Als ik in private zit is het erg rustig in me uppieSinergyX schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 00:00:
[...]
Private sessie gebruiken, is niet altijd leuk, maar werkt wel. Missies is puur geluk, al kom je daar een stuk minder tegen, die zitten vaak in publics te kloten.
Gisteravond drie uur bezig geweest met m'n vrienden om The Pacific Standard heist te halen. Man man, wat een problemen (en lol) hebben we daarmee. Nog steeds niet gehaald overigens. Vele malen nooit de brug gehaald om met parachute vanaf te springen, en de keren dat we haalden sprongen we de dood tegemoet omdat we blijkbaar geen parachute hadden.
Las echter dat je ook gewoon direct naar de boot kunt gaan en dat je an sich de checkpoints niet hoeft te halen boven op de berg. Benieuwd of dat klopt.
Las echter dat je ook gewoon direct naar de boot kunt gaan en dat je an sich de checkpoints niet hoeft te halen boven op de berg. Benieuwd of dat klopt.
Dat klopt. Het heeft bij mij nooit echt de voorkeur gehad, omdat je dan politie hebt als je bij de boot aankomt.Exorcist schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:14:
Gisteravond drie uur bezig geweest met m'n vrienden om The Pacific Standard heist te halen. Man man, wat een problemen (en lol) hebben we daarmee. Nog steeds niet gehaald overigens. Vele malen nooit de brug gehaald om met parachute vanaf te springen, en de keren dat we haalden sprongen we de dood tegemoet omdat we blijkbaar geen parachute hadden.
Je kunt ook met zijn vieren een auto stelen. De volgende methode heeft mijn voorkeur: je koopt het appartement naast de plek waar die motoren staan, zodat je gewoon met je eigen kuruma of insurgent er heen kan. Je hoeft alleen maar naar je voordeur te lopen, maar binnen te gaan en de andere spelers die dichtbij je voordeur staan, binnen te buzzen. Dan rijd je gewoon naar die berg toe en rijdt met auto en al de berg af, zonder uit te stappen. Dan ben je de politie kwijt en kun je gewoon verder rijden naar de boot.
Bedankt, meerdere wegen dus die naar Rome leiden. Morgenavond even kijkenAMD1800 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:27:
[...]
Dat klopt. Het heeft bij mij nooit echt de voorkeur gehad, omdat je dan politie hebt als je bij de boot aankomt.
Je kunt ook met zijn vieren een auto stelen. De volgende methode heeft mijn voorkeur: je koopt het appartement naast de plek waar die motoren staan, zodat je gewoon met je eigen kuruma of insurgent er heen kan. Je hoeft alleen maar naar je voordeur te lopen, maar binnen te gaan en de andere spelers die dichtbij je voordeur staan, binnen te buzzen. Dan rijd je gewoon naar die berg toe en rijdt met auto en al de berg af, zonder uit te stappen. Dan ben je de politie kwijt en kun je gewoon verder rijden naar de boot.
Je kan bijvoorbeeld ook naar het strand gaan en met seasharks naar de boot toe gaan en er is ook een weg die leidt naar een helicopter waarmee je naar de boot kan gaan. Die met de Kuruma heb ik wel als makkelijkst ervaren en ik heb het zelfs een keer gedaan zonder ook maar een cent te verliezen. Als maar één iemand al het geld pakt en achterblijft (hij moet wel even kort uit de bank en kan dan terug), kan de rest naar de bikes gaan en daar ze vernietigen (met sticky bombs bijvoorbeeld) en dan zelfmoord plegen zodat iedereen (inclusief degene die achterbleef) daar respawnt en je met de kuruma kan gaan zonder geld te verliezen.Exorcist schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:02:
[...]
Bedankt, meerdere wegen dus die naar Rome leiden. Morgenavond even kijken
In ieder geval leuk om meerdere malen te doen op meerdere methodes. Het werd gisteren gewoon té lachwekkend hoe we af en toe het loodje legdenRichardQG schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:17:
[...]
Je kan bijvoorbeeld ook naar het strand gaan en met seasharks naar de boot toe gaan en er is ook een weg die leidt naar een helicopter waarmee je naar de boot kan gaan. Die met de Kuruma heb ik wel als makkelijkst ervaren en ik heb het zelfs een keer gedaan zonder ook maar een cent te verliezen. Als maar één iemand al het geld pakt en achterblijft (hij moet wel even kort uit de bank en kan dan terug), kan de rest naar de bikes gaan en daar ze vernietigen (met sticky bombs bijvoorbeeld) en dan zelfmoord plegen zodat iedereen (inclusief degene die achterbleef) daar respawnt en je met de kuruma kan gaan zonder geld te verliezen.
Dood gaan is toch meteen missie over? Of werkt het gelijktijdig killen als 1 kill?RichardQG schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:17:
Je kan bijvoorbeeld ook naar het strand gaan en met seasharks naar de boot toe gaan en er is ook een weg die leidt naar een helicopter waarmee je naar de boot kan gaan. Die met de Kuruma heb ik wel als makkelijkst ervaren en ik heb het zelfs een keer gedaan zonder ook maar een cent te verliezen. Als maar één iemand al het geld pakt en achterblijft (hij moet wel even kort uit de bank en kan dan terug), kan de rest naar de bikes gaan en daar ze vernietigen (met sticky bombs bijvoorbeeld) en dan zelfmoord plegen zodat iedereen (inclusief degene die achterbleef) daar respawnt en je met de kuruma kan gaan zonder geld te verliezen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Direct naar de boot rijden is niet zo erg hoor. Er komen wel een paar agentjes naar de boot rijden maar er is niks wat niet dood gaat door een RPG of grenade launcher 
Je kunt eventueel ook met 2 personen door bepaalde muren heen rijden en dan onder de map terecht komen zodat je heel snel in een rechte lijn naar de boot kunt rijden. Dat is nog makkelijker
Je kunt eventueel ook met 2 personen door bepaalde muren heen rijden en dan onder de map terecht komen zodat je heel snel in een rechte lijn naar de boot kunt rijden. Dat is nog makkelijker
GTA VI - All aboard the hype train!!
Je krijgt dan inderdaad het mission failed scherm te zien, maar je kan dan restart drukken en je gaat dan op het laatste spawn punt verder. Je hebt er in deze heist drie: voor de bank (als je nog naar binnen moet), in de bank (vlak voor je naar buiten gaat) en bij de motors (laatste spawn point). Bij die laatste kan je de dichtstbijzijnde garage binnen gaan en met je kuruma verder gaan (of een van de andere talloze mogelijkheden kiezen).SinergyX schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:46:
[...]
Dood gaan is toch meteen missie over? Of werkt het gelijktijdig killen als 1 kill?
Maar ben je dan niet je 1 mil kwijt? Stond me bij laatste keer bij retry we meteen op laagste bedrag kwamen (650 ofzo?).RichardQG schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:20:
[...]
Je krijgt dan inderdaad het mission failed scherm te zien, maar je kan dan restart drukken en je gaat dan op het laatste spawn punt verder. Je hebt er in deze heist drie: voor de bank (als je nog naar binnen moet), in de bank (vlak voor je naar buiten gaat) en bij de motors (laatste spawn point). Bij die laatste kan je de dichtstbijzijnde garage binnen gaan en met je kuruma verder gaan (of een van de andere talloze mogelijkheden kiezen).
Ik doe nog steeds motor methode, leuk en uitdaging, heel soms pak ik een truck maar dat wil laatste stuk op de berg nog wel eens heel erg fout gaan
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb verschillende keren restart gedaan en ik kwam geen enkele keer op een lager bedrag uit. Je moet er uiteraard wel voor zorgen dat de volgende objective staat voor je zelfmoord pleegt. Normaal moet iedereen op de motors zitten voor je verder kan, maar als je ze laat ontploffen hoeft dit niet. Deze methode is nnatuurlijk niet geschikt voor criminal mastermind ofzo.SinergyX schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:22:
[...]
Maar ben je dan niet je 1 mil kwijt? Stond me bij laatste keer bij retry we meteen op laagste bedrag kwamen (650 ofzo?).
Ik doe nog steeds motor methode, leuk en uitdaging, heel soms pak ik een truck maar dat wil laatste stuk op de berg nog wel eens heel erg fout gaan
Kan ik iemand mij ook toevoegen aan de pc crew, nick is Saynod.
Thanks!
Thanks!
Had ik dat vanmorgen niet al gedaan?
In elk geval zie ik nu geen aanmelding van je staan.
In elk geval zie ik nu geen aanmelding van je staan.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Vraagje: ik heb op mijn PS3 veel GTAV gespeeld en heb toen een keer bij GTA Online $500K gekregen, vanwege storingen volgens mij. Nu heb ik een PS4 gekocht en meteen een nieuw PSN account aangemaakt (de naam van de oude beviel me niet en kan je niet wijzigen) maar nu kan ik dat character niet transferren omdat het verschillende PSN accounts zijn.
Nou boeit me de progress verder niet, maar dat geld zou wel handig zijn! Hoe kan ik dat geld op mijn nieuwe PSN account krijgen? Ik kan eventueel samenwerken met bevriende spelers, bijvoorbeeld door het geld op zak te dragen en ze me killen en het stelen, maar zit daar een max op?
Of moeten ik werken via bounties ofzo waarbij je 100% van de earnings naar de andere speler stuurt? Wat is daar de max van wat je per keer kan weggeven? Of denk ik veels te moeilijk en zijn er makkelijkere manieren?
Nou boeit me de progress verder niet, maar dat geld zou wel handig zijn! Hoe kan ik dat geld op mijn nieuwe PSN account krijgen? Ik kan eventueel samenwerken met bevriende spelers, bijvoorbeeld door het geld op zak te dragen en ze me killen en het stelen, maar zit daar een max op?
Of moeten ik werken via bounties ofzo waarbij je 100% van de earnings naar de andere speler stuurt? Wat is daar de max van wat je per keer kan weggeven? Of denk ik veels te moeilijk en zijn er makkelijkere manieren?
Je nieuwe PSN linken aan je Social Club account: https://support.rockstarg...200034216-Account-LinkingRvdH schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:36:
Vraagje: ik heb op mijn PS3 veel GTAV gespeeld en heb toen een keer bij GTA Online $500K gekregen, vanwege storingen volgens mij. Nu heb ik een PS4 gekocht en meteen een nieuw PSN account aangemaakt (de naam van de oude beviel me niet en kan je niet wijzigen) maar nu kan ik dat character niet transferren omdat het verschillende PSN accounts zijn.
Er zit een max van 10K op bounties wat je kan sharen. Oneindig weggeven lukt volgens mij niet.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Verwijderd
Zijn er nog mensen die vandaag of morgen overdag een paar heists willen doen? Ik word een beetje moe van die gasten die je heist lopen te verzieken door idle te blijven of precies het tegenovergestelde te doen als dat er gevraagd wordt. Mijn nick op de ps3 is Waschischi2016 en heb een headset.
Dat gebeurt de laatste tijd vaak op de ps3. Helaas heb ik overdag (tussen 9 en 18) geen tijd.Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:47:
Zijn er nog mensen die vandaag of morgen overdag een paar heists willen doen? Ik word een beetje moe van die gasten die je heist lopen te verzieken door idle te blijven of precies het tegenovergestelde te doen als dat er gevraagd wordt. Mijn nick op de ps3 is Waschischi2016 en heb een headset.
Al een tijdje geen online meer gespeeld, maar na de nieuwe patch wil ik gaan sparen voor het yacht. Iemand tips hoe je zo snel mogelijk geld kunt verdienen? Zit nu op 2M maar heists met randoms schiet niet echt op..
Je kan proberen om een groepje mensen om je heen te verzamelen om dan wel de Heists te voltooien. Wat je ook kan doen is meedoen met de Freeroam Events die er nu zijn. Geven toch bij elke deelname tussen de 5 - 21.000 dollar. Het is niet veel, maar alle beetjes helpen.Grimmie187 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:01:
Al een tijdje geen online meer gespeeld, maar na de nieuwe patch wil ik gaan sparen voor het yacht. Iemand tips hoe je zo snel mogelijk geld kunt verdienen? Zit nu op 2M maar heists met randoms schiet niet echt op..
Op welk platform speel je?
Het is weer raak met hackers op gta online op de pc had er gisteren weer 2 zo jammer.
Heb gisteren me yacht even naar 10 mil getilt door even de duurdere paintjob te nemen
.
Heb ook de nieuwe musclecar gekocht en een nieuwe armored car aangeschaft.
Heb gisteren me yacht even naar 10 mil getilt door even de duurdere paintjob te nemen
Heb ook de nieuwe musclecar gekocht en een nieuwe armored car aangeschaft.
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Leuk die hackers hoor.
Ik ben de afgelopen 2 weken begonnen met Online met een aantal vrienden (en inmiddels ook wat leuke mensen van GOTP) omdat ik voorheen Online geen zak aan vond alleen/met vreemden.
Anyway, kwam veel hackers tegen gisteren en vandaag toen ik alsnog even alleen speelde. Die gaven allemaal geld (verder niks mee gedaan) en daardoor ben ik nu dus verbannen. En die hackers wandelen nog vrolijk door het spel en verzieken de boel voor anderen. Nu heb ik t/m 24 januari een ban aan mijn broek hangen en r* reageert niet, en als ze dat doen heffen ze de ban toch niet op.
Ze moeten echt eens wat doen aan al die spelverziekers.
[/rant]
Ik ben de afgelopen 2 weken begonnen met Online met een aantal vrienden (en inmiddels ook wat leuke mensen van GOTP) omdat ik voorheen Online geen zak aan vond alleen/met vreemden.
Anyway, kwam veel hackers tegen gisteren en vandaag toen ik alsnog even alleen speelde. Die gaven allemaal geld (verder niks mee gedaan) en daardoor ben ik nu dus verbannen. En die hackers wandelen nog vrolijk door het spel en verzieken de boel voor anderen. Nu heb ik t/m 24 januari een ban aan mijn broek hangen en r* reageert niet, en als ze dat doen heffen ze de ban toch niet op.
Ze moeten echt eens wat doen aan al die spelverziekers.
[/rant]
Fanaleds.com
Als je geld krijgt, kan je disconnecten toch?
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Heb je nog een miljonair om mee te spelen?Grimmie187 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:01:
Ik speel weer vanaf de kerst en heb tussen de 6 en 8 miljoen binnen geharkt.
De Tinsel (voorkeur) of Eclipse garage vol met de modded Sentinels XS (paars zetten, want dan kan je iig elke 48 minuten 19K ophalen. Deze spawnen tussen 22:00 en 4:00 uur op die brede staat tussen deze gebouwen richting het stoplicht naast dat rood verlichte gebouw.
Voor de rest is zijn het nu echt de VIP missies die geld binnen brengen. Als je geen GTA vrienden hebt dan is het Sightseeer (23K erg handig om een buzzard te hebben), Asset Recovery op het vliegveld (17K erg handig om een Karuma te hebben en wegvliegen met 1 van de privat jets voor de snelheid). Wil je even naar 150K per uur dan kan je SIghtseeer spelen en op de PS4 terug naar de sp en dan het spel afsluiten om de 10 min cooldown te ontwijken. Dit is zo saai dat ik het maar 1 keer heb geprobeerd.
Het is leuker om samen met iemand te spelen, want dan kan je ook Vip challenges spelen. 10 minuten overleven in een Karuma met 5 sterren is niet echt een uitdaging dus wij bedenken altijd zelf een uitdaging of gebruiken het circuit naast de prison of de paarderenbaan wat echte chaos geeft bij 5 sterren
Om de cooldowns heen gewoon de beste missies pakken :
YouTube: GTA 5 Online - Best Money Missions for High Level Players 1.22 (Farming Guide SOLO Hard GTA V 1.21) ( zijn ook filmpjes voor lagere levels).
En tja heists ...Als je op de PS4 speelt heb ik nog wel 3 vrijwilligers, want aan de 4e hebben we niks
Die video is erg oud en hier klopt helaas niks meer van. Tegenwoordig betalen alle missies hetzelfde. Of je nou een lolly moet stelen van een kind of een peperdure straaljager moet jatten in de meest zwaarbewaakte locatie van Los Santos, je krijg gewoon hetzelfde per uur tarief (100k per uur).Beakzz schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:15:
[...]
Om de cooldowns heen gewoon de beste missies pakken :
YouTube: GTA 5 Online - Best Money Missions for High Level Players 1.22 (Farming Guide SOLO Hard GTA V 1.21) ( zijn ook filmpjes voor lagere levels).
Vroeger was het leuk om een missie te meesteren. Je was dan een echte pro en kon de missie gaan farmen als een baas. Meer missies per uur = meer geld. Nu speelt iedereen maar een beetje voor de lol want een echte pro zijn loont niet meer, je zit vast aan die domme 100k per uur.
Heb het al een tijdje niet gespeeld en was ook geen echte pro, maar met een beetje door spelen van random missies haalde ik wel meer dan 100k. Is wel een ontzettend laag limiet, volgens mij als je echt geld wil verdienen zijn de heists de beste opties, maar dan ben je weer afhankelijk van anderen.Sir_Hendro schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:56:
Vroeger was het leuk om een missie te meesteren. Je was dan een echte pro en kon de missie gaan farmen als een baas. Meer missies per uur = meer geld. Nu speelt iedereen maar een beetje voor de lol want een echte pro zijn loont niet meer, je zit vast aan die domme 100k per uur.
Helaas speel ik op PC maar tnx voor de tips heren!
Dan heb je geen probleem maar moet je vaker online zijn. Vind je snel genoeg een modder die geldzakken rondstrooit.Grimmie187 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:58:
Helaas speel ik op PC maar tnx voor de tips heren!
Ik wil je ook wel eens helpen met heist en doe dit altijd gratis waardoor de leader rijkt wordt
De video's geven nog steeds precies aan wat je nodig hebt en welke missies makkelijk solo te spelen zijn. En weet je dat van gelijke uitbetaling heel zeker? Ik heb namelijk veel met de stopwatch er bij gespeeld en naar mijn idee krijg ik meer voor Editors dan voor Blow out 1 bijvoorbeeld . Zal het nog eens testen.Sir_Hendro schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:56:
[...]
Die video is erg oud en hier klopt helaas niks meer van. Tegenwoordig betalen alle missies hetzelfde. Of je nou een lolly moet stelen van een kind of een peperdure straaljager moet jatten in de meest zwaarbewaakte locatie van Los Santos, je krijg gewoon hetzelfde per uur tarief (100k per uur).
Tegenwoordig is het zo dat alles missies na 10 minuten slakke tempo spelen iets van 20k zouden opleveren. Dan heb je nog wat nodige wachttijden tussendoor en kom je op een totaal van 100k per uur. Misschien is het ietsjes meer, maar veel zal het niet schelen.Beakzz schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:19:
[...]
De video's geven nog steeds precies aan wat je nodig hebt en welke missies makkelijk solo te spelen zijn. En weet je dat van gelijke uitbetaling heel zeker? Ik heb namelijk veel met de stopwatch er bij gespeeld en naar mijn idee krijg ik meer voor Editors dan voor Blow out 1 bijvoorbeeld . Zal het nog eens testen.
Mijn $$ tip: zoveel mogelijk steeds het LAATSTE deel van een heist proberen te joinen. De Pacific Standard is natuurlijk het mooist (want levert het meest op uiteraard) maar één van de andere heists kan ook prima.
Gaat niet altijd goed, want meestal zullen het randoms zijn (en dan weet je het natuurlijk maar nooit) en soms blijkt het toch niet het laatste deel van een heist te zijn (in de 1e invite linksonder in het scherm is het niet altijd even duidelijk).
Maar toch heb ik op deze manier aardig wat miljoentjes bij elkaar geharkt. Wel zorgen dat je steeds >15% van de final cut krijgt natuurlijk.
Vorig jaar met die dubbele RP en $$ was het helemaal top, binnen een paar uur soms 1M
Gaat niet altijd goed, want meestal zullen het randoms zijn (en dan weet je het natuurlijk maar nooit) en soms blijkt het toch niet het laatste deel van een heist te zijn (in de 1e invite linksonder in het scherm is het niet altijd even duidelijk).
Maar toch heb ik op deze manier aardig wat miljoentjes bij elkaar geharkt. Wel zorgen dat je steeds >15% van de final cut krijgt natuurlijk.
Vorig jaar met die dubbele RP en $$ was het helemaal top, binnen een paar uur soms 1M
[ Voor 5% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 16-01-2016 10:24 ]
Mensen die alleen de laatste heist joinen geef ik geen 15%. Setups meedoen of arm blijven.
Tja ik probeerde steeds vanaf het begin randoms te joinen om dan voor het 2e of 3e deel niet meer uitgenodigd te worden. En voor hij ingekopt wordt...Nee ik ben niet slechtUffeltje schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:28:
Mensen die alleen de laatste heist joinen geef ik geen 15%. Setups meedoen of arm blijven.
Van het weekend nog maar eens een poging, want ik wil ook alle voertuigen vrij spelen en ik krijg het maar niet voor elkaar om 3 vrienden tegelijk beschikbaar te hebben.
Nog even een vraagje over het jacht. Is het handig om te hebben of meer een status symbool in GTA? Zag dat je al moet betalen om het te verleggen en om je te laten ophalen dus op het eerste gezicht lijkt het weinig nuttig als je geen interesse in de bijbehorende voertuigen hebt?
Heb ook 5 schitterende appartementen waar ik ook nooit binnen kom (op de garage na) dus ik ben bang dat het meer 8mil weggooien is dan dat ik er wat aan heb
Het is inderdaad meer een statussymbool
Ja, een status symbool maar toch vind ik het geld dubbel en dwars waard.Beakzz schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 11:58:
Nog even een vraagje over het jacht. Is het handig om te hebben of meer een status symbool in GTA?
Vooral de lol (bv. met een aantal mensen het dek en de hot tub volplempen met gelanceerde seasharks en andere bootjes

Het jacht verplaatsen doe ik nooit, is idd belachelijk duur (25K) en me laten ophalen vind ik ook een beetje onzin. Sowieso spawn ik er altijd aan het begin.
Pfff uit pure nood heists met randoms geprobeerd maar het kost al ontiegelijk veel moeite om 4 randoms te laten joinen bij de setups. Als er eens 1 joint dan is het een level 25 en minder.
Snap er niks van.. Hier kan je toch goed mee verdienen?
Als iemand ff serieus wat heists wil spelen en niet een brok onkunde is voeg me dan even toe op de PS4 (zie sig)
Als iemand ff serieus wat heists wil spelen en niet een brok onkunde is voeg me dan even toe op de PS4 (zie sig)
[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 16-01-2016 23:43 ]
Ik dacht: laat ik eens tijd besparen: ik koop voor 20 euro wat GTA$ en koop vervolgens die Turreted Limo voor 1,6 miljoen GTAdollars.
Limo afgeleverd, stukje mee gereden. Ik had nog niet de tijd gehad om bij LSC langs te gaan en mn internet valt uit.
Nu zie ik die auto nergens meer! Is die nu echt weg!?! 20 euro naar de maan?

edit: Ah, ik wist niet dat pegasus automatisch verzekerd. Hij is er inderdaad nog. Tof ding! Kanon is aardig krachtig. je moet wel met 2 players zijn want je kunt niet sturen en schieten. Je moet zelfs uitstappen om te switchen.
Limo afgeleverd, stukje mee gereden. Ik had nog niet de tijd gehad om bij LSC langs te gaan en mn internet valt uit.
Nu zie ik die auto nergens meer! Is die nu echt weg!?! 20 euro naar de maan?
edit: Ah, ik wist niet dat pegasus automatisch verzekerd. Hij is er inderdaad nog. Tof ding! Kanon is aardig krachtig. je moet wel met 2 players zijn want je kunt niet sturen en schieten. Je moet zelfs uitstappen om te switchen.
[ Voor 28% gewijzigd door Menesis op 17-01-2016 16:25 ]
Mixed Reality dev
Staat hij niet in je Pegasus lijst?Menesis schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:37:
Ik dacht: laat ik eens tijd besparen: ik koop voor 20 euro wat GTA$ en koop vervolgens die Turreted Limo voor 1,6 miljoen GTAdollars.
Nu zie ik die auto nergens meer! Is die nu echt weg!?! 20 euro naar de maan?![]()
Is inderdaad een pegasus auto. Dus even bellen en dan ophalen.
Sowieso hoef je met gekochte auto's niet langs LSC.
Sowieso hoef je met gekochte auto's niet langs LSC.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
kun je die kar dan ook instellen als personal vehicle, zodat je hem overal kunt aanroepen? En kan ik hem ook kwijt raken of kan ik pegasus altijd opbellen? Al die regels rondom auto's vind ik nogal wazig...
Mixed Reality dev
Pegasus vehicles kosten 200 dollar per oproep. Instellen als PV kan niet. Je kan Pegasus wel bellen elke keer voor die Limo. Die komen ze dan brengen. Het opblazen zal je niet in rekening worden gebracht.Menesis schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:29:
kun je die kar dan ook instellen als personal vehicle, zodat je hem overal kunt aanroepen? En kan ik hem ook kwijt raken of kan ik pegasus altijd opbellen? Al die regels rondom auto's vind ik nogal wazig...
Er zijn meerdere mensen in de crew die (bijna) dagelijks (willen) heisten. Kwestie van afstemmen op slack.Beakzz schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 23:41:
Pfff uit pure nood heists met randoms geprobeerd maar het kost al ontiegelijk veel moeite om 4 randoms te laten joinen bij de setups. Als er eens 1 joint dan is het een level 25 en minder.
PSN: Kjujay
Gisteren sinds een half jaar weer GTA online aangezet. Vapid Chino gekocht en maar naar Benny's gereden. Auto kost 250k en dan nog ruim 800k aan het verbouwen van de auto. Het is wel eeg duur!
Beakzz zocht iemand om te heisten als je cash tekort komtrwbk schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:26:
Gisteren sinds een half jaar weer GTA online aangezet. Vapid Chino gekocht en maar naar Benny's gereden. Auto kost 250k en dan nog ruim 800k aan het verbouwen van de auto. Het is wel eeg duur!
Heb nog 3.7 miljoen. Zal kijken of ik mee doe vanavond. Maar ik gok dat het een avondje Rainbow Six wordt.Kju schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:40:
[...]
Beakzz zocht iemand om te heisten als je cash tekort komt. Btw, vanavond VIP event met de crew dus meedoen is al cashen
Nooit van gehoord, maar zal even opzoeken wat Slack is. Vannacht iig de Prison Break gehaald met randoms door iedereen in de party te halen en zo te beoordelen of het geen complete ... Nouja vul maar wat in warenKju schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:53:
[...]
Er zijn meerdere mensen in de crew die (bijna) dagelijks (willen) heisten. Kwestie van afstemmen op slack.
Al die lowriders de deur uitgedaan. Vond de voertuigen van de Executives update veel beterrwbk schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:26:
Ik heb laatst de super volito non carbon gekocht heb de carbon versie met mijn yacht. De executives voertuigen zien er wel gaaf uit heb er nu 5 armored en 1 unarmored oh en ik heb de armored limo ook beetje chaos veroorzaken in de stad met de gun
Multiplatform IRC met de crew http://tweakscrew.net/slack/Beakzz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:51:
[...]
Nooit van gehoord, maar zal even opzoeken wat Slack is. Vannacht iig de Prison Break gehaald met randoms door iedereen in de party te halen en zo te beoordelen of het geen complete ... Nouja vul maar wat in waren
Hele gezellige bedoening. Echt een aanraderKju schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:53:
[...]
Multiplatform IRC met de crew http://tweakscrew.net/slack/
Heb een verzoek tot invite gedaan onder warmonger.....Kju schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:53:
[...]
Multiplatform IRC met de crew http://tweakscrew.net/slack/
Cool. Die link geeft gelijk toegang dus we zien je vanzelf welBeakzz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:09:
[...]
Heb een verzoek tot invite gedaan onder warmonger.....
Ik wou gewoon 1 lowrider hebben. Heb voordeze gekozen. Achteraf toch beter voor het busje kunnen gaan denk ik. Maar dat is achteraf. Verder zien die Executive auto's er erg goed uit! Koop denk ik die Baller of die Cognesetti er nog bij.The Outlaw schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:10:
[...]
Al die lowriders de deur uitgedaan. Vond de voertuigen van de Executives update veel beter
Ik ben wel een beetje klaar met auto's verzamelen. Tenzij het nieuwe auto's zijn die voor racen van belang zijn, zoals de Schafter V12 Armored, dan koop ik niet meer
De normale V12 hebben ze om onbekende redenen in de sports class gezet. De de V12 Armored valt wel gewoon in de sedan klasse, is sneller dan alle andere sedans.
Leek mij wel goed om dit even onder de aandacht te brengen:
https://support.rockstarg...cation-Issues-Suggestions
Ik ben er mee eens, dus ik heb het geupvote. Ik ben benieuwd naar jullie meningen.
Hier de bij behorende discussievideo:
YouTube: Vehicle Class Changes - GTA Discussion #48
Ik ben er mee eens, dus ik heb het geupvote. Ik ben benieuwd naar jullie meningen.
Dat weet ik heb ook een cognesentie lwb en de 55 en de 55 is ook sneller dan de lwb. Is ook logisch de lwb heeft gewoon meer gewicht mee te slepen.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 07:58:
De LWB is daarentegen langzamer dan de gewone versie, houdt daar dus rekening mee.
Ik heb broughy`s post ook geupvote de verhouding klopt niet helemaal na de nieuwste update een armored car die sneller is dan un armored cars is lichtelijk vreemd.
Zo zijn er wel mer vage beslissingen, want die low rider bus staat in de muscle class waar hij totaal niet mee kan komen terwijl het in de vans class een bus was geweest die leuk mee had gedaan.
edit; verkeerd gelezen.levik7 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:20:
Leek mij wel goed om dit even onder de aandacht te brengen:
[ Voor 16% gewijzigd door dawg op 22-01-2016 15:53 ]
Hallo! Speel nu een week Online (als een van de laatste mensen ter wereld) en zit er al lekker in, zijn er hier nog meer PC spelers?
Zo nu en dan. Speel niet vaak op de pc, op de console ook niet meer zo vaak
Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people
Hoe heet je op Social Club?lordgandalf schreef op maandag 25 januari 2016 @ 00:24:
Ik speel regelmatig online op pc.
Mijn naam staat links van deze bericht
Bijna dagelijks online op de PC het 's avonds.
SocialClub ID: Psychoot.
SocialClub ID: Psychoot.
Mijn nick is lordgandalf op social club ik dacht dat er een sheet was met alle socialclub name etc.Dutchredgaming schreef op maandag 25 januari 2016 @ 07:20:
[...]
Hoe heet je op Social Club?
Mijn naam staat links van deze bericht
Ik wil het ook wel weer eens spelen (PC). Kijken of e.e.a. nu beter werkt en er leukere dingen te doen zijn dan een half jaar geleden.Chuckster schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:45:
Hallo! Speel nu een week Online (als een van de laatste mensen ter wereld) en zit er al lekker in, zijn er hier nog meer PC spelers?
De heists en single player story vond ik echt vet maar de rest liep niet goed of boeide me niet.
Als we nou een Altis Life (altislife.co.uk) in GTA konden hebben! Ik vind Altis Life te lelijk, wereld is te leeg betreft objecten en missies en dingen te doen.
Mijn rockstar nick is puckstar32
Zit op de PC
Rockstar; waxinelichtje
Rockstar; waxinelichtje
Chocaholic1404, enkele keren per week online op de PC. Mocht je hulp nodig hebben met heists, ik ben gratis in te huren, ik doe het voor de lolz en de RP.
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
Al een paar dagen niet meer gespeeld, maar begin het wel weer te missen. Idiote late diensten van mij word je gek van. Heb alleen nog weinig heists kunnen doen doordat het toch verdomd lastig is om drie anderen te vinden die serieus willen werken aan de heists.
Ik ben ook gratis te huur voor heists. Is er een manier om makkelijk een soort notificatie te ontvangen op m'n telefoon wanneer iemand een heist member nodig heeft (bepaalde app of zo)? Ik ben namelijk niet altijd online maar wil best graag online komen om iemand even een money boost te geven op deze manier 
Met drie gratis crew members sleep je als leader dan een dikke miljoen binnen bij de Pacific Standard.
Met drie gratis crew members sleep je als leader dan een dikke miljoen binnen bij de Pacific Standard.
[ Voor 14% gewijzigd door Sir_Hendro op 26-01-2016 15:45 ]
Word het binnenkort niet tijd voor een nieuwe Update.
Genoeg geruchten over een nieuwe valentijnsupdate, tuners en een 2e deel van de bouncy cars (laatste hoop ik niet) en de timer trials zijn ook bijna op volgens de gamedata. Goede kans dat we in de eerste helft van februari dus een update krijgen. Dit allemaal gebaseerd op de geruchtenmachine die het ook over een singleplayer dlc heeft in de eerste helft van dit jaar dus geen garanties hier.Psyonara schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:15:
Word het binnenkort niet tijd voor een nieuwe Update.
Zelf heb ik al weer een te kort aan ruimte voor alle auto's dus ik hoop hoe dan ook op een 6e property of een grotere garage voor 25 auto's
Gisteren sinds 2/3maanden weer eens op de x360 gespeeld. Proberen te heisten, en gewoon geen 4e persoon te vinden terwijl je met 2 man staat te wachten.
Speel sinds kort ook op de PC net nieuwe karakter pas op level 36.
Hoop meer tijd t maken de komende tijd voor snelle level up.
Speel sinds kort ook op de PC net nieuwe karakter pas op level 36.
Hoop meer tijd t maken de komende tijd voor snelle level up.
Wij hebben een redelijk drukke crew maar tenzij je een vaste groep hebt om te heisten moet je echt het liefst tenminste een paar dagen van te voren al een Heist crew bij elkaar proberen te krijgen. Ervan uitgaan dat je dat wel regelt op het moment dat je gaat spelen(als dat is wat je bedoelt) is een beetje naïef.iamjustin schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:21:
Al een paar dagen niet meer gespeeld, maar begin het wel weer te missen. Idiote late diensten van mij word je gek van. Heb alleen nog weinig heists kunnen doen doordat het toch verdomd lastig is om drie anderen te vinden die serieus willen werken aan de heists.
Op ps4 communiceren we via slack en via het crew forum. Andere platformen zou ik aanraden om gewoon hier een oproepje te plaatsen en een datum voor over een week voor te stellen. Dan komt dat heus wel goed.
Succes!
Edit: er is ook een slowchattopic waar je in je oproep naar kan verwijzen om af te stemmen.
[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 27-01-2016 10:07 ]
Dat is ook mijn ervaring op de PC, had laatst na een half uur *eindelijk* 4 man voor de Prison Break setup, geeft er één op nog voordat we goed en wel op weg zijn om de bus te stelen...Dutch Thumper schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:41:
Gisteren sinds 2/3maanden weer eens op de x360 gespeeld. Proberen te heisten, en gewoon geen 4e persoon te vinden terwijl je met 2 man staat te wachten.
heb nu maar een aantal vriendschapsverzoeken gestuurd. Mijn nick is Elijan9
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
Ik ben ook weer af en toe aan het spelen, voornamelijk na m'n nachtdiensten... Driften door de haven enzo.
Toch zou een nieuwe update wel leuk zijn... Stiekem wacht ik nog steeds op een update met de focus op motoren, mja dat zal denk ik niet gebeuren... En anders wat highly customizable tuners zou ook leuk zijn...
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Een heist erbij zou wel heel leuk zijn, maar denk dat de eerstvolgende update voornamelijk gericht zal zijn op single player. Mijn grootste wens is nog steeds dat je wapens kan storen in een appartement zodat je niet met je hele arsenaal over straat moet. Van mij pistolen gebruik ik alleen AP, sawn off shotgun is leuk voor op de motor maar mijn musket wil ik echt kwijt. Van de assault rifles gebruik ik er ook maar 1 van. Heel irritant dat ik elke keer weer mijn wapens moet resetten als ik de straat op ga of uit mijn auto stap.
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
Niet Ikea like, maar juist een high end meubelwinkel (naam even kwijt) , maar dat zou waarschijnlijk zijn voor het inrichten voor je appartement. Alleen deze is met uit de laatste grote update geschrapt. Aangezien ik appartementen alleen maar gebruik voor de garage en af en toe de planning room hoop ik dat ze er verder geen moeite meer in stekenlordgandalf schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:06:
Ik heb videos gezien dat er een nieuwe website al in de huidige code zou zitten van een soort ikea like store. Mogelijk dat we daar meubels kunnen halen met bijv weapon racks enz.
Dat bedoelde ik ook maar ikea like bedoelde ik mee dat het meubels enz ging verkopen.
Een wapen storage zou wel nice wezen
Heb nu 3 appartementen, 1 penthouse, een stilthouse en een yacht.
Gebruik de huizen in principe allemaal eigenlijk puur voor car storage.
Ben vaak op mijn yacht aan het rondhangen.
[ Voor 43% gewijzigd door lordgandalf op 28-01-2016 10:51 ]
Grr sinds kort heb ik heel veel last van freezes op mijn PS4, omdat textures niet snel genoeg laden. Het begon vrij onschuldig, maar ik kan tegenwoordig nog geen 100 meter rijden voordat het spel weer 10s of langer hangt... Alle oplossingen op internet al geprobeerd, zonder resultaat. Vanmiddag maar eens checken of het niet aan het schijfje ligt, wie weet.
Daarom hoop ik ook op een soort parkeergarage met 25-50 plaatsen. Lekker alle auto's bij elkaar proppen. Nu heb ik 8 High end appartments, maar eigenlijk alleen voor de locatie en de storrage. Voor een jacht heb ik nog geen functie gevonden die ik mis dus dat geld besteed ik liever aan het 2e deel van mijn autoverzameling voor mijn 2e char met afwijkende smaaklordgandalf schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:48:
Dat bedoelde ik ook maar ikea like bedoelde ik mee dat het meubels enz ging verkopen.
Ik heb ook meerdere garages waarvan in één auto's die ik tegenkom op straat erin doe en vervolgens inlever.
Dit zijn o.a. Galiventers die pakweg 9K zijn.
Nadat ik in de lobby zit, gelijk inleveren voordat ik daadwerkelijk wat doe.
[ Voor 3% gewijzigd door Dutch Thumper op 28-01-2016 11:30 . Reden: Typo ]
Dan zou ik maar eens op zoek gaan naar de Sentinel XS (blauw/paarse), want die is 17.5K waard . Enkel om die reden heb ik nog 7 plaatsen over gehouden in de Tinsel towers. Ga tussen 22:00 en 4:00 vanuit de uitgang van de Tinsel tower linksaf en dan gelijk weer 2 x links (dan rij je dus omhoog). Na het eerste kruispunt zonder stoplichten even het 2e deel omhoog langzaam rijden (meer tijd voor het spawnen) en dan spawned er altijd een blauwe of gele sentinel XS links voor de stoplichten (op de hoek met het rood verlichte gebouw).Dutch Thumper schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:29:
Ik heb ook meerdere garages waarvan in één auto's die ik tegenkom op straat erin doe en vervolgens inlever.
De gele laat ik voor wat het is (14K), maar die zou ik aan het begin wel pakken. Die naar je garage rijden en opnieuw beginnen. Tot nu toe is 8 blauwe in een GTA nacht mijn record dus je hoeft het maar 1 keer per speelsessie te doen en voor de rest gewoon elke 48 minuten 1 inleveren. De eerste pakken is het lastigst, maar als ik per ongeluk een keer mijn garage leeg heb verkocht dan lukt het me ook met de modded Sentinel cabrio of een sportcar. Daarna gewoon zorgen dat je altijd een paarse in de garage heb staan om een nieuwe te spawnen en het is makkelijk om de Tinsel garage te hebben, maar geen must. Heb deze manier zelf bedacht dus er kunnen andere manieren zijn, maar veel spelers gebruiken het al met succes.
Neem aan dat dit alleen op de PC versie is.Beakzz schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:46:
[...]
Dan zou ik maar eens op zoek gaan naar de Sentinel XS (blauw/paarse), want die is 17.5K waard . Enkel om die reden heb ik nog 7 plaatsen over gehouden in de Tinsel towers. Ga tussen 22:00 en 4:00 vanuit de uitgang van de Tinsel tower linksaf en dan gelijk weer 2 x links (dan rij je dus omhoog). Na het eerste kruispunt zonder stoplichten even het 2e deel omhoog langzaam rijden (meer tijd voor het spawnen) en dan spawned er altijd een blauwe of gele sentinel XS links voor de stoplichten (op de hoek met het rood verlichte gebouw).
De gele laat ik voor wat het is (14K), maar die zou ik aan het begin wel pakken. Die naar je garage rijden en opnieuw beginnen. Tot nu toe is 8 blauwe in een GTA nacht mijn record dus je hoeft het maar 1 keer per speelsessie te doen en voor de rest gewoon elke 48 minuten 1 inleveren. De eerste pakken is het lastigst, maar als ik per ongeluk een keer mijn garage leeg heb verkocht dan lukt het me ook met de modded Sentinel cabrio of een sportcar. Daarna gewoon zorgen dat je altijd een paarse in de garage heb staan om een nieuwe te spawnen en het is makkelijk om de Tinsel garage te hebben, maar geen must. Heb deze manier zelf bedacht dus er kunnen andere manieren zijn, maar veel spelers gebruiken het al met succes.
In ieder geval bedankt voor de tip!
Nope speel op de PS4 en werkte 2 jaar geleden op de PS3 al dus zal wel elke versie zijn. Alleen toen was de chromen/gouden Dubsta nog makkelijker en meer waard (die spawned nu niet meer zonder dat je er 1 in bezit hebt). Af en toe staat er ook een blauw met lichtblauwe Dominator voor LSC centrum en die is 19.5K, maar daar heb ik nog geen betrouwbaar patroon in kunnen vinden.Dutch Thumper schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:51:
[...]
Neem aan dat dit alleen op de PC versie is.
In ieder geval bedankt voor de tip!![]()
Verder staat bij de LSC in Sandy shore vaak een blauwe Sandking XL voor 18.5K. Daar ken ik het patroon wel van, maar aangezien er geen goede garage in de buurt zit met 10 auto's is het minder efficient
Heeft iemand die npc modded Dubsta nog in de garage staan toevallig?

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 28-01-2016 12:08 ]
Zit op de x360 & PC
Ah ok..nou dan gewoon ff een invite only sessie pakken om je verzameling op te bouwenDutch Thumper schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:06:
Zit op de x360 & PC
Normale auto's spawnen ook random op de consoles,maar npc modded auto's niet en aangezien de Sandking XL (modded) ook op de pc alleen op bepaalde tijden te vinden is denk ik niet dat het afwijkt. Maar ja ik heb de pc versie niet dus kan het zelf niet testen.lordgandalf schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:13:
PC werkt zover ik weet niet met tijd gebaseerde releases van autos. De pc versie spawned gewoon random autos in zover ik weet.
ik dacht dat 5 het maximum was (per character)Beakzz schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:18:
Nu heb ik 8 High end appartments
of ik heb wat gemist natuurlijk
Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.