Heeft er iemand geprobeerd dat ding op te blazen, nadat die eenmaal actief wordt
De heli jatten is in ieder geval geen optie en de 5 stickies erop plakken kwam pas later bij me op

Binnenkort opnieuw gaan scopen en dan die drainage pipe ff proberen!
In de trailer van de heist is die duidelijk te zien, maar ik was het ook helemaal vergeten!

NICE!
Dat gedoe met dat voltage snap ik namelijk geen bal van en begin steeds meer het idee te krijgen dat ik toch maar een losse NumPad moet aanschaffen, omdat ik het een en ander heb veranderd aan de standaard keybinds...
De nieuwe fingerprint hack is weer heel simpel : Gewoon bovenaan beginnen en alles één voor één sorteren en klaar!

Heel eerlijk gezegd mist het spel gewoon een goede Tutorial als je net begint, maar misschien verwachten ze ook wel gewoon dat je de Single Player hebt uitgespeeld en dat daarin alles wordt uitgelegd... geen idee... kijk er eens naar zou ik zeggen
De Single Player verhalen van GTA IV en V konden me niet echt boeien op de een of andere manier

GTA 1 en Vice City en San Andreas waren veel leuker

Om in het management menu te komen moet ik vip of ceo zijn. Geen idee hoe ik dit wordt... na wat zoeken blijkt dat er dit maar 6 of 7 in een server kunnen zijn en dat je dit moet kopen voor een x aantal uur.
VIP moet je alleen minimaal 50.000 voor op je rekening hebben geloof ik ?!
Was vroeger 1.000.000 dus weer blij dat je als beginnende speler die optie nog hebt!

Verder dacht ik dan ga maar een rondje racen. We racete in de Stromberg. Geen idee wat voor auto dit was en dus maar beginnen...
Midden in de race zit er een stuk onderwater bij. Ik dacht howly hoe kunnen die andere zo snel door dit water gaan. Ik had geen idee. Dan maar resetten en met een grotere aanloop erdoor. Nog steeds geen beweging in dat ding. Dan maar wachten tot ze nog een keer langskomen en kijken wat ze doen. Aah ik zie het al. Ze gebruiken een soort van vleugels en maken er een onderzeeër van. Aangezien ik al wat gegoogled had hoe ik die vleugels eruit zou krijgen geen idee hoe dit werkte. Je zou de knop van de verlichting moeten indrukken/inhouden. De rechter d-pad. Helaas er klapte niks uit.... heb alle toetsen ingehouden maar werkt allemaal niet. Doe ik nu iets fout? Of zat ik toevallig in een gebuggte lobby?
Daar heb ik een korte video van gezien enkele weken geleden, waarbij een ervaren speler tegen beginnende spelers zat te racen en ze op dat moment allemaal in één klap inhaalde en dus met gemak als eerste eindigde!

Steamwitz schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:29:
Verder heb ik direct een Bati 801 gekocht en de brakes, engine, transmission en turbo geupgrade. Hiermee kun je de (weekly) time trials rijden en verdien je weekelijks 100k GTA$ voor 10 minuten werk. (Vergeet geen wheelies te trekken, dan ben je het snelst. Ook voorover leunen geeft een speedboost. De Bati 801RR is overigens dezelfde motor, maar dan met race-liveries.)
Dat gaat veel makkelijker hiermee :
https://gta.fandom.com/wiki/Hakuchou_Custom
Voorover leunen en gaan met die banaan!

Koning-Admiraal schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:45:
Ik ben onlangs begonnen met GTA online. Iemand een tip om zo snel mogelijk te levelen en goed geld te verdienen in het spel? Als ik op quick jobs klik dan vind hij 6 van de 10 keer geen lobby. Vooral frustrerend vanwege de lange laadtijden online (Xbox Series X).
Gebruik de Search bovenaan het topic : Zat antwoorden/opties/tutorials

Ik wil nog steeds dit kunnen doen met de Yacht die in het spel zit :
-
https://www.charterworld....=gallery&image=1616.2f62a
-
https://www.yachtforums.c...lambos.29275/#post-254175
Ooit... lang geleden... zag ik namelijk iemand met een Ferrari F50 uit zo'n ding wegrijden en dat krijg ik dus echt nooit meer uit mijn hoofd!