• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hij is permanent, is bevestigd door rockstar zelf.

https://support.rockstarg...ine-Be-My-Valentine-Items

[ Voor 49% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-02-2016 09:23 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Nou dat haalt het laatste speciale er wel vanaf dus nu weet ik helemaal zeker dat ik deze 2 auto's oversla :) Ook al vind ik deze beide auto's niet mooi is het toch jammer dat ze het speciale aan de auto killen.

3 jaar geleden was ik uren op zoek naar een Obey Tailgater (of een vergelijkbare zeldzame npc auto) en als je hem dan eindelijk had dan was het feest. Maar al die auto's zijn ondertussen ook dlc geworden of uit de garage gehaald. Als het speciale er af is dan is de Tailgater ineens niet meer zo mooi :+

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Zo, na 2 a 3 dagen 2,3 miljoen verdiend met de VIP missies, vanavond nog even en dan ben ik helemaal klaar met dat grinden. Wel voor het eerst sinds lange tijd dat je weer ff lekker kan cashen in gta online.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:59
Die Roosenvelt heeft wel mooi geluid qua motor en ook die toeter is geweldig!

GTA VI - All aboard the hype train!!

lllustrious schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:02:
Zo, na 2 a 3 dagen 2,3 miljoen verdiend met de VIP missies, vanavond nog even en dan ben ik helemaal klaar met dat grinden. Wel voor het eerst sinds lange tijd dat je weer ff lekker kan cashen in gta online.
Haha ik ga vanavond ook nog een keer mijn record van 1,4 miljoen (gisteren) te verbreken dus het zal wel een latertje worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

Beakzz schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 18:14:
[...]

Haha ik ga vanavond ook nog een keer mijn record van 1,4 miljoen (gisteren) te verbreken dus het zal wel een latertje worden :p
En gelukt met je 1,4 miljoen?

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha zeker die avond nog ruim 1,5 mil gehaald. Uiteindelijk op 12,5 mil gekomen en daar is nog maar 5 van over.... Een 2e character is duur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
restart the game is sneller dan wachten op reload after mission, wie van jullie contributors gaat dat ff melden voorzoveralnietreedsch

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:39
Wie weet waar de Dubsta gouden of chrome spawned voor de pc?
Alle YouTube filmpjes en google stuff gelezen maar kan het maar niet vinden....

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 18:04

Psychoot

1337n00b^

amdboy1983 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:01:
Wie weet waar de Dubsta gouden of chrome spawned voor de pc?
Alle YouTube filmpjes en google stuff gelezen maar kan het maar niet vinden....
Ik geloof dat je tegenwoordig wel al een Dubsta2 moet hebben om de gouden/chrome/silver te kunnen spawnen.
Dan zul je iemand moeten vinden die er een in de garage heeft staan, zal vanavond eens kijken in mijn garage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psychoot schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:14:
[...]

Ik geloof dat je tegenwoordig wel al een Dubsta2 moet hebben om de gouden/chrome/silver te kunnen spawnen.
Dan zul je iemand moeten vinden die er een in de garage heeft staan, zal vanavond eens kijken in mijn garage :)
Inderdaad de oude spawn is verdwenen en nu spawned hij alleen met zo'n gevonden exemplaar (dus niet 1 die je zelf heb gemod). Heb het maar opgegeven alleen al om het feit dat ik mijn Tinsel garage in 1 nacht kan vullen met paarse Sentinels en de spawn van de Dubsta toch weer verder weg is (of je moet bv. Murrieta heights als garage hebben)

Volgens mij is die Dubsta tegenwoordig 22/23 K waard? De Paarse Sentinel is 17.5K, maar als ik die overdag (GTA tijd) weg breng dan staat er vaak een donker met lichtblauwe Dominator bij LS central geparkeerd en die is 19.5K Voor die laatste heb ik helaas nog geen betrouwbare spawn(tijd) gevonden.

[ Voor 18% gewijzigd door Beakzz op 26-02-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:08:
De nieuwe Adversary Mode 'Rhino Hunt' is live!

Daarnaast ook kortingen op bepaalde Warstock voertuigen.
Dus de geruchten kloppen alweer. Double $/RP op die mode neem ik aan? Dat zou dan week 4 zijn met een dubbel $ / RP event. Weet iemand nog hoeveel tijd na de 4 weken double $/RP heists een nieuwe update kwam? Dat viel namelijk in 1 van mijn lange GTA pauzes :+

Nu maar hopen dat het geen Lowriders Part 2 wordt, maar gewoon meer tuners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
damn! gisteren een buzzard gekocht voor mijn tweede character :X
Nu in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02-2023
Beakzz schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:21:
[...]

Dus de geruchten kloppen alweer. Double $/RP op die mode neem ik aan? Dat zou dan week 4 zijn met een dubbel $ / RP event. Weet iemand nog hoeveel tijd na de 4 weken double $/RP heists een nieuwe update kwam? Dat viel namelijk in 1 van mijn lange GTA pauzes :+

Nu maar hopen dat het geen Lowriders Part 2 wordt, maar gewoon meer tuners.
dat was wel een tijdje. 2a3 weken dacht ik zo ongeveer

en tussen part 1 en 2 zat ook weer een x aantal weken

psn ps4 psvita = haikodelange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashhorn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11-2020
Sinds enkele dagen heb ik ook terug Gta online opgepikt.

Voeg me gerust toe op PS4. Smashhorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Die tank vs Rhino modus verdient niet echt heel goed. Zelfs met dubbel cash en xp. Is het toch maar een 22k voor een volledige match. Die vip missies betaalden veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit man die 2e character is duur.. Nog tips om lekker (en redelijk leuk) te cashen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je goed met elkaar bent ingespeeld is the Pacific Standard Job misschien wel het meest effectief.. En als je het leuk wil maken, tsja, dan probeer je toch alle varianten uit.. ;)

PSN: Kjujay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:18:
Shit man die 2e character is duur.. Nog tips om lekker (en redelijk leuk) te cashen??
Ik ben laatst ook met een tweede char begonnen, gelukkig is alles wat je op de bank hebt staan beschikbaar voor beide chars, dus ik had redelijk snel appartement + auto. Criminal records race gedaan met crewmattie om engines enzo te unlocken, daarna missies grinden om mijn shootingskill hoog te krijgen (headshots ftw!), pier pressure missie, meth jatten en daarna elke voetganger te sneaken en nekslag te geven voor sneak en strength want politie komt toch niet. Nu level 62 en ben druk bezig met racen, verdient goed en redelijke rp. Mis alleen mijn heavy sniper.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiP0 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:27:
[...]

Ik ben laatst ook met een tweede char begonnen, gelukkig is alles wat je op de bank hebt staan beschikbaar voor beide chars, dus ik had redelijk snel appartement + auto. Criminal records race gedaan met crewmattie om engines enzo te unlocken, daarna missies grinden om mijn shootingskill hoog te krijgen (headshots ftw!), pier pressure missie, meth jatten en daarna elke voetganger te sneaken en nekslag te geven voor sneak en strength want politie komt toch niet. Nu level 62 en ben druk bezig met racen, verdient goed en redelijke rp. Mis alleen mijn heavy sniper.
Klinkt goed, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PiP0 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:27:
[...]

Sneaken kan veel makkelijker. Invite only, 1 keer thumbstick indrukken en elastiekje om je thumbstick. Ff rondjes lopen en klaar. Zelf had ik de stick ergens tegen aan gelegd, maar het effect is hetzelfde.

Heb zeker aan het begin vaak de RP afk capture gedaan (join een capture via quick job en je komt hem vanzelf tegen) ,maar door alle dubbele RP weken ben ik nu ineens level 110 met mijn 2e char.

Daily objectives zijn ook heel goed voor de RP. Elke dag 3K, 1 keer per week 10K en na 28 dagen 50K.

Mijn 2e char heeft nu 30 fully upgraded auto's dus nu wachten op de dlc, want ik heb geen wensen meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Beakzz schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:51:
[...]

Sneaken kan veel makkelijker. Invite only, 1 keer thumbstick indrukken en elastiekje om je thumbstick. Ff rondjes lopen en klaar. Zelf had ik de stick ergens tegen aan gelegd, maar het effect is hetzelfde.

Heb zeker aan het begin vaak de RP afk capture gedaan (join een capture via quick job en je komt hem vanzelf tegen) ,maar door alle dubbele RP weken ben ik nu ineens level 110 met mijn 2e char.

Daily objectives zijn ook heel goed voor de RP. Elke dag 3K, 1 keer per week 10K en na 28 dagen 50K.

Mijn 2e char heeft nu 30 fully upgraded auto's dus nu wachten op de dlc, want ik heb geen wensen meer :+
Vroeger waren die daily objectives 20k per dag ;O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
25k GTA$, 3k RP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:14:
[...]

Vroeger waren die daily objectives 20k per dag ;O
Vroeger was er nog geen GTA 5 :p Maar 20K RP per dag?? Naja na level 120 heeft het toch geen nut meer om nog mijn best te doen voor RP. Zou leuk zijn als ze een paar auto's op level 200 of zo. Of die OP raket launcher / mines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Beakzz schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:30:
[...]

Vroeger was er nog geen GTA 5 :p Maar 20K RP per dag?? Naja na level 120 heeft het toch geen nut meer om nog mijn best te doen voor RP. Zou leuk zijn als ze een paar auto's op level 200 of zo. Of die OP raket launcher / mines.
Ow my bad je doelde op xp dacht op cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:42:
[...]

Ow my bad je doelde op xp dacht op cash.
Ah ok. nee het is nu 3K RP en 25K $ per dag. Heb met beide characters de 28 dagen gehaald en nu nooit meer :) Zo frustrerend als je een rally moet of 1 van de vele captures die niemand speelt. Doe ze nu alleen nog als ze super makkelijk zijn of toevallig goed uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ben vandaag ook begonnen met GTA online. Die missies (heists?) zijn erg leuk als iedereen goed mee doet, wel jammer dat er veel mensen leaven.

Ben nu een beetje aan het sparen voor een appartement. Maar ik vroeg me eigenlijk af, hoe kan je je eigen missie lobby maken? Ik word vaak willekeurig geinvite door mensen die in een lobby zitten, maar het leek mij ook wel eens leuk om mijn eigen lobby te maken met mijn zelf gekozen missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Start - Online - Jobs - Host Jobs?

Weet niet hoe of dat op de PC kant anders is. Maar zo zou het moeten lukken. Hosten van zelfgemaakte jobs werkt hetzelde. Dan wel My Jobs kiezen.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Brogala schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:48:
....Maar ik vroeg me eigenlijk af, hoe kan je je eigen missie lobby maken? Ik word vaak willekeurig geinvite door mensen die in een lobby zitten, maar het leek mij ook wel eens leuk om mijn eigen lobby te maken met mijn zelf gekozen missie.
Inderdaad wat The Outlaw zegt, via "Online > Jobs".
Dan kun je een job kiezen (Race/DM/etc.) en starten.
Als goed is ben je dan de host, alleen kan het lang duren voordat mensen joinen.

Er is ook nog een optie bij "Online > Settings" waarin je aan kunt geven om de Host te blijven nadat de job voorbij is en nieuwe jobs gekozen worden.

Ik neem aan dat je op de PC speelt ?
Je mag mij toevoegen op Steam / SocialClub op Psychoot.
En uiteraard de TS joinen voor nog meer fun en samen jobs doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Psychoot schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:47:
[...]

Inderdaad wat The Outlaw zegt, via "Online > Jobs".
Dan kun je een job kiezen (Race/DM/etc.) en starten.
Als goed is ben je dan de host, alleen kan het lang duren voordat mensen joinen.

Er is ook nog een optie bij "Online > Settings" waarin je aan kunt geven om de Host te blijven nadat de job voorbij is en nieuwe jobs gekozen worden.

Ik neem aan dat je op de PC speelt ?
Je mag mij toevoegen op Steam / SocialClub op Psychoot.
En uiteraard de TS joinen voor nog meer fun en samen jobs doen :)
Thnx Psychoot en Outlaw! Game op PC inderdaad. Zal een op de Teamspeak gaan, heb je ook toegevoegd op Steam (ben Brogala).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:30:
na level 120 heeft het toch geen nut meer om nog mijn best te doen voor RP.
Met level 135 kan je de max. amount aan body armor meenemen, nl. 10 stuks.
OK geen super extra skill, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:45
Is er een beetje een actieve crew? De tweakers crew bestaat natuurlijk wel, maar gebeurt daar ook wat?
Gewoon een beetje heisten/racen zonder van die randoms die constant leaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
ik speel zelf in de tweakers crew (PC) maar het is redelijk rustig, spelen er nog mensen in actieve crews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Nou we hebben een crew die in de kinderschoenen staat. Wel mensen die van wanten weten. SHIV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

RoricNormannum schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:54:
ik speel zelf in de tweakers crew (PC) maar het is redelijk rustig, spelen er nog mensen in actieve crews?
Gister waren we met 5 man aan het spelen en op TeamSpeak: 84.24.111.166
Ik zie ook nog andere mensen in de crew online maar die gaan niet in op mijn invites of zien het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:08:
[...]

Mwah. Hopelijk komt er een leuke update na de 11e. Dit nodigt mij niet uit om GTA weer op te pakken.
De laatste geruchten zijn dinsdag 15 maart dus hopen dat het wat leuks is en niet nog een stel lowriders ofzo. Al die vs modes zijn bagger imo, maar sommige zijn redelijk te farmen als je met zijn 2en bent. Heb er alleen geen zin meer in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
Psychoot schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:07:
[...]

Gister waren we met 5 man aan het spelen en op TeamSpeak: 84.24.111.166
Ik zie ook nog andere mensen in de crew online maar die gaan niet in op mijn invites of zien het niet.
onder welke naam speel je? dan zal ik je even een verzoekje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

RoricNormannum schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:45:
[...]

onder welke naam speel je? dan zal ik je even een verzoekje sturen.
Psychoot is me SteamID en ook op SocialClub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-09 18:30
Cheaters hebben een nieuwe manier gevonden om legitieme spelers te irriteren.
www.gta5cheats.com/gta-online-hackers-can-now-steal-cash/
YouTube: Modder uses modmenu to drain money & put me in badsport
Wees gewaarschuwd in publieke lobby's en overweeg ook om bijvoorbeeld een video playback functie te gebruiken om te zorgen dat je bewijs hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

RichardQG schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:25:
Cheaters hebben een nieuwe manier gevonden om legitieme spelers te irriteren.
www.gta5cheats.com/gta-online-hackers-can-now-steal-cash/
YouTube: Modder uses modmenu to drain money & put me in badsport
Wees gewaarschuwd in publieke lobby's en overweeg ook om bijvoorbeeld een video playback functie te gebruiken om te zorgen dat je bewijs hebt.
Ze hebben eergisteren bijna al mijn wapens van me afgenomen incl ammo.

Wel een melding van gemaakt, maar intussen veel moeten kopen om missies te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutch Thumper schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:09:
[...]

Ze hebben eergisteren bijna al mijn wapens van me afgenomen incl ammo.

Wel een melding van gemaakt, maar intussen veel moeten kopen om missies te kunnen doen.
Dat in 2 topics een waarschuwing wordt gezet is alleen maar om iedereen er van op de hoogte te stellen. Het is niet de bedoeling dat je op allebei gaat antwoorden ;)

Dacht dat ze alleen geld af konden nemen maar wapens dus ook al |:( Volgens mij heeft Rockstar het al jaren geleden opgegeven dat ze ook maar iets tegen cheaters kunnen doen en hebben ze bij de Xbox One en Ps4 gewoon het voordeel dat het zo'n gesloten systeem is.

[ Voor 23% gewijzigd door Beakzz op 08-03-2016 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-09 18:30
Beakzz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:14:
[...]

(...)

Dacht dat ze alleen geld af konden nemen maar wapens dus ook al |:( Volgens mij heeft Rockstar het al jaren geleden opgegeven dat ze ook maar iets tegen cheaters kunnen doen en hebben ze bij de Xbox One en Ps4 gewoon het voordeel dat het zo'n gesloten systeem is.
Ik was inderdaad behoorlijk teleurgesteld toen ik het het bericht kreeg over het geld stelen van anderen. Sommige mensen hebben geld betaald voor in-game currency en dat wordt hen gewoon afgenomen. Dat wapens werden afgenomen (of toegevoegd) ben ik ook al eerder tegen gekomen, maar toen kreeg ik ze allemaal terug toen ik naar een nieuwe session ging. Ik weer niet of het nu anders is en je die ook definitief kwijt bent.
Ik tolereer modders wanneer zij niet het plezier van anderen bederven. Je kan natuurlijk ook positieve dingen doen, zoals het spawnen van auto's die je normaal niet kan racen voor een speciaal evenement of zoiets. Maar de meeste modders gebruiken het jammer genoeg om andere mensen te irriteren. Hele zielige figuren zijn dat. Van mij mag er bij dit soort mensen gewoon een zero tolerance beleid gevoerd worden. Het is natuurlijk ook in het belang van Rockstar als de online beleving verbeterd wordt zodat meer mensen shark cards kopen. Hopelijk realiseren zij dat zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Dingen die mij wel interesseren zijn meer FOV, alle vliegtuigen kunnen spawnen en sneller kunnen rijden / vliegen alhoewel dat laatste dan niet eerlijk is in GTA Online. Maarja ik ga geen risico nemen op een ban dus ga ik ook geen mods installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Beakzz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:14:
[...]

Dat in 2 topics een waarschuwing wordt gezet is alleen maar om iedereen er van op de hoogte te stellen. Het is niet de bedoeling dat je op allebei gaat antwoorden ;)
Ga ervan uit dat niet iedereen beide topic volgt.

Na 2 nieuwe sessies en echt alles afsluiten en opstarten niet hielp, heb ik bijna alles opnieuw gekocht. Bijna 2 ton armer incl ammo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Als er modders zijn die wapens voorgoed kunnen afnemen, dus dat je ze niet terug krijgt bij joinen van een andere sessie, kan wel een voordeel zijn om van de overbodige guns af te komen. Wie gebruikt er een ander pistol dan de AP gun? SMG heb ik nooit gebruikt, ik wacht op de combat MG bij level 80. Zelfde voor shotguns en assault rifles. Omdat je geen wapens als eerste keus kan zetten en je dus regelmatig door je wapens moet scrollen zou ik dat wel een makkelijke oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

PiP0 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:16:
Als er modders zijn die wapens voorgoed kunnen afnemen, dus dat je ze niet terug krijgt bij joinen van een andere sessie, kan wel een voordeel zijn om van de overbodige guns af te komen. Wie gebruikt er een ander pistol dan de AP gun? SMG heb ik nooit gebruikt, ik wacht op de combat MG bij level 80. Zelfde voor shotguns en assault rifles. Omdat je geen wapens als eerste keus kan zetten en je dus regelmatig door je wapens moet scrollen zou ik dat wel een makkelijke oplossing vinden.
Dat was ook mijn eerste gedachten :)
AP Pistol gebruik ik zelfs niet eens, altijd de Uzi vanuit de auto.
Maar wat een drama om steeds te scrollen door alle wapens om de juiste te vinden.
Geloof ook dat de nummer 1 ergenis is in GTA Online als ik officieel forum mag geloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:30
Psychoot schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:58:
[...]

Dat was ook mijn eerste gedachten :)
AP Pistol gebruik ik zelfs niet eens, altijd de Uzi vanuit de auto.
Maar wat een drama om steeds te scrollen door alle wapens om de juiste te vinden.
Geloof ook dat de nummer 1 ergenis is in GTA Online als ik officieel forum mag geloven.
Zit je op console of pc? Op pc kan je de controls zo instellen dat je met je muis in beide richtingen door de wapens kan scrollen. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Uffeltje schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:40:
[...]

Zit je op console of pc? Op pc kan je de controls zo instellen dat je met je muis in beide richtingen door de wapens kan scrollen. :)
Op de PC, goede tip. Zal zo eens kijken, in de auto vooral irritant als ik er langs scroll inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:40:
[...]

Meestal zit ik gewoon op een stoel :+, maar zelfs dan is het irritant om te moeten scrollen. Hoe moeilijk kan het nou zijn om een optie in te bouwen welk wapen je op welke positie wilt. Of van mijn part een wapenkast in het appartement en dan zelf beslissen welke je meeneemt.

Is het niet mogelijk om wapens weg te gooien? Mijn 2e character heeft enkel mijn favo wapens en dat speelt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02-2023
Beakzz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:51:
[...]

Meestal zit ik gewoon op een stoel :+, maar zelfs dan is het irritant om te moeten scrollen. Hoe moeilijk kan het nou zijn om een optie in te bouwen welk wapen je op welke positie wilt. Of van mijn part een wapenkast in het appartement en dan zelf beslissen welke je meeneemt.

Is het niet mogelijk om wapens weg te gooien? Mijn 2e character heeft enkel mijn favo wapens en dat speelt veel beter.
Ja weg gooien kan. Via driehoekje plus L1 als ik het goed heb..

psn ps4 psvita = haikodelange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Weggooien van wapens kan, maar zodra je een missie star of van lobby veranderd, heb je al je wapens weer. Weggooien is dus alleen als je gaat freeroamen, terwijl juist bij een DM of missie ik minder wapens wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Misschien is het een idee om twee weapon wheels te hebben. Een standard versie en een custom versie waar maar 1 per wapen per slot in kan. Deze kan je dan via het menu voorzien van de gewenste wapens. Dan daarbij een optie om te kiezen of je de default of de custom wheel wilt gebruiken op de shoulder button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:24
Echt bizar hoe verschillende ervaringen je online kunt hebben. Probeer al een tijd m'n heist finale van Prison Break (op hard) te spelen, denk dat ik er nu al 10+ pogingen op heb zitten. Mensen die poging na poging doodgaan, Velum's/Buzzards die gesloopt worden, mensen die zoveel lag hebben dat ze volgens mij meer timed out zijn dan feitelijk ingame, high levels die na 1 death van een teamgenoot al leaven etc. Dus nam vandaag maar een invite aan voor een Humane Labs setup wat goed ging, daarna nog twee setups gedaan met dezelfde mensen en uiteindelijk de finale die in 1x goed ging en waar ik een 50% cut kreeg omdat twee randoms die 'm hosten blijkbaar al cash genoeg hadden. Uiteindleijk 430k voor gevangen incl. first time bonus. Maar mensen vinden die Prison Break kunnen spelen lukt dus weer niet :+

Een van de pogingen was overigens wel leuk, ik was prisoner en de random die officer was had z'n Kuruma bij de prison geparkeerd en kwam mij daarmee op het plein bij Rashkovsky oppikken. Dat was wel fijn, maar die meneer disconnecte helaas toen we net de prison uit waren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Recrush schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:09:
Echt bizar hoe verschillende ervaringen je online kunt hebben. Probeer al een tijd m'n heist finale van Prison Break (op hard) te spelen, denk dat ik er nu al 10+ pogingen op heb zitten. Mensen die poging na poging doodgaan, Velum's/Buzzards die gesloopt worden, mensen die zoveel lag hebben dat ze volgens mij meer timed out zijn dan feitelijk ingame, high levels die na 1 death van een teamgenoot al leaven etc. Dus nam vandaag maar een invite aan voor een Humane Labs setup wat goed ging, daarna nog twee setups gedaan met dezelfde mensen en uiteindelijk de finale die in 1x goed ging en waar ik een 50% cut kreeg omdat twee randoms die 'm hosten blijkbaar al cash genoeg hadden. Uiteindleijk 430k voor gevangen incl. first time bonus. Maar mensen vinden die Prison Break kunnen spelen lukt dus weer niet :+

Een van de pogingen was overigens wel leuk, ik was prisoner en de random die officer was had z'n Kuruma bij de prison geparkeerd en kwam mij daarmee op het plein bij Rashkovsky oppikken. Dat was wel fijn, maar die meneer disconnecte helaas toen we net de prison uit waren :|
Ik begrijp je 100%.

Als ik de heist doe van een ander, gaat t (bijna) altijd goed.
Probeer ik mijn eigen heist, kan ik geen andere medespelers vinden of ze gaat tussentijds weg of ze joinen en daarna afk :(

[ Voor 0% gewijzigd door Dutch Thumper op 10-03-2016 18:48 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:24
Dutch Thumper schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 18:47:
[...]

Ik begrijp je 100%.

Als ik de heist doe van een ander, gaat t (bijna) altijd goed.
Probeer ik mijn eigen heist, kan ik geen andere medespelers vinden of ze gaat tussentijds weg of ze joinen en daarna afk :(
Als ik de matchmaking op open zet en auto invite doe moet ik misschien een paar min wachten maar dan heb ik uiteindelijk altijd wel drie man.

Net weer. Een level <10 speler onder mijn hoede als prison officer en hij prisoner. Wat kan er fout gaan? Nouja, blijkbaar kon hij meerdere malen doodgaan voordat we bij Rashkovsky waren, of gewoon de eerste ladder bij de ingang niet kunnen vinden etc. Blijft moeilijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:30
Vandaag een nieuwe update! Klik!

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Nog meer lowriders :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Lees ik het nu goed dat ze de Pacific Standard heist hebben gepatched zodat je niet meer het appartement in kan? Kan iemand dat bevestigen?
Wel een reden om die in te wisselen voor een appartement met grote garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PiP0 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:47:
Lees ik het nu goed dat ze de Pacific Standard heist hebben gepatched zodat je niet meer het appartement in kan? Kan iemand dat bevestigen?
Wel een reden om die in te wisselen voor een appartement met grote garage.
Dat zou wel onprettig zijn. Maar goed, ook zonder Kuruma moet je die finale probleemloos kunnen spelen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Wel leuk telkens die nieuwe gamemodes, maar spelen wanneer je er daadwerkelijk zin in hebt kan toch niet.

Ik wil nu bijvoorbeeld Hunting Pack spelen en probeer al twintig minuten genoeg spelers te vinden, maar dat blijkt niet mogelijk. Paar verschillende volle lobbies geprobeerd, zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:16
Zijn er meer mensen die sinds de update van gisteren haperingen in de gameplay hebben?

Mijn framtimes hebben opeens wazige haperingen elke paar seconde.

Zijn meer mensen die het erover hebben:
https://support.rockstarg...test-update-Urgent-issue-

[ Voor 35% gewijzigd door Chris96 op 16-03-2016 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Chris96 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:09:
Zijn er meer mensen die sinds de update van gisteren haperingen in de gameplay hebben?

Mijn framtimes hebben opeens wazige haperingen elke paar seconde.

Zijn meer mensen die het erover hebben:
https://support.rockstarg...test-update-Urgent-issue-
yep, heb er ook last van.

Dacht dat t aan mijn lenzen lag, maar blijkbaar aan t spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10 10:29
Wie joint joined er morgenochtend om 5:00? Statiegeld en ik zijn dan weer unbanned. Het lijkt ons leuk om met twee anderen in de middag op PC & TeamSpeak alle heists te voltooien, iedereen krijgt dan min. 2 miljoen bonus.

[ Voor 3% gewijzigd door All0The0Web op 19-03-2016 22:23 . Reden: grammarnazi ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Kju schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:02:
[...]

Dat zou wel onprettig zijn. Maar goed, ook zonder Kuruma moet je die finale probleemloos kunnen spelen hoor ;)
Na de update 3x de bankheist gedaan en zonder problemen t appartement kunnen gebruiken icm karuma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Heeft er iemand zin om op de ps4 wat missies/heists te gaan doen?
Add me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 18:59
En dan ben je weer 's online (ps3), modders, modders overal !!
Iedereen opblazen, godmode, vliegen met auto's, cone en/of ei op je hoofd,etc.
Uiteindelijk vraag ik er ééntje (check players k/d ratio) wat nou de lol hiervan is, hij duikt spontaan naast me op, zegt sorry en ik heb ineens zo'n $50 miljoen......
Dus tja, ben je ineens 'rijk'.... Maar ik ben al lvl 255 ofzo, 3 huizen/10 car garages, alles wat je wil en op de ps3 komt er niet zo veel meer bij aan dlc dus wat moet je ermee.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Wobcat schreef op zondag 20 maart 2016 @ 21:07:
Uiteindelijk vraag ik er ééntje (check players k/d ratio) wat nou de lol hiervan is, hij duikt spontaan naast me op, zegt sorry en ik heb ineens zo'n $50 miljoen......
Dus tja, ben je ineens 'rijk'.... Maar ik ben al lvl 255 ofzo, 3 huizen/10 car garages, alles wat je wil en op de ps3 komt er niet zo veel meer bij aan dlc dus wat moet je ermee.
Zijn er op de ps4 ook zoveel modders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaanDH schreef op zondag 20 maart 2016 @ 21:08:
[...]

Zijn er op de ps4 ook zoveel modders?
Nope PS4 en Xbone zijn aardig dichtgetimmerd (en dat is niet door Rockstar)

Op de oude consoles en pc kan je echt van alles tegenkomen maar op de PS4 alleen modded acounts en wat glitches (laatste tijd zo goed als niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:06
Wobcat schreef op zondag 20 maart 2016 @ 21:07:
Ik was ook online op ps3 gisteren. Ik heb geen enkele modder gezien. Het is dus naar net waar je terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Weet er iemand of er nog een actieve crew is?
In de Tweakers crew zit nog maar weinig leven volgens mij. Was gister de gehele dag online, maar met randoms kan je gewoon geen serieuze missies of heists doen...
Wil dus graag naar een actieve crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
DaanDH schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:00:
Weet er iemand of er nog een actieve crew is?
In de Tweakers crew zit nog maar weinig leven volgens mij. Was gister de gehele dag online, maar met randoms kan je gewoon geen serieuze missies of heists doen...
Wil dus graag naar een actieve crew.
Op welk platform? Op de PC is er eigenlijk altijd wel iemand van de eigen crew, maar vaak zijn die al met eigen missies bezig. Als ik dan join is de queue al vol.

Maar vriendschappen sluiten heeft volgens mij meer nut dan het joinen van crews, op de XP bonus na. Als ik veel lol hebt gehad met een random en hij/zij gedraagt zich netjes na afloop, dan stuur ik gewoon een vriendschapsverzoek, net als bij crewmembers die ik regelmatig tegenkom of die zich melden bij het TweaksCrew topic. Na een tijdje kan je dan gemakkelijker goede leden vinden voor missies en heists.

.edit: Blijkbaar PS4, lees ik nu in het TweaksCrew Topic... Maar ik denk dat daar hetzelfde geldt?

[ Voor 5% gewijzigd door Elijan9 op 21-03-2016 10:20 ]

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Wij hebben een crew :http://socialclub.rockstargames.com/crew/shiver_me_timberrrrs

Klein, maar zeer bedreven groepje. Ultra efficient met heisten e.d. Proberen voor iedereen de 12 mil bonus te halen e.d. Doorgaans even (op een ander forum) seintje geven wanneer iemand wat wil doen.

Kijk maar.

Leader: GotchaNL
of mij: Sr.Sosua toevoegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sosua op 21-03-2016 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Elijan9 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:52:
[...]

Op welk platform? Op de PC is er eigenlijk altijd wel iemand van de eigen crew, maar vaak zijn die al met eigen missies bezig. Als ik dan join is de queue al vol.

Maar vriendschappen sluiten heeft volgens mij meer nut dan het joinen van crews, op de XP bonus na. Als ik veel lol hebt gehad met een random en hij/zij gedraagt zich netjes na afloop, dan stuur ik gewoon een vriendschapsverzoek, net als bij crewmembers die ik regelmatig tegenkom of die zich melden bij het TweaksCrew topic. Na een tijdje kan je dan gemakkelijker goede leden vinden voor missies en heists.

.edit: Blijkbaar PS4, lees ik nu in het TweaksCrew Topic... Maar ik denk dat daar hetzelfde geldt?
Ik speel op de ps4.
Probeer ook vaak mensen te adden, maar die spelen dan weer met andere vrienden, of hun sessie zit vol... Schiet niet echt op zo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Core-Pc
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Goedemorgen,

Ik ben weer begonnen met GTA V Online na een tijdje afwezig te zijn geweest.

Wat zijn op het moment de beste manieren om snel aan geld te komen?

Edit: Xbox360

[ Voor 4% gewijzigd door Core-Pc op 24-03-2016 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:36
Core-Pc schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:51:
Goedemorgen,

Ik ben weer begonnen met GTA V Online na een tijdje afwezig te zijn geweest.

Wat zijn op het moment de beste manieren om snel aan geld te komen?

Edit: Xbox360
ZO dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Is er ondertussen al iets van nieuws over een Story mode uitbreiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
nope

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DaanDH schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:28:
[...]

Ik speel op de ps4.
Probeer ook vaak mensen te adden, maar die spelen dan weer met andere vrienden, of hun sessie zit vol... Schiet niet echt op zo haha
De vaste crew speelt nu massaal The Division, het is al lang geen GTA-only crew meer. Als dat een beetje voorbij is druppelen we heus wel terug.. En tot die tijd zijn we gewoon op slack te vinden als je een keer iets wil afstemmen.

[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 24-03-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:16
Worden er geen nieuee crew members meer aangenomen voor gta v pc? Vriend van me zit te wachten totdat hij door de administratie geaccepteerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
De twee die klaarstonden geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:02
Elke GTA speelsessie eindigt eigenlijk met een crash to desktop :(.. Ik heb de nieuwste Nvidia driver en ik vroeg me af of er algemene fixes zijn, instellingen die het wellicht voorkomen. Iemand tips? Soms crasht het na een half uur soms na 2 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
MetalSonic schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:09:
Elke GTA speelsessie eindigt eigenlijk met een crash to desktop :(.. Ik heb de nieuwste Nvidia driver en ik vroeg me af of er algemene fixes zijn, instellingen die het wellicht voorkomen. Iemand tips? Soms crasht het na een half uur soms na 2 uur...
Ik heb sinds kort hetzelfde, maar dan met een AMD GPU. Heb nog geen oorzaak/oplossing gevonden, maar ik heb mijn instellingen niet veranderd en mijn AMD driver is nog steeds dezelfde... GTA lijkt vast te staan, maar <Alt>+<Tab> werkt gewoon, waarna ik de melding krijg dat de GTAV Launcher gecrasht is...

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:02
Elijan9 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 11:44:
[...]

Ik heb sinds kort hetzelfde, maar dan met een AMD GPU. Heb nog geen oorzaak/oplossing gevonden, maar ik heb mijn instellingen niet veranderd en mijn AMD driver is nog steeds dezelfde... GTA lijkt vast te staan, maar <Alt>+<Tab> werkt gewoon, waarna ik de melding krijg dat de GTAV Launcher gecrasht is...
Ik krijg de melding van "Grand theft auto 5 reageert niet meer"... En dan zit ik ineens naar mijn desktop te kijken. Vorige week nog een DDU (disc driver uninstall) gedaan gevolgd door de nieuwste Nvidia driver voor m'n GTX 980...

Uiteraard al gegoogl'd maar daar niks nuttigs uit kunnen halen. Ik weet ook dat 't niet persé mijn videokaart is. Twee weken geleden ook GTA 5 gespeeld bij een vriend met een GTX 980 TI en dar crashte 't spel ook meerdere malen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ben nu Pacific final aan het hosten op PC. Join Capt_Mirskii als je gratis veel geld wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Elijan9 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 11:44:
[...]

MetalSonic schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:09:
MetalSonic schreef op zondag 27 maart 2016 @ 12:22:
[...]

Ik krijg de melding van "Grand theft auto 5 reageert niet meer"... En dan zit ik ineens naar mijn desktop te kijken. Vorige week nog een DDU (disc driver uninstall) gedaan gevolgd door de nieuwste Nvidia driver voor m'n GTX 980...

Uiteraard al gegoogl'd maar daar niks nuttigs uit kunnen halen. Ik weet ook dat 't niet persé mijn videokaart is. Twee weken geleden ook GTA 5 gespeeld bij een vriend met een GTX 980 TI en dar crashte 't spel ook meerdere malen. :F
Heb zelf geen last van CTDs. maar ik heb wel bijna na elke heist dat ik of terug geschopt wordt naar singeplayer omdat GTA:O timed out (en vervolgens ook niet meer online kom, alleen na restart van GTA) of ik blijf eindeloos laden waardoor ik als nog moet restarten. Lijkt momenteel alleen te gebeuren bij Heists en is begonnen na de laatste update. Er is niks mis met mijn internet en er is ook verder niks veranderd aan mijn setup. Heb er al een melding van gemaakt bij Rockstar, hopelijk hebben ze er wat aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:42
Sir_Hendro schreef op zondag 27 maart 2016 @ 21:53:
Ben nu Pacific final aan het hosten op PC. Join Capt_Mirskii als je gratis veel geld wil.
ik snap et niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik was de finale in een loop aan het hosten. Dus steeds de finale over en over zonder setups zodat 0/30/35/35 per ronde wordt weggegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Core-Pc
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Car sumo team deathmatch levert best veel XP & $$ op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Sir_Hendro schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:10:
[...]

Ik was de finale in een loop aan het hosten. Dus steeds de finale over en over zonder setups zodat 0/30/35/35 per ronde wordt weggegeven.
Hoe dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Sir_Hendro schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:10:
[...]

Hoe is dit mogelijk :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Host moet op een bepaald punt aan het einde van de heist final zijn internet eruit trekken waardoor iedereen de final haalt bebalve de host die hem vervolgens opnieuw kan hosten. Dat is vlak voor de brug waar je met het bootje onderdoor vaart. Als je te laat disconnect haal je wel de heist. Doe je het te vroeg moet hij opnieuw. Liever opnieuw dan te laat ;)

Werkt op alle platforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Sir_Hendro schreef op zondag 03 april 2016 @ 22:26:
Host moet op een bepaald punt aan het einde van de heist final zijn internet eruit trekken waardoor iedereen de final haalt bebalve de host die hem vervolgens opnieuw kan hosten. Dat is vlak voor de brug waar je met het bootje onderdoor vaart. Als je te laat disconnect haal je wel de heist. Doe je het te vroeg moet hij opnieuw. Liever opnieuw dan te laat ;)

Werkt op alle platforms.
Graag zou ik dat een keer willen proberen. Zou jij dan willen hosten? Je bent tenslotte ervaringsdeskundige op dit gebied :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb ook wel interesse :)
Wat ik alleen niet goed begrijp is dat je zelf nog geen 250K hebt (of mis ik iets?)

[ Voor 1% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 08-04-2016 12:55 . Reden: stroke out ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Hier wil ik ook wel een keer aan meedoen. Zal toch een keer dat jacht moeten kopen ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik kan vanaf donderdag weer hosten. Moeten helaas 1x de setups opnieuw doen omdat ik bij de laatste keer te laat de verbinding had verbroken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

GTAjunk schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:41:
[...]

Ik heb ook wel interesse :)
Wat ik alleen niet goed begrijp is dat je zelf nog geen 250K hebt (of mis ik iets?)
Weet eerlijk gezegd niet of de host zijn geld krijgt.

Wat wel kan, is dat de host zichzelf 0% geeft. Waarbij achteraf te crewleden hem een deel vd opbrengst doorspeelt via Menu Cash delen last Job.

Pagina: 1 ... 135 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.