Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Is t een gekke gedachte dat daardoor ook de aandelen in autobedrijven en vastgoed bedrijven op bawsaq zullen stijgen als iedereen dit als een gek gaat investeren??

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
wauzer schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:08:
Is t een gekke gedachte dat daardoor ook de aandelen in autobedrijven en vastgoed bedrijven op bawsaq zullen stijgen als iedereen dit als een gek gaat investeren??
Ligt eraan of BAWSAQ al online is tegen die tijd.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Btw nog iets waar ik aan dacht. Geld krijg je per account of per karakter?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
hexta schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:09:
Btw nog iets waar ik aan dacht. Geld krijg je per account of per karakter?
Het schijnt dat jouw karakters allemaal access hebben tot dezelfde bankrekening. Maar ik kan dit niet bevestigen. Zou wel verklaren waarom mensen met een verloren karakter wel het geld nog hadden, maar voor de rest niks.

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

RubbeR01 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:12:
[...]

Het schijnt dat jouw karakters allemaal access hebben tot dezelfde bankrekening. Maar ik kan dit niet bevestigen. Zou wel verklaren waarom mensen met een verloren karakter wel het geld nog hadden, maar voor de rest niks.
Klopt. Het bank account wordt gedeeld door alle karakters. Alleen het geld dat je op zak hebt niet.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Wow, we krijgen straks allemaal 500.000$ van rockstar ter compensatie!

http://www.rockstargames....timulus-package-this.html

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 08-10 21:40
Deem schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:31:
Wow, we krijgen straks allemaal 500.000$ van rockstar ter compensatie!

http://www.rockstargames....timulus-package-this.html
Een paar posts hoger ook al eens gemeld.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Krijgen jullie op dit moment ook de melding op de PS3 dat de servers van Rockstar not available zijn ?? Ben het nu al enige tijd aan het proberen maar kom er maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:41

Zorian

What the fox?

bones schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:38:
Krijgen jullie op dit moment ook de melding op de PS3 dat de servers van Rockstar not available zijn ?? Ben het nu al enige tijd aan het proberen maar kom er maar niet op.
Al een aardige tijd niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Met die 500k, Tja, ik ben er NIET blij mee. Het haalt de progressie en het serieus deelnemen aan intsances kompleet eruit.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Deem schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:51:
Met die 500k, Tja, ik ben er NIET blij mee. Het haalt de progressie en het serieus deelnemen aan intsances kompleet eruit.
Ook voor jou. Geef het in game maar aan mij. Ik weet er wel raad mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Je hoeft het niet gelijk op te maken he :) ja kan ook tot 900k door sparen en dan pas het huis kopen :) heb je het toch zelf gedaan bijvoorbeeld zeg maar wat. Ik vind het zelf ook wat veel maar ze worden gewoon neer gesabeld door media en "fans" dus snap het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Of als je er fun mee wilt beleven: geef alle 15 players in de server een bounty van 9K (de max volgens mij?) ben je er ook zo vanaf en kijk je hoe de rest elkaar achterna gaat zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Welke progressie?
De enige progressie die geld je geeft ingame is je huis, de res is allemaal level gevonden of gebonden aan de hoeveelheid races die je wint (car upgrade unlocks)

Geld ingame blijft een vergaanbaar product.

Ik heb 2 dagen terug voor 223k mijn huis gekocht (had eerst de goedkoopste) en met gewon spelen inmiddels alweer 160k ofzo op rekening staan.

En eerlijk gezegd geen idee waar ik het aan nmoet uitgeven, behalve auto upgrades die ik nog moet vrijspelen. Echt die 500k die je krijgt is er zo doorheen als je alleen al een paar kledingstukken koopt, en wat wapenupgrades. Dat heeft echt minimale impact op je progressie hoor :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:32
bones schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:38:
Ik kreeg ingame de melding dat er niet gesaved kon worden omdat er geen verbinding met de servers was. Dertig seconden later de melding dat de 'connection was re-established' en er werd weer gesaved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
En er is weer een nieuwe glitch gevonden.... deze keer voor maximaal geld in de game (ja online |:( ).
Voor de gene die interesse hebben:
http://gtaforums.com/topi...-online-exploit-xbox-360/

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
DutchCrownNL schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:58:
En er is weer een nieuwe glitch gevonden.... deze keer voor maximaal geld in de game (ja online |:( ).
Instant ban ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Dat waarschijnlijk ook inderdaad.
Er gaan nu zelfs geruchten (althans mensen beweren het) dat ze zijn gebanned voor de money glitch...
Wellicht doelen ze hier op Violent Duct / de 25k missie (ff de naam kwijt) en de bekende motor glitch...
Dit waren wel mensen die meer als 20 mil op de bank hadden staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
laat ze maar lekker glitchen.. zijn meestal toch kinderen die zelfs met een minigun nog geen kogel raak kunnen schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Sergelwd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:01:
laat ze maar lekker glitchen.. zijn meestal toch kinderen die zelfs met een minigun nog geen kogel raak kunnen schieten
Ik moet je bekennen dat ik ook meerdere malen Violent Duct heb gespeeld, en ja daar heb ik ook aardig wat geld mee verdiend. Waaronder het 400K huis, die na de zoveelste problemen weer weg was :|

Dus zit momenteel gewoon weer in het huis van 233K, en gister enkel even de motor glitch geprobeerd, en ik kan je melden er staat slechts 100K op de bank bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Zie geen enkele screenshot dat het daadwerkelijk werkt. Alleen wat gasten die schreeuwen dat het werkt. Voorlopig lijkt me dit gewoon een troll.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
MonkeySleeve schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:04:
[...]

Zie geen enkele screenshot dat het daadwerkelijk werkt. Alleen wat gasten die schreeuwen dat het werkt. Voorlopig lijkt me dit gewoon een troll.
Zag inderdaad ook geen screenshot langs komen.
Ik denk echter dat als je als "normale" speler je een "dev"optie gebruikt, dat het wel opvalt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
DutchCrownNL schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:58:
welcome to the internet :')
dikke trolls daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de race gedaan, tweede geworden en daarna moet je schijnbaar met 4 mensen in een auto ergens naartoe rijden (ik zit nog niet in een crew of iets dergelijks), maar tijdens het rijden kreeg ik ineens de melding; Kicked by other players, is dat normaal of doe ik iets verkeerd? Of is het misschien een bug? Ik zat niet in een party ofzo naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:47:
Gisteren de race gedaan, tweede geworden en daarna moet je schijnbaar met 4 mensen in een auto ergens naartoe rijden (ik zit nog niet in een crew of iets dergelijks), maar tijdens het rijden kreeg ik ineens de melding; Kicked by other players, is dat normaal of doe ik iets verkeerd? Of is het misschien een bug? Ik zat niet in een party ofzo naar mijn idee.
is volgens mij een bug ja.

En wat betreft het crew gedeelte: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewx360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, ik kan bijna nooit een missie downloaden. Telkens als ik een missie wil doen met andere mensen krijg ik de melding ''Failed to download the mission, please try again''. Ik heb tot nu toe 2 keer een deatchmatch kunnen doen en 1 keer een race en dat is het.. Hebben meer mensen dit probleem?

Kan ook niet echt geld verdienen zo. Is het trouwens zo dat je elke keer als je dood gaat geld verliest? Zo ja, hoeveel precies?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Bij mij zijn de cloudservers weer unavailable

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchCrownNL schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:01:

Dat waarschijnlijk ook inderdaad.
Er gaan nu zelfs geruchten (althans mensen beweren het) dat ze zijn gebanned voor de money glitch...
Wellicht doelen ze hier op Violent Duct / de 25k missie (ff de naam kwijt) en de bekende motor glitch...
Dit waren wel mensen die meer als 20 mil op de bank hadden staan...
Duct, Rooftop, rumble, whatever, is _geen_ glitch, allemaal netjes binnen de regels van het spel.
Daarnaast kan je gewone races nog steeds farmen, niet op die snelheid, maar nog steeds aardig te doen. Verhaal gaat alleen nog steeds dat sommige mensen hun auto's kwijtraken door hun 'farmgedrag'.

Die motor echter, is een glitch, en vermoedelijk gaat R* daar nog wat tegen doen. Auto's dupen was afaik al gefixed, bounty swap was vorige patch al gefixed (en was nu niet echt efficiënt).

Edit, zoals hieronder :P

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2013 17:18 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:00
Oké dit is nice.
Ik loop zojuist met 10 car garage in, volledig leeg. Ik van wtf, zal wel een bug zijn.
Uurtje later weer openieuw gaan spelen, nog steeds leeg. Hmm maar eens de verzerking bellen, juist uit me contacten van telefoon.

Conclusie, al me autos weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:42
Nivali schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:17:
Oké dit is nice.
Ik loop zojuist met 10 car garage in, volledig leeg. Ik van wtf, zal wel een bug zijn.
Uurtje later weer openieuw gaan spelen, nog steeds leeg. Hmm maar eens de verzerking bellen, juist uit me contacten van telefoon.

Conclusie, al me autos weg :)
Is straf van Rockstar voor je verkrachting van de Nederlandse taal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:11
Ik durf eigenlijk nog helemaal niet online te spelen. Die ene keer dat ik mijn auto en geld kwijt was maakt me nog niet zoveel uit (was nog niet zover), maar geen zin om dat nog een keer mee te maken wanneer je wat verder in het spel bent. Verder kan ik ook nauwelijks missies downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Chillco schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:21:
Ik durf eigenlijk nog helemaal niet online te spelen. Die ene keer dat ik mijn auto en geld kwijt was maakt me nog niet zoveel uit (was nog niet zover), maar geen zin om dat nog een keer mee te maken wanneer je wat verder in het spel bent. Verder kan ik ook nauwelijks missies downloaden.
Ik heb sinds het begin geen problemen online. 3x moeten herstarten om de 1e Lamar race te doen. Hierna gewoon kunnen spelen zonder problemen. Geen problemen met geld dat kwijt raakt of auto's die verdwijnen.

In de afgelopen week 1x connectie error gekregen, even terug naar single player en opnieuw proberen en meteen verbonden.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:13

Player1S

Probably out in the dark

Zou wel dikke troll zijn van Rockstar als ze het geld cash geven en je het niet op je rekening kunt zetten. Imagine de chaos online! 8)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Wat is 'de" manier van geld verdienen zonder glitches? Missies gaan zoooo langzaam. Aangezien ik een dikke 5 min. tussen elke missie moet wachten.

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:13

Player1S

Probably out in the dark

Deze maand gespeeld hebben want je krijgt straks $500.000 ter compensatie van de storingen :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
Iemand trouwens die weet hoe je character aan al die brandwonden komt in zn gezicht??? moet je jezelf nog verzorgen of iets ingame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Sergelwd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:39:
Iemand trouwens die weet hoe je character aan al die brandwonden komt in zn gezicht??? moet je jezelf nog verzorgen of iets ingame...
Die brandwonden die krijg je soort van door met je character meer dan 3.5 / 4.5 in illegal work te plaatsen.

Althans geen idee of je het daarover hebt.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
Ok dan;p lekker logisch weerxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:21

Roshnak

PSN: Roshgill

Jeuj!! lvl 50!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 22:28
Iemand zin om wat Survival missies te doen zo op PS3? Vindt persoonlijk de Boneyard wel goed te doen en levert me tenminste wat cash op ipv de normale missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

Kraziey schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:59:
Iemand zin om wat Survival missies te doen zo op PS3? Vindt persoonlijk de Boneyard wel goed te doen en levert me tenminste wat cash op ipv de normale missies
Ik kan vanavond wel, rond 9 uur.. DM me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deed ik net een mission met een crew-member (mininogiets?) en wéér het probleem dat ik gekicked wordt als ik terug naar freeroam wil. Terug naar singleplayer, weer naar Online en geen verbinding meer (heb wel mijn online character, maar telefoon is van Michael en kan vrij schieten/sprinten in m'n appartement). Wordt er nu echt moe van :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:26
Kraziey schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:59:
Invite komt zo jouw kant op :)

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Accepted alleen is jouw sessie al vol meldt GTAO :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
heb nu een invite voor survival gedaan, werkt dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Yeah! Alleen geen mic, maar dat komt wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ene Hope Killz uit de crew zit onwijs te teleporten. Weet niet of hij cheat of gewoon een bagger verbinding heeft. Staat hij eerst voor me ineens wordt ik in mijn rug neergeschoten.

Ook leuk dat er bij een missie een team mate hoog in de lucht starte en dus ter pletter viel. Kost weer een leven.

En ik krijg deze avond ineens steeds gekicked wordt in de lobby en soms in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:36

Vuvuzela

My spire is forming

Sergelwd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:39:
Ik denk door headshots of ontploffingen/valpartijen op je gezicht. Ik heb het weleens vrij erg gehad maar het trekt na paar ingame dagen wel weer weg.

Flinke NL scheldpartij vanmiddag toen ik een race won :P >:) Was de hele race 1e (boost bij start is super effectief) maar door die overpowered slipstream verloor ik alsnog de 1e plek. Daarna kwam ik slipstreamend wel weer terug, hij wilt me blokken maar rijdt bijna voor me langs zo de LS river in 8)7 _O- mooi 8k verdiend.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Wat houd die boost bij de start in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:36

Vuvuzela

My spire is forming

Als je precies bij GO gasgeeft dan ga je meteen naar 50% van je snelheid ofzo zonder spinnende banden. Dus dan kan je vanaf de laatste plekken opeens vooraan rijden met kleine voorsprong.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Damn, alweer mijn progressie kwijt:S
Maar hopelijk was dit de laatste keer. Nadar ik het volgende had gedaan werkte socialclub direct:
Door in de instellingen van je Xbox de DNS instellingen aan te passen wordt de toegang tot GTA Online een stuk beter. De DNS instellingen zijn te vinden bij de netwerk instellingen > configure network.

Daar kan je DNS op 'manual' zetten. Op het scherm wat dan tevoorschijn komt staan 2 tekstvakjes. 'Primary' en 'secondary'. Bij primary vul je 8.8.8.8 in en bij secondary vul je 8.8.4.4 in.

[ Voor 87% gewijzigd door Gertjuhjan op 11-10-2013 20:10 ]

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:29
Ik hoor van veel mensen dat die dns settings de oplossing zijn. Ikzelf krijg het niet aan de praat, meerdere mensen met een telfort abbo die niet online kunnen of met veel moeite. Zonder dns aanpassing krijg ik cloud unavailable en met aanpassing constant session time out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 08-10 19:31
Kpn hier, kan nog steeds niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
ChrisLNFF schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:30:
Telfort zit ook op het kpn netwerk dus kan kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:40
SmooK schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:16:
Ik hoor van veel mensen dat die dns settings de oplossing zijn. Ikzelf krijg het niet aan de praat, meerdere mensen met een telfort abbo die niet online kunnen of met veel moeite. Zonder dns aanpassing krijg ik cloud unavailable en met aanpassing constant session time out
Met Cloud Unavailable, blijven proberen. Heb ik ook zo nu en dan, en vervolgens werkt het gewoon.
Probeer de Google DNS servers in te stellen op je PS3/X360.
8.8.8.8
8.8.4.4

[ Voor 51% gewijzigd door Hatsjoe op 11-10-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bij mij heeft geholpen is het NAT type veranderen, hij stond bij mij op NAT 3 en heb hem veranderd naar NAT 2. Nu kan ik dus wel een session joinen en met andere mensen spelen, maar nog steeds kan ik geen missies downloaden.

Hier staat een uitleg met hoe je dit doet: http://www.helpmij.nl/for...peria-Box-Thomson-TG789vn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps3 in DMZ zetten. zit bij online. voorheen kpn. maar uit ellende overgestapt vanwege de experiabox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
nat is 2 en ps3 staat in DMZ verder nog nooit problemen gehad met online gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Word ik weer eens gekicked die no reason, krijg ik de melding: you are being a bad sport. Of you continue you will be punished :S dit werkt echt voor geen meter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Heeft hier iemand een Vacca gekocht online?
Graag even laten weten ivm theorie van verdwijnen van auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:37
Bron schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:50:
Als je de laatste berichten even volgt worden auto's die geparkeerd staan in een garage soms zelfs 'gekloond' waardoor je er ineens 2 hebt :9
Verdwijnen is inmiddels wel verholpen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:53
Heb zelf Ziggo en echt nog nooit problemen gehad met welke online game dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al de hele avond dat ik bijna continue uit iedere missie gekicked wordt. Normaal vrijwel nooit. Erg vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
dutchgio schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:57:
[...]

Als je de laatste berichten even volgt worden auto's die geparkeerd staan in een garage soms zelfs 'gekloond' waardoor je er ineens 2 hebt :9
Verdwijnen is inmiddels wel verholpen geloof ik.
verdwijnen is niet verholpen, vandaar mijn vraag of iemand een vacca heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:34
Ik heb net via de link tweakers 3 crew gejoined, want ben het alleen spelen beetje beu XD.
maar moet ik nog geaccepteerd worden of zit ik er meteen in want mijn knopje me " join crew members" is nog steeds grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:37
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:03:
Ik heb al de hele avond dat ik bijna continue uit iedere missie gekicked wordt. Normaal vrijwel nooit. Erg vaag...
Ik heb af en toe een 'massale timeout'
alle anderen in de sessie 'verlaten' de sessie, terwijl ik gewoon door kan met waar ik mee bezig ben.
In realiteit ben ik natuurlijk degene met een timeout, en kan de rest gewoon door ;)
Ik kom in een closed-session terecht maar zoe daar verder niks van, los van een hele lange lijst met spelers die zijn weggegaan en een lege wereld.
Zelfs de NPC's in een auto achter mij zijn weg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Bron schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:50:
Ik heb zowel de Vacca als de Adder online gekocht. Beide zonder problemen (tot nu toe). Wellicht roep ik het nu over mezelf af ;)

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Hairball schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:52:
[...]

Ik heb zowel de Vacca als de Adder online gekocht. Beide zonder problemen (tot nu toe). Wellicht roep ik het nu over mezelf af ;)
Wanneer heb je de Vacca aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What the... jullie kennen vast die missie waar je een prive jet moet stelen van het strand en deze moet landen op een zwaarbewaakte vliegveld bij trevor. Toen ik hem wilde landen werd ik aan het einde van de runway opgeblazen. Nu doet iemand anders het lsnden en rijd hem er zo in zonder dat ze hem opblazen. Hoe kan dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, als jullie alleen spelen en je wilt een missie doen met andere door mensen te inviten, bijv van de crew of gewoon auto invite. Bij mij gebeurt er dan soms helemaal niks, kan dit ergens aan liggen? Krijgen alleen crew members een invite als ze bij je in de server zitten of? hoe werkt dit precies..soms dan wil ik echt met meerdere mensen een missie doen maar lukt het me niet mensen te inviten. Moet ik dan maar wachten op een toevallige invite van iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Ik ben gisteren mijn Vapid Dominator en Escalade kwijtgeraakt, allebei gewisseld door totaal andere auto's die ik nooit heb gehad :/

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Politie-van geregeld :)

Voor:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5639/vJWsBqxqfEGfG-e05nBzKQ/0_0.jpg

Tip: 4 sterren oplopen in het woestijndeel in het Noorden. Op moment dat je 4 sterren hebt, Lester bellen om je wanted level eraf te halen. Vervolgens proberen de van te overmeesteren. Lukt het niet en ga je dood, ren dan snel terug want de van blijft vaak staan. Vervolgens naar LS Customs om er voor gratis insurance op te zetten en een ander kleurtje te kiezen.

Na:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8006/GAPp6LAoRkSlU_Qc95G16g/0_0.jpg

Klopt het dat je met 6 man in dit ding kan?

[ Voor 3% gewijzigd door Unomomentodado op 12-10-2013 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
vraagje... als je een job doet, en op een voting screen quit je, krijg je een waarschuwing over bad sports.
Maar als je toch in die job blijf zitten en elke keer daarna een voting screen krijgt. wanneer kan je wel stoppen zonder waarschuwing te krijgen? hoeveel missies moet je dan wel niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
nnndoh schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 02:56:
vraagje... als je een job doet, en op een voting screen quit je, krijg je een waarschuwing over bad sports.
Maar als je toch in die job blijf zitten en elke keer daarna een voting screen krijgt. wanneer kan je wel stoppen zonder waarschuwing te krijgen? hoeveel missies moet je dan wel niet doen?
Voten voor freeroam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Bron schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:53:
[...]

Wanneer heb je de Vacca aangeschaft?
Dag 2 na de release van gta online.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Was weer een leuke avond! Lees net wel een goed idee op reddit: Een Crew Clubhouse met minigames etc. evt uitbreidbaar met een tennisbaan

Zou mooi zijn als zoiets er nog inkomt.

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het online gedeelte nog niet gedaan.

Ik ga eerst de main story uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Zucht..

Net weer zo'n lolbroek die freeroam een deathmatch vond... |:(

Mijn sawed-off shotgun overtuigde haar ervan dat dat niet slim was.. })
Toch een leuke BMW 7 serie aan over gehouden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:28
Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 05:35:
Ik heb het online gedeelte nog niet gedaan.

Ik ga eerst de main story uitspelen.
Wat is dit nou weer voor een nutteloze post in het online topic? 8)7

Ik krijg trouwens wat van die freeroam killers de hele tijd, vervelend om steeds passive mode aan te moeten zetten om even door de stad te kunnen gaan.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Slaapje schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:20:
[...]
Ik krijg trouwens wat van die freeroam killers de hele tijd, vervelend om steeds passive mode aan te moeten zetten om even door de stad te kunnen gaan.
En die helpt dus niet als je in de auto zit... of wandelt en aangereden wordt... :(

Dat zou aangepast moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

Hoe kan ik een foto krijgen die ik in-game gemaakt heb? Ik heb al wat rondgezocht op socialclub site maar geen resultaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Social Club -> Snapmatic

En dan bij filter even "My Photos" selecteren (of: klik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Niellz schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:11:
Hoe kan ik een foto krijgen die ik in-game gemaakt heb? Ik heb al wat rondgezocht op socialclub site maar geen resultaat..
Social club -> snapmatic -> My photos selecteren lijkt me een logische route...

Edit: Maar daar dachten anderen al eerder aan :)

[ Voor 7% gewijzigd door strider1007 op 12-10-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

Ja, ik snapte niet dat je een filter moest aanklikken. Dank u allen!
Garage gekocht. :')
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8278/aRKOZFznXkag42JcTHINdw/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unomomentodado schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 02:34:

Voor:
[afbeelding]

Tip: 4 sterren oplopen in het woestijndeel in het Noorden. Op moment dat je 4 sterren hebt, Lester bellen om je wanted level eraf te halen. Vervolgens proberen de van te overmeesteren. Lukt het niet en ga je dood, ren dan snel terug want de van blijft vaak staan. Vervolgens naar LS Customs om er voor gratis insurance op te zetten en een ander kleurtje te kiezen.

Na:
[afbeelding]

Haha, dik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Gister leuke sessie gehad met PsychoMantis en wat mede tweakers uit GOTP. Was gezellig (en goed voor de bankrekening), thnx guys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Heb me inderdaad prima vermaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:10

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Was idd erg leuk :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Misschien vanmiddag nog even een sessie'tje opzetten?

Vanavond ben ik er iig niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Unomomentodado schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 02:34:

Voor:
[afbeelding]

Na:
[afbeelding]

Sinds wanneer wordt politiemateriaal geaccepteerd in de mod shops :o

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
MrMistral schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:25:
[...]
Sinds wanneer wordt politiemateriaal geaccepteerd in de mod shops :o
Deze wagie is de uitzondering op de regel. ;) Kwam het tegen in een Youtube video waarin een kerel aangaf alle politie/FIB auto's geprobeerd te hebben. Het werkt alleen bij deze cherrif's van die je achter je aan krijgt bij 4 sterren in de woestijn (dus niet in de stad!).

ps: handig voor de OP -> lijst met aan te schaffen auto's en stats

[ Voor 17% gewijzigd door Unomomentodado op 12-10-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:15:
Misschien vanmiddag nog even een sessie'tje opzetten?

Vanavond ben ik er iig niet :(
Same here, vanmiddag rond 1230 heb ik wel weer tijd. Jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik moet even m'n vriendin achter de TV weg zien te krijgen en dan probeer ik nog ff online te komen :+

Ik ben er klaar voor, laat maar weten wie wat waar wanneer :)

[ Voor 26% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 12-10-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

Kraziey schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:42:
[...]

Same here, vanmiddag rond 1230 heb ik wel weer tijd. Jullie ook?
Ja ik wil wel mee doen. (ook al ben ik een verschrikkelijke noob) maar hoe kom ik bv. bij jullie in de sessie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Als je me je ingame even doorgeeft dan voeg ik je wel even toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:09:
Als je me je ingame even doorgeeft dan voeg ik je wel even toe :)
Hmm..? Me PSN is in ieder geval Niellzje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Dat bedoelde ik inderdaad :p sorry voor de verwarring.

M'n mic hangt trouwens na de monstersessie van gisteren nog even in de oplader, maar met een minuutje of 10 - 20 zal dat ding wel klaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-10 21:55
Ik word steeds gekickt na ongeveer 5 minuten in freeroam.. (als ik al er in kan) iemand een idee? (ik troll niet ofzo gebeurd vaak als ik gewoon rondloop ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
LOL, ik kon de LS Customs garage naar binnen met mijn character omdat een gozer daar binnen stond met zijn auto. Hij rijdt weg, ik blijf achter. Ik loop naar de deur waardoor die open gaat en een ander character rijdt naar binnen met een leuke auto. Daar stap ik vervolgens in en zet hem vervolgens erbij in mijn garage. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Niellz schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:11:
[...]

Hmm..? Me PSN is in ieder geval Niellzje.
Waarom zit jij niet in GOTP :o

Pagina: 1 ... 29 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.