SomerenV schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:02:
[...]
Ja, die prijzen zijn echt absurd. Vooral wanneer je eigenlijk niet veel tijd hebt om veel te gamen en maar af en toe een uurtje of 2 speelt is het gewoon niet leuk meer. Ik speel altijd met een vriend van me en we hebben geen zin om de beperkte tijd volop te steken in het herspelen van Heists. Missies doen we wel zo af en toe omdat die niet gek lang duren. Maar als je dan vervolgens ziet dat het 900k kost om de Sultan te upgraden in de garage van Benny's

Sowieso zitten er wel meer achterlijk dure dingen in GTA Online en dan heb je twee opties: van die Shark Cards of echt flink wat uren Heists spelen.
Ik vind het niet zo erg dat veel dingen nogal duur zijn in GTA-online.. Dat geeft die dingen dan namelijk extra waarde als je ze kan kopen.. Het voelt als in het echte leven, voor bepaalde dingen moet je lang sparen en dan is daar de voldoening als je eindelijk voldoende geld bij elkaar hebt..
Het is daarom ook zo enorm jammer dat er nog steeds veel money-cheaters rondlopen.. Ik speel zelf nooit in publics, dus heb er geen "last" van, maar ik ken wel iemand die bijna 100 miljoen heeft en altijd alles kan kopen en daarna gewoon weer net zoveel geld heeft, heel raar (sarcasme).. Komt omdat hij altijd *per ongeluk* tegen money-cheaters aanloopt in public lobbies en er niks aan kan doen, jaja zal wel.. Dan haal je toch wel een heel belangrijk "gevoel" uit de game, nieuwe dingen hebben dan bijna geen waarde meer.. Ik irriteer me daar toch wel behoorlijk aan, jij werkt lang voor iets en meneer kan altijd alles zo kopen, je kan hem nooit iets laten zien wat hij zelf ook niet kan kopen.. Achja, meneer is ook pas net 14, dus we houden het er maar op dat hij het nog moeten leren.. En ja, ik weet dat het slechts een game is, maar toch, zaken moeten "ïnhoud" hebben imho als je begrijpt wat ik bedoel..