Is t een gekke gedachte dat daardoor ook de aandelen in autobedrijven en vastgoed bedrijven op bawsaq zullen stijgen als iedereen dit als een gek gaat investeren??
PSN: Wauzer010
PSN: Wauzer010
Ligt eraan of BAWSAQ al online is tegen die tijd.wauzer schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:08:
Is t een gekke gedachte dat daardoor ook de aandelen in autobedrijven en vastgoed bedrijven op bawsaq zullen stijgen als iedereen dit als een gek gaat investeren??
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Het schijnt dat jouw karakters allemaal access hebben tot dezelfde bankrekening. Maar ik kan dit niet bevestigen. Zou wel verklaren waarom mensen met een verloren karakter wel het geld nog hadden, maar voor de rest niks.hexta schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:09:
Btw nog iets waar ik aan dacht. Geld krijg je per account of per karakter?
I am RubbeR, You are Glue
Klopt. Het bank account wordt gedeeld door alle karakters. Alleen het geld dat je op zak hebt niet.RubbeR01 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:12:
[...]
Het schijnt dat jouw karakters allemaal access hebben tot dezelfde bankrekening. Maar ik kan dit niet bevestigen. Zou wel verklaren waarom mensen met een verloren karakter wel het geld nog hadden, maar voor de rest niks.
"May our framerates be high and our temperatures low."
Een paar posts hoger ook al eens gemeld.Deem schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:31:
Wow, we krijgen straks allemaal 500.000$ van rockstar ter compensatie!
http://www.rockstargames....timulus-package-this.html
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Al een aardige tijd niet meer.bones schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:38:
Krijgen jullie op dit moment ook de melding op de PS3 dat de servers van Rockstar not available zijn ?? Ben het nu al enige tijd aan het proberen maar kom er maar niet op.
"May our framerates be high and our temperatures low."
Ook voor jou. Geef het in game maar aan mij. Ik weet er wel raad mee.Deem schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:51:
Met die 500k, Tja, ik ben er NIET blij mee. Het haalt de progressie en het serieus deelnemen aan intsances kompleet eruit.
Je hoeft het niet gelijk op te maken heDeem schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:51:
Met die 500k, Tja, ik ben er NIET blij mee. Het haalt de progressie en het serieus deelnemen aan intsances kompleet eruit.
Welke progressie?Deem schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:51:
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik kreeg ingame de melding dat er niet gesaved kon worden omdat er geen verbinding met de servers was. Dertig seconden later de melding dat de 'connection was re-established' en er werd weer gesaved.bones schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:38:
Krijgen jullie op dit moment ook de melding op de PS3 dat de servers van Rockstar not available zijn ?? Ben het nu al enige tijd aan het proberen maar kom er maar niet op.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Instant banDutchCrownNL schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:58:
En er is weer een nieuwe glitch gevonden.... deze keer voor maximaal geld in de game (ja online).
Voor de gene die interesse hebben:
http://gtaforums.com/topi...-online-exploit-xbox-360/
Dat waarschijnlijk ook inderdaad.
Ik moet je bekennen dat ik ook meerdere malen Violent Duct heb gespeeld, en ja daar heb ik ook aardig wat geld mee verdiend. Waaronder het 400K huis, die na de zoveelste problemen weer weg wasSergelwd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:01:
laat ze maar lekker glitchen.. zijn meestal toch kinderen die zelfs met een minigun nog geen kogel raak kunnen schieten
Zie geen enkele screenshot dat het daadwerkelijk werkt. Alleen wat gasten die schreeuwen dat het werkt. Voorlopig lijkt me dit gewoon een troll.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Zag inderdaad ook geen screenshot langs komen.MonkeySleeve schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:04:
[...]
Zie geen enkele screenshot dat het daadwerkelijk werkt. Alleen wat gasten die schreeuwen dat het werkt. Voorlopig lijkt me dit gewoon een troll.
welcome to the internetDutchCrownNL schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:58:
En er is weer een nieuwe glitch gevonden.... deze keer voor maximaal geld in de game (ja online).
Voor de gene die interesse hebben:
http://gtaforums.com/topi...-online-exploit-xbox-360/
Verwijderd
is volgens mij een bug ja.Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:47:
Gisteren de race gedaan, tweede geworden en daarna moet je schijnbaar met 4 mensen in een auto ergens naartoe rijden (ik zit nog niet in een crew of iets dergelijks), maar tijdens het rijden kreeg ik ineens de melding; Kicked by other players, is dat normaal of doe ik iets verkeerd? Of is het misschien een bug? Ik zat niet in een party ofzo naar mijn idee.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 17:00 ]
Xbox: Gulpener88
Duct, Rooftop, rumble, whatever, is _geen_ glitch, allemaal netjes binnen de regels van het spel.DutchCrownNL schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:01:
Dat waarschijnlijk ook inderdaad.
Er gaan nu zelfs geruchten (althans mensen beweren het) dat ze zijn gebanned voor de money glitch...
Wellicht doelen ze hier op Violent Duct / de 25k missie (ff de naam kwijt) en de bekende motor glitch...
Dit waren wel mensen die meer als 20 mil op de bank hadden staan...
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2013 17:18 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Is straf van Rockstar voor je verkrachting van de Nederlandse taalNivali schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:17:
Oké dit is nice.
Ik loop zojuist met 10 car garage in, volledig leeg. Ik van wtf, zal wel een bug zijn.
Uurtje later weer openieuw gaan spelen, nog steeds leeg. Hmm maar eens de verzerking bellen, juist uit me contacten van telefoon.
Conclusie, al me autos weg
Ik heb sinds het begin geen problemen online. 3x moeten herstarten om de 1e Lamar race te doen. Hierna gewoon kunnen spelen zonder problemen. Geen problemen met geld dat kwijt raakt of auto's die verdwijnen.Chillco schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:21:
Ik durf eigenlijk nog helemaal niet online te spelen. Die ene keer dat ik mijn auto en geld kwijt was maakt me nog niet zoveel uit (was nog niet zover), maar geen zin om dat nog een keer mee te maken wanneer je wat verder in het spel bent. Verder kan ik ook nauwelijks missies downloaden.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die brandwonden die krijg je soort van door met je character meer dan 3.5 / 4.5 in illegal work te plaatsen.Sergelwd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:39:
Iemand trouwens die weet hoe je character aan al die brandwonden komt in zn gezicht??? moet je jezelf nog verzorgen of iets ingame...
http://tinyurl.com/5sdar8p
Ik kan vanavond wel, rond 9 uur.. DM me maar.Kraziey schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:59:
Iemand zin om wat Survival missies te doen zo op PS3? Vindt persoonlijk de Boneyard wel goed te doen en levert me tenminste wat cash op ipv de normale missies
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Invite komt zo jouw kant opKraziey schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:59:
Iemand zin om wat Survival missies te doen zo op PS3? Vindt persoonlijk de Boneyard wel goed te doen en levert me tenminste wat cash op ipv de normale missies
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Accepted alleen is jouw sessie al vol meldt GTAO
Verwijderd
Ik denk door headshots of ontploffingen/valpartijen op je gezicht. Ik heb het weleens vrij erg gehad maar het trekt na paar ingame dagen wel weer weg.Sergelwd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:39:
Iemand trouwens die weet hoe je character aan al die brandwonden komt in zn gezicht??? moet je jezelf nog verzorgen of iets ingame...
I served in a company of heroes.
I served in a company of heroes.
[ Voor 87% gewijzigd door Gertjuhjan op 11-10-2013 20:10 ]
Xbox: Gulpener88
Telfort zit ook op het kpn netwerk dus kan kloppenChrisLNFF schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:30:
Kpn hier, kan nog steeds niet online.
Met Cloud Unavailable, blijven proberen. Heb ik ook zo nu en dan, en vervolgens werkt het gewoon.SmooK schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:16:
Ik hoor van veel mensen dat die dns settings de oplossing zijn. Ikzelf krijg het niet aan de praat, meerdere mensen met een telfort abbo die niet online kunnen of met veel moeite. Zonder dns aanpassing krijg ik cloud unavailable en met aanpassing constant session time out
Probeer de Google DNS servers in te stellen op je PS3/X360.ChrisLNFF schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:30:
[ Voor 51% gewijzigd door Hatsjoe op 11-10-2013 20:33 ]
Verwijderd
Wat bij mij heeft geholpen is het NAT type veranderen, hij stond bij mij op NAT 3 en heb hem veranderd naar NAT 2. Nu kan ik dus wel een session joinen en met andere mensen spelen, maar nog steeds kan ik geen missies downloaden.ChrisLNFF schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:30:
Verwijderd
Als je de laatste berichten even volgt worden auto's die geparkeerd staan in een garage soms zelfs 'gekloond' waardoor je er ineens 2 hebtBron schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:50:
Heeft hier iemand een Vacca gekocht online?
Graag even laten weten ivm theorie van verdwijnen van auto's
Verwijderd
verdwijnen is niet verholpen, vandaar mijn vraag of iemand een vacca heeft.dutchgio schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:57:
[...]
Als je de laatste berichten even volgt worden auto's die geparkeerd staan in een garage soms zelfs 'gekloond' waardoor je er ineens 2 hebt![]()
Verdwijnen is inmiddels wel verholpen geloof ik.
Ik heb af en toe een 'massale timeout'Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:03:
Ik heb al de hele avond dat ik bijna continue uit iedere missie gekicked wordt. Normaal vrijwel nooit. Erg vaag...
Ik heb zowel de Vacca als de Adder online gekocht. Beide zonder problemen (tot nu toe). Wellicht roep ik het nu over mezelf afBron schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:50:
Heeft hier iemand een Vacca gekocht online?
Graag even laten weten ivm theorie van verdwijnen van auto's
Xbox Live: Ofthewell NL
Wanneer heb je de Vacca aangeschaft?Hairball schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:52:
[...]
Ik heb zowel de Vacca als de Adder online gekocht. Beide zonder problemen (tot nu toe). Wellicht roep ik het nu over mezelf af
Verwijderd
Verwijderd
Het is bedoening, niet bedoeling
[ Voor 3% gewijzigd door Unomomentodado op 12-10-2013 02:37 ]
Voten voor freeroamnnndoh schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 02:56:
vraagje... als je een job doet, en op een voting screen quit je, krijg je een waarschuwing over bad sports.
Maar als je toch in die job blijf zitten en elke keer daarna een voting screen krijgt. wanneer kan je wel stoppen zonder waarschuwing te krijgen? hoeveel missies moet je dan wel niet doen?
Dag 2 na de release van gta online.
Xbox Live: Ofthewell NL
PSN: fonsmeister
Wat is dit nou weer voor een nutteloze post in het online topic?Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 05:35:
Ik heb het online gedeelte nog niet gedaan.
Ik ga eerst de main story uitspelen.
To dare is to do
En die helpt dus niet als je in de auto zit... of wandelt en aangereden wordt...Slaapje schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:20:
[...]
Ik krijg trouwens wat van die freeroam killers de hele tijd, vervelend om steeds passive mode aan te moeten zetten om even door de stad te kunnen gaan.
Social club -> snapmatic -> My photos selecteren lijkt me een logische route...Niellz schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:11:
Hoe kan ik een foto krijgen die ik in-game gemaakt heb? Ik heb al wat rondgezocht op socialclub site maar geen resultaat..
[ Voor 7% gewijzigd door strider1007 op 12-10-2013 10:15 ]
Verwijderd
Haha, dik!Unomomentodado schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 02:34:
Politie-van geregeld
Voor:
[afbeelding]
Tip: 4 sterren oplopen in het woestijndeel in het Noorden. Op moment dat je 4 sterren hebt, Lester bellen om je wanted level eraf te halen. Vervolgens proberen de van te overmeesteren. Lukt het niet en ga je dood, ren dan snel terug want de van blijft vaak staan. Vervolgens naar LS Customs om er voor gratis insurance op te zetten en een ander kleurtje te kiezen.
Na:
[afbeelding]
Klopt het dat je met 6 man in dit ding kan?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Sinds wanneer wordt politiemateriaal geaccepteerd in de mod shopsUnomomentodado schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 02:34:
Politie-van geregeld
Voor:
[afbeelding]
Tip: 4 sterren oplopen in het woestijndeel in het Noorden. Op moment dat je 4 sterren hebt, Lester bellen om je wanted level eraf te halen. Vervolgens proberen de van te overmeesteren. Lukt het niet en ga je dood, ren dan snel terug want de van blijft vaak staan. Vervolgens naar LS Customs om er voor gratis insurance op te zetten en een ander kleurtje te kiezen.
Na:
[afbeelding]
Klopt het dat je met 6 man in dit ding kan?
PSN: MrMistral
Deze wagie is de uitzondering op de regel.MrMistral schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:25:
[...]
Sinds wanneer wordt politiemateriaal geaccepteerd in de mod shops
[ Voor 17% gewijzigd door Unomomentodado op 12-10-2013 11:39 ]
Same here, vanmiddag rond 1230 heb ik wel weer tijd. Jullie ook?PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:15:
Misschien vanmiddag nog even een sessie'tje opzetten?
Vanavond ben ik er iig niet
[ Voor 26% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 12-10-2013 12:08 ]
Ja ik wil wel mee doen. (ook al ben ik een verschrikkelijke noob) maar hoe kom ik bv. bij jullie in de sessie?Kraziey schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:42:
[...]
Same here, vanmiddag rond 1230 heb ik wel weer tijd. Jullie ook?
Hmm..? Me PSN is in ieder geval Niellzje.PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:09:
Als je me je ingame even doorgeeft dan voeg ik je wel even toe
Waarom zit jij niet in GOTP
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq