Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 20:05
Online zou dat wel een optie zijn, maar als ook mijn singleplayer savegame naar de cloud gaat dan verkoop ik, gezien de probleemloze werking van R*'s servers, GTA 5 :p

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:34:
Moet je alleen wel weer opletten dat je niet té veel geld verdient, anders slaat je geld om naar negatief :')
Ik was ingestapt met iets van 18miljoen, dus blijf ver onder die weetikhoeveel miljard :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ah dan heb je nog even :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

Wie doet er mee met wat Martin missies, ik probeer die Rooftop Rumble te krijgen (Ik ben rank 78).

Doe ook aardig wat Parking Garage (5k RP / 30 sec).

Dm me je PSN.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Misschien ga ik toch maar een nieuwe char aanmaken... Verveel me enigszins nu :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Thomasx4 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:46:
Misschien ga ik toch maar een nieuwe char aanmaken... Verveel me enigszins nu :P.
Idem hier, gebruik ik wel slot 2 en dan zien we wel hoe of wat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Leuk keer missie spelen met een mede crew lid "maadje" blijft ie hangen op loading session das nieuw.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Volgens mij zat de character die ik ben verloren op slot 2, maar weet het dus niet zeker :S. Denk eerlijk gezegd niet dat we onze oude char ooit nog terug zien, maar wil er nu wel zeker van zijn dat ik hem niet nog eens kwijtraak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:46:
[...]

Idem hier, gebruik ik wel slot 2 en dan zien we wel hoe of wat :')
Waarom dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Thomasx4 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:48:
Volgens mij zat de character die ik ben verloren op slot 2, maar weet het dus niet zeker :S. Denk eerlijk gezegd niet dat we onze oude char ooit nog terug zien, maar wil er nu wel zeker van zijn dat ik hem niet nog eens kwijtraak...
Ik heb ook geen idee op welk slot ik mijn character verloren ben. Ik ga er niet van uit dat ik er ooit nog iets van terug zie, en als ik zag dat ik met een beetje aankloten binnen een uurtje of 4 level 13/14 was dan vind ik 't an sich ook weer niet zo'n ramp om opnieuw te beginnen, maar het moet inderdaad niet nog 4 keer gebeuren. Ben er nu wel een beetje klaar mee.

Edit @ schumi2004

R* (zie mijn bericht een paar pagina's terug) adviseert om als je een nieuw character aanmaakt, niet het slot te gebruiken waarop je een character verloren bent omdat deze dus misschien ooit nog eens terug komt en je deze zou overschrijven wanneer je dat nu wel doet.

Wat ik overigens ook nog wel zie gebeuren is dat stel dat ik mijn character in slot 1 gemaakt had, en ik daar nu toch nog een nieuw character in aanmaak, R* volgende week het probleem heeft opgelost en mijn (dan über pwnr supertof level 800 :')) character overschrijft met mijn originele level 14 :p

[ Voor 29% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 08-10-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Same here ja, wil het best nog een keer allemaal opnieuw doorlopen, heb overigens ook nog een ton op de bank dus dat is al een "aardige" start, maar nog een keer? Dan ben ik er echt klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Mja dat moet ik ook nog maar zien... Ik had zondag 25k ofzo op de bank. Een uur of 2 later niks meer, en nu weer 25k :p

Edit: Aan de andere kant, het is al weer bijna 12:00 uur, wat inhoudt dat de US zo wakker wordt en het waarschijnlijk weer de rest van de dag rage quiten en 14 nieuwe controlers kopen wordt :')

[ Voor 45% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 08-10-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niox
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Niox

I'm sorry, who?

Zondag en gisteren redelijk wat kunnen spelen en ik moet zeggen: als het eenmaal werkt is het erg vermakelijk. Vooral missies waar je als team moet samen werken (Crooked Cop bijvoorbeeld) vind ik leuk. Regelmatig ook al wat mensen van de Tweakers Crew tegenkomen.

Mooiste moment tot nu toe kwam gisterenavond. Een race (Dipping In), 2 grote laps door Vinewood en de bergen daarachter. Met 16 man op motoren in de stromende regen. In de laatste halve ronde had ik samen met 3 anderen een kleine voorsprong en constant vlogen we elkaar voorbij. Uiteindelijk knalde ik samen met 1 iemand anders als eerste de laatste bocht in. Tegen elkaar hangend sneden we die af en op de finish was er geen verschil te zien.
Eerst verscheen 'You finished 2nd' op m'n scherm maar daarna kwam er een bericht dat ik gewonnen had. In de uitslag was te zien wat er gebeurd was: exact dezelfde tijd (op de duizendste af ja).

Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:08
Het gaat nu op mijn PS3 toch wel erg goed de laatste twee dagen.. *klopt af op ongelakt hout* :)

Geen cloud-problemen of verdwijnende chars. Ook m'n geld, inmiddels zo'n 90k lijkt veilig op de bank te staan.

Veel lol met deathmatches, wat missies er tussendoor... Af en toe een Range-rovertje stelen en inleveren bij de carshop. Alles redelijk vlekkeloos.

Wat me wel tegenvalt is dat de aandelen-handel een beetje zinloos is geworden. De aandelen van pisswasser stijgen nu al een dag of vijf gestaag door, zodat handelen redelijk zinloos is... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Nou ja zinloos, je kunt wel lekker op ieder moment instappen en weer verkopen. Winst maak je dan altijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:00:
Nou ja zinloos, je kunt wel lekker op ieder moment instappen en weer verkopen. Winst maak je dan altijd :p
Maar als ik 10000 aandelen verkoop en daarna weer terugkoop maak ik geen winst. Wel op de verkoop, maar bij de aankoop daarna zijn de aandelen ook duurder... Toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
*snip*
offtopic:
zie volgende pagina

[ Voor 89% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 08-10-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Ok. Klopt. Laatst met Michael die onderzeeër missies gedaan. Het verdiende geld direkt omgezet in aandelen. Maar dat bedoel ik. Elke cent omzetten in pisswasser aandelen en dan laten staan vind ik wat minder spannend. Ik kijk wel eens of er een ander aandeel stijgt, maar los van HAL die een beetje stijgt gebeurt er (nog ?) niet veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
zit nu met een crewlid in een missie, stagairvangod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
gise schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:11:
zit nu met een crewlid in een missie, stagairvangod?
Die respawnt alleen met de paasdagen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Heeft iemand trouwens al ontdekt hoeveel je afschrijft als je een huis weer verkoopt?
Ik lees dat je een 'partial refund' mag verwachten.
Als dat nou de moeite waard is koop ik een appartementje met een garage voor 2 auto's en ruil hem in als ik wat meer centjes heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

strider1007 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:14:
Heeft iemand trouwens al ontdekt hoeveel je afschrijft als je een huis weer verkoopt?
Ik lees dat je een 'partial refund' mag verwachten.
Als dat nou de moeite waard is koop ik een appartementje met een garage voor 2 auto's en ruil hem in als ik wat meer centjes heb...
50%

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 19:03
Zijn er alleen huizen te koop in de stad of ook bijvoorbeeld aan de kust? Uitzicht op zee, eigen pier, bootje erbij etcetera.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:24:
Zijn er alleen huizen te koop in de stad of ook bijvoorbeeld aan de kust? Uitzicht op zee, eigen pier, bootje erbij etcetera.
Zijn er uberhaubt huizen te koop? Afaik enkel appartementen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 19:03
SinergyX schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:26:
[...]

Zijn er uberhaubt huizen te koop? Afaik enkel appartementen.
Nu je het zegt.. In de buitengebieden ben ik alleen nog maar garages tegen gekomen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Ik kan nog steeds niet connecten. Krijg nog steeds servers unavailable of dat de cloudservers niet bereikbaar zijn.

Bij mijn router heb ik al Google's DNS toegevoegd, daarna title update verwijderd en cache gecleared van de xbox. Het is me in totaal 2x gelukt om online te komen, maar dat was vorige week ofzo. Toen kon ik alleen nooit jobs starten. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Heb je de dns in je xbox aangepast? Daar heb ik het gedaan en het werkt nu perfect. Echt een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
AtlAntA schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:34:
[...]

Nu je het zegt.. In de buitengebieden ben ik alleen nog maar garages tegen gekomen.
Misschien heb je nog niet het juiste level bereikt.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Sommige crew leden zijn echt achterlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door green-tea op 08-10-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
servival7 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:35:
Heb je de dns in je xbox aangepast? Daar heb ik het gedaan en het werkt nu perfect. Echt een verademing.
AWWWW YEAH :D:D Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
green-tea schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:44:
Sommige crew leden zijn echt achterlijk.
Misschien een idee om de mensen die zich niet echt crewwaardig gedragen gewoon uit de crew te gooien i.p.v. dat straks de goede crewmembers uit ergernis vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
servival7 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:48:
[...]

Misschien een idee om de mensen die zich niet echt crewwaardig gedragen gewoon uit de crew te gooien i.p.v. dat straks de goede crewmembers uit ergernis vertrekken.
Ja dit was echt ziek. Ik had een chopper gepakt ging naar crew lid toe welke met nog 2 andere was, zet de heli aan de grond schiet ie me dood. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
strider1007 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:03:
[...]

Maar als ik 10000 aandelen verkoop en daarna weer terugkoop maak ik geen winst. Wel op de verkoop, maar bij de aankoop daarna zijn de aandelen ook duurder... Toch ?
Even een correctie op mijn vorige bericht :p Wellicht dat ik namelijk eerst even mijn financiële achtergrond moet gebruiken voor ik reageer :p

Dat is namelijk niet waar, aangezien je zit met Samengestelde interest zit, i.c.m. risicospreiding.

Wat inhoudt dat je ook rente opbouwt niet alleen over je startkapitaal, maar ook over je huidige inleg. Net zoals wanneer jij geld op je spaarrekening zet.

Ter illustratie: ik zet 1.000,- weg tegen 10%. Een jaar later is dat: (1.000 x 1,1) = 1.100 geworden. Per saldo dus een winst van 100.

Zou ik deze 1.100 opnieuw investeren tegen 5% dan is dat een jaar later (1.100 x 1,05) = 1.155.

Per saldo is dan mijn winst in jaar 2 máár 55, maar omdat mijn initiële investering 1.000 was, heb ik in totaal 155 verdient.

Idem dus met de aandelen. Je koopt een aandeel voor 100 en maakt daar 10 winst op. Vervolgens investeer je duurder, namelijk 110, maar haal je daar 115 uit. De winst tussen je 1e en 2e investering is dan lager, maar cumulatief ga je er nog steeds op uit, en wel met 15%, namelijk de eerste 10, en de tweede 5.

De enige manier waarop je er met samengestelde interest op achteruit gaat is wanneer de opbrengst op moment X lager is als de cumulatieve opbrengst vanaf het moment van initiële investering (zie 2e tabel)

Na dit economische gedoe even een tabelvorm ter illustratie, waarbij mijn startkapitaal 10.000,- is

InvesteringAankoopprijs per aandeelAantal aandelenVerkoopprijs per aandeelEindkapitaalROIROI cumulatief
10.00010,001.00015,0015.0005.0005.000
15.00015,001.00017,5017.5002.5007.500
17.50017,501.00018,0018.0005008.000

En dan de 2e tabel, waarop je dus uiteindelijk verlies leidt:
InvesteringAankoopprijs per aandeelAantal aandelenVerkoopprijs per aandeelEindkapitaalROIROI cumulatief
10.00010,001.00015,0015.0005.0005.000
15.00015,001.00017,5017.5002.5007.500
17.50017,501.00017,0017.000-5007.000
17.00017,001.00015,0015.000-2.0005.000
15.00015,001.00013,5013.500-1.5003.500
13.50013,501.0009,509.500-4.000-500

N.B.: ROI is hier de winst op je huidige investering, de cumulatieve ROI alle winsten gecombineerd

[ Voor 4% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 08-10-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook een leuke online sessie gehad, ook met andere Tweakers.
Maar op een gegeven moment stond ik op straat en ik zag een crewmember aan komen rijden, dus ik dacht die komt even kijken. Tja.., door me op volle snelheid dood te rijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klachten over de crewleden kunnen jullie beter hier achter laten:
[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.

Dan kunnen DriveSand en YSSWorks zich ermee bezig houden en misschien de spelers een waarschuwing geven alvorens we ze eruit gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Dan komt er dus ook plaats in tweakscrew 1 of 2, dan kunnen mensen van 3 daar dus naar toe gaan als er plek is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 20:46

Vuvuzela

My spire is forming

Ik zou evt wel van crew1 naar 2 willen gaan. Ik zie online zelden mensen uit crew1 maar vooral uit crew 2

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:02:
Klachten over de crewleden kunnen jullie beter hier achter laten:
[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.

Dan kunnen DriveSand en YSSWorks zich ermee bezig houden en misschien de spelers een waarschuwing geven alvorens we ze eruit gooien.
Een keertje iemand doodschieten of rijden in freeroam kan natuurlijk gebeuren.
Als iemand het echt bont maakt zou dat wel een optie zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik denk hey, laat ik maar een nieuwe char aanmaken aangezien m'n oude is verdwenen, en nu blijft de game hangen op het punt dat je de "eerste missie" gedaan hebt... Chill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
[quote]PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:57:
[...]

Allereerst: O.M.G. _/-\o_

Als ik het goed begrijp kan ik dus beter elke dag alles verkopen en direkt weer terugkopen dan alles een week lang te laten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
ja, je kunt dan dus met meer geld inkopen, waardoor je alles bij elkaar opgeteld dus meer winst maakt, ook al is de winst tussen investeringen kleiner. Dit dus omdat je feitelijk die winst tussen je 1e en 2e investering "verliest" wanneer je opnieuw inkoopt :)

Edit: Nou ging ik in mijn voorbeelden wel uit van absurde stijgingen (10% en meer), wat je IRL natuurlijk niet tegenkomt, en wellicht ook niet op de BAWSAQ, waardoor de resultaten snel kunnen fluctueren. Maar in theorie komt het daar wel op neer.

Probleem is alleen, zoals ik hiervoor al aangaf, dat de aandelen waarschijnlijk met marges van enkele tienden procentpunten zullen wijzigen.

D.w.z. dat als je op je eerste run 0,7% winst maakt, en op je tweede (t.o.v. de eerste) 0,8%. Dat je daarna slechts 1,5% marge hebt voordat je negatief gaat.

Edit 2: Of wat minder abracadabra, je koopt aandelen voor $10,- verkoopt ze daarna voor $10,50 en daarna voor $ 10,75

per saldo heb je dan maar $0,75 per aandeel speling voor je negatief gaat, wat inhoudt dat als de aandelen weer onder die $10 komen, je al weer negatief gaat.

Nou is sowieso maar de vraag of je voor $0,50 per aandeel al wil verkopen maar het gaat om het idee.

[ Voor 70% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 08-10-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-10 13:48
Is er nog een crew van Tweakers die members toe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brtk schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:23:
Is er nog een crew van Tweakers die members toe laat?
Ja via de link een paar posts boven je kom je in het tweakers crew topic. Daar kun jij je aanmelden voor crew 3 als je interesse hebt :)

Mocht je niet willen zoeken klik dan -> hier <-

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Bedankt Sonya :).

Dan had ik toch de goede te pakken zojuist, Tweakscrew 3.

Was even in de war omdat de stats van die crew allemaal op "0" stonden.

Ik heb gejoined, vanavond op rooftocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel werken de servers van social club nog niet ideaal en kloppen de statistics nog niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Ben allang blij dat de servers het gisteravond bij mij voor het eerst deden. Daarvoor kwam ik er met geen mogelijkheid in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Moet zeggen dat de laatste paar keren ze het prima doen, PS3.
Geen enkele keer eruit gekicked of iets anders geks, liep best vlotjes. Ook laad tijden vielen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Gisteravond ging het heel goed, liep allemaal soepel zonder disconnects of andere gare zaken.

Dus weer genoeg te doen, best een coole ervaring om dit spel online te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik zal het ook nog eens proberen, maak ff een nieuw character aan en dan zien we wel of, en wanneer we wéér opnieuw moeten beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Ik had die avond ervoor idd ook al drie "pupkes" gemaakt, die waren daarna ineens weer weg, stond ook een melding dat er alleen op local disc gespeeld kon worden en geen save mogelijkheden.

Begrijp ik het nou goed dat je maximaal 5 pupkes kan aanmaken? Helaas zijn er wel al 3 "slots" in gebruik nu. Ach jaaaa... het is maar een game he :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij vloog gisteren XBL er even uit. Had ik een paar dagen geleden ook al. Dan moeten ik helemaal mijn modem herstarten om weer online te komen. Beetje vaag. Gisteren zat ik net lekker in Violent Duct toen dat gebeurde. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:28
Ah toppertje! :) Log net even in op Social Club en alles is weer gereset bij mijn character (geld, progressie, etc.). Echter is mijn avatar nog wel opgeslagen. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt, meestal is alles gelijk weg en zie ik ook geen avatar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met je online character kan je toch geen aandelen kopen ? Zie het hier boven namelijk over aandelen gaan , maar zie in de social club geen aandeel gegevens van mijn online character ?

En is het mogelijk om via internet aandelen te kopen of moet het via de PS3 ? Kan namelijk wel Bawsaq selecteren bij Social club , maar nergens echt kopen zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-07 21:09
Michielodc schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:34:
Ik kan nog steeds niet connecten. Krijg nog steeds servers unavailable of dat de cloudservers niet bereikbaar zijn.

Bij mijn router heb ik al Google's DNS toegevoegd, daarna title update verwijderd en cache gecleared van de xbox. Het is me in totaal 2x gelukt om online te komen, maar dat was vorige week ofzo. Toen kon ik alleen nooit jobs starten. Iemand een idee?
Sorry, kan iemand mij dat ook even uitleggen. Heb precies hetzelfde probleem. Wat en waar moet ik dan wat veranderen ?

(Xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
*snip* deze reactie moest eigenlijk een paar pagina's terug :X

[ Voor 76% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 08-10-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:10
Iemand een idee waarom ik wel gewoon Deathmatch enzo kan spelen (alleen hosten maar niet een game joinen) maar in freeroam helemaal geen players zie als ik wel gewoon in een online sessie zit het is geen private game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Haha ik heb net die tutorial gedaan, en nu staat er zelfs een berichtje van character loss bij die tips :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kraziey schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:40:
Ah toppertje! :) Log net even in op Social Club en alles is weer gereset bij mijn character (geld, progressie, etc.). Echter is mijn avatar nog wel opgeslagen. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt, meestal is alles gelijk weg en zie ik ook geen avatar meer.
Gewoon ff niks doen. Mijn 2e character is al 2x verdwenen en weer opgestaan ;) De eerste is nooit meer terug gekomen terwijl ik hem wel op een ander slot had gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Laatst online: 22:28
Gewoon ff niks doen. Mijn 2e character is al 2x verdwenen en weer opgestaan ;) De eerste is nooit meer terug gekomen terwijl ik hem wel op een ander slot had gemaakt.
Hehe, je hebt het nog niet gezegd of ze staat er alweer tussen met stats. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
sigon schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:44:
[...]

Sorry, kan iemand mij dat ook even uitleggen. Heb precies hetzelfde probleem. Wat en waar moet ik dan wat veranderen ?

(Xbox)
Je gaat op je xbox naar systeem > netwerk instelling > configureren en dan vul je daar bij 1e dns 8.8.8.8 in en bij de 2e 8.8.4.4 en dan moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Haha, zojuist nog wat meegemaakt, ik wil een store overvallen. Dus ik loop binnen, richt m'n SMG op de kassamedewerker maar die geeft geen kick... dus toen 'm maar neergeschoten en zelf de kassa leeggehaald, daarna zonder problemen naar buiten kunnen lopen :D

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4229/-aUbXA6wREKYpuSYQL9htw/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:47
servival7 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:14:
[...]

Je gaat op je xbox naar systeem > netwerk instelling > configureren en dan vul je daar bij 1e dns 8.8.8.8 in en bij de 2e 8.8.4.4 en dan moet het werken.
*8.8.8.8 en 8.8.8.4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:39
Ik heb toch zeker te weten 8.8.4.4. ingesteld als 2e. Werkt perfect op de PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

Wikipedia: Google Public DNS

IPv4 addresses

8.8.8.8
8.8.4.4

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racierox schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:30:
[...]

Ik heb toch zeker te weten 8.8.4.4. ingesteld als 2e. Werkt perfect op de PS3 :)
Ik heb daar niks aan veranderd op mijn PS3, geen idee hoe het nu ingesteld staat.
Gisteren werkte alles verder prima, hopelijk vanavond ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik zal later vandaag als het goed is de missie Violent Duct krijgen. Zodra ik die krijg zal ik alleen Crew Members uitnodigen, waarbij het de bedoeling is dat we de missie flink wat keren achter elkaar doen. Dit betekent drukken op 'like' en vervolgens direct R2 om de missie weer te doen (ik speel op PS3).

Ik lees dit forum niet meer (ga nu gamen, dus als je me wilt bereiken kan dat via een bericht via PSN).
Mijn PSN is ook Pyrone89.

Mocht overigens iemand anders al Violent Duct hebben of zelfs Rooftop Humble, dan doe ik graag mee. Ik moet zelf namelijk nog 2 ranks omhoog voordat ik level 15 ben en dus Violent Duct kan hosten.

Dit alles natuurlijk onder voorbehoud dat mijn character niet weer weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-07 21:09
Duidelijk. Bedankt allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Heb ik thuis op al mn apparaten al heel lang een niet-werkende 2e dns server ingesteld. 8)7

Die van openDNS werken trouwens ook wel goed, volgens mij wordt je dan 'doorverbonden' naar een in amsterdam geplaatste server. Of dit bij google ook zo is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Survival is bad ass!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indeed, ik heb wel zin om met tweakers survival te doen. Tot zover lukte hij mij altijd erg goed om alles van mij af te slaan tot ze vanaf wave vier met heli komen. Die schieten je echt zo snel dood en krijg ze zelf maar moeizaam neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Laatst online: 06-10 09:56
Hoe kan je nou andere mensen joinen dan of dat andere mensen jou joinen ??
Ik probeer heletijd deathmatches ofzo te doen of missies via mijn telefoon, en dan doe ik auto invite maar krijg gewoon helemaal niemand die ik kan joinen of mij joint. heb alleen nog maar in mijn 1tje gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé jongens, volgens mij is de laatste paar dagen niemand zijn character verloren hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:27

MonkeySleeve

It's just Monkey business

syntesia schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:02:
Hoe kan je nou andere mensen joinen dan of dat andere mensen jou joinen ??
Ik probeer heletijd deathmatches ofzo te doen of missies via mijn telefoon, en dan doe ik auto invite maar krijg gewoon helemaal niemand die ik kan joinen of mij joint. heb alleen nog maar in mijn 1tje gespeeld...
Hij invite alleen de mensen die binnen jou sessie zaten(Waar je dus in Free roam binnen komt).

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:05:
Hé jongens, volgens mij is de laatste paar dagen niemand zijn character verloren hè?
Ik gisteren :p

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:05:
Jij bent zeker de leukste thuis. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:06:
[...]

Jij bent zeker de leukste thuis. 8)7
Nee, mijn vader. Maar die is veel erger.
Welk level was je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Laatst online: 06-10 09:56
MonkeySleeve schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:05:
[...]

Hij invite alleen de mensen die binnen jou sessie zaten(Waar je dus in Free roam binnen komt).
en hoe kom ik bij iemand free roam binnen dan, want als ik join game doe dan kom ik in een game waar ik alleen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:08:
[...]

[...]
Lezen is in ieder geval niet je sterkste vaardigheid.
Pagina's vol met klachten over verwijderde accounts.
Bij mij niet overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:15:
[...]

Lezen is in ieder geval niet je sterkste vaardigheid.
Pagina's vol met klachten over verwijderde accounts.
Bij mij niet overigens...
Klopt ik heb moeite met begrijpend lezen.
Het was sarcasme, althans.. dat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh33ly
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-12-2024
Ik zaterdag op zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:17:
[...]

Klopt ik heb moeite met begrijpend lezen.
Het was sarcasme, althans.. dat denk ik.
Regel 34 van het internet: sarcasme werkt niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:21:
[...]

Geef mij eens even die andere 33 regels dan.
Ik moet ze aandachtig doorlezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

dutchgio schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:21:
[...]

Ehm... Dat is niet regel 34 hoor... Rule 34; If it exist, there is porn of it. :+

Alle regels: Afbeeldingslocatie: http://i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/030/662/rules.jpg.jpg
syntesia schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:08:
[...]

en hoe kom ik bij iemand free roam binnen dan, want als ik join game doe dan kom ik in een game waar ik alleen ben.
Moet je even kijken in het Menu, daar kun je een solo session starten of gewoon matchmaking kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MonkeySleeve schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:24:
[...]

Ehm... Dat is niet regel 34 hoor... Rule 34; If it exist, there is porn of it. :+

Alle regels: [afbeelding]

[...]

Moet je even kijken in het Menu, daar kun je een solo session starten of gewoon matchmaking kiezen.
Haha dat dat ook nog is bestaat ook.. leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Ammu-nation nu al 29.67% gestegen :D Vanochtend was één aandeel nog $326, nu inmiddels alweer $353 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
MonkeySleeve schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:42:
Ammu-nation nu al 29.67% gestegen :D Vanochtend was één aandeel nog $326, nu inmiddels alweer $353 :D
Lekker! Gister al m'n geld daarin gestopt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

brtk schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:45:
[...]

Lekker! Gister al m'n geld daarin gestopt :D.
Me too :D Ben benieuwd hoeveel winst ik ermee maak, heb iets van 100miljoen ingelegd met Michael, hoop op zeker 50 miljoen winst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
MonkeySleeve schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:42:
Dit heeft toch niks met GTA online te maken aangezien Bawsaq daar nog steeds offline staat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
100 miljoen? :D

Ik had het trouwens over offline modus, daar heb ik alles in Ammunation gepropt. Gewoon, omdat het kon :D.

De BawsaQ online die doet het helaas nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

servival7 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:47:
[...]

Dit heeft toch niks met GTA online te maken aangezien Bawsaq daar nog steeds offline staat??
Mmh daar heb je een punt, maar dacht meer omdat Bawsaq juist door spelers beinvloed wordt :)
brtk schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:50:
100 miljoen? :D

Ik had het trouwens over offline modus, daar heb ik alles in Ammunation gepropt. Gewoon, omdat het kon :D.

De BawsaQ online die doet het helaas nog steeds niet.
In de singleplayer aandelen kopen van Bawsaq ja.

[ Voor 35% gewijzigd door MonkeySleeve op 08-10-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenluyckx
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-08-2022
ammunation heeft bij mij nog nooit positief gestaan sinds ik in het begin geïnvesteerd had..
I gok slechte zet :) je had beter betapharma gekocht of pisswasser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Wie is Besluitloos? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Ik ben Coltpower_1987 overigens. Gisteren met een aantal mede-tweakers een paar jobs + freeroam gedaan. Beviel erg goed! :-)

Eindelijk sinds gisteren geen online problematiek meer bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
glenluyckx schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:52:
ammunation heeft bij mij nog nooit positief gestaan sinds ik in het begin geïnvesteerd had..
I gok slechte zet :) je had beter betapharma gekocht of pisswasser
In het andere topic wordt het tegendeel beweerd :D.

[Multi] Grand Theft Auto V SP - deel 2

Ik heb dus precies op het goede moment Ammunation gekocht, blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

brtk schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:59:
[...]

In het andere topic wordt het tegendeel beweerd :D.

[Multi] Grand Theft Auto V SP - deel 2

Ik heb dus precies op het goede moment Ammunation gekocht, blijkbaar.
Toen ik het kocht stond het rond de 700. Nu alleen maar gezakt.. Gelukkig niet veel ingelegd ongeveer 200k. Rest van het geld toen maar op Pisswasser gezet. En nu daar dikke winst mee gemaakt :)

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Pißwasser sowieso altijd +1 he :).

[ Voor 4% gewijzigd door brtk op 08-10-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:08:
[...]

[...]

Welk level was je?
Level 6, maar goed...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ben weer level 11 :) Wel jammer dat m'n lvl 26 char weg is, durf nu eigenlijk ook geen geld uit te geven want dat kan ik kwijt raken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Roshnak

PSN: Roshgill

Vandaag van lvl 23 naar 36 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasx4 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:54:
Ben weer level 11 :) Wel jammer dat m'n lvl 26 char weg is, durf nu eigenlijk ook geen geld uit te geven want dat kan ik kwijt raken :(
Ik raad je aan alleen wapens te kopen voor je character en geen voertuigen of appartementen. Gewoon voorlopig je centen sparen en dan vanaf volgende maand pas beginnen met auto en dergelijke.
Pagina: 1 ... 21 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.