Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Ooh is er een bepaalde hoogte? Dat is me nooit opgevallen eigenlijk.ArthurMorgan schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:40:
[...]
Dat blijft een gedoe. Sinds ik met de wielen uitgeklapt en onder de hoogte vlieg die aangeraden wordt gaat het steeds goed hier.
Ik klap de wielen weer uit boven land, en daar waar de oceaan donker wordt op de map vlieg ik dus met het pijtje dat ik hoger zou moeten vliegen.
Ik ga dat eens proberen. Thanks.
Live, Laugh, Toaster bath.
Op de PC is het vooral ellende dat je heel dat stuk vliegt, door de cirkel gaat, vervolgens gebeurt er niks!Donstil schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:04:
Hebben jullie nou ook dat als je de scout missie van de Perico Heist doet. De game niet verder laad als je met het vliegtuigje de map uit vliegt?
Ik heb hier (XsX) zeker 1 van de 3 keer dan een zwart scherm met laad cirkeltje waar de game niet meer uitkomt.
Nou heb ik wel het idee dat ze er wat aan hebben gedaan, want de laatste paar keer is het gewoon goed gegaan, maar ik doe te weinig Cayo Perico Heists om daar echt zeker van te zijn...
IMHO maakt dat niks uit, want ik vlieg elke keer op PRECIES de JUISTE hoogte en dan gaat het nog steeds mis omdat de communicatie tussen jouw Sessie en de Rockstar Servers brak is op dat moment...ArthurMorgan schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:40:
Dat blijft een gedoe. Sinds ik met de wielen uitgeklapt en onder de hoogte vlieg die aangeraden wordt gaat het steeds goed hier.
Ik klap de wielen weer uit boven land, en daar waar de oceaan donker wordt op de map vlieg ik dus met het pijtje dat ik hoger zou moeten vliegen.
Het nare is echter dat je daar geen notificatie van krijgt zoals de welbekende "Transaction Pending" melding bijvoorbeeld!
Op zulke momenten kan je bijvoorbeeld ook geen Cash uit je Nightclub Safe pakken of een auto opslaan als je die in het Casino hebt gewonnen...
Soms helpt het oproepen van je auto... soms ook niet...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Maar dat is dus op de Xbox, en dan heb je echt dat zwarte laadscherm wat maar door een door gaat. Lijkt dus een ander probleem dan bij jou.
[ Voor 45% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-03-2022 07:04 ]
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Ik heb dat probleem dus op alle hoogtes ervaren!ArthurMorgan schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 00:23:
Dat zeg ik. Als ik op de juiste hoogte vlieg gaat het fout. Als ik iets te laag vlieg gaat het goed.
De oorzaak is precies dezelfde : Crappy communicatie met de Rockstar ServersMaar dat is dus op de Xbox, en dan heb je echt dat zwarte laadscherm wat maar door een door gaat. Lijkt dus een ander probleem dan bij jou.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Maar wat is de juiste hoogte? Ik vlieg wel altijd bijna over het water... Wel nog geen Cayo gedaan met de nieuwe GTA online, zal het eens proberen...ArthurMorgan schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 00:23:
Dat zeg ik. Als ik op de juiste hoogte vlieg gaat het fout. Als ik iets te laag vlieg gaat het goed.
Nog nooit zwarte laadschermen gehad, maar misschien vlieg ik altijd op de juiste hoogte???Maar dat is dus op de Xbox, en dan heb je echt dat zwarte laadscherm wat maar door een door gaat. Lijkt dus een ander probleem dan bij jou.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mja, rij niet zo graag met verkeer in de weg... was ook eerste keer dat ik geen checkpoint miste. Was wellicht mijn fout dat je die checkpoint hebt gemistG_Dragon schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:25:
@RigolleM Was een leuke race gisteren, tot ik een checkpoint miste
Het was meer mijn fout want ik was zo gefocust op onze battle waardoor ik dacht de checkpoint had gehaald en even niet opletteRigolleM schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:28:
[...]
Mja, rij niet zo graag met verkeer in de weg... was ook eerste keer dat ik geen checkpoint miste. Was wellicht mijn fout dat je die checkpoint hebt gemistWas wel spannend ja... clean race ook
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als je geen zwarte laadschermen krijgt hoef je dus niks te veranderen. Wat ik op internet tegen kwam was dat dit probleem al lang bestaat. Ik speel ze pas sinds de next gen update.RigolleM schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:24:
[...]
Maar wat is de juiste hoogte? Ik vlieg wel altijd bijna over het water... Wel nog geen Cayo gedaan met de nieuwe GTA online, zal het eens proberen...
[...]
Nog nooit zwarte laadschermen gehad, maar misschien vlieg ik altijd op de juiste hoogte???
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Heb slecht nieuws.. op de next gen update.. vloog ik op het 2de lijntje en ik kreeg geen zwart scherm.. kan nu onmiddellijk scopen...ArthurMorgan schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:49:
[...]
Als je geen zwarte laadschermen krijgt hoef je dus niks te veranderen. Wat ik op internet tegen kwam was dat dit probleem al lang bestaat. Ik speel ze pas sinds de next gen update.
De kans dat het ergens in die paar pogingen 1 of meerdere keren fout gaat is gewoon groter dan als je in een invite only missie, met verplaatsen van de kosatka en uitgeklapte wielen lager dan aangegeven vliegt.
Voor ik deze dingen deed kreeg ik 1 op 2 tot 2 op 3 keer een zwart scherm sindsdien niet 1 keer meer gehad. Beide methodes nu ongeveer 8 keer gedaan.
(overigens een tip als je de camera's bekeken hebt en direct terug wil naar het vliegveld, spring gewoon uit de toren en ga dood. je komt dan direct weer terug op het vliegveld zonder filmpje
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Ik heb een nightclub daar staan er een paar....ik heb een office ik heb een appartement...
Nog een of andere andere opslagbox met een zwik autos
Is echt de enige mogelijkheid om ze 1 voor 1 langs te rijden en te kijken wat er staat?
Burp
ga naar je telefoon en bel de mechanic, dan kun je alles langs lopen. (Er zijn nog andere mogelijkheden zoals je secretaresse.)Wii4all schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 10:06:
misschien een leek vraag, hoe kan je nou het beste een overzicht zien van alle autos die je hebt?
Ik heb een nightclub daar staan er een paar....ik heb een office ik heb een appartement...
Nog een of andere andere opslagbox met een zwik autos
Is echt de enige mogelijkheid om ze 1 voor 1 langs te rijden en te kijken wat er staat?
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
-edit- Dubbel....
[ Voor 9% gewijzigd door Valkje op 31-03-2022 10:09 ]
Ik ga het niet proberen, zonde van mijn tijd als ik een zwart scherm krijg,.. duurt al lang genoeg die missie om met het vliegtuig van noord naar zuid te vliegen. Zoals hierboven al heb aangehaald, ik vlieg meestal op het laatst zo dicht mogelijk over het water..ArthurMorgan schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 10:02:
Als je graag eens een zwart scherm wilt hebben probeer dan een paar keer (want het gaat niet altijd fout) in een public session, direct na het starten van de game, zonder de kosatka te verplaatsen richting de velum, met ingeklapte wielen op de hoogte die de gele stip aangeeft te vliegen![]()
De kans dat het ergens in die paar pogingen 1 of meerdere keren fout gaat is gewoon groter dan als je in een invite only missie, met verplaatsen van de kosatka en uitgeklapte wielen lager dan aangegeven vliegt.
Voor ik deze dingen deed kreeg ik 1 op 2 tot 2 op 3 keer een zwart scherm sindsdien niet 1 keer meer gehad. Beide methodes nu ongeveer 8 keer gedaan.
Ik vraag mij eigenlijk af waarom je dit uberhaupt in een public session wilt doen... nogmaals zonde van de tijd als je over de stad vliegt en één of andere paljas het nodig vindt om je neer te knallen.. nog voor je een zwart scherm krijgt
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
DPC Chef-kok :)
Weekly GTA Online Bonuses 31-03-2022 tot 07-04-2022
Podium Vehicle
- Podium Vehicle - Savestra ↗
- Prize Ride Challenge - Place Top 3 In 5 LS Car Meet Series Races ↗
- Prize Ride Vehicle - Itali GTO ↗
- HSW Ride - Turismo Classic (PS5 & Xbox Series) ↗
- Log in unlock: - All White Square Shades
- 2x Lamar Missions
- 2x Select Survivals
- 2x Bunker Sell Missions
- 2x Special Cargo
- 2x Rep on Tuner Races (4x on Street Races for GTA+)
- 30% High-End Apartments
- 30% Dominator GTT ($854,000 - $640,500) ↗
- 30% Growler ($1,138,900 - $854,175) ↗
- 30% Impaler ($232,285 - $174,650) ↗
- 30% Remus ($959,000 - $719,250) ↗
- 30% Warrener HKR ($882,000 - $661,500) ↗
- 40% Jester RR ($1,182,000 - $886,500) ↗
- 50% Assault & Carbine Rifles (+Weapons Components)
- GTA$500,000 delivered automatically to your Maze Bank Account
- The Principe Deveste Eight — along with a complimentary Hao’s Special Works upgrade for it before it is made available to purchase by the general public — plus the HSW Orange Trip and HSW CMYK Glitch Liveries.
- The Auto Shop located in La Mesa, introduces an assortment of gameplay updates from Los Santos Tuners. Current Auto Shop owners can relocate to La Mesa at no additional cost.
- Waived LS Car Meet Membership fees. Current LS Car Meet members with GTA+ will be reimbursed GTA$50,000 during this event period.
- Yacht owners can upgrade to the Aquarius Super Yacht at no additional cost.
- The Gussét Frog Tee and Broker Prolaps Basketball Top and Shorts automatically added to your wardrobe.
- The Conveyor Livery for the Mammoth Avenger, HVY APC, and TM-02 Khanjali.
- A selection of free paints and emblems for the Auto Shop.
- 3X GTA$ and RP on Hao’s Special Works Race Series.
- 2X Car Meet Rep on the Street Race Series.
Ja ik heb wel eens me @RigolleM samen gespeeld en de laatste heist samen gedaan.Xanquezer schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:38:
Vraagje, spelen jullie wel eens samen?
Op welk platform speel je?
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 31-03-2022 14:01 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik begrijp de tip..G_Dragon schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:14:
Ja ik heb wel eens me @RigolleM samen gespeeld en de laatste heist samen gedaan.
Op welk platform speel je?
Invite only session daar hamert @nero355 genoeg opArthurMorgan schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:33:
Ik was wel heel erg verrast dat dit in een invite only session kon. Is voor mij nu echt helemaal de enige manier om nog geld te verdienen. Ik heb er totaal geen behoefte aan om anderen te frustreren met wat ze doen, maar voor mijzelf nog veel minder
Pc, al n poosje.G_Dragon schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:14:
Ja ik heb wel eens me @RigolleM samen gespeeld en de laatste heist samen gedaan.
Op welk platform speel je?
Maar is meestal "Going solo".
Zelden spelen wel eens wat vrienden mee.
Gezien ik veel online ben, vroeg ik me af of hier ook fanatiekelingen zijn.
DPC Chef-kok :)
Vanaf het hoogste platform per parachute naar de plek van de helikopter afdalen is mijn favoriete manier om weer op het vliegveld te komen!ArthurMorgan schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 10:02:
(overigens een tip als je de camera's bekeken hebt en direct terug wil naar het vliegveld, spring gewoon uit de toren en ga dood. je komt dan direct weer terug op het vliegveld zonder filmpje)
En dat is gelijk mijn probleem met Cayo Perico => Ik zou daar zoveel leukere dingen kunnen verzinnen om te doen dan de daadwerkelijke Heist
Zo heb ik al een keer gezien dat een aantal gasten een soort van "Rally de Cayo Perico" hebben gemaakt die echt erg leuk is om te doen!
Krijg je ook nog eens Tuners DLC XP/RP voor!
Herkenbaar!Xanquezer schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 16:43:
Pc, al n poosje.
Maar is meestal "Going solo".
Zelden spelen wel eens wat vrienden mee.
Gezien ik veel online ben, vroeg ik me af of hier ook fanatiekelingen zijn.
Ik zou zeggen stuur effe je GTA V Online nickname per DM naar mij toe en dan voeg ik je wel toe!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Komt eraannero355 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 16:49:
[...]
Herkenbaar!
Ik zou zeggen stuur effe je GTA V Online nickname per DM naar mij toe en dan voeg ik je wel toe!
DPC Chef-kok :)
Vanavond misschien maar weer proberen.
DPC Chef-kok :)
Geen ramp hoor!Xanquezer schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 15:20:
@nero355 Gister zat ik toevallig ff in n groepje de Series A heist te spelen.
Vanavond misschien maar weer proberen.
Ik deed effe wat dagelijkse/weekelijkse dingetjes zoals de (RC) Time Trial en wat andere meuk
De Series A Heist is trouwens een Heist die ik graag aan anderen overlaat en het liefst nooit meer doe!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
De Series A heist vind ik nogal "saai"nero355 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 15:26:
[...]
Geen ramp hoor!
Ik deed effe wat dagelijkse/weekelijkse dingetjes zoals de (RC) Time Trial en wat andere meuk
De Series A Heist is trouwens een Heist die ik graag aan anderen overlaat en het liefst nooit meer doe!
Vergeet spin the wheel niet en muntjes halen (1000 chips daily free)
[ Voor 8% gewijzigd door Xanquezer op 01-04-2022 15:40 ]
DPC Chef-kok :)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Moet je die time trail van Hao doen
Zie ook deze video
YouTube: $252,000 in just 01:49 | HSW Sandy Shores Time Trial
Burp
Je moet een High End Apartment hebben vanaf het moment dat je Level 12 bentBramViking schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 16:52:
Kun je pas zelf met het opstarten van een Heist beginnen als je de missies van Lester doet?
Zie : https://gta.fandom.com/wi..._GTA_Online#Heists_Update
Ik heb dat ding ooit gekocht tijdens een of andere Annis Discounts of zoiets en tot op de dag van vandaag staat dat ding stof te happen zonder enige mods erop!
Puur voor de collectie en zo...
Vergeet de oude twee Time Trials niet te doen!Wii4all schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 23:27:
252000 in 3 minuten is mij zojuist gelukt
Moet je die time trail van Hao doen
Zie ook deze video
YouTube: $252,000 in just 01:49 | HSW Sandy Shores Time Trial
Maar is die update nou nog een beetje interessant
Ik las bijvoorbeeld niks over iets van een NOS toevoeging of echt hele speciale dingen buiten de "Top Speed Upgrade" om voor die 9 auto's die werden genoemd ?!
Ook waren de meeste mensen flink teleurgesteld in bijvoorbeeld de mod opties van de Karin S95 terwijl dat zo'n beetje de meest getunede auto is geweest de afgelopen jaren met allerlei uiteenlopende mods
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Geen idee ik hou me normaal niet zo met racen bezig omdat het zo vaak frusteerd. Toen kwam die YouTube video voorbij en ik denk ik ga ene poging wagen eerst die hao vrijspelen daarna die drag motor gekocht wel een gaaf ding en toen die gratis upgrade van Hao eroverheennero355 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 00:09:
[...]
Je moet een High End Apartment hebben vanaf het moment dat je Level 12 bent
Zie : https://gta.fandom.com/wi..._GTA_Online#Heists_Update
[...]
Ik heb dat ding ooit gekocht tijdens een of andere Annis Discounts of zoiets en tot op de dag van vandaag staat dat ding stof te happen zonder enige mods erop!![]()
![]()
Puur voor de collectie en zo...
[...]
Vergeet de oude twee Time Trials niet te doen!
Maar is die update nou nog een beetje interessant
Ik las bijvoorbeeld niks over iets van een NOS toevoeging of echt hele speciale dingen buiten de "Top Speed Upgrade" om voor die 9 auto's die werden genoemd ?!
Ook waren de meeste mensen flink teleurgesteld in bijvoorbeeld de mod opties van de Karin S95 terwijl dat zo'n beetje de meest getunede auto is geweest de afgelopen jaren met allerlei uiteenlopende mods![]()
![]()
Ik wil nu alleen ook proberen die car neet auto te winnen alleen moet ff kijken wat ik daarvoor precies moet hebben
En wil deze week ook nog mn bunker leeg verkopen vanwege de bonus
Burp
Die Shitzu Hakuchou Drag Bike had je nog niet? Shame on youWii4all schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 09:53:
[...]
Geen idee ik hou me normaal niet zo met racen bezig omdat het zo vaak frusteerd. Toen kwam die YouTube video voorbij en ik denk ik ga ene poging wagen eerst die hao vrijspelen daarna die drag motor gekocht wel een gaaf ding en toen die gratis upgrade van Hao eroverheen
Is beter dat je die vol verkoopt, want leeg levert weinig op zelfs met een bonusEn wil deze week ook nog mn bunker leeg verkopen vanwege de bonus
Je kunt met één resupply kopen forceren dat je bij het verkopen maar één voertuig krijgt zodat het solo goed te doen is.
Gewoon onder de $210k (nu $420k) blijven.dutchgio schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:32:
Je kunt met één resupply kopen forceren dat je bij het verkopen maar één voertuig krijgt zodat het solo goed te doen is.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is wekelijks zoals alle andere time trials, en je kan hem maar 1x winnen... dus zie je hem daarna niet meer.Wii4all schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 12:27:
Die time trial van Hao kon ik ineens niet meer zien is dat een dagelijks iets ofzo?
Het handigst is als je zelf de race host want dan stelde ik bij maar 2 rondjes in
Wat ik niet snap ik deed een keer quit en toen spawnde ik random op de kaart heel ver weg van ls customs snapte er niks van
Met de nightclub earnings gaat het wel snel moet ik zeggen waar je vroeger 5k kreeg is het nu 50k
Ik heb al een paar keer rond de 135k uit de nightclub safe gehaald
Burp
De Time Trial en RC Time Trial blijven gewoon op de map staan nadat ik die heb gehaald binnen de vereiste tijdRigolleM schreef op zondag 3 april 2022 @ 08:10:
Is wekelijks zoals alle andere time trials, en je kan hem maar 1x winnen... dus zie je hem daarna niet meer.
Er zitten ook een redelijk aantal mensen tussen die het echt heel serieus nemen en niet meteen gaan beuken en zoWii4all schreef op zondag 3 april 2022 @ 09:31:
Ik had het chaotischer verwacht maar het viel wel mee iemand had ook een keer dat no thouch aangezet was ook wel prettig
Volgens mij is het deze week een Street Race in de Top 3 eindigen dus je kan gewoon 1 rondje instellen en samen met een buddy 5 maal racen en dan heb je beiden een auto erbij!Het handigst is als je zelf de race host want dan stelde ik bij maar 2 rondjes in
Dat is altijd zo : Je spawnt waar de locatie van de missie of race was waarmee je bezig wasWat ik niet snap ik deed een keer quit en toen spawnde ik random op de kaart heel ver weg van ls customs snapte er niks van
Wat dat betreft moet je echt uitkijken met die LSCM Races want één ervan is helemaal in het noorden en als je dan terug naar je eigen sessie gaat zit je dus helemaal in het noorden!
Ze hebben het inderdaad eindelijk gemaakt hoe het had moeten zijn :Met de nightclub earnings gaat het wel snel moet ik zeggen waar je vroeger 5k kreeg is het nu 50k
- Hoogste waarde 50.000
- Pas lager dan 20.000 ergens vanaf de helft!
Één van de weinige positieve veranderingen aan die update voor de nieuwste Consoles
Meerdere keren met 40% Discount tekoop geweest inderdaad en binnen een paar reguliere Time Trials met gemak terugverdiend!RigolleM schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:25:
Die Shitzu Hakuchou Drag Bike had je nog niet? Shame on you
Hetzelfde geldt voor de RC Bandito en de RC Time Trial
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Klopt, maar de HSW time trial verdwijnt hierna..nero355 schreef op zondag 3 april 2022 @ 14:32:
[...]
De Time Trial en RC Time Trial blijven gewoon op de map staan nadat ik die heb gehaald binnen de vereiste tijd
Was 10k en nu 50kWii4all schreef op zondag 3 april 2022 @ 09:31:
Met de nightclub earnings gaat het wel snel moet ik zeggen waar je vroeger 5k kreeg is het nu 50k
Bij mij is het altijd een veelvoud van 50kIk heb al een paar keer rond de 135k uit de nightclub safe gehaald
Ik had af en toe 13,5k of 18,5 kRigolleM schreef op zondag 3 april 2022 @ 18:03:
[...]
Was 10k en nu 50k![]()
[...]
Bij mij is het altijd een veelvoud van 50k
Burp
Wat is trouwens een goede richting om in te gaan voor solo grinden als ik afwisseling wil hebben? Ik heb een bunker, ceo gebouw en kosatka. Zat zelf te denken aan een import/export garage, maar heb nooit echt nachtclub, autoshop? (die van tuners update) of arcade content geprobeerd. Zijn die ook een beetje speelbaar als je vooral solo speelt?
Ik hou mijn 'popularity' hoog, waardoor ik altijd 50k heb.
ik heb daar een hele tijd niks meer mee gedaan omdat die bonus zo laag was maar nu die hoog is doe ik nu standaard als ik online kom altijd even 1 promotie missie.RigolleM schreef op maandag 4 april 2022 @ 13:08:
[...]
Ik hou mijn 'popularity' hoog, waardoor ik altijd 50k heb.
Burp
Ik weet niet of je prime hebt, maar daarmee kreeg je 1 nachtclub gratis. Die heb ik, daarmee ben je soort van verzekerd van een passief inkomen en daarmee gaat er weer een nieuw stukje open....als je de nachtclub hebt dan begint er een soort sneeuwbal te rollen waardoor je het beste ook een cokelab / counterfeit cash en meth lap wil hebben welke je weer alleen als je een MC clubhouse hebt gekocht kan kopen....kuijerlattie schreef op maandag 4 april 2022 @ 09:11:
Ik weet niet of meer mensen dit probleem hebben, maar sinds ik op de Series X speel wil mijn kosatka bijna niet meer spawnen in invite only lobby's. Meestal komt hij wel tevoorschijn als ik hem een keer opberg en opnieuw oproep. heel iritant als ik gewoon lekker mijn setups wil gaan doen. in public sessies heb ik dit probleem nog niet gehad...
Wat is trouwens een goede richting om in te gaan voor solo grinden als ik afwisseling wil hebben? Ik heb een bunker, ceo gebouw en kosatka. Zat zelf te denken aan een import/export garage, maar heb nooit echt nachtclub, autoshop? (die van tuners update) of arcade content geprobeerd. Zijn die ook een beetje speelbaar als je vooral solo speelt?
Ik heb ook die import export garage gekocht dat is op zich ook wel geinig. Autos ophalen aanpassen en dan doorverkopen....Ik vond alleen die export missies klote, dan kwamen ze weer achter je aanrijden...auto bijna totallos
Burp
Geen issues mee gehad, de vorige keer dat ik Cayo Perico in de NextGen versie heb gespeeld. Na het scopen de kosatka opgeroepen en lag mooi op dezelfde plaatst als de vorige keer. Na de Heist 10' later terug opgeroepen om de Heist weer te starten in hardmode en de Kosatka lag mooi naast mijn Yacht ;-) Ik speel Cayo Perico nooit in public sessions.kuijerlattie schreef op maandag 4 april 2022 @ 09:11:
Ik weet niet of meer mensen dit probleem hebben, maar sinds ik op de Series X speel wil mijn kosatka bijna niet meer spawnen in invite only lobby's. Meestal komt hij wel tevoorschijn als ik hem een keer opberg en opnieuw oproep. heel iritant als ik gewoon lekker mijn setups wil gaan doen. in public sessies heb ik dit probleem nog niet gehad...
Alles... Bunker, MC's, import/export, special cargo, Nightclub, Arcade, Autoshop, Agency, daily objectives, time trials, races, Sentinel XS verkopen... Ik koop zelden nog iets.. waarom? Omdat ik het alles al heb... enkel bij nieuwe DLC's moet ik ff Cayo Perico's doen om boven de 300M te blijvenWat is trouwens een goede richting om in te gaan voor solo grinden als ik afwisseling wil hebben? Ik heb een bunker, ceo gebouw en kosatka. Zat zelf te denken aan een import/export garage, maar heb nooit echt nachtclub, autoshop? (die van tuners update) of arcade content geprobeerd. Zijn die ook een beetje speelbaar als je vooral solo speelt?
Ik doe ook nooit promotie missies.. hiervoor is er een andere oplossing: tip Arcade en DJ ;-)Wii4all schreef op maandag 4 april 2022 @ 13:12:
[...]
ik heb daar een hele tijd niks meer mee gedaan omdat die bonus zo laag was maar nu die hoog is doe ik nu standaard als ik online kom altijd even 1 promotie missie.
Ik heb prime alleen krijg je daar tegenwoordig vrijwel niets meer mee... alles wat ik via prime heb gekregen staat op mijn pc character, die kon ik helaas niet overzetten naar console. Daarom mocht ik nu weer helemaal opnieuw beginnen. Op pc altijd met grote groep gespeeld waardoor ik nooit met het probleem zat dat je te veel stock had om solo te verkopen. Maar misschien is het dan inderdaad een goed idee om als eerst volgende een nachtclub te halen.Wii4all schreef op maandag 4 april 2022 @ 13:17:
[...]
Ik weet niet of je prime hebt, maar daarmee kreeg je 1 nachtclub gratis. Die heb ik, daarmee ben je soort van verzekerd van een passief inkomen en daarmee gaat er weer een nieuw stukje open....als je de nachtclub hebt dan begint er een soort sneeuwbal te rollen waardoor je het beste ook een cokelab / counterfeit cash en meth lap wil hebben welke je weer alleen als je een MC clubhouse hebt gekocht kan kopen....
Ik heb ook die import export garage gekocht dat is op zich ook wel geinig. Autos ophalen aanpassen en dan doorverkopen....Ik vond alleen die export missies klote, dan kwamen ze weer achter je aanrijden...auto bijna totallos
Ik begrijp hem niet, kan je het uitleggen aub?RigolleM schreef op maandag 4 april 2022 @ 13:21:
[...]
Ik doe ook nooit promotie missies.. hiervoor is er een andere oplossing: tip Arcade en DJ ;-)
Burp
Voordien was dit niet interessant omdat het wisselen van DJ u ook 10k kostte, maar nu dat het 50k opbrengt, is het wel interessant. Als je wisselt van DJ gaat de popularity omhoog, dit doe je best in uw Arcade, doe je dit in de Nightclub krijg je de DJ wisselfilmpje te zien en sta je plots op de dansvloer.Wii4all schreef op maandag 4 april 2022 @ 14:32:
[...]
Ik begrijp hem niet, kan je het uitleggen aub?
Maar om de boel vanuit de Arcade te kunnen beheren moet je in een Public Session zittenRigolleM schreef op maandag 4 april 2022 @ 14:49:
Voordien was dit niet interessant omdat het wisselen van DJ u ook 10k kostte, maar nu dat het 50k opbrengt, is het wel interessant. Als je wisselt van DJ gaat de popularity omhoog, dit doe je best in uw Arcade, doe je dit in de Nightclub krijg je de DJ wisselfilmpje te zien en sta je plots op de dansvloer.
Dan kijk ik liever effe die korte cutscene...
Verschijnt niet als in :kuijerlattie schreef op maandag 4 april 2022 @ 09:11:
Ik weet niet of meer mensen dit probleem hebben, maar sinds ik op de Series X speel wil mijn kosatka bijna niet meer spawnen in invite only lobby's. Meestal komt hij wel tevoorschijn als ik hem een keer opberg en opnieuw oproep. heel iritant als ik gewoon lekker mijn setups wil gaan doen. in public sessies heb ik dit probleem nog niet gehad...
- Je staat op het strand en je ziet niks ?
Dat kan namelijk gebeuren!
- Je vliegt erheen en de Kosatka komt niet boven water ?
Dat zou weer wel een bug kunnen zijn...
- Nightclub is Solo te verkopen.Wat is trouwens een goede richting om in te gaan voor solo grinden als ik afwisseling wil hebben? Ik heb een bunker, ceo gebouw en kosatka. Zat zelf te denken aan een import/export garage, maar heb nooit echt nachtclub, autoshop? (die van tuners update) of arcade content geprobeerd. Zijn die ook een beetje speelbaar als je vooral solo speelt?
- Auto Shop is prima Solo te spelen, hoewel er één of twee vreselijk irritante dingen tussen zitten, omdat het spelen ervan net zo'n domme zombie shooter lijkt met hordes aan NPC's die op je af blijven komen...
- Import/Export is ook wel relax, maar eigenlijk pas als je een "Counter CEO" hebt zoals ik dat noem dus met 2 spelers in een Public Session zit en beiden apart hun ding aan het doen zijn!
De Arcade is leuk om te hebben, maar de bijbehorende Casino Heist vereist minimaal 2 spelers
[ Voor 58% gewijzigd door nero355 op 04-04-2022 17:09 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik start altijd in een public session en spawn in de Arcade.. lekker eenvoudig tochnero355 schreef op maandag 4 april 2022 @ 17:03:
[...]
Maar om de boel vanuit de Arcade te kunnen beheren moet je in een Public Session zitten
Dan kijk ik liever effe die korte cutscene...
Betreft Hao e.d.
[ Voor 18% gewijzigd door Psyonara op 04-04-2022 23:17 ]
Ik noem dat horror en het laadt ook nog eens langzamer in en vooral als een modder de hele sessie heeft gesloopt met allerlei troep overal...RigolleM schreef op maandag 4 april 2022 @ 18:26:
Ik start altijd in een public session en spawn in de Arcade.. lekker eenvoudig toch
Ik geloof eind dit jaar of zelfs volgend jaar pas, maar ik weet effe niet meer waar ik die info vandaan heb dus misschien klopt er geen bal van!Psyonara schreef op maandag 4 april 2022 @ 23:16:
Komt Enhanced features nog naar PC of......
Betreft Hao e.d.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
verschijnt niet als in: nergens in het water te vinden, geen icoontje op de minimap. als ik hem dan weer terug stuur verschijnt het icoontje op de locatie waar ik sta (gisteren had ik hem volgens de minimap in mijn bunker liggen). meestal lukt het de 2e of 3e keer wel. Soms ligt hij wel in het water maar is er geen mogelijkheid om er mee te interacten. Als hij eenmaal ligt en ik niet van sessie wissel is er niets aan de hand, dan werkt het gewoon goed!nero355 schreef op maandag 4 april 2022 @ 17:03:
[...]
Verschijnt niet als in :
- Je staat op het strand en je ziet niks ?
Dat kan namelijk gebeuren!
- Je vliegt erheen en de Kosatka komt niet boven water ?
Dat zou weer wel een bug kunnen zijn...
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Ik speel op XsX, geen last van modders.. en ook niet van traag opstarten van public online sessions.nero355 schreef op maandag 4 april 2022 @ 23:56:
[...]
Ik noem dat horror en het laadt ook nog eens langzamer in en vooral als een modder de hele sessie heeft gesloopt met allerlei troep overal...![]()
![]()
kuijerlattie schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 08:54:
verschijnt niet als in: nergens in het water te vinden, geen icoontje op de minimap. als ik hem dan weer terug stuur verschijnt het icoontje op de locatie waar ik sta (gisteren had ik hem volgens de minimap in mijn bunker liggen). meestal lukt het de 2e of 3e keer wel. Soms ligt hij wel in het water maar is er geen mogelijkheid om er mee te interacten.
Als hij eenmaal ligt en ik niet van sessie wissel is er niets aan de hand, dan werkt het gewoon goed!
Dat soort bugs waren van toepassing toen Cayo Perico net was released dus je zou haast denken dat ze een stuk van de buggy coding weer terug hebben geplaatst of zo
Ahh... hebben we die pr0n website weer...RigolleM schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:46:
Ik speel op XsX, geen last van modders...
IMHO zal een eigen sessie altijd sneller inladen dan een Public sessie op welk platform dan ooken ook niet van traag opstarten van public online sessions.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Een spoilerwaarschuwing is hier absoluut op zijn plaats, maar voor wie het leuk vindt, hier de link:
https://www.reddit.com/user/GTA_VI_Leak/
Leuke clickbait, maar die gast is nog vager dan hun Support afdeling dus ik zou zeggen lekker negeren en wachten op officiële berichten vanuit Rockstar zelf
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
T is de laatste tijd wel stevig raak....nero355 schreef op maandag 4 april 2022 @ 23:56:
[...]
Ik noem dat horror en het laadt ook nog eens langzamer in en vooral als een modder de hele sessie heeft gesloopt met allerlei troep overal...![]()
![]()
Afgelopen dagen, iedere sessie zit er wel 1 in.
DPC Chef-kok :)
Ik doe niet aan Publics of in ieder geval zo goed als niet, maar de afgelopen dagen zaten ze zelfs in Heists en Races :Xanquezer schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:19:
T is de laatste tijd wel stevig raak....
Afgelopen dagen, iedere sessie zit er wel 1 in.
- Pursuit Race aan het doen met wat gasten, super relax, helaas moest er één weg en daar kwam dus meneer modder/menu koper voor in de plaats : Al tijdens de cutscene zat mijn auto omhoog te warpen en daarna zat ik zelfs ineens in de wolken terwijl de auto een hele flinke "front flip" deed...
- Kreeg een Bogdan Invite : Zat meneer de Chinees in die zijn website voor een mod menu zat te promoten via de chat!
Die laatste heb ik maar via de Support website als Cheater gerapporteerd!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nu ik er wat uurtjes in heb zitten ben ik wel heel blij dat ik ben geswitched naar console. De game speelt een stuk makkelijker dan verwacht (door de aim assist) en daar bovenop heb ik nog geen een sessie gehad waar ik random in brand werd gestoken, uit mijn auto werd gekicked, uit het niets ontplofte of andere mod menu onzin.
Zolang ik maar op één scherm moet gamen i.c.m. een Console zal dat geen optie voor mij zijn!kuijerlattie schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:13:
Nu ik er wat uurtjes in heb zitten ben ik wel heel blij dat ik ben geswitched naar console.
Ik kan me een of andere missie in GTA:SA herinneren die ondanks de AUTO-AIM Assist toch vele malen makkelijker en beter speelbaar was op de PC dan op de X-Box destijds dus doe mij maar lekker gewoon mouse+keyboard als besturing!De game speelt een stuk makkelijker dan verwacht (door de aim assist)
Dat dan weer wel!en daar bovenop heb ik nog geen een sessie gehad waar ik random in brand werd gestoken, uit mijn auto werd gekicked, uit het niets ontplofte of andere mod menu onzin.
Maar soms lees ik ook over vreemde dingen op de Consoles dus volgens mij is het niet helemaal uitgesloten of is er nu iets in de E&E versie veranderd wat dat betreft
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Dit was vanwege ziekte, morgen lukt het me ook niet op de normale tijd dus waarschijnlijk word het Vrijdag.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik zie ze meestal eerder dan de post hier op Reddit, dus is niet erg dat het wat met vertraging komt.. Goed herstel gewenst verderG_Dragon schreef op woensdag 13 april 2022 @ 10:18:
Sorry voor het niet posten van de nieuwe aanbiedingen vorige week Donderdag!
Dit was vanwege ziekte, morgen lukt het me ook niet op de normale tijd dus waarschijnlijk word het Vrijdag.
Weekly GTA Online Bonuses 14-04-2022 tot 21-04-2022
Podium Vehicle
- Podium Vehicle - Obey Tailgater S ↗
- Log in unlock: Black Hawk & Little Logo Tee
- Prize Ride Challenge - Place 1st In 7 Street Race Series Races
- Prize Ride Vehicle - Turismo Classic ↗
- HSW Ride (Next-gen Only) - Deveste Eight ↗
- 50% Biker & Bunker Supplies
- 30% Vehicle Warehouses
- 30% Special Cargo Warehouses
- 50% Torero ($499,000) ↗
- 40% Nightshark ($747,000) ↗
- 40% ETR1 ($1,197,000) ↗
- 40% Sultan RS Classic ($1,073,400 - $805,050) ↗
- 40% Weaponized Tampa($1,264,830 - $951,000) ↗
- 40% Technical Aqua ($893,760 - $672,000) ↗
- 30% Rocket Voltic ($2,681,280 - $2,016,000) ↗
- $100k login bonus
- GTA$500,000 delivered automatically to your Maze Bank Account.
- The Principe Deveste Eight — along with a complimentary Hao’s Special Works upgrade for it before it is made available to purchase by the general public — plus the HSW Orange Trip and HSW CMYK Glitch Liveries.
- The Auto Shop located in La Mesa, introduces an assortment of gameplay updates from Los Santos Tuners. Current Auto Shop owners can relocate to La Mesa at no additional cost.
- Waived LS Car Meet Membership fees. Current LS Car Meet members with GTA+ will be reimbursed GTA$50,000 during this event period.
- Yacht owners can upgrade to the Aquarius Super Yacht at no additional cost.
- The Gussét Frog Tee and Broker Prolaps Basketball Top and Shorts automatically added to your wardrobe.
- The Conveyor Livery for the Mammoth Avenger, HVY APC, and TM-02 Khanjali.
- A selection of free paints and emblems for the Auto Shop.
- 3X GTA$ and RP on **Hao’s Special Works Race Series**.
- 2X Car Meet Rep on the **Street Race Series**.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb je er wat aan bedoel ik...kan je hem gebruiken voor missies?
Burp
Ik gebruik(te) hem enkel in public sessions om van punt A naar B te kunnen rijden, maar nu doe ik dit enkel nog met de Toreador (kan nog een Oppressor MKII uit de lucht halen als hij achter jou aan zit).Wii4all schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 08:47:
Is die Nightshark handig om te hebben als je voornamelijk zelf GTA online solo speelt?
Heb je er wat aan bedoel ik...kan je hem gebruiken voor missies?
[ Voor 8% gewijzigd door RigolleM op 15-04-2022 09:17 ]
Die heb ik ook, ik gebruik nu voornamelijk de oppressor ook omdat dat met missies supersnel werkt...RigolleM schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 09:15:
[...]
Ik gebruik(te) hem enkel in public sessions om van punt A naar B te kunnen rijden, maar nu doe ik dit enkel nog met de Toreador (kan nog een Oppressor MKII uit de lucht halen als hij achter jou aan zit).
Burp
Oppressor MKII gebruik ik voor alles zelfs voor preps van Cayo Perico, maar in public session hou ik mij liever laag bij de grond of neem ik de Sparrow, kom je iets minder vijandig over... Als ik mijn Oppressor MKII parkeer aan het Casino is hij 9/10 opgeblazen als ik weer buiten kom, bij andere voertuigen gebeurt het ook soms, maar veel minder. Daarom een 2de Toreador in mijn garage staan om vanuit de Penthouse parking te vertrekkenWii4all schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 09:54:
[...]
Die heb ik ook, ik gebruik nu voornamelijk de oppressor ook omdat dat met missies supersnel werkt...
heheRigolleM schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 10:22:
[...]
Oppressor MKII gebruik ik voor alles zelfs voor preps van Cayo Perico, maar in public session hou ik mij liever laag bij de grond of neem ik de Sparrow, kom je iets minder vijandig over... Als ik mijn Oppressor MKII parkeer aan het Casino is hij 9/10 opgeblazen als ik weer buiten kom, bij andere voertuigen gebeurt het ook soms, maar veel minder. Daarom een 2de Toreador in mijn garage staan om vanuit de Penthouse parking te vertrekken
ik parkeer hem altijd voor de ingang tussen de bosjes en het gebouw zeg maar en heb eigenlijk nog nooit gehad dat hij daar voor de deur opgeblazen is.
Burp
Het is een soort Insurgent, maar dan met de optie om de ramen bijna helemaal van Armored Plating te voorzien en er zit een trekhaak op voor je Anti-Air Trailer net als op de APC bijvoorbeeld!Wii4all schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 08:47:
Is die Nightshark handig om te hebben als je voornamelijk zelf GTA online solo speelt?
Heb je er wat aan bedoel ik...kan je hem gebruiken voor missies?
Ik hoop stiekem nog steeds dat de Bunker ooit een eigen garage krijgt waar je al die voertuigen die daaraan gerelateerd zijn daar weg kan stoppen, want nu heb ik maar de garage bij het Casino gebruikt omdat die parkeerplekken zo lekker breed zijn
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
mijn meest nutteloze koop ooit trouwens zijn die karretjes die bij de bunker kon kopen....nero355 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 14:43:
[...]
Het is een soort Insurgent, maar dan met de optie om de ramen bijna helemaal van Armored Plating te voorzien en er zit een trekhaak op voor je Anti-Air Trailer net als op de APC bijvoorbeeld!
Ik hoop stiekem nog steeds dat de Bunker ooit een eigen garage krijgt waar je al die voertuigen die daaraan gerelateerd zijn daar weg kan stoppen, want nu heb ik maar de garage bij het Casino gebruikt omdat die parkeerplekken zo lekker breed zijn
Burp
Vind je? Moet je eens met vrienden in rondrijden, terwijl de eigenaar zijn bunker sell aan het opstarten is... Kan je nog iets nuttigs doenWii4all schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 15:29:
[...]
mijn meest nutteloze koop ooit trouwens zijn die karretjes die bij de bunker kon kopen....
Die Yacht vond ik het meest nutteloze, daar zijn die golf karretjes peanuts qua budget loss
Zo won ik onlangs een podium car, upgrade hem volledig, zet hem in de garage en zie ik dezelfde staan.. ook nutteloos, maar aan wat je het anders besteden?
Ja, maar hoe moet je anders dit naspelen :Wii4all schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 15:29:
mijn meest nutteloze koop ooit trouwens zijn die karretjes die bij de bunker kon kopen....

Zit zelfs soort van verwerkt in één van die Tuners DLC Mini Heists zeg maar als je die eene Bunker moet beroven van zijn HDD's
De https://gta.fandom.com/wiki/Hakuchou_Custom kan een soort van onbeperkt blijven driften als je daarmee door je eigen Bunker gaat rijden!RigolleM schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 16:12:
Vind je? Moet je eens met vrienden in rondrijden, terwijl de eigenaar zijn bunker sell aan het opstarten is... Kan je nog iets nuttigs doen
Dat zeggen mensen heel vaak, maar de Anti-Air ervan is heel handig tegen Buzzards en dergelijken die je achtervolgen!Die Yacht vond ik het meest nutteloze, daar zijn die golf karretjes peanuts qua budget loss
En dan zijn er natuurlijk nog die "Captain Missions" sinds een jaar of twee of zo...
@Oemfoefoe kwam laatst ook erachter dat hij meerdere exemplaren van meerdere auto's had staan om de een of andere maffe reden...Zo won ik onlangs een podium car, upgrade hem volledig, zet hem in de garage en zie ik dezelfde staan.. ook nutteloos, maar aan wat je het anders besteden?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zie wat verder omhoog, vraag is al eens gesteld...BramViking schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:07:
Is de nightshark het waard om te halen voor CEO werkzaamheden?
Net met wat mensen zitten racen dus ook maar erbij geclaimd en als de GTA 1 versie gemod : https://gta.fandom.com/wiki/F-19G_Dragon schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 19:51:
Nieuw speelgoed erbij ( HWS Price Ride )
[Afbeelding]
Maar dan de blauwe die in het Vice City gedeelte rondreed voor zover je dat in een 2D versie kan zien van boven af natuurlijk...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb de Chitzu Hakuchou drag gedaan, geen auto maar wel heel makkelijk om alle time trials mee te halen!Xanthine schreef op donderdag 21 april 2022 @ 10:52:
Gisteren nog eens de next gen versie bekeken, best leuk om vanaf nul weer te beginnen! Iemand een idee welke auto ik best neem voor de gratis Hao upgrade?
Ja dat is nog zoiets... In die parkeergarage zie ik de 'prize vehicle' staan achterop een ramp truck, en ik zie dat ik dan 0/7 races gewonnen heb, maar ik heb nergens de mogelijkheid om een race te starten/joinen? Hoe werkt dat juist? Ik kan wel test drives doen in de parkeergarage, ik snap er helemaal niets vankuijerlattie schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:03:
[...]
Ik heb de Chitzu Hakuchou drag gedaan, geen auto maar wel heel makkelijk om alle time trials mee te halen!
Je moet naar een ventje bij een blauwe auto lopenXanthine schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:08:
[...]
Ja dat is nog zoiets... In die parkeergarage zie ik de 'prize vehicle' staan achterop een ramp truck, en ik zie dat ik dan 0/7 races gewonnen heb, maar ik heb nergens de mogelijkheid om een race te starten/joinen? Hoe werkt dat juist? Ik kan wel test drives doen in de parkeergarage, ik snap er helemaal niets van
Zie deze video rond seconde 35
YouTube: How To Start And Play Ls Car Meet Series Races To Win Prize Ride Cha...
Burp
Oh wow heb gisteren nog naar die auto staan kijken, mooie RX7. Vanavond eens proberen!Wii4all schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:10:
[...]
Je moet naar een ventje bij een blauwe auto lopen
Zie deze video rond seconde 35
YouTube: How To Start And Play Ls Car Meet Series Races To Win Prize Ride Cha...
Weekly GTA Online Bonuses 21-04-2022 tot 28-04-2022
Podium Vehicle
- Podium Vehicle - Schlagen GT ↗
- Prize Ride Challenge - Place 1st In Street Race Series For 4 Days In A Row
- Prize Ride Vehicle - Dinka Jester Classic ↗
- HSW Ride - Pfister Astron Custom ↗
- 4X GTA$ & RP - Cross the Line Adv Mode
- 2X GTA$ & RP - HSW Races
- 60% Pounder Custom ↗
- 50% Bunker Transportation
- 50% Patriot Stretch ↗
- 50% Tropos Rallye ↗
- 40% Nightclub Security Upgrade
- 40% Flash GT ↗
- 40% Turreted Limo ↗
- 40% Stafford ↗
- 30% MC Clubhouses
- 30% CEO Office Accommodation
- 30% SC1 ↗
- $100k login bonus
- GTA$500,000 delivered automatically to your Maze Bank Account.
- The Principe Deveste Eight — along with a complimentary Hao’s Special Works upgrade for it before it is made available to purchase by the general public — plus the HSW Orange Trip and HSW CMYK Glitch Liveries.
- The Auto Shop located in La Mesa, introduces an assortment of gameplay updates from Los Santos Tuners. Current Auto Shop owners can relocate to La Mesa at no additional cost.
- Waived LS Car Meet Membership fees. Current LS Car Meet members with GTA+ will be reimbursed GTA$50,000 during this event period.
- Yacht owners can upgrade to the Aquarius Super Yacht at no additional cost.
- The Gussét Frog Tee and Broker Prolaps Basketball Top and Shorts automatically added to your wardrobe.
- The Conveyor Livery for the Mammoth Avenger, HVY APC, and TM-02 Khanjali.
- A selection of free paints and emblems for the Auto Shop.
- 3X GTA$ and RP on **Hao’s Special Works Race Series**.
- 2X Car Meet Rep on the **Street Race Series**.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je kan er ook een hele mooie Toyota Supra van maken ( zie deze post van @Verwijderd )Xanthine schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:17:
[...]
Oh wow heb gisteren nog naar die auto staan kijken, mooie RX7. Vanavond eens proberen!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die is ook wel leuk. Ik ben momenteel aan het sparen voor die Porsche Macan look a like. Heb net 1 miljoen dus nog 700k te gaan!G_Dragon schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:48:
[...]
Je kan er ook een hele mooie Toyota Supra van maken ( zie deze post van @Verwijderd )
Nog even doorsparen dus, je bent er bijna!Xanthine schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:51:
[...]
Die is ook wel leuk. Ik ben momenteel aan het sparen voor die Porsche Macan look a like. Heb net 1 miljoen dus nog 700k te gaan!
Gelukkig heb ik dit probleem niet meer
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 21-04-2022 12:53 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb er zelf voor gekozen, op mjin oude account heb ik nog 300+ miljoen maar dat maakte het spel net saai. Nu is het lekker spannend met enkel een pistooltje en heb wel een armored kuruma gekozen in de intro voor makkelijk missions te kunnen doenG_Dragon schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:53:
[...]
Nog even doorsparen dus, je bent er bijna!
Gelukkig heb ik dit probleem niet meer
Vind daar niks spannends aan... zou mij zelf ergeren/irriteren om niks meer te hebben/kunnen. Start dan gewoon een 2de karakter op en je hebt dan tenminste wat cashflow om een beetje fatsoenlijk te kunnen bewegen in het spel.Xanthine schreef op donderdag 21 april 2022 @ 13:40:
[...]
Ik heb er zelf voor gekozen, op mjin oude account heb ik nog 300+ miljoen maar dat maakte het spel net saai. Nu is het lekker spannend met enkel een pistooltje en heb wel een armored kuruma gekozen in de intro voor makkelijk missions te kunnen doen
Is er een manier om niet de volledige 300 mil te hebben? Zou wel handig zijn als ik 2-3 mil startgeld zou kunnen meenemen, maar dacht dat het geld over alle characters hetzelfde is?RigolleM schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:19:
[...]
Vind daar niks spannends aan... zou mij zelf ergeren/irriteren om niks meer te hebben/kunnen. Start dan gewoon een 2de karakter op en je hebt dan tenminste wat cashflow om een beetje fatsoenlijk te kunnen bewegen in het spel.
+ ik heb nu een nieuwe account gemaakt, kan ik dan alsnog mijn oude account migreren?
Neen, je hebt beschikking over uw volledige cash flow, maar als je start met level 1, kan ook level 121, dan ben je al wat beperkt qua wapenkeuzes, upgrades,... je moet een bepaald level behalen om bv. bepaalde missies te kunnen starten.. Op mijn 2de account heb ik geen Oppressor MKII, maar wel de Sparrow (dus ook Kosatka), zodoende ik mij makkelijker kan verplaatsen van Zuid naar Noord en vice versa. Zonder beschikbaarheid van mijn cashflow had ik het wellicht al lang opgegeven.. Ik doe geen zotte dingen met mijn 2de account qua aankopen, daarvoor gebruik mijn primair account..Xanthine schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:35:
[...]Is er een manier om niet de volledige 300 mil te hebben? Zou wel handig zijn als ik 2-3 mil startgeld zou kunnen meenemen, maar dacht dat het geld over alle characters hetzelfde is?
Volgens mij ben ik de enige mafkees die gewoon een redelijk simpele originele Supra ervan heeft gemaakt : http://classiccarsmarks.c...gs-2-owner-new-tires.htmlG_Dragon schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:48:
Je kan er ook een hele mooie Toyota Supra van maken ( zie deze post van @Verwijderd )
Alle overige 99,99% van de GTA V Online spelers hebben de welbekende oranje F&F versie ervan gemaakt...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
/f/image/TvnQY0cusk9aKINdkh4xy1zl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ct0LsTqsHqiMK0dmX0cQQXJ3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8t1lOL2hzMkz2UECmz3aqUM6.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/P6g3VBC93f336pDQuxCuiTyl.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/UaFzQZLDXiNDPaFOm2Vmkfes.png?f=fotoalbum_large)