Inderdaad. Wel jammer, een snelle auto is best handig, maar ik hou het op wapens ja.
Zoek de Ocelot F620 , die is best snel , denk een van de snelste steelbare wagens voor personal use.Thomasx4 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:08:
Inderdaad. Wel jammer, een snelle auto is best handig, maar ik hou het op wapens ja.
Ik heb nu de Cheetah, kostte mij maar 650K
Ik had zo'n vacca van 240k, maarja, ben nu alles wat ik heb uitgegeven kwijt, omdat m'n char verdwenen was.
Benefactor Schwartzer heb ik nu als personal vehicle, Mercedes look-a-like en veel gratis upgrades de eerste keer
motabeatz.com
Die had ik in het begin, tot mijn karakter was gewist.. best zuur. Enorm fijne wagen.sleepwalkerbe schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:09:
[...]
Zoek de Ocelot F620 , die is best snel , denk een van de snelste steelbare wagens voor personal use.
Sultan rijdt ook erg fijn.
Ik heb alleen geen idee hoeveel die moet kosten
Ik heb alleen geen idee hoeveel die moet kosten
Ziezo.
Duurste appartement van $400.000 gekocht, een Comet gekocht en dik lopen tunen, een Maibatsu wezen tunen, de duurste motor gekocht en getuned, een boot gekocht en héééél veel ammo gekocht voor alle wapens. En ik ben level 24.
Zo doen we dat.
Pfff. ik ben na 6 uur GTA:O te hebben gespeeld pas level 8 en heb maar 25k. Schiet niet echt op. Doe ik wat verkeerd of laat ik mij te vaak verleiden tot een free-roam-sessie?
[ Voor 3% gewijzigd door Jeroenvde89 op 08-10-2013 17:33 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
De vraag is simpel: are you having fun?Jeroenvde89 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:32:
Pfff. ik ben na 6 uur GTA:O te hebben gespeeld pas level 8 en heb maar 25k. Schiet niet echt op. Doe ik wat verkeerd of laat ik mij te vaak verleiden tot een free-roam-sessie?
Yes : keep on doing so
No : go e-peen grinding
Elk uur een gestolen auto verkopen aan de werkplaats levert al gauw zo'n 40k in zes uur...Jeroenvde89 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:32:
En je hebt de laatste 2 dagen alleen maar de violent duct missie gespeeld om dit bij elkaar te verdienen?Zorean schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:28:
Ziezo.Duurste appartement van $400.000 gekocht, een Comet gekocht en dik lopen tunen, een Maibatsu wezen tunen, de duurste motor gekocht en getuned, een boot gekocht en héééél veel ammo gekocht voor alle wapens. En ik ben level 24.
Zo doen we dat.
Ik heb uitgerekend wat je verdient als je Violent Duct gaat grinden. Volgens de stopwatch duurt 1 rond gemiddeld 2 minuut 45. Alle laadschermen en like+restart meegeteld. Afgerond dus voor het gemak 3 minuten. In het meest gunstige geval, als er niet te veel misgaat haal je zo $180k per uur binnen. 
Enkel vandaag.Unomomentodado schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:42:
[...]
En je hebt de laatste 2 dagen alleen maar de violent duct missie gespeeld om dit bij elkaar te verdienen?
[ Voor 29% gewijzigd door Zorian op 08-10-2013 17:44 ]
Die kan je met een mooi trucje kopiëren is je een garage hebt trouwens ("dupen"). Staat een vid van op YouTube van Steamerhouse.Roshnak schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:10:
Ik heb nu de Cheetah, kostte mij maar 650K
Doodgaan is een dure aangelegenheid, kost tussen de 1000 en 2000 dollar. Zeker als je een nog wat lagere rang hebt en minder geld verdiend kan freeroamen best tricky zijn.Jeroenvde89 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:32:
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Wat ik me afvraag; Vrienden kunnen bij je appartement op bezoek komen, maar kunnen ze ook je garage in?
En hoe zit dat nou met crewcribs en crewgarages?
Ik heb trouwens nog wat ruimte over, mocht het mogelijk zijn je garage te sharen met vrienden.

En mijn huisje:

Ik heb trouwens nog wat ruimte over, mocht het mogelijk zijn je garage te sharen met vrienden.

En mijn huisje:

[ Voor 79% gewijzigd door Zorian op 08-10-2013 17:52 ]
Ga ik naar een Crew member genaamd Psyx ofzo, killed hij mij gelijk...
Ik ben commisioner in Crew 1 (8543), mocht dit vaker gebeuren wil ik hem er wel uitgooien.
E: Als iemand echt blijft vermoorden vind ik dat je diegene er best uit mag knikkeren, trouwens. Ookal is diegene niet heel actief op het forum, het is volgens mij redelijk duidelijk dat het niet de bedoeling is. Als iemand door inactiviteit hier op GoT geen waarschuwing meekrijgt is dat ook zijn/haar eigen verantwoordelijkheid in mijn ogen.
E: Als iemand echt blijft vermoorden vind ik dat je diegene er best uit mag knikkeren, trouwens. Ookal is diegene niet heel actief op het forum, het is volgens mij redelijk duidelijk dat het niet de bedoeling is. Als iemand door inactiviteit hier op GoT geen waarschuwing meekrijgt is dat ook zijn/haar eigen verantwoordelijkheid in mijn ogen.
[ Voor 65% gewijzigd door Thomas op 08-10-2013 18:02 ]
ToobeNL is ook zo'n figuur in Crew 2. Ik zo gezellig naar hem toe rijden, maait ie me direct met vol geweld neer en jat mijn persoonlijke auto. Ja die staat op Crew+Friends i.v.m. missies enzo.
Sorry vergeten te melden, ik zit in Crew2Thomasx4 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:59:
Ik ben commisioner in Crew 1 (8543), mocht dit vaker gebeuren wil ik hem er wel uitgooien.
Ben trouwens opeens nummer 1 van crew 1 haha. Denk dat die RP mijn oude en nieuwe character samen is.
Kunnen ook niet gewoon de op t forum actieve leden in 1 crew?
PSN: Wauzer010
Zou een mooie zijn ja. Nouja, het hoeft niet per se van mij, maar wel fijn zouden alle actieve leden in één crew (iedereen die ook echt GTA speelt). Ben een paar leden tegengekomen die weinig actief zijn hier, maar wel leuk zijn om mee te spelen.
Ik vertrouw het ook niet helemaal als ik ineens iemand aan zie komen. Zou fijn zijn als crew-leden een andere kleur hadden in de game. Volgens mij heb je nu alleen je party wat een andere kleur heeft (of heb ik dat fout?)Zorean schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:01:
ToobeNL is ook zo'n figuur in Crew 2. Ik zo gezellig naar hem toe rijden, maait ie me direct met vol geweld neer en jat mijn persoonlijke auto. Ja die staat op Crew+Friends i.v.m. missies enzo.
Er zit een ringetje met de crew kleur om het witte dotje heen op de kaart.Martinspire schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:14:
[...]
Ik vertrouw het ook niet helemaal als ik ineens iemand aan zie komen. Zou fijn zijn als crew-leden een andere kleur hadden in de game. Volgens mij heb je nu alleen je party wat een andere kleur heeft (of heb ik dat fout?)
Wut? Crewleden hebben een rooie cirkel.Martinspire schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:14:
[...]
Ik vertrouw het ook niet helemaal als ik ineens iemand aan zie komen. Zou fijn zijn als crew-leden een andere kleur hadden in de game. Volgens mij heb je nu alleen je party wat een andere kleur heeft (of heb ik dat fout?)
Hoe staat het eigenlijk met je character loss Zorean? Je hebt nu een fortuin uitgegeven aan een appartement
. Nog last gehad de laatste tijd?
Dit character bestaat pas sinds gisteren, ik hoop echt serieus dat hij nu niet weer weggaat. Heb nu in totaal zo'n 800k uitgegeven.Thomasx4 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:16:
Hoe staat het eigenlijk met je character loss Zorean? Je hebt nu een fortuin uitgegeven aan een appartement. Nog last gehad de laatste tijd?

Rooie cirkel is voor mensen met een Bounty toch?Zorean schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:15:
[...]
Wut? Crewleden hebben een rooie cirkel.Je vrienden blauw en crew+vriend is blauw met rooie cirkel.
Heb vandaag een nieuwe aangemaakt, nog vrijwel niks uitgegeven, ik vertrouw het niet om nu m'n geld ergens in te investeren, straks verdwijnt de boel weer 
E: nee, rood dotje is een bounty, rood ringetje (althans, als crew kleur is rood) is crew.
E: nee, rood dotje is een bounty, rood ringetje (althans, als crew kleur is rood) is crew.
[ Voor 23% gewijzigd door Thomas op 08-10-2013 18:20 ]
een hele rode wel. Crew is alleen een rood randjeMartinspire schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:19:
[...]
Rooie cirkel is voor mensen met een Bounty toch?
Nee dan is het hele icoontje rood.Martinspire schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:19:
[...]
Rooie cirkel is voor mensen met een Bounty toch?
Dit is vooruitgang... ik zie mijn character ook staan op rocksar social...
Maar het jammere is dus dat ik geen special char kon kiezen als moeder...
Wel John Marston als special vader char.
Maar het jammere is dus dat ik geen special char kon kiezen als moeder...
Wel John Marston als special vader char.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Ik heb een bounty van $5000 op mijn hoofd staan doordat ik een auto stal van een NPC (tijdens online)
. Eerst een sms met wat scheldwoorden en dat ik het nog wel ging merken omdat ik z'n auto had gestolen. Paar tellen later dus een sms met de melding dat er nu een bounty op mijn hoofd staat
Hilarisch is dat ja. Je kan elkaar overigens ook bellen en sms'en ingameRazr schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:28:
Ik heb een bounty van $5000 op mijn hoofd staan doordat ik een auto stal van een NPC (tijdens online). Eerst een sms met wat scheldwoorden en dat ik het nog wel ging merken omdat ik z'n auto had gestolen. Paar tellen later dus een sms met de melding dat er nu een bounty op mijn hoofd staat
toch maar even een headset kopen voor ps3Thomasx4 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:33:
[...]
Hilarisch is dat ja. Je kan elkaar overigens ook bellen en sms'en ingame.
Verwijderd
Als je met een headset speelt op de setting everyone hoor je dan iedereen op de server of alleen de personen in je buurt?Thomasx4 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:33:
[...]
Hilarisch is dat ja. Je kan elkaar overigens ook bellen en sms'en ingame.
Kan je instellen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:37:
[...]
Als je met een headset speelt op de setting everyone hoor je dan iedereen op de server of alleen de personen in je buurt?
everyone - friends and crew - no one
Het blijft een aanfluiting, GTA V online. Dan kan je wel online, dan weer niet, dan weer wel, dan weer niet... zo instabiel als een kaartenhuis.
Zo, dat lucht op, een beetje.

probeer eens de dns van google te gebruiken.JackL89 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:46:
Het blijft een aanfluiting, GTA V online. Dan kan je wel online, dan weer niet, dan weer wel, dan weer niet... zo instabiel als een kaartenhuis.![]()
8.8.8.8
8.8.4.4
Hoe pas ik die aan op PS3?Ienni1983 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:57:
[...]
probeer eens de dns van google te gebruiken.
8.8.8.8
8.8.4.4
Netwerkinstellingen beginscherm.
Ik weet niet of dit al bekend is maar... Je kan in GTA:O auto's vinden die al getuned zijn. Ik heb een Vapid Peyote gevonden met onderdelen die pas op lvl 58 unlocken! En ik kon hem gewoon als mijn personal vehicle instellen! Dat extra wiel op foto 2 is een lvl 58 unlock, ik ben pas lvl 10...
Check:

Check:

Verwijderd
Ja maar als je t op everyone hebt staan. Hoor je dan ook mensen aan de andere kant van de stad of enkel de personen in de buurt?Ienni1983 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:43:
[...]
Kan je instellen.
everyone - friends and crew - no one
Je hoort iedereen...... letterlijk iedereen in de hele map.Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:25:
[...]
Ja maar als je t op everyone hebt staan. Hoor je dan ook mensen aan de andere kant van de stad of enkel de personen in de buurt?
Daar ben ik, maar hoe en waar kan ik het dan aanpassen? Ik zie het niet?

http://manuals.playstatio...tings/connectadvance.htmlJackL89 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:27:
[...]
Daar ben ik, maar hoe en waar kan ik het dan aanpassen? Ik zie het niet?![]()
Ik was vandaag met iemand meegereden, had datzelfde appartement. Hij reed de garage in (stond bij hem wel al vol) en toen quitte hij dus heb even daar rondgelopen en toen even de lift gepakt naar het appartement, even een wijntje gedronken en naar het uitzicht gekeken. Toen ik weer weg ging via de lift had ik gewoon de keuze om terug te gaan naar de garage of of ik het gebouw wou verlatenZorean schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:48:
Wat ik me afvraag; Vrienden kunnen bij je appartement op bezoek komen, maar kunnen ze ook je garage in?
[afbeelding]
En mijn huisje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn er meer mensen die door alle launchproblemen een character in het 2e slot hebben aangemaakt?
Ik zie nu de melding van Rockstar dat je dit vooral niet moet doen
Ze zeggen er alleen niet bij wat te doen als je dit wel gedaan hebt..
Ik start nu elke keer met mijn 2e character en alles gaat goed dus wilde eigenlijk gewoon met deze doorgaan, geld had ik nog behouden, alleen garage kwijtgeraakt van 1e character. Ga ik deze nu ook kwijtraken?
Ik zie nu de melding van Rockstar dat je dit vooral niet moet doen
Ze zeggen er alleen niet bij wat te doen als je dit wel gedaan hebt..
Ik start nu elke keer met mijn 2e character en alles gaat goed dus wilde eigenlijk gewoon met deze doorgaan, geld had ik nog behouden, alleen garage kwijtgeraakt van 1e character. Ga ik deze nu ook kwijtraken?
PSN: fonsmeister
Verwijderd
Ok dus t beste is om t bij friends en crew te houden en eventueel andere te bellen als je ze wilt contactenIenni1983 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:26:
[...]
Je hoort iedereen...... letterlijk iedereen in de hele map.
Verwijderd
Ik krijg altijd "Time out locating server" of "Problem with cloud servers, start disc content only game".
Enige methode's die ik kan proberen om bovenstaande errors op te lossen?
Toevallig KPN of Telfort?Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:24:
Ik krijg altijd "Time out locating server" of "Problem with cloud servers, start disc content only game".
Dan DNS servers op de Xbox wijzigen in 8.8.8.8 / 8.8.4.4 had ik eerst ook en toen kon ik er wel gelijk op.
We zijn al bezigVerwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:23:
Iemand violent duct open voor me? Sonya Mirskii is mijn XBL
google dns instellenVerwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:24:
1e: 8.8.8.8
2e: 8.8.4.4
Verwijderd
ik vind het zelf toch wel heel jammer dat je maar 4 verschillende autos ofzo ziet afhankelijk van de auto waar je in rijd...
Net solo een missie gedaan (wat meth jatten in een deal dus vrij simpel) nadat ik de missie afsloot terug gegaan naar free roam en kreeg toen de boodschap dat ik was gekicked.
Ik heb al vaker gehoord dat mensen zonder reden deze boodschap krijgen dus wat maakt het uit.
Ik werd toen terug gezet naar de SP en ging van daaruit weer naar Online en kreeg toen de boodschap dat ik een missie vroegtijdig beindigd heb en als ik dat te vaak doe word ik een Bad Sport.
Wtf ik zat helemaal niet in een missie
Ik heb al vaker gehoord dat mensen zonder reden deze boodschap krijgen dus wat maakt het uit.
Ik werd toen terug gezet naar de SP en ging van daaruit weer naar Online en kreeg toen de boodschap dat ik een missie vroegtijdig beindigd heb en als ik dat te vaak doe word ik een Bad Sport.
Wtf ik zat helemaal niet in een missie
Heel veel appartementen zien er zo van binnen uitgise schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:44:
[...]
Ik was vandaag met iemand meegereden, had datzelfde appartement. Hij reed de garage in (stond bij hem wel al vol) en toen quitte hij dus heb even daar rondgelopen en toen even de lift gepakt naar het appartement, even een wijntje gedronken en naar het uitzicht gekeken. Toen ik weer weg ging via de lift had ik gewoon de keuze om terug te gaan naar de garage of of ik het gebouw wou verlaten
Net even met een Tweaker een missietje gedaan.
Missie voltooid kom ik terug in freeroam... zie ik een tweaker die last van politie heeft.
Dus ik beuken tegen die politie aan om de heat een beetje van hem af te halen ofzo.
Dus ik beuk en rij weg..... komt die dude(nofear-boy ofzo) achter me aan waar ik ook naartoe ga dus ik zie politie voor me en denk oh shit 180 graden slipremmen..... nee hoor meneer beukt doodleuk tegen me aan en probeert me constant te beuden.
Ik een waarschuwingsschot afvuren en ja hoor meneer geeft me een vuurregen terug. Dood.
Ik een bericht naar hem sturen van "goed joh iemand van je eigen crew afmaken.
Ondertussen komt hij eraan getuft met zijn halfgammele bak, hop shotgun door zijn mik heen, aangezien hij mij voor 2 keer aangereden had en ik bijna dood was.
Naar beneden gesprongen naar een metro ingang
Dus in de metrostation sta ik vrolijk de politie te evaden en ja hoor meneertje nofear-boy heeft de geur van no fear gevonden.... hop weer een kogel regen door zijn mik heen.....
Dat is dus een tweaker die je niet om je heen wilt hebben
Missie voltooid kom ik terug in freeroam... zie ik een tweaker die last van politie heeft.
Dus ik beuken tegen die politie aan om de heat een beetje van hem af te halen ofzo.
Dus ik beuk en rij weg..... komt die dude(nofear-boy ofzo) achter me aan waar ik ook naartoe ga dus ik zie politie voor me en denk oh shit 180 graden slipremmen..... nee hoor meneer beukt doodleuk tegen me aan en probeert me constant te beuden.
Ik een waarschuwingsschot afvuren en ja hoor meneer geeft me een vuurregen terug. Dood.
Ondertussen komt hij eraan getuft met zijn halfgammele bak, hop shotgun door zijn mik heen, aangezien hij mij voor 2 keer aangereden had en ik bijna dood was.
Dus in de metrostation sta ik vrolijk de politie te evaden en ja hoor meneertje nofear-boy heeft de geur van no fear gevonden.... hop weer een kogel regen door zijn mik heen.....
Waarschuwingsschot noemt ie dat?!Ienni1983 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:37:
Net even met een Tweaker een missietje gedaan.

Een volledig magazijn op mn auto schieten is een waarschuwing?!
Jij was hier degene die mij 'de oorlog verklaarde.'
Zo'n kans laat ik dan ook niet liggen, dus ik, GTA-style, jou achtervolgen. Dat je dan uiteindelijk dood gaat hoort er bij, en dat je dat niet kunt hebben kan ik niks aan doen.
En jij hebt mij tot slot van rekening vaker gedood dan ik jou.
Ik zag het dan ook meer als plezierige deathmatch met een mede-tweaker dan een wraakactie na een zogenaamd waarschuwingsschot.
Ik hoef geen flame-war op GoT te beginnen, maar wil wel even duidelijk maken dat jouw verhaal niet klopt. Als dat nou wel zo zou zijn, had je tenminste een punt.
Wel positief dat je goed op jezelf reflecteerd en aangeeft dat het misschien beter is dat we niet meer bij jou in een sessie moeten komen.
Ik had 2uur geleden ofzo iemand die in een snelle auto achter me aan kwam, maar die schoot niet op mij en reed me ook niet aan. Maar ik reed maar weg omdat ik bang was dat ik dood ging. Later kwam ik er pas achter dat het een crewmember was xD
Btw racen online is echt net als botsauto's wat ik zelf wel jammer vind. Beetje beuken is wel lachen, maar als je voor 3min eerste rijdt en 30sec voor de finish wordt gebeukt en daardoor op de 5e plek of zelfs laatste eindigt is het een stuk minder leuk

Ook heb ik nu Lester missies, is daarmee ook een trucje om meer(veel) geld mee te verdienen?
Voor als je eens niet kan of wil spelen, de GTA musical:
YouTube: GTA V - The Musical (GTA 5)
weer eens wat anders...
weer eens wat anders...
Ik merk zelf ook dat ik door het merendeel van de tweakers crew zonder pardon wordt afgeschoten (zit in Crew2) meestal als er iemand van m'n crew joint rij ik er even heen maar vaak wordt ik dan afgeschoten terwijl ik er juist express rustig op af rijdt het laatste stukje.
Verwijderd
Tweakers,
Inmiddels alweer wat vooruitgang geboekt in GTAO. Zeer vermakelijk, maar geld verdienen gaat toch wat langzaam (vind ik zelf).
Ik heb echter de Voilent missie al gespeeld en met succes afgerond. Ik had toen alleen niet de kennis van de replay.
Ik zou dit graag nog eens willen doen, niet 2 uur lang of het snel willen levelen. Maar wil een kleine financiële buffer opbouwen. Ik ga ervanuit dat er nog genoeg leuke missies komen die genoeg geld opleveren. Alleen nu voor iemand van level 18 is het wel fijn met wat geld.
Als ik "Gerald" bel, komt hij met missie die ik al vaker heb gedaan, maar niet met de Voilent missie.
Moet ik wachten tot iemand anders hem open heeft staan? Of kan ik die missie nogmaals oproepen?
Daarnaast wil ik graag aangegeven dat ik nog geen problemen heb mogen ondervinden in Tweakerscrew 1. Kom vaak medetweakers tegen die op de zelfde lijn zitten waardoor we regelmatig een missie met succes afronden.
-Bandeleros-
Inmiddels alweer wat vooruitgang geboekt in GTAO. Zeer vermakelijk, maar geld verdienen gaat toch wat langzaam (vind ik zelf).
Ik heb echter de Voilent missie al gespeeld en met succes afgerond. Ik had toen alleen niet de kennis van de replay.
Ik zou dit graag nog eens willen doen, niet 2 uur lang of het snel willen levelen. Maar wil een kleine financiële buffer opbouwen. Ik ga ervanuit dat er nog genoeg leuke missies komen die genoeg geld opleveren. Alleen nu voor iemand van level 18 is het wel fijn met wat geld.
Als ik "Gerald" bel, komt hij met missie die ik al vaker heb gedaan, maar niet met de Voilent missie.
Moet ik wachten tot iemand anders hem open heeft staan? Of kan ik die missie nogmaals oproepen?
Daarnaast wil ik graag aangegeven dat ik nog geen problemen heb mogen ondervinden in Tweakerscrew 1. Kom vaak medetweakers tegen die op de zelfde lijn zitten waardoor we regelmatig een missie met succes afronden.
-Bandeleros-
Ik schoot de 1e keer 1 of 2 keer op je wagen.dutchgio schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:47:
[...]
Waarschuwingsschot noemt ie dat?!![]()
Een volledig magazijn op mn auto schieten is een waarschuwing?!![]()
Jij was hier degene die mij 'de oorlog verklaarde.'
Zo'n kans laat ik dan ook niet liggen, dus ik, GTA-style, jou achtervolgen. Dat je dan uiteindelijk dood gaat hoort er bij, en dat je dat niet kunt hebben kan ik niks aan doen.
En jij hebt mij tot slot van rekening vaker gedood dan ik jou.
Ik zag het dan ook meer als plezierige deathmatch met een mede-tweaker dan een wraakactie na een zogenaamd waarschuwingsschot.
Ik hoef geen flame-war op GoT te beginnen, maar wil wel even duidelijk maken dat jouw verhaal niet klopt. Als dat nou wel zo zou zijn, had je tenminste een punt.
Wel positief dat je goed op jezelf reflecteerd en aangeeft dat het misschien beter is dat we niet meer bij jou in een sessie moeten komen.
Daarna ben ik van de snelweg verdwenen omdat ik EN geen politie achter me aan wou hebben EN iemand van de crew.
En hoezo zou ik het niet kunnen hebben.... Als ik iemand 3 keer op me af zie rijden dan ga ik niet denken he zou die een kopje koffie willen drinken met me?
Maar waarom je het nou leuk vond om mij op de snelweg te beuken terwijl ik de politie probeerde weg te halen is nog een mysterie....
Waarom eigenlijk?
Je moet heel vaak gerard bellen dacht ik, want er is geen locatie op de map om violent duct te starten.Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:17:
Tweakers,
-Bandeleros-
Ps: alias no-fearboy (psn). Geen 'onbekende'
En met mij is er best een sessie rustig te spelen, ik val alleen aan als ik me bedreigd voel
Kreeg een sms'je van Lester dat hij missies had maar dat ik een high end appartment nodig heb. Wat kwalificeert als zodanig??
PSN: MrMistral
PC versie anyone?fdisk schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:52:
Voor als je eens niet kan of wil spelen, de GTA musical:
weer eens wat anders...
10 car garageMrMistral schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:38:
Kreeg een sms'je van Lester dat hij missies had maar dat ik een high end appartment nodig heb. Wat kwalificeert als zodanig??
hoi
nou, dat zijn allemaal dezelfde, en 6car is niet bepaald high end, geen heist-muur etc.
hoi
Heerlijk al die Tweaker Crew drama verhalen!!!
hoe kom ik in een server met andere mensen die online zijn? ik ben zomaar alleen..?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Haha nu je het zegt zie ik het ook.
@de rest daarboven
Er mogen wel wat duidelijke regels komen over hoe om te gaan met crew leden lijkt me. Voor mij lijkt het me niks dan logisch dat je in free roam je mede crew leden niet gaat doodmaken. Daar zijn immers deathmatches voor. En je staat toch aan dezelfde kant? Nu creëer je een soort van wantrouwen in free roam want over het algemeen is het zo dat wie eerst schiet die wint.
Eergister had ik een leuke ervaring met mede crew leden. Ik kwam toevallig een paar tegen bij de ammunation in de stad en ineens lande er ook een helicopter waar we met zijn allen in stapten. We werden naar een hoog gebouw gebracht om te parachute springen. Momenten voor dit zou gebeuren zei iemand dat die geen parachute had.
Ik dacht die heb/hou je toch gewoon net zoals in de SP? Maar ik heb nog geen headset dus ik kon mijn gedachten hierover niet delen. Maar goed toch weer terug gevlogen naar de ammu nation. Ik kon zo snel geen parachute vinden waardoor ik er bijna van was dat ik al zon ding had. Wij weer terug naar het hoge gebouw en met zijn allen springen.
Was erg tof om te doen maar raad eens wie de enige was die dood ging??
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Mijn huis is mooier dan jouw huis!!Unomomentodado schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:57:
Heerlijk al die Tweaker Crew drama verhalen!!!
Hmmz online werkt hier echt voor geen meter vandaag. Wel zat Tweakers tegen gekomen en geen enkele keer afgeschoten (herken me niet echt in de drama's hier
)
Oké! Fc sparen nog dus!Sua schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:57:
nou, dat zijn allemaal dezelfde, en 6car is niet bepaald high end, geen heist-muur etc.
PSN: MrMistral
Wat is eigenlijk het nut van die passive mode? Dan krijg je waarschijnlijk zo'n (/) logo'tje boven je hoofd?
Ik zat met een tweaker te chatten in zijn auto, ik stond dus op passivemode en hij had zon logotje boven zn hoofd. Dus ik dacht even rustig/veilig te chillen zoals ik ook in een van de quick-tips had gezien.
Komt er iemand aan die ons doorzeefd... dood en 2000,- ziekenhuiskosten lichter.
En klopt het dat je wanted level steeds hoger wordt als je meerdere winkels achter elkaar beroofd? Zelfs met masker heb ik op een gegeven moment 4 a 5 sterren.
Ik zat met een tweaker te chatten in zijn auto, ik stond dus op passivemode en hij had zon logotje boven zn hoofd. Dus ik dacht even rustig/veilig te chillen zoals ik ook in een van de quick-tips had gezien.
Komt er iemand aan die ons doorzeefd... dood en 2000,- ziekenhuiskosten lichter.
En klopt het dat je wanted level steeds hoger wordt als je meerdere winkels achter elkaar beroofd? Zelfs met masker heb ik op een gegeven moment 4 a 5 sterren.
Met passive mode kan je in de auto gewoon doodgeschoten wordenDopdeDouwer schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:13:
Wat is eigenlijk het nut van die passive mode? Dan krijg je waarschijnlijk zo'n (/) logo'tje boven je hoofd?
Buiten de auto kan je niet neergeschoten worden.... maar weer wel neergemaaid worden met een auto... dus useless mode eerder.
[ Voor 7% gewijzigd door Ienni1983 op 08-10-2013 23:21 ]
En je kan ook gewoon doodgereden worden.
Vandaag wel even lekker met een paar medetweakers die 9k missie gegrind. Heb nu lekker 200k
Vandaag wel even lekker met een paar medetweakers die 9k missie gegrind. Heb nu lekker 200k
[ Voor 54% gewijzigd door servival7 op 08-10-2013 23:23 ]
Leuk uitzicht op Vinewood..... Ik woon er.pa4jv schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:40:
Selfie met uitzicht als bewijs:

Wat doen jullie om geld te verdienen? Schiet niet echt op bij mij.
Duurste auto's verkopen en missies grinden
Verwijderd
Telenet, België.. Heb DNS nu aangepast, lukt al aardig beter maar om de zoveel tijd word ik gewoon of gekicked of afgemeld van PSN. Best eens met kabel proberen, nochtans werkt internet wel zoals het hoort..?bobsquad schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:26:
[...]
Toevallig KPN of Telfort?
Dan DNS servers op de Xbox wijzigen in 8.8.8.8 / 8.8.4.4 had ik eerst ook en toen kon ik er wel gelijk op.
Heb nog wel een paar leuke missies gedaan met / tegen tweakers
[al bezig]
[ Voor 93% gewijzigd door Sua op 09-10-2013 00:04 ]
hoi
Zo, mijn Cheetah kan weer gerepareerd worden na een wilde achtervolging met de politie, dit samen met mede tweaker Kkrisman. Was lachen!
De fragmenten die op de pc gespeeld worden lijken verdacht veel op GTA IV
Wat doen sommigen toch extreem veel moeite om je dood te schieten. Ik had een bounty van 5K, zag dat er een achievement was voor het 1 dag overleven met een bounty, dus ik ging even die winkels in het noorden overvallen, die had ik nog niet gehad. Zie ik ineens een stip op me afkomen. Dus ik sprong in m'n auto en snel er vandoor.
Heeft die gast me een kwartier (!) lopen achtervolgen, uiteindelijk aas mijn auto gecrashed in een rivier en rennend de bergen in en daar uiteindelijk een shootout verloren dus geen achievement
Heeft die gast me een kwartier (!) lopen achtervolgen, uiteindelijk aas mijn auto gecrashed in een rivier en rennend de bergen in en daar uiteindelijk een shootout verloren dus geen achievement
Haha was weinig meer van over, nice driving!Roshnak schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:59:
Zo, mijn Cheetah kan weer gerepareerd worden na een wilde achtervolging met de politie, dit samen met mede tweaker Kkrisman. Was lachen!
wat krijg je na die 14 wins dan?Sua schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:58:
[al bezig]
Dan worden upgrades geunlocked in de garage neem ik aan.
Hehe Thx daar kwam ook veel geluk bij kijken hoor.kassemans schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:04:
[...]
Haha was weinig meer van over, nice driving!
inderdaad, engine, brakes en transmission upgrade #5Deadsy schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:05:
[...]
Dan worden upgrades geunlocked in de garage neem ik aan.
hoi
Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.