Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:55
AMD1800 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:14:
[...]

Is dat inclusief alle optionele dingen? Of alleen ff camera's kijken?
Je moet opnieuw de dingen vinden die je wilt gebruiken. Tot zover zou ik alleen het wiet in de haven (noord) en het vliegveld (noord) samen met de kluisinhoud (main objective) aanbevelen als je solo speelt. Je moet dan wel weer de bolt cutter vinden, deze heeft een random spawn. Ben nog aan het zoeken naar een lijst met spawn locations.

Tot zover ziet mijn solo grind er zo uit:
spoiler:
Gather Intel 20 min

Prep Missions:
Approach Vehicle:
- Alkonost Part 1 10 min
- Alkonost Part 2 10 min

Equiptment:
- Demolition 10 min
- Plasma Cutter 7 min
- Fingerprint 10 min

Disruption:
- Weapons 7 min
- Armor 7 min
- Air Support 7 min

Weapons:
Aggressor / Marksman 7 min

Heist Final: 30 min
=============================================
Total: 2 hours
Payout: 1.500.000

[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Hendro op 16-12-2020 13:59 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:37
@Sir_Hendro ok. Ik speel waarschijnlijk vaak met zijn 2. Qua tijd valt het dus mee met de setups. Zelfs het scopen valt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niemand gewoon eens lekker aan het varen/duiken geweest met de submarine of de nieuwe Kraken Avisa :?
Vooral de Avisa is echt prachtig : Alsof de engine van de game een upgrade heeft gehad! _O_

Je kan ook daarmee elke dag 10 hidden packages die onderwater zitten zoeken en elke package levert je GTA$ 7500 op!
Als je dan ook nog eens een duikpak en Sea Sparrow hebt is het best wel een leuke bezigheid mochten er ook 2x of 3x Cash acties ervoor komen in de toekomst :*)

Verder nog wat droogkloot dingen gedaan, zoals :
- De Stromberg op de submarine parkeren.
- De submarine naast mijn Yacht geparkeerd :+
- Beetje knoeien met de missiles en de torpedo's })
- En... 3 van de 10 Radio Towers gevonden en gefixt voor dat Still Slipping radio station van Mirror Park :D

Ook nog effe de Finale Heist van iemand gejoined en ik vond het wel iets van een Crysis binnenin GTA V Online hebben dus wat mij betreft een heel erg geslaagde DLC _O_ :Y d:)b

Er is wel één ding dat me dwars zit : Geen extra garageplekken! O-) :+
Hopelijk komt daar nog iets voor tijdens Kerst of zo...

Moet toch ergens die nieuwe Kart parkeren komen weekend! >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:21
Sir_Hendro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:23:
[...]

Je moet opnieuw de dingen vinden die je wilt gebruiken. Tot zover zou ik alleen het wiet in de haven (noord) en het vliegveld (noord) samen met de kluisinhoud (main objective) aanbevelen als je solo speelt. Je moet dan wel weer de bolt cutter vinden, deze heeft een random spawn. Ben nog aan het zoeken naar een lijst met spawn locations.

spoiler:
Gather Intel 20 min

Prep Missions:
Approach Vehicle:
- Alkonost Part 1 10 min
- Alkonost Part 2 10 min

Equiptment:
- Demolition 10 min
- Plasma Cutter 7 min
- Fingerprint 10 min

Disruption:
- Weapons 7 min
- Armor 7 min
- Air Support 7 min

Weapons:

Ik heb echt moeite met dit te geloven. 2 uur is echt niet haalbaar voor de meeste casual gamers. In die prep missie ben je vaak alleen al 10 min op een neer aan het vliegen/rijden/varen/lopen vanaf die kl*te onderzeeër. Laat staat dan je dan ook nog de missie zelf binnen 7 - 10 munten afrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
LegeBoekenkast schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:34:
[...]

Ik heb echt moeite met dit te geloven. 2 uur is echt niet haalbaar voor de meeste casual gamers. In die prep missie ben je vaak alleen al 10 min op een neer aan het vliegen/rijden/varen/lopen vanaf die kl*te onderzeeër. Laat staat dan je dan ook nog de missie zelf binnen 7 - 10 munten afrond.
Wat je tijd kan schelen is je duikboot even terug te sturen en aan te roepen waar je dan bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Iemand zei dat ie met de nieuwe missile op griever wil jagen, dat is nog best lastig omdat je in de submarine alleen de kleine kaart hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
raptorix schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:45:
[...]

Wat je tijd kan schelen is je duikboot even terug te sturen en aan te roepen waar je dan bent.
Dat scheelt wel iets. Maar je zult toch weer naar je objective moeten. Ik probeer nu m’n buzzard te parkeren op de Sub, maar die gaat dan vaak kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
LegeBoekenkast schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:57:
[...]

Dat scheelt wel iets. Maar je zult toch weer naar je objective moeten. Ik probeer nu m’n buzzard te parkeren op de Sub, maar die gaat dan vaak kapot.
De Buzzard is van papier ;)
Wat je kan doen is je Sub naar de brug varen, dan zit je in het zuid centrum van de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:30

SuBBaSS

-has Ryzen

Gaat voorlopig even aan mijn (dikke) neus voorbij, deze update.
Boot disk gecrashed en dood, eerst maar een vervanger voor fixen. :'(

Nou ja, kan ik straks mooi aanhaken bij meer ervaren spelers. 8)

Klinkt wel tof allemaal in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LegeBoekenkast schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:57:
En daarom heb ik dus gewoon de volledige prijs betaald voor dat hele kreng om zo ook die kleinere heli erbij te hebben en elke keer daarmee naar het land toe te kunnen vliegen! 8) :+

Daarnaast heb ik ook een beetje O+ gevoelens richting de https://gta.fandom.com/wiki/Sparrow sinds GTA:VC :+
SuBBaSS schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:46:
Gaat voorlopig even aan mijn (dikke) neus voorbij, deze update.
Boot disk gecrashed en dood, eerst maar een vervanger voor fixen. :'(

Nou ja, kan ik straks mooi aanhaken bij meer ervaren spelers. 8)

Klinkt wel tof allemaal in ieder geval!
SSD's van 1 TB kosten geen drol meer en een mini OS SSD heb je al voor € 20 dus effe bestellen en gaan met die banaan! d:)b :P

[ Voor 30% gewijzigd door nero355 op 16-12-2020 19:50 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:30

SuBBaSS

-has Ryzen

nero355 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:48:
[...]

En daarom heb ik dus gewoon de volledige prijs betaald voor dat hele kreng om zo ook die kleinere heli erbij te hebben en elke keer daarmee naar het land toe te kunnen vliegen! 8) :+

Daarnaast heb ik ook een beetje O+ gevoelens richting de https://gta.fandom.com/wiki/Sparrow sinds GTA:VC :+

[...]

SSD's van 1 TB kosten geen drol meer en een mini OS SSD heb je al voor € 20 dus effe bestellen en gaan met die banaan! d:)b :P
Is ook zo. Moet wel een m2 zijn, alsnog genoeg keuze.
Wil niet meer zo'n brol dat bij de eerste stroomonderbreking borked zoals deze.
Was een wd green 2280 m2 die na een hard freeze van mijn pc ineens een sandisk milpitas heette van wel 0 hele gigabytes.
Beetje zuur van het feit dat data recovery zelf nauwelijks te doen is, maar goed; had geen backup dus de |:( is voor mezelf. Wel aardig wat game saves kwijt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Hendro
LegeBoekenkast schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:34:
[...]
Altijd vliegen! Liefst met de MK2 anders met een Hydra of heli. De rest kost teveel tijd. Deze schieten ook raketten waarmee je alles in no-time gesloopt hebt.

Update:
Net om 20:40 begonnen met mijn 3e heist run. Dus Gather Intel + Prep Missions. Nu om 22:10 klaar met alles en gereed voor de finale. Dus 90 minuten voor alles bij elkaar en dat was inclusief een mislukte prep mission (had vliegtuig deel 2 verprutst en dat was aardig een stukje vliegen).

Update 2:
Heist final ook gehaald. Deze keer op hard. Was echt een drama. Iedere keer respawne die npcs enkele meters naast me als ik er eentje kill. Echt super irritant. Ben door dat slechte spawn system van de npcs best vaak dood gegaan. Dat geintje heeft me nu ruim een uur gekost :X

Update 3:
Na het voltooien van de heist moet je schijnbaar 1 gta dag (48 minuten) wachten tot je de heist inclusief de preps enzo weer opnieuw start zodat je hem weer op normal difficulty kan spelen. Is wel echt een aanrader met die cheatende npcs.
raptorix schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:46:
Iemand zei dat ie met de nieuwe missile op griever wil jagen, dat is nog best lastig omdat je in de submarine alleen de kleine kaart hebt.
Grote kaart kan je permanent activeren via:
menu -> settings -> display -> extended radar = On

8)

Trouwens, mijn favoriete verstop plaats voor de submarine is de Merryweather HQ. Hij past er helemaal in en dan heb je een mooi dak boven je hoofd. Je kunt nog steeds missiles schieten want die vliegen bij launch door het dak van Merryweather _O-
Wel in zijn achteruit erin varen!

[ Voor 38% gewijzigd door Sir_Hendro op 16-12-2020 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Overigens net 2e poging Heist gedaan, is lastig omdat ik niet bepaald een handige weapon layout met sniper en pistool heb. Die Juggernaut kun je trouwens vrij goed pakken als je hem de trap op lokt en een brandbom in ze nek gooit :)

Had de files al veilig gesteld maar ging toen alsnog dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@raptorix heb ik ook gedaan net. Gewoon zo veel mogelijk losse personen neerslaan door ze van achteren te benaderen en neer te slaan met t pistool in je hand. Druk op R als je vlak bij die persoon bent om te slaan. Helaas werd ik op het einde betrapt waardoor we alsnog de mercs achter ons aan hadden op het eiland. We konden ook maar 2 miljoen meenemen in totaal met 2 man. Iemand enig idee hoe je meer waardevolle spullen mee kan nemen? Oftewel wat moet je meenemen om zo veel mogelijk opbrengst te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Er moet maar eens lijstje komen met wat alles waard is. We hebben bijvoorbeeld:

- Main objective (documents, diamond, whisky ect)
- Gold
- Art
- Coke
- Weed
- Money

Ik denk ook dat het ongeveer op deze volgorde zit qua waarde.

[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Hendro op 16-12-2020 23:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AMD1800
@Sir_Hendro bij deze wat ik weet:

Main objective (documents - 1,1 miljoen, diamond, whisky, ect)
- Gold
- Art (0,2 miljoen voor een enkel schilderij, misschien verschilt de waarde?
- Coke
- Weed
- Money

Ik vind het jammer dat je niet alles mee kan nemen van het eiland. Het liefst in je eentje. Lijkt me een leuke uitdaging.

Edit: ik vond dit op Reddit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/44a5nk1ilmMsJFGjLT2KS7O1qCk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HuNTCVV58gFQ163Vw2zl2lzs.png?f=fotoalbum_large

Daar staat ook dat goud meer dan 300k waard is per Stack, maar dat deze wel 60 procent van je tas vult.

[ Voor 41% gewijzigd door AMD1800 op 17-12-2020 08:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik kan jullie aanraden om de submarine het strand op te varen. Dan kun je al je voertuigen rond om de submarine parkeren die je nodig hebt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gjhq77Iy1bXfOKkw-O6jh5WAK60=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wGuohGmZl6cbQK3DxxhubSk1.jpg?f=fotoalbum_medium

Ik parkeer daar dan een hydra en een Opressor MK2. Ik gebruik de MK2 om op de duikboot te komen. Als ik dan afstap glijdt hij steeds van de submarine af en valt weer op het strand. Dan start ik een missie en spring in de hydra. Bij terugkomst wissel ik weer naar de MK2 om op de sub te komen om de volgende missie te starten.

• AMD1800
@Sir_Hendro bij mij loopt het spel dan gigantisch te haperen en word ik uit de sessie gegooid. Dus voor mij een no no

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:57
Hmm, ik zie dat je je kantoor niet meer in kan tijdens contact missions. Ik wilde TV gaan kijken.
Zijn er nog andere manieren om te AFKen (voor bunker progress)?

Mixed Reality dev

• LegeBoekenkast
Sir_Hendro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:31:
[...]

Altijd vliegen! Liefst met de MK2 anders met een Hydra of heli. De rest kost teveel tijd. Deze schieten ook raketten waarmee je alles in no-time gesloopt hebt.

Update:
Net om 20:40 begonnen met mijn 3e heist run. Dus Gather Intel + Prep Missions. Nu om 22:10 klaar met alles en gereed voor de finale. Dus 90 minuten voor alles bij elkaar en dat was inclusief een mislukte prep mission (had vliegtuig deel 2 verprutst en dat was aardig een stukje vliegen).

Update 2:
Heist final ook gehaald. Deze keer op hard. Was echt een drama. Iedere keer respawne die npcs enkele meters naast me als ik er eentje kill. Echt super irritant. Ben door dat slechte spawn system van de npcs best vaak dood gegaan. Dat geintje heeft me nu ruim een uur gekost :X

Update 3:
Na het voltooien van de heist moet je schijnbaar 1 gta dag (48 minuten) wachten tot je de heist inclusief de preps enzo weer opnieuw start zodat je hem weer op normal difficulty kan spelen. Is wel echt een aanrader met die cheatende npcs.

[...]

8)

Trouwens, mijn favoriete verstop plaats voor de submarine is de Merryweather HQ. Hij past er helemaal in en dan heb je een mooi dak boven je hoofd. Je kunt nog steeds missiles schieten want die vliegen bij launch door het dak van Merryweather _O-
Thanks, straks maar eens even met die tips aan de slag om te kijken of ik de overige prep missies sneller kan afronden. Was nu al een uurtje of 2 bezig met de eerste 6 stuks.
Sorry maar ik kan nergens de weekly update vinden van vandaag :\

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:13:
Sorry maar ik kan nergens de weekly update vinden van vandaag :\
Het is gewoon dit : https://socialclub.rockst...yo-perico-heist-bonuses/1

Maar dan eventueel met nog wat extra details :)
SuBBaSS schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:59:
Is ook zo. Moet wel een m2 zijn, alsnog genoeg keuze.
Wil niet meer zo'n brol dat bij de eerste stroomonderbreking borked zoals deze.
Was een wd green 2280 m2 die na een hard freeze van mijn pc ineens een sandisk milpitas heette van wel 0 hele gigabytes.
Beetje zuur van het feit dat data recovery zelf nauwelijks te doen is, maar goed; had geen backup dus de |:( is voor mezelf. Wel aardig wat game saves kwijt.
Van de week nog wat over gelezen toevallig : Het ging om brakke firmware en de controller crashed/raakt corrupt!

Kan je gewoon bij WD omruilen en dan krijg je een exemplaar die dat niet heeft als het goed is :)

Was op zoek naar wat firmware info voor de 2018/v2 variant waarvan ik er twee heb gekocht, omdat het goedkoper was dan een microSDXC kaartje van 120 GB :+
Sir_Hendro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:31:
De Buzzard is ook prima en kan je gewoon op de Kosatka landen :*)
Volgens mij werkt dat slecht als je ergens aan het sneaken bent, want helaas heeft Rockstar daar geen rekening mee gehouden... :/
Zat ik nog aan te denken toen ik erlangs vaarde! :+

Goed om te weten! d:)b
raptorix schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:27:
Overigens net 2e poging Heist gedaan, is lastig omdat ik niet bepaald een handige weapon layout met sniper en pistool heb.
Hmm... dat is raar...

Ik dacht juist dat het vanwege al die torens en camera's en zo best wel handig zou zijn :?
Sir_Hendro schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:10:
Ik kan jullie aanraden om de submarine het strand op te varen. Dan kun je al je voertuigen rond om de submarine parkeren die je nodig hebt:

[Afbeelding]
Ik moest echt effe nadenken over die icoontjes : Die komen natuurlijk uit de Single Player! _O- :+
Ik parkeer daar dan een hydra en een Opressor MK2. Ik gebruik de MK2 om op de duikboot te komen. Als ik dan afstap glijdt hij steeds van de submarine af en valt weer op het strand. Dan start ik een missie en spring in de hydra. Bij terugkomst wissel ik weer naar de MK2 om op de sub te komen om de volgende missie te starten.
Hmm... Hydra op de Kosatka parkeren... :D

Dat ga ik testen! >:)
Menesis schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:54:
Hmm, ik zie dat je je kantoor niet meer in kan tijdens contact missions. Ik wilde TV gaan kijken.
Zijn er nog andere manieren om te AFKen (voor bunker progress)?
Je hebt toch ook gewoon je appartementen waar je kan gaan zitten :?

De Arena War Maze Bank Arena is ook vaak toegankelijk wanneer de rest dat niet is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menesis
nero355 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:40:

Je hebt toch ook gewoon je appartementen waar je kan gaan zitten :?

De Arena War Maze Bank Arena is ook vaak toegankelijk wanneer de rest dat niet is!
Oh, goeie. Ik dacht dat dat niet werkte, ook omdat mensen op youtube de "hack" via contact missies haden gepost. Maar inderdaad, waarom niet gewoon in free roam tv kijken :+

Mixed Reality dev

Menesis schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:55:
Oh, goeie. Ik dacht dat dat niet werkte, ook omdat mensen op youtube de "hack" via contact missies haden gepost. Maar inderdaad, waarom niet gewoon in free roam tv kijken :+
Kan ook, maar ik bedoelde toch echt tijdens een missie ;)

Tenzij onze Rockstar vrienden weer iets hebben gesloopt... ?!

• Sir_Hendro
nero355 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:40:

[...]

Volgens mij werkt dat slecht als je ergens aan het sneaken bent, want helaas heeft Rockstar daar geen rekening mee gehouden... :/
Extended Radar werkt gewoon bij alles als ik het doe. Ook bij submarine missiles:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dTCa13TihjbNPZaCvlH06es1G-c=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pcyu2TDTKtZhXQQihBb3RBIU.jpg?f=fotoalbum_medium

Sinds de laatste GTA update (en nVidia driver update) heb ik bijna 20% minder fps. Het maakt nu ook niet uit of ik 4k speel of 1080p fps blijft vrijwel hetzelfde. Ook als VSync uit staat. 8)7

Sir_Hendro schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:11:
Extended Radar werkt gewoon bij alles als ik het doe. Ook bij submarine missiles:

[Afbeelding]
Als ik op Z ram heb ik dat ook, maar je hebt er niks aan als je rond bewakers aan het sneaken bent of is dat nu gefixt :?
Sinds de laatste GTA update (en nVidia driver update) heb ik bijna 20% minder fps. Het maakt nu ook niet uit of ik 4k speel of 1080p fps blijft vrijwel hetzelfde. Ook als VSync uit staat. 8)7
5760x1200 i.c.m. een GTX 1080 en nergens last van, maar de driver is een paar maandjes oud :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menesis
nero355 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:57:
[...]

Kan ook, maar ik bedoelde toch echt tijdens een missie ;)

Tenzij onze Rockstar vrienden weer iets hebben gesloopt... ?!
hmm, tijdens een missie kreeg ik nu het bericht dat "your office is not availbale at this time". Maar ik heb het niet heel uitgebreid geprobeerd. Wel heb je 13 min voordat hij een timeout doet, dus als je eens per 13 minuten een stukje rijdt is het ook goed. Vandaag 500.000 verdient via de bunker, naast mijn IRL baan :P

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Eiiiiiiiiiiiiindelijk completed, wel solo, weet nu hoe ik in de villa moet spelen, gewoon juggie uitschakelen, en vervolgens naar de kluis rennen, spulletjes pakken, en dan rustig de boel afknallen tot je exit kaart hebt, vanaf daar is het niet heel lastig naar het kamp, boot neerknallen, en zee opvaren :)
Had 1.4 miljoen, niet slecht :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Als je heel snel in en weer uit de compound wil kan ik deze route aanbevelen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7D6a2PsO6gSZU7D61A6Ya2tVr2I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/snCJ5SXUHoq7ZK90qsfGtwAD.jpg?f=user_large

1. (optioneel):
- Ga in deze toren omhoog en wacht tot die mini boss komt. Dan gooi je een bom de trap naar beneden.

2. Eind bestemming, (huis met de lift).
Om deze te bereiken ga je verder naar rechts en dan kom je bij zo een rand met een heg aan. Dan spring je daar de hoek om en kan je over de andere heg weer naar boven klimmen. Als je pech hebt val je naar beneden en moet je omlopen maar het is eigenlijk vrij makkelijk om deze sprong te halen. Je bent dan echt super snel in dat huis.

Update:
Zojuist Heist met preps en alles in 1u 45m gehaald.

[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Hendro op 17-12-2020 21:48 ]

• raptorix
Volgens mij ben ik gewoon links van die muur gesprongen. Voordeel is er binnen toch een health pack ligt :)
Overigens kreeg ik ook nog op een ander punt de indicatie dat het een tokkel punt is maar dat ik niet de juiste spulletjes had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
@raptorix tokkelding moet je rappel Gear hebben gescoped tijdens de scopemissie en die eerst ophalen voordat je de compound ingaat

• raptorix
Ik had gister trouwens dat er boven aan de trap ook een shotgun lag, kennelijk is dat random, want vandaag lag ie er niet, nog even verder gezocht maar niet tegen gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 10:31
Sir_Hendro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:23:
[...]

spoiler:
Gather Intel 20 min

Prep Missions:
Approach Vehicle:
- Alkonost Part 1 10 min
- Alkonost Part 2 10 min

Equiptment:
- Demolition 10 min
- Plasma Cutter 7 min
- Fingerprint 10 min

Disruption:
- Weapons 7 min
- Armor 7 min
- Air Support 7 min

Weapons:

Als je de plasma cutter hebt hoef je geen bolt cutter te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
FranticDJ schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:49:
[...]

Als je de plasma cutter hebt hoef je geen bolt cutter te vinden ;)
Om die hekken met spullen erachter te openen (coke, weed, geld ect...), of ben ik nou gek? :S

De blow torch kun je nog vrijspelen lees ik nu online die mogelijk alles kan openen. Daarvoor moet je schijnbaar het riool scopen om die prep mission te unlocken.

[ Voor 22% gewijzigd door Sir_Hendro op 18-12-2020 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantic
Sir_Hendro schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:15:
[...]

Om die hekken met spullen erachter te openen (coke, weed, geld ect...), of ben ik nou gek? :S

De blow torch kun je nog vrijspelen lees ik nu online die mogelijk alles kan openen. Daarvoor moet je schijnbaar het riool scopen om die prep mission te unlocken.
Zat een stream te kijken en die beste man maakte met die plasma cutter/blowtorch het riool open en die hekken ;)

YouTube: Cayo Perico Heist Stealth Solo - Elite Challenge in Hard Mode (GTA O...

hier ook in een filmpje

edit: aha de cutting torch is wat anders dan de plasma cutter blijkbaar. Gaat dus om de cutting torch voor riool die dus ook de hekken kan openen.

[ Voor 9% gewijzigd door Frantic op 18-12-2020 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 11:17
Ik ervaar toch redelijk wat bugs.. 2 x een Heist Prep gedaan waarbij ik de prep materials niet in kon leveren...

De eerste wat het stelen van de Sonar. Deze kon ik niet aan boord brengen van de Kosatka. Toen de missie was afgelopen kon ik ineens de submarine weer betreden.

De tweede keer was het stelen van guns, deze moest ik vervolgens in het Casino afleveren: zelfde probleem. Wel een gele marker om in te lopen / rijden, maar er gebeurde niks...

Ik wacht de eerste patch wel ff af voor ik verder speel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
ik heb nu inderdaad ook al een paar keer die missie gehad dat ik de Valkyrie van merryweather moet volgen. Maar die explodeert op een gegeven moment :?

Na een paar keer wel een andere weapon loadout missie gekregen. DUs ga morgen wss m'n 1e heist doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Sir_Hendro schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:10:

[Afbeelding]

Goeie tip. Idd irritant dat je bij elke prep eerst vanaf de submarine in open water helemaal terug moet naar land om te kunnen preppen. Ik heb die chopper niet gekocht (heb toch al een Buzzard, maar die spawnt natuurlijk aan land ipv op zee).

Edit: Toch geen goed idee, met de onderzeeër op het strand dropt mijn framerate naar 5-10 FPS...

[ Voor 4% gewijzigd door GoeiedagEem op 19-12-2020 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GoeiedagEem schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 10:35:
Goeie tip. Idd irritant dat je bij elke prep eerst vanaf de submarine in open water helemaal terug moet naar land om te kunnen preppen. Ik heb die chopper niet gekocht (heb toch al een Buzzard, maar die spawnt natuurlijk aan land ipv op zee).
Als je de submarine gewoon laat spawnen en niet daarna bestuurt dan blijft deze perfect stil staan en kan je gewoon met de Buzzard erop landen d:)b

Een andere optie is een Sea Sparrow kopen en i.p.v. de Buzzard gebruiken : https://gta.fandom.com/wiki/Sea_Sparrow
Is soms wel een beetje tricky om in de zee te landen als er grote golven zijn, maar dat probleem heb je toch niet met de submarine, omdat die een heel groot gebied om zich heen "rustig maakt" :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Die Sea Sparrow is soberso wel handig omdat ie altijd extreem dichtbij spawned, zelfs op snelwegen, waarbij je bij andere helicopters vaak een stuk verder weg bent. Daarnaast hoef je met de sparrow alleen te hoveren boven de sub en dan op E te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Bah. Bijna de eerst keer de heist voltooid net, snipe ik een van de laatste enemies net verkeerd.

Hangen er gelijk 3 helikopters boven me. dood dus ;(

maar vanmiddag wel gebruikmakend van 1 quick restart, alsnog voltooid.

Hoe lastig is de Hard Mode? want ik kan hem nu alleen in hard mode herstarten?

[ Voor 33% gewijzigd door Frantic op 20-12-2020 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FranticDJ schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:50:
Bah. Bijna de eerst keer de heist voltooid net, snipe ik een van de laatste enemies net verkeerd.

Hangen er gelijk 3 helikopters boven me. dood dus ;(
Er is een Prep Setup waarbij je de "Buzzard vloot" kan uitschakelen : Had je die wel of niet gedaan :?

Ik heb die namelijk in mijn eentje gestart en daarna offline/online gegaan in een poging die te cancellen, maar nu is die als gedaan gemarkeerd en heb ik geen idee wat het resultaat daarvan is! _O- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
nero355 schreef op zondag 20 december 2020 @ 18:41:
[...]

Er is een Prep Setup waarbij je de "Buzzard vloot" kan uitschakelen : Had je die wel of niet gedaan :?

Ik heb die namelijk in mijn eentje gestart en daarna offline/online gegaan in een poging die te cancellen, maar nu is die als gedaan gemarkeerd en heb ik geen idee wat het resultaat daarvan is! _O- :+
Nee, maar ik wilde dus een double kill doen wat niet lekker ging. En gelijk binnen een halve seconde hingen er dus die 3 buzzards boven. Lijkt me eerder een glitch. Maar goed, ondertussen iig 1 heist voltooid en de tweede ben ik aan het preppen. (stuk lagere take (crystal tequila), maar ja.. maakt niet uit).

Ik had wel dat drinkwater vergiftigd zodat alle guards aan de dunne zijn. Dat scheelt wel veel want hun accuracy is dan ineens 25% van wat het normaal is als ze schieten.

Wil wel snel die opressor hebben haha, die heb ik nog steeds niet (heb ook geen terrorbyte ofzo. Cayo Perico is voor 't eerst in maanden dat ik weer eens serieus GTA online speel)

Zag trouwens ergens in een filmpje die heli van el Rubio buiten de compound staan. heeft iemand al geprobeerd die te jatten om het eiland mee t verlaten?

[ Voor 22% gewijzigd door Frantic op 20-12-2020 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@FranticDJ dat met die twee bewakers neerschieten gaat bij mij ook niet goed. De tweede bewaker beweegt te veel vanwege schrikreactie en het is lastig om hem dan dood te maken ivm zijn armor. Alleen headshots kan dan

De heli heb ik geprobeerd te strelen, maar helaas lukt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
AMD1800 schreef op maandag 21 december 2020 @ 06:55:
@FranticDJ dat met die twee bewakers neerschieten gaat bij mij ook niet goed. De tweede bewaker beweegt te veel vanwege schrikreactie en het is lastig om hem dan dood te maken ivm zijn armor. Alleen headshots kan dan

De heli heb ik geprobeerd te strelen, maar helaas lukt dat niet.
Ja ik probeerde headshot met de sniper.

Als ze perfect in lijn staan kan je dmv een headshot 2 enemies doden. Maar die rukker bewoog ineens :')

Verder werkt het gewoon. Goed timen.

Goed te weten van die heli, dan ga ik dat niet uitzoeken :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Menesis
Mijn huidige AFK manier :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VICgm_3PJMhXEBFvYdV-FftYSeQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vkXuej5Lj8mu7hEZ2EhUN1UL.jpg?f=fotoalbum_large

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Gister met wat vrienden die nieuwe heist gespeeld, maar het viel een beetje tegen.

spoiler:
De prep-missies waren wat suf (maar dat zijn ze altijd wel). Vrij irritant dat je telkens terug naar de submariner moest om het volgende onderdeel te starten. Sowieso ontgaat mij de noodzaak van die submariner? Je kon uit zes voertuigen kiezen om aan land te komen. Wij kozen een vliegtuig (en met een bootje weg). De submariner heb je verder nergens voor nodig. Eiland zelf is tof gemaakt, wel weer een andere omgeving/vibe. Bij het scouten leuk, maar de finale speelt zich grotendeels in die compound af. Al met al hebben ze best veel gebouwd (club onder casino, submariner, eiland, allerhande nieuwe karakters, Dr. Dre) om uiteindelijk een (niet zo spannende) villa in te gaan met een shootout als gevolg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raptorix
Jij vind Sinasappels grappig? Ik niet :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mem_MsnOJrgBwB1EtP1NMt3VPRk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZzHlhJTSZ0tOdwcHLgOn85r7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
raptorix schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:18:
[...]

Jij vind Sinasappels grappig? Ik niet :(

[Afbeelding]
wut? Hacker ofzo?

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantic
Kan je nou wel of niet die camera's aan gort schieten als je wil stealthen?

edit: wel dus, met max van 5

Game crashte net toen ik het eiland af wilde met de buit ;(

[ Voor 38% gewijzigd door Frantic op 21-12-2020 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ja een modder, toen ik het Casino enterde veranderde ik in een sinasappel :(
Kon niet eens het poortje door :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Net weer een bug: tot 2x toe het eiland gescout. En tot 2x toe na overnieuw inloggen (en correct afsluiten!) dat ik weer overnieuw kan beginnen:/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb een vakantie geboekt op het eiland, daar sneeuwt het tenminste niet 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RigolleM schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:27:
Ik heb een vakantie geboekt op het eiland, daar sneeuwt het tenminste niet 8)
Sneeuw in GTA V Online is AWESOME!!! :P

Maar ik kan me voorstellen dat de mensen die niet kunnen rijden het helemaal niks vinden! >:) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Net weer eiland heist gedaan, ging stuk makkelijker, 1.2 miljoen, moest 1 of andere diamant stelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantic
Ik heb die diamant ook. 1,6 miljoen (hard mode) maarrr dat scopen wil niet echt lekker dit keer. Of ik kom niet fatsoenlijk voorbij het checkpoint. Of na terug inloggen moet ik weer overnieuw scopen. :S

Als het lukt morgen dan alles maar ff in 1 ruk achter elkaar doen. Wordt wel een ideale heist:
- truck op de airstrip
- guard uniforms bij north dock. Daar ook 2x coke en bij main dock ook coke. dan zit de loot bag wel vol :)

Vervolgens de compound doen en dan weg door buiten de poort naar links te gaan en een bootje op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Dat scopen is helemaal niet super belangrijk voor voltooien heist, zeker niet als je in eentje doet, volgens mij moet je maar 1 extraction point halen, dan ga je gewoon naar 1 van de puntjes van het eiland en dan heb je het al. Qua wapen layout, ga niet voor die sniper, dat is gewoon kut in de villa, ik had gister een soort assault rifle en daarmee haalde ik het in 1 keer. Vervolgens knal je die 6 bewakers buiten kapot, race je op je motor even de berg op en wacht tot de heli komt. Die geef je een stuk of 40 kogels en dan gaat ie weg. Vervolgens doorkarren naar een boot, en dan keihard de zee opvaren en klaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantic
Geef mij die sniper maar hoor :7 met dat pistool red ik de compound makkelijk.

Die juggernaut ff stealth attacken.

Maar goed, ik ben dan ook meer van de stealth approach ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:39

Christiano007

Ich bin der champion

Gekocht in de epic store voor een paar euro. Maar is het normaal dat als je online wilt spelen dat je best lang moet wachten voordat je in een game terecht komt?

En heb je dit ook met de Xbox versie ? Want dat is het enige wat me stoort , lange wachten.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Christiano007 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:11:
Gekocht in de epic store voor een paar euro. Maar is het normaal dat als je online wilt spelen dat je best lang moet wachten voordat je in een game terecht komt?

En heb je dit ook met de Xbox versie ? Want dat is het enige wat me stoort , lange wachten.
Staat hij op je SSD of op je HDD?
Wachttijden zijn altijd wat lang geweest bij GTA Online. Via de story en dan naar GTA Online gaan is al wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:07:
Maar ik kan me voorstellen dat de mensen die niet kunnen rijden het helemaal niks vinden! >:) :+
Het rijden is het probleem niet, zijn de graphics die ruk zijn... Totaal geen dieptezicht meer op zee, is als blindvliegen in een flightsimulator.
FranticDJ schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:04:
Vervolgens de compound doen en dan weg door buiten de poort naar links te gaan en een bootje op te wachten.
raptorix schreef op woensdag 23 december 2020 @ 08:46:
Vervolgens knal je die 6 bewakers buiten kapot, race je op je motor even de berg op en wacht tot de heli komt. Die geef je een stuk of 40 kogels en dan gaat ie weg. Vervolgens doorkarren naar een boot, en dan keihard de zee opvaren en klaar :)
Ik kom buiten, verschuil mij achter het muurtje, schiet de 6 bewakers neer, steel die jeep, rij links de zee in, zwem een stukje en klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:13:
[...]

Staat hij op je SSD of op je HDD?
Wachttijden zijn altijd wat lang geweest bij GTA Online. Via de story en dan naar GTA Online gaan is al wat sneller.
XsX gedaan met lange wachttijden... Opstarten game en spawnen in mijn Arcade duurt iets meer dan een minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Christiano007 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:11:

Op de PC hier minuut of 4 initieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Bah flightschool alles op goud behalve flags :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantic
en weeeeeer mn progress op die heist kwijt :/

maar eens een ticket openen.

[ Voor 26% gewijzigd door Frantic op 23-12-2020 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Flight School is een goede bron van inkomsten als je m niet eerder hebt gedaan en je niet al teveel geld hebt!

Vandaag de Progen Tyrus gewonnen in het Casino! :D Moet m nog ff upgraden, maar ik denk niet dat ik er races mee ga winnen als ik Broughy mag geloven.. Valt wel op dat veel minder mensen racen nu het geen dubbel of triple geld is...

Is de heist een beetje goed solo te doen? Hoeveel tijd kost de finale ongeveer?

[ Voor 3% gewijzigd door GoeiedagEem op 23-12-2020 23:08 . Reden: Ontbreken juiste woorden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
GoeiedagEem schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:33:
Flight School is een goede bron van inkomsten als je m niet eerder hebt gedaan en je niet al teveel geld hebt!

Vandaag de Progen Tyrus gewonnen in het Casino! :D Moet m nog ff upgraden, maar ik denk dat ik er races mee ga winnen.. Valt wel op dat veel minder mensen racen nu het geen dubbel of triple geld is...

Is prima solo te doen. Met een uurtje kan je de hele heist incl prep work af ronden. De finale kan in 6 minuten :P Maar realistischer is ongeveer 15 minuten.

Moet je niet je prep progress steeds verliezen zoals ik nu al 3 dagen heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
GoeiedagEem schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:33:

Vandaag de Progen Tyrus gewonnen in het Casino! :D Moet m nog ff upgraden, maar ik denk dat ik er races mee ga winnen.. Valt wel op dat veel minder mensen racen nu het geen dubbel of triple geld is...

Ik heb hem alleen nog maar solo gedaan, als je geen MKII of Heli hebt is preppen wel een gedoe, maar met 1 van deze 2 binnen 2 uur makkelijk. Hou er wel rekening mee dat je in je 1 tje veel items niet kunt meenemen, maar ik heb beide keren netto iets van 1.3 miljoen over gehouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
nero355 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:23:
[...]

Ehh... wat moet je doen dan :?

Zo lang geleden dat ik daarmee bezig ben geweest en ik gok de anderen hier ook! :P
Je moet door 25 vlaggen vliegen in de binnenstad binnen 2:40, mijn beste tijd is nu 2:46.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: laat maar..

[ Voor 200% gewijzigd door RigolleM op 24-12-2020 00:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raptorix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ere5LGk4v2IsUlzXnpirkqsQEI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qRmT0fuCJTHeTlA851Sq8ZMt.png?f=fotoalbum_large

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantic
Antwoord van Rockstar, hoop rond de pot gedraai en veel blabla zonder eigenlijk wat te zeggen..
Thank you for contacting Rockstar support. We apologize for miscommunication caused in our previous email by our agent.

We understand that you are concerned about prep progress reset in Cayo Perico Mission. We understand the difficulty you are facing as a passionate gamer.

We do understand that you've invested a lot of time and effort into the game, and we appreciate your dedicated play and support.

We would like to appreciate you for bringing this issue to our attention. We are aware of this issue and we are diligently working on this to get this resolves as soon as possible for you. We would like to thank you for your continued patience.

We're very committed to getting this fixed although we're unable to give you an exact time frame to which the issue will be fixed.

Once again we apologize for the same, and we deeply regret having to make you wait for a resolution. In the meantime, if you have any other technical concerns regarding any of our game titles, please feel free to contact us and we will be delighted to assist you regarding the issue.

Best Regards,

Selena P.
Rockstar Support
Worden die lui aangenomen om volumineuze antwoorden te schrijven :?

Met andere woorden : wordt aan gewerkt

• AMD1800
@FranticDJ maar, geen geld om de pijn te verzachten. Jammer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantic
AMD1800 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:54:
@FranticDJ maar, geen geld om de pijn te verzachten. Jammer
Belangrijker is dat ze de bug oplossen ;)

• raptorix
@FranticDJ ik moet zeggen dat ik zeer goed geholpen ben de keren dat ik een probleem had, zelfs toen ik door mijn eigen schuld mijn MKII deleted had, kreeg ik vrijwel hele bedrag terug :)

• raptorix
Heb je overigens al een reinstall geprobeerd en eventueel Heist gecancelled/restart?
FranticDJ schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:32:
Speel je in een Friends/Crew/Invite Only session of public session?

• Frantic
RigolleM schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:58:
[...]

Speel je in een Friends/Crew/Invite Only session of public session?
Public

Maar daar heb ik met de eerdere twee succesvolle heists geen problemen mee gehad. Daar ging ik alle sessietypes door
raptorix schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:42:
@FranticDJ ik moet zeggen dat ik zeer goed geholpen ben de keren dat ik een probleem had, zelfs toen ik door mijn eigen schuld mijn MKII deleted had, kreeg ik vrijwel hele bedrag terug :)
een reinstall? online wordt op hun servers opgeslagen toch?

Wacht wel tot ik 'm in 1x achter elkaar uit kan spelen. Doe ik dat en zie ik wel weer wat er gebeurd bij de volgende heist..

[ Voor 66% gewijzigd door Frantic op 24-12-2020 13:09 ]

• raptorix
@FranticDJ preps weet ik bijna wel zeker van dat dat niet serverside word opgeslaagen, sterker nog enige wat zo een beetje opgeslagen word is je profiel, je centjes en je bezitingen, hoe ik dat weet ;) ?
Omdat als je verbinding per ongeluk net weg valt vlak voor het einde van de Heist de preps er nog staan ;)

• Frantic
raptorix schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:31:
@FranticDJ preps weet ik bijna wel zeker van dat dat niet serverside word opgeslaagen, sterker nog enige wat zo een beetje opgeslagen word is je profiel, je centjes en je bezitingen, hoe ik dat weet ;) ?
Omdat als je verbinding per ongeluk net weg valt vlak voor het einde van de Heist de preps er nog staan ;)
ja ok, maar dat kan nog steeds daar opgeslagen worden toch :? als ie synced zodra je een prep missie voltooit hebt?

Ach. maakt ook niet uit verder. Over een paar dagen alles maar ff in 1x doen en dan zien we wel weer verder.
Ik moet dit toch tegenspreken... ik wissel soms van Xbox en als ik geen save uitgevoerd heb, ben ik mijn prep kwijt. Gisteren nog tegengekomen, dat ik te snel de game had afgesloten en toen ik herstartte was de prep niet voltooid.

• raptorix
RigolleM schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:59:
[...]

Ik moet dit toch tegenspreken... ik wissel soms van Xbox en als ik geen save uitgevoerd heb, ben ik mijn prep kwijt. Gisteren nog tegengekomen, dat ik te snel de game had afgesloten en toen ik herstartte was de prep niet voltooid.
Dat zou best per platform kunnen schelen, kan het helaas niet testen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
raptorix schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:49:
Je moet door 25 vlaggen vliegen in de binnenstad binnen 2:40, mijn beste tijd is nu 2:46.
Daar moet je gewoon zoveel mogelijk in rechte lijnen vliegen en in een flow zien te komen dan komt het vanzelf goed, zolang je niet een vlag mist :)

Ik had het de eerste keer bijna gehaald, maar miste één vlag dus kon ik weer overnieuw beginnen!
Om vervolgens nog eens drie pogingen nodig te hebben waarvan geen eene zo goed was als de eerste poging... 8)7 _O- :+
Wist wel dat je het kan! d:)b
FranticDJ schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:32:
Antwoord van Rockstar, hoop rond de pot gedraai en veel blabla zonder eigenlijk wat te zeggen..

[...]

Worden die lui aangenomen om volumineuze antwoorden te schrijven :?

De paar tickets die ik had geopend leken wel door een of ander botjes beantwoord te worden in het begin en pas na flink doorvragen/zeuren had ik het idee dat ik met een normaal persoon te maken had... :o :F
FranticDJ schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:06:
Public

Maar daar heb ik met de eerdere twee succesvolle heists geen problemen mee gehad. Daar ging ik alle sessietypes door
Gewoon alles lekker in een Friends/Invite/Crew Session doen joh! d:)b
een reinstall? online wordt op hun servers opgeslagen toch?
Klopt, maar je hebt wel de optie die heet iets van "Verify Game Files" of zo wat vaak erg goed helpt bij allerlei soorten problemen :Y)
Gezien de ellende die een Transaction Pending Error in het verleden je kon opleveren kan ik je vertellen dat je heel erg afhankelijk bent van hun servers! -O-

Helaas raar, maar waar...
FranticDJ schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:34:
ja ok, maar dat kan nog steeds daar opgeslagen worden toch :? als ie synced zodra je een prep missie voltooit hebt?
Klopt! :)
RigolleM schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:59:
Op de PC precies hetzelfde : Geen sync = Geen save = Progress kwijt! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Zo, gisteravond ook eindelijk de Heist Finale gespeeld. Ik heb redelijk wat GTA ervaring, maar voelde me toch een behoorlijke noob!

Met name de
spoiler:
vingerafdrukscanner
vond ik bovengemiddeld moeilijk.

Op een gegeven moment natuurlijk gewoon
spoiler:
detected (bom op de voordeur), daarna veel guards moeten uitschakelen. Ik denk dat ik de verkeerde weapon layout heb genomen, kon vanaf een motorfiets niet repeterend schieten en de sticky bombs had ik niks aan.
Gelukkig had ik voldoende armor.

Verder geen loot kunnen bemachtigen, alleen de golden gun wel kunnen pakken.

Volgende keer ga ik zeker proberen om het
spoiler:
stealth
te doen!

Edit: Die spoilertags zijn niet bepaald mooi qua opmaak zie ik, zijn die nog nodig wat jullie betreft?

[ Voor 7% gewijzigd door GoeiedagEem op 25-12-2020 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:41
GoeiedagEem schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 10:01:
Met name de
spoiler:
vingerafdrukscanner
vond ik bovengemiddeld moeilijk.
Dat truukje moet je even door hebben.
spoiler:
De fragmenten die je van boven naar beneden nodig hebt, zitten van links naar rechts ook op volgorde van selecteren. Dan kan je het makkelijk uittellen.
Valt best mee dus, maar ik heb er ook 2 of 3 keer voor nodig gehad voor ik het door had.
Edit: Die spoilertags zijn niet bepaald mooi qua opmaak zie ik, zijn die nog nodig wat jullie betreft?
Wat mij betreft niet eigenlijk, maar ik weet niet precies wat de policy daarvoor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 23-09 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

In de beginjaren op mijn ps3 heb ik nog gta5 gespeeld. Heb toen nog even op de ps4 gespeeld en daarna niet meer aangeraakt.

Singleplayer heb ik meen ik compleet uitgespeeld. De multiplayer heb ik niet echt aangeraakt (level 15 ofzo) ivm de lange laadtijden. En de game dus verkocht.

Nu heb ik sinds november de ps5. Is er nu veel gewijzigd in de laadtijden? Worden ze hierdoor flink sneller?

Ik zag namelijk dag de game nu 15euro is incl wat in game multiplayer money

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Het is soms iets vlotter heb ik het idee maar overtuigend is het niet. Vooral bij multiplayer ben je natuurlijk afhankelijk van andere spelers voordat je een missie/heist/iets kan starten, dus dan zit je uiteindelijk ook te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
In een invite only sessie zijn de laadtijden wel acceptabel.. Maar goed, dan ga ik wel uit van solo'en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan enkel over Xbox praten, maar de verschillen qua laadtijden tussen de XoX en XsX zijn groot, denk dat je dit best kunt vergelijken tss Ps4 en Ps5. Het duurt 45s na het opstarten van GTA dat ik in een online public sessie zit, dit duurde minstens dubbel zolang bij de XoX. Switchen van sessies gaat zeer vlot, denk dit minder dan 30s is, want heb zelfs de tijd niet om een Instagram post te lezen :)

Er is blijkbaar een oorlogje aan de gang tussen 2 Ytb'ers: namelijk TGG & GTA Gentleman. Was mij eigenlijk niet opgevallen, maar sommige zaken komen inderdaad goed overeen.

[ Voor 17% gewijzigd door RigolleM op 26-12-2020 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

RigolleM schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:30:
Ik kan enkel over Xbox praten, maar de verschillen qua laadtijden tussen de XoX en XsX zijn groot, denk dat je dit best kunt vergelijken tss Ps4 en Ps5. Het duurt 45s na het opstarten van GTA dat ik in een online public sessie zit, dit duurde minstens dubbel zolang bij de XoX. Switchen van sessies gaat zeer vlot, denk dit minder dan 30s is, want heb zelfs de tijd niet om een Instagram post te lezen :)
Mooi. Dat is dan zeer vlot. Merkte op ps4 dat dit echt wel lang duurde op de gen1. Toch maar eens denken over aanschaf. Is er een tweakers clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:31:
[...]

Mooi. Dat is dan zeer vlot. Merkte op ps4 dat dit echt wel lang duurde op de gen1. Toch maar eens denken over aanschaf. Is er een tweakers clan?
Ik heb hier ook nog een Xo gen1 staan, en daar zijn de verschillen nog groter.

Ja voor ieder platform is er een crew van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zie net (social club) dat ik toch al level 22 ben en 22uur heb gespeeld. Heb een half miljoen in mijn bezit en verder nog niks. Misschien hier of daar een appartement masr dan houd het op.

[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 26-12-2020 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Oxigeon schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:46:
Ik zie net (social club) dat ik toch al level 22 ben en 22uur heb gespeeld. Heb een half miljoen in mijn bezit en verder nog niks. Misschien hier of daar een appartement masr dan houd het op.
Er zijn behoorlijk veel guides te vinden voor low levels om snel wat cash te verdienen waarbij je je geld herinvesteert in bunker / mc / nightclub voor passive geld. Het is wel een grindy game, dus hou er rekening mee dat je veel tijd kwijt gaat zijn om legit snel voldoende geld te hebben voor supercars en warstock.

Ten aanzien van de nieuwe Heist: ik lees hier en daar dat die interest points scopen een vrij nutteloze tijdrovende bezigheid is, hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
@GoeiedagEem Ik wil weten waar de loot is als ik verwacht de Heist in mijn eentje doe of als ik niet voldoende goud in de compound heb gespot als ik m met zijn tweeën doe. In dat geval wil ik weten waar ik cocaïne kan vinden. Het liefst bij de main dock, zodat ik snel kan ontsnappen. Andere dingen scope ik eigenlijk niet.

[ Voor 5% gewijzigd door AMD1800 op 26-12-2020 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

GoeiedagEem schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 14:35:
[...]

Er zijn behoorlijk veel guides te vinden voor low levels om snel wat cash te verdienen waarbij je je geld herinvesteert in bunker / mc / nightclub voor passive geld. Het is wel een grindy game, dus hou er rekening mee dat je veel tijd kwijt gaat zijn om legit snel voldoende geld te hebben voor supercars en warstock.

Ten aanzien van de nieuwe Heist: ik lees hier en daar dat die interest points scopen een vrij nutteloze tijdrovende bezigheid is, hoe denken jullie hierover?
Inmiddels ben ik de game aan het downloaden en kan er ergens laat vanavond gespeeld worden. Zal dan ook even kijken wat ik al bezit. Als het goed is en me kan herinneren heb ik al een high end appartement.

Dan nog even snel de gratis wagen claimen wat ik kan claimen etc. En dan nog eens gaan uitvogelen hoe alles ook alweer werkt.

Waar staan bv de autos die ik koop etc. In de garages wat ik heb of ergens anders. Dat zijn dingen daar moet ik me even op focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:35:
De multiplayer heb ik niet echt aangeraakt (level 15 ofzo) ivm de lange laadtijden. En de game dus verkocht.
De laadtijden zijn wel vervelend (ik speel op de PC trouwens dus geen idee hoe of wat op de Consoles...) als je veel missies of races aan het doen bent, maar als je van Single Player naar een Online Friends/Invite/Crew sessie gaat heb je daar niet zoveel last van en wordt zelfs dat soort "gehop" flink minder vervelend, omdat je elke keer weer in je eigen sessie terugkomt :)
Tenzij je in de Cloud Simulator blijft hangen... :+

Wat ik soms veel irritanter vind zijn de irritante timers voor van alles, zelfs in zo'n eigen sessie :
- Personal vehicle timer :/
- Allerlei hulpmiddelen timers :F
- Zelfs je Nightclub promoten heeft een timer! 7(8)7
- enz...
- enz..
- enz.
_O-

Soms noem ik de game daarom Grand Timer Auto :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zojuist dan gestopt met spelen voor vandaag. Even de bevindingen wat ik heb gedaan.

Na het opstarten moest ik eerst de proloog van de game spelen. Gek want die had ik al gespeeld op zowel ps3 als ps4. Wat blijkt. Mijn save is nier overgehaald vanuit de ps4. Nouja... single player was zo goed als uitgespeeld. Anders doe ik die ooit nog wel een keer.

Daarna de online modus in. Dit is toch weer eventjes wennen als je vanuit Legion of Valhalla komt. Maar ook dit komt wel weer goed.

Daarna eens even kijken wat er in het criminal pack zit als je de game koopt tegenwoordig.

Een paar mooie sportwagens...en de Fiat 500 die tot het einde van het jaar gratis is nog eventjes opgepikt. Uiteraard de 2 free helikopters meegepikt en het vliegtuig.

Daarna een of andere bike club en ben CEO geworden van mijn eigen bedrijf... heb dus een high end appartement denk ik.

Wil ik geld gaan verdienen met die business moet ik eerst wat warehouses kopen. Maar daar heb ik het geld nog niet direct voor. Moet een kleine 2.5 mill hebben en heb pas 1.5mill.

Wist ook niet of het verstandig was daar meteen het geld aan uit te geven. Een hangar heb ik bijvoorbeeld ook niet.

Nog een klein vraagje wat ik niet echt op internet vind.
Een cargobob ontbreekt nog in mijn "garage". Is het mogelijk er ergens een te stelen en die er dan op die manier in te krijgen? Of kan die alleen gekocht worden? En indien gestolen... waar vlieg ik dan heen zodat die van mij blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
@Oxigeon nee zo een cargobob kun je wel stelen en gebruiken, maar die kun je je dus niet eigen maken, sterker nog, grote kans dat ie weg is als je een garage in en uit loopt :)
Als je geld wilt grinden dan zou ik toch echt een arcade kopen en wat Casino heists gaan opzetten, zeker met helicopters is preppen nog wel redelijk te doen, wel zodra je het geld hebt voor MKII direct kopen omdat het preppen veel en veel sneller maakt. Zoals gezegt kost het preppen met een MKII en een heist zo een anderhalf/twee uur, maar dan grind je wel ruim 1 en een kwart miljoen.
Pagina: 1 ... 188 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.