Acties:
  • 0 Henk 'm!
GTAjunk schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:32:
[...]

ik dacht dat 5 het maximum was (per character) :?
of ik heb wat gemist natuurlijk
Is ook zo...Mijn 2e char mag er natuurlijk ook 5 alleen die heeft er nog maar 3 dus 8 totaal. 2e char is ook nog maar level 30 dus daar kan ik nog geen fatsoenlijke auto mee modden :X

[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 28-01-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Met beide personages samen denk ik.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Wat is de nieuwe update moest net een update downloaden

Edit

De banshee is toegevoegd aan bennys en nog een auto

[ Voor 36% gewijzigd door rwbk op 28-01-2016 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
rwbk schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:49:
Wat is de nieuwe update moest net een update downloaden

Edit

De banshee is toegevoegd aan bennys en nog een auto
Banshee en Sultan, beide te customizen in Tuner style ipv Lowrider, andere patchnotes nergens kunnen vinden...nog even afwachten denk ik.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wvGUpwsHsUc] (1e die ik kon vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Xant0r schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:53:
[...]

Banshee en Sultan, beide te customizen in Tuner style ipv Lowrider, andere patchnotes nergens kunnen vinden...nog even afwachten denk ik.
[video] (1e die ik kon vinden)
Net mijn banshee getuned. Erg mooi geworden. Wel prijzig 500k om te kunnen beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice de geruchten gingen over tuners / lowriders part 2 dus het zit in de buurt. Hopelijk is het wel wat meer dan dit, maar hoe dan ook eindelijk een reden om die Banshee te kopen.

Nu maar hopen dat de rest van de geruchten/leaks ook kloppen

YouTube: GTA 5 Tuner Style Modifications Now Available - Banshee 900R + Sultan RS - GTA Version 1.16

Vooral de Flamethrower :)

[ Voor 39% gewijzigd door Beakzz op 28-01-2016 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Sultan rs is ook wel cool om te doen! Even kijken waar ik die kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:36:
Sultan rs is ook wel cool om te doen! Even kijken waar ik die kan halen.
Banshee 900R is misschien wel de grootste teleurstelling. in de newswirepost werd gezegd dat de Banshee en de Sultan de T20 en Zentorno aankonden. Dat blijkt dus niet waar.

Vraag me af of het gewoon een fout is van hun of dat ze dit echt zo bedoeld hebben.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:23:
[...]

Banshee 900R is misschien wel de grootste teleurstelling. in de newswirepost werd gezegd dat de Banshee en de Sultan de T20 en Zentorno aankonden. Dat blijkt dus niet waar.

Vraag me af of het gewoon een fout is van hun of dat ze dit echt zo bedoeld hebben.
Was eerder vanavond aan het testen en de Sultan en de 900R kunnen elkaar aan, maar toen ik de T20 pakte waren ze nergens meer. Dus als je er mee wilt racen dan is het een tegenvaller idd. Voor mij persoonlijk niet, want ik kan er lekker mee cruisen en voor het racen heb ik al genoeg staan.

Een eigen class voor de tuners had het leuker gemaakt, maar in elke class doen er maar een paar auto's mee of zelfs 1 dus je had het kunnen verwachten met Rockstar. Kijk bijvoorbeeld hoe de Classic Sportcars class is verziekt met een auto die alles achter zich laat. Zelfde met de verkeerd geplaatste armored Shafter. Wil graag de Bullet, Comet en Obey 9F in een volgende tuner update zien dus ik hoop dat er snel meer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:16
Kan niet wachten op de 2016 valentines update met de nieuwe roosevelt die men al ontdekt heeft. moet nu een hoop geld verzamelen zodat ik de sultan en de banshee kan modden heb al nieuwe wagens ervoor gekocht wilde mijn sultan RS niet kwijt.

[ Voor 23% gewijzigd door lordgandalf op 29-01-2016 08:25 ]

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Nou. Die 2 tuners volle bak ge-upgrade. 3Mil er doorheen geblaft :+

Ik vond de sultan al geweldig in GTA4, en toen ik hem voor het eerst zag rijden in GTA5 was ik verkocht.
En nu ben ik weer verkocht O+ Wat een bak! Heerlijke auto! Cosmetisch vind ik het toch wel een van de mooiste auto's in GTA (ook voor de tuner upgrades).

Enige mindere vindt ik dat je geen knalpotten aan de achterkant meer hebt.. Die zijwaartse is wel even wennen. Maar geeft wel het GTA4 gevoel!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Je kunt ook een sultan kopen volledig updaten bij standaard garage dan krijg je meer een ofroad/rally idee. maar 3mil voor 2 autos ? damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
lordgandalf schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:35:
Je kunt ook een sultan kopen volledig updaten bij standaard garage dan krijg je meer een ofroad/rally idee. maar 3mil voor 2 autos ? damn
Klopt, Dat was hij ook. En aangezien ik nog redelijk wat saldo had in gta, heb ik alle updates er maar opgeblaft :P

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
ik moet echt geld bij elkaar schrappen heb nu 70k ofzo niet heel veel dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordgandalf schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:20:
ik moet echt geld bij elkaar schrappen heb nu 70k ofzo niet heel veel dus
Ook in GTA moet je sparen :p Toen ik half december aan mijn 3e sessie begon had ik nog maar 10K en ondertussen heb ik 5,3 mil op de bank, 2 nieuwe appartementen en 14 nieuwe fully upgraded auto's gekocht. Dit allemaal zonder glitch en als je eenmaal een miljoen heb dan kan je echt farmen met vipmissies.

Heb zelf alleen even de Banshee gekocht en de Sultan wordt voor mijn 2e char. Die is nu pas level 40 dus modden heeft nog niet echt nut en ik wil graag de ondergrens van 5miljoen houden voor als er iets komt wat ik echt gelijk wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Nee hoor dat heet shark card of op de pc heb je veel cheaters die iedereen met geld lopen vol te spammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
is het double rp en money dan nu ? op races zeg je hmmz toch eens kijken dan ben redelijk goed in races

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:57:
2xRP en $GTA dollar op Races. In een volle lobby kun je zo nog een aardig zakcentje verdienen :)
Bedankt voor het melden. Goed moment om het weer even op te pakken. Ik weet niet eens of ik ooit level 50 wel heb behaald, omdat ik gewoonweg gestopt ben met spelen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2016 11:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
kan ik ook even zorgen dat mijn road to lvl 120 ook iets sneller gaat echt na de lvl 80 gaat het zo langzaam om hogerop te komen iemand nog tips om meer rp te krijgen buiten te gaan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordgandalf schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:03:
kan ik ook even zorgen dat mijn road to lvl 120 ook iets sneller gaat echt na de lvl 80 gaat het zo langzaam om hogerop te komen iemand nog tips om meer rp te krijgen buiten te gaan racen.
Daily Objectives en de Time Trial. 3000XP voor de Objectives en volgens mij 10000XP voor de TT

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
damn even wat timetrails doen dan vanavond en extra cash ook bij deze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:44
The Outlaw schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:09:
[...]

Daily Objectives en de Time Trial. 3000XP voor de Objectives en volgens mij 10000XP voor de TT
Daily Jobs $ 25.000 + 3.000 RP
Weekly $ 100.000 + 15.000 RP
Monthly (28 dagen) $ 500.000 + 50.000 RP

Dan heb je in die 28 dagen $1.400.000 + 167.000 RP
Wat TT, playlists en VIP jobs erbij...... zo wordt je snel een rijke M/V :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordgandalf schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:55:
Nee hoor dat heet shark card of op de pc heb je veel cheaters die iedereen met geld lopen vol te spammen
Waar heb je het over? Ik speel op de PS4 en ik kan niet eens Shark Cards kopen aangezien ik met de US versie op mijn EU account speel. Er zijn gewoon veel opties om geld te verdienen. Met vippen verdien ik op een friends only server tussen de 125K en 150K per uur. Dan nog de daily's met 2 characters en af en toe een missie tussendoor, elke 48 minuten een Sentinel van 17K inleveren enz, enz.

Soms verdien ik uren niks door onzin in de open servers, maar af en toe ga ik met een maat even flink verdienen (vooral als we iets willen wat boven het budget ligt).
The Outlaw schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:57:
2xRP en $GTA dollar op Races. In een volle lobby kun je zo nog een aardig zakcentje verdienen :)
DIt hele weekend op alle races? Kan er echt niks over vinden en normaal is het een vaste playlist :?

[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 29-01-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Staat in de update waarin men de banshee en sultan aankondigd als custom cars.
Stay tuned for details on our upcoming Event Weekend, which includes a Double GTA$ & RP Playlist, in-game discounts and more. Plus, keep an eye on GTA Online next month for some items you’re sure to fall in love with...
De items waar ze btw over spreken zijn wat shirts en een nieuwe verie van de albany roosevelt genaamt de albany roosevelt valor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordgandalf schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:25:
Staat in de update waarin men de banshee en sultan aankondigd als custom cars.

[...]

De items waar ze btw over spreken zijn wat shirts en een nieuwe verie van de albany roosevelt genaamt de albany roosevelt valor.
Dat heb ik allemaal gezien, maar "our upcoming event weekend " hoeft niet het komende weekend te zijn en er staat ook letterlijk playlist. D voorspellingen waren dat het zoals gewoonlijk is om de nieuwe mode te promoten en met valentijn dus ik ben verbaasd dat het ineens races blijken te zijn. Nouja ik zie het vanavond wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:14
Leuk zo'n plotselinge update. Nog leuker dat ik mijn blauwe Sultan nu compleet in een Impreza WRC kan veranderen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ret9J94.jpg

:D

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 17:29:
Leuk zo'n plotselinge update. Nog leuker dat ik mijn blauwe Sultan nu compleet in een Impreza WRC kan veranderen:

[afbeelding]

:D
Beide gekocht en verbouwd. 2.5M verder, maar de Sultan is top! Ziet er zo in WRC uitvoering ook leuk uit. Enige wat jammer is is de uitlaat aan de zijkant. Liever achter.

Blijft wel prijzig. Nog zo'n 26M over na de laatste 2 updates. Maar weer keer wat geld verdienen.

[ Voor 6% gewijzigd door Pannekoek81 op 29-01-2016 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Niet op de man aub

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 31-01-2016 19:25 ]

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Pannekoek81 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:44:
[...]

Beide gekocht en verbouwd. 2.5M verder, maar de Sultan is top! Ziet er zo in WRC uitvoering ook leuk uit. Enige wat jammer is is de uitlaat aan de zijkant. Liever achter.

Blijft wel prijzig. Nog zo'n 26M over na de laatste 2 updates. Maar weer keer wat geld verdienen.
Ik kan nog wel een aantal mil gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Offtopic

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 31-01-2016 19:25 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
Offtopic

[ Voor 89% gewijzigd door Chaoss op 31-01-2016 19:25 ]

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordgandalf schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 21:20:
[...]

Ik kan nog wel een aantal mil gebruiken :P
Missies doen. Heist. Vip gedoe. Time trail. Daily. En voordat je het weet heb je een heleboel.

Heist challenge halen levert al aardig wat miljoenen op

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch vaag dat de Banshee 900R in de supers terecht komt en toch langzamer is dan de standaard Banshee. Alleen de Bullit is nu langzamer in de supers. Er zit echt totaal geen logica in bij Rockstar als het om fine tunen van classes gaat. De T20 mag best wat meer concurrentie krijgen. Helemaal happy met de Banshee om mee te cruisen maar verder dus niet echt bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Beakzz schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 02:55:
Toch vaag dat de Banshee 900R in de supers terecht komt en toch langzamer is dan de standaard Banshee. Alleen de Bullit is nu langzamer in de supers. Er zit echt totaal geen logica in bij Rockstar als het om fine tunen van classes gaat. De T20 mag best wat meer concurrentie krijgen. Helemaal happy met de Banshee om mee te cruisen maar verder dus niet echt bruikbaar.
Ik koop auto's alleen voor de lol. Heb alle races al gedaan om dingen vrij te kunnen spelen voor het tunen van de auto's. Racen doe ik nu toch niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:45
Tijd terug een keer cash gekregen tijdens het idlen.

Krijg je nu ook een ban voor blijkbaar.

2/8/2016...

Leuk >:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Sosua schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 11:11:
Tijd terug een keer cash gekregen tijdens het idlen.

Krijg je nu ook een ban voor blijkbaar.

2/8/2016...

Leuk >:(
Huh? Wat bedoel je? Hoe lang was je idle dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
rwbk schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 11:15:
[...]

Huh? Wat bedoel je? Hoe lang was je idle dan?
Lang genoeg om uit de lobby gezet te worden. 15 min oid.

Toen ik opnieuw in een lobby terecht kwam had ik zo'n 5/7 mil meer dan ik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:45

Racing_Reporter

Contentmaker

Sosua schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 11:16:
[...]

Lang genoeg om uit de lobby gezet te worden. 15 min oid.

Toen ik opnieuw in een lobby terecht kwam had ik zo'n 5/7 mil meer dan ik had.
Grapje zeker? Alle servers waar ik tot nu toe in zat, kon je maximaal drie minuten weg zijn zonder eruit gekickt te worden. Hmm..

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racing_Reporter schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 12:17:
[...]

Grapje zeker? Alle servers waar ik tot nu toe in zat, kon je maximaal drie minuten weg zijn zonder eruit gekickt te worden. Hmm..
standaard tijd voordat je gekicked wordt is 13 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:45

Racing_Reporter

Contentmaker

DigitalError schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 12:19:
[...]

standaard tijd voordat je gekicked wordt is 13 minuten.
Kan dat toevallig veranderd zijn in de afgelopen maanden? Eerst was het spel een heel stuk agressiever in ieder geval.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racing_Reporter schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 12:21:
[...]

Kan dat toevallig veranderd zijn in de afgelopen maanden? Eerst was het spel een heel stuk agressiever in ieder geval.
vanaf het begin was het al 13 minuten (2 jaar geleden) toen hadden ze het naar 8 gezet maar veel mensen waren het daar niet mee eens en toen weer terug naar 13 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb beide versies regelmatig. Volgens mij is het iets als - fullscreen spelen, en dan scherm naar de achtergond 2 minuten, windowed (actief of inactief maakt niet uit) of fullscreen, active screen 15 minuten (de melding komt na 2 minuten dat je nog 13 minuten over hebt.

Geen idee of het klopt, maar ik denk dat het iets in deze richting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Wat is eigenlijk de beste manier om solo snel te levellen ?

Ik heb geprobeerd met races maar vaak vind ik niet volle lobbies. NAT type staat open. Wil graag volop levellen dit weekend i.v.m double xp.

Platform :Xbox one

[ Voor 5% gewijzigd door Rockvee2 op 30-01-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Rockvee2 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:34:

Ik heb geprobeerd met races maar vaak vind ik niet volle lobbies. NAT type staat open. Wil graag volop levellen dit weekend i.v.m double xp.

missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
contactmissies of races en dan zorgen dat je het parcours in 4 minuten en een paar seconden doet.

ik heb 2 ronden criminal records ingesteld, rij tot vlak voor de finish, ga surfen. op 4:00 rij ik hem de finish over. bijna 1800 RP erbij en ruim 10.000 dollar

lekker makkelijk grinden :)

(1 ronde levert minder op, meer rondes niet meer. Die 4 minuten is verder het belangrijkste.)

[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-01-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:34:

De dingen joinen waar je dubbel xp voor krijgt dus dat is Adversary mode dit weekend. Voor racen krijg je dit weekend wel dubbel $, maar geen XP. Als je een miljoen op de bank hebt absoluut Vipmissies, want dat gaat lekker met geld en xp en Last team standing (insurgent vs rockets en dat soort modes) gaan ook best hard als je een volle server joint. Je Daily's doen is ook zo'n 3000 per keer geloof ik.

Als je de AFK XP glitch langs zie komen joinen die handel en bookmarken :p Zo ben ik gisteren nog van 30 naar 40 gegaan met mijn 2e char.

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 30-01-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dank jullie beiden .Ik ga de adversary mode dan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Moet ik mijn Daily's trouwens ergens claimen? Toen ik gisteren mijn 3e Daily afrondde kreeg ik geen melding of iets dergelijks.

* Statiegeld heeft nog niet eerder Daily's gedaan dus zit een beetje achter z'n oren te krabben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Korte vraag: als ik m'n LCS geüpgrade Banshee of Sultan RS bij Benny's upgrade naar super, dan raak ik alle upgrades die er al op zitten kwijt?

Scheelt weer geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:44
Statie Geld schreef op zondag 31 januari 2016 @ 01:01:
Moet ik mijn Daily's trouwens ergens claimen? Toen ik gisteren mijn 3e Daily afrondde kreeg ik geen melding of iets dergelijks.

* XanaLuXX heeft nog niet eerder Daily's gedaan dus zit een beetje achter z'n oren te krabben :9
Gaat automatisch, soms zie ik ook geen melding.
Wat ik wel doe is checken of ze alle 3 zijn afgevinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Statie Geld schreef op zondag 31 januari 2016 @ 01:01:

* ArthurMorgan heeft nog niet eerder Daily's gedaan dus zit een beetje achter z'n oren te krabben :9
Als het goed is krijg je na je volbrachte daily een melding. Krijg je die niet dan moet jij bij je dailies even kijken of er nog extra eisen aan zitten, door de desbetreffende daily aan te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die dropzone werkt ook niet helemaal lekker he? Al 2x gehad dat 1 team uit 5/6 man bestond en alle overige teams waren dan 2/3 man. Erg lastig om dan ook maar iets uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

De Teamspeak, waar vind ik die? :+

Hebbes

[ Voor 66% gewijzigd door Statiegeld op 31-01-2016 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Gisteren mijn nieuwe pc besteld, en met een beetje geluk heb ik die morgen in zijn geheel binnen. En mag kan ik in de avond beginnen met spelen. (ligt eraan hoelang ik aan het bouwen ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

Beakzz schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:46:
[...]

Dan zou ik maar eens op zoek gaan naar de Sentinel XS (blauw/paarse), want die is 17.5K waard . Enkel om die reden heb ik nog 7 plaatsen over gehouden in de Tinsel towers. Ga tussen 22:00 en 4:00 vanuit de uitgang van de Tinsel tower linksaf en dan gelijk weer 2 x links (dan rij je dus omhoog). Na het eerste kruispunt zonder stoplichten even het 2e deel omhoog langzaam rijden (meer tijd voor het spawnen) en dan spawned er altijd een blauwe of gele sentinel XS links voor de stoplichten (op de hoek met het rood verlichte gebouw).

De gele laat ik voor wat het is (14K), maar die zou ik aan het begin wel pakken. Die naar je garage rijden en opnieuw beginnen. Tot nu toe is 8 blauwe in een GTA nacht mijn record dus je hoeft het maar 1 keer per speelsessie te doen en voor de rest gewoon elke 48 minuten 1 inleveren. De eerste pakken is het lastigst, maar als ik per ongeluk een keer mijn garage leeg heb verkocht dan lukt het me ook met de modded Sentinel cabrio of een sportcar. Daarna gewoon zorgen dat je altijd een paarse in de garage heb staan om een nieuwe te spawnen en het is makkelijk om de Tinsel garage te hebben, maar geen must. Heb deze manier zelf bedacht dus er kunnen andere manieren zijn, maar veel spelers gebruiken het al met succes.
Dit 2 a 3 keer geprobeerd op de PC zonder succes.

Ga wel verder met verzamelen van galliventers & Lampadati auto's

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
rwbk schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:41:
Gisteren mijn nieuwe pc besteld, en met een beetje geluk heb ik die morgen in zijn geheel binnen. En mag kan ik in de avond beginnen met spelen. (ligt eraan hoelang ik aan het bouwen ben).
Vergeet de download van ruim 60GB niet. :P Of je moet hem op disc kopen natuurlijk. Wel zeker de moeite waard, is een stuk mooier en vooral vloeiender op 60fps.

[ Voor 9% gewijzigd door Uffeltje op 02-02-2016 18:36 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Uffeltje schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:33:
[...]

Vergeet de download van ruim 60GB niet. :P Of je moet hem op disc kopen natuurlijk. Wel zeker de moeite waard, is een stuk mooier en vooral vloeiender op 60fps.
Donderdag dan lol. 60 gb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ook als je hem op disk koopt krijg je een enorm grote download geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Trevor schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:19:
Ook als je hem op disk koopt krijg je een enorm grote download geloof ik.
Een ruime 10GB aan updates en gratis DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik wil van het weekend de All In Order en de Loyalty challenge behalen, en misschien ook wel de Criminal Mastermind challenge.

Is er iemand die ook op de PC speelt en deze challenges ook graag wilt halen of gewoon graag wilt helpen?

Deelnemers:
- Statiegeld
-
-
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Laatst online: 27-01 01:28
SqueakyClean schreef op zondag 31 januari 2016 @ 09:17:
Korte vraag: als ik m'n LCS geüpgrade Banshee of Sultan RS bij Benny's upgrade naar super, dan raak ik alle upgrades die er al op zitten kwijt?

Scheelt weer geld...
Al je huidige upgrades gaan gewoon mee :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Drowzz schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:16:
[...]

Al je huidige upgrades gaan gewoon mee :+
Thanks voor je antwoord. Maar te laat, want ik heb al een nieuwe aangeschaft met alles erop en eraan. Maar no biggie, want nu heb ik een mooie OG Sultan RS en een flared Sultan RS. :9

M'n eerste Bennie's wagen trouwens en wel erg gaaf hoe je je auto kan aanpassen. Wel lekker prijzig: heb erg makkelijk er 1M doorheen gejaagd... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:56:
[...]

Thanks voor je antwoord. Maar te laat, want ik heb al een nieuwe aangeschaft met alles erop en eraan. Maar no biggie, want nu heb ik een mooie OG Sultan RS en een flared Sultan RS. :9

M'n eerste Bennie's wagen trouwens en wel erg gaaf hoe je je auto kan aanpassen. Wel lekker prijzig: heb erg makkelijk er 1M doorheen gejaagd... :N
Als je die oude van de straat hebt gejat kon je hem nu verkopen voor 300K+, maar die je nu gemaakt heb rond de 700K+ dus misschien maar goed ook. Je kan alles een keer zat worden :) Dit is trouwens de eerste auto waarbij dat uit maakt volgens mij. Of zijn gejatte auto's altijd minder waard bij verkoop? (in GTA :+)
Dutch Thumper schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:41:
[...]

Dit 2 a 3 keer geprobeerd op de PC zonder succes.

Ga wel verder met verzamelen van galliventers & Lampadati auto's
Zonde en ik kan je op de pc helaas ook niet aan je eerste helpen. Heel soms staat hij overdag bij LSC centrum dus blijf je ogen open houden. Als je hem eenmaal hebt moet het inspawnen niet meer zo moeilijk zijn.

--------

De Banshee 900R heeft trouwens een stiekeme update gehad. Het is nu de snelste auto in rechte lijn, maar kan helaas nog steeds niet mee op een circuit. Toch jammer dat die niet in de sportsclass is gebleven.

[ Voor 38% gewijzigd door Beakzz op 04-02-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:57

SomerenV

It's something!

SqueakyClean schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:56:
[...]

Ja, die prijzen zijn echt absurd. Vooral wanneer je eigenlijk niet veel tijd hebt om veel te gamen en maar af en toe een uurtje of 2 speelt is het gewoon niet leuk meer. Ik speel altijd met een vriend van me en we hebben geen zin om de beperkte tijd volop te steken in het herspelen van Heists. Missies doen we wel zo af en toe omdat die niet gek lang duren. Maar als je dan vervolgens ziet dat het 900k kost om de Sultan te upgraden in de garage van Benny's :'( Sowieso zitten er wel meer achterlijk dure dingen in GTA Online en dan heb je twee opties: van die Shark Cards of echt flink wat uren Heists spelen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:36
SomerenV schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:02:
[...]

Ja, die prijzen zijn echt absurd. Vooral wanneer je eigenlijk niet veel tijd hebt om veel te gamen en maar af en toe een uurtje of 2 speelt is het gewoon niet leuk meer. Ik speel altijd met een vriend van me en we hebben geen zin om de beperkte tijd volop te steken in het herspelen van Heists. Missies doen we wel zo af en toe omdat die niet gek lang duren. Maar als je dan vervolgens ziet dat het 900k kost om de Sultan te upgraden in de garage van Benny's :'( Sowieso zitten er wel meer achterlijk dure dingen in GTA Online en dan heb je twee opties: van die Shark Cards of echt flink wat uren Heists spelen.
Ach ja, als je een nieuwe toeter (San Andreas loop) wilt kopen, moet je eerst een hele heist gespeeld hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

[quote]Beakzz schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:32:
[...]

Als je die oude van de straat hebt gejat kon je hem nu verkopen voor 300K+,

Wuuuuuut, dit zou dus sneller geld verdienen zijn dan deelnemen aan heist finales? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Statie Geld schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 19:50:
[quote]Beakzz schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:32:
[...]

Als je die oude van de straat hebt gejat kon je hem nu verkopen voor 300K+,

Wuuuuuut, dit zou dus sneller geld verdienen zijn dan deelnemen aan heist finales? :9~
Hehe nee je begrijpt me verkeerd. Als je de gejatte versie bij Benny upgrade en daarna wil verkopen was hij maar 300K waard terwijl je dus 900K had uitgegeven en als je een nieuwe bracht 700K.

Maar ondertussen is er al een hotfix geweest dus het maakt niet meer uit. Net als de Banshee nu sneller is en waarschijnlijk bij de volgende update de echte aanpassing krijgt. (Nu alleen de suspension aangepast via scripts).

De shitstorm heeft eindelijk een keer nut gehad :)

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 05-02-2016 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
online racers only super ofwel left, is er een correlatie, als in oppervlakkige trutjes; zo saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CynicRelief schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 22:53:
online racers only super ofwel left, is er een correlatie, als in oppervlakkige trutjes; zo saai
Is dit in de categorie "de geit is gemolken"? Snap echt totaal niet wat je nou wil zeggen.

Edit:

Voor degene die nog geld willen farmen. Je kan deze week al vippen als je 500K op de bank hebt staan. En de vipmissies leveren double RP en $s op.

Als je dan in een non public server bv. Sightseeer speelt is het 45K per keer. Verder is Hostel Takeover op LSIA met een karuma een eitje (of een snipergun en vlieg vooral terug ;) ) en Asset Recovery met 2 man. Vreemd genoeg krijg ik bij de challenges niet veel meer.

Voor wat meer challenge op een open server spelen maar dat farmt erg slecht naar mijn ervaring :+

Verder nog wat mooie kortingen :

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1454688691.png

[ Voor 52% gewijzigd door Beakzz op 06-02-2016 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Nou, wie joined my op m'n Invite Only server? Ik ben vanaf NU online :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 13:14
SomerenV schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:02:
[...]

Ik vind het niet zo erg dat veel dingen nogal duur zijn in GTA-online.. Dat geeft die dingen dan namelijk extra waarde als je ze kan kopen.. Het voelt als in het echte leven, voor bepaalde dingen moet je lang sparen en dan is daar de voldoening als je eindelijk voldoende geld bij elkaar hebt..

Het is daarom ook zo enorm jammer dat er nog steeds veel money-cheaters rondlopen.. Ik speel zelf nooit in publics, dus heb er geen "last" van, maar ik ken wel iemand die bijna 100 miljoen heeft en altijd alles kan kopen en daarna gewoon weer net zoveel geld heeft, heel raar (sarcasme).. Komt omdat hij altijd *per ongeluk* tegen money-cheaters aanloopt in public lobbies en er niks aan kan doen, jaja zal wel.. Dan haal je toch wel een heel belangrijk "gevoel" uit de game, nieuwe dingen hebben dan bijna geen waarde meer.. Ik irriteer me daar toch wel behoorlijk aan, jij werkt lang voor iets en meneer kan altijd alles zo kopen, je kan hem nooit iets laten zien wat hij zelf ook niet kan kopen.. Achja, meneer is ook pas net 14, dus we houden het er maar op dat hij het nog moeten leren.. En ja, ik weet dat het slechts een game is, maar toch, zaken moeten "ïnhoud" hebben imho als je begrijpt wat ik bedoel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Inflatable schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 13:07:
[...]

Ik vind het niet zo erg dat veel dingen nogal duur zijn in GTA-online.. Dat geeft die dingen dan namelijk extra waarde als je ze kan kopen.. Het voelt als in het echte leven, voor bepaalde dingen moet je lang sparen en dan is daar de voldoening als je eindelijk voldoende geld bij elkaar hebt..

Het is daarom ook zo enorm jammer dat er nog steeds veel money-cheaters rondlopen.. Ik speel zelf nooit in publics, dus heb er geen "last" van, maar ik ken wel iemand die bijna 100 miljoen heeft en altijd alles kan kopen en daarna gewoon weer net zoveel geld heeft, heel raar (sarcasme).. Komt omdat hij altijd *per ongeluk* tegen money-cheaters aanloopt in public lobbies en er niks aan kan doen, jaja zal wel.. Dan haal je toch wel een heel belangrijk "gevoel" uit de game, nieuwe dingen hebben dan bijna geen waarde meer.. Ik irriteer me daar toch wel behoorlijk aan, jij werkt lang voor iets en meneer kan altijd alles zo kopen, je kan hem nooit iets laten zien wat hij zelf ook niet kan kopen.. Achja, meneer is ook pas net 14, dus we houden het er maar op dat hij het nog moeten leren.. En ja, ik weet dat het slechts een game is, maar toch, zaken moeten "ïnhoud" hebben imho als je begrijpt wat ik bedoel..
Ik heb maar een paar uurtjes per maand dat ik samen met die vriend van me kan spelen en die paar uur willen we zo goed mogelijk besteden. Dus gewoon lol hebben, af en toe een missie doen en gewoon een beetje rond kloten in de online wereld van GTA. We hebben dus geen zin om elke keer weer een heist te doen en te grinden.

Dus ja, ik vind die money-cheaters een geschenk uit de hemel, hoewel ik normaal fel tegen cheaters ben. Wij kunnen namelijk maximaal van de game genieten in die korte tijd die we hebben. En normaal haal ik ook wel voldoening uit sparen voor een item maar niet in dit geval. Geef ons maar een paar miljoen zodat we los kunnen gaan. Als ik wil sparen voor dingen dan stop ik wel met gamen en ga ik in de catalogus van Rolex kijken ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
SomerenV schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 13:20:
[...]

Ik heb maar een paar uurtjes per maand dat ik samen met die vriend van me kan spelen en die paar uur willen we zo goed mogelijk besteden. Dus gewoon lol hebben, af en toe een missie doen en gewoon een beetje rond kloten in de online wereld van GTA. We hebben dus geen zin om elke keer weer een heist te doen en te grinden.

Dus ja, ik vind die money-cheaters geen geschenk uit de hemel, hoewel ik normaal fel tegen cheaters ben. Wij kunnen namelijk maximaal van de game genieten in die korte tijd die we hebben. En normaal haal ik ook wel voldoening uit sparen voor een item maar niet in dit geval. Geef ons maar een paar miljoen zodat we los kunnen gaan. Als ik wil sparen voor dingen dan stop ik wel met gamen en ga ik in de catalogus van Rolex kijken ofzo :+
Ben nog geen cheater en hacker tegen gekomen afgelopen 2 dagen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 13:14
SomerenV schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 13:20:
[...]

Dus ja, ik vind die money-cheaters geen geschenk uit de hemel, hoewel ik normaal fel tegen cheaters ben. Wij kunnen namelijk maximaal van de game genieten in die korte tijd die we hebben. En normaal haal ik ook wel voldoening uit sparen voor een item maar niet in dit geval. Geef ons maar een paar miljoen zodat we los kunnen gaan. Als ik wil sparen voor dingen dan stop ik wel met gamen en ga ik in de catalogus van Rolex kijken ofzo :+
En lol hebben in GTA-online zonder steeds nieuwe dingen te kopen is niet mogelijk?!?

Ik ken ook mensen die maar weinig tijd hebben en dus weinig geld en die kopen dan ook gewoon weinig tot niks, die hebben gewoon lol met de spullen die ze hebben (en die van de anderen waarmee ze spelen).. Niet iedereen hoeft 5 appartementen te hebben met 50 auto's, helikopters, vliegtuigen, boten en weet ik wat om lol te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Inflatable schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 13:45:
[...]

En lol hebben in GTA-online zonder steeds nieuwe dingen te kopen is niet mogelijk?!?

Ik ken ook mensen die maar weinig tijd hebben en dus weinig geld en die kopen dan ook gewoon weinig tot niks, die hebben gewoon lol met de spullen die ze hebben (en die van de anderen waarmee ze spelen).. Niet iedereen hoeft 5 appartementen te hebben met 50 auto's, helikopters, vliegtuigen, boten en weet ik wat om lol te hebben..
Maar niet iedereen is hetzelfde. In het echte leven kan ik sparen voor dingetjes en daar haal ik voldoening uit, maar in een game wil ik juist de dingen doen die ik niet in het echte leven kan doen. We zijn ook niet van die types die vervelend gaan doen omdat we veel spul hebben en vaak spelen we in een private server. Maar dat een ander lol kan hebben met weinig in een game wil niet zeggen dat iedereen maar zo moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SomerenV schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 13:53:
[...]

Maar niet iedereen is hetzelfde. In het echte leven kan ik sparen voor dingetjes en daar haal ik voldoening uit, maar in een game wil ik juist de dingen doen die ik niet in het echte leven kan doen. We zijn ook niet van die types die vervelend gaan doen omdat we veel spul hebben en vaak spelen we in een private server. Maar dat een ander lol kan hebben met weinig in een game wil niet zeggen dat iedereen maar zo moet zijn.
Precies iedereen zijn eigen ding. Eigenlijk vind ik GTA online alleen maar leuk als ik nog iets wil kopen. En na 58 miljoen uitgegeven te hebben (volgens de stats) heb ik dat nog steeds. Een jaar geleden had ik met een glitch 12 miljoen in een weekend gefarmd en een week later speelde ik het helemaal niet meer aangezien dat toen nog veel was en ik dus alles had gekocht wat ik wilde.

Op zich dacht ik wel klaar te zijn met 1 character en 50 auto's, maar met mijn 2e character ga ik ook gewoon weer voor de 50. Zijn smaak is alleen wat vager :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
VIPwerk kun je blijkbaar ook gewoon solo doen. Wist ik niet :)

vanmorgen met de dubbele uitbetaling even 8 ton in 4 uur bijeen geharkt. Jammer dat je maar 4 uur per dag (16 uur als ik het goed zag?) VIP kunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Trevor schreef op zondag 07 februari 2016 @ 12:29:
VIPwerk kun je blijkbaar ook gewoon solo doen. Wist ik niet :)

vanmorgen met de dubbele uitbetaling even 8 ton in 4 uur bijeen geharkt. Jammer dat je maar 4 uur per dag (16 uur als ik het goed zag?) VIP kunt zijn.
Ik moet echt eens gaan vippen dan... :) In een privé server of gewoon public?

Meestal doe ik races om wat geld bij elkaar te verdienen. En freeroam challenges. Time trial geeft ook 100K geloof ik, maar een stock 801 is daarvoor niet snel genoeg. ;(

Dan maar s aan de heists beginnen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
het is tot 11 februari dubbele betaling, daarna dus een ton per uur ongeveer.
Ik doe het op een invite only server. Anders kun je andere organisaties achter je aan krijgen. Als die meerdere bodyguards hebben is het erg lastig in je eentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10 10:29
Zijn er mensen die vanmiddag / vanavond Heists willen doen? Gewoon met GOTP crew op PC

[ Voor 18% gewijzigd door All0The0Web op 08-02-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
welke?

die eerste 2 heb ik wel ervaring mee, maar daarna weet ik niet altijd exact wat ik precies moet doen. En zeker het niet doodgeschoten worden is een skill die ik niet enorm goed beheers :X

Die ontsnapping uit de gevangenis en die eerste bank met 2 personen gaan goed (bij die ontsnapping dus piloot of demolition als voorkeur)

Die andere wil ik best doen, maar moeten we maar even kijken of ik goed genoeg zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
All0The0Web schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:45:
Zijn er mensen die vanmiddag / vanavond Heists willen doen? Gewoon met GOTP crew op PC
Ben vanavond tussen 20u00 en 22u00 online... moest je nog mensen zoeken.
Nic is saynod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
All0The0Web schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:45:
Vanavond na zo'n 20:30 ben ik ook online. Ik ben ook nog niet echt een prof, net als Trevor hierboven. Ik heb wel veel geduld als het een ander (ook) niet lukt ;)

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Nevermind, ik had geld opgeraapt van een modder, kon het niet ontwijken want we zaten in een Heist setup. Nu ben ik gebanned tot 18 februari :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb even als bodyguard gewerkt.... wow dat vipwerk is echt leuk :D

Had natuurlijk wel solo gegrind, maar in een open wereld gewoon je criminele dingen doen maakt het echt leuker. Hoop dat er daar nog veel toevoegingen aan missies bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bah, gisteren met mijn tweede karakter iets van 15 minuten voor het einde van mijn VIP-tijd gestopt. Vond het wel mooi geweest en dacht dat de tijd 's ochtends reset zou worden.
Mooi niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trevor schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:19:
Bah, gisteren met mijn tweede karakter iets van 15 minuten voor het einde van mijn VIP-tijd gestopt. Vond het wel mooi geweest en dacht dat de tijd 's ochtends reset zou worden.
Mooi niet dus.
Nog geen 2e char in GTA? ;) Anders ff aanmaken en verder vippen :p Het geld komt toch op de gezamelijke rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
dat was mijn tweede char. Ben enorm aan het grinden op het moment. :)

Het verdiend als een dolle ruim 2 ton per uur, zonder dat het me veel energie kost. (een persoonlijk probleem.) Na een uur heisten kun je me opvegen, maar 4 uur sightseeing en altuistje pesten geen probleem. Ook omdat je steeds 5-10 minuten pauze hebt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trevor schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:21:
dat was mijn tweede char. Ben enorm aan het grinden op het moment. :)

Het verdiend als een dolle ruim 2 ton per uur, zonder dat het me veel energie kost. (een persoonlijk probleem.) Na een uur heisten kun je me opvegen, maar 4 uur sightseeing en altuistje pesten geen probleem. Ook omdat je steeds 5-10 minuten pauze hebt natuurlijk :)
Tss pauze is voor watjes :p Hostile Take down/ Sightseeer/missie Editor and Thief en weer Sightseer :) Die laatste is de enige die door telt als je in een missie zit. In mijn eentje vind ik het al snel vervelend, maar met zijn 2en kan je de tijd tussen Sightseeer opvullen met Most wanted. Met 5 sterren achter je aan is het een hele uitdaging om een stunt jump te doen of een zelfbedachte race uit te rijden :)

Na donderdag heb ik denk ik geen zin meer om geld te verdienen voorlopig, want alles zal tegenvallen. Ben van 6,2 naar 10 miljoen gegaan.

Ik hoop trouwens echt dat er wat meer choppers bij Vip Abilities gezet worden in een toekomstige patch. Nu voelt het niet echt nuttig om een andere chopper naast de buzzard te kopen terwijl ik graag een reden krijg om de Frogger te kopen. Of van mijn part een appartement met heliplatform :9~ _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 10-02-2016 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 11:02
Statie Geld schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 09:46:
Nou, wie joined my op m'n Invite Only server? Ik ben vanaf NU online :+
Ik denk dat niemand je joined, daarom is het ook een invite only server ;)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:25:
De 'Be My Valentine' update is live :)
Nog andere auto's in de update behalve die imo gare Roosevelt ?

Edit : Nee dus, maar wel de Tommy gun :)

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 10-02-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:59
The Outlaw schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:25:
De 'Be My Valentine' update is live :)
Thanks! Ik ben meteen gaan shoppen. Heb nu beide Roosenvelt auto's. Zit er eigenlijk een verschil tussen de twee qua racing performance? Anders dump ik de non-valor versie.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:29:
[...]

Thanks! Ik ben meteen gaan shoppen. Heb nu beide Roosenvelt auto's. Zit er eigenlijk een verschil tussen de twee qua racing performance? Anders dump ik de non-valor versie.
Dan kan je ze beter beide dumpen ,want ze komen toch niet mee met de beste classics (behalve als je gelijke auto's kiest). De nieuwe schijnt niet veel uit te maken, maar er zal vanavond wel een goede test op YT te vinden zijn.

YouTube: Fastest Sports Classics - Best Fully Upgraded Cars In GTA Online

En hier staat de Sterling GT niet eens tussen die de hele Sport Classic class heeft verziekt. (3-4 seconden per lap sneller).

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 10-02-2016 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:59
Ik zal de Sterling GT eens proberen. Meestal win ik met weinig moeite doormiddel van de Z-Type. Als de Sterling GT echt zoveel beter is dan ga ik deze nu ook maar eens proberen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:16:
Ik zal de Sterling GT eens proberen. Meestal win ik met weinig moeite doormiddel van de Z-Type. Als de Sterling GT echt zoveel beter is dan ga ik deze nu ook maar eens proberen.
De Z-type is vooral erg snel op de rechte stukken en het is de snelste, maar niet op een normale track.

YouTube: Fastest Ill-Gotten Gains Part 1 DLC Vehicles - Best Fully Upgraded Cars In GTA Online (vanaf 1:45)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 11:02
Die nieuwe auto nu van de Valentine update, is die meer maar tijdelijk of nu permanent? Die vorige (toen op de PS3 als ik t goed heb...) was maar tijdelijk beschikbaar, toch?

PSN: Maichel

Pagina: 1 ... 134 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.