weet dat deze gewoon 1 doel hebben. En niet aan het einde van een missie elkaar afknallen |:(

Mochten jullie serieus hier een crew willen beginnen los van de Tweakerscrew, dan hoor ik dit graag. Ik zie een aantal personen hier die het ook wel leuk zouden vinden.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Rashied schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:29:
Geachte Tweakers..

Ik zoek gewoon een aantal gasten waarvan ik weet dat deze gewoon 1 doel hebben. En niet aan het einde van een missie elkaar afknallen |:(

Mochten jullie serieus hier een crew willen beginnen los van de Tweakerscrew, dan hoor ik dit graag. Ik zie een aantal personen hier die het ook wel leuk zouden vinden.

Gr.
Ik zit inmiddels in een crew, maar samen missies doen en cashen is wat mij betreft prima.

PSN : Capoeirist

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Ook nog wel een redelijk goede manier om geld te verdienen: met een heli winkels overvallen. Supermakkelijk want je loopt naar binnen, overvalt de winkel (+-2k), loopt weer naar buiten je heli in en vliegt naar de volgende. Politie ben je onderweg vanzelf kwijt met de heli. Alleen na een aantal krijg je ipv 2 sterrren 3 sterren en dan krijg je ook een heli achter je aan, die is iets laster kwijt te raken maar nog steeds wel goed te doen.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dank aan Japstervos gisteren vele uren kunnen VDen. Echter komt aan alles een eind. Iemand vandaag een VD open of iets beters? Het lukt mij maar niet zelf een VD te krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
FireFoz schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:33:
Ook nog wel een redelijk goede manier om geld te verdienen: met een heli winkels overvallen. Supermakkelijk want je loopt naar binnen, overvalt de winkel (+-2k), loopt weer naar buiten je heli in en vliegt naar de volgende. Politie ben je onderweg vanzelf kwijt met de heli. Alleen na een aantal krijg je ipv 2 sterrren 3 sterren en dan krijg je ook een heli achter je aan, die is iets laster kwijt te raken maar nog steeds wel goed te doen.
Die manier had ik ook gevonden ja.
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:35:
Met dank aan Japstervos gisteren vele uren kunnen VDen. Echter komt aan alles een eind. Iemand vandaag een VD open of iets beters? Het lukt mij maar niet zelf een VD te krijgen :/
you're welcome. Die 1e ging niet helemaal goed waardoor je alles alleen moest doen haha.
Daarna wel lekker gegrind alleen jammer dat ik snel weer weg moest.

BTW: wat doen jullie dat mensen de behoefte hebben om je na een missie af te knallen?? Ik heb dit letterlijk nog nooit gehad. Zelfs niet met mensen buiten de crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
2K voor overvallen? ik zit tussen de 1200 en 1800 over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
hexta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:40:
[...]

2K voor overvallen? ik zit tussen de 1200 en 1800 over het algemeen.
Als je zelf je zakken vult dan heel weinig. Als je je gun op hem richt dan krijg je meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:37:
[...]

[...]

BTW: wat doen jullie dat mensen de behoefte hebben om je na een missie af te knallen?? Ik heb dit letterlijk nog nooit gehad. Zelfs niet met mensen buiten de crew.
Nou ik ben inmiddels wel zo ver dat ik iedere speler die niet in mijn crew of friendslist voorkomt gewoon neermaai om ze voor te zijn. Ik heb het al te vaak meegemaakt dat ik dan niets deed en als nog in me rug geschoten werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Capo schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:32:
[...]

Ik zit inmiddels in een crew, maar samen missies doen en cashen is wat mij betreft prima.

PSN : Capoeirist
In in green-tea1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn ook genoeg leuke missies om te doen, die redelijk betalen en redelijk te doen zijn.

Wij hebben gisteren nog een 4-6 player missie gedaan, vliegtuig jatten en bij de haven brengen, onder het genot van 10-20 guards en 6 heli's. Even zoeken naar de actie, daarna stuk of 5x succesvol gedaan met 23k per missie.

Als replay nu helemaal weg is, zie ik liever dat ze ook de co-op missies toevoegen aan het keuze scherm. Te vaak gaat het na die selectie (freeroam optie) weer mis met verbinden.
hexta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:42:
Dat doe ik altijd, en terwijl hij de zak vult sla ik zelf meestal nog de 2e kassa (als die er is) kapot voor wat extra cash dat daaruit komt. Toch ben ik nooit over de 1800 heengekomen.
Het is wat random, m'n beste is 2800 en laagste ~900.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
green-tea schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:41:
[...]

Als je zelf je zakken vult dan heel weinig. Als je je gun op hem richt dan krijg je meer.
Dat doe ik altijd, en terwijl hij de zak vult sla ik zelf meestal nog de 2e kassa (als die er is) kapot voor wat extra cash dat daaruit komt. Toch ben ik nooit over de 1800 heengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenluyckx
add me ook yannicklegliez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

En hoe moet ik aan een heli komen? Heb echt heel dat vliegveld in LS rondgereden, geen vliegtuigje of heli gevonden. En om nu telkens naar dat Sandy Shores vliegveld te rijden.. Vind het prima te doen met een auto die overvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MonkeySleeve schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:46:
[...]

En hoe moet ik aan een heli komen? Heb echt heel dat vliegveld in LS rondgereden, geen vliegtuigje of heli gevonden. En om nu telkens naar dat Sandy Shores vliegveld te rijden.. Vind het prima te doen met een auto die overvallen :)
Helipad bij de haven of op het dak bij het ziekenhuis :)

Weet iemand of er in free roam online ook ergens een attackchopper staat?

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 09-10-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Kraziey schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:02:
Hahahahaha, Same here. Btw, volgens mij hebben wij gister nog wel wat missies samengedaan?

[...]
Yup, Dat was ik inderdaad :)

Misschien elkaar ff toevoegen als friends, je was een van de weinige die niet meteen het vuur opende :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:35:
We kunnen VD enzo niet meer een restart geven... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:37:
[...]

[...]

you're welcome. Die 1e ging niet helemaal goed waardoor je alles alleen moest doen haha.
Daarna wel lekker gegrind alleen jammer dat ik snel weer weg moest.

Ik heb tevens een nieuwe strategie voor vd. Gaat snel doormiddel van granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Gelukkig. :') Triest gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:52:
[...]

Ik heb tevens een nieuwe strategie voor vd. Gaat snel
helaas kan je hem niet meer achter elkaar blijven doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Heli stond bij mij gewoon op het vliegveld, kon er zo heen. Maar mss is dat random?

Ik krijg toch wel gauw 2k van die overvallen.... doe wel alleen die 24-hour supermarkten. Mss heeft het te maken met het tijdstip in game? Kan me voorstellen dat ze 's avonds mss meer hebben. Gun richten op de clerk en een beetje schreeuwen in de microfoon.

Ik ben pas level 7, volgensmij leveren de meeste missies nog niet zo veel op die je dan kunt doen toch? Duurde ook vaak lang om een missie te kunnen starten, plus dat ik in veel missies zoals bijv TD dood ga, waardoor ze eigenlijk niet rendabel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
FireFoz schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:53:
Heli stond bij mij gewoon op het vliegveld, kon er zo heen. Maar mss is dat random?

Ik krijg toch wel gauw 2k van die overvallen.... doe wel alleen die 24-hour supermarkten. Mss heeft het te maken met het tijdstip in game? Kan me voorstellen dat ze 's avonds mss meer hebben. Gun richten op de clerk en een beetje schreeuwen in de microfoon.

Ik ben pas level 7, volgensmij leveren de meeste missies nog niet zo veel op die je dan kunt doen toch? Duurde ook vaak lang om een missie te kunnen starten, plus dat ik in veel missies zoals bijv TD dood ga, waardoor ze eigenlijk niet rendabel zijn.
Ik heb geen mic, misschien is dat het probleem. Zou wel erg kansloos zijn als het daar aan lag. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
FireFoz schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:53:

TD kostte mij alleen maar geld, maar races en normale missies brachten wel een zakcentje op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond (lees 2 uur 's nachts) toch nog uitgenodigd door een mede tweaker voor de wel bekende VD missie. Helaas was hij al gezakt naar 3k maar het ging allemaal erg snel.
Toch een uurtje even snel kunnen bufferen.

In de Freemode ga ik er toch altijd wel vanuit dat Friends&Crew me levend houden, ik kom dan ook zelden (gelukkig) voor dat ze hier anders over denken.
Daarnaast schiet ik wel elk ander persoon met voorzorg direct neer aangezien dit niet te vertrouwen is:)

-Bandeleros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Zal je even toevoegen vanavond als ik thuis ben. Meelobee is tevens je PSN?
Meelobee schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:51:
[...]

Misschien elkaar ff toevoegen als friends, je was een van de weinige die niet meteen het vuur opende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-10 10:05
Maar weer is opnieuw begonnen, omdat ik de kans aardig klein acht dat mijn 'main' character terug komt. Maar, vraagje: Ik heb de special edition, en daar zitten dus ook wat extra wapens bij. Maar, wanneer unlocken deze? Ik had ze wel op mijn main char, maar kan ze nu (rank 5) nog niet zien bij ammunition...

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij (special editie) zijn een aantal wapens op de rechter stelling beschikbaar; Handgun en Schotgun.
Deze zijn dan ook gratis met alle modificaties van dien.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:51:
[...]

Ik heb jullie gisteravond laat ook nog gezien.., maar het werd voor mij tijd om maar eens te stoppen haha.
Als jullie willen kun je me toevoegen, psn is Reneetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:05:
Bij mij (special editie) zijn een aantal wapens op de rechter stelling beschikbaar; Handgun en Schotgun.
Deze zijn dan ook gratis met alle modificaties van dien.
Had ik ook op mijn andere poppetje, maar bij deze niet :( Hoop dat ze op een later moment nog komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Bokkie schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:47:
[...]

Helipad bij de haven of op het dak bij het ziekenhuis :)

Weet iemand of er in free roam online ook ergens een attackchopper staat?
Kun je op dat dak gewoon komen door een deur ergens in te lopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Er schijnt een nieuwe patch te zijn voor GTA 5, 1.03 voor de PS3. Zal deze dan het missen van karakters oplossen?

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Geachte Tweakers..

Gr.
Loop ook al een aantal dagen met het idee rond. Gewoon zelfde doel, besloten crew sessions hosten etc. Had zelf al een crew aangemaakt met als doel daar spelers toe te laten die mijn ogen echte "good sports" zijn, ben er helaas nog 0 tegengekomen.

Maak er maar een aan of gebruik anders deze http://socialclub.rockstargames.com/crew/bond_of_cosa_nostra

PSNID: xeppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MonkeySleeve schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:08:
[...]

Kun je op dat dak gewoon komen door een deur ergens in te lopen ofzo?
http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers&show=tweakers

op de kaart staat heli op dak van ziekenhuis, je kan via de parkeerplaats via een buitentrap naar het heliplatvorm komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deem schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:08:
Er schijnt een nieuwe patch te zijn voor GTA 5, 1.03 voor de PS3. Zal deze dan het missen van karakters oplossen?
Waarschijnlijk niet :P Eerder 'fix' voor de replay van bepaalde missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Bokkie schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:10:
[...]

http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers&show=tweakers

op de kaart staat heli op dak van ziekenhuis, je kan via de parkeerplaats via een buitentrap naar het heliplatvorm komen
Handige kaart. Zitten wel wat rare notities bij een paar points of interest - "het grote orgie eiland" 8)7

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Nope, die van mij is nog steeds weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:50
UPDATE 1:

As per the details we received from our reader Mukesh: GTA Online patch 1.03 disables R2 Mission Restarting

UPDATE 2:

Rockstar Games has finally commented on GTA Online patch 1.03 that went
live just few hours ago on PSN. The developer via Newswire comment
section stated that GTA Online patch 1.03 addresses character deletion
and other progress loss issue.

Read HERE, what exactly Rockstar Game said.

Ik denk dat ze hebben gepatchted dat je character verloren gaat.
Maar verloren characters gaan ze niet terugbrengen.

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 09-10-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Dat is mooi, alleen jammer dat de oude characters nog niet terug zijn. Maar geduld, i guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xeple schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:09:
[...]

Loop ook al een aantal dagen met het idee rond. Gewoon zelfde doel, besloten crew sessions hosten etc. Had zelf al een crew aangemaakt met als doel daar spelers toe te laten die mijn ogen echte "good sports" zijn, ben er helaas nog 0 tegengekomen.

Maak er maar een aan of gebruik anders deze http://socialclub.rockstargames.com/crew/bond_of_cosa_nostra

PSNID: xeppie
Als je er 0 bent tegengekomen ben je wel heel ongelukkig geweest :) Zijn genoeg leuke spelers in de crew hoor , maar ook een paar die het crew idee niet helemaal snappen.

Ik wacht nog even af of ze met een goede oplossing komen in het crewtopic en anders moet het maar zonder tweakers opgelost worden.

Mensen die met mic, fair , redelijk actief spelen en lol willen (alles tegelijk :p) maken op de PS3 zijn altijd welkom om Bambeakz toe te voegen op PSN. Of welkom in mijn minicrew Helden ;)

Mic hoeft trouwens niet altijd te zijn. Ook ik heb hem weleens uit , maar de optie moet er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Kun je eigenlijk van een bounty afkomen? Gaat die vanzelf weg als je weet te ontkomen, naar 24 uur ofzo (in game)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:39
FireFoz schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:22:
Kun je eigenlijk van een bounty afkomen? Gaat die vanzelf weg als je weet te ontkomen, naar 24 uur ofzo (in game)?
Volgens mij is hij al weg als je naar een andere sessie gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, had gisteren een bounty van een npc gekregen en die bleef 3 x terugkomen bij wisselen (na missies )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenluyckx
same hier had een bounty van iemand.. geen idee wie zat niet eens iemand in men sessie???
En verschillende missies gedaan kreeg steeds bericht van die bounty..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:39
Na een missie kom je in dezelfde sessie terecht.
Je kan via start > online > join another session (o.i.d.?) naar een andere sessie.
Weet niet 100% zeker of dit werkt, maar het valt te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:50
Of even switchen naar singleplayer en weer terug, maarja, echt eerlijk is dat niet..

Voor wie er nog een goedkope headset zocht: (x360)
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/

[ Voor 34% gewijzigd door dutchgio op 09-10-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenluyckx
nee bounty blijft heb zelfs verschillende keren GTA moeten herstarten door vastlopen.. en bounty kwam steeds terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms krijg je bounty van NPC, als je z'n auto jat. Varieert van $1000 tot mijn nieuwe record van gisteren (Infernos) $11.000. Je krijgt een achievement als je je tijd uitzit met een bounty, dus gewoon lekker rondhangen en niets doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
SinergyX schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:37:
Soms krijg je bounty van NPC, als je z'n auto jat. Varieert van $1000 tot mijn nieuwe record van gisteren (Infernos) $11.000. Je krijgt een achievement als je je tijd uitzit met een bounty, dus gewoon lekker rondhangen en niets doen :)
Ook als je veel NPC afknalt en vooral in de militaire basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenluyckx
sorry hoor maar wat bedoel je met npc? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Gewoon met je heli hoger gaan vliegen dan de politie heli, dan ben je uit z'n zichtveld en ben je 'm ook zo kwijt. Heb dit gister ook gedaan tot iemand mij met een andere heli neerhaalde met raketten... ;w
Ik heb trouwens altijd sowieso 3 sterren, schiet altijd die gast achter de balie neer als ik het geld heb, al een aantal keer gehad dat ik net de deur uit loop en die gast z'n wapen trekt
Pagina: 1 ... 23 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.