http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Ik ook. En meerdere van tweakerszoepersooi schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 21:22:
[...]
Heb ik je zeker paar keer gemistwil ook graag weer spelen met groepje.
Ik ben vanavond weer online in ieder geval
Zat geen boekje waar activatiecode op staat bij

En Bol.com wil / kan het alleen oplossen door mij nieuwe te sturen pas als spel zonder boekje bij hun binnen is

Je hebt hem voor de pc besteld?SnowBigQ schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:25:
Dacht zelf ook gister avond om even online te proberen( speelde alleen single player op xbox 360 )
Zat geen boekje waar activatiecode op staat bij![]()
En Bol.com wil / kan het alleen oplossen door mij nieuwe te sturen pas als spel zonder boekje bij hun binnen is
En spel is nu geinstalleerd op mijn pc, maar kan hem pas activeren en spelen als ik nieuwe binnen heb waar wel boekje en key bij zitten.
[ Voor 72% gewijzigd door SnowBigQ op 04-06-2016 14:56 ]
Hmm ik had hem via Kinguin gekocht een tijdje terug voor 28 euro. Aangezien fysiek op pc bijna geen meerwaarde meer heeft. Je moet de game 9 van de 10 keer toch digitaal downloaden met een code.SnowBigQ schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 14:55:
Ja had hem voor pc besteld.
En spel is nu geinstalleerd op mijn pc, maar kan hem pas activeren en spelen als ik nieuwe binnen heb waar wel boekje en key bij zitten.
Het spel kwam sealed binnen en er zat geen activatiecode bij? Lijkt me toch een beetje sterk.SnowBigQ schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 15:26:
Nee dat klopt, maar ik heb het zelf graag gewoon op CD/DVD
De code staat achterop een losse leaflet die in de doos zit.
Het kan zijn dat code dan uit gevallen is of dat ze bij Bol.com die codes eruit halen. Las wel op Bol.com dat er meer waren zonder code.
Wat er bij mij in zat zijn 7 Dvd's en Map.
[ Voor 10% gewijzigd door SnowBigQ op 04-06-2016 15:53 ]
Er is welgeteld nul reden voor Bol.com om de codes eruit te halen of om de seal eraf te halen (ook omdat je DVD-roms niet meer kunt retourneren als de seal eraf gehaald is).SnowBigQ schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 15:52:
Het kan zijn dat code dan uit gevallen is of dat ze bij Bol.com die codes eruit halen.
Als je per se de fysieke versie wil hebben kun je die ook voor 40 euri bij de Media Markt halen. Als je toch wil overstappen naar digitaal: op het moment is de Steam versie in de aanbieding, ook voor 40 euri.
Power to the beat.
Ik wil wel, maar m'n launcher doet ONNOEMELIJK vervelendronaldm3 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 19:25:
Vanavond ook weer even online van 2200 tot 2400 iemand die er dan ook is? Ik speel op de PC.
If so, fixje hier:
https://www.reddit.com/r/...rashes_at_5415_mb_update/
[ Voor 10% gewijzigd door Racing_Reporter op 04-06-2016 21:43 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

En ook krijg ik telkens een melding of ik wil kijken of er oude speldata beschikbaar is.
Dafuq?
ben je al online geweest sinds je dit hebt? kan namelijk zijn dat je anders je savegames verkloot. je bent niet de eerste die dit probleem heeft namelijk.Statie Geld schreef op zondag 05 juni 2016 @ 18:57:
Telkens als ik GTA V opstart gaat ie rechtstreeks naar Story Mode ipv. Online Mode (ook al staat in de instellingen dat ik de Landing Page over wil slaan en direct naar Online Mode toe wil), daarnaast moet ik ook continu akkoord gaan met allerlei voorwaarden:
[afbeelding]
En ook krijg ik telkens een melding of ik wil kijken of er oude speldata beschikbaar is.
Dafuq?
Dit speelt sinds gisteren, sindsdien al minimaal 5x online gegaan, en keer op keer deze reeks aan berichtenDigitalError schreef op zondag 05 juni 2016 @ 19:01:
[...]
ben je al online geweest sinds je dit hebt? kan namelijk zijn dat je anders je savegames verkloot. je bent niet de eerste die dit probleem heeft namelijk.

sommigen van ons op de ps4 hadden dit ook en moesten dan de proloog opnieuw spelen enzo. meteen het spel afsluiten want er waren ook mensen bij die hun character verloren. maar aangezien je al 5x online bent geweest en niks meldt over character wijzigingen zal het wel loslopen.Statie Geld schreef op zondag 05 juni 2016 @ 20:07:
[...]
Dit speelt sinds gisteren, sindsdien al minimaal 5x online gegaan, en keer op keer deze reeks aan berichten
Sinds die keer (was ongeveer 1 miljoen) welke welgeteld 2-3 dagen geleden is, heb ik nog 2x geld gekregen, 1x 500.000$ en 1x 400.000$. Ik heb eigenlijk zoiets van, als het maar geen onnoemelijke bedragen zijn ga ik er niet meer wakker van liggen. Het heeft meer nut om aardig tegen die scripters te doen dan ze de hele tijd uit te blaffen.
Alles is zó duur en missies brengen zó weinig op, dat ik er stiekem nog een beetje blij mee ben ook. Heb nu zo'n 40 uur in Online zitten en misschien een krap miljoen verdiend met missies. Een paar keer Fleeca heist, die overigens echt poepsimpel is op hard, alleen dat boren lukt nog niet helemaal.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Inmiddels staat bij mij de teller op 11,8 miljoen, waarvan 11 miljoen afkomstig is van geldzakjes die ik de afgelopen 2 weken heb opgeraapt. Ik kan nog steeds online, heb nog geen ban aan m'n broek.
Ja het is enigszins laf maar met de naderende grote update is het meer dan welkom
Heb vannacht nog aardige lol met een scripter gehad, 2 van die armoured dingen gespawned en wat rondrijden. Zo'n figuren maken me ook geen bal uit, maar figuren die iedereen de wapens afnemen en/of een half uur in de lucht laten exploderen heb ik minder respect voor.Statie Geld schreef op zondag 05 juni 2016 @ 20:32:
Voor wie vandaag de dag nog bang is om gebanned te worden als je geldzakjes oppakt van een hacker: geen zorgen.
Inmiddels staat bij mij de teller op 11,8 miljoen, waarvan 11 miljoen afkomstig is van geldzakjes die ik de afgelopen 2 weken heb opgeraapt. Ik kan nog steeds online, heb nog geen ban aan m'n broek.
Ja het is enigszins laf maar met de naderende grote update is het meer dan welkom
Op die manier kun je al een Piscus aanschaffen vanaf 3.750.000, 3M voor de Orion en 750.000 voor de upgrade naar een Piscus.
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
Yup zal niet al te veel zorgen maken om gedropped geld. Twee maten van mij zitten op 60 en 65 miljoen. Ik zelf zat op 17 miljoen voordat ik het geld heb laten weghalen door Rockstar (mocht je dit willen, je kan ze gewoon e-mailen, maken er ook geen punt van). Momenteel weer 11 miljoen legitiem bij elkaar gegamed, dat moet hopelijk wel genoeg zijn voor morgen.Statie Geld schreef op zondag 05 juni 2016 @ 20:32:
Voor wie vandaag de dag nog bang is om gebanned te worden als je geldzakjes oppakt van een hacker: geen zorgen.
Veel geld is leuk, maar als je alles gekocht hebt (en/of blijft kopen) dan is de lol er ook snel vanaf heb ik zelf gemerkt, uiteraard is dit voor iedereen anders. Ik bedoel enige waar ik op dat moment zelf nog voor speelde was rank 120 zodat ik de minigun kon kopen. Voor de rest had ik alles... (5 garages vol, jacht, tank, jet, attackheli, boten, volle kledingkast etc). Nu ik al mijn garages vol heb staan moet ik zeggen dat ik wel elke missie zowat in een andere auto rijd, om in elk geval nog enigszins variatie te behouden

GTA VI - All aboard the hype train!!
[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Hendro op 06-06-2016 13:15 ]
Op de pc nog nietMrMistral schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:24:
Update is er!
EDIT
Update van 54mb maar die kun je downloaden maar dan zegt de client dat de update servers dood zijn
[ Voor 27% gewijzigd door rwbk op 07-06-2016 12:34 ]
Hmm die prijzen val mee!Edzeau schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:34:
De update ziet er tot nu toe leuk uit! Awesome auto's, eindelijk het kopen van een Cargobob (maar wel voor bijna 2 miljoen...), en Dynasty8 Executive is beschikbaar, waar je een hoofdkantoor (?) ofzo kan kopen. Goedkoopste 1 miljoen, duurste 4 miljoen. Ik ben wel benieuwd wat nu het verschil is tussen de goedkoopste en de duurste.
32x Coveted?Sir_Hendro schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:41:
Cargobob als Pegasus! Nice, kan je lekker valsspelen in missies met pick up this vehicle / container / whatever. Gewoon een bob halen en dan met de heli dat gene vervoeren. Hier zat ik al lang op te wachten! Laat de update maar komen op de PC.
Coveted is al lang niet zo leuk meer als vroeger
Hopelijk kun je je bedrijf ook echt uitbreiden en krijg je er ook meer geld voor als je er meer tijd in steekt ipv alleen maar om meer missies te kunnen spelen.
Jammer van die Cargobob. Ik vond het leuk dat ik hem altijd kon bestellen bij Pegasus en dat verder bijna niemand dat ook kon.Edzeau schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:34:
De update ziet er tot nu toe leuk uit! Awesome auto's, eindelijk het kopen van een Cargobob (maar wel voor bijna 2 miljoen...), en Dynasty8 Executive is beschikbaar, waar je een hoofdkantoor (?) ofzo kan kopen. Goedkoopste 1 miljoen, duurste 4 miljoen. Ik ben wel benieuwd wat nu het verschil is tussen de goedkoopste en de duurste.
Dit werkte bij mij, en volgens reddit vele anderen:Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:12:
Op dit moment is de game services niet beschikbaar volgens mijn launcher en wordt ik doorverwezen naar deze pagina.
Nog meer mensen met dit probleem?
-edit
Er zijn blijkbaar meer mensen met dit probleem
Link
https://www.reddit.com/r/...code_201_error_here_is_a/
Verwijderd
Naise! Ik dank u zeersbuter schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:17:
[...]
Dit werkte bij mij, en volgens reddit vele anderen:
https://www.reddit.com/r/...code_201_error_here_is_a/
Je kunt ook nog verschillende opties kiezen bij die kantoren. Zo wordt de duurste van 4 miljoen opeens iets van 6-7 miljoen als je de safe, weapon rack, duurste trim en woongedeelte pakt. Nou ja, ik heb er geen geld voor, en eer je de investering terug hebt, heb je wel een aantal warenhuizen vol gehad...Edzeau schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:34:
En ik heb weer eens 2MB vrij op de SSD, wat enorm irritant...
[ Voor 4% gewijzigd door Kuusj op 07-06-2016 16:53 ]
Dat kan ik bevestigen, een vriend heeft zowat alles al gekocht wat je kan kopen. Hij heeft het een-na-duurste office en het warehouse van 3 miljoen. Daar gaan dacht ik iets van 112 kratten in, we hebben hem na 2 uurtjes voor bijna de helft gevuld. Eens zien wat dat opbrengt. Als "associate" krijg je 200 RP per minuut als je in de cirkel bent, nog eens 400 RP per 10 minuten als je in de auto met hem zit, nog eens 200 RP per 10 minuten omdat je bij iemand in de auto zit (dus dubbelop) en je krijgt 10.000$ per 15 minuten dat je associate bent.Good Fella schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:58:
Voor zover ik kan zien zit er geen verschil tussen de Offices behalve dan locatie.
Dan nog die kratten verkopen en het zou aardig in de papieren kunnen lopen. Ben al 6 ranks gestegen door puur bij hem te zijn

De servers lijken het moeilijk te hebben, ik krijg heel vaak dat de save gefailed is doordat ie niet kan connecten met de server. Na een minuut of 5 werkt het wel weer.
[ Voor 8% gewijzigd door Kuusj op 07-06-2016 19:22 ]
ik heb net op de pc versie de goedkoopste warehouse en office gekocht (super arm I know) maar ik krijg mijn geld niet als ik deliver... heeft iemand hier ook problemen mee. en nee de cargo is niet destroyed of ambushed
Kijk later wel weer..... dan maar geen heists atm
Het lijkt me niet echt dat dat de bedoeling is. Ben je wel ingelogd met het Social Club account waar je al GTA mee speelde. Het kan namelijk zo zijn dat je nu inlogt met een ander account en haal je er twee door elkaar (heb ik ook eerder gehad)Pelkie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:25:
Kan iemand mij vertellen waarom ik opeens mijn key opnieuw in moet voeren om GTA te kunnen spelen. Wanneer ik mijn key invul zegt ie (natuurlijk) dat deze al gebruikt is. Komt dit bij nog meer mensen voor?
nee maar ik moest wel ineens opnieuw inloggen, en ik krijg mijn geld van cargo deliveries niet vanwege network errors. Ik denk dat de servers gefryed zijn....Pelkie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:25:
Kan iemand mij vertellen waarom ik opeens mijn key opnieuw in moet voeren om GTA te kunnen spelen. Wanneer ik mijn key invul zegt ie (natuurlijk) dat deze al gebruikt is. Komt dit bij nog meer mensen voor?
Nee ik heb maar 1 account en dat heb ik ook gekeken op de website van Rockstar en daar log ik gewoon met het zelfde account in en daar staat GTA gewoon tussen mijn gamesAll0The0Web schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:28:
[...]
Het lijkt me niet echt dat dat de bedoeling is. Ben je wel ingelogd met het Social Club account waar je al GTA mee speelde. Het kan namelijk zo zijn dat je nu inlogt met een ander account en haal je er twee door elkaar (heb ik ook eerder gehad)
Je moet de cargo nog verkopen, als je wacht doet dat iets met de waarde dacht ik.doebbalapoent11 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:09:
hallo mede tweakers,
ik heb net op de pc versie de goedkoopste warehouse en office gekocht (super arm I know) maar ik krijg mijn geld niet als ik deliver... heeft iemand hier ook problemen mee. en nee de cargo is niet destroyed of ambushed
Ach ja, qua RP is het iig makkelijk verdienen, nu nog zien of die cargo wat oplevert.
Ik zou niet te veel stressen en morgen of over een paar dagen kijken of het nog steeds is. Met deze nieuwe update start iedereen opnieuw GTA op en zijn zoals geopperd waarschijnlijk alle servers in de war. Zelf kom ik ook niet in de game met code 207Pelkie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:31:
[...]
Nee ik heb maar 1 account en dat heb ik ook gekeken op de website van Rockstar en daar log ik gewoon met het zelfde account in en daar staat GTA gewoon tussen mijn games
ik heb de cargo tot 2x toe proberen te verkopen, er staat dat ik deliver er staat dat ik een total value van 132k verkocht heb, maar ik krijg niks noppes nadakuusj98 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:31:
[...]
Je moet de cargo nog verkopen, als je wacht doet dat iets met de waarde dacht ik.
Ach ja, qua RP is het iig makkelijk verdienen, nu nog zien of die cargo wat oplevert.
Ze zoeken het inderdaad maar uit, ik denk ik zal de nieuwe update eens proberen maar als ze niet kunnen zorgen dat het gewoon werkt op het moment dat ze weten dat het druk gaat zijn hoeft het ook niet meer.All0The0Web schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:33:
[...]
Ik zou niet te veel stressen en morgen of over een paar dagen kijken of het nog steeds is. Met deze nieuwe update start iedereen opnieuw GTA op en zijn zoals geopperd waarschijnlijk alle servers in de war. Zelf kom ik ook niet in de game met code 207
Ja, ik had precies hetzelfde net (en nooit eerder gehad trouwens).Pelkie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:25:
Bij de 2e poging en een captcha ging het goed, maar kreeg ik de melding dat de Rockstar Game Services unavailable zijn.
Het zal allemaal met de nieuwe update te maken hebben denk ik, kwestie van ff geduld hebben

ja er is veel te veel traffic nu.. waarom geen goede dedicated servers R* waaromGTAjunk schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:36:
[...]
Ja, ik had precies hetzelfde net (en nooit eerder gehad trouwens).
Bij de 2e poging en een captcha ging het goed, maar kreeg ik de melding dat de Rockstar Game Services unavailable zijn.
Het zal allemaal met de nieuwe update te maken hebben denk ik, kwestie van ff geduld hebben
dat was bij VIP ook al hoorkuusj98 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:56:
Wel 1 puntje wat me is opgevallen, als ik een auto verkoop dan krijgt de CEO al het geld, minus 10% wat hij aan Merryweather moet betalen. Dat is wel een beetje erg irritant en onnodig. Percentage kun je wel aanpassen denk ik. Als het een vreemde zou zijn zou je dus op die voorwaarde moeten oppassen. Ik weet niet of je Heists enzo dan ook moet afdragen.

Excuses, wist ik niet.
[ Voor 7% gewijzigd door doebbalapoent11 op 07-06-2016 20:02 ]
Alleen de social club is up.
Verwijderd
Via social club komen 'wij' er ook niet in. Als je al wel online was kreeg je allerlei foutmeldingenGTAjunk schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:21:
De Rukstar server status zegt het nu zelf ook: alle platforms 'limited'![]()
Alleen de social club is up.
Ik zit hier met 1 andere (een vriend) in een public server en hij kan regelmatig niet saven. Het is dus zaak dat mijn PC niet crashed, anders kom je er niet meer in.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:46:
[...]
Via social club komen 'wij' er ook niet in. Als je al wel online was kreeg je allerlei foutmeldingen
Het lijkt er overigens op dat een vol groot warenhuis zo'n 1,5-2 miljoen oplevert. We zijn nu toch al een uur of 4-5 bezig met constant packages retreiven en zitten op 75%. Denk het niet veel profitabeler is dan een Heist eerlijk gezegd.
is dat 1.5 tot 2 miljoen winst of is dat nog zonder de cargo prijzen eraf?kuusj98 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:56:
[...]
Ik zit hier met 1 andere (een vriend) in een public server en hij kan regelmatig niet saven. Het is dus zaak dat mijn PC niet crashed, anders kom je er niet meer in.
Het lijkt er overigens op dat een vol groot warenhuis zo'n 1,5-2 miljoen oplevert. We zijn nu toch al een uur of 4-5 bezig met constant packages retreiven en zitten op 75%. Denk het niet veel profitabeler is dan een Heist eerlijk gezegd.
De verkoopwaarde is ongeveer 1,5 tot 2 miljoen, ik heb geen weet van eventuele cargoprijzen.doebbalapoent11 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:04:
[...]
is dat 1.5 tot 2 miljoen winst of is dat nog zonder de cargo prijzen eraf?
dus 18000x(111:3)=666.000
1.750.000-666.000=1.084.000
Hmm, dat zou ik echt niet weten. Een half miljoentje voor 6 uur werk is ook niet erg veel... Edit: volgens mn medespeler is het gewoon ongeveer die 1,5-2 miljoen. We zitten overigens pas op 66%doebbalapoent11 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:10:
18k per set van 3
dus 18000x(111:3)=666.000
1.750.000-666.000=1.084.000
Er zijn trouwens wel een aantal grote bugs. Als je de bulletproof tires voor de nieuwe vrachtwagen koopt zijn ze alsnog niet bulletproof... een aardig foutje als je het mij vraagt. Verder heeft de tugboat geen beschrijving in de store en krijg je dubbele XP met meerijden in auto van CEO.
[ Voor 45% gewijzigd door Kuusj op 07-06-2016 21:43 ]
tja er is werk aan de winkel... misschien moeten ze voortaan maar rekening houden met een dlc en vele mensen die dan proberen te joinen, want dit kan echt niet imokuusj98 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:14:
[...]
Hmm, dat zou ik echt niet weten. Een half miljoentje voor 6 uur werk is ook niet erg veel...
Er zijn trouwens wel een aantal grote bugs. Als je de bulletproof tires voor de nieuwe vrachtwagen koopt zijn ze alsnog niet bulletproof... een aardig foutje als je het mij vraagt. Verder heeft de tugboat geen beschrijving in de store en krijg je dubbele XP met meerijden in auto van CEO.
Het is een en al gejank. Hopelijk kunnen we binnenkort weer ff een zondag pakken om de nieuwe dingen te ontdekkenStatie Geld schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:39:
Als ik de game opstart na de update (die ik ein-de-lijk kon downloaden) dan krijg ik een game crash error als de intro 2 van de 5 wanted-sterren heeft weergegeven, iemand anders ook zo'n probleem?
De servers hebben het blijkbaar moeilijk:Uffeltje schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:35:
Het is onmogelijk om nu online te komen, dus ik heb het voor vandaag maar opgegeven.
https://support.rockstarg.../en-us/articles/200426246
Allemaal limited.
Anyways, daarna nog een aantal solo gedaan die vooral bestonden uit haal 3x een crate vanaf deze locatie en breng het naar je warehouse. Je kan dan maar 1 crate per persoon tegelijk meenemen dus moest ik 3x heen en terug. De eerste collectie van 3 was op zee. Ging ik met mijn nieuwe tug boat erheen en lekker snipen op de bewakers van dat zeilbootje. Vervolgens dus de crates moeten vervoeren maar daarvoor is de tug een slechte keuze ivm time limit. Dan maar een speed boat van een bewaker gejat en bij de 2e rit een Dodo plane besteld. Kan ik lekker in zee landen, kistje oppakken en naar mijn warehouse vliegen. Dat ging 10x sneller
Oh, en ik moest een naam verzinnen, maar het is nog vroeg en ik ben inspiratieloos:

Edit: Toevoeging van de Gun Locker is een hele verademing
[ Voor 12% gewijzigd door Statiegeld op 08-06-2016 08:29 ]
Naam aanpassen kost 250k.Statie Geld schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:29:
Nou, ik heb even kunnen spelen hoor, gelijk 6,5 miljoen uitgegeven aan het duurste kantoor (Mazebank) met de duurste inrichting
Oh, en ik moest een naam verzinnen, maar het is nog vroeg en ik ben inspiratieloos:
[afbeelding]
Edit: Toevoeging van de Gun Locker is een hele verademing
Jezelf + 3 bodyguards, net als bij VIP.pascal073 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:19:
Weten jullie toevallig hoeveel mensen je kan uitnodigen voor je bedrijf?
Heb mijn bedrijf maar SkyNet genoemd
Bedrijven opzetten? Kantoren kopen? Iemand die een linkje naar update-history heeft?
http://lmgtfy.com/?q=gta+update+1.18#Verstekbakker schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:32:
Ik heb een behoorlijke tijd geen GTA meer in mijn PS4 gehad. Hij is nu een update van 11 GB aan het binnenhalen. Heb ik echt zoveel gemist?
Bedrijven opzetten? Kantoren kopen? Iemand die een linkje naar update-history heeft?
Vind persoonlijk wel jammerDigitalError schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:23:
[...]
Jezelf + 3 bodyguards, net als bij VIP.
Heb mijn bedrijf maar SkyNet genoemd![]()
Tevens:
Nederlandse PS5 clan / 30+
Gisteren met wat vrienden gedaan, CEO kreeg 144k en wij alle drie maar 13k en dat is dan inclusief bonus van 7k anders was het helemaal bagger. Vind dit toch echt zwaar tegenvallen hoor.The Outlaw schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:48:
Heeft iemand al met succes zijn kratjes verkocht als CEO? Ik was er gisteravond mee bezig maar ben benieuwd of de mensen in mijn organisatie ook hetzelfde krijgen als pay out?
Tevens:
[video]
Ik snap dat de CEO meer krijgt, maar deze verhouding is natuurlijk zo scheef als een hoer.
[ Voor 7% gewijzigd door RubenSaurus op 08-06-2016 09:57 ]
Wel realistisch toch ?DigitalError schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:56:
[...]
Gisteren met wat vrienden gedaan, CEO kreeg 144k en wij alle drie maar 13k en dat is dan inclusief bonus van 7k anders was het helemaal bagger. Vind dit toch echt zwaar tegenvallen hoor.
[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Hendro op 08-06-2016 10:04 ]
Daar is geen pay-out bij, maar ze krijgen wel gewoon dat loon wat je in Vip als bodyguard ook krijgt volgens mij.Sir_Hendro schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:04:
Helpen is voor de arme of mensen die spelen voor de lol ipv voor de poen. Krijg je tijdens crate collections als werker ook betaald?

Is het dat niet lucratiever om gewoon heists te doen?DigitalError schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:56:
[...]
Gisteren met wat vrienden gedaan, CEO kreeg 144k en wij alle drie maar 13k en dat is dan inclusief bonus van 7k anders was het helemaal bagger. Vind dit toch echt zwaar tegenvallen hoor.
Ik snap dat de CEO meer krijgt, maar deze verhouding is natuurlijk zo scheef als een hoer.
Dat of gewoon iedereen individueel een onderneming starten, anders krijg je idd echt geen fuck als je mee helpt, krom systeem, jammer..Wee Man schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:49:
[...]
Is het dat niet lucratiever om gewoon heists te doen?
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.