Nederlandse PS5 clan / 30+

Today, we've got a brand-new addition to the permanent roster of GTA Online Adversary Modes for PS4, Xbox One and PC.
In the spirit and tradition of American Football this Thanksgiving week, we present a new mode entitled “Running Back”.

Two teams (a total of 4-8 players) square off from opposing sides of a roadway. The elusive Runner, behind the wheel of a Benefactor Panto, must go the distance and get across the end zone line at the far end of the highway with the help of their offensive teammates in BF Biftas. Meanwhile, their defensive-minded opponents (also in Biftas) must ruthlessly block, crash and pummel their way to try to stop them.
This new mode is available at three different locations: Raton Canyon Bridge, La Mesa Bridge and Zancudo Tunnel.
By the way, tune in to see us playing Running Back and other recently released Adversary Modes later today on Twitch or YouTube at 5pm Eastern with special guests.

Klik
PSN: Kjujay
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Two bullets. One life. No mercy. The assemblage of GTA Online Adversary Modes for PS4, Xbox One and PC grows stronger today with the release of the brand new Every Bullet Counts - an intense Last Man Standing variant with a unique twist to keep you on your toes and constantly on your guard.
With no safe place to hide, four players go up against each other in a confined space with a very limited arsenal, just one Marksman Pistol and two bullets to take out three opponents. Once you've exhausted your ammo, you'll need to resort to crafty melee attacks with your Hatchet or Machete to make it out alive.
Tooth and claw is the order of the day, as this Free-For-All mode demands specific skills of its participants including marksmanship, stealth and timing. Campers and lurkers be warned: anyone staying still for more than 5 seconds will have their blip revealed on the map, making them an easier target for enemies who are wisely moving from cover to cover.
This game mode also features a few of its own new locations in GTA Online, including Michael's Rockford Hills mansion and the Tequi-la-la nightclub.
To make it easy for you to dive in to this new mode, we've set up a Featured Playlist which will let you play all four of the new maps one after another with just a single button press during the GTAV Launch screens. Look out for the prompt when you boot up the game to get straight into the action.
New Every Bullet Counts Adversary Mode Now Available to Play in GTA Online
15 december
Become a VIP and create your own criminal organization in the latest addition to Grand Theft Auto Online, Executives and Other Criminals. Featuring all new gameplay modes and opportunities for luxury living, Executives and Other Criminals also includes new customizable apartments, stilt houses in the Vinewood Hills and the ultimate in executive excess: the extravagant, fully staffed and upgradeable Super Yacht.
VIP’s who run their own operation gain access to new co-op Jobs, challenges and special abilities in Freemode, as well as having the power to hire and fire other players for their team of bodyguards. Meanwhile, Bodyguards earn a regular paycheck and their own special benefits including RP, GTA$, and stat boosts for working for a VIP’s organization.
Organizations can go head to head in Freemode, with new missions that make full use of the latest executive defense options including new armored vehicle variants, the devastating Turreted Limo and the missile defense systems of the Super Yacht, which also comes with its own suite of supporting vehicle upgrades including the new SuperVolito Carbon helicopter and personal watercraft.
Some existing Freemode Events will automatically adapt when played by organizations, allowing for new ways to take on King of The Castle, Moving Target and more. Also included is the new Extraction Adversary Mode, tasking teams of Bodyguards to search, locate and safely extract an Executive from their downed jet before a Hit Squad intercepts and eliminates the target.
Executives and Other Criminals also brings fresh choices in executive transport and protection with new weapons, new vehicles and much more. Check back to the Rockstar Newswire for full details and download the free update Dec 15 on PS4, Xbox One and PC.
Bron
[ Voor 93% gewijzigd door Kju op 10-12-2015 17:22 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als het al niet meer isUffeltje schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:44:
Ziet er erg duur uit, ik hoop dat mijn 20 miljoen genoeg is.Het zou me niet verbazen als alleen het luxe jacht al 10+ miljoen gaat kosten.
Maar ik gebruik liever mijn andere crew, dus ik ben opzoek naar mensen die Crew Commissioner willen worden van Los Santos Air Force.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ik vraag me af hoe ze die criminal organization gaan doen. Ik vermoed co-op missies net als met heists uitgewerkt, in blokken opgedeeld en dan kan je zelf kiezen of je met een vast clubje speelt of per missie invites verstuurt.
Edit: sommige mensen willen wel heel graag een mansion.. http://imgur.com/gallery/eL4o4
[ Voor 11% gewijzigd door Kju op 11-12-2015 10:32 ]
En de bootKju schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:06:
Edit: sommige mensen willen wel heel graag een mansion.. http://imgur.com/gallery/eL4o4
Zag in de trailer wel meer voorbij komen wat ik wel wil hebben. Eens kijken of het haalbaar is. Nog iets van 38 miljoen en kan nog wat verkopen (verwacht geen extra garage, dus zal wel moeten gezien de auto's uit de trailer)
Pff. Ik heb minder dan GTA$150 000 op het moment geloof ik en ben heists en missies grinden aardig beu.Pannekoek81 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:19:
[...]
En de boot![]()
Zag in de trailer wel meer voorbij komen wat ik wel wil hebben. Eens kijken of het haalbaar is. Nog iets van 38 miljoen en kan nog wat verkopen (verwacht geen extra garage, dus zal wel moeten gezien de auto's uit de trailer)
Ik word wel iemands bodyguard of chauffeur
Geld binnen gehaald met heists (ook de challenge gedaan wat al 12M opleverde). Verder veel missies doen en iedere week de time trail (50K). Tja op een gegeven moment ben je het inderdaad wel zat en ga je alternatieven manieren bedenken om een missies te doen om de variatie erin te houden.PolluxDKB schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:22:
[...]
Pff. Ik heb minder dan GTA$150 000 op het moment geloof ik en ben heists en missies grinden aardig beu.
Ik word wel iemands bodyguard of chauffeur
Momenteel even druk met Rainbow Six Siege. Maar van het weekend nog maar even GTA opstarten, extra geld verdienen voor de update
Als ik niet verkeerd gekeken heb zijn Huizen nu toch ook bevestigd voor de 15de?Kju schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:06:
Ik heb nog ongeveer 10 miljoen liggen en kan er nog wel wat bij doen als ik wat overbodige auto's verkoop.
Ik vraag me af hoe ze die criminal organization gaan doen. Ik vermoed co-op missies net als met heists uitgewerkt, in blokken opgedeeld en dan kan je zelf kiezen of je met een vast clubje speelt of per missie invites verstuurt.
Ja, voornamelijk in de Vinewood Hills.rwbk schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:44:
[...]
Als ik niet verkeerd gekeken heb zijn Huizen nu toch ook bevestigd voor de 15de?
Wordt die automatisch gedownload als je je PS4 in Rest-Modus hebt gezet?
Als het goed is wel, als je pech hebt nietCappieL schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:11:
[...]
Geen idee, heb een xboxCappieL schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:11:
[...]
[ Voor 54% gewijzigd door Pannekoek81 op 15-12-2015 11:20 ]
Heeft zo'n boot ook plek voor mijn Hydra of Savage?
Zo'n Maverick heli?Pannekoek81 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:21:
Bij de duurste krijg je wel een jetski en nog een boot en een heli. Nieuw zo spannend, maar ook een hot tub
[ Voor 64% gewijzigd door RubenSaurus op 15-12-2015 11:25 ]
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Monaco/Nice is er niets bij...Kju schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:32:
Zal wel een leuk gezicht worden.. 30 jachten voor de kust van LS..
Hoe heet deze update officieel btw? Executives and Criminals?
[ Voor 15% gewijzigd door CappieL op 15-12-2015 11:36 ]

Zijn er bepaalde 'slots' waar je je boot kunt plempen, of kun je random een plekje kiezen?Pannekoek81 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:36:
Erg gaaf de boot. Hoop extra bootjes erbij en een barvrouw. Boot verplaatsen kost 25K. Als je de hot tube inloopt doet ie automatisch een zwembroek aan
Hier trouwens een lijstje met de nieuwe content. Die Turreted Stretch ziet er wel vet uit (met van die 'kussens' van de Citroën C4 Cactus)
[ Voor 23% gewijzigd door CappieL op 15-12-2015 11:41 ]
4 jetskis. Een houten boot (torro ofzo) een dinghy en een helicopter
[ Voor 24% gewijzigd door Pannekoek81 op 15-12-2015 11:42 ]
Screenshot or it didn't happen...Pannekoek81 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:42:
De Pannekoekenboot is een feit$8.450.000. Met chrome reling en blauwe led verlichting. Nederlandse vlag erop.
4 jetskis. Een houten boot (torro ofzo) een dinghy en een helicopter
Gewoon even een thema downloaden in de store via desktop. Dan zou hij als het goed is alle updates die in de wacht staan binnen halen.CappieL schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:11:
[...]
Nieuwe auto's zijn ook prima. Verlengde taxi en armor auto's. Kleding voor de man: ochtendjas
Vip gedoe nog niet gedaan.
Ik zeg Fdisk wordt de baas, die heeft geld zat, worden wij allemaal wel soldiersPannekoek81 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:22:
Huizen zijn leuk vooral die van 8 ton. Die heeft water langs de muur lopen bij de trap naar een vijvertje in huis. Je kan niet je balkon op of tuin in. Geen deur naar de garage.
Nieuwe auto's zijn ook prima. Verlengde taxi en armor auto's. Kleding voor de man: ochtendjas![]()
Vip gedoe nog niet gedaan.
Tegen een degelijk uurtarief wil ik mezelf wel hoereren.SinergyX schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:32:
[...]
Ik zeg Fdisk wordt de baas, die heeft geld zat, worden wij allemaal wel soldiers
Je weet dat wij op de XBO zitten?CappieL schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:34:
[...]
Tegen een degelijk uurtarief wil ik mezelf wel hoereren.

Tof spul !!
Walking on the bright side of life
Ik heb nog zo'n 8 miljoen meer. Er zijn nog tweakers die nog meer hebben. Maar fdisk heeft ook de limo met gun op het dak gekochtSinergyX schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:32:
[...]
Ik zeg Fdisk wordt de baas, die heeft geld zat, worden wij allemaal wel soldiers
Maar fdisk z'n soldier en dan huur ik balou in als bodyguard voor mij

Zeker. De nieuwe auto's zijn ook top.
[ Voor 28% gewijzigd door Pannekoek81 op 15-12-2015 16:56 ]
Beter idee dan jij als soldier en granaten.. slecht ideePannekoek81 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:52:
Ik heb nog zo'n 8 miljoen meer. Er zijn nog tweakers die nog meer hebben. Maar fdisk heeft ook de limo met gun op het dak gekocht. Helaas was die niet bulletproof.
Maar fdisk z'n soldier en dan huur ik balou in als bodyguard voor mij. Lekker makkelijk. Rijdt goed en schiet standaard al op alles dat beweegt
SinergyX schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:05:
[...]
Beter idee dan jij als soldier en granaten.. slecht idee
Je kan boten verdedigen levert 30K opDigitalError schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:26:
heb ook maar ff die full option boot gekocht van 9,5 milnu maar ff wat geld bij elkaar sprokkellen voor de rest
Boot is gaaf. Heli kost je wel 1000 als je die bij de kust wilt hebben.DigitalError schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:26:
heb ook maar ff die full option boot gekocht van 9,5 milnu maar ff wat geld bij elkaar sprokkellen voor de rest
Mamba wegligging beroerd maar verder

Nightshade top!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Verwijderd
Bootje is leuk voor een paar avonden fun. De crime organisation is echt een tof idee.
Ho ho, je hebt niet de gouden railing gekocht he!DigitalError schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:26:
Overigens rijd die Bravado Verlierer echt heerlijk! Toffe bak!
Ik heb me gisteravond prima vermaakt. Stel dat we met 16 man in een sessie zitten, vier vips met bodyguards, iedereen op hetzelfde doel af..Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 03:23:
Leuke update, maar die huizen zijn poep. Alle huizen hebben precies t zelfde interieur en indeling. Kunt niet t balkon op en geen tuin of pool....
Bootje is leuk voor een paar avonden fun. De crime organisation is echt een tof idee.
Verwijderd
Dat VIP gedoe was ook leuk op een public. Heb me er goed mee vermaakt. Vooral dat verdedigen vd boot als VIP zijnde. Ben lekker aan de bar gaan hangen en heb mijn duur betaalde bodyguards t werk laten doen.Kju schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:10:
[...]
Ik heb me gisteravond prima vermaakt. Stel dat we met 16 man in een sessie zitten, vier vips met bodyguards, iedereen op hetzelfde doel af..
Zoals een echte VIP ook zou doenVerwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:21:
[...]
Ben lekker aan de bar gaan hangen en heb mijn duur betaalde bodyguards t werk laten doen.
Soms krijg ik berichten op de xbox one of ik voor 10 pond 500 miljoen wil hebben, maar dat lijken me alleen maar scams. Maar dan ga je naar diegene zijn video's zitten kijken en dan hebben ze rond de 190 miljoen.
Is dit spel niks anders dan grinden, want in principe heb ik het dan wel gehad.
Heists falen ook vaak omdat er altijd wel iemand is die niet weet wat hij moet doen en dan heb je dus 4 uur "voor niks" zitten spelen.
Ik snap dat niet iedereen gelijk de endgame kan spelen, maar dan moet ik toch toegeven dat dit niks voor mij is.
700.000 in 40 uur spelen is niet veel.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Gelijk..? Man ik speel al sinds de release in 2013. Besef wel hoeveel uren sommigen van ons al in de game hebben zittenhenkyyyyyyy schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:26:
Ik snap dat niet iedereen gelijk de endgame kan spelen, maar dan moet ik toch toegeven dat dit niks voor mij is.
700.000 in 40 uur spelen is niet veel.
Ga lekker grinden, zoek een crew en stem af om de Criminal Mastermind Challenge te halen en tot die tijd is dit een goede Money Making Tutorial
Succes
Maar als je echt 100% missions grind kun je ongeveer een ton per uur verdienen. (heists leveren geloof ik ongeveer evenveel op, maar die heb ik nooit echt veel gedaan.)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Kju schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:35:
[...]
Gelijk..? Man ik speel al sinds de release in 2013. Besef wel hoeveel uren sommigen van ons al in de game hebben zitten
Ga lekker grinden, zoek een crew en stem af om de Criminal Mastermind Challenge te halen en tot die tijd is dit een goede Money Making Tutorial
Succes
Bedankt voor jullie reacties.Trevor schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:51:
ik grind vooral contact missions. Heb 18 miljoen verdiend in 17 dagen en 10 uur. als ik het goed bereken zou dat 1.7 miljoen per 40 uur zijn
Maar als je echt 100% missions grind kun je ongeveer een ton per uur verdienen. (heists leveren geloof ik ongeveer evenveel op, maar die heb ik nooit echt veel gedaan.)
Misschien ligt het dan wel aan mij dat ik er geen tijd meer voor heb.
De matchmaking wil ook niet altijd lukken waardoor als je even 2 uurtjes tijd hebt om te spelen, soms gewoon niet aan spelen toekomt en dan hang je weer eens 5 min in de lucht voordat je weer een online sessie joint. Dat duurt me dan al te lang.
Dan doe ik liever snel een ander spel, zoals Rocket leaque of snel een potje Hardline.
Waar je zeker binnen 5 min een online game kan joinen en spelen.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Trouwens met die VIP missies tikt dat ook wel aardig aan. Volgens mij hadden we 150k in een uurtje gisteren en dat was nog zonder gestroomlijnde grindtactieken
[ Voor 27% gewijzigd door Kju op 16-12-2015 10:08 ]
LOL, keek net even mijn stats. 100+ dagen in de game haha. O godKju schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:07:
Niets om trots op te zijn maar ik heb inmiddels 38d 21h 49m 14s voor PS3 en PS4 samen, dat is ex de tijd die ik met mijn andere PSN heb gemaakt, nog steeds (gelukkig?) aanmerkelijk minder dan anderen die ik ken...
Trouwens met die VIP missies tikt dat ook wel aardig aan. Volgens mij hadden we 150k in een uurtje gisteren en dat was nog zonder gestroomlijnde grindtactieken
Broughy heeft weer een video gemaakt met de snelste wagens van de update. Die Schafter V12 is een beest!
Even snel de video bekeken maar je kan dus het beste de V12 Armored kopen? Deze valt in de sedan klasse en is nu dus de snelste sedan. De V12 zonder armor valt in de Sports klasse en is daar maar negende.The Outlaw schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:31:
[...]
LOL, keek net even mijn stats. 100+ dagen in de game haha. O god![]()
Broughy heeft weer een video gemaakt met de snelste wagens van de update. Die Schafter V12 is een beest!
[video]
https://untappd.com/user/OzzBier
DLC cars spawnen toch nooit in freeroam?Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:32:
ik zal wat rondjes rond vinewood rijden mss spawnt er eentje voor je
Die Mamba ziet er cool uit!Pannekoek81 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:05:
[...]
Boot is gaaf. Heli kost je wel 1000 als je die bij de kust wilt hebben.
Mamba wegligging beroerd maar verder
[afbeelding]
Nightshade top!
[afbeelding]
Heb GTA5 al in geen maanden meer gespeeld (op de PS3). Spelen er nog wel eens mensen?
Nu GTA Vice City op de PS4 aan het spelen, old school
Do { Ping } while ( LOL )
Verwijderd
Jawel hoor, is een truc voor!RichardQG schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:20:
[...]
DLC cars spawnen toch nooit in freeroam?
Ik speel ook niet zoveel meer... Misschien aankomende vakantie weer?Shadow_Agent schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:00:
[...]
Die Mamba ziet er cool uit!![]()
Heb GTA5 al in geen maanden meer gespeeld (op de PS3). Spelen er nog wel eens mensen?
Nu GTA Vice City op de PS4 aan het spelen, old school
Ik ben ook best wel gehyped door de update, ik zou graag zo'n boot willen aanschaffen... Misschien binnenkort toch ook maar rond kijken voor een PS4

Tec-9 vind ik altijd wel een lekkere gun om mee te schieten. Ook niet al te duurWee Man schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:12:
Ben nu ook eindelijk begonnen aan Online. Ik wordt veel geschopt van heists maar dat is te verwachten als je nog een laag level hebt. Wat is een goede vervanging voor dat klapperpistooltje waar je mee begint?
Rijdt als een natte krant... zonde van het geld (of dat moet je natuurlijk totaal niet interesseren)
heb trouwens net die Schafter LWB (Armored) gekocht, die rijdt echt fantastisch!
[ Voor 13% gewijzigd door RubenSaurus op 16-12-2015 18:39 ]
Heb zojuist 2 Mamba's gekocht, hardtop en cabrioDigitalError schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:38:
[...]
Rijdt als een natte krant... zonde van het geld (of dat moet je natuurlijk totaal niet interesseren)
heb trouwens net die Schafter LWB (Armored) gekocht, die rijdt echt fantastisch!
De AP-pistol is ook erg goed, veel mensen onderschatten hem erg!Wee Man schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:12:
Ben nu ook eindelijk begonnen aan Online. Ik wordt veel geschopt van heists maar dat is te verwachten als je nog een laag level hebt. Wat is een goede vervanging voor dat klapperpistooltje waar je mee begint?
Zijn herlaadt tijd is erg snel, waardoor hij beter is dan elke smg.
Daarnaast heeft hij een erg ver bereik, omdat hij snel schiet is hij mits de speler niet te ver staat ook beter dan een sniper.
Ook heeft hij redelijk wat damage. En het aller belangrijkste, de ammo is erg goedkoop!
Hierdoor is hij mijn persoonlijk favorien, in free roam en in deathmatch(door de AP-pistol te gebruikten verdien je daadwerkelijk er nog wat leuks aan).
Ik ben er redelijk goed mee, mijn k/d is 1,3. En dat is best hoog voor GTA
Dus alom het ultieme starters wapen
PS. zet er wel een groot magazijn op
Ik ga zoeken, thx!The Outlaw schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:30:
Tec-9 vind ik altijd wel een lekkere gun om mee te schieten. Ook niet al te duur
Starters wapen? Volgens de wiki unlockt ie pas op level 33.
Vind het naatje dat je de custom inrichtingen niet koopt en dat je er tussen dan voor niks kan wisselen. Nu betaal je redelijk wat om een nieuwe inrichting te applyen. Het zou gaaf zijn als je kon swappen
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Je weet toch wel dat je GTA speelt, en niet The Sims oid.lordgandalf schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:12:
Vind het naatje dat je de custom inrichtingen niet koopt en dat je er tussen dan voor niks kan wisselen. Nu betaal je redelijk wat om een nieuwe inrichting te applyen. Het zou gaaf zijn als je kon swappen
Mja ik vind het wel een goed punt. Je kan je kleren, uiterlijk, opties van je auto enzo ook aanpassen...waarom dan niet je huis inderdaad.CappieL schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:18:
[...]
Je weet toch wel dat je GTA speelt, en niet The Sims oid.
PSN: Maichel
Ah ok! Ik had t verkeerd begrepen...ik dacht dat je slechts 1 keer iets kon kiezen en daarna niet meer, maar je kan dus wel wisselen maar dat kost een x bedrag...dan klopt het wel jaTrevor schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:46:
Omdat je je kleding in een kledingkast kunt stoppen, maar behang gebruik je een keer, en meubelen moet je een storage voor huren, een keuken moet je opnieuw installeren etc etc. Dat is in het echt allemaal ook duur.
De penthouses beschikken ook over een heist room in mijn geval in penthouse 3 zit deze op de onderste verdieping. De stilt huizen hebben ook een heist room.Maichel schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:24:
Die nieuwe appartementen, kan je die ook gebruiken om Heists te doen? Of kan dat nog steeds alleen met een high-end appartement?
PS ik weet dat ik gta V speel ja
[ Voor 33% gewijzigd door lordgandalf op 17-12-2015 12:36 ]
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Dat dacht ik wel dat dat kon. Maar kan het niet controleren... heb nog geen heel duur huis gekocht omdat ik eerst de boot wil.Maichel schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:26:
[...]
Ah ok! Ik had t verkeerd begrepen...ik dacht dat je slechts 1 keer iets kon kiezen en daarna niet meer, maar je kan dus wel wisselen maar dat kost een x bedrag...dan klopt het wel ja
Weet het dus niet 100% zeker. Maar als het niet kan, dan denk ik dat ze dat wel zullen gaan introduceren op termijn omdat je vast niet de enige bent die dat wil. Bij de boten kan het in elk geval wel als ik het goed gezien heb op twitch.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.