Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn96
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-03-2022
Iemand nog op zoek naar een xbox GTA V crew :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Beakzz schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 00:08:
[...]

Dan heb je echt de verkeerde getroffen. Of ze hadden gewoon niet door dat je van de crew was (rode cirkel is ook iemand met een bounty)

Heb eigenlijk hele goede ervaringen tot nu toe en al zat lol gehad. Net per ongeluk een keer neergestort met fonsmeister (als ik de naam goed herinner ) en ook nog per ongeluk doodgeschoten en niet eens een wraakactie. En dat is maar 1 voorbeeld.

(Op de Ps3 in crew 1)
Dat was ik ja :)

Thanks nog dat je me oppikte met de helicopter nadat ik die motor bij Simeon moest afleveren! Scheelde weer stukkie rijden :)

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even wat foto's die ik zou posten :)

Dit zag er best mooi uit met die zon en mist.
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4682/SGS_nppwvEWXeci38LumoA/0_0.jpg

Pielemuizz voor m'n appartement, best grappig dat je appartement dus ook echt in het gebouw is :D
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6490/iuVx1iU8okOHzbSkpREJeA/0_0.jpg

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:19

Zorian

What the fox?

Ziezo, samen met Tjadonis even Violent Duct wezen grinden. :) Ben weer level 15 en heb nu 322k op de bank. :D Wat me nu ook voor het eerst opvalt is dat mijn character in het characterwiel staat, normaal was die altijd leeg.

[ Voor 34% gewijzigd door Zorian op 08-10-2013 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
pannekoek141 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:33:
Nu ik die DNS heb veranderd bij mijn DHCP instellingen werkt alles supersnel !
Ga ik ook maar is proberen... Probeer nu alleen op mijn Telfort modem/router in te loggen, maar de standaard inloggegevens werken niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

SinergyX schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 01:00:
Nog even wat foto's die ik zou posten :)

Dit zag er best mooi uit met die zon en mist.
[afbeelding]

Pielemuizz voor m'n appartement, best grappig dat je appartement dus ook echt in het gebouw is :D
[afbeelding]
Welk appartement is dat? En wat kost die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Net met BamBreakz continue met een helikopter naar de militaire basis gevlogen om daar een jet te stelen.

Vervolgens die jet gebruiken om de hele basis kapot te knallen om zo BamBreakz te dekken.

Daarna naar de stad gevlogen om politie die andere spelerslastig viel neer te knallen. Dan zag je dat iemand in het nauw zat met politiehelikopters en dan kwam ik ineens met een noodgang langs en knalden binnen enkele seconden 2 helikopters uit de lucht waardoor hij weg kon komen. De hele server had zoiets van: WTF is dat! gevolgd door direct het witte vlaggetje (op pauze zetten) om te kijken wat er gebeurde met wss als beeld een witte stip die door de kaart heen vliegt.

Echt een aanrader die F16!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha nou het was dikke lol vanavond. Geen enkele keer gezeur met de servers gehad voor de verandering :) Toch nog maar even niks gekocht voordat alles weer weg is en dan is geld op de bank toch het veiligst ( lekker onrealistisch :p )

Maarja iets te leuk dus , want straks gaat die sh*twekker weer :) Tnx all met wie ik lol heb gemaakt vanaaf !

Edit : als je nou ff een mic regelt Pyrone dan kunnen we overleggen wanneer ik uit de chopper spring ;) nu was het te ver rennen naar de volgende Jet :)

[ Voor 18% gewijzigd door Beakzz op 08-10-2013 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

weet iemand iets over die (rank 75) missie rooftop rumble? ik krijg hem maar niet van martin...

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
  • Laatst online: 28-09 12:03
Vandaag de hele dag heerlijk probleemloos online kunnen gamen!

Nadat ik gisteren eindelijk een appartement kon kopen, vandaag maar gelijk ff een housewarming gegeven.
Geweldig gewoon dat nadat ik in een bericht had aangegeven dat het thema van de housewarming ''tropical'' was, iedereen van de crew ook in strandkleding en slippers voor de deur stond!
Dit soort dingen kunnen ook alleen echt in GTA V, je kunt je helemaal kapot lachen,wat heeft rockstar een topgame gemaakt zeg!
Daarna ff wat missies gespeeld en samen aardig wat geld kunnen binnenharken!

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik moet zeggen dat ik sinds gisteren toch weer normaal heb kunnen spelen. Was echt lachen om met je vrienden te kloten of weg te komen van de politie.

Alleen wat hierboven ook al aangegeven is. Je hebt weinig aan stealth want iedereen ziet je toch op de map. Eigenlijk zijn de bekangrijkste skills shooting en driving.

Ik had wel een vraagje want ik kon het niet vinden online of het mogelijk is.

Hoe speel je missies of races met je vrienden in hetzelfde team. Of nog belangrijker. Samen tegen de AI?

Meestal spelen we samen met een groep van vier op 1 sessie. En dan start ik zelf een job en nodig ik hen uit, maar ik kan me niet voorstellen dat je niet samen tegen de AI kan spelen in missies.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een nieuwe missie zitten grinden met iemand uit de UK. Deze duurt net zo lang als de Violent Duct maar met een payout van 2k ipv 9k. In deze missie moet je een langzaam rijdende gele auto stelen die vlak voor je neus spawnt en vervolgens twee blokken verder afgeven om de missie te voltooien. Gaat echt snel. Hiernee even nog 5 ranks gescored voor het slapen. :)

Oh en nog bedankt voor de fun met de crew waar we met 8 spelers diverse missies deden. Dat was echt leuk zo met die straaljagers. Vooral die ene tweaker van het andere team was onwijs goed met de jet. Helaas zat het mij niet zo mee :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:13

Phydomir

Dennis

Stranglem schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 07:29:
Meestal spelen we samen met een groep van vier op 1 sessie. En dan start ik zelf een job en nodig ik hen uit, maar ik kan me niet voorstellen dat je niet samen tegen de AI kan spelen in missies.
De jobs die je van bv Simeon krijgt zijn tegen de AI. Als een speler die accept kun je daarna andere spelers uitnodigen.

Gisteravond ook de hele avond met vrienden jobs gedaan en het werkte eindelijk vlekkeloos. Erg gelachen.

[ Voor 11% gewijzigd door Phydomir op 08-10-2013 07:55 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Phydomir schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 07:55:
[...]

De jobs die je van bv Simeon krijgt zijn tegen de AI. Als een speler die accept kun je daarna andere spelers uitnodigen.

Gisteravond ook de hele avond met vrienden jobs gedaan en het werkte eindelijk vlekkeloos. Erg gelachen.
Ok. Duidelijk. Als je klaar bent met een missie. Kan je hem later ook weer replayen? Of moet je dat steeds direct achter elkaar doen als je dezelfde missie vaker wilt spelen?

Die jobs zijn idd ook lachen. Zeker die races en elkaar dan van de weg af drukken :p

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 12:20

MeagaShira

MeagaShira_NL

Weet iemand hoe ik mijn character kan zien op de social club?

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 11:31

ettie1990

PSN:ettiesick

Beakzz schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 00:04:
[...]

Was idd lol :) Jammer dat je zo weinig een volle deatmatch kan krijgen. Ik heb ook nog zat oefening nodig hoor :)
Ik vind het online gedeelte wel echt de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:28
Gister eindelijk lekker kunnen spelen zonder gekke connectie problemen. :). Wat missies gedaan, wapens gekocht, maar aan een appartement / garage / auto's waag ik me nog niet i.v.m. dat R* nog niet officieel heeft aangegeven dat dit aangepakt is.
Had gister een keer dat ik per ongeluk (het leek niet eens per-ongeluk want ik reed er doodleuk heen en achtervolgde hem als een malle) een Crew-member neerknalde maar ik dacht dat een rode cirkel een bounty betekende. Beter opletten dus en excuses aan mijn Crew-member! O-)

Wat me opvalt is dat er in het Vote scherm na een Job/Missie, nooit een nieuwe missie staat maar altijd een race of DM. Erg jammer want dan moet ik weer eerst naar Freemode, om vervolgens weer een uitnodiging te accepteren of moet wachten op een nieuwe job.

Mensen zin om vanavond rond 22.00 wat missies te doen? Mijn PSN is Kraziey-K :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:42
Sua schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 04:24:
weet iemand iets over die (rank 75) missie rooftop rumble? ik krijg hem maar niet van martin...
Gister op twitch waren ze bij streamerhouse deze aan het grinden. Wat ik begreep zou je deze rond lvl 75 moeten krijgen. Met 4 man deden ze die missie die je binnen 1 minuut kan clearen en waar je per keer 25k krijgt, ging erg hard bij die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
xeple schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:36:
[...]

Gister op twitch waren ze bij streamerhouse deze aan het grinden. Wat ik begreep zou je deze rond lvl 75 moeten krijgen. Met 4 man deden ze die missie die je binnen 1 minuut kan clearen en waar je per keer 25k krijgt, ging erg hard bij die gasten.
Awesome! Hoe kan je ook alweer missie opnieuw doen? Ik heb het aantal keer gelezen maar onthouden lukt niet echt. 8)7

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:40
green-tea schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:38:
[...]

Awesome! Hoe kan je ook alweer missie opnieuw doen? Ik heb het aantal keer gelezen maar onthouden lukt niet echt. 8)7
Na het liken van een missie op rt/r2 drukken.
MeagaShira schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:15:
Op socialclub zie je rechts een soort van carrousel van je games die je van Rockstar hebt, klik op gta v en tadaa ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Slaapje op 08-10-2013 08:40 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
green-tea schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:38:
[...]

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar de rechter trigger inhouden wanneer je de missie liked zou de missie moeten herstarten. Dat zou dan iedereen moeten doen denk ik dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee bij het vote screen moet je eerst liken en vervolgens krijg je de keuze om continue te doen. ipv continue druk je op RT en verschijnt er RESTART bij je naam. Als genoeg mensen in je team hetzelfde kiezen start de missie opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:10
Ik kan eindelijk online (race's deathmatch etc.. ) echter bij freeroam ben ik altijd alleen.. iemand een idee? of is dit gewoon nog iets van gta online wat opgelost moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF, ik kijk hier naar een speed run naar rank 100 op twitch en spelen daar bi jeen warehouse. Ze schieten 3 mensen dood en meteen mission passed inclusief 4.5k RP en 25k cash? :/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:58:
WTF, ik kijk hier naar een speed run naar rank 100 op twitch en spelen daar bi jeen warehouse. Ze schieten 3 mensen dood en meteen mission passed inclusief 25k geld? :/
Dat is dus die level 75 missie "rooftop rumble". Wat je het beste kunt doen is "violent duct" grinden wanneer je lvl 30+ bent tot aan lvl 75 zodat je rooftop rumble kunt hosten. Athans als je snelt wilt levelen en veel cash wilt ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
En hoe kom je zsm op lvl30?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-10 15:34
xeple schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:03:
[...]

Dat is dus die level 75 missie "rooftop rumble". Wat je het beste kunt doen is "violent duct" grinden wanneer je lvl 30+ bent tot aan lvl 75 zodat je rooftop rumble kunt hosten. Athans als je snelt wilt levelen en veel cash wilt ophalen.
Inderdaad zie het nu ook.. het enige wat ze moeten doen is een documentje vernietigen 8)7

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
Violent Duct krijg je vanaf rank 15 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-10 15:34
NoFearz schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:06:
Violent Duct krijg je vanaf rank 15 toch?
Klopt, moet je Gerald bellen die zal je de missie geven :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Violent Duct kan al vanaf lvl 15. Dat level wat die mensen spelen om lvl 100 te worden (Rooftop Rumble) clearen ze in 30 seconden ofzo en krijgen dus 4.5k RP en 25k cash. Bij Violent Duct krijg je 1.2k RP en 9k cash, dat duurt echter wel tussen de twee en vijf minuten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Met google DNS hier ook geen enkel probleem meer!
Lekker aan het roamen geweest met een nederlandse kerel.
Wel zo'n 10K weggeschoten op politie en eigenlijk weinig tot niets binnengeharkt, maar wel erg gelachen!

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
Ik speel af en toe totdat de problemen echt weg zijn. Ik heb niets aan missies te farmen als het voor niets blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:05
Idem hier, ik wil graag weer online, hoewel ik er nog niet helemaal 100% zeker van ben wat ik er van moet vinden (voor zover ik het tot nu toe heb kunnen beoordelen met m'n lever 14), maar ik blijf geen nieuwe characters aanmaken...

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NoFearz schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:10:
Ik speel af en toe totdat de problemen echt weg zijn. Ik heb niets aan missies te farmen als het voor niets blijkt te zijn.
Ik weiger sowieso te farmen.
Als het niet leuk is doe ik het niet. Ik doe al 8 uur per dag dingen die niet leuk zijn op werk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Misschien tijd voor ander werk? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeagaShira schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:17:
Je vroeg het net ook al en toen is het netjes uitgelegd. Even terug naar boven lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:17:
[...]

Je vroeg het net ook al en toen is het netjes uitgelegd. Even terug naar boven lezen.
Uhm dit is de eerste keer dat ik het vraag maar goed ik zal kijken of ik het kan terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Als ik een nieuw character aanmaak, wordt dan het geld tussen de characters verdeeld? Zeg maar 1 rekening?

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaptKeefmenneke schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:19:
Als ik een nieuw character aanmaak, wordt dan het geld tussen de characters verdeeld? Zeg maar 1 rekening?
Dat klopt, dus daarom heb je met een beetje geluk al je geld nog als je character op magische wijze is verdwenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
MeagaShira schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:15:
Last v alzheimer light?? ;)
Overkomt de beste, ik heb r vaak last van op zondag en maandag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Het zal toch altijd werk blijven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Haha dat is dan wel weer waar :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Weet niet of het toeval was of niet, maar het DNS omzetten naar 8.8.8.8/8.8.4.4 resulteerde erin dat ik gisteren avond bijna vlekkeloos online kon spelen, tevens was m'n char ook terug, jeej (PS3).

Snap 1 ding niet, misschien kunnen jullie het toelichten.

Ik had ongeveer 20k geld, waarvan 18k op de bank. Vervolgens wordt ik op de huid gezeten/gevilt door iemand anders. Ik word een aantal keer doodgeschoten. Daarnaast was ik nog (beetje dom) 2x een deathmatch(?) met m gestart. In totaal ben ik zo'n 15 keer omgelegd denk en heb ik hem 2keer omgelegd. Anyway, ik ben iets van 17k van m'n geld kwijt geraakt?! Maar als ik hem omleg kon ik slecht 100 dollar opropen. Ik werd niet gespawned bij een ziekenhuis, maar telkens naast hem.. Staat er een vast verlies per keer gekilled ofzo?

Misschien in de toekomst toch maar even de passive mode aan, maar wilde me niet laten kennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Dat zou met update 1.02 gefixed moeten zijn:
• Fix to address an issue where bank & cash were deleted incorrectly in some cases.
Maar dat is het klaarblijkelijk niet :p Ik geloof dat er daar op de R* site ook al diverse topics over zijn.

Edit: http://support.rockstarga...8=%E2%9C%93&query=medical 7 pagina's vol dus :p

Die rekeningen zijn trouwens, vooral op de lagere levels waar je nog relatief weinig geld verdient met missies (het hoogste wat ik met mijn level 14 gehad heb is 5k), inderdaad ernstig uit verhouding.

Overval je een winkeltje krijg je misschien 1 á 2k, terwijl je wel als je het maar vaak genoeg doet (of die eigenaar neerpoft) meteen 3 sterren krijgt en die agenten echt absurd reageren... Laatst had ik een paar winkeltjes overvallen (stuk of 5), maar per saldo ging ik er op achteruit 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 08-10-2013 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:28
Kan ik bevestigen, gister aardig wat het loodje gelegd (in Freeroam), en mijn bankrekening is ook aardig geslonken.
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:27:
Dat zou met update 1.02 gefixed moeten zijn:

[...]

Maar dat is het klaarblijkelijk niet :p Ik geloof dat er daar op de R* site ook al diverse topics over zijn.

Edit: http://support.rockstarga...8=%E2%9C%93&query=medical 7 pagina's vol dus : p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Kraziey schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:30:
Kan ik bevestigen, gister aardig wat het loodje gelegd (in Freeroam), en mijn bankrekening is ook aardig geslonken.

[...]
Volgens mij heb ik dan ook antwoord op mn vraag, paar posts hierboven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren ook totaal geen probleem gehad zelf, terwijl een maat van mij wel wat problemen had.

huisje gekocht voor 99k ofzo en 2e auto.
Vanavond maar eens kijken naar die beroemde violent duct farm, wij hebben gewoon steeds verschillende mensen gebeld voor jobs en af en toe een bounty gepakt :P

Vermaak mij zeer, vind de mp eerlij kgezegd beter dan ik verwacht had, hoop alleen wel op echte heist mogelijkheden die meer op gaan brengen. Kreeg namlijk van lester wel een bericht dat ik een high end woning moest regelen voor betere jobs.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Dat het geld kost tijdens free roam vind ik an sich nog niet zo erg. Dat mag van mij ook best net als in de single player 2% met een max van 5k zijn, en dat mag ook prima van mijn bank afgeschreven worden...

Daarvoor zou je passive mode aan kunnen zetten (alhoewel je dan volgens mij wel een super dooie free roam sessie krijgt), maar tijdens missies of deathmatches is het absurd dat je geld verliest. Daarbij is nota bene het doel om elkaar af te knallen (niet bij alle missies ofc.)

Het is een leuke gedachte dat je daardoor misschien voorzichtiger gaat spelen, maar laat dan op z'n minst de bedragen in verhouding staan.

Ik speelde zondag een missie in m'n eentje (een van Simeon) omdat die cloud servers moeilijk deden, waarmee ik 5k verdiende (moest 2 auto's terugjatten van een rijke stinkerd). Dit houdt dus in dat ik maximaal 1 keer dood zou mogen gaan, anders ben ik dus 15 minuten bezig met zo'n missie en verdien ik er per saldo nog geen 1500 mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Heb gisteren de hele tijd lopen kloten met mijn broertje, politie ravage en ben daarbij van 40k naar 8k gegaan alleen al aan doodgaan. (ja hebben heel erg lopen prullen)

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Hmm... Zojuist een mailtje van Rockstar:
Updated 10/8/13: If you have previously created a character but see an empty character selection screen when entering GTA Online, please back out to GTAV Story Mode and try re-entering GTA Online through the pause menu (repeat or wait until Rockstar cloud servers are back up). Do not create a new character in the empty slot where your character should be.

If you receive the message 'The Rockstar Cloud Servers Are Unavailable', please return to GTAV Story Mode and follow the steps above. Please do not press “Retry” on the message and do not proceed online with saving disabled, as this may lead to overwriting your existing character.
M.a.w., er is nog steeds niets bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
KaptKeefmenneke schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:46:
Heb gisteren de hele tijd lopen kloten met mijn broertje, politie ravage en ben daarbij van 40k naar 8k gegaan alleen al aan doodgaan. (ja hebben heel erg lopen prullen)
Blijft jammer, omdat ik rondkloten, ontdekken, en rare dingen proberen toch het leukste blijf vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorean schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 01:27:
[...]

Welk appartement is dat? En wat kost die?
Dit was appartement 101, die is 336.000, zit mid-west van de stad.

Maar er zijn 2 torens naast elkaar, de andere toren is ~250k en ziet er precies hetzelfde uit. Alleen is je garage op een zijstraat ipv hoofdstraat.
xeple schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:36:
Zo zijn andere ook rank 100 geworden, Cyberthunder is zo rank 100 geworden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag mij toch af hoe het straks geregeld is als we zelf missies kunnen gaan maken. Deze feature zal vast nog wel even op zich wachten totdat iedereen HE-LE-MAAL klaar is met alle problemen. Dan komt R* met deze nieuwe features en is iedereen weer zo blij als een kind. Maar dat is niet het punt dat ik aan wilde snijden.
Hoe gaan we geld verdienen met custom made missies en races? Het lijkt mij sterk dat de engine onderscheid kan maken tussen een zeer uitgebreide en moeilijke missie en een eenvoudige rechttoe-rechtaan missie. Iemand hier een idee van? Helemaal geen geld wellicht en gewoon fun?

Ik verheug mij overigens wel enorm op deze feature. MTA tijden herleven. Hier een willekeurige impressie van mensen die MTA niet kennen: YouTube: MTA:SA Demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Slaapje schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:38:
[...]

Na het liken van een missie op rt/r2 drukken.

[...]

Op socialclub zie je rechts een soort van carrousel van je games die je van Rockstar hebt, klik op gta v en tadaa ;)
ah thnx.
blijkt dat ik gister niet gesaved heb op de juiste manier.
Heb hem na de eerste missie gewoon met de ps knop afgesloten. Blijkt dat ik hem van online mode af moet halen om hem te laten saven. Geen aangemaakte character zichtbaar bij mij......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
ik had vanmorgen wat vreemds. Ik wou GTA Online opstarten maar in plaats van dat hij naar mij character gaat loopt mijn 360 vast. Ik opnieuw opstarten en weer hetzelfde probleem. Ik kon ook op de singleplayer niet meer van character wisselen. Gevonden de tip op internet: Laad een eerdere savegame dan je autosavegame. Hierdoor kan je weer van character wisselen en dus ook weer online :)
Was al bang dat ik opnieuw moest beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een tip voor de mensen die missions farmen doormiddel van replay, mocht je zonder ammo raken en dan je gewoon tijdens een missie naar ammunation rijden en daar weer inkopen. Kwam ik gisteren pas achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:50:
Ik vraag mij toch af hoe het straks geregeld is als we zelf missies kunnen gaan maken. Deze feature zal vast nog wel even op zich wachten totdat iedereen HE-LE-MAAL klaar is met alle problemen. Dan komt R* met deze nieuwe features en is iedereen weer zo blij als een kind. Maar dat is niet het punt dat ik aan wilde snijden.
Hoe gaan we geld verdienen met custom made missies en races? Het lijkt mij sterk dat de engine onderscheid kan maken tussen een zeer uitgebreide en moeilijke missie en een eenvoudige rechttoe-rechtaan missie. Iemand hier een idee van? Helemaal geen geld wellicht en gewoon fun?

Ik verheug mij overigens wel enorm op deze feature. MTA tijden herleven. Hier een willekeurige impressie van mensen die MTA niet kennen: YouTube: MTA:SA Demo
In Hitman kan je ook zelf missies maken voor anderen, daar zijn het uiteraard wel alleen maar missies waar je bepaalde mensen om moet leggen, aan de hand van de moeilijkheidsgraad wordt de beloning berekend. Enige verschil is dat in Hitman het waarschijnlijk een simpel sommetje is. Persoon X is moeilijk om te leggen, dus daar staat beloning Y tegenover, Persoon A is makkelijk om te leggen dus daar krijg je beloning B voor, tel dat bij elkaar op en je hebt de beloning voor de missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:56:
[...]

In Hitman kan je ook zelf missies maken voor anderen, daar zijn het uiteraard wel alleen maar missies waar je bepaalde mensen om moet leggen, aan de hand van de moeilijkheidsgraad wordt de beloning berekend. Enige verschil is dat in Hitman het waarschijnlijk een simpel sommetje is. Persoon X is moeilijk om te leggen, dus daar staat beloning Y tegenover, Persoon A is makkelijk om te leggen dus daar krijg je beloning B voor, tel dat bij elkaar op en je hebt de beloning voor de missie.
Daar is het vanzelfsprekend iets logischer aangezien er minder middelen zijn.
In GTA kan je werkelijk 2x de map doorgestuurd worden in een golfkar, 3 tanks vernietigen met een mes en de complete Lost uitmoorden met je stungun. Zal de engine dan het verschil zien tussen die missie en een missie waar je in een straat verderop een autootje moet jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Inschrijven voor een (tweakers)crew kan alleen via social club toch?

[ Voor 7% gewijzigd door wauzer op 08-10-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:50:
De games waar 'user created content' een feature was, werd met de tijd deze missies compleet generfed qua exp, rewards en watdanook. Uiteindelijk gaat GTA:O volledig om de 'fun online' en niet meer zozeer om het halen van die 120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:10
Ik kan eindelijk online (race's deathmatch etc.. ) echter bij freeroam ben ik altijd alleen.. iemand een idee? of is dit gewoon nog iets van gta online wat opgelost moet worden? DNS staat op die van google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 15:39
Razr schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 00:25:
[...]

Als je 'select' ingedrukt houdt (op xbox) krijg je linksbovenin dat snel menu. Daar kun je instellen wie er in je auto kunt rijden (bijv. alleen jijzelf). Misschien is dat een idee voor de toekomst?
Ow die kende ik nog niet maar is mss wel een idee :P
Hoewel hij binnen no time gratis hersteld is. Niet zoveel last van vond wel geinig en anders jatten we gewoon een andere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Ik las dat de beste manier om te farmen is eigenlijk missies te doen en niet de jobs. Maar als ik bovenstaande reacties begrijp, kan je eigenlijk niet meer een missie herhalen als je hem afgesloten hebt?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
Vanaf level 45 krijg je een nieuwe missie om te farmen ; Mixed up with coke van Martin

Video hier; YouTube: Grand Theft Auto 5 $700k/hr 160k RP/hr Tutorial

plaatje met de 4 cement trucks hier; http://i.imgur.com/poe8KQB.png

Kan met zes mensen, minimaal 4 nodig. Ook nodig; Sticky bombs en nades.
Je krijgt 18000 dollar en 3350 RP

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 21:56

Roshnak

PSN: Roshgill

Kan ik eigenlijk ook mijn huis verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Roshnak schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:35:
Kan ik eigenlijk ook mijn huis verkopen?
Ja dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heel leuk met mijn crew wezen rond cruisen.
Beetje Viaduct gefarmed. Daarna met heli naar legerpad en jets gejat.
In de stad verder achtervolgd door meerdere personen in verschillende auto's.
meerdere personen in 1 auto. Allemaal drive by's doen.
Wel grappig, gelukkig heb ik goede aim in rijdende auto achter het stuur.
Al die mensen constant neergeknald. Vervolgens gedacht ik inn hun auto. Bleek SUV voor 8000 te zijn haha.

Love online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Hoe gaat dat in z'n werk dan, want ik kan dat nergens vinden in GTAO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Roshnak schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:37:
[...]

Dat weet ik weer net niet, misschien via die website van RealDynasty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
Roshnak schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:37:
[...]

Als je een nieuwe koopt krijg je de helft van het geld van de vorige terug.

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ik ga trouwens nog Violent Duct grinden, iemand zin om mee te doen?
PSN is Zulake1.

[ Voor 11% gewijzigd door Zorian op 08-10-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-10 11:21

Luukwa

o/

Zijn er alleen appartementen? Of ook grote huizen?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:16

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ik ga echt zo vaak dood door dat aim assist... Als ik in een auto zit heb ik gewoon geen kans om iemand neer te knallen omdat je niet van te voren kunt mikken. En die tegenstander hoeft alleen maar te mikken en schieten en ik ben dood...

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Zorean schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:39:
Ik ga trouwens nog Violent Duct grinden, iemand zin om mee te doen?
PSN is Zulake1.
Ik heb je op PSN, Inv me maar als je wilt grinden

[ Voor 10% gewijzigd door Roshnak op 08-10-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:16

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Hij zegt zijn PSN in het bericht :')

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 12:40

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Iemand al level 75? De missie "Rooftop Rumble" is een mooie missie om geld en RP te scoren.
Gemiddeld 20sec en 25.000 cash.

http://www.twitch.tv/streamerhouse2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

MonkeySleeve schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:40:
[...]

Hij zegt zijn PSN in het bericht :')
Ja zag het net, bericht had ik al aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
SpeedfreakR schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:41:
Iemand al level 75? De missie "Rooftop Rumble" is een mooie missie om geld en RP te scoren.

helaas pas level 42. ik probeer eind deze week level 75 te zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Roshnak schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:39:
[...]

Ik heb je op PSN, Inv me maar als je wilt grinden
Okay, moet nog even wat regelen en dan duik ik online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 12:40

SpeedfreakR

Zoeffff.....

-WarAx- schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:42:
[...]

helaas pas level 42. ik probeer eind deze week level 75 te zijn. :D
Die gast die live speelt in de link die ik erbij voegde.. is in 24uur level 100+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een avondje lol trappen in Los Santos moet je niet op je bankrekening kijken ! :) 106000 verdiend en 76000 uitgegeven. Niks gekocht behalve kogels en kogelvrije vesten dus dood gaan is een dure hobby in dit spel ;)

Als je investeert in een appartement wordt dat niet meer bij je totaal gerekend neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Kan iemand die nu online is mij even doorgeven wat de koers is van pisswasser op de xbox?
Ik kan hier niet op socialclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenluyckx
  • Laatst online: 27-08-2022
Ja zeker $44.46 en het blijft maar gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
glenluyckx schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:13:
Ja zeker $44.46 en het blijft maar gaan :)
Toch raar dat de SC dan weer iets anders zegt :p

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eccz3it.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenluyckx
huh raar want daar keek ik zelfs op.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Hmm... staat hier nu inderdaad ook op 44.46, vreemd :p

Edit: dat is wel PS3

[ Voor 18% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 08-10-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ging mij er om of deze site klopte, maar helaas...

http://www.gtabawsaq.com/xbox/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Wellicht dat die statistieken nog niet geupdate zijn? Neem aan dat die data van al die sites van social club afkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ja maar t blijft ook ergens online op en neer gaan toch? Als je van die bron, waarschijnlijk SC ja, de gegevens doorlinkt zou t moeten kloppen.
Maar dan zullen al die apps nu ook wel niet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik heb ergens gelezen dat die statistieken op de R* site eens per uur worden geupdate. Nou weet ik niet of dat iedere xx:00, xx:15 of voor mijn part xx:02 is maar wellicht dat het 'm daar in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ja nou ik zie t vanavond wel. Heb gister ook met 1 character een ander gekocht, die was t meest gedaald geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Nja ook al zitten die apps/sites er een paar dollar naast, ik geloof niet dat die aandelen binnen 1 uur bij wijze van spreken van $ 999 per stuk in elkaar donderen naar $ 5 per stuk. Dus het enige wat je dan zou missen is de maximale winst. Maar als je koopt op $ 100 en uiteindelijk verkoopt op $ 500 i.p.v. $ 600 dan heb je nog een prima winst :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenluyckx
heb die aandelen van piss gekocht toen ze 9-10 /stuk waren en heb ze nog altijd ondertussen al 44.50 dan..
Dus nog even wachten tot ze op 100 staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
glenluyckx schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:28:
heb die aandelen van piss gekocht toen ze 9-10 /stuk waren en heb ze nog altijd ondertussen al 44.50 dan..
Dus nog even wachten tot ze op 100 staan :D
Dat bedoel ik dus wauzer, zelfs als je ze nu zou verkopen heb (stel dat jij dezelfde instap had) dan heb je al 445% winst :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog een saving waar ik instapte op $2,25, mis ik een paar side missies, maar voor dat geld wil ik dat wel laten :D
SpeedfreakR schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:41:

Ik mag die streamerhouse niet echt, loopt elk idee te jatten van anderen om daarna te vertellen dat het 'zijn idee' was.

[ Voor 62% gewijzigd door SinergyX op 08-10-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Moet je alleen wel weer opletten dat je niet té veel geld verdient, anders slaat je geld om naar negatief :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ik ben ongeduldig joh ;-)
Wil al die property hebben..

Die bug is er uit toch van te veel geld? Dacht dat ik dat gelezen had

[ Voor 40% gewijzigd door wauzer op 08-10-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Vind het eigenlijk wel jammer dat je niet via de social club aandelen kan kopen.
mensen die dan niet via het spel op bawsaq kunnen komen zouden dat dan wel via de pc kunnen doen.

Pagina: 1 ... 20 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.