Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zit meer op de "Weed Day" a.k.a. "402 Event" van dit jaar te wachten, want ik hoop stiekem op het volgende :
- Weed Busje van Lamar tekoop / Free for Everyone ?? O+
- Mini DLC met allerlei missies voor die mafkees :D

Maar goed...

Ieder zijn ding! :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
PS5 - GTA 5 and GTA Online Pricing and Discounts
GTA 5 for PS5 will be 75% off for the first three months of launch, priced at $9.99 USD / £8.75 / $14.99 AUD. After three months, the game will cost $39.99 / £34.99 / $59.95 AUD. This version of the game includes the single player story mode, and GTA Online.

The standalone version of GTA Online for PS5 is completely free for the first three months of release on PS5. After the first three months, the standalone game will cost $19.99 USD / £17.99 / $30.95 AUD.

https://www.ign.com/artic...series-price-free-upgrade

-----------------------------------
Je zou dus technisch gezien voor een euro of 10 je gta ps 5 versie moeten kunnen kopen?

-----------------------------------
Als ps5 gebruiker kan/mag je 3 maanden gratis GTA online spelen. Eerst maar is proberen dan en daarna kijk ik wel verder.

At PlayStation's Future of Gaming showcase in 2020, where the PS5 was first revealed, it was announced that Grand Theft Auto Online would be free for PS5 owners at the time of the game's next-gen launch. The graphic on-screen included a PlayStation Plus logo along with a note that PS Plus was required to play. Fast-forward to 2022, and Rockstar Games blog post mentioned that Grand Theft Auto Online would be "available for free for the first three months to PlayStation 5 players," leading to some confusion.

https://gamerant.com/gta-online-free-ps5/

[ Voor 33% gewijzigd door Wii4all op 08-03-2022 16:14 ]

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja, dat kan al gewoon. De komende 3 maanden.

Xbox Series S/X: 10 euro, PS5 0 euro

Online+ story
Xbox Series S/X: 20 euro, Ps5 10 euro

Daarna voor beiden 20 en 40 euro.

[ Voor 62% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-03-2022 16:16 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:14:
Ja, dat kan al gewoon. De komende 3 maanden.
Ik zag het heb m'n tekst aangepast.

PS5 plus eigenaars kunnen de eerste 3 maanden gratis GTA online proberen.

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Wii4all was het niet makkelijker om gewoon de link naar het tweakers artikel te plaatsen?

Ik ga het niet proberen, maar gewoon kopen... heb het al een keer of 5 gekocht... zal op die éne keer niet meer aankomen, en zal wellicht niet de laatste keer zijn.. want voor de volgende generatie zullen we het nog eens moeten aanschaffen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
RigolleM schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:38:
@Wii4all was het niet makkelijker om gewoon de link naar het tweakers artikel te plaatsen?

Ik ga het niet proberen, maar gewoon kopen... heb het al een keer of 5 gekocht... zal op die éne keer niet meer aankomen, en zal wellicht niet de laatste keer zijn.. want voor de volgende generatie zullen we het nog eens moeten aanschaffen 8)
Die post had ik even gemist.

Maar goed die 10 euro moet wel kunnen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Kan nergens vinden of de next-gen versie weer nieuwe trophies/achievements krijgt, eigenlijk wel nieuwsgierig naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik GTA 5 op de Xbox Series X speel en ik wil die nieuwe versie halen, moet ik dan ook mijn save data transfereren? Aangezien ik wel de Xbox One game speel op de Series X

Aangezien Rockstar dat hier niet duidelijk vernoemd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vgFMCyzhcDB4fg9o4Z9SV_UdJQs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r8BFIUuVWVhA0vN6QwQRQ7fT.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja want het zijn in feite 2 verschillende games. Anders zou het ook niet een eenmalige optie zijn.

Dat wat ik zei gaat over SP, we zitten hier in het online topic zie ik. Die hoef je niet te transfereren. Die kun je eenmalig ophalen. Beetje zoals van 360/ps3 naar one/ps4 destijds.

Overigens schrijft IGN dit:
Hierbij is nog een belangrijk detail. Terwijl je in-game geld van GTA Online mee kunt nemen naar alle platformen, kun je in-game cash dat is gekocht met echt geld enkel meenemen naar een console binnen dezelfde console familie - bijvoorbeeld van PS4 naar PS5.
https://nl.ign.com/grand-...oor-ps5-en-xbox-series-xs

als ik mijn PC progressie zou kunnen binnenhalen zou ik echt blij zijn. Die loopt wel een paar jaar achter met de nieuwste aankopen, maar daar heb ik echt enorm veel auto's en alles wat mogelijk was tot ergens 2018/2019.

Een van de garages is zelfs een museum daar :D

[ Voor 82% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-03-2022 08:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je transfereert naar de XsX|S kan je niet meer terug. Ik heb nog een XoX als backup als de XsX bezet is door de zoon, maw ga ik niet meer online kunnen met de XoX. Een 2de XsX of extra XsS zie ik niet onmiddellijk zitten, als backup.. ik wacht wel tot ze met een XsX plus/S ofzo komen 8)

En secundair na de transfer speel je enkel met de XsX|S gamers, dus de lobbies zullen in het begin vrij rustig zijn... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:57:
Als je transfereert naar de XsX|S kan je niet meer terug. Ik heb nog een XoX als backup als de XsX bezet is door de zoon, maw ga ik niet meer online kunnen met de XoX. Een 2de XsX of extra XsS zie ik niet onmiddellijk zitten, als backup.. ik wacht wel tot ze met een XsX plus/S ofzo komen 8)

En secundair na de transfer speel je enkel met de XsX|S gamers, dus de lobbies zullen in het begin vrij rustig zijn... _/-\o_
Wat appart dat de servers niet gemixed worden, dit lijkt me toch niet? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 14:27:
[...]

In het artikel van Tweakers in de comments was er ook iemand die het erover had..

EDIT: X360 en PS3 servers gingen eind december offline, dus dit bevestigd dat de next gen versie ook op afzonderlijke servers zal draaien.

Belofte maakt schuld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FuZGxBM_upNqE-WtMNZZux3exN8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Cn0p7RjMGsOoSxPBjbvhYGoU.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door RigolleM op 09-03-2022 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:57:

Is er ook een XOXO variant tekoop geweest :? >:) :P :+

#PCMR :Y) 8) :*)
RigolleM schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 14:47:
In het artikel van Tweakers in de comments was er ook iemand die het erover had..

EDIT: X360 en PS3 servers gingen eind december offline, dus dit bevestigd dat de next gen versie ook op afzonderlijke servers zal draaien.

Belofte maakt schuld:

[Afbeelding]
Nikszeggende irrelevante afbeelding die mijn schermruimte opvreet... -O-
ArthurMorgan schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 04:05:
als ik mijn PC progressie zou kunnen binnenhalen zou ik echt blij zijn. Die loopt wel een paar jaar achter met de nieuwste aankopen, maar daar heb ik echt enorm veel auto's en alles wat mogelijk was tot ergens 2018/2019.

Een van de garages is zelfs een museum daar :D
My people! 8) :*) _O_

Verder zou ik zeggen lees gewoon alles op de Rockstar website :
- https://www.rockstargames...station-5-and-xbox-series
- https://www.rockstargames...ion-5-and-xbox-series-x-s

:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:32:
[...]

Is er ook een XOXO variant tekoop geweest :? >:) :P :+
Nee, dat was XBO en XBOS :P (of later XoS en Xo, toen XoX kwam :P)
Ok, mischien zou je de day one mee kunnen tellen, dan heb je XBODO :P

Ga jij even rustig alle videokaart varianten in je PCMR bekijken joh :+
G_Dragon schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 14:27:
[...]
Elk platform (en generatie) heeft z'n eigen server, geen cross, geen cross-gen, allemaal altijd apart.
(cross is puur geld kwestie vanwege sharkcards).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:45:
Ga jij even rustig alle videokaart varianten in je PCMR bekijken joh :+
Zolang AMD en Nvidia geen rare fratsen uithalen met oude modellen een nieuw stickertje geven of meerdere revisies van hetzelfde model uitbrengen is dat een eitje! >:) :Y) 8) :*) :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@nero355 @RigolleM Zie de post van Rivanov in het [XSX | XSS] Xbox Series X|S topic, er zijn al beelden van de upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:34:
@nero355 @RigolleM Zie de post van Rivanov in het [XSX | XSS] Xbox Series X|S topic, er zijn al beelden van de upgrade.
Ik heb het eens snel opgestart... dankzij de kiwi's :+

Dacht dat ik alleen ging zitten in de lobby maar neen.. kon mij zelf niet aanmelden als CEO ;w

En hoe ziet het er uit? Dat is voor vanavond, had maar 10' de tijd dus echt veel heb ik er niet van gezien..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yyfpNQDxujFyAbXY6i9-j9TBe_Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RSfb9gmWHcYirj4KTJ0f9jCz.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NZW-DF9BLlNN6wqcJZIQkTYr0hk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JdPhcJyckr57orlRo5eKYjgu.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 74% gewijzigd door G_Dragon op 14-03-2022 17:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Er is inderdaad meer detail, maar niet zo veel... ik zie het al niet meer.. na 5' was ik het al gewoon.

Ook extra content: 5 nieuwe wagens en HSW met extra upgrades voor de wagens. Ook 2 nieuwe races waarvan 1 time trial, enkel toegankelijk met HSW auto's.

Mijn NC inkomen gaat ook vrij snel, denk dat ik na 48' 50k erbij heb gekregen ipv 10k. Mijn NC products hebben ook een hogere opbrengst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op maandag 14 maart 2022 @ 18:27:
Er is inderdaad meer detail, maar niet zo veel... ik zie het al niet meer.. na 5' was ik het al gewoon.

Ook extra content: 5 nieuwe wagens en HSW met extra upgrades voor de wagens. Ook 2 nieuwe races waarvan 1 time trial, enkel toegankelijk met HSW auto's.

Mijn NC inkomen gaat ook vrij snel, denk dat ik na 48' 50k erbij heb gekregen ipv 10k. Mijn NC products hebben ook een hogere opbrengst.
Kan ik nu nog wel met jou online spelen als ik die nieuwe versie niet heb?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:50
G_Dragon schreef op maandag 14 maart 2022 @ 22:13:
[...]

Nee, er is geen crossplay met de oude console versie.

Sterker nog: bij het migreren van je account naar de nieuwe versie wordt je oude account verwijderd en moet je helemaal opnieuw beginnen als je de ps4 versie weer opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 14 maart 2022 @ 22:40:
[...]

Nee, er is geen crossplay met de oude console versie.

Sterker nog: bij het migreren van je account naar de nieuwe versie wordt je oude account verwijderd en moet je helemaal opnieuw beginnen als je de ps4 versie weer opstart.
Dit is wel goed om te weten.

Als je nu dus met je ps5 tegen 'vrienden' met een ps4 speelt en je kiest voor de ps5 versie en je migreert je online voortgang dan kan je ook niet meer tegen je vrienden op de ps4 spelen.

Tenzij je helemaal opnieuw begint op de ps4.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:46

Vagax

Hehe

Ah dat is waarom alles ze leeg aanvoelde toen ik online speelde (Xbox Series X), ik vind het bijzonder hoe je nu dus kan kiezen tussen 5 carrières en niet eens gewoon je geld kan houden zodat je zelf alles kan invullen. Ik moest online kijken wat nou precies wat was en wat ik er mee kon en ook wat de beste keuze was, dit kwam nergens voor in de game.

Ben nu voor CEO gegaan met een medium warehouse en hoorde dat import/export een goed verdienmodel is dus ga ik dat maar eens proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Vagax schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:39:
Ah dat is waarom alles ze leeg aanvoelde toen ik online speelde (Xbox Series X), ik vind het bijzonder hoe je nu dus kan kiezen tussen 5 carrières en niet eens gewoon je geld kan houden zodat je zelf alles kan invullen. Ik moest online kijken wat nou precies wat was en wat ik er mee kon en ook wat de beste keuze was, dit kwam nergens voor in de game.

Ben nu voor CEO gegaan met een medium warehouse en hoorde dat import/export een goed verdienmodel is dus ga ik dat maar eens proberen
Als je last hebt van anderen die je proberen te vermoorden en zo je verdiensten verknallen kun je dat ook doen in een lege public missie.

Wat je doet is via bedraad internet naar story mode, dan bedraad eruit en over naar WIFI, dan naar online en als je echt opgestart bent de draad er weer in stoppen. Een enkele keer moet het even overnieuw, maar meestal werkt dat. Kun je zonder gedoe je warehouse leeg maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:46

Vagax

Hehe

ArthurMorgan schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:45:
[...]

Als je last hebt van anderen die je proberen te vermoorden en zo je verdiensten verknallen kun je dat ook doen in een lege public missie.

Wat je doet is via bedraad internet naar story mode, dan bedraad eruit en over naar WIFI, dan naar online en als je echt opgestart bent de draad er weer in stoppen. Een enkele keer moet het even overnieuw, maar meestal werkt dat. Kun je zonder gedoe je warehouse leeg maken.
Ah juist, ik zag inderdaad ergens een "solo" mode maar er stond bij dat je dan sommige dingen beperkt zouden zijn als je dat doet, dat trucje klinkt als een oplossing, thanks :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuijerlattie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 17:19

Import export is een goede inkomstenbron (ook als je alleen speelt) als je de goedkopere auto's bewaart. Alleen high end verkopen en dan vang je ongeveer 80k per auto die je verkoopt (als je geen schade rijdt). Als je verkoopt in een drukke sessie krijg je volgens mij nog een bonus voor een verkoop, als je in een lege sessie verkoopt komen er 3x 2 auto's met 2 npc's achter je aan om het moeilijker te maken. Als je even uitstapt en een beetje afstand houd van je auto scheelt dat schade.

Als je iemand hebt om mee te spelen: De story missies "Short trips" zijn op moment double payout. Short trip: OG kush is super simpel te halen en geeft 100k per keer. Tikt lekker aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 14 maart 2022 @ 22:13:
[...]

Neen, ik kan niet meer met jou online samen spelen als jij op de oude versie blijft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:23

Ach om start kapitaal te maken misschien niet slecht, de manier om nu geld te maken is Cayo en of the Contract.

Import/export is sinds deez ^ updates verouderd.

Zou het nu meer doen voor de afwisseling van gameplay. Warehouse is nog wel geinig met Double $$
Maar Large warehouse duurt eeuwenlang om te vullen. Zou gewoon 1x small en 2x voor medium gaan.
Small voor speciale items en beide mediums om afwisselend op te vullen in je eigen tijd en dan als het dubbel geld is sellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
We hebben dus upscaled 4K 60 FPS gekregen of echt 4K 30FPS, op een PS5 die gewoon 4K 60FPS doet. En voor de rest is er niks veranderd.

Wat is deze "upgrade" een klap in het gezicht zeg. Het woord "expanded" had sowieso niet gebruikt mogen worden, want er is niks expanded. Waarom is de release eigenlijk 6 maanden uitgesteld, als deze "upgrade" in 2 dagen gemaakt is? En dan die 5 auto's, wat schaamteloos. Ik ging er met lage verwachtingen in en het is Rockstar alsnog gelukt om het een teleurstelling te laten worden. Dat ze hier geld voor durven vragen, ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:43:
[...]

Neen, ik kan niet meer met jou online samen spelen als jij op de oude versie blijft...
Jammer, vind dat echt een domme keus van Rockstar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Er zijn dus auto's en Hao's work shop op de nieuwe console. Broughy heeft de turismo classic uitgeprobeerd in zijn laptest. Die is heel veel sneller in de sport classic klasse. Als die dus tegen de old gen zou mogen rijden zouden alle mensen die daarop spelen geen kans maken.

Ook dat is een (imho domme) keuze natuurlijk, maar het is wel een medeverklaring voor het spitten van de generaties. (ook laadtijden en dergelijke zullen een dergelijke keuze medebeinvloed hebben denk ik.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:24:
Er zijn dus auto's en Hao's work shop op de nieuwe console. Broughy heeft de turismo classic uitgeprobeerd in zijn laptest. Die is heel veel sneller in de sport classic klasse. Als die dus tegen de old gen zou mogen rijden zouden alle mensen die daarop spelen geen kans maken.
Tijdens race lobbies kan je de optie 'HWS mods' aan- of uitzetten, dus van zodra er een old gen user zou aanloggen, zou de volledige lobby op 'disabled' kunnen gezet worden. Als 'HWS mods' uit staat, rij je met de maxed opties van er voor...

De Turismo max speed gaat van 120mph naar 150mph, dus op rechte stukken maken die geen schijn van kans..
Ook dat is een (imho domme) keuze natuurlijk, maar het is wel een medeverklaring voor het spitten van de generaties. (ook laadtijden en dergelijke zullen een dergelijke keuze medebeinvloed hebben denk ik.)
Nieuwe GTAO next gen gamers krijgen ook 4M om te starten en moeten kiezen met welke business ze willen starten, allemaal zaken die op de old gen niet aanwezig zijn... maar of het echt zijn € 20 waard is, dat denk ik ook niet.

Hopelijk krijgen de old gens nog DLC updates, maar ik vrees er voor... met die HSW hebben ze toch al een eerste stap in die richting gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Waar kan ik nu de next gen voor de XSX kopen? Ik zie hem niet in de Store. Alleen shark cards enzo. Ik heb de digitale versie van GTA5.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:23
Techno Overlord schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:13:
Waar kan ik nu de next gen voor de XSX kopen? Ik zie hem niet in de Store. Alleen shark cards enzo. Ik heb de digitale versie van GTA5.
https://www.xbox.com/nl-N...ry-mode/9NXMBTB02ZSF/0017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 17-09 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Gister de next gen update gespeeld op XSX en het ziet er met de setting Performance RT stukken beter uit. Fidelity biedt maar 30 fps en dat is gewoon te weinig voor een vloeiend beeld en toen ik hiermee de eerste keer spawnde in mijn appartement leek het wel of er geen verschil was doordat de oude versie ook op 30 fps loopt. RayTracing ziet er mooi uit in HDR op een OLED tv. Het laden gaat ook sneller en er zit een nieuw menu in waarmee je sneller bepaalde missies enzo kunt starten. Vanavond duiken we er met een paar maten in. Gisteravond was nog iedereen aan 't downloaden. Eerste indruk is iig: 10tje is het wel waard voor GTA Online.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Techno Overlord schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:16:
Gister de next gen update gespeeld op XSX en het ziet er met de setting Performance RT stukken beter uit. Fidelity biedt maar 30 fps en dat is gewoon te weinig voor een vloeiend beeld en toen ik hiermee de eerste keer spawnde in mijn appartement leek het wel of er geen verschil was doordat de oude versie ook op 30 fps loopt. RayTracing ziet er mooi uit in HDR op een OLED tv. Het laden gaat ook sneller en er zit een nieuw menu in waarmee je sneller bepaalde missies enzo kunt starten. Vanavond duiken we er met een paar maten in. Gisteravond was nog iedereen aan 't downloaden. Eerste indruk is iig: 10tje is het wel waard voor GTA Online.
Ik heb hem gisteren ook gedownload en even geprobeerd op de ps5. Het loopt allemaal net wat soepeler ziet er wat smoother uit..kan me toch goed voorstellen dat sommigen ook denken ik blijf gewoon de ps4 versie op mijn ps5 spelen....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-09 22:38

CoeliJoeli

Gamer

Gisteren ook even kort gespeeld. De Dualsense toevoeging is mij de 10 euro al waard :P

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:51
dehardstyler schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:44:
We hebben dus upscaled 4K 60 FPS gekregen of echt 4K 30FPS, op een PS5 die gewoon 4K 60FPS doet. En voor de rest is er niks veranderd.

Wat is deze "upgrade" een klap in het gezicht zeg. Het woord "expanded" had sowieso niet gebruikt mogen worden, want er is niks expanded. Waarom is de release eigenlijk 6 maanden uitgesteld, als deze "upgrade" in 2 dagen gemaakt is? En dan die 5 auto's, wat schaamteloos. Ik ging er met lage verwachtingen in en het is Rockstar alsnog gelukt om het een teleurstelling te laten worden. Dat ze hier geld voor durven vragen, ongelofelijk.
Wat had je dan verwacht van een game die 10 jaar oud is? Volledige up-to-date graphics waarvoor de halve game herschreven had moeten worden? Daarbij hebben ze " Expanded & Enhanced" een tijd terug al laten vallen als ondertitel.

Maar goed, waarschijnlijk had de stagiaire bij Rockstar 6 maanden terug geen "2 dagen" tijd over, vandaar de vertraging 8)7 8)7 8)7 .

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 15:29

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Ik kan eindelijk de Cayo Perico Heist doen, dus loop redelijk binnen.. Speel hem wel op het simpelst.. Via de drainage pipe, over de daken naar binnen sneaken.. En dan alleen de kluis legen plus het main item en het schilderij als dat er hangt.

Gaat lekker snel en ik suck nog in gevechten met teveel tegenstanders...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
DutchHammer schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 17:16:
Ik kan eindelijk de Cayo Perico Heist doen, dus loop redelijk binnen.. Speel hem wel op het simpelst.. Via de drainage pipe, over de daken naar binnen sneaken.. En dan alleen de kluis legen plus het main item en het schilderij als dat er hangt.

Gaat lekker snel en ik suck nog in gevechten met teveel tegenstanders...
Man wat ben ik blij met jouw post. Eindelijk heb ik hem nu ook gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
Ik kijk nog niet heel erg uit naar de cayo perico heist... Op pc lukt het me wel om sneaky binnen te komen, daarna als een malle rennen om veilig in het water te komen. Op console kan ik nog niet zo goed mikken dus ben er bang voor dat het me vele avonden stress gaat opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Nu heb ik GTA Online voor het laatst 5 jaar geleden gespeeld en nu kom ik tot de constatering dat ik nog een PS4 account had staan (level 170 met 15 miljoen), welke ik nu naar mijn Xbox Series X heb kunnen migreren. Alleen vroeg ik mij af wat op dit de snelste manier is om te levelen. Zijn dat nog steeds races, of is er op dit moment een andere methode. Ook met het verdienen van geld vroeg ik mij af, of daarin ook een methode zou bestaan zonder dat je de publieke lobby (met het bezorgen van bestellingen bijvoorbeeld als CEO) daarvoor nodigt hebt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De aanbiedingen zijn hetzelfde als vorige week..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BramViking schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:03:
Nu heb ik GTA Online voor het laatst 5 jaar geleden gespeeld en nu kom ik tot de constatering dat ik nog een PS4 account had staan (level 170 met 15 miljoen), welke ik nu naar mijn Xbox Series X heb kunnen migreren. Alleen vroeg ik mij af wat op dit de snelste manier is om te levelen. Zijn dat nog steeds races, of is er op dit moment een andere methode. Ook met het verdienen van geld vroeg ik mij af, of daarin ook een methode zou bestaan zonder dat je de publieke lobby (met het bezorgen van bestellingen bijvoorbeeld als CEO) daarvoor nodigt hebt?
Zoek eens op youtube naar Cayo Perico, met 15M heb je genoeg om de vereisten aan te kopen, en dan grinden, grinden, grinden,...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kuijerlattie schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:48:
Ik kijk nog niet heel erg uit naar de cayo perico heist... Op pc lukt het me wel om sneaky binnen te komen, daarna als een malle rennen om veilig in het water te komen. Op console kan ik nog niet zo goed mikken dus ben er bang voor dat het me vele avonden stress gaat opleveren...
Mikken? Is gewoon auto aim en duwke naar boven en heb de kop mee... done.
Malle rennen? Staat een moto buiten te wachten... ach.. je kan niet mikken, ja staat een manneke naast die moet je eerst killen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:45:
Was te verwachten... die stagiair is nog de overdracht aan het doen naar een vaste medewerker die technisch werkloos was geworden door het uitstellen van GTA6. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RigolleM schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:25:
[...]

Was te verwachten... die stagiair is nog de overdracht aan het doen naar een vaste medewerker die technisch werkloos was geworden door het uitstellen van GTA6. 8)
Hahaha :P
Maar ik heb die nieuwe editie ook gehaald en zeker geen spijt van mijn aankoop _/-\o_
Ondanks ik dit het liefst niet wou ondersteunen aangezien Rockstar echt geldwolven zijn geworden sinds GTA Online en steeds weer een nieuwe versie uitbrengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:28:
[...]

Hahaha :P
Maar ik heb die nieuwe editie ook gehaald en zeker geen spijt van mijn aankoop _/-\o_
Ondanks ik dit het liefst niet wou ondersteunen aangezien Rockstar echt geldwolven zijn geworden sinds GTA Online en steeds weer een nieuwe versie uitbrengen.
Goh,... gisteren voor € 90 getankt terwijl dit de vorige keer maar € 70 was... en ging niet naar R* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:30:
[...]

Goh,... gisteren voor € 90 getankt terwijl dit de vorige keer maar € 70 was... en ging niet naar R* :+
Hahahaha :P
Ik hoop maar ben bang dat ze bij GTA 6 niet te weinig tijd in de Single Player gaan steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
ArthurMorgan schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:45:
[...]

Of gewoon je MTU settings veranderen. Werkte op PS4 ook altijd, op PS5 nog niet geprobeerd maar werkt vast weer.

Go into Settings (a gear-shaped icon near the top right).
Go to Network.
Go into Settings.
Go into Set Up Internet Connection.
Find the Internet option that you're currently using and press the button with the three horizontal lines (it's above square).
Head into Advanced Settings.
On the very bottom is a setting called "MTU Settings." Change it from "Automatic" to "Manual."
Change MTU to a value between 800 and 900.
Boot up GTA Online as normal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 20:39
GaHard schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:47:
[...]

Of gewoon je MTU settings veranderen. Werkte op PS4 ook altijd, op PS5 nog niet geprobeerd maar werkt vast weer.

Go into Settings (a gear-shaped icon near the top right).
Go to Network.
Go into Settings.
Go into Set Up Internet Connection.
Find the Internet option that you're currently using and press the button with the three horizontal lines (it's above square).
Head into Advanced Settings.
On the very bottom is a setting called "MTU Settings." Change it from "Automatic" to "Manual."
Change MTU to a value between 800 and 900.
Boot up GTA Online as normal.
Op de PS5 met de PS4 versie werkte dat prima, met de PS5 versie nog niet geprobeerd.

Vincere Per Belli

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:34:
Geen idee waarom je mij tagged als PC speler zijnde :?
dehardstyler schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:44:

Ik heb het idee dat het vooral voor de Consoles een upgrade is die ze verlost van die ellendige 30 fps waarmee ze het al jarenlang hebben moeten doen :?

Voor de rest zie ik er ook amper meerwaarde in als PC gamer zijnde en heb ik er eigenlijk totaal geen behoefte aan mochten ze iets dergelijks over 1 jaar of zo hebben gepland...
Maikel64 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:25:
Wat had je dan verwacht van een game die 10 jaar oud is?

Volledige up-to-date graphics waarvoor de halve game herschreven had moeten worden?
San Fierro / Las Venturas zitten nog steeds in mijn hoofd als een soort Cayo Perico achtige uitbreiding... :$

Vergeef me... O-)
Daarbij hebben ze "Expanded & Enhanced" een tijd terug al laten vallen als ondertitel.
Dat heb ik dan helaas niet meegekregen ;)
kuijerlattie schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:48:
Auto-Aim stuk :?

En anders alleen effe meppen...

Echt veel hoef je niet te doen daar! :)
G_Dragon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:45:
Deze week loopt dan ook t/m 23 Maart hé! ;)
G_Dragon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:32:
Ik hoop maar ben bang dat ze bij GTA 6 niet te weinig tijd in de Single Player gaan steken.
Single Player :? Wasda :?

Die is al sinds GTA IV bagger dus niks aan de hand! :P

Die drie korte Short Trips zijn veel leuker! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:17:
[...]

Geen idee waarom je mij tagged als PC speler zijnde :?

[...]

Ik heb het idee dat het vooral voor de Consoles een upgrade is die ze verlost van die ellendige 30 fps waarmee ze het al jarenlang hebben moeten doen :?

Voor de rest zie ik er ook amper meerwaarde in als PC gamer zijnde en heb ik er eigenlijk totaal geen behoefte aan mochten ze iets dergelijks over 1 jaar of zo hebben gepland...

[...]

San Fierro / Las Venturas zitten nog steeds in mijn hoofd als een soort Cayo Perico achtige uitbreiding... :$

Vergeef me... O-)

[...]

Dat heb ik dan helaas niet meegekregen ;)

[...]

Auto-Aim stuk :?

En anders alleen effe meppen...

Echt veel hoef je niet te doen daar! :)

[...]

Deze week loopt dan ook t/m 23 Maart hé! ;)

[...]

Single Player :? Wasda :?

Die is al sinds GTA IV bagger dus niks aan de hand! :P

Die drie korte Short Trips zijn veel leuker! _O_
Was lief bedoeld , wist trouwens niet dat u een PC gamer was :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:19:
[...]

Nou voel ik me ook nog eens heel erg oud... -O-

En bedankt hé! :P :+
Haha wat is oud? :P ik ben 31 :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nero355 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:29:
[...]

Dat maakt niet uit : Je zegt geen U tegen een medeTweaker !!! :P
Haha zal het niet weer doen oke ? :*) d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_O-
Ik zat erop te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Maikel64 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:25:
[...]

Wat had je dan verwacht van een game die 10 jaar oud is? Volledige up-to-date graphics waarvoor de halve game herschreven had moeten worden? Daarbij hebben ze " Expanded & Enhanced" een tijd terug al laten vallen als ondertitel.

Maar goed, waarschijnlijk had de stagiaire bij Rockstar 6 maanden terug geen "2 dagen" tijd over, vandaar de vertraging 8)7 8)7 8)7 .
Nou in ieder geval "gewoon" weer een nieuwe DLC, bijvoorbeeld een nieuwe motorclub uitbreiding of iets in die trant. Maar het zijn 5 auto's geworden die eigenlijk al in de game zaten, die je kunt tunen in een gebouw dat al gebruikt werd bij de vorige, PS4 DLC. Dit alles afgeserveerd op een bedje van upscaled 4K 60FPS. :')
Wel nieuwe HSW tune opties, toch nog een klein pluspuntje.

Dat ze "Expanded & Enhanced" maar hebben laten vallen begrijp ik volledig. (ondanks dat ik het gemist heb)

Als ik niet meer dan dat mag verwachten, op een PS5, dan weet ik het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dehardstyler schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:46:
Maar het zijn 5 auto's geworden die eigenlijk al in de game zaten
De Karin S95 en die Imponte Dodge GTO look-a-like zitten echt niet in de game op dit moment :?

Daarnaast is het natuurlijk dripfeed meuk die hiermee wordt gestart en komen er vast wel nog heel veel auto's bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 12:22
Voor iemand die de afgelopen jaren onder een steen heeft gelegen, rond de tijd van de jachtschepen is gestopt en 2,8 miljoen op de bank heeft, wat is het beste wat je ermee kunt kopen qua investering en mogelijkheden?

Ik zie een nachtclub, bunker, facilty en dergelijke staan en vraag me af wat ik kan aanschaffen en waar ik de meeste dingen kan doen die ook weer wat geld opleveren. Ik heb ook nog niet alle heists gedaan, dus dat komt ook nog wel. Maar er is iets teveel verandert en ik heb te weinig op de bank om alles mee aan te schaffen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Martinspire Enige waar je interesse moet naar uit gaan is naar Cayo Perico, de rest is bijzaak.. Je kan dit perfect in een invite/crew/friends only sessie doen, waarbij je solo alles op het gemak kunt doen. Eénmaal een paar 10-tallen miljoenen bij mekaar hebt, kan je eens wat uitbreiden om de diversiteit wat uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 12:22
RigolleM schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:26:
@Martinspire Enige waar je interesse moet naar uit gaan is naar Cayo Perico, de rest is bijzaak.. Je kan dit perfect in een invite/crew/friends only sessie doen, waarbij je solo alles op het gemak kunt doen. Eénmaal een paar 10-tallen miljoenen bij mekaar hebt, kan je eens wat uitbreiden om de diversiteit wat uit te breiden.
Ben niet echt van het grinden en herhalen van missies, dus misschien dan toch ergens anders beginnen? Wil de heists wel allemaal een keer doen, maar weinig zin om uren dezelfde stuff te doen om maar wat geld te krijgen. Voor mij is het nu meer zoiets dat ik alles een keer wil doen en dan ben ik het ook wel beu denk ik. Ik zie dat je ook aardig wat moet hebben voor die heist, onderzeeër bijvoorbeeld, dus misschien kom ik dan net te kort?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:49:
[...]

Ben niet echt van het grinden en herhalen van missies, dus misschien dan toch ergens anders beginnen? Wil de heists wel allemaal een keer doen, maar weinig zin om uren dezelfde stuff te doen om maar wat geld te krijgen. Voor mij is het nu meer zoiets dat ik alles een keer wil doen en dan ben ik het ook wel beu denk ik. Ik zie dat je ook aardig wat moet hebben voor die heist, onderzeeër bijvoorbeeld, dus misschien kom ik dan net te kort?
Allemaal goed en wel, maar met wat ga je de rest kopen ook al ga je alles maar één keer doen?

Als je van al het nieuwe eens wilt proeven is Cayo Perico de snelste manier om aan GTA $$$ te geraken, andere manieren zijn pakken trager en die gaan pas vervelen..

Kosatka kost 2.2M and that's it... Je kan op verschillende manieren Cayo Perico doen, mij is het maar beginnen vervelen na een 100x... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:49:
Ben niet echt van het grinden en herhalen van missies, dus misschien dan toch ergens anders beginnen?

Wil de heists wel allemaal een keer doen, maar weinig zin om uren dezelfde stuff te doen om maar wat geld te krijgen.

Voor mij is het nu meer zoiets dat ik alles een keer wil doen en dan ben ik het ook wel beu denk ik.
Heel eerlijk gezegd kan je dan misschien beter niet aan GTA V Online beginnen :)

En een andere optie is om gewoon een hele lange tijd alleen maar Missions/Races/Heists van anderen te joinen via de Quick Jobs optie op de telefoon en te kijken of je dat wel boeiend genoeg vindt :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
RigolleM schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:07:
[...]

Allemaal goed en wel, maar met wat ga je de rest kopen ook al ga je alles maar één keer doen?

Als je van al het nieuwe eens wilt proeven is Cayo Perico de snelste manier om aan GTA $$$ te geraken, andere manieren zijn pakken trager en die gaan pas vervelen..

Kosatka kost 2.2M and that's it... Je kan op verschillende manieren Cayo Perico doen, mij is het maar beginnen vervelen na een 100x... :+
Sterker nog ik deed gisteren even de Heist weer omdat ik niet onder de 25 miljoen wilde komen. Dan voelt mijn aankoop toch gratis :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kan ik nou ergens die vervelende telefoontjes uitzetten? Ik wordt continu gebeld, wordt er helemaal gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:51:
Kan ik nou ergens die vervelende telefoontjes uitzetten? Ik wordt continu gebeld, wordt er helemaal gek van.
Waar heb je last van dan :?

In principe kan je het een en ander via de telefoon zelf veranderen qua instellingen, maar ik weet niet of dat je probleem verhelpt...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
nero355 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:06:
[...]

Waar heb je last van dan :?

In principe kan je het een en ander via de telefoon zelf veranderen qua instellingen, maar ik weet niet of dat je probleem verhelpt...
Dat ik om de haverklap gebeld wordt voor missies die ik niet wil doen. Of ik niet naar mijn boot wil komen. Het casino wil sponsoren want anders gaan ze failliet. Enz enz. Sommige lijntjes moet je zelfs opnemen voor je ze weg kunt drukken.

Edit: deze dingen: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IIWqHRVHcmyg2pfbr5WMP4hjHvs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/47rebxUmeXUoxqngZKvo37cW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uG8nTaGkXa9O2MDTl1KHpdNoL68=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tnvshZpPa0THQa4mGlmCOGkf.png?f=fotoalbum_large
Sommige kan je wel wegdrukken maar meeste niet.

Kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die dit hinderlijk vind.

In de telefoon settings kon ik het helaas niet vinden, je kunt wel je ringtone op silent zetten maar de pop-up blijft dan.

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 21-03-2022 19:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:55:
Dat ik om de haverklap gebeld wordt voor missies die ik niet wil doen. Of ik niet naar mijn boot wil komen.
Captain Brendon/Brandon kan je uitschakelen door één lullige Yacht Mission te doen als het goed is! :)

Tenminste... als je zo'n ding hebt :?
Het casino wil sponsoren want anders gaan ze failliet.
Die durf ik effe niet te gokken, want daar zijn drie varianten van geloof ik... :$
Enz enz. Sommige lijntjes moet je zelfs opnemen voor je ze weg kunt drukken.
Wees blij dat LJT niet meer belt! >:) :P :+
[Afbeelding]
Simeon... hmm... waarschijnlijk de oude of de nieuwe missies effe één keer doen! :)
Vast niet, maar is helaas wel zo in GTA V Online geregeld : Alle meuk wordt je opgedrongen! }:| :F
In de telefoon settings kon ik het helaas niet vinden, je kunt wel je ringtone op silent zetten maar de pop-up blijft dan.
Duidelijk dan...

Ik hoorde ooit iemand iets over die settings roepen en dat hij het daarna wat stiller vond, maar misschien had dat puur met de verschillende invites te maken voor missions/races/heists/enz. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
nero355 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 00:15:
[...]

Captain Brendon/Brandon kan je uitschakelen door één lullige Yacht Mission te doen als het goed is! :)

Tenminste... als je zo'n ding hebt :?

[...]

Die durf ik effe niet te gokken, want daar zijn drie varianten van geloof ik... :$

[...]

Wees blij dat LJT niet meer belt! >:) :P :+

[...]

Simeon... hmm... waarschijnlijk de oude of de nieuwe missies effe één keer doen! :)

[...]

Vast niet, maar is helaas wel zo in GTA V Online geregeld : Alle meuk wordt je opgedrongen! }:| :F

[...]

Duidelijk dan...

Ik hoorde ooit iemand iets over die settings roepen en dat hij het daarna wat stiller vond, maar misschien had dat puur met de verschillende invites te maken voor missions/races/heists/enz. :)
Aah dat is eigenlijk wel een goeie tip, ik heb al die eerste missies niet gedaan idd.
Ik zal morgen die Yacht missie eens doen, kijken of het daarna weg blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
[...]

Dat ik om de haverklap gebeld wordt voor missies die ik niet wil doen. Of ik niet naar mijn boot wil komen. Het casino wil sponsoren want anders gaan ze failliet. Enz enz. Sommige lijntjes moet je zelfs opnemen voor je ze weg kunt drukken.

Edit: deze dingen: [Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik stoor me daar onwijs aan.
Elke keer die lester als je opstart ook, gelukkig kan je die wegdrukken...maar er is/was een plek waar je bepaalde va dat soort telefoontjes kan uitzetten alleen weet niet uit mijn hoofd waar.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Edit: deze dingen: [Afbeelding]

[Afbeelding]

Ja hier stoor ik mij ook erg aan soms, gisteren bijvoorbeeld ook dat ik even 1 min in CEO ga om je research in de bunker te bekijken en je direct een missie krijgt |:(. Jammer dat er nooit een optie is gekomen om dit uit te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:10:
[...]

Ik stoor me daar onwijs aan.
Elke keer die lester als je opstart ook, gelukkig kan je die wegdrukken...maar er is/was een plek waar je bepaalde va dat soort telefoontjes kan uitzetten alleen weet niet uit mijn hoofd waar.
Ik kan mij dus ook niet herinneren dat het op de PS4 zo erg was (ik speel nu de opgepoetste versie op de SeriesX), daar had ik voor mijn gevoel ook een optie gevonden.

Nu is er onder “settings > Notifications” wel de mogelijkheid Phone Alerts uit te zetten maar dat doet hier niets helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:33:
Ja hier stoor ik mij ook erg aan soms, gisteren bijvoorbeeld ook dat ik even 1 min in CEO ga om je research in de bunker te bekijken en je direct een missie krijgt |:(

Jammer dat er nooit een optie is gekomen om dit uit te zetten.
Die gaat er ook niet komen, want dat betekent dus dat je zoveel voorraad had dat de boel is gejat en je het terug moet halen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik krijg zelden nog telefoontjes van bovenstaande, denk dat ik meer bel (Lamar, Lester, Mechanic, Mors Mutual Insurance,..) dan dat ik opgebeld word :o

De meesten die belden, heb ik de missies van uitgevoerd... en nadien geen last meer van of soms eens occassioneel Tony Price die vindt dat ik mijn Nightclub moet promoten ;)

Als je SecuroServ (CEO) of Motorcycle club opstart en je hebt te veel voorraad dan wordt je af en toe eens overvallen, en dan moet je die missie doen. Doe je dit niet ben je al uw voorraad kwijt. Je kan dit een beetje voorkomen door security in te schakelen (optie van de property), maar bij Motorcycle club helpt dit niet zo veel. Ik hou mijn voorraad zeer laag, denk dat je onder de 20% voorraad moet zitten om dit niet te triggeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuijerlattie
Ik heb intussen een beetje oefening in de Console versie van gta online zitten, gisteren de kosatka gekocht. Ik had de moeilijkheid van de game op console zwaar overschat, de aim assist is wel heel extreem. Op pc met controller had ik dat voor zover ik mij kon herinneren niet. Vorige week keek ik nog op tegen de cayo perico heist, maar dat gaat dan ook wel goed komen :P.

Wat zijn de lobbies op xbox vaak vol trouwens. gisteren iets van 8 hops moeten doen voor ik een lobby vond waar nog geen 10 bikers/ceo's waren zodat ik mijn bunker sale kon doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kuijerlattie schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 08:50:
Ik heb intussen een beetje oefening in de Console versie van gta online zitten, gisteren de kosatka gekocht. Ik had de moeilijkheid van de game op console zwaar overschat, de aim assist is wel heel extreem. Op pc met controller had ik dat voor zover ik mij kon herinneren niet. Vorige week keek ik nog op tegen de cayo perico heist, maar dat gaat dan ook wel goed komen :P.
Je kan de volledige missie ook doen zonder één vijand te doden, maar dan mis je wel de sleutels van de kluis, dus moet je deze wel neerhalen, als je echt niet wilt (of kunt) schieten kan je ze ook meleeën ;-)
Wat zijn de lobbies op xbox vaak vol trouwens. gisteren iets van 8 hops moeten doen voor ik een lobby vond waar nog geen 10 bikers/ceo's waren zodat ik mijn bunker sale kon doen.
Komt wel weer goed als ze het allemaal terug beu worden... nog een paar weekjes geduld. Ik vind dat het terug zeer vijandige lobbies zijn, kwam nog maar mijn Arcade uit of ik was al dood |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik lees weleens opmerkingen van mensen die nog steeds veel MC/Bunker/Warehouse Sales doen dat je Aim Preference of Free Aim zetten een heleboel helpt als je een nieuwe Public Session zoekt! :)

Minder trolls die rondvliegen omdat ze niks kunnen raken en zo... _O- :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

24/3/2022 Weekly GTA Online Bonuses

Podium Vehicle
  • Podium Vehicle - Pegassi Torero
HWS & Prize ride
  • Prize Ride Challenge - Place Top 5 In 2 Pursuit Series Races
  • Prize Ride Vehicle - Sentinel XS
  • HSW Test Ride - Cyclone II (PS5 & Xbox Series)
Bonus GTA$ and RP Activities
  • 2x Double Down Adv Mode
  • 2x Martin Madrazo Contact Missions
  • 2x HSW Races (PS5 & Xbox Series)
  • 3x - HSW Time Trials (PS5 & Xbox Series)
Discounted Content
  • 30% Gauntlet Hellfire ($521,500)
  • 30% RT3000 ($1,200,500 - $900,375)
  • 30% Neon ($1,050,000)
  • 30% Reaper ($1,116,500)
  • 25% Calico GTF ($1,496,250 - $1,122,187)
  • 25% ZR350 ($1,211,250 - $908,437)
  • 20% Comet S2 ($1,502,400 - $1,126,800)
Odd changes likely to be reversed
  • Nightclub Safe is back to 250k on PC, PS4, X1 but still 210k on PS5, XS
  • Specialist+ Contract Max Payout is now 75k on PC, PS4, X1 but still 70k on PS5, XS
  • West Coast Classics & Radio Los Santos only play new songs on PC, PS4, X1
Twitch Prime Bonuses
  • $100k login bonus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 12:56
5.99 voor een 500000 wat je binnen half uur hebt verdient en wat kortingen waar je als lange speler niets aan hebt. Wel leuk voor de nieuwe maar dit voelt toch wel fout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
GTA plus ongeloofelijk ben benieuwd hoeveel mensen dat gaan afsluiten. ik denk niet dat de mensen die het al langer spelen dat zullen doen

Burp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nee inderdaad. Het is echt duur voor wat je krijgt. Gewoon 1 of 2 keer Cayo Perico Heist doen levert meer op volgens mij. Waar ik ben voor ben is dat ze dingen exclusief daar in gaan stoppen. Maar dan lopen er heel veel mensen weg denk ik.

Mijn verwachtingen voor GTA 6 zakken wel enorm met alle ontwikkelingen de laatste jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:23
ArthurMorgan schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 19:38:
Nee inderdaad. Het is echt duur voor wat je krijgt. Gewoon 1 of 2 keer Cayo Perico Heist doen levert meer op volgens mij. Waar ik ben voor ben is dat ze dingen exclusief daar in gaan stoppen. Maar dan lopen er heel veel mensen weg denk ik.

Mijn verwachtingen voor GTA 6 zakken wel enorm met alle ontwikkelingen de laatste jaren.
Same maar denk dat de Franchise to big to fail is op moment, GTA Trilogy D.E. heeft helaas achteraf ook heel goed verkocht.

Maar zo creeerd het misschien voor andere Devs een opening om in dezelfde stijl een mider predatory game te maken. En als dat gebeurd en succesvol blijkt te zien zie ik de Taglines al: its like GTA and not exploitive its amazing e.d.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wii4all schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 19:14:
[...]

GTA plus ongeloofelijk ben benieuwd hoeveel mensen dat gaan afsluiten. ik denk niet dat de mensen die het al langer spelen dat zullen doen
Voor nu is het niet interessant... maar zoals hierboven al eens aangehaald, als ze daar exclusieve zaken gaan in steken, welke nodig zijn om verder in de game te geraken, dan vrees ik dat ik ga afhaken. Die €20 kon ik nog mee leven, maar € 72 / jaar no way jose...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weer een gratis auto erbij :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rY7115vWsrmF1o8YEWIc4z2FOXw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ue6bcWnIIqAd15z0SVG8Ajpm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik won diegene van het casino is ook alweer ruim 5 maanden terug toen ik die won

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wii4all schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 14:39:
[...]

Ik won diegene van het casino is ook alweer ruim 5 maanden terug toen ik die won
Welke auto heb je toen gewonnen?
Ik denk dat 70% van alles wat ik heb gewonnen is via het Lucky Wheel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 21:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

@G_Dragon Wat is je geheim?! :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geluk hebben, want ik draai er elke dag aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ja ik draai ook praktisch dagelijks. Ik ben er achter dat je nadat je op S hebt gedrukt en ongeveer 4 seconden wacht, dat het rad langzaam draait en met wat geluk op de auto stopt. Het enige is dat je karakter bij 4,x seconden het rad loslaat en als het ware time out bij het draaien.

Mijn taktiek is nu dat ik ongeveer 2,5 seconden aanhoud en dan draait het rad twee rondjes. Alleen blijft het bij mij over het algemeen iedere keer een ‘near miss’. Echt één tot drie vakjes ervoor of erna.

Ik snap natuurlijk de geluksfactor wel, maar op YT zijn er genoeg filmpjes vinden van gasten die met behulp van een Joypad iedere keer het rad op de auto kunnen laten stoppen. Mij is het helaas nog niet gelukt om dit te reconstrueren. :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nero355 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 13:24:
[...]

Net te vroeg de screenshot gemaakt, want er zit een of ander stukje papier voor je bumper! :P :+
Haha nu je het zegt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 14:43:
[...]

Welke auto heb je toen gewonnen?
Ik denk dat 70% van alles wat ik heb gewonnen is via het Lucky Wheel.
Dat weet ik niet meer was een witte sportwagen ik heb het hier wel gepost toen alleen zonder foto

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oemfoefoe schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:23:
Ik snap natuurlijk de geluksfactor wel, maar op YT zijn er genoeg filmpjes vinden van gasten die met behulp van een Joypad iedere keer het rad op de auto kunnen laten stoppen. Mij is het helaas nog niet gelukt om dit te reconstrueren. :N
Clickbait YT filmpjes... vorige 2 weken 3x op de auto terecht gekomen bij het rad, heb hem maar 1x gekregen 8)7 Gewoon zonder te tellen, is pure random dat rad... Zal nu terug 3 maand duren eer ik nog eens op de auto zal terecht komen, en ja ik draai ook alle dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Randomness, daar is R* wel goed in ja. @nero355 en ik benoemen het eigenlijk altijd als we online zijn.

Onder randomness versta wij ook inconsistentie. Om een voorbeeld te noemen; achter je PC in je office kun je met je toetsen navigeren, maar in de Nightclub MOET je de muis gebruiken.
Een ander voorbeeld; mijnen spammen met de Dewbachee Champion, Enus Deity, enz doe je met E..... maar met JB700W is dat weer de spatiebalk. En wat zit er nog meer op spatie? Juist ja, de handrem. 8)7

En zo kunnen we nog wel legio praktijkvoorbeelden verzinnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hebben jullie nou ook dat als je de scout missie van de Perico Heist doet. De game niet verder laad als je met het vliegtuigje de map uit vliegt?

Ik heb hier (XsX) zeker 1 van de 3 keer dan een zwart scherm met laad cirkeltje waar de game niet meer uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De app sluiten als je ziet dat je niet wint. Inspawnnen in je casino penthouse en nog eens proberen :P

Pagina: 1 ... 206 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.