Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
En de nieuwe lowrider is inmiddels te koop. Ook hier en daar al gelezen dat er nog meer aan komt deze maand in de vorm van nog twee lowriders en een nieuw systeem a la VIP maar dan in de vorm van een personal assistent en schijnbaar een business systeem (geen idee wat dit qua gameplay gaat inhouden trouwens). Tevens nog wat kleinere updates zoals adversary modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:16
heb gisteren de nieuwe lowrider gekocht wel een mooie bak met een gave livery.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:50
Dikke centjes verdienen kan vandaag en in het weekend. Als je nodig hebt moet je mij maar even joinen op PC.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
heb je toegevoegd

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Volgende ronde begint over ca 5 a 8 minute.

//edit:
Morgen weer tussen 9:00 en 22:00 ben ik online (niet continue). Dan kunnen jullie nog meer centjes krijgen.

//edit2:
Ben online, stuur maar ingame bericht als je mee wil doen. Iedereen is welkom! Nog voor de duidelijkheid, jullie krijgen iedere 15 minuten $400k per person.

[ Voor 94% gewijzigd door Sir_Hendro op 09-04-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Sir_Hendro schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:14:
Volgende ronde begint over ca 5 a 8 minute.

//edit:
Morgen weer tussen 9:00 en 22:00 ben ik online (niet continue). Dan kunnen jullie nog meer centjes krijgen.

//edit2:
Ben online, stuur maar ingame bericht als je mee wil doen. Iedereen is welkom! Nog voor de duidelijkheid, jullie krijgen iedere 15 minuten $400k per person.
Hoe verdien je 4 ton per 15 mins? Ik heb het zelf niet echt nodig, maar maat van mij kan wel een dikkere portemonnee gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:24
Xant0r schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:06:
[...]

Hoe verdien je 4 ton per 15 mins? Ik heb het zelf niet echt nodig, maar maat van mij kan wel een dikkere portemonnee gebruiken.
Pacific Standard heist finale spelen, host neemt 0% cut en trekt de internetkabel eruit op een specifiek moment aan het eind v/d missie. De 3 overige spelers krijgen de cutscene en hun aandeel terwijl de host de heist niet gefinished heeft en hem dus nogmaals kan hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Recrush schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 20:36:
[...]

Pacific Standard heist finale spelen, host neemt 0% cut en trekt de internetkabel eruit op een specifiek moment aan het eind v/d missie. De 3 overige spelers krijgen de cutscene en hun aandeel terwijl de host de heist niet gefinished heeft en hem dus nogmaals kan hosten.
Waarom zou je dit hosten dan? Je krijgt er geen GTA$ noch RP voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PolluxDKB schreef op zondag 10 april 2016 @ 21:11:
[...]

Je doet dit ook voor de andere 3, niet voor jezelf :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

PolluxDKB schreef op zondag 10 april 2016 @ 21:11:
[...]

Waarschijnlijk moet hij wat Karmapunten terug verdienen, dit is daar wel een goede manier voor lijkt me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Het beste doe je dit in een groep van 4. Eerst host de ene persoon een paar sessies, dan de volgende ect. Zo krijgt ieder lekker veel geld op hoog tempo. Mij maakt het persoonlijk niets uit of ik er wat aan verdien want ik heb GTA Online echt helemaal uitgespeeld (alles gekocht wat er te kopen valt + alles unlocked + super hoog level). Dus ja, dan is het niet erg om andere te helpen. Als nou meerdere mensen dit doen zoals ik net zei zou het helemaal geweldig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:19:
ik heb GTA Online echt helemaal uitgespeeld (alles gekocht wat er te kopen valt + alles unlocked + super hoog level).
Geldt ook voor mij.
Maar ik wil best weer joinen, om anderen te 'subsidiëren' ;) (en voor de lol natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

Ik vindt t niet erg om gesponsord te worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Dutch Thumper op 11-04-2016 12:05 ]

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:24
Dutch Thumper schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:34:
Ik vindt t niet erg om gesponsord te worden.
Ah ben jij het :+

Misschien dat ik maar eens kijk of het mij ook gaat lukken. Ik ben zelf wel greedy4money maar misschien leuk om ook eens te geven ipv nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Sir_Hendro schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:19:
Het beste doe je dit in een groep van 4. Eerst host de ene persoon een paar sessies, dan de volgende ect. Zo krijgt ieder lekker veel geld op hoog tempo. Mij maakt het persoonlijk niets uit of ik er wat aan verdien want ik heb GTA Online echt helemaal uitgespeeld (alles gekocht wat er te kopen valt + alles unlocked + super hoog level). Dus ja, dan is het niet erg om andere te helpen. Als nou meerdere mensen dit doen zoals ik net zei zou het helemaal geweldig zijn.
Ben je vanavond toevallig online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Statie Geld schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:04:
[...]

Ben je vanavond toevallig online?
Yes sir!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Recrush schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:32:
[...]

Ah ben jij het :+

Misschien dat ik maar eens kijk of het mij ook gaat lukken. Ik ben zelf wel greedy4money maar misschien leuk om ook eens te geven ipv nemen :P
Jij greedy?

Nop alles behalve dat ;)

Stuur je miljoenen maar mijn kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:30
Zitten jullie allen op TS? Zou graag eens een avondje meespelen namelijk. :)

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Uffeltje schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:13:
Zitten jullie allen op TS? Zou graag eens een avondje meespelen namelijk. :)
Er zijn vaak mensen op ts aanwezig.

O.a. op tweakersunited.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:41
Kan iemand kort uitleggen hoe ik samen met Tweakers kan spelen?
Ik ben wel lid van GOTP en zie afentoe een speler met die badge, maar nooit veel. Laat staan dat ik ene heist of missie voorbij zie komen met alleen tweakers....

Ik heb trouwens die limo met mitrailleur op het dak. Zou leuk zijn om met wat mensen rond te rijden 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Menesis op 13-04-2016 18:48 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
nog wat ps4 spelers die nog actief spelen ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02-2023
taker1987 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 19:44:
nog wat ps4 spelers die nog actief spelen ?
Ik zelf psn haikodelange

psn ps4 psvita = haikodelange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Weer een nieuwe bug. Ik had per ongeluk de Pacific Standard Heist gehaald en start de heist weer vanaf het begin. We voltooien de eerste setup en vervolgens komt er geen sms van lester. Dus ik rij dan maar zelf naar de heist room en zie de melding dat de heist recent voltooid is. Hoe kan dat nou weer als ik daarvoor alleen de eerste setup heb gedaan?

Schijnt vaker te gebeuren:
https://www.reddit.com/r/...ar_to_keep_replaying_the/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 18:04

Psychoot

1337n00b^

Menesis schreef op woensdag 13 april 2016 @ 18:47:
Ik ben wel lid van GOTP en zie afentoe een speler met die badge, maar nooit veel. Laat staan dat ik ene heist of missie voorbij zie komen met alleen tweakers....

Ik heb trouwens die limo met mitrailleur op het dak. Zou leuk zijn om met wat mensen rond te rijden 8)
Wat ik meestal doe.
'Start Game > Story Mode laden > Druk op 'ESC', tabblad Online > Join Crew Members'

Dat is volgens mij de makkelijkste weg.

Eigenlijk start ik vanuit Story Mode altijd een Invite Only sessie.
Dan zit ik binnen 20 seconden ingame ipv 2 minuten (als je gewoon online joined zoekt hij een lobby met randoms wat lang kan duren).
Persoonlijk start ik dan altijd een Random Race of iets dergelijks, als je daarna leaved dan zit je ook weer binnen 10 seconden ingame ipv 2 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ah zo! Ok thanks ik ga het proberen. :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Die minivan is wel erg leuk om te tunen.
Kost wel een duitje maar dan heb je ook wat!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DQonUB5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jdgt1il.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OexECOW.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door rwbk op 15-04-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
Menesis schreef op woensdag 13 april 2016 @ 18:47:

Het helpt natuurlijk ook als je vriendschapsverzoeken uitstuurt en/of beantwoordt, dan weten anderen ook dat je online bent. ;)

Maar als ik speel, dan kijk altijd net even wat beter naar de uitnodigingen van crewgenoten. Maar heists kun je het beste van tevoren plannen met bekenden en daar moet je ook echt wat meer tijd voor uit trekken, daarom moet ik die ook nog steeds doen :D

[ Voor 9% gewijzigd door Elijan9 op 15-04-2016 14:36 ]

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik ben geen fan van de minivan daarnaast heb ik geen plek heb vijf volle garages en een bugged garage spot helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:16
Komen er nog unieke updates (Buiten Kleding Auto's e.d. )? Gezien GTA 6 Geruchten gaande zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Psyonara schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 01:06:
Komen er nog unieke updates (Buiten Kleding Auto's e.d. )? Gezien GTA 6 Geruchten gaande zijn?
GTA6 duurt nog wel even en de melkkoe dat GTAO is denk ik dat we nog niet klaar zijn. Komt sowieso komende 3 dinsdagen nog updates als goed is. Denk alleen niet dat we ooit nieuwe heists gaan krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
GTA 6 zou ik niet voor 2018 verwachten, en 2019 zou me ook niet verbazen.

Als er nog een story DLC zou komen zou daar waarschijnlijk al wel meer info over zijn. Zelf hoop ik daar nog wel op, maar denk niet dat dat nog gaat gebeuren.
Online is een enorme moneymaker voor Rockstar, om mensen actief te houden (en sharkcards te laten kopen) zullen ze tot aan GTA 6 nog wel wat interessante dingen moeten gaan doen. Maar geen idee wat. Een heist zou kunnen, maar is wel veel werk voor ze. Ik denk eerder in zaken als met VIPS, maar het blijft allemaal koffiedik kijken.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Had dit gevoel al een beetje hangen. En vorig jaar al het idee net als met RDR het niet opleeft naar wat het had kunnen zijn.

Cops and robbers wat hier eens een suggureerde e.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Elijan9 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:17:
[...]

Het helpt natuurlijk ook als je vriendschapsverzoeken uitstuurt en/of beantwoordt, dan weten anderen ook dat je online bent. ;)

Maar als ik speel, dan kijk altijd net even wat beter naar de uitnodigingen van crewgenoten. Maar heists kun je het beste van tevoren plannen met bekenden en daar moet je ook echt wat meer tijd voor uit trekken, daarom moet ik die ook nog steeds doen :D
Ha ja. Maar dat heeft ook weer een reden: Ik speel GTA vaak met een vriend in Nederland (woon zelf in het buitenland) en zitten dan vaak via voicechat te lullen. We gebruiken GTA bijna als een soort Skype, beetje rondrijden/schieten en ondertussen over hele andere dingen praten :D
Maar als ik je dan als vriend toevoeg krijg je ook al die gesprekken te horen... Maar goed, misschien moeten we dan eigenlijk echt skype gebruiken op de achtergrond...

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik gebruik TS om met een vriendin in de states te praten werkt ideaal op pc imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Wat is TS?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Menesis schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:42:
[...]
Ha ja. Maar dat heeft ook weer een reden: Ik speel GTA vaak met een vriend in Nederland (woon zelf in het buitenland) en zitten dan vaak via voicechat te lullen. We gebruiken GTA bijna als een soort Skype, beetje rondrijden/schieten en ondertussen over hele andere dingen praten :D
Maar als ik je dan als vriend toevoeg krijg je ook al die gesprekken te horen... Maar goed, misschien moeten we dan eigenlijk echt skype gebruiken op de achtergrond...
Stap anders over naar TWUD, groepje gezellige mensen, zeer bedreven in heists, races, missies maar vooral online aanklooien. Meestal wel iemand online. Voeg mij anders toe (Ch0caholic) dan stuur ik je een invite.
Geld natuurlijk ook voor andere geinteresseerden...

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Maar dat werkt alleen tijdens missies? Je kunt toch niet in het "gewone" online gedeelte een team instellen? Ik heb er een tijdje geleden naar gezocht op google...
Dat zou namelijk top zijn (ook vanwege chat...).

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:30
TeamSpeak staat los van GTA. Iedereen kan een server joinen en met elkaar praten / chatten. Zie het als een soort Skype, maar dan gericht op gamers.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Eind vorige week weer wat gaan spelen, 2 dagen niks, en ineens allemaal glitchers modders oid zelfs op de Ps3 wist niet dat het zo erg kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GTA Online gaat er een paar uur tussenuit voor serveronderhoud: https://twitter.com/Rocks...status/724634217863364608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
net wat gta online gedaan op de ps4 , maar heb een vet rare bug , ik wou een auto verkopen maar ik kom de garage wel in maar ik krijg die cutscene niet en kan dus ook niks customizen . iemand hier mee bekend ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
  • Laatst online: 29-01-2024
Even een vraagje. Ik speel GTA Online op de pc. Ik heb een appartement en 3 garageboxen. In totaal 40 spots voor mijn wagenpark. Nu lees ik een aantal reacties hierboven, dat je 5 properties kan hebben. Maar als ik er een extra aan wil schaffen, dan vraagt het spel me er een in te ruilen. Wat doe ik verkeerd? Of klopt het totaal van 4 toch? ben lvl 83; wet niet of dit nog een vereiste is voor meer properties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Odicus schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:43:
Even een vraagje. Ik speel GTA Online op de pc. Ik heb een appartement en 3 garageboxen. In totaal 40 spots voor mijn wagenpark. Nu lees ik een aantal reacties hierboven, dat je 5 properties kan hebben. Maar als ik er een extra aan wil schaffen, dan vraagt het spel me er een in te ruilen. Wat doe ik verkeerd? Of klopt het totaal van 4 toch? ben lvl 83; wet niet of dit nog een vereiste is voor meer properties?
Is er geen optie dat je niets wil inruilen? Dan krijg je er namelijk gewoon 1 bij.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 18:04

Psychoot

1337n00b^

Odicus schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:43:
Zover ik weet heb ik inderdaad 5 appartementen met ieder 10 garage plekken.
Dat zijn 4 appartementen die er standaard al in zaten en 1 nieuwe in Vinewood hills, weet niet of die speciaal zijn ten opzichte van andere appartementen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week de game weer eens aangeslingerd op de PS3 en goed om te zien dat er ook daar nog steeds voldoende actieve Tweakers binnen die crew zijn. Zelf ben ik pas level 57 en ik zoek eigenlijk een goede manier om gewoon redelijk wat RP en cash te vergaren (binnen de regels van het spel). Ik zie regelmatig de updates van Rockstar voorbijkomen, maar de meest recente blogpost gaat over Time trails die helaas nooit beschikbaar zijn gekomen voor de PS3 versie. Dat is jammer, want 100k per dag voor die trails had mij eindelijk dichterbij een snelle bak gebracht.

Alle missies zijn volgens mij al een hele tijd geleden tot een minimum RP verlaagd (zag ik via de zoekfunctie in dit topic voorbijkomen), waardoor het eigenlijk niet meer interessant is.

De meeste RP die je kunt verdienen, is volgens mij via:
- Daily objectives
- Featured playlists (mits voor PS3 versie beschikbaar)
- Survival (leuk, maar niet continu achter elkaar en bovendien tijdrovend).
- Heists natuurlijk (hoe kon ik die nu vergeten?)

Mis ik eventueel nog iets?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2016 12:02 . Reden: Heists!!!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komen binnenkort weer een paar 'echte' updates voor GTA online.

http://www.rockstargames....ign=gtao-updates-05092016

In the stealing and dealing successor to Executives and Other Criminals, embark on further adventures in finance and felony as your Organization enters the lucrative and dangerous world of contraband trafficking. You’ll be working with your team from a selection of big new properties that serve as both headquarters for your Organization and warehouses for your hot merchandise. Manage inventory directly from your HQ, arranging to buy and sell anything from jewels to narcotics to medical supplies from a range of nefarious suppliers. Expect the unexpected as you head out with your team to make each pickup. Keep your stock in mint condition to maintain value and sell at a profit – and watch for raids on your warehouses between shipments!

En nieuwe stunt meuk:

Cunning stunts: for crazy vehicular action comes a major update to the wild world of GTA Online racing and stunting that will introduce a new realm of creative and fun games. Expect a slew of new stunt-ready vehicles and gear - and the inspired Creator scene will be getting a vast new set of props, for an evolution of stunting, racing and trials-style creations, and other gameplay possibilities that will surely defy imagination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

DigitalError schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 06:40:
...

En nieuwe stunt meuk:

Stunning cunts: for crazy vehicular action comes a major update to the wild world of GTA Online racing and stunting that will introduce a new realm of creative and fun games. Expect a slew of new stunt-ready vehicles and gear - and the inspired Creator scene will be getting a vast new set of props, for an evolution of stunting, racing and trials-style creations, and other gameplay possibilities that will surely defy imagination.
Nieuwe stunt vehicles, ik ben benieuwd! Ook geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. HotWheels-achtige trucks ofzo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:06
Statie Geld schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:49:
[...]

Nieuwe stunt vehicles, ik ben benieuwd! Ook geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. HotWheels-achtige trucks ofzo? :D
Haha, I see what you did there :D

Het ziet er allemaal weer gaaf uit. Pakketten stelen lijkt mij ook een leuke bezigheid, alleen jammer dat ik nog altijd een ps3 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe updates zijn zeker alleen voor de current gen? Ik denk erover om de laatste twee online Trophies (30 Platinum Awards / Rank 100) nog af te ronden op de PS3 en daarna de overstap te maken naar de PS4. Veel vrienden, doch niet alle, zijn inmiddels overgestapt op de PS4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:18:
Die nieuwe updates zijn zeker alleen voor de current gen? Ik denk erover om de laatste twee online Trophies (30 Platinum Awards / Rank 100) nog af te ronden op de PS3 en daarna de overstap te maken naar de PS4. Veel vrienden, doch niet alle, zijn inmiddels overgestapt op de PS4 versie.
Jep, Rockstar heeft in september aangegeven dat de PS3/X360 versies geen content updates meer zullen ontvangen. Ook niet heel ondenkbaar gezien die systemen écht aan hun limiet zitten en updates gewoon de game alleen maar zwaarder maken. En ze kunnen niet de PS4/X1 versies achter blijven houden omdat de oudere generatie bepaalde content niet aan kan. Tijd om de oude dus achter te laten en volledig te focussen op de huidige consoles.

Ik hoop nog steeds op een Hunting DLC. Wildlife in GTA Online met hunting activities, het liefst Free Roam activities die je gewoon met vrienden kan starten in Free Roam.

[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 10-05-2016 10:22 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Gvd@#%#$ weer geen updates/nieuwe story voor de SP, maar weer alleen Online :( :( :(

[ Voor 8% gewijzigd door poor Leno op 10-05-2016 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:21:
[...]

Jep, Rockstar heeft in september aangegeven dat de PS3/X360 versies geen content updates meer zullen ontvangen. Ook niet heel ondenkbaar gezien die systemen écht aan hun limiet zitten en updates gewoon de game alleen maar zwaarder maken. En ze kunnen niet de PS4/X1 versies achter blijven houden omdat de oudere generatie bepaalde content niet aan kan. Tijd om de oude dus achter te laten en volledig te focussen op de huidige consoles.

Ik hoop nog steeds op een Hunting DLC. Wildlife in GTA Online met hunting activities, het liefst Free Roam activities die je gewoon met vrienden kan starten in Free Roam.
Ja, ik weet het. Jammer, maar ik vrees dat de laadtijden dan alleen maar langer zullen gaan worden.

@hierboven: Wellicht dat ze SP content aankondigen rondom de E3. Daar staan zij meestal zelf niet, maar dat heeft hen in het verleden ook niet weerhouden om met een grote aankondiging te komen. Al zou ik zelf ook graag een nieuwe Red Dead game willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:22
Ik zoek nog 2 personen om heists in speciaale volgorde te doen met dezelde crew zodat je die bonussen krijgt.

Als iemand intresse heeft voeg me maar toe: KraantjeD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Wie heeft er nog meer enorm veel last van cheaters in GTA? Bijna elke server is hierdoor onspeelbaar. Gigantisch irritant natuurlijk. Weet iemand of GTA hier wat aan gaat doen, en of het überhaupt helpt om dit te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Op welk platform is dit ? Ik vermoed PC. Kan je ze niet rapporteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 09:35

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Vanwege alle cheaters, mods en anderszins spel vernaggelende zaken grind ik eigenlijk alleen nog in solo sessies de missies. Middels dat grinden heb ik een aardig buffertje aan $ opgebouwd en die wil ik graag behouden voor als er echt leuke content komt. Echter gezien de meeste recente hacks (lees insurance fraud) en daarvoor al het algehele drop random stuff on people of massive blow ups (reden waarom ik altijd passive roam) is het gewoon niet leuk meer in open sessies. Je kunt blijven reporten maar het heeft geen nut. Je report er 1 en er duiken 20 anderen op. Ik hoop dat er nieuwe single player content komt en contact missions die je solo kunt spelen. De Lamar lowrider missies hadden ze ook op moeten bouwen voor single player wat mij betreft.

Nu hoop ik dat de dubsta 2 en hearse nog eens naar voren komen als NPC cars. Die mis ik eigenlijk nog in mijn lijstje "rare storable cars". De blista compact heb ik al wel voorbij zien komen in een missie. Nu nog kijken of ik hem kan vinden zonder een missie. Deze is voor zover ik weet storable en best "rare".

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
MR_VIPER schreef op maandag 16 mei 2016 @ 09:30:
Vanwege alle cheaters, mods en anderszins spel vernaggelende zaken grind ik eigenlijk alleen nog in solo sessies de missies. Middels dat grinden heb ik een aardig buffertje aan $ opgebouwd en die wil ik graag behouden voor als er echt leuke content komt. Echter gezien de meeste recente hacks (lees insurance fraud) en daarvoor al het algehele drop random stuff on people of massive blow ups (reden waarom ik altijd passive roam) is het gewoon niet leuk meer in open sessies. Je kunt blijven reporten maar het heeft geen nut. Je report er 1 en er duiken 20 anderen op. Ik hoop dat er nieuwe single player content komt en contact missions die je solo kunt spelen. De Lamar lowrider missies hadden ze ook op moeten bouwen voor single player wat mij betreft.

Nu hoop ik dat de dubsta 2 en hearse nog eens naar voren komen als NPC cars. Die mis ik eigenlijk nog in mijn lijstje "rare storable cars". De blista compact heb ik al wel voorbij zien komen in een missie. Nu nog kijken of ik hem kan vinden zonder een missie. Deze is voor zover ik weet storable en best "rare".
Ik heb nu sinds januari GTA V op de PC en ben nog geen hacker tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
rwbk schreef op maandag 16 mei 2016 @ 09:39:
[...]

Ik heb nu sinds januari GTA V op de PC en ben nog geen hacker tegen gekomen.
Okay hoe creeer je zo'n magische bubbel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Psyonara schreef op maandag 16 mei 2016 @ 10:43:
[...]

Okay hoe creeer je zo'n magische bubbel?
Geen idee kan eigenlijk wel wat geld gebruiken. Misschien is dat het. Als je het nodig hebt komen ze niet als je ze wel nodig hebt dan zijn ze er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

rwbk schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:10:
[...]

Geen idee kan eigenlijk wel wat geld gebruiken. Misschien is dat het. Als je het nodig hebt komen ze niet als je ze wel nodig hebt dan zijn ze er niet?
Als je op zo een manier aan geld wil komen ben je geen haar beter in mijn ogen. |:(

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-09 18:30
MR_VIPER schreef op maandag 16 mei 2016 @ 09:30:

De Blista Compact is exclusief voor returning players die het spel dus al op de PS3 of Xbox 360 hadden. De hearse spawnt vrijwel alleen wanneer je zelf (of iemand anders natuurlijk) in een hearse rijdt naar de begraafplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
MR_VIPER schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:38:
[...]

Als je op zo een manier aan geld wil komen ben je geen haar beter in mijn ogen. |:(
XD ik heb het nu zon 300 uur gespeeld. Het maakt mij eigenlijk niet uit als ik het krijg zou er niet van balen. Zeker omdat ik eigenlijk alles al heb wat ik wou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

RichardQG schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:01:
[...]

De Blista Compact is exclusief voor returning players die het spel dus al op de PS3 of Xbox 360 hadden. De hearse spawnt vrijwel alleen wanneer je zelf (of iemand anders natuurlijk) in een hearse rijdt naar de begraafplaats.
Heb het gemerkt. Kan hem wel vinden en meenemen echter niet aan het lijstje rare cars toevoegen. Jammer. Gok dat ik nu alle rare cars in wel heb die "stealable" zijn. Niet alle varianten ervan. Echter 1 variant van elke type. Alleen degene die niet solo te spawnen zijn niet. En degene die niet te stelen zijn niet. Jammer dat ik de Bifta niet heb behouden toen ik die nog kon stelen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik zat laatst nog te kijken waarom ik mijn bifta niet kon gebruiken tijdens een race. Bij sommige garages heb je schijnbaar een soort non-active slot waar je een auto kan bewaren maar niet te selecteren is tijdens een race mits je hem verplaatst op een actieve slot. Dit heb je bijvoorbeeld bij de garage in de buurt van de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
De chat in lobby's werkt soms niet, hebben meer mensen daar gedoe mee?
In elk geval met heists... missies, races e.d. weet ik niet.
Ik zie dan zelf wel wat ik typ maar de rest ziet het niet (en andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
GTAjunk schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:23:
Ik ken dat probleem alleen van jou ;) Maar zelf zie ik ook de nodige problemen en glitches de afgelopen dagen. Sowieso meer modders dan gebruikelijk en véél disconnects, maar ook had ik bijvoorbeeld laatst opeens geen radio- en auto geluiden meer, maar dan wel weer van mijn wapens :? Of dat ik aan het eind van de Prison Break Heist de demolition heli probeerde in te stappen en ik opeens bovenop de wieken terecht kom en dood ben 8)7 Of een NPC auto die spontaan onder mijn achterwielen spawnt waardoor de achterkant van mijn auto opeens 2 meter de lucht in wordt gegooid. Of een LS Customs die ik binnenrijd waarna ik vrij kan rondneuzen zonder dat ik een menu voorgeschoteld krijg? :D

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
GTAjunk schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:23:
Komt hier ook wel eens voor, zeer vervelend als je niet met 3 vrienden speelt en mensen voip uit hebben staan. Kan je dus ook niet in de chat communiceren met randoms.

Dan maar niet te spreken over lange laadtijden bij Heists en terug komen in freeroam sessies (timeouts en dergelijke). Ik meen dat het allemaal zo slecht niet was een hele tijd terug voor mijn gta sabbatical, had ergens de hoop dat die problemen verholpen zouden zijn na de laatste grote onderhoud, maar het probleem blijft. Tevens ook regelmatig voorkomend bij de mensen met wie ik speel.

Mede door deze problemen zijn we de laatste tijd meer overgegaan op missions, deze kun je gewoon blijven spelen zonder al te veel laadtijd en gezeur. Enige minpunt is wel dat je op gegeven moment alles wel gezien hebt en soms voten op een missie werkt averechts en word je in een race of dm lobby gedonderd wat wel irritant is.

Dit soort problemen zijn wel irritant, maar ben nog steeds enthousiast wat betreft GTAO, maar als je maar 1 a 2 uur hebt om te spelen dan wil je ook spelen en niet een avondje (grotendeels) wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Elijan9 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:44:
Ik ken dat probleem alleen van jou ;)
;)
Elijan9 schreef:
Maar zelf zie ik ook de nodige problemen en glitches de afgelopen dagen. Sowieso meer modders dan gebruikelijk en véél disconnects, maar ook had ik bijvoorbeeld laatst opeens geen radio- en auto geluiden meer, maar dan wel weer van mijn wapens :? Of dat ik aan het eind van de Prison Break Heist de demolition heli probeerde in te stappen en ik opeens bovenop de wieken terecht kom en dood ben 8)7 Of een NPC auto die spontaan onder mijn achterwielen spawnt waardoor de achterkant van mijn auto opeens 2 meter de lucht in wordt gegooid. Of een LS Customs die ik binnenrijd waarna ik vrij kan rondneuzen zonder dat ik een menu voorgeschoteld krijg? :D
Ja, Rukstar maakt er regelmatig op allerlei manieren een zooitje van :r
Mijn ingame geluid stopt er ook soms (deels) mee.
En vooral de disconnects zijn al langere tijd irritant (al van alles en nog wat geprobeerd om het op te lossen, en geen zin om op noemen wát allemaal wel niet maar het helpt in elk geval allemaal geen bal) maar dat gedoe met de chat bv. was nieuw voor mij.

Xant0r schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:18:
Dit soort problemen zijn wel irritant, maar ben nog steeds enthousiast wat betreft GTAO
Ik ook... ondanks al dit soort shit nog steeds mijn favo game aller tijden :*)
En gelukkig gaat er ook heel veel heel vaak goed (duh :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Nog mensen op xbox one die online spelen? Ik kan wel wat mensen gebruiken voor enkele heists samen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:15
Ik zit er aan te denken om GTA5 voor pc te kopen. Nu is er natuurlijk altijd wel iets slechts over een game te zeggen. Maar daar wil ik niet de focus op leggen. Maar eerder de positieve verhalen. Heists bv lijken mij echt geweldig. Maar is dit ook nog te doen met vreemde en al die "hackers"? En worden er nog veel van die "death runs" gedaan? of van die durby games? die lijken mij ook wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
loki504 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:44:
Ik zit er aan te denken om GTA5 voor pc te kopen. Nu is er natuurlijk altijd wel iets slechts over een game te zeggen. Maar daar wil ik niet de focus op leggen. Maar eerder de positieve verhalen. Heists bv lijken mij echt geweldig. Maar is dit ook nog te doen met vreemde en al die "hackers"? En worden er nog veel van die "death runs" gedaan? of van die durby games? die lijken mij ook wel erg leuk.
Ik heb recent weer wat GTA Online gespeeld. Er worden wel random heists gedaan, hoe capabel je teamgenoten zijn wisselt sterk. PVP is in de middag nagenoeg zo goed als dood; mogelijk is het in de avond drukker als de Amerikanen ook online zijn. Je hebt echt vrienden/een crew nodig, dat scheelt een stuk.

En er zijn nog steeds hackers/modders. Al heb ik wel de indruk dat ze minder talrijk zijn dan een half jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Wee Man schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:50:
[...]

Ik heb recent weer wat GTA Online gespeeld. Er worden wel random heists gedaan, hoe capabel je teamgenoten zijn wisselt sterk. PVP is in de middag nagenoeg zo goed als dood; mogelijk is het in de avond drukker als de Amerikanen ook online zijn. Je hebt echt vrienden/een crew nodig, dat scheelt een stuk.

En er zijn nog steeds hackers/modders. Al heb ik wel de indruk dat ze minder talrijk zijn dan een half jaar geleden.
Dus jij zegt doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
GTA V is van zichzelf een geweldig spel. Zeker de moeite waard.

GTA Online is alleen de moeite waard als je vrienden/een crew hebt.

Ik zeg: koop het spel voor de single player en zie online als een leuk extraatje. Tenzij je iemand hebt om het mee te spelen.

Ook zou ik nog even wachten tot de Steam summer sale. Geheid dat ze het daar weer in de aanbieding gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er komt nieuwe DLC aan voor Online:

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/actual_1464349328_zpsvxgkywrh.jpg
Further Adventures in Finance and Felony continues a player’s mission to become the ultimate criminal kingpin of Los Santos and Blaine County in one of GTA Online’s biggest and deepest updates yet.

A giant leap up the corporate ladder following the VIP experience of Executives and Other Criminals, the Finance and Felony update gives players the opportunity to expand their organization and become CEO of their own Criminal Enterprise.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/actual_1464349341_zpsunzj76l9.jpg

Acquire a high-rise office and special warehouse properties to begin buying and selling a range of contraband across the city, all the while fighting the LSPD and the rest of the southern San Andreas criminal underworld for access to the rarest items and the biggest profits.

Further Adventures in Finance and Felony combines all new gameplay with a host of special new vehicles, exciting new features and much more.

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/actual_1464349354_zpsxvtoumrd.jpg

Look out for more details along with the official trailer coming next week.

http://www.rockstargames....finance-and-felony-coming

[ Voor 3% gewijzigd door RubenSaurus op 28-05-2016 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Wee Man schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:59:
GTA V is van zichzelf een geweldig spel. Zeker de moeite waard.

GTA Online is alleen de moeite waard als je vrienden/een crew hebt.

Ik zeg: koop het spel voor de single player en zie online als een leuk extraatje. Tenzij je iemand hebt om het mee te spelen.

Ook zou ik nog even wachten tot de Steam summer sale. Geheid dat ze het daar weer in de aanbieding gooien.
de singel player heb ik al via de niet nette manier gespeeld. En die was zeker de moeite waard... :X . Zijn er nog tweakers die een crew willen samen stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 01:56:
Er komt nieuwe DLC aan voor Online:

[afbeelding]
Further Adventures in Finance and Felony continues a player’s mission to become the ultimate criminal kingpin of Los Santos and Blaine County in one of GTA Online’s biggest and deepest updates yet.

A giant leap up the corporate ladder following the VIP experience of Executives and Other Criminals, the Finance and Felony update gives players the opportunity to expand their organization and become CEO of their own Criminal Enterprise.

[afbeelding]

Acquire a high-rise office and special warehouse properties to begin buying and selling a range of contraband across the city, all the while fighting the LSPD and the rest of the southern San Andreas criminal underworld for access to the rarest items and the biggest profits.

Further Adventures in Finance and Felony combines all new gameplay with a host of special new vehicles, exciting new features and much more.

[afbeelding]

Look out for more details along with the official trailer coming next week.

http://www.rockstargames....finance-and-felony-coming
Ook dubbel RP en $GTA op races dit weekend. Geen zin om met anderen te rijden? Een race solo rijden over 4KM geeft 3580 RP en 10K.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

loki504 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 06:53:
[...]

de singel player heb ik al via de niet nette manier gespeeld. En die was zeker de moeite waard... :X . Zijn er nog tweakers die een crew willen samen stellen?
er is al een tweakerscrew 2 zelfs

GOTP & TWUD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

The Outlaw schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:31:
[...]

Geen zin om met anderen te rijden? Een race solo rijden over 4KM geeft 3580 RP en 10K.
Leg uit. Welke Race moet ik hier voor spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De trailer voor de nieuwe dlc staat online, ziet er echt weer goed uit!

http://www.rockstargames....res-in-finance-and-felony

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te zien geen nieuwe wapens. Wel weer een vloot aan nieuwe wagens (Reaper, Vapid/Ford-GT40 en de Ferrari FF), Softop Windsor(!) en een nieuwe Benefactor Surano + Rumpo Offroad.

Damn.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nog ruim 2 weken wachten voor ik weer kan spelen. Videokaart verkocht in afwachting van de 1080...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Statie Geld schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 01:48:
[...]

Leg uit. Welke Race moet ik hier voor spelen?
Outlaw? Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:16:
De trailer voor de nieuwe dlc staat online, ziet er echt weer goed uit!

http://www.rockstargames....res-in-finance-and-felony
Gaat dit nu verder op dat VIP gebeuren? Zou het gewoon weer eens PVE willen zien ipv hele PVP.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dit is inderdaad een voortborduring op dat VIP gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:58

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb un grande probleme, tres tres grande...
Ik werd net door een meneer met bepaalde mods een half uur lang gebombardeerd. Ik heb hier videobewijs van, maar weet niet precies wie het was. Na veel gezeur hield hij op, ik ga een auto zoeken en ik ga even stilstaan om op de kaart te kijken. Ik had het geluid uit (ja, half 1), en opeens zie ik dat ik cash krijg iedere seconde. Ben direct weggegaan maar heb wel nog een video gemaakt. Nu zit ik met 1 miljoen, wat moet ik daarmee? Ik weet dat er duizenden van zulke berichten op internet staan maar ik vertrouw jullie net wat meer. Gewoon lekker wat van kopen of zo snel mogelijk weg ermee?

Ik speel altijd eerlijk, en heb geen zin om voor zoiets onnozels een IP ban te krijgen, loop ik groot risico?

Edit: excuses, misschien iets te snel gereageerd in paniek. Volgens dit http://gaming.stackexchan...ker-gives-me-hacked-money nemen ze het geld weg als het onmogelijk veel is. 1 miljoen is niet onmogelijk veel.

[ Voor 14% gewijzigd door Kuusj op 03-06-2016 00:44 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
kuusj98 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 00:35:
Ik heb un grande probleme, tres tres grande...
Ik werd net door een meneer met bepaalde mods een half uur lang gebombardeerd. Ik heb hier videobewijs van, maar weet niet precies wie het was. Na veel gezeur hield hij op, ik ga een auto zoeken en ik ga even stilstaan om op de kaart te kijken. Ik had het geluid uit (ja, half 1), en opeens zie ik dat ik cash krijg iedere seconde. Ben direct weggegaan maar heb wel nog een video gemaakt. Nu zit ik met 1 miljoen, wat moet ik daarmee? Ik weet dat er duizenden van zulke berichten op internet staan maar ik vertrouw jullie net wat meer. Gewoon lekker wat van kopen of zo snel mogelijk weg ermee?

Ik speel altijd eerlijk, en heb geen zin om voor zoiets onnozels een IP ban te krijgen, loop ik groot risico?

Edit: excuses, misschien iets te snel gereageerd in paniek. Volgens dit http://gaming.stackexchan...ker-gives-me-hacked-money nemen ze het geld weg als het onmogelijk veel is. 1 miljoen is niet onmogelijk veel.
Geen zorgen, Rockstar kan hoogstens je in-game cash weghalen maar zelfs de kans daar op is nihil.

Een IP-ban voor geld ontvangen ga je sowieso niet krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gewoon iets leuks van kopen joh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Jullie spelen allemaal op PC toch? Is er vanuit Tweakers uberhaupt nog een groepje actief op Xbox One? Ik heb wel enkele mensen toegevoegd maar ik zie vrij weinig mensen online die GTA veel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er speelt ook nog een hele kluit op de ps4, hoe het met het xbone kamp is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 16:32

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Sinds kort ook online aan het spelen, maar ik vind het niet echt wat. Bijna iedereen schiet je ter plekke dood, of veel hackers... En er is bijna nooit iemand van de GOTP, of in ieder geval, als ik zoek naar online session met crewmembers vind ik nooit wat, mis ik iets? :+

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
Mother_Goozz schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:44:
Sinds kort ook online aan het spelen, maar ik vind het niet echt wat. Bijna iedereen schiet je ter plekke dood, of veel hackers... En er is bijna nooit iemand van de GOTP, of in ieder geval, als ik zoek naar online session met crewmembers vind ik nooit wat, mis ik iets? :+
Ik zit in meerdere crews en heb GOTP zelden als actieve crew staan. Denk dat meer mensen dat hebben. Ik speel nog wel af en toe, vooral heists voor cashflow, maar moet nog VEEL meer hebben gezien de komende updates :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Vind het nog steeds een heerlijk spel, maar speel het eigenlijk al heel lang niet meer. De hackers hebben het voor mij wel een beetje verpest, normaal online spelen is er (op de pc) niet meer bij.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
adamvansanten schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:51:
Vind het nog steeds een heerlijk spel, maar speel het eigenlijk al heel lang niet meer. De hackers hebben het voor mij wel een beetje verpest, normaal online spelen is er (op de pc) niet meer bij.
Tja, PC. Net ook weer een nieuwsbericht gelezen dat ze in Overwatch ook massaal aan het bannen zijn geslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iamjustin schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:34:
Jullie spelen allemaal op PC toch? Is er vanuit Tweakers uberhaupt nog een groepje actief op Xbox One? Ik heb wel enkele mensen toegevoegd maar ik zie vrij weinig mensen online die GTA veel spelen.
Ik was met een clubje van plan weer te beginnen, maar gezien dit wederom een verlenging is op VIP (en dus PVP), toch maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:22:
[...]

Ik was met een clubje van plan weer te beginnen, maar gezien dit wederom een verlenging is op VIP (en dus PVP), toch maar niet.
Hoezo pvp? Bijna alle VIP jobs kun je gewoon prima doen zonder tegenspelers. Wij spelen meestal in een closed Friends session en dan heb je helemaal nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:30:
[...]

Hoezo pvp? Bijna alle VIP jobs kun je gewoon prima doen zonder tegenspelers. Wij spelen meestal in een closed Friends session en dan heb je helemaal nergens last van.
Invite/friend only kan 1 niet joinen (en ik heel sporadisch), maar dan kan je dacht maar 2 challenges doen zonder enige vorm van tegenstanders. Dat is niet PVE, dat is solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
Mother_Goozz schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:44:
Sinds kort ook online aan het spelen, maar ik vind het niet echt wat. Bijna iedereen schiet je ter plekke dood, of veel hackers...
Beginnen aan GTA Online kan wat overweldigend zijn ;) Het ligt er maar net aan in welke sessie je terecht komt, soms kan zijn er 19 anderen en laat iedereen elkaar met rust en andere keren duikt iedereen meteen op je. Probeer zeker in het begin zo veel mogelijk de "rode" spelers te ontwijken en aarzel niet om een nieuwe sessie te zoeken als de huidige vol schietgrage spelers of hackers zit. En gebruik de Passive Mode.
En er is bijna nooit iemand van de GOTP, of in ieder geval, als ik zoek naar online session met crewmembers vind ik nooit wat, mis ik iets? :+
Ligt misschien ook aan de tijd of je iemand anders tegenkomt? Wat is jouw nickname, volgens mij ben ik nog niet tegengekomen :? Ik speel zo'n twee keer per week 's avonds en sommige crewmembers zijn er bijna elke avond als ik speel. Ik schat dat we momenteel toch minimaal 15 actieve (>= 1 keer per week online) leden hebben met GOTP als actieve crew, maar op één keer na niemand uit de crewleiding.

Vriendschapsverzoeken werken veel handiger dan alleen het joinen van een crew, van "friends" krijg je meteen een notificatie dat ze online zijn en je kunt ze gemakkelijker uitnodigen bij heists of hun sessie joinen (als je tenminste geen disconnect krijgt, want dat gebeurt de afgelopen weken om de haverklap). De GOTP crew is dan wel weer een goed middel om vrienden te vinden en als meerdere crewmembers meedoen aan heists en missies e.d. dan geeft dat een leuke bonus, dus het loont uiteindelijk wel om veel vrienden binnen de eigen crew(s) te verzamelen. Maar sportieve spelers waar ik veel lol mee heb gehad in GTA Online stuur ik vaak ook gewoon een vriendschapsverzoek zodat ik weet dat het goed volk is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iamjustin schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:34:
Ben weer wat meer actief met een aantal. Waaronder fdisk. Criminal mastermind nog een ronde aan het doen voor 2 andere tweakers.

@SinergyX. Gewoon weer opstarten. Best geinig weer na een tijdje :) . Ben er met Fdisk en rope enzo. Het fifa/rainbow/division groepje zeg maar.

[ Voor 0% gewijzigd door Pannekoek81 op 03-06-2016 16:11 . Reden: het is SinergyX, niet SynergyX ]

Pagina: 1 ... 136 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.