Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
ik moet nog 1 heist trophy voor de 100% dus kans is aanwezig dat ik de PS3 ook weer eens aanslinger!levik7 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:16:
[...]
Ik speel ook niet zoveel meer... Misschien aankomende vakantie weer?
Ik ben ook best wel gehyped door de update, ik zou graag zo'n boot willen aanschaffen... Misschien binnenkort toch ook maar rond kijken voor een PS4
overigens heb ik een 2e hands PS4 gekocht (zonder GTA) zou je ook kunnen overwegen
Do { Ping } while ( LOL )
GTA is nu in de aanbieding in de PSN store.Shadow_Agent schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:04:
[...]
ik moet nog 1 heist trophy voor de 100% dus kans is aanwezig dat ik de PS3 ook weer eens aanslinger!
overigens heb ik een 2e hands PS4 gekocht (zonder GTA) zou je ook kunnen overwegen
https://untappd.com/user/OzzBier
Regelmatig gehad, Zit er een modder in de sessie..Wee Man schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:43:
Ik ben nu rank 20 maar zie tot mijn grote verbazing dat ik alle wapens heb. Is dat het werk van een modder? Gisteren zette er eentje ook al een kerstboom op me.
Voor mij is de lol van het online er een beetje van af. ik heb geen probleem met mods, en het grapje zo nu en van items voor iemand plaatsen, of op. Maar die constante nuke acties, uitstappen en vervolgens niet kunnen lopen, ben ik echt wel zat.
EDIT: Die wapens zijn ook maar tijdelijk zie ik.
[ Voor 20% gewijzigd door Wee Man op 18-12-2015 15:56 ]
Het verschil tussen PC en console is bizar groot, ik speel nog wel eens op de PC, altijd leuk met wat beter graphics, maar werkelijk in geen enkele public lobby geweest waar geen modder zat. Van geldzakjes tot insta-kill explosies en andere onzin.Patrock schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:48:
[...]
Regelmatig gehad, Zit er een modder in de sessie..
Voor mij is de lol van het online er een beetje van af. ik heb geen probleem met mods, en het grapje zo nu en van items voor iemand plaatsen, of op. Maar die constante nuke acties, uitstappen en vervolgens niet kunnen lopen, ben ik echt wel zat.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Entity XF e.d. begin ik niet eens meer aan om te kopen, laat staan upgraden, Door de bugs op de x360 en ps4 ben ik meerdere high end auto's verloren door de glitches. en daar zit de grootste kostenpost.
Heb al mijn garages nu vol met mooie motoren.
Dus ik heb net een nieuw rockstar account aangemaakt, en daarvoor het spel ook opnieuw moeten aanschaffen voor de PC. Gewoon eens om te kijken hoe dat modden werkt. Waarschijnlijk wordt ik dan gebanned maar dan heb ik alles eens geprobeerd.
Wil niets goed proberen te praten maar ik heb nog bijna geen enkele sessie gehad waar geen modder inzit dus wilde ik het ook eens proberen. Alleen in private sessions dus geen gekke fratsen verder.
[ Voor 4% gewijzigd door KaptKeefmenneke op 19-12-2015 16:52 ]
PSN: c_caveman1982
Was ook lang tegen modden, maar het is idd alleen nog maar grinden door generfde missies/races, dure updates en de Shark Cards staan gewoon niet in verhouding.KaptKeefmenneke schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:51:
Vind die contact missions wel tof om te doen maar echt hard schiet het niet op. Zelfs met auto's verkopen, daily targets en freeroam challenges haal ik max 150k per avond. Echt grinden heb ik geen zin in en geen tijd voor. Sharkcards vind ik veel te duur.
Dus ik heb net een nieuw rockstar account aangemaakt, en daarvoor het spel ook opnieuw moeten aanschaffen voor de PC. Gewoon eens om te kijken hoe dat modden werkt. Waarschijnlijk wordt ik dan gebanned maar dan heb ik alles eens geprobeerd.
Wil niets goed proberen te praten maar ik heb nog bijna geen enkele sessie gehad waar geen modder inzit dus wilde ik het ook eens proberen. Alleen in private sessions dus geen gekke fratsen verder.
Heb ruim 29 dagen in deze game zitten dus zou ze graag wat geld geven, maar voor de T20 die ik heb betaal je dus zonder upgrades bijna €30,- irl geld. 5 miljoen voor €15 zou ik best overwegen, want dan zou ik het gewoon als maandelijkse kosten zien.
Als je een goed groepje hebt voor de heists en de daily challenges 28 dagen weet vol te houden dan kan je best verdienen, maar 90% van mijn vriendenlijst speelt nooit meer en door een lange pauze ook nog eens uit de Gotcrew gegooid dus daar ben ik ook klaar mee.
Wacht ff een leuk geprijsde Steamkey af en dan ga ik volle bak modden.
Edit : Zal je altijd zien na zo'n verhaal. Ontdek ik dat er dubbel xp en $ op Adversary mode is. Met 2 man en als er 1 na 30 sec zelfmoord pleegt krijg je iets van $5900. Om en om natuurlijk en na een dik kwartier 59K verder en de ander 56K.
Als je Siege Mentality V neemt en afspreekt dat de verdediger alleen de sniper mag gebruiken (en dat een beetje kan) is het nog echt leuk ook. Pijn in mijn kaken van het lachen en ruim 500K binnen gehaald
[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 20-12-2015 03:21 ]
Hier al naar gekeken? http://www.rockstargames....returning-gtav-players-ondjmelvee schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:38:
Sinds dit weekend weer aan het spelen in GTA op de PS4! Dit vanwege de 'kerstdeal'. Kostte me €34,99. Voor het laatst op PS3 gespeeld, maar wat een wereld van verschil he! Zeker met al die nieuwe updates die ik nooit heb meegekregen haha
Nederlandse PS5 clan / 30+
Nice, thanks!The Outlaw schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:42:
[...]
Hier al naar gekeken? http://www.rockstargames....returning-gtav-players-on
Aha.lordgandalf schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:30:
Vanaaf even kerst stuff halen en lekker chillen op mijn yacht mischien wat races doen en andere schit dit alles op pc
Kerstupdate is vandaag toch?

Celebrate the holiday season in Los Santos now through January 5th with the Festive Surprise 2015 for GTA Online. This year's holiday treats feature a whole new collection of free seasonally appropriate clothes and accessories for PlayStation 4, Xbox One and PC. This includes:
New Santa outfits and a new collection of snug Pajamas
Masks featuring Mr. and Mrs. Claus, Bad Elf, Crazy Gingerbread, Festive Luchador and more
3 Christmas themed Car Horns
Christmas Trees at Legion Square and in all owned Apartments, Stilt Houses and Yachts
Also, all festive attire from years past will be available during the holiday period for all platforms including original Masks and Clothes from both last year's Festive Surprise and the original 2013 Holiday Gifts. Plus keep an eye out for special gifts on all platforms during the holidays, including the chance for a few snowball fights during the rare phenomenon of Los Santos snowfall in the forecast as well as some special additions to the growing collection of fun Adversary Modes on PS4, Xbox One and PC.
#FESTIVESURPRISE2015 SNAPMATIC PHOTO CHALLENGE
Post your best holiday-themed Snapmatic to Social Club between now and January 5, 2016, and our five most festive favorites will earn a GTA$1M award and also be featured at the Newswire. Make sure to tag your photos with #FestiveSurprise2015 on Social Club to be eligible. Official Rules.
THE GTA ONLINE HOLIDAY PARTY LIVESTREAM
Tune in tomorrow Tuesday December 22nd at 5pm ET on Twitch or YouTube Gaming for the second annual Official GTA Online Holiday Party Livestream with special invited community guests.
Gaaf wat je er allemaal mee kan, wel jammer dat er geen knop is zodat hij altijd op 1 plek kan blijven staan.
Nu sta ik elke keer ergens anders. En dan moet je wel 25K betalen om hem elke keer ergens anders neer te zetten. Dit zou dan niet erg zijn als je het als vast plekje hebt dan. Maargoed.
De kerstupgrade brengt wat meer sfeer in je Jacht met een boom. Komt er nog sneeuw dit jaar?
Maar ik wil graag Criminal Mastermind challange halen en nog 2 voor 1 mil.
Iemand die op PC mee wil doen? Ben level 144 en heb redelijk ervaring met de heists
http://www.rockstargames....=festivesurprise-12232015
As the incredibly rare phenomenon of snowfall blankets Los Santos, the roar of the Beast ensures that there will be no silent night this year. Beast vs. Slasher, an intense new Adversary Mode for GTA Online, is out today on PS4, Xbox One and PC. A team of Beasts blessed with superhuman abilities must evade the clutches of the pursuing Slashers. To help them on their merry way, Beasts are gifted not only with wild speed, but can leap over buildings and have temporary invisibility.
'Twas the night before Christmas, when all through the house, a creature was stirring, but it wasn't a mouse.
To give the Slasher Team a fighting chance, they're split into three sub-teams: Demolition, Heavy and Assault armed with RPGs, Miniguns and for the first time in GTA Online... Railguns. And if being armed to the teeth isn't enough, Slashers are also equipped with thermal vision to help seek out and bring down the elusive Beasts. Supporting 4-10 players, both teams will need to stay on the move and work together with their teammates to prevail in this new Adversary Mode..
SNOWFALL, FIREWORKS & THE NEW TAMPA MUSCLE CAR
Suit up and hit the streets as snowball battles return to GTA Online.
Today marks the return of the rare phenomenon of Los Santos snowfall to GTA Online across all five platforms, so bundle up warm in your new Santa Costume and head outside to enjoy a snowball fight (press left on the d-pad to collect up to 9 snowballs). All players will also receive an early gift from Santa: a Fireworks Launcher with 5 rockets to help celebrate the Holiday Season with a bang. And be sure to look out for more gifts under the tree when you log in to GTA Online on Christmas Day.
The new Tampa, now available permanently in GTA Online for PS4, Xbox One and PC.
Southern San Andreas Super Autos has bolstered its showroom inventory with the permanent addition of the brand new Declasse Tampa for PS4, Xbox One and PC. Now that players can own up to five properties in GTA Online, make sure you take full advantage of all that extra garage space and pick up this ferocious new sleigh.
Doe graag mee, hier ook op PC en recent de crew gejoined, level iets van 78/79 ofzo. Moet nog even wat centen verdienen voor een Yacht dus heists staan bovenaan het verdienmodelRyanGames schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:32:
Wouw ik heb sinds gister een Jacht, wat een gaaf ding!
Gaaf wat je er allemaal mee kan, wel jammer dat er geen knop is zodat hij altijd op 1 plek kan blijven staan.
Nu sta ik elke keer ergens anders. En dan moet je wel 25K betalen om hem elke keer ergens anders neer te zetten. Dit zou dan niet erg zijn als je het als vast plekje hebt dan. Maargoed.
De kerstupgrade brengt wat meer sfeer in je Jacht met een boom. Komt er nog sneeuw dit jaar?
Maar ik wil graag Criminal Mastermind challange halen en nog 2 voor 1 mil.
Iemand die op PC mee wil doen? Ben level 144 en heb redelijk ervaring met de heists
Hier wat gameplay:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JeogdCKe1N0&feature=youtu.be]
[ Voor 82% gewijzigd door Didyoumeetmax? op 24-12-2015 16:20 ]
https://www.reddit.com/r/...om_a_hacker_you_will_not/SampleUser schreef op donderdag 24 december 2015 @ 21:02:
Vraagje: hoe reageert R* erop als jij hacker cash accepteerd?
uiteraard, maar wel allebei op je eigen systeemMilo2013 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 15:44:
ik zou graag willen weten als het mogelijk is om samen met een vriend online in de open world van GTA te spelen? Geen echte missies doen, gewoon rondrijden enzo. (op PS4)
Verder ben ik minstens 2 auto's kwijt geraakt door het verhuizen naar het 4e en 5e appartment. Normaal werd bij een volle garage een auto naar een andere garage verhuis, maar nu zijn ze spoorloos verdwenen. Een vriend van me is op dezelfde manier ook 3 auto's kwijt geraakt.
Na al die jaren...
Heb voorheen op de ps3 gespeeld, zit nog in een got crew.
Welke is nu actief voor de PC ?
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Die heeft maar 1 member?Uffeltje schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:04:
Tweakerscrewpc is actief.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
tweakscrewpc misschien?
pff download duurd lang op de PC :<
Ik zit niet in de PC crew overigens dus kan je niet helpen daarmeePhyt_ schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:29:
@shadow_agent, thx invite gestuurd.
pff download duurd lang op de PC :<
Gisteren weer eens opgestart maar was niemand online. Nog wel met een random Maze bank survival gedaan en gehaald, toch wel weer tof dan
@Pyrone89 Survival jij nog wel eens?
zit nog in GoTp en TweakersCrewPS3.
Zie dat ik nog maar 900k heb online :< had paar miljoen, zal wel afgepakt zijn door R*.
[YouTube: https://youtu.be/yvgwFXh93nE]
PSN: Maichel
Ik ben vanavond weer online, vaak zijn speed, katja, racemonster en Abbey ook vaak online s avond.Shadow_Agent schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:32:
[...]
Ik zit niet in de PC crew overigens dus kan je niet helpen daarmeePS3 Tweakscrew hier!
![]()
Gisteren weer eens opgestart maar was niemand online. Nog wel met een random Maze bank survival gedaan en gehaald, toch wel weer tof dan
@Pyrone89 Survival jij nog wel eens?
Afgelopen week waren er bijna iedere avond wel meerdere mensen online, wellicht nu met kerst wat minder.
cool dan kom ik vanavond ook even online!levik7 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 17:47:
[...]
Ik ben vanavond weer online, vaak zijn speed, katja, racemonster en Abbey ook vaak online s avond.
Afgelopen week waren er bijna iedere avond wel meerdere mensen online, wellicht nu met kerst wat minder.
was helaas maar 2/300k ofzo maar toch
Gewoon oproepje plaatsen op de crew website of even slack joinen. Genoeg mensen die wat cash willen verdienen.Beakzz schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 15:00:
Nog mensen aan de heist hier op de PS4? Met de heist dlc had ik mijn off periode en nu ik er zin in heb zijn mijn vaste gamemaatjes te druk met kerst vieren of op vakantie en om dit nou met random mensen te gaan doen? Dus als er nog een beetje serieuze gamers zijn die het willen proberen (lachen tussendoor is natuurlijk ook welkom) dan hoor ik het graag. (niet te lage levels graag
)
PSN: Kjujay
Wat mij betreft is GTA altijd aan te raden in de sale, heb er al zo ontzettend veel plezier van gehad (ps3 en 4).Dutchredgaming schreef op zondag 27 december 2015 @ 21:31:
Is GTA V aan te raden om te kopen nu? Het is nu in de sale bij steam
Oeps, dit is GTA Online
[ Voor 17% gewijzigd door Edzeau op 29-12-2015 12:17 ]
De DLC die meer dan een jaar geleden al is beloofd?Edzeau schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:16:
(Betaalde) DLC aanstaande?![]()
Oeps, dit is GTA Online
Van de week weer betrouwbare informatie naar buiten gekomen over Liberty City import in GTA VUffeltje schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:45:
[...]
De DLC die meer dan een jaar geleden al is beloofd?Ik geloof niets totdat het door Rockstar zelf is bevestigd, maar eerdere speculaties (online DLC) zaten vaak heel dicht in de buurt van wat er ging komen.
Een uitbreiding naar de andere steden in San Andreas, Las Venturas en San Fierro, lijken me aannemelijker.
door de voice actors is wel bevestigd dat er DLC komt, maar dat is ook al van tijden terug.
Ik geloof best dat er een singleplayer DLC systeem in het spel gebouwd zit, waarschijnlijk vanaf dag één al.Edzeau schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:16:
Oeps, dit is GTA Online
Rockstar heeft echter drie maanden geleden nog aangegeven dat er geen story mode DLC in de planning staat omdat ze zich nog steeds volledig focussen op het Online-gedeelte, waar nog heel veel actieve spelers zijn.
Ik geloof (en ik hoop) best dat er ooit singleplayer DLC gaat komen, maar de aanwezigheid van zo'n DLC-systeem in het spel lijkt mij niks te zeggen.
Artikel gebruikt gta5cheats.com als bronEdzeau schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:16:
Oeps, dit is GTA Online
Wil niet zeggen dat de content helemaal niet komt. Momenteel is er een buzz op GTAForums over het al dan niet komen van een bericht over Liberty City naar Online. Inmiddels ruim 149 pagina's lang al.
Als er echt wat concrete info komt, dan zou dat of vandaag moeten zijn, of op Oudjaarsdag. Maar gezien New York dan al helemaal in de New Year sfeer is vraag ik mij af of er dan mensen op kantoor zijn.
Klopt, die VIP missies zijn echt een leuke toevoeging (ondanks dat ik van mening ben dat dit een jaar geleden al geïntroduceerd hadden mogen worden, imo). Daar ik zelf nog steeds veruit het meest te vinden ben ik Free Roam, ben ik dan ook blij dat hier nu ook extra events te doen zijn. Ook de vorige update met Free Roam events was enorm welkom. Maakt de boel een stuk levendiger.Beakzz schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:50:
Best wel lol met de VIP missies op het moment (voor mij nieuw) . De mooiste vind ik nog 10 minuten 5 sterren overleven en dan met de Karuma op de renbaan een "Nascar"race houden. Al een paar keer gehad dat mijn PS4 duidelijk aangaf dat het hem allemaal teveel werd. Pure ravage en eindelijk weer eens iets dat redelijk geld oplevert
Oh dacht dat je al gestopt was johEdzeau schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:18:
[...]
Klopt, die VIP missies zijn echt een leuke toevoeging (ondanks dat ik van mening ben dat dit een jaar geleden al geïntroduceerd hadden mogen worden, imo). Daar ik zelf nog steeds veruit het meest te vinden ben ik Free Roam, ben ik dan ook blij dat hier nu ook extra events te doen zijn. Ook de vorige update met Free Roam events was enorm welkom. Maakt de boel een stuk levendiger.
Ik en stoppen? Zeker niet.Beakzz schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:59:
[...]
Oh dacht dat je al gestopt was johKom je wel weer een keer op zoeken dan als ik je online zie. Moet de freeroam events nog meemaken aangezien ik steeds in een privat server zit.
Ik heb wel weer even een tijdje gehad dat ik wat minder online was. Nu moet ik eerlijk zijn dat ik afgelopen week ook behoorlijk wat games heb meegeplukt uit de sales, dus ik zal mijn aandacht erg goed moeten verdelen. Maar vast tot snel in Los Santos!
we spelen bijna allemaal nog hoorBeakzz schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:59:
[...]
Oh dacht dat je al gestopt was johKom je wel weer een keer op zoeken dan als ik je online zie. Moet de freeroam events nog meemaken aangezien ik steeds in een privat server zit.
[ Voor 4% gewijzigd door lord polko op 30-12-2015 10:55 ]
Op Steam is het €36, maar bij Dreamgame is het €29.DigitalError schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:44:
[...]
Wat mij betreft is GTA altijd aan te raden in de sale, heb er al zo ontzettend veel plezier van gehad (ps3 en 4).
Daar staat dat je alleen kan downloaden via Social Club.
Is er eigenlijk een groot verschil tussen Steam versie en van Social Club zelf?
Ja ik heb 8 maanden andere spellen gespeeld dus geen verwijten van mijn kantDigitalError schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 20:48:
[...]
we spelen bijna allemaal nog hooralleen nu wat vaker andere spelletjes tussendoor
Even om te checken of ik niet te langzaam farm
-Mijn Eclipse garage staat helemaal vol met gemodde blauwe sentinels dus die lever ik om de 48 minuten in.
-Als Vip missie doen we eerste een missie en dan de 5 stars challenge die we allebei 10 minuten overleven in de karuma en dus beide volle payout hebben.
- De Fleeca job zo nu en dan omdat het zo makkelijk is. De andere Heists zijn allemaal 4 players helaas.
Iemand nog betere ideeën? En dan bedoel ik niet de missies farmen, want die zijn wel lekker simpel met een Buzzard of tank, maar aangezien ik ze allemaal al tig keer gespeeld heb absoluut slaapverwekkend.
En heeft er nog iemand een gemodde Dubsta in de garage staan? En dan bedoel ik zoals je deze gevonden hebt op straat. Deze kan je tegenwoordig helaas alleen nog maar spawnen als je er 1 hebt dus ik heb iemand nodig om dat voor elkaar te krijgen.
Jep, eergisteravond een vriend van me die een aantal keren random wegviel uit een heist. Hoop gefoeter, I can tell you that..lord polko schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:53:
Nog iemand problemen de laatste twee dagen, met heel veel disconnects op PC ?
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Volgens mij doe je het goed. Enige wat ik anders nog kan verzinnen is se7ensins in de gaten houden maar dan raak je ook snel verveeld als de cash snel binnen komt..Beakzz schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:47:
[...]
Ja ik heb 8 maanden andere spellen gespeeld dus geen verwijten van mijn kantBen nog even dik aan het farmen met 600K per avond, want ik wil nog wat auto's hebben
Daarna kom ik weer op de public servers kijken.
Even om te checken of ik niet te langzaam farm
-Mijn Eclipse garage staat helemaal vol met gemodde blauwe sentinels dus die lever ik om de 48 minuten in.
-Als Vip missie doen we eerste een missie en dan de 5 stars challenge die we allebei 10 minuten overleven in de karuma en dus beide volle payout hebben.
- De Fleeca job zo nu en dan omdat het zo makkelijk is. De andere Heists zijn allemaal 4 players helaas.
Iemand nog betere ideeën? En dan bedoel ik niet de missies farmen, want die zijn wel lekker simpel met een Buzzard of tank, maar aangezien ik ze allemaal al tig keer gespeeld heb absoluut slaapverwekkend.
En heeft er nog iemand een gemodde Dubsta in de garage staan? En dan bedoel ik zoals je deze gevonden hebt op straat. Deze kan je tegenwoordig helaas alleen nog maar spawnen als je er 1 hebt dus ik heb iemand nodig om dat voor elkaar te krijgen.
PSN: Kjujay
Verschrikkelijk gewoon, al anderhalve dag om de 5 minuten bye bye .Racing_Reporter schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:53:
[...]
Jep, eergisteravond een vriend van me die een aantal keren random wegviel uit een heist. Hoop gefoeter, I can tell you that..
Nu ik eindelijk eens wil doordoen op Online :-/
Voeg me maar toe op PSN: n0lif3j3roen (PS4)
[ Voor 4% gewijzigd door JEROENrgfgf op 30-12-2015 15:25 ]
Ik mis de tijd dat we met 30 man op de motor tegen een muurtje aanredenKju schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:58:
[...]
Volgens mij doe je het goed. Enige wat ik anders nog kan verzinnen is se7ensins in de gaten houden maar dan raak je ook snel verveeld als de cash snel binnen komt..
Het is hetzelfde spel. Met de Steam-versie heb je ook de overlay en direct toegang tot je Steam-vriendenlijst. Voor zover ik weet heb je nog steeds een Social Club account nodig.Dutchredgaming schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:16:
[...]
Op Steam is het €36, maar bij Dreamgame is het €29.
Daar staat dat je alleen kan downloaden via Social Club.
Is er eigenlijk een groot verschil tussen Steam versie en van Social Club zelf?
Aan de ene kant is Steam wel fijn, maar bij Dreamgame is 29 (zonder steam). Moet ik alle vrienden handmatig toevoegen...Wee Man schreef op woensdag 30 december 2015 @ 18:20:
[...]
Het is hetzelfde spel. Met de Steam-versie heb je ook de overlay en direct toegang tot je Steam-vriendenlijst. Voor zover ik weet heb je nog steeds een Social Club account nodig.
"Social Club is experiencing technical difficulties"
https://support.rockstarg.../en-us/articles/200525767
Soort van oplossing, maar waarom, Vooral omdat ik dit nog nooit had hoeven doen er nu opeens problemen mee gekregen?
Heeft R* er opeen poorten in gegooid?
Rockstar Game Servers; crappy as usual.
Waarom zou je hier geld aan uitgeven? Vooral omdat hun sales al een paar jaar geleden al 800 miljoen was.
Investeer meer in die servers rockstar. Zo verlies je standaard klanten. Inclusief mijzelf
Als het echt niet anders kan.....
Ik begrijp niet waarom rockstar dit inmiddels onder controle heeft. Het wordt met de dag erger.
[ Voor 24% gewijzigd door Deem op 02-01-2016 11:47 ]
"May our framerates be high and our temperatures low."
Welke? En graag onderbouwing.
Wat is je native resolutie van je scherm?CMSTRR schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 15:30:
1440p resolutie met medium settings of 1080p op ultra/high settings? Doel is minimaal 60 fps te krijgen uiteraard.
Welke? En graag onderbouwing.
1080p.
p.s. Ik heb dezelfde kast als jij. Staat mooi zo
[ Voor 13% gewijzigd door CMSTRR op 02-01-2016 17:08 ]
Dan is het simpel. Gewoon 1080p met zoveel toeters en bellen aan.CMSTRR schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 17:07:
[...]
1080p.
p.s. Ik heb dezelfde kast als jij. Staat mooi zo
Mixed Reality dev
Rockstar heeft het te druk met gamesharks verkopenMenesis schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:55:
Even klagen: vandaag 5 sessies en 5x hackers. Gewoon weer een uur verprutst met niks eigenlijk. Waarom kan Rockstar niet meer hiertegen doen? Waarom kunnen mensen uberhaupt lokaal objecten en explosies spawnen!?

Ik moet zeggen dat ik ook veel connection issues heb. Een beetje ping en je bent ineens alleen op de server. Eén keertje geen goede verbinding bij het opstarten en je wordt gelijk naar de offline storymode geslingerd. (Er mist heel vaak de optie "Try again".)
Mixed Reality dev
Moet ik maar eens wat settings aanpassen? Heb de google dns al in gebruik genomen zonder verbetering
GTA VI - All aboard the hype train!!
Is het volgens jullie nog de moeite om GTA V te kopen, wetende dat ik wel wat online wil spelen?
Zo ja, kan ik de Rockstar Social Club versie het best kopen via Dreamgame?
PS: In mijn vriendenkring ken ik momenteel niemand die dit spel speelt dus het hackers probleem oplossen door private co-ops te spelen valt hierdoor weg.
Battlenet: Cha0sMast4r#2452 - Origin: Cha0sMast4r
behalve op de ps4, zolang die nog niet gekraakt is blijft dat ook zo.Sir_Hendro schreef op zondag 03 januari 2016 @ 16:36:
Hackers blijf je op alle platformen houden maar op de PC het meest.
Zelf heb ik een tijdje een MOD gehad om modders tegen te gaan. Ik haalde gewoon alles weg en als ik wist wie aan het kloten was ging ik zelf die persoon kloten. Ben alleen nu bang dat mijn account met 300+ Speeluur weg gaat. Dus doe er nu niet zoveel meer aan.mchaos schreef op zondag 03 januari 2016 @ 15:56:
Ik ben aan het twijfelen of ik nog GTA V voor PC zou kopen aangezien ik veel lees over hackers en dat dit nooit opgelost gaat geraken? (bron: https://www.reddit.com/r/..._get_worse_and_heres_why/)
Is het volgens jullie nog de moeite om GTA V te kopen, wetende dat ik wel wat online wil spelen?
Zo ja, kan ik de Rockstar Social Club versie het best kopen via Dreamgame?
PS: In mijn vriendenkring ken ik momenteel niemand die dit spel speelt dus het hackers probleem oplossen door private co-ops te spelen valt hierdoor weg.
Heb ondertussen zelf bijna alles al wel dus heb weinig plezier om alleen te spelen.
Met vrienden is GTA wel leuker maar alleen heb ik het ook prima kunnen doen.
Af en toe samen vond ik wel leuker!
Verder is de singleplayer ook enorm gaaf gemaakt!
Daar ben je ook wel even druk mee. Helaas blijven er hackers aanwezig.
Ik heb hetzelfde probleem op de one, kan nauwelijks een missie starten. Wordt ook om de haverklap offline gegooid. Als ik Ping naar de GTA server zit ik op 150+ ms. Waardeloos dus. Als iemand een oplossing hiervoor heeft graag.Sir_Hendro schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:29:
Vriendin kocht gisteren een XBOX One met GTA. Dat online werkt voor geen flikker. In een free roam lobby kom ik nog wel maar als je iets willen joinen kom ik 9 van de 10 keer met mijn luchtaanzicht uit bij Sandy Airport waar hij terug inzoomt op de hangar en krijg je de game map links weer in beeld vol met free roam icoontjes. Het beeld zelf blijft wit. Je wacht een eeuw maar niks veranderd. Je kan wel via menu een nieuwe sessie joinen, duurt ook eeuwen maar het werkt wel. Nieuwe poging een job te joinen... weer vast op die kut sandy airport.
Moet ik maar eens wat settings aanpassen? Heb de google dns al in gebruik genomen zonder verbetering
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Ik word gek genoeg juist in een free roam lobby er vaak uitgegooidSir_Hendro schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:29:
In een free roam lobby kom ik nog wel
de challenge dagen lopen door op dagen dat je online bent, dus als je niet online bent geweest is dag 21 voor jou gewoon de eerstvolgende keer dat je inlogt.Beakzz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:12:
Grr.. Dag 21 van de daily challenge en PSN ligt er uit. Nu Komt dat nog weleens voor dus iemand ervaring of Rockstar je dan een extra dag de kans geeft of is het gewoon een extra challenge om 28 dagen op een PS4 te halen?
Serieus?! Ik zit elke keer tijd vrij te maken er voor! Toevallig een bron?DigitalError schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:16:
[...]
de challenge dagen lopen door op dagen dat je online bent, dus als je niet online bent geweest is dag 21 voor jou gewoon de eerstvolgende keer dat je inlogt.
eigen ervaringBeakzz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:23:
[...]
Serieus?! Ik zit elke keer tijd vrij te maken er voor! Toevallig een bron?
Top doe ik het voor. Dan maar een filmpje checken.
Verwijderd
Ps4 kopenVerwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:34:
Ik zou graag GTA V willen spelen zonders modders/hackers ..iemand een idee? word er een beetje moe van.
Gewoon een 2e ps4 voor haar kopen en zelf laten spelen, heb ik ook gedaan.. Ze vind het fantastisch, maarja mijn vriendin is dan van zichzelf al een beetje tweaker / nerd dus dat helpt ook welVerwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:39:
[...]
Dat is een idee , maar denk niet dat mijn vrouw dat zo`n tof idee vind
Private sessie gebruiken, is niet altijd leuk, maar werkt wel. Missies is puur geluk, al kom je daar een stuk minder tegen, die zitten vaak in publics te kloten.Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:34:
Ik zou graag GTA V willen spelen zonders modders/hackers ..iemand een idee? word er een beetje moe van.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ook wel grappig is dat je geld van events en bounties kan weggeven. Wederom om dat ik dus genoeg geld heb geef ik regelmatig het bedrag weg. Het grappige alleen is omdat ik een high level heb (430) en daarbij de vraag stel 'who wants free money?' meteen iedereen naar mij toe komt rijden omdat ze geldzakken verwachten. Echter geef ik alleen 1 persoon 20k cash lol
Haha, wij doen in drukke lobby af en toe ook wel eens voor de lol roepen dat we met cash strooien en dan random locatie opgeven zoals top van Mount Chilliad. Zie je ook hele volksverhuizingen richting de andere kant van de map en vervolgens disconnecten.Sir_Hendro schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:41:
Ik zag laatst nog een heist leader die blijkbaar een modder was. Hierdoor gingen we snel door setups heen omdat hij steeds zat te teleporten. Zolang hij dat met zijn taak deed vond ik het niet erg maar af en toe begon hij ook andere te teleporten wat ik dan echter niet wenselijk vond. Uiteindelijk bij de grande finale gaf ik aan 0% cut te willen omdat ik genoeg geld heb en dat de leader ook maar zijn deel kon weggeven aan de andere heist crew (0%, 0%, 50%, 50%) maar dat weigerde hij. Echt lomp, ik mag toch zelf wel weten of ik mijn geld weg geef?
Ook wel grappig is dat je geld van events en bounties kan weggeven. Wederom om dat ik dus genoeg geld heb geef ik regelmatig het bedrag weg. Het grappige alleen is omdat ik een high level heb (430) en daarbij de vraag stel 'who wants free money?' meteen iedereen naar mij toe komt rijden omdat ze geldzakken verwachten. Echter geef ik alleen 1 persoon 20k cash lol

Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.