Gisteren geprobeerd om heists te doen, maar die randoms waarmee ik mee opgescheept raak zijn echt slecht. Dat schiet niet op.
Zijn er nog mensen die ook geld willen verdienen?
[ Voor 8% gewijzigd door Ktenolix op 22-10-2015 08:08 ]
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Die hopen natuurlijk dat je een Shark Card kooptDigitalError schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 02:10:
Ik kan er ook wel om lachen ja, vind het alleen wel schofterig duur allemaal.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Dan kunnen ze lang wachtenThe Outlaw schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:13:
[...]
Die hopen natuurlijk dat je een Shark Card koopt
Inderdaad, missies is zeker goed ja en nog best leuk ook. Die met die 5(?) vuilnis-wagens slopen ben je minuutje of 10 mee kwijt en je hebt zo'n 20K ofzo, gaat best snel.Trevor schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:01:
Waarom ga je geen missies doen? Verdient goed en je hebt een stuk minder last van slechte randoms dan in heists.
[ Voor 16% gewijzigd door Maichel op 22-10-2015 09:33 ]
PSN: Maichel
[YouTube: http://youtu.be/gBFVhYFSXV0]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Tijd = geld, heb je weinig tijd, compenseer je met geldBruceLee schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:26:
Algemene opmerking niet tegen jouw. Wie gaat er nu shark cards kopen
(wie gaat er nu FIFA coins of candy crush coins kopen? Geen idee, maar zijn er meer dan genoeg).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Die zijn er niet (of amper) op de PS4 (helaas)BruceLee schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:15:
er waren altijd zat hackers die gratis geld uit delen en dat valt dan per ongeluk op je hoofd ;p
Zou me veel tijd schelen.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Lekker bouncen met m'n homies!
Tot nu toe toch echt wel de leukste update, nu hopen dat we de Karin Sultan RS bij Benny kunnen customizen!
Hahaha wat een gekloot heNoctonix schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 23:36:
[video]
Lekker bouncen met m'n homies!![]()
Tot nu toe toch echt wel de leukste update, nu hopen dat we de Karin Sultan RS bij Benny kunnen customizen!

Ik heb het dus vanavond gedaan. Reden is inderdaad tijd. Druk met werk, actief sociaal leven. Dan blijven er weinig GTA uren over. Dus voor 70 euro heb ik 8 miljoen om kapot te slaan in GTA Online. Geen slechte deal voor een spel dat ik al twee jaar (als bijna enige spel) speel. Als ze een nieuwe editie uit hadden gebracht had ik die voor hetzelfde geld gekocht.BruceLee schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:26:
Verder heb ik dus ook vaak geen tijd voor heists enzo. Wat ik erg jammer vind want ze zijn meesterlijk. Als je veel/vaak heists doet kan je echt lekker sparen. Met 1 uurtje gamen in de week red ik dat echter niet ;-).
Ik snap overigens de discussie wel goed hoor, de DLC's zijn ervoor dat je blijft spelen en/of sharkcards koopt. Ik ben er in iedergeval blij mee
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik haat die races in GTA V. Normaal inhalen is er niet bij. Tikkie op je linker of rechterachterscherm en je draaid 180 graden en je kan weer op nieuw beginnen. Bloedirritant.NiQo schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:22:
Die nieuwe adversary modus zijn wel leuk, voor de rammers onder ons
[video]
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij heeft die een vaste richtafstand en moet je dmv de hoek berekenen waar de inslag zal zijn.djodelahitie schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 07:09:
Waarom schiet de Rihno tank in 3th person niet naar waar je mikt?
Ik heb liever dat men shark cards koopt dan dat ze geld glitchen.. Mensen die shark cards kopen motiveren Rockstar om met nieuwe en gratis content te komenBruceLee schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:26:
Ik vermoed dat er ook enorm veel shark cards worden verkocht, Rockstar zal niet zomaar zoveel tijd steken in DLC. Het omslagpunt is in ieder geval nog niet bereikt dat wij moeten gaan betalen voor DLC. Dus: heb je geen tijd, koop lekker die shark cards en kom als je een keer een gaatje in je agenda hebt gezellig met ons gamen
PSN: Kjujay
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
Foghat - Slow Ride voor die GTA: San Andreas vibesPiP0 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:30:
Gelijk Cypress Hill - Lowrider aan mijn playlist toegevoegd. Iemand anders nog goede ideeen? WAR - lowrider staat er ook al tussen ;-)
Ik vond die funk radiozender wel fantastisch, bestaat er een mogelijkheid om die nog toe te voegen als playlist? Andre the lovegiant, fantastisch. Sowieso vond ik de radiozenders in SA wel top, Axl Rose met zijn oude rock, de hillbilly zzender met country, gaf wel een hele geode sfeer.BleuZ schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:31:
[...]
Foghat - Slow Ride voor die GTA: San Andreas vibes
https://open.spotify.com/...st/02kAOZgx662GdqxZoxRfFZPiP0 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:51:
[...]
Ik vond die funk radiozender wel fantastisch, bestaat er een mogelijkheid om die nog toe te voegen als playlist? Andre the lovegiant, fantastisch. Sowieso vond ik de radiozenders in SA wel top, Axl Rose met zijn oude rock, de hillbilly zzender met country, gaf wel een hele geode sfeer.
Hebben echt wel gelachen donderdagavond. Jammer dat het spel niet meer door ging waardoor we moesten stoppen.NiQo schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:22:
Die nieuwe adversary modus zijn wel leuk, voor de rammers onder ons
[video]
Leuke avond gehad donderdag.

Het gaat vooralsnog om de modded Sandking XL / Dubsta en de Hearse
Op welk platform?Ktenolix schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:08:
Ik kan helaas niet van deze update genieten. Heb zo weinig cash dat ik de local shops moet beroven om rond te komen.Oh ja, en als een gek bounties hunten.
Gisteren geprobeerd om heists te doen, maar die randoms waarmee ik mee opgescheept raak zijn echt slecht. Dat schiet niet op.
Zijn er nog mensen die ook geld willen verdienen?
Ik speel op PS4.

Eerst auto's laten ontploffen, later in andere session helft van ammo verdwenen; meer dan $100k om te vervangen, nu iemand die enorme vliegtuigen spawnt en daardoor het spel onspeelbaar maakt (< 3fps)

Hebben meer mensen hier last van of doe ik als nog wat fout, heb de Xbox al in DMZ gezet om er zeker van te zijn dat er geen poorten in de weg zitten.
Ik heb dat ook gehad,revertive schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:11:
Heb een paar dagen geleden GTA V gekocht voor de Xbox One, alleen lijkt GTA online nog steeds niet naar behoren te werken. Kom telkens in lege sessie's en als er mensen aanwezig zijn dan gaat die naar een paar minuten uit de sessie. Kan ook geen missie of races doen aangzien ik daar ook zonder tegenstanders kom te staan.
Hebben meer mensen hier last van of doe ik als nog wat fout, heb de Xbox al in DMZ gezet om er zeker van te zijn dat er geen poorten in de weg zitten.
Kwam door mijn trage internet.
Nu heb ik dat niet meer.
Helaas geen traag internet hier dus daar ligt het niet aan.TweakJunior schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:46:
[...]
Ik heb dat ook gehad,
Kwam door mijn trage internet.
Nu heb ik dat niet meer.
Ja hier heb ik de afgelopen 3-4 weken ook last van gehad op de PS4. Bleek uiteindelijk te komen door de modem/router van Ziggo. Heb sinds dit weekend een losse router gekocht en de modem van Ziggo in Bridge mode laten zetten.revertive schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:11:
Heb een paar dagen geleden GTA V gekocht voor de Xbox One, alleen lijkt GTA online nog steeds niet naar behoren te werken. Kom telkens in lege sessie's en als er mensen aanwezig zijn dan gaat die naar een paar minuten uit de sessie. Kan ook geen missie of races doen aangzien ik daar ook zonder tegenstanders kom te staan.
Wellicht ff een andere router proberen? Of als je zo'n Modem met router functie hebt, deze in bridge mode zetten en direct op de je XBO aansluiten?
Leef jij in een wereld waar iedereen op 1 platform speelt? Waar moet je op geadd worden dan? PS4 zeker?Varkzor schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:37:
Mensen die willen joinen in GTA5 online? add me: Varkzor
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Welke modem heb jij? Bij de Fritzbox bijvoorbeeld moet je apart nog 'allow terero packets' (ofzo) aanzetten, zelfs in DMZ heeft je Xbox dan nog geen volledige toegang. Tijd bij Xs4all was ook altijd het advies heel IPv6 uit te zetten, gaf vaak meer problemen dan oplossingen.revertive schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:11:
Dat allemaal gedaan en ik kon mijn profiel weer syncen, kon weer online en gewoon friends joinen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Technicolor TC7200, kan nergens iets van 'allow terero packets' vinden maar bedankt voor de suggestie. Ik ga even op google kijken of ik er iets over kan vinden.SinergyX schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:28:
[...]
Welke modem heb jij? Bij de Fritzbox bijvoorbeeld moet je apart nog 'allow terero packets' (ofzo) aanzetten, zelfs in DMZ heeft je Xbox dan nog geen volledige toegang. Tijd bij Xs4all was ook altijd het advies heel IPv6 uit te zetten, gaf vaak meer problemen dan oplossingen.
Dat allemaal gedaan en ik kon mijn profiel weer syncen, kon weer online en gewoon friends joinen.
Ben al een eind, ik kan me profiel syncen en ik kan zelfs gewoon online met party members maar zodra er mensen van buiten de party bij komen is het over met de pret
Excuseer, op PC!e1ndbaas schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:04:
[...]
Leef jij in een wereld waar iedereen op 1 platform speelt? Waar moet je op geadd worden dan? PS4 zeker?
Het is inderdaad jammerlijk dat niet alles servermatig in verbinding staat!
Grote tekortkoming van Rockstar vind ik.
Veel vrienden spelen op andere platformen, en kan daar niet mee samen spelen.
Anyway, dit terzijde!
Iedereen welkom me toe te voegen op PC: Varkzor
Ik ben op zoek naar 3 mensen waar ik alle heists mee kan door spelen op de PC.
Naam op Social Club : D4ZZL3R
PS4 PSN: Dazzler2120
Zelfde probleem hier. Ook met zo'n Technicolor gevaarte... alles al geprobeerd van fixed ip's tot port forwarden en MTU veranderen etc. Niets helpt.revertive schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:08:
[...]
Technicolor TC7200, kan nergens iets van 'allow terero packets' vinden maar bedankt voor de suggestie. Ik ga even op google kijken of ik er iets over kan vinden.
Ben al een eind, ik kan me profiel syncen en ik kan zelfs gewoon online met party members maar zodra er mensen van buiten de party bij komen is het over met de pret
Free-roam sessies resulteren altijd na +/- 5 minuten in een lege lobby.
Wat voor router heb je gekocht? Misschien dat ik het dan maar op dezelfde manier oplos.Noctonix schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:35:
[...]
Ja hier heb ik de afgelopen 3-4 weken ook last van gehad op de PS4. Bleek uiteindelijk te komen door de modem/router van Ziggo. Heb sinds dit weekend een losse router gekocht en de modem van Ziggo in Bridge mode laten zetten.
Wellicht ff een andere router proberen? Of als je zo'n Modem met router functie hebt, deze in bridge mode zetten en direct op de je XBO aansluiten?
PSN ID: Ancta
Ghostley schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:13:
[...]
Zelfde probleem hier. Ook met zo'n Technicolor gevaarte... alles al geprobeerd van fixed ip's tot port forwarden en MTU veranderen etc. Niets helpt.
Free-roam sessies resulteren altijd na +/- 5 minuten in een lege lobby.
[...]
Wat voor router heb je gekocht? Misschien dat ik het dan maar op dezelfde manier oplos.
Off topic:
Ik had nog een andere wat oudere router liggen maar die werkte voor geen meter
Ik heb gelijk maar een degelijke gekocht:
pricewatch: Netgear WNDR4500
Ben trouwens wel benieuwd welke auto's er nog meer gepimpt kunnen worden bij benny's in de toekomst. Ik hoop de Karin Sultan RS!
Ik hoop het, ben wel weer toe aan wat nieuwe content
Ik heb geen port-forwarding aan staan. Default MTU, etc. Het enige wat ik nog kan proberen is mijn Ziggo modem (ook zo'n Technicolor ding) in Bridge mode te laten zetten. Maar ik zie niet zo goed wat de toegevoegde waarde daarvan zal zijn.
Heeft iemand nog tips om de connectie te verbeteren?
Denk dat je zulke vragen beter hier kunt plaatsen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/19Aeon schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:25:
Ik heb ook veel problemen met sessie timeouts. Ik heb met andere games nooit problemen. Het lijkt s'avonds erger te zijn dan overdag. Maar het is ontzettend irritant. Join ik een heist, is die net vol, en dan timed de sessie uit en kan ik alleen maar story mode spelen.
Ik heb geen port-forwarding aan staan. Default MTU, etc. Het enige wat ik nog kan proberen is mijn Ziggo modem (ook zo'n Technicolor ding) in Bridge mode te laten zetten. Maar ik zie niet zo goed wat de toegevoegde waarde daarvan zal zijn.
Heeft iemand nog tips om de connectie te verbeteren?
Struur je wel ff een PM met info. Anders wordt dit een netwerk problemen topic
Gaat wellicht 3 november worden, aangezien het dan de dag is waarop Rockstar DLC's altijd uitbrengt.lordgandalf schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:07:
De 31ste is het halloween dus ... denk dat we dan de halloween patch krijgen
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
De Halloween DLC heb je al. Die zat in de Lowriders DLC meeverpakt. Enige wat R* hoeft te doen is het knopje om te draaien zodat de de DLC items tevoorschijn komen.Le Enfant! schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:33:
[...]
Gaat wellicht 3 november worden, aangezien het dan de dag is waarop Rockstar DLC's altijd uitbrengt.
Ik zou zeggen, geef eens een draai aan die knop!The Outlaw schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:43:
[...]
De Halloween DLC heb je al. Die zat in de Lowriders DLC meeverpakt. Enige wat R* hoeft te doen is het knopje om te draaien zodat de de DLC items tevoorschijn komen.
Hebben jullie wel eens meets voor car showing/ lowrides etc? lijkt me wel leuk om hier eens aan mee te doen maar kan er nooit echt iets over vinden helaas.
Ik zal mijn contacten binnen Rockstar eens aansprekenDigitalError schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:34:
[...]
Ik zou zeggen, geef eens een draai aan die knop!
Halloween DLC na Halloween is een beetje raar, niet?Le Enfant! schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:33:
[...]
Gaat wellicht 3 november worden, aangezien het dan de dag is waarop Rockstar DLC's altijd uitbrengt.
dat "grapje" heb ik al 2x gezien van andere spelers. Iedereen een invite sturen om naar het strand te komen, en iedereen keurig netjes zijn auto neergezet naast elkaar.Casejunky schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:37:
onder de pc gebruikers :
Hebben jullie wel eens meets voor car showing/ lowrides etc? lijkt me wel leuk om hier eens aan mee te doen maar kan er nooit echt iets over vinden helaas.
En degene die het gevraagd had, schoot zijn RPG leeg op de (vuurwerk) show
Haha, maar daar ligt toch ook niemand wakker van, die auto heb je binnen een minuut weer terug.CyberCrew schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:04:
[...]
dat "grapje" heb ik al 2x gezien van andere spelers. Iedereen een invite sturen om naar het strand te komen, en iedereen keurig netjes zijn auto neergezet naast elkaar.
Kost diegene alleen maar een paar centen, lekker allemaal met de T20 komen zeg ikDidyoumeetmax? schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:23:
[...]
Haha, maar daar ligt toch ook niemand wakker van, die auto heb je binnen een minuut weer terug.
En dan zijn reactie filmen. PricelessDigitalError schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:26:
[...]
Kost diegene alleen maar een paar centen, lekker allemaal met de T20 komen zeg ik
Ik heb nu een zeer lange tijd met de T20 gereden en besloot recent toch maar weer eens de Zentorno te kiezen voor de lol. Voor mijn gevoel lijkt de Zentorno toch stabieler rijden dan de T20. Als je een tik van een collega krijgt tijdens een race voelt het aan alsof de Zentorno behoorlijk wat kan hebben tot hij echt onstabiel ergens in een hoek vliegt in vergelijking met de T20. Daarom heb ik de laatste races nu weer met de Zentorno gedaan en werd vrijwel constant 1e of 2e.Roel911 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 00:57:
Voor een vergelijking van alle voertuigen, dit is de perfecte spreadsheet: https://docs.google.com/s...edit?pli=1#gid=1868604557
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ah nee zo ben ik niet... Dat had ik ook niet in gedachten eigenlijkCyberCrew schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:04:
[...]
dat "grapje" heb ik al 2x gezien van andere spelers. Iedereen een invite sturen om naar het strand te komen, en iedereen keurig netjes zijn auto neergezet naast elkaar.
Wou eigenlijk met de youga komen
[ Voor 4% gewijzigd door Casejunky op 28-10-2015 17:52 ]
Ja zag trouwens gister avond mensen al met een lijkwagen rijden....The Outlaw schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:05:
Halloween items zijn uit. Je hoeft geen extra update te downloaden. Rockstar heeft de content unlocked. Zal vanmiddag wel een newswire post volgen.
dus weet niet of dat regio gebonden is?
Maar terug te komen op zo'n car meet... Niemand dus?
[ Voor 6% gewijzigd door Casejunky op 29-10-2015 12:12 ]
Romero's Hearse is een lijkwagen die al in het spel zit. Of bedoelde je echt die nieuwe?Casejunky schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:12:
[...]
Ja zag trouwens gister avond mensen al met een lijkwagen rijden....
dus weet niet of dat regio gebonden is?
Maar terug te komen op zo'n car meet... Niemand dus?
Echt de nieuwe, vreemd genoeg.The Outlaw schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:13:
[...]
Romero's Hearse is een lijkwagen die al in het spel zit. Of bedoelde je echt die nieuwe?
Duur, ach.... een kleine 5M aan 5 autotjes, die over een week staan te verstoffenMaichel schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:35:
Jaja heb ze ook allebeiWel duur, damn....vooral als je tegelijkertijd nog de lowrider aan t pimpen bent.
De zaklamp is volgens mij van titanium/puur goud met diamanten ingelegd. 5.000 voor een lampje

Gister was die update al live, alleen nog niet aangekondigt.
Leuk gedaan die lijst, maar het is al langer bekend dat de specs niet perse overeenkomen met de echte ervaring in het spel. Zo rijd je in de praktijk in de Sports klasse iedereen zoek met de Elegy, zelfs op banen die nog redelijk wat lange rechte stukken hebben. En in de lijst staat de Stirling GT niet als beste Sports Classic, terwijl inmiddels toch wel duidelijk is dat je daarmee ook iedereen zoek rijdt.Roel911 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 00:57:
Voor een vergelijking van alle voertuigen, dit is de perfecte spreadsheet: https://docs.google.com/s...edit?pli=1#gid=1868604557
Overigens ben ik overgestapt naar de T20 en moet ook zeggen dat ik hem behoorlijk onstabiel vindt. Jammer van al het geld. Had beter bij de Osiris of zelfs Zentorno kunnen blijven. Ik baseer mijn keuzes altijd op de filmpjes van Broughy overigens.
[ Voor 8% gewijzigd door Pyrone89 op 01-11-2015 09:58 ]
Je kan een invite only sessie starten via het online menu. Dit doe ik altijd als ik met vrienden ga spelen aangezien het ook de laad tijden iets verkort na een missie of heist.Powerblast schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:29:
Ben sinds kort begonnen met gta online eens wat te proberen. Maar hoe kan je nu makkelijk met friends spelen en ook samen blijven? We worden continue in andere sessions gezet en dan heb je weer loading screens. Ik zie meer loading screens dan dat ik eigenlijk aan het spelen ben. Ik mis waarschijnlijk iets, maar hoe kan je makkelijk dezelfde session joinen en ook samen blijven?
Bedoel je die gele die op t vliegveld staat normaal?Sir_Hendro schreef op zondag 01 november 2015 @ 23:47:
Yes, vandaag eindelijk die super huge cargo plane gevlogen online dankzij een aardige modder. Helaas sloeg deze meneer na 10 minuten op hol en werd alles werd getrashed, vaarwel giant cargo plane! Jammer dat je ze niet van het vliegveld kan halen of eventueel kopen bij Pegasus. Qua feeling was hij erg vergelijkbaar met een Titan maar kon wel iets sneller opstijgen. Na 10 meter op 80km/h gaat hij al vliegen
Dat kan inderdaad ja...maar na een event heb ik erg vaak dat ik en de friends waarmee ik speel niet meer in eenzelfde server zitten.ricjuh schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:29:
[...]
Je kan een invite only sessie starten via het online menu. Dit doe ik altijd als ik met vrienden ga spelen aangezien het ook de laad tijden iets verkort na een missie of heist.
Bijvoorbeeld:
Met 2en in invite only server
Je doet samen een race of missie of wat dan ook
Komt terug in server, en zit beide in een andere server
Echt mega irritant
Gok dat hij die witte Antonov bedoeldMaichel schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:22:
[...]
Bedoel je die gele die op t vliegveld staat normaal?
Yes! It's huge, it's awesome!!DigitalError schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:25:
[...]
Gok dat hij die witte Antonov bedoeld

Ik zou haast zelf de game willen modden om dit ding en eventueel ook de 747 online te kunnen spawnen. Dit is gewoon zo vet. Maak er nou eens Pegasus vehicles van gekke mafkezen van Rockstar

[ Voor 9% gewijzigd door Sir_Hendro op 02-11-2015 15:02 ]
Er zit ergens een instelling dat je de host weer joint. Bekijk je instellingen even. Zou ergens een optie moeten zijn dat je de host altijd joint.Maichel schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:23:
[...]
Dat kan inderdaad ja...maar na een event heb ik erg vaak dat ik en de friends waarmee ik speel niet meer in eenzelfde server zitten.
Bijvoorbeeld:
Met 2en in invite only server
Je doet samen een race of missie of wat dan ook
Komt terug in server, en zit beide in een andere server
Echt mega irritant
Psn ID: ThisisRobba
wow dat zou echt slecht zijn als ik daar pas na 2 jaar achter kom....lol. Ga zeker effe kijken, thanks voor de tip!Robba86 schreef op maandag 02 november 2015 @ 18:32:
[...]
Er zit ergens een instelling dat je de host weer joint. Bekijk je instellingen even. Zou ergens een optie moeten zijn dat je de host altijd joint.
Volgens mij bedoel jij de instelling "Remain host after next job vote screen".Robba86 schreef op maandag 02 november 2015 @ 18:32:
[...]
Er zit ergens een instelling dat je de host weer joint. Bekijk je instellingen even. Zou ergens een optie moeten zijn dat je de host altijd joint.
Dat doet iets anders dan teruggaan naar dezelfde lobby na een missie.
Meestal kom ik na een missie in dezelfde lobby als mensen met een gelijkwaardige internetverbinding, waarbij anderen dan nog zitten te wachten en later in een andere lobby komen.
Dat is inderdaad wat anders jaPolluxDKB schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:17:
[...]
Volgens mij bedoel jij de instelling "Remain host after next job vote screen".
Dat doet iets anders dan teruggaan naar dezelfde lobby na een missie.
Meestal kom ik na een missie in dezelfde lobby als mensen met een gelijkwaardige internetverbinding, waarbij anderen dan nog zitten te wachten en later in een andere lobby komen.
BronHet is straks misschien mogelijk om in een enorm jacht te leven in GTA Online
Het lijkt erop dat je binnenkort in een enorm jacht kunt gaan wonen in GTA Online. Taltigolt, bekend van Twitter en meerdere leaks rondom GTA Online, heeft namelijk een hint hier naartoe gevonden in de bestanden van GTA V. Wanneer hij iets tweet over een leak geloven mensen hem meestal vrij snel, aangezien hij het keer op keer bij het rechte eind heeft. Als zoiets ook afkomstig is uit de bestanden van de game, die toegevoegd zijn met een patch, dan komt het bovendien erg geloofwaardig over.
Daar blijft het niet bij, ook Dragoon10100 heeft interessante dingen gevonden. Zo meldt hij dat het straks misschien mogelijk zal zijn om je appartement in te richten met een nieuwe update, verder komt er nog een Lowriders-update en twee nieuwe voertuigen.

De vorige keren had die gast het ook steeds juist dus wie weet....Als het zo is, zal het wel fucking duur zijn....
[ Voor 13% gewijzigd door Maichel op 03-11-2015 16:48 ]
wie heeft er 50 miljoen voor me?
Anoniem: 367875
Waarop speel je GTA dan?Anoniem: 367875 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:21:
Hey, is er naast de crew ook een actieve groep spelers die elke regelmatig (paar keer per week) custom playlists doet met microfoon? Zo ja dan meld ik me graag aan om mee te doen
Hou gewoon het tweakscrewtopic in de gaten of join de rest van de ps4 tweakscrew op slack. Nu er wat nieuwe game releases zijn is het even wat minder maar iedereen keert toch weer terug naar Los Santos. A.s. vrijdagavond host vuileharrie Schijtlijstje deel 2 als ik het goed heb..Anoniem: 367875 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:21:
Hey, is er naast de crew ook een actieve groep spelers die elke regelmatig (paar keer per week) custom playlists doet met microfoon? Zo ja dan meld ik me graag aan om mee te doen
PSN: Kjujay
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Dat doen ze ook.Rob schreef op zondag 15 november 2015 @ 01:07:
Ik hoop dat ze snel iets aan die modders gaan doen. Ze beginnen het spel flink te verpesten
Ik word er ook gek van.
Maar het leuke is ik ben zelf ook al ge-banned (3 dagen geleden) ik had een mod geïnstalleerd en vergeten hem in online mode weg te halen en nu heb ik een ban.
Ik kreeg dit bericht:
Thank you for contacting Rockstar Support. GTA Online bans are the result of automated analysis related to modding in GTA Online, exploiting or abusing game mechanics, or otherwise interfering with other players' gameplay experience. If you are banned from GTA Online, your ban expiration date is shown in the lower-left corner after being returned to Story Mode following an attempt to play online.
We generally do not overturn temporary bans nor can we guarantee individual responses to any temporary or permanent ban appeals; however, we will review the evidence you submitted and take it into consideration. No further information is required from you at this time, and this ticket will close on its own.
Best regards,
Rockstar Support
Als ik GTA 5 start en moet inloggen op Social Club dan krijg ik de melding "This account has been restricted due violating the rockstar games"
Dus ik kan niet eens mijn ban expiration date in de linker benedenhoek zien omdat ik niet kan inloggen.
R* support is bagger daar krijg je alleen maar een automatisch bericht.
Als je op de R* support pagina kijkt zie je ook behoorlijk veel mensen die zijn ge-banned.
Edit 5:32
Had een tip van iemand gelezen op het R* support community.
Een ticket sturen naar R* support maar het woord "Ban" niet gebruiken anders krijg je elke keer een automatisch bericht.
Heb dit gedaan en 2 uur later kreeg ik een persoonlijk bericht van R* support.
Mijn password is ge-reset en ik kon weer inloggen.
Nu kan ik weer in story mode komen mijn ban expiration date zien.
Ik kan tot volgende week zondag niet online dus totaal 10 dagen een ban.
[ Voor 13% gewijzigd door pimpimmers op 15-11-2015 05:32 ]
Ah, voor jou niet tof maar wel fijn te lezen dat ze wel aan het bannen zijn.pimpimmers schreef op zondag 15 november 2015 @ 03:00:
[...]
Dat doen ze ook.
Ik word er ook gek van.
Maar het leuke is ik ben zelf ook al ge-banned (3 dagen geleden) ik had een mod geïnstalleerd en vergeten hem in online mode weg te halen en nu heb ik een ban.
Ik kreeg dit bericht:
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ik ben trouwens weer zo goed als naar alleen missies spelen gegaan. Ik blijf gekicked worden en laatst was er iemand die vroeg of ik een cheater was vanwege mijn hoge rank... ja echt whoopie 210... dat is echt een cheaters rank

(Nov 16-22)
http://www.rockstargames....line-discounts-at-benny-s
Het geval is dat op de PS3 ik het single player gedeelte van het spel speelde en mijn broer het online gedeelte. En dit allemaal onder mijn eigen PSN ID.
Op de PS4 hebben we allebei onze eigen PSN ID. Ik heb PS Plus; hij geniet daarvan mee omdat we allebei dezelfde PS4 als primary hebben ingesteld.
Is het nu mogelijk om het GTA Online Character van de PS3 van mijn PSN/Rockstar ID over te zetten naar de PS4 onder zijn PSN/ Rockstar ID?!
Zie hier, je kunt alleen online meenemen..Vads schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:52:
Ik heb een vraag en daarvoor zal ik de situatie eerst schetsen. Ik heb een PS3 met daarop mijn PSN ID en mijn Rockstar ID. Nu heb ik een PS4 gehaald.
Het geval is dat op de PS3 ik het single player gedeelte van het spel speelde en mijn broer het online gedeelte. En dit allemaal onder mijn eigen PSN ID.
Op de PS4 hebben we allebei onze eigen PSN ID. Ik heb PS Plus; hij geniet daarvan mee omdat we allebei dezelfde PS4 als primary hebben ingesteld.
Is het nu mogelijk om het GTA Online Character van de PS3 van mijn PSN/Rockstar ID over te zetten naar de PS4 onder zijn PSN/ Rockstar ID?!
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.